Hírek és kommentárjaink

Goldenblog-díj

goldenblog_szeles_1.png

Csatlakozz a Facebook-on

Utolsó kommentek

Hírmátrix

Fenyegető áprilisi csontváz

2010.05.06. 11:15 - eroica

Címkék: gazdaság csontváz

Bár korábban Szíjjártó még "költségvetési összeomlás" esetére is radikális adócsökkentést ígért, újabban a Fidesz kommunikáció gazdaságpolitika irányt váltott. Most a fenyegető csontvázak teszik lehetetlenné, hogy a Nép Barátai azonnal radikálisan tudják csökkenteni az adókat.

Varga Mihály a parlament költségvetési bizottságának elnökeként csak arról a költségvetési tételről nem tud, amiről nem akar tudni. Amikor a kormány pedig a Fidesszel tárgyalni akart az átadás-átvételről azt a Fidesz elutasította.

A héten Hende Csaba leendő honvédelmi igazán turbóra kapcsolta a rettegést és a korrupciót is berakta a csontvázak mellé, mint a titkos költségvetési hiány növelőjét:

"Még nem nyitottunk ki minden szekrényt, még nem tudjuk, hogy mit találunk ezen túlmenően, félő, hogy ez az elképesztő korrupciós bűncselekmény sorozat, amely a bűnszervezet jeleit is magán hordja, csak a jéghegy csúcsa"

Ez az összfideszes rettegés után jött ki tegnap az áprilisi költségvetési hiányról való adat:

"Harmada lett a vártnak az áprilisi hiány

... Az államháztartás - helyi önkormányzatok nélküli - április havi hiánya 27,1 milliárd forint lett. A Pénzügyminisztérium (PM) 81,9 milliárd forintos deficitet várt - közölte szerdán a tárca." origo.hu

Szóval itt az ideje megtekinteni a rettentő áprilisi csontvázat:

Ha tetszett a poszt, csatlakozz a Fideszfigyelő-csoportjához a Facebook-on.

342 komment

· 6 trackback

A bejegyzés trackback címe:

https://fideszfigyelo.blog.hu/api/trackback/id/tr821978616

Trackbackek, pingbackek:

Trackback: Melyik csontváz a legveszélyesebb a nemzetre? (+szavazás) 2010.05.07. 06:19:01

 A Fidesz retteg a csontvázaktól. Nem alaptalan a félelmük, hisz ahogy összeállításunkból is kiderül rengeteg helyről kipottyanhat egy csontváz. Azonban azt senki sem tudja, hogy honnan is fog. Igazából szeretnénk segíteni a Fidesznek, ezért leírj...

Trackback: Forint, euró, csodák 2010.05.06. 17:54:00

Gyengül a forint, napról napra veszített az értékéből, ahogy írja az index. Hétfő óta nagyjából 5%-kal ér kevesebbet, amit termelünk, ha valaki euróbal szeretné eladni, s mindez amellett, hogy az euró önmagában is vesztett az értékéből mondjuk a dollár...

Trackback: 800 milliárd, volt, nincs. 2010.05.06. 17:16:30

Egy nap alatt Orbán Viktor leendő miniszterelnöknek sikerült eltüntetnie 800 milliárd Ft-ot, és senki nem ír erről a hazai lapokban (csak mondjuk itt, de egészen más aspektusban). Az itthoni választások utáni örömmámort csak a Financial Times-ben megta...

Trackback: A Fidesz új frakcióvezetője kamuzott? (+videó) 2010.05.06. 16:25:14

Na jó, lehet hogy, csak nem nyitotta ki az igazság minden részletét. Tegnap az MTV esti műsorában volt vendég az új Fidesz frakcióvezető, Lázár János, aki Hódmezővásárhely polgármestere. Ahol a parlamenti alelnökök számával kapcsolatban feltett kérdésr...

Trackback: Kedves Ildikó! 2010.05.06. 14:11:09

Levelem elsősorban nem neked szól. Te ugyanis - ritka kivételként - vállaltad az MSZP katasztrofális vereségének következményét, a második forduló után lemondtál pártelnöki megbízatásodról. Vannak azonban jópáran, akiket a tiédnél jóval nagyobb fe...

Trackback: "Kiürülhet az államkassza" és ami utána jön 2010.05.06. 13:50:49

"A második fordulóig kiürülhet az államkassza"-nyilatkozta a Szijjártó gyerek. Innentől már tudjuk, hogy mi fog történni:A Fidesz a második fordulóig ezt kommunikálja majd. Esetleg még "bizonyos forrásokból értesül" is róla, hogy eg...

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

megmondtam?megmondtam 2010.05.06. 17:20:30

@phaidros: "jobb választásnak tűnt mint az Irán és az oroszok által pénzelt Jobbik. "

1. te ilyeneket elhiszel?
2.tegyük fel, hogy igaz: inkább oroszok és irán, mint a tetves terrorista nácibanda. eddignem azon ment a sírás, hogy elbasztuk a keleti piacokat?

"Nem szavaznék a Jobbikra"
mert miért nem? :) nácikok? :D

"a Fidesz meg nekem ugyanolyan posztkommunista párt mint az MSZP"
ebben egyetértünk majdnem. azért nem pont u.olyan.

"Ha nem lett volna az LMP akkor valszeg a Jobbikra szavaztam volna, mint a kisebbik rosszra "

könnyen át tudtak baszni pár bohóckodó zsidóval. ez nem vet rád jó fényt :)

aliglajos 2010.05.06. 17:20:38

@megmondtam?megmondtam: ez nagyon jó, mesélni fogom mindenkinek. mondhatom, hogy ez egy keresztény konzervatív nick hozzászólása?

Ianas 2010.05.06. 17:20:45

@megmondtam?megmondtam: Szerinted a CIA és a Moszad azzal bassza el az idejét, hogy bejuttat a parlamentbe egy LMP-t bérszavazókkal?

Ez vicces. Lenne, ha nem gondolnád komolyan.

idelle · http://egymondatban.blog.hu/ 2010.05.06. 17:21:05

@Várúr: "Ha a szavazók egypártrendszert akarnak, legyen egy."

oké, de akkor demokráciáról egy szót se többet!

phaidros 2010.05.06. 17:21:55

Tudjátok egyébként, az identitás helyett van egy másik szempont is:

1.a mi jó a családomnak
1.b valami alapvető erkölcs a családdal egy szinten, de azért a család az első
2. mi jó a hazámnak

Ebből az első kettő vitathatatlan, oszthatatlan. A harmadikról mindenkinek más a véleménye. Én megpróbálom a 2.-at beletenni a harmadik nézőpontba. Olyanokat, minthogy a másik ember olyan, mint én vagyok, ha zsidó, ha cigány, ha magyar, ha román. Ettől még szavazok a Jobbikra taktikából, mert gondolatainak egy része megegyezik az én gondolataimmal - de ha túl erős, akkor nem zavarna felrobbantani őket amikor együtt vannak, tekintettel a 2. pontra. %-)

Az ember gondolkodó lény legyen, ne ideológia- és gyűlöletvezérelt.

Várúr 2010.05.06. 17:22:08

@megmondtam?megmondtam:
Szóljatok, ha valaki lát egy félig-meddig értelmes Jobbikost. (A buta tekintetű Huza-Vona nem ér).

idelle · http://egymondatban.blog.hu/ 2010.05.06. 17:22:12

@Várúr: ja, és nyugtass meg, hogy a Fidesszel nem vagy ilyen kemény és kritikus, mert a pártvezetés sérülékeny lelke ki nem bírná!

idelle · http://egymondatban.blog.hu/ 2010.05.06. 17:23:43

@Várúr: nincs ilyen. csak fideszes lehet okos, értelmes, és gyakorlatilag még csak szép is.

ez axióma, nem bizonyítjuk.

Várúr 2010.05.06. 17:24:05

@megmondtam?megmondtam:
Téged pl. Novák nevű ősszittyával, Gaudi nevű hunnal, stb., basztak át.

Várúr 2010.05.06. 17:26:13

@idelle:
Azzal vagyok kritikus, aki okot ad rá. Majd ha a Fityisz szarul kormányoz, lop, csal, hazudik, nácul, nokiadobozol, "elkúrt országról" beszél, térjünk vissza a dologra.

megmondtam?megmondtam 2010.05.06. 17:26:32

@phaidros: ebben is hasonlítunk :D

igazából nincs olyan párt, aki engem képvisel. a jobbik számomra csak pótcselekvés, mivel még ők állnak a legközelebb hozzám.

de pl vallás és kereszténység kérdésében a tilosrádiós zsidó barangóval vagyok egy véleményen, és 100%ig legalizáció párti vagyok :) (hiába, kellene az országnak az a geci bevétel a kender jövedéki adójából, meg unom már, hogy minden deller zsidó vagy cigány)

pártot kéne alapítani, de felesleges, mert a nép 90%-a bírka. (igen,í-vel)

papillon 2010.05.06. 17:26:56

@kamarti: Nem várunk egy évet! Azt mondták, hogy két hét múlva hatalomra kerülésük után beüt a kánaán. Lehet, hogy ezt csak szűkebb köreikre gondolták. Hát ahogy elnézem ezt a szenilis vénemberekből meg maffiózókból összeverbuvált kormányt, várhatunk még néhány évet.

Bockó · https://muslimstatistics.wordpress.com/ 2010.05.06. 17:27:05

Még szerencse, hogy az ugatásoddal nem zavarod a karaván haladását.

megmondtam?megmondtam 2010.05.06. 17:28:13

@Várúr: novák "csermanek" előd volt az egyetlen, aki miatt gondolkodóba estem a jobbikkal kapcsolatban...

őt például addig ütném a dobverőjével, amíg mozog...

de ha te tudsz olyan pártot, amelyikben minden embert fel tudsz vállalni, hát hajrá...

phaidros 2010.05.06. 17:28:15

@megmondtam?megmondtam:

1. nem tudom szelektíven elhinni az összeesküvéselméleteket bizonyíték nélkül. Vagy mindkettőt elhiszem, vagy egyiket sem.

2. Istenőrizz hogy oroszok vagy irán. Főleg utóbbi nem.

3. Nem nácikok, a Kurucinfo a náci. Az a bajom velük, hogy kommunisták.

4. Nem ugyanolyan, mert a teljes hálózatot nem örökölte. Ahogy elnézem, épp most veszi át azt is, a folyamat megkezdődött.

5. Nem értelmezhető számomra a zsidóság mint jelentőséggel bíró elem az egyén minősége szempontjából. Izrael állam más tészta, de ott sem tudok igazságot tenni - de azt gondolom, hogy ugyanazok a minőségű emberek, akik a zsidók ellen gyűlölködve fröcsögnek, ha zsidónakk születtek volna, ott lövik a palesztin gyerekeket. Nem a faji hovatartozással van a baj, hanem az emberi minőséggel. Senki sem az, aminek született, hanem az, amivé lett, akármennyire is szeretné ezt már szarrá lett valaki elhitetni. :)

Ianas: ok, ne tűrjed. :)

Énvezettem? · http://envezettem.blog.hu 2010.05.06. 17:29:59

Nem tudom, hogy ránéztetek-e a Pénzügyminisztérium által kiadott adatokra? Kicsit száraz, de mindenképpen megéri megtenni.

Az éves költségvetésnek nagyrésze (mondjuk 90%-a) az első néhány hónapban gyűlik össze. Hogy miért, az nem tudom, de így van. S ez így volt az elmúlt jónéhány évben 2006-ot kivéve, amikor is elszaladt a ló a kormánnyal és a közigazgatási szervekkel.

A mostani adatok szerint (két perccel ezelőttig) még csak a márciusi képet látja csak az ember. Nem tudom, hogy a Fideszesek honnan veszik az információt, a minisztérium még nem tette közzé az áprilisi számokat.

Kicsivel több részlet egyébként márciusig bezárólag itt:
envezettem.blog.hu/2010/05/01/800_milliard_volt_nincs

Ianas 2010.05.06. 17:30:45

@phaidros: Nem is. De a pontjaiddal egyetértek, különösen az 5-össel.

megmondtam?megmondtam 2010.05.06. 17:31:05

@Várúr: "Szóljatok, ha valaki lát egy félig-meddig értelmes Jobbikost."

őőő ajánlom figyelmedbe a gallup felmérését :D

a fidesz lett az aljanép és a nyuggerek pártja, a munaknélküliek, nyuggerek, 8 általánossal vagy kevesebbel rendelkezők illyetve a segéd és betanított munkások leginkább a fideszt választják.

a vezető beosztásúak és értelmiségiek aránya a szavazótáboron belül sokkal magasabb a Jobbikban, mint a Fideszben vagy az MSZP-ben.

a tanulók között meg abszolút értelemben is veri a Jobbik a Fideszt ( 40% vs 39%)

phaidros 2010.05.06. 17:31:10

@megmondtam?megmondtam: hát vannak ottan azér' mások is. Morvai "MILF" Krisztina pl. elég komoly irányváltásokat szenvedett el. Mondjuk részben megértem, miért.

A zsidósággal az a baj, hogy a baloldal felhasználja őket, mint egyetlen maradék eszközüket a hatalomhoz. Attól eltekintve persze, hogy mindig is tökéletesen lehetett őket hibáztatni bárminek az ellenkezőjéért is.

Várúr 2010.05.06. 17:31:14

@idelle:
Ironizáltam jóasszony... szót se demokráciáról, ha a választók mást választanak. Az "egypárt" is csak a következő választásokig tart (lásd Nagybritannia: a győztes mindent visz, vagyis minimális különbséggel is bekövetkezik a súlyosan elnyomó brit parlamenti diktatúra, bruhaha)

idelle · http://egymondatban.blog.hu/ 2010.05.06. 17:31:39

@Várúr: "Azzal vagyok kritikus, aki okot ad rá."

helyesen: "Azzal vagyok kritikus, aki okot ad rá, és nem fideszes."

ugyanis számomra egy pillanatig sem kétséges, hogy ha a Fidesz okot is ad rá, az nem ok. a mi okunk jó ok v. nem ok, polgártársak.

p.s.: te gyárilag vagy ilyen morcos? :)

p.s.2.: te privatizálhatsz majd az egészségügyben? :-D

lev davidovics 2010.05.06. 17:32:56

NickUraim! Szerintem két vasárnap nálunk volt a laszti, most odaát pattog a Vitya térfelén. Meglátjuk. Ha jövő ilyenkor még én és a vállalkozásom tart el 6 jómagyarembert, akkor meg- el- át- rá- kúrták ők is. Ha januártól a csőd szélén lebeg kórház, a piciboríték pedig intézményes korrupcióként még zsebre is tétetik, akkor +int átb...tak minket. Ha tarlós jön Pesten és a demszky kutyája már nem kakilja össze a Tompa utcában a járdát, na akkor itt fasza gyerekek jöttek össze a múlt hónapban. Ha a hagyó éjszaka nem graffitizi ki az aluljárót, akkor elértünk valahová. Akkor és egyébként megint a lapátot cseréltük.

megmondtam?megmondtam 2010.05.06. 17:34:13

@phaidros:

ugyanmár. ez nem elmélet, hanem tény. Richard Field nevű amerikai zsidó, a zsidó nagykövet egyből szalad az 1 éves, jelentéktelen párthoz a hivatalos eredmények előtt, Lányi megkörnyékezése amerikai követségi munkatársak által még az LMP megalapítása előtt, hogy álljon be mögéjük az egész védegylettel stb stb

aztán a névsor: schiffer, hámori hanna lauder javnéből, jávor, karácsony stb stb.
faszért nem a knesszetbe jutásért indultak ezek...

idelle · http://egymondatban.blog.hu/ 2010.05.06. 17:34:28

@Várúr: "Ironizáltam jóasszony"

még jó, hogy nem ionizáltál. jóember, csak a nevem jóasszonyos, de nem azt jelenti. :)

"Az "egypárt" is csak a következő választásokig tart "

gondolta a magyar nép is '47-ben.

"a súlyosan elnyomó brit parlamenti diktatúra, bruhaha"

ha eddig nem tűnt volna fel, néhány héten belül megláthatod te is, hogy mennyire nem vagyunk NAgy-Britannia...

angyalföldi partizán 2010.05.06. 17:35:03

is elvtárs!nem adjuk ami a miénk!én már zsírozom a karabélyt!minden csontvázt szét lövők!a klerikális reakció nem fogja az életünket elvenni!fegyverbe elvtársak!ha kell szanyi kapitány elvtárs mellet ontom vérem!

Várúr 2010.05.06. 17:35:34

@megmondtam?megmondtam:
Még jó, hogy ez a Novák csak Előd és nem mondjuk Töhötöm, vagy Kund. Röhej, a félzsidó Morvai nénivel együtt. Nála sem a félvér a gond, hanem a nagy arca és a szittya szövege.

megmondtam?megmondtam 2010.05.06. 17:35:57

@phaidros: "A zsidósággal az a baj..."

az a baj, hogy mocskos nácik. mindig is azok voltak. egy fertelmes barbár népség, fujj.

aliglajos 2010.05.06. 17:36:05

@Várúr: ott azért kicsivel bejáratódottabb a demokrácia. ettől függetlenül a fidesz valóban azt csinálhat, amit akar, megvan erre a mandátuma. a törvényesség azonban nem jelenti azt, hogy valami demokratikus is.

kamarti 2010.05.06. 17:36:07

@phaidros: a teljes hálózatot nem örökölte, de elég jó a jogvégzett háttérbázis, és valljuk be, ez most (az utóbbi 20 évben) elég sokat számít(ott)

aliglajos 2010.05.06. 17:37:32

@megmondtam?megmondtam: fertelmes barbár népség? hát, ez azért átgondolnám, pici nyilas.

Várúr 2010.05.06. 17:37:57

@idelle:
Majd akkkor rinyálj, ne a még meg sem alakult kormány miatt sivalkodj. Rettegésért fizetnek, vagy dolgozol is? (Amúgy 1947-et 2010-zel téveszteni több, mint.... hm... sorvadás).

megmondtam?megmondtam 2010.05.06. 17:39:05

@Várúr: "a félzsidó Morvai nénivel együtt"

1. mitől félzsidó? és melyik fele az? :D
2. és ?
3. milyen szittya? nem tetszik az igazság?
4. az egyetlen női politikuson, aki normálisan tud idegen nyelvet, normálisan tud megnyilvánulni (akármit mondanak, írnak -lehet gurmaihoz vagy lendvaihoz, esetleg pelcznéhez vagy vadai ágikához hasonlítani), és akit hajlandó lennék megdugni :D

na jó, a cigány bugyik bernadettet is meggyaláznám eccer-kéccer duplagumiban egy gyilokpornó forgatáson :D

Várúr 2010.05.06. 17:39:30

@idelle:
nem akarok már ennyit polemizálni veled, de ami engem illet, a hülyeséggel szemben vagyok gyárilag..... gúnyos :-))

megmondtam?megmondtam 2010.05.06. 17:41:31

@aliglajos: igen, fertelmes, gyilkos, vallásában, mentalitásában, náci barbárok. rák az emberiség testén.

tisztességes nácigyűlölő(mint pl én) csak köp egyet, ha ezekről az állatokról van szó

"1000 nem zsidó élete sem ér annyit, mint egy zsidó körme"
Dov Lior főrabbi

Várúr 2010.05.06. 17:42:15

@megmondtam?megmondtam:
Anyukája (szül. Schwarz Klára) révén... Amúgy ízléseddel nem vitatkozom. Személyesen ismerem Morvai nagys. asszonyt,. egy időben nekem is tetszett, de politikába belehízott a politikába és orcáján a vakolat is vastag nekem. Pelcz néni is pufók, de őt gondolom, farkalja a férje.

megmondtam?megmondtam 2010.05.06. 17:44:41

@Várúr: Fekete Klári, nem schwartz...

nem minden Fekete vezetéknevű zsidó, nem mindegyik volt Schwartz vmikor...

Várúr 2010.05.06. 17:44:47

@aliglajos:
Előbb legyen törvényesség, azután röfögjünk demokráciáról. Tolvaj kommereket is törvényesen választották.

lev davidovics 2010.05.06. 17:45:06

@phaidros: "A zsidósággal az a baj"...kezdetű mondatokkal semmi baj nincs, hozzá lehet szokni. Inkább az az érdekes, mennyire túlreprezentált ez az eszme jobb(SIC!) fejekben. Van elég gond a székelyekkel, a kunokkal, főleg akinek az apja félig ez, félig az volt; valamint a balettáncosokkal és a kőfaragókkal is. (Na ez utóbbiakat is egy olyan írta valahol le, valami Rejtő).
Szóval szerintem kormányzati csontvázaktól ne deriváljunk a "baj van a zsidókkal" irányba, az egy másik topik valahol.

angyalföldi partizán 2010.05.06. 17:45:26

no pasaran! elvtársak, együtt sírunk,együtt nevetünk!angyalföld a miénk!nem hagyjuk hogy áttörjék e bűszke láncot!eroica ,harcolj velünk!kicsináljuk az ellent!a Fáy utcától a csillagos égig védelmezzük állásainkat!

megmondtam?megmondtam 2010.05.06. 17:45:54

www.youtube.com/watch?v=XLTBnNsiywY

íme még1x: a tetves zsidó eleve náci terroristának születik...

kamarti 2010.05.06. 17:46:36

@Várúr: gondolom, '47 mellett eszébe juthat azért még az embernek a beígért alkotmánymódosítás, az igen érdekes kormánystruktúra (nem a centralizálásra, hanem OV leválasztására gondolok, bár ez a hiper-szuper-mega-giga intézményesítés, funkció-összevonás semmilyen szinten nem a kedvencem), vagy a következő 20 év emlegetése-tervezgetése és ezzel összefüggésben a soha többé többszöri, lassan mondom, hogy mindenki értse módon való elismétlése...Mindez még jóval a kormányalakítás előtt, némelyik egyenest a választások előtt...

Várúr 2010.05.06. 17:46:44

@megmondtam?megmondtam:
nem szívesen megyek bele, mer' nem vagyok rasszista, de köztudott, hogy mrs. Morvai félzsidó. Mikor rákérdeztek, zavarba jött, de maga sem tagadta. Kidumálta jó szokása szerint, hogy nem minden zsidó, stb. stb.

aliglajos 2010.05.06. 17:47:03

@Várúr: én csak jeleztem, bocs röfögtem, hogy a két dolog nem ugyanaz. egyetlen szóval sem mondtam, hogy a fidesz antidemokratikus dolgokat tenne, tesz majd.

megmondtam?megmondtam 2010.05.06. 17:47:18

@aliglajos: nem. ne magadból indulj ki metszettpöcsű

@lev davidovics: még1 nácimosdató...

megmondtam?megmondtam 2010.05.06. 17:48:09

@Várúr: hol,mikor? :D
akkor hogy lehet antiszemita? :D úgy, mint finkelstein, chomsky, israel shamir meg uri avneri? :)

zsitva 2010.05.06. 17:49:10

A gyárigazgató elődjétől három lezárt, számozott borítékot kap azzal a használati utasítással, hogy ha igazán nagy a baj nyissa ki az elsőt, ha nem oldódnak meg a dolgok a másodikat, ha ez sem segít, akkor a harmadikat.
- Mendegélnek a dolgok, eltelik egy év de beüt a krach, az igazgató kibontja az első borítékot, melyben egy papírlap van, a következő szöveggel:
"Kenj mindent rám!"
- Megcselkszi, elhárulnak a személyi felelősség kérdései, eltelik egy újabb év de csak nem oldódik a válság, kibontja hát a másodikat:
"Szervezz át!"
- Így is tesz, eltelik még egy év de a gondoknak csak nem akar vége szakadni, a harmadik borítékhoz fordul hát:
"Végy elő három borítékot…..."

aliglajos 2010.05.06. 17:49:43

@megmondtam?megmondtam: metszettpöcsű. istenem, de jó. bár én tudnék ilyen eredeti lenni!

Várúr 2010.05.06. 17:50:35

@kamarti:
Húsz évre tervezni tán csak nem bűn... pláne hogy O. Vitya nem azt mondta, hogy vele tervezzenek. Öt gyereke van, de tudtommal nem alapított dinasztiát és nem királyság az államforma sem. Szegény Habsburg Ottó haldoklik, királyt meg nem választott szabadon a magyarság Mátyás óta.

angyalföldi partizán 2010.05.06. 17:50:59

szia erocica!bár én egy öreg munkásőr vagyok,nem hagyom a dolgokat annyiban. munkásököl vasőköl,odacsap hova köll.

idelle · http://egymondatban.blog.hu/ 2010.05.06. 17:55:02

@Várúr: "Rettegésért fizetnek, vagy dolgozol is?"

dolgozom, sőt nem kizárt, hogy többet teszek a Zemberekért, mint te. ez persze nem érdem, csak állapot. :-)

"Amúgy 1947-et 2010-zel téveszteni több, mint.... hm... sorvadás"

bizonyára, a példám leginkább arra utalt, hogy nem kevésszer fordult már elő a világtörténelemben olyan esemény, ami után a Zemberek azt mondták: jéé, nem is hittük volna!

"de ami engem illet, a hülyeséggel szemben vagyok gyárilag..... gúnyos :-))"

idelle szelíden: helyesen: a mások hülyeségével szemben... :-)))

lev davidovics 2010.05.06. 17:55:34

@megmondtam?megmondtam: ...ha jól viselkedtek annak idején és iparkodtok magatokon segíteni, egyes államok létrejöttére nem is lett volna szükségszerű még gondolni sem....napjaink kéményseprő egyenruhás összejövetelei láttán is elgondolkodtató: ez a sok helyes faszista ha inkább azon gondolkodna, hogy magán hogyan segíthet....csak apokol kapui tudnák megdönteni.... (Bocs, Lajos!)

idelle · http://egymondatban.blog.hu/ 2010.05.06. 17:56:50

@Várúr: "Húsz évre tervezni tán csak nem bűn... "

miközben a Zemberek, akikért oly nagyon aggódik Cinege utcai kastélyában, máról holnapra is alig tudnak tervezni.

"pláne hogy O. Vitya nem azt mondta, hogy vele tervezzenek."

majd az úgy lesz, hogy egyszer csak felkérik a Nép nevében, ő meg szerényen mosolyogva tudomásul veszi a nép akaratát, és elvállaja, kizárólag a nép érdekében... :-DDDDDDDD

Várúr 2010.05.06. 17:58:11

@megmondtam?megmondtam:
Haggyuk már cimbora.... Morvai nénivel nem az a gond, hogy félzsidó, ráadásul valóban képzett is, csak hát az eszével, a jellemével, az erkölcsével és az intellektusával akad némi baj.... ahogy csapattársaival is. (Nem az összes jobbikos szavazóval, hiszen mindenki megvezethető, még az eszükről híres angyalföldiek is, élükön Szanyi kapitánnyal).

Várúr 2010.05.06. 18:00:17

@idelle:
Te pályatévesztett vagy... Nem akarsz jósnak menni? Jövedelmezőbb lenne, mint kommentelni köztünk, földhözragadt utólag ítélkezők közt.

kamarti 2010.05.06. 18:01:00

@Várúr: hát nem, ne tervezzen húsz évre!, ha nem magával (bár ez tőle meglepő lenne), az egypártjával se! mert az nagyjából annyi, ami nekem péel hátravan. mégiscsak demokrácia van, legalábbis papíron,. és aki ellenzékben van, annak se az legyen a fontos, hogy kinek nagyobb az izéje, ki a tökösebb ygerek, hanem azzal, hogy a pógároknak jobb legyen. mert a demokrácia nem azt jelenti, hogy mindent lehet. tudtommal.

Várúr 2010.05.06. 18:02:36

@idelle:
A magam hülyeségeivel majd elszámolok magam. De te nyilvánosan idetaszítottad a butaságod. Ez a fizetsége.

orvian 2010.05.06. 18:03:02

Mi kunok összetartunk,és összefogunk a pirézekkel!
De ki az a morvai?
Magafajta:(ilyen is van)?

angyalföldi partizán 2010.05.06. 18:03:08

elég volt a rémuralomból! én még a narancsbőrőmet is megműttettem!de a karom feszes,elbírja a parittyát!rettegjetek fasiszták!

angyalföldi partizán 2010.05.06. 18:04:23

szívem erős ,karom feszes,rettegjetek!

idelle · http://egymondatban.blog.hu/ 2010.05.06. 18:04:40

@Várúr: "még az eszükről híres angyalföldiek is,"

lehet globalice angyalföldezni, de azért egy dolgot ne felejts elé: a 20-as választókerületben egy olyan nullakarcsit indított a Fidesz dr. Tóth József ellenében, akinek nemcsak, hogy egy négy szénszünetis szocilógus diplomája van, gyakorlatilag nulla felmutatható akármilyen szakmai vagy munkatapasztalattal, de nem lakik a kerületben és gyakorlatilag még semmit nem is tett azért.

persze az idióta, antikommunizmussal beetetett (hogy a kedvenc formuláddal éljek), de egyébként éles elméjű magyarok számára EGYÉRTELMŰEN adódik, hogy váltsunk le bárkit, aki nem fideszes, hiába jó ogy képviselő ÉS polgármester, én mint őskommunista megengedőbb vagyok, igaz, ideológiailag még nem vagyok elég érett a Fidesz befogadására.

idelle · http://egymondatban.blog.hu/ 2010.05.06. 18:06:10

@Várúr: "Jövedelmezőbb lenne, mint kommentelni köztünk, földhözragadt utólag ítélkezők közt."

amikor nem a komikról van szó, mindenki milyen kifinomult, bölcs és türelmes ítélkezővé válik, jééé.

Várúr 2010.05.06. 18:06:21

@kamarti:
Ha kb húsz éved van hátra, tervezd. Ha nem tervezrd, vagy elvisz a rák, vagy a jóisten még tíz éved rádlapátol. Persze gondolj az unokákra is, nehogy má' ők csereberéljék az ágytálat... Vagy cseréljék, ha némi tisztesség van bennük.

herbert 2010.05.06. 18:06:53

@savanyú a szőlő: Szezonális hatások. Tetszik érteni? Sok kiadás az elején, adóbevételek java a második félévben. pl. 2009. I. negyedév 566 Mrd hiány/750 Mrd egész éves hiány. 75% tetszik érteni?
Egyelőre jobban állunk mint tavaly, de az állami nagyvállalatok konszolidációja és a válság második hulláma még bőven betehet. Ha vállalati szinten nem lesz újabb likviditási hiány, akkor a gyengülő euróval/forinttal jól is járhatnak az exportra hegyezett cégek

A baromira nagy devizaadósság ne lenne. A nagy mennyiségű chf hitel mellett még egy dolog szerfelett aggasztó. Remélem rosszul tudom, de a MOL dollárban számolja el az oroszokkal a kőolaj és földgázimportot (mondjuk lenne mit engedni a gázolajat terhelő adókból, de a földgáz tényleg kínos lehet).

Talán az élelmiszerek áfából engedhetne még a fidesz, a gyenge forint mellett megindulna az osztrák/szlovák/szlovén bevásárló turizmus(párhuzamosan visszaállítanám a távhő magasabb áfáját).

idelle · http://egymondatban.blog.hu/ 2010.05.06. 18:08:06

@Várúr: teljesen nyilvánvaló, hogy csak és kizárólag te vagy az okos e honban.

kicsit levon az értékéből, hogy csaknem tízmillió másik ember is így gondolja, de hát ez tízmillió apró kicsi mátrix, tízmillió apró istenséggel vagy éppen Neoval.

eddig is elvoltam egyedüli hülyeként, ezután sem fog zavarni.

kamarti 2010.05.06. 18:09:46

@Várúr: hát ez tényleg lényegre tapintó válasz volt. már mindent értek. a nicknevet is... (biztos fiatalabb vagy nálam, szóval könnyen osztasz. most még.)

idelle · http://egymondatban.blog.hu/ 2010.05.06. 18:09:51

@herbert: "Talán az élelmiszerek áfából engedhetne még a fidesz, a gyenge forint mellett megindulna az osztrák/szlovák/szlovén bevásárló turizmus"

és akkor s szlovákok nálunk vehetnék az olcsó szlovák UHT tejet. :-)

bocs, de ezt nem tudtam kihagyni, egyébként OK, amit írsz. :-)

Várúr 2010.05.06. 18:09:52

@idelle:
A komancsok bizonyított elkúrók és bűnözők, legutóbb épp Ferenc államférfi mondta ("A párvezetés fele-harmada..... stb.").
Ő csak tudja, hisz adócsalása alól is csak elévülés miatt mentesült).

Várúr 2010.05.06. 18:12:24

@kamarti:
maradjunk annyiban, hogy rég felnőtt vagyok, épp ezért a tervezés híve.

Várúr 2010.05.06. 18:16:33

@idelle:
Szanyi kapitányról beszéltem, nem Tóth Józsiról. MIttomén, a bürgermeister úr mit tett le az asztalra, a másik mit nem. Ugyanis budai vagyok. Na de Szanyi.... Burundit se nézném le annyira, hogy egy ilyen arc ott nyerjen. Ezért nekem a kettő közül Angyalföld az egzotikusabb.

kamarti 2010.05.06. 18:17:04

@Várúr: maradjunk annyiban, hogy válaszolhattam volna nemes egyszerűséggel azt is, hogy mekkora paraszt vagy.
ami meg a tervezést illeti, jobban szeretem a saját életemet magam megtervezni, valamint szeretem, ha csak azok terveznek velem, akikkel én is, és ez a kör nem terjed a politikusokig.
(és akkor nem jövök elő az ember tervez, Isten végez cuccal, ( bár ha felnőtt vagy, tudhatod, hogy van alapja), amelyben persze az Isten nem egyenlő egyik nyavalyás politikussal sem)

orvian 2010.05.06. 18:18:15

VÉGRE:Várúr személyében megtaláltuk az EGYETLEN tisztakezű embert.
Nyitogassa más szekrényeit,de a saját tükrébe is nézzen(néha).

Várúr 2010.05.06. 18:21:27

@orvian:
Morvai néni magafajta, azaz minden sejtjével önazonos. Amivel nem, azt majd kiveti a Jobbik sajátos szittya immunrendszere.

orvian 2010.05.06. 18:21:59

@Várúr: Most már röstellem,hogy budai vagyok.

herbert 2010.05.06. 18:22:45

@Várúr: A fidesz erkölcsileg egy centivel sem jobb a szociknál. A rendszerváltás óta 8 évvel kevesebbjük volt kormányozni, de azért így is volt épp elég "ügyük". Épeszű embernek inkább az a kérdés, hogy a mindenfajta lopások mellett ők végre hajlandóak lesznek-e növekedési pályára állítani az országot (ennek az egyik fele szemlélet, a másik fele jogszabályi környezet és gazdaságpolitika kérdése), vagy marad a kis szemétdomb, büdös is, de az enyém magyar mentalitás, ami az utóbbi 20 évből kb. 18-ban jellemezte a magyar kormányzó pártokat.

A lenyúlások csökkentése csak megfelelő szervezeti rendszer és jogszabályok kérdése, de bizonyos mértékű korrupció maradni fog. Az állami irányítási rendszer több ezer emberből áll (képviselők, állami vezetők, közigazgatási vezetők, ezek tanácsadói, még ki tudja kik), akik jelentős része az aktuális kormánypárthoz köthetők. Biztos mind grál-lovag ha fidesz/mszp/satöbbi párt embere.

Várúr 2010.05.06. 18:22:50

@kamarti:
Én is felelhetném, hogy rögegyszerű vagy, de nem teszem, csak gondolom bruhaha.

Várúr 2010.05.06. 18:24:01

@orvian:
nem is kéne itt laknod ezzel az IQ-val kispajtás....

idelle · http://egymondatban.blog.hu/ 2010.05.06. 18:24:58

@Várúr: "A komancsok bizonyított elkúrók és bűnözők"

hát, bizony-bizony, ezzel nehéz vitatkozni.

de azért azt ugye te sem gondolod, hogy:
- annak idején véletlen volt Simicska pártpénztárnok APEH-elnöki kinevezése;
- a Postabank konszolidációt azért sikerült egy kicsit (több tízmilliárd forinttal) túlárazni, hogy megerősödjön a Fidesz és a hozzájuk köthető olgar...nemzeti tőkések;
- amikor Ibolyka az autópályapénzekből lenyúlt lóvéról beszélt - "70:30" - akkor a harminc esetében nem arra gonsolt, hogy a Máltai Szeretetszolgálat kapta;
- hogy mióta gyakorlatilag az összes önkormányzat fideszes, azóta a helyi fejlesztési pénzekből nem nyúlnak le egy fillért sem?

tudom-tudom. ezeket még nem Réthelyi professzor csinálta!

orvian 2010.05.06. 18:25:12

@Várúr: Ha tudtam volna,hogy szittyák is szóba kerülnek,akkor felkészültem volna.
Jó az ha szittya a magyar:(eurokomform)?

orvian 2010.05.06. 18:26:33

Persze a barbárság néha átüt a :min is?

idelle · http://egymondatban.blog.hu/ 2010.05.06. 18:27:46

@Várúr: "Szanyi kapitányról beszéltem, nem Tóth Józsiról. "

Szanyit emelted ki, de mindegy.

a fidesz-jelöltek nyilván mind zsenik, Óbudán például a nemzet szempontjából az utolsó pillanatban választották be a világhírű Menczer Erzsébetet a Parlamentbe, aki már eddigi munkásságával is kiérdemelte, hogy a TIME címlapjára kerüljön, de az igazán nagyot majd az ország házában fogaj alkotni. hogy mit? halvány segédfogalmam sincs, mivel egy nullaklári, de ellenben viszont fideszes és ez mindenre magyarázat.

kamarti 2010.05.06. 18:28:46

@Várúr: hát ha téged ez a gondolat boldoggá tesz, akkor nem tudom, melyikünk az együgyűbb, de nem is akarnám megvitatni veled.

orvian 2010.05.06. 18:31:00

@Várúr: Valószínű,hogy Te vándoroltál e kies helyre.(Persze itt most nem külföldi magyarra gondoltam).

kamarti 2010.05.06. 18:34:29

@idelle: és akkor gyorsan tegyük hozzá azt is, hogy jogászpártot csinálni és működtetni már csak azért is megéri, mert ki is ismerné jobban a kiskapukat, mint a gyakorlati jogalkalmazó, akinek "nyelvvizsgája" van, ahogy egy professzorom mondta anno, mert ugyebár ami nem tilos, azt szabad, míg nincs rája egy szabál...

orvian 2010.05.06. 18:35:33

@aliglajos: Igenn. A kétharmaddal ki kell kényszeríteni!
Viszont Pelczné meg a Zsanettes rendőröktől kérjen bocsánatot.

Boli – Ch.T. is, meg hát! 2010.05.06. 18:37:45

@tölgyes: Tévedsz... A görög válság éppenhogy be volt harangozva, már egy-két éve. Ugyanis mindenki tudta, hogy hazudnak a költségvetési és egyéb adatszolgáltatási kötelezettségeikkel kapcsolatban. Mindenki tudta, hogy az ottani jóléti kiadások többszörösen meghaladják a lehetőségeiket, a korrupció pedig még a magyaron is túltesz... Szóval????

orvian 2010.05.06. 18:38:52

Nyelvvizsgáról jut eszembe:bevándorlási hivatalunkban megkérdezték,hogy tud-e valaki angolul,mert történetesen egy nem magyar érkezett.

savanyú a szőlő 2010.05.06. 18:41:20

@herbert:

A szezonális hatások sem változtatnak azon a TÉNYEN, hogy 2010. április végén, a deficit az éves várható hiány 72,5 százalékát teszi ki.

Tetszik érteni?

lev davidovics 2010.05.06. 18:48:41

@idelle: "és akkor s szlovákok nálunk vehetnék az olcsó szlovák UHT tejet. :-)" főleg majd vasárnap a teszkóban.... :-)

kopasz45 2010.05.06. 19:34:21

Az összes parlamenti és azon kívüli pártban vannak olyan emberek akiktől hányok ismerve a multjukat.

herbert 2010.05.06. 19:49:38

@savanyú a szőlő: Megpróbálom érthetőbben. Az elmúlt évek tapasztalatai alapján az a TÉNY, hogy áprilisban az ÁHT hiánya az éves tervezett hiány 72,5%-a, azt valószínűsíti, hogy a tervezett éves hiány reális és tartható. (az egy másik kérdés, hogy a válság második köre betesz majd, és szerintem a többség naivan reménykedett U alakú recesszióban W helyett)

herbert 2010.05.06. 19:56:45

@kopasz45: ezek szerint mentálisan egészséges vagy.

eml 2010.05.06. 19:57:53

@idelle:
Ugye tudod, hogyha egy kutyát indítottak volna Fidesz polóban, az is nyert volna.

savanyú a szőlő 2010.05.06. 21:39:27

@herbert:

Melyik évben sikerült tartani a hiányt?

Rwindx 2010.05.06. 22:18:29

@ó jaj:
No kis kimaradás után.
"pepét tuti te hoztad fel, én már nem keresem vissza..."
Én vettem a fáradságot és visszakerestem.

"amúgy neked nagyon a szádba kell magyaráznbi dolgokat, hogy ne értsd félre, remélem nem szándékosan csinálod."
Nem mindegy? Az eredmény ugyanaz nem?

"a laffergörbénél nem lehet kiszámolni az adómorál változását, ezt te is tudod nagyon jól, tehát erre nem lehet hivatkozni pláne egy olyan országban, ahol több száz éves hagyomány az adócsalás, az égvilágon semmi jel nem mutat mentalitás beli változásokra."
Nem állítottam hogy ki lehet számolni, csak azt hogy a Laffer görbe alapján a trendek meghatározhatóak. Az már elég.

"a linkelt elemzés épp annyira vélemény, mint bármilyen elemzés, ugyanis érvek, tények, tapasztalatok vannak benne, jó sok, elég hosszú is a cikk, tehát anélkül legyinteni rá, hogy meg se próbáld az érveit cáfolni, hát...
talán fusss neki újra, hm? mert az egy vicc, hogy azt írod, hogy van ellenvélemény is. biztos van, és? ez lenne a ellenérv? nem semmi... ettől kezdve bárki bármit mond, csak írd le, hogy van aki az ellenkezőjét mondja :)"

1 db példát mellékeltem, ami a másik irányban (adóemelés) pont azt hozta amit várhattunk, keresletcsökkenést, és adóbevételkiesést. Mi ez ha nem az elemzés cáfolata?

"gyurcsányt meg a sztroiját miért ismételgeted? biztos úgy volt, remek a memóriád, és ha így volt akkor mi van? ez cáfolja a linkelt cikket? vagy ettől kiszámítható az görbe pontos várható íve? vagy miért? már azon túl, hogy engem gyurcsányhoz hasonlítasz, amit nyilván merő szívjóságból csinálsz. lásd még "ha nincs érvünk, támadjuk a másik személyét, pl. negatív figurákhoz való hasnlításokkal" című örök sláger."

Mivel megpróbáltál a kijelentésben meghazudtolni, ezért kénytelen voltam újra csak a tények irányába terelgetni téged.

"és a végére azt miért másoltad be? :)) "
Mivel fingod sincs hogy te magad mit beszélsz, felvetsz valamit reagálok rá. Majd nem érted mit keres ott. És megint.

"leírtam az elméleted egyik nyilvánvalóan gyenge pontját, te meg szépen elismerted, hogy igazam van :) szép álmokat :) "

Egyrészt nem az én elméletem, hanem egy volt USA elnök tanácsadójáé. Másrészt pedig mitől lenne gyenge pont amit említettél? Én mit garantáljak neked? Es miért? És milyen garanciát tudnék felajánlani amit te elfogadnál? Tehát mivel azt mondtam én nem tudom garantálni és vélhetőleg senki akkor ezzel igazat adtam neked? Te tudod garantálni azt ha nem történik meg az adócsökkentés akkor azzal esetlegesen kieső adóbevételekre elfogadható garanciát vállalsz? Van pár száz milliárdod erre? No ugye...

Ja, egy adalék amit korábban nem szedtem ki neked, bár szemet szúrt:
"A legtöbb bizonyíték arra utal, hogy az adócsökkentés csak rendkívül magas adókulcsoknál jár jelentős kínálati hatással."

Úgy gondolod hogy Magyarországon a többi európai országhoz mérve nem kiemelkedően magas az adóterhelés? Oh really?

herbert 2010.05.07. 08:47:44

@savanyú a szőlő: tavaly biztosan, és akkor 75%-nál tartottunk áprilisban. Ezért mondom, hogy ez a 72,5% nem jelent még rosszat. A kérdés mi lesz az év hátralévő részében. a görögök példáján úgy tűnik (meg pl. a francia kiadás befagyasztáson) hogy esélye nincs a kormánynak elengedni a hiányt, mert azonnal eltűnnek a vevők az állampapírpiacról(imf+eu ellenállásról nem is beszélve).

savanyú a szőlő 2010.05.07. 09:42:18

@herbert:

A tavaly nem egyenlő az "az elmúlt évek tapasztalataival".

A 2009-es év egyébként is kiemelkedik a többi közül: a Bajnai-kormány 2009. április 20-án lépett hivatalba, ezt követték bizonyos intézkedések...
Ezért sem lehet messzemenő következtetést levonni a tavalyi hiány alakulásából.

Az áprilisi 72,5 % mindenképp nagyon sok, a szezonális hatásokkal együtt is.
A 2009-es év fejleményeinek tükrében pedig különösen magas.


süti beállítások módosítása