Hírek és kommentárjaink

Goldenblog-díj

goldenblog_szeles_1.png

Csatlakozz a Facebook-on

Utolsó kommentek

Hírmátrix

Cenzúrázza az MTI Rogán okirathamisítását is?

2014.04.02. 15:48 - eroica

A magyar média szabad részében kisebb botrányt okozott, hogy az MTI nem tudósít a Rogán vagyonosodásáról szóló sajtótájékoztatókról.

Juhász Péter az Együtt társelnökének és Kerék-Bárczy Szabolcs a DK elnökségi tagjának már három sajtótájékoztatóját hallgatta el az MTI.

A sajtótájékoztató után Juhász Péter egy külön közleményben jelentette be, hogy feljelenti Rogán Antal okirathamisítás miatt. Az MTI ezt a közleményt sem hozza le. Így a feljelentés hírét a számtalan magyarországi médium közül csupán öt hozta le (15.52-ig).

Rogan_Antal_Fidesz_frakciovezeto_polgarmester_kepviselo_vagyonnyilatkozat_budai_lakas_ingatlan_pasa_park_okirathamisitas_mti_cenzura.jpgÉvekig hamis vagyonnyilatkozatot adott le, de ez sem az ügyészséget, sem az MTI-t nem érdekli

Ma délelőtt a 444 írt egy összegzést az MTI addigi cenzúrájáról a Rogán-ügyben (még a mai sajtótájékoztató és a közlemény elhallgatása előtt):

"... Tegnap ha már hír nem jelent meg róla az MTI-ben, a balos pártok közös közleményt adtak ki az Országos Sajtószolgálaton keresztül, “Fényűzés és fényevés – Mennyiből él Rogán Antal?” címmel. Ebben összefoglalják, mi is hangzott el a sajtótájékoztatón. 14:24-kor jelent meg. Az MTI hírként nem dolgozta fel.

Majd eljött az este, és az MTI-ben 18:06-kor egyszer csak megjelent egy hír.

Rogán Antal nyilatkozott a távirati irodának, a több száz millió forintos vagyonról szóló állításokat “szemenszedett hazugságnak” nevezte, mint mondta, ennek fele sem igaz. Politikai támadásról is beszélt, meg csúsztatásokról. Hogy mire reagál, arról egy mondatot sem írt le az MTI, csak tolmácsolta a fideszes politikus szavait.

Az is zavarba jöhetett, aki valamilyen különös ok miatt az elmúlt napokban csak az MTI híreit olvasta. Mert Rogán eltévedéséről saját ingatlanlabirintusában csak egyszer foglalkozott a távirati iroda hírben, még március 28-án. Ekkor jelentette be az Együtt-PM, hogy vagyonosodási vizsgálatot kezdeményez a feledékeny Rogán ellen. Az MTI lehozta ezt, a Fidesz reakciójával együtt.

A Fidesz ekkor azt írta, hogy a baloldal csak a Simon-ügyről akarja Rogán ingatlanával elterelni a figyelmet. Az MTI következetesen tartotta is magát ehhez, a Simon-ügyet nem felejtette, Rogánnal viszont utána egyáltalán nem foglalkozott.

Aztán valami mégis leeshetett az MTI-ben, hogy Rogán ki tudja mire reagáló monológja így önmagában eléggé érthetetlen. Így aztán bekerült az öt órával korábban megjelent balos közlemény, Rogán megszólalása után másfél órával.

Hogy más esetben mennyire gyors az MTI?

Zsigó Róbert, a Fidesz szóvivője tegnap sajtótájékoztatót tartott “Öt éve ugyanők, ugyanígy” címmel. 13:45-kor kezdte, az MTI erre küldött újságírót is. Másfél órával később, 15:20-kor már megjelent a kész cikk. Zsigó amúgy kénytelen volt kitérni a Rogán-ügyre, miután Plankó Gergő rákérdezett. Nincs Rogán-ügy, válaszolta, és az egész felvetést elütötte egy jó simonozással. Az MTI is tartotta magát ehhez.

Amúgy Varga-ügy sincs. Az MTI-ben legalábbis nem találtunk hírt arról sem, hogy a Rogánhoz hasonlóan szintén a budai luxusparkban lakó Varga Mihály is kénytelen volt javítani a vagyonnyilatkozatát. Ő is elfelejtette, hogy kicsit nagyobb az ingatlana, mint amit bevallott."

FRISSÍTÉS: Posztunk megjelenése után 3 órával az MTI végül kiadta a közleményt. (Előfordulhat, hogy nem örültek, hogy észrevettük a cenzúrájukat.:) Mindenesetre példátlan, hogy egy ilyen fontos ügyben 5 órán keresztül üljön egy közleményen az MTI. A közleményt viszont azután már senki nem vette át. A cenzúrának ez a fázisa működött.

Ha tetszett a poszt, csatlakozz a Fideszfigyelő oldalához a Facebook-on.

Ha tetszett a poszt, csatlakozz a Fideszfigyelő-csoportjához a Facebook-on.

52 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://fideszfigyelo.blog.hu/api/trackback/id/tr445890747

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

házelnök 2014.04.02. 17:42:02

Ha van valakinek műholdas Digitv adása, jelenleg a superone csatornán KDNP-s választási műsort láthat.

Mazug Lajos 2014.04.02. 19:56:41

@házelnök: Ott oszt mégy ám a szívatás!!!

Buta belpesti balliberális biboldó barmok! 2014.04.02. 21:58:42

El a kezekkel Rogán Antal Polgár Mester Urtól !

.Gordon Gekko. 2014.04.02. 23:05:47

KAMU

Rogán nem hamisított okiratot, mit Gyurcsány és Simon

Simon ellen az útlevele az alapja az okirat hamisítás gyanújának, Rogán ellen meg gyanú sincs. Ennyi.

Pop40 2014.04.02. 23:12:56

@Böszmelopás 14,9%. Szavazz hogy meg legyen nekik!!: @.Gordon Gekko.:

Hogyne, narancsbolsik.
Ideje, hogy kedvenc tolvajaitok megnézzék a sittet.
Ami késik, nem múlik, ne féljetek.

Buta belpesti balliberális biboldó barmok! 2014.04.02. 23:26:13

@Pop40:

Van már rendőrségi eljárás Rogán ellen?

Nincs.

Akkor kuss!!

.Gordon Gekko. 2014.04.02. 23:28:45

@Pop40: Már most is megnézik amikor Simont mennek vallatni.

csak egy néző 2014.04.02. 23:44:08

@Böszmelopás 14,9%. Szavazz hogy meg legyen nekik!!:
Te idióta, ilyen háttérrel milyen esélye lenne egy vizsgálatnak?

"Rogán Antal egyébként a máskor oly’ szorgos Mentelmi Bizottság látókörébe sem került bele, hiába módosítgatja lázasan folyamatosan szaporodó négyzetmétereivel a vagyonnyilatkozatát"

Hoppácska, vigyáztam.

"A mentelmi bizottságot vezető Rubovszky kész vizsgálódni. Csakhogy ő évek óta pénzt kap a Rogán vezette V. kerülettől, ahol a lánya az alpolgármester"
Nahát, nahát, hogy mik vannak??? És még ez is???

"Rubovszky azonban nemcsak parlamenti képviselő és bizottsági elnök, de legalább 2010 óta a Rogán vezette belvárosi önkormányzat Tulajdonosi és Elidegenítési bizottságának állandó fizetett külső szakértője"
Hogy is mondta az a csaló, hazug Zsigó papagáj? "Nincs is Rogán ügy"
Hát már, hogy is lenne.
Hányinger.

csak egy néző 2014.04.02. 23:47:01

@Böszmelopás 14,9%. Szavazz hogy meg legyen nekik!!:

Nincs Rogán ügy, mint, ahogy nincs Zsigó ügy sem.

Fogadni mernék, ha a havi több, mint 1/2 milliós támogatást az utazásaira nem ez a fideszes szemétláda (Zsigó) vette volna fel immár 4 éve, miközben a városa fizeti a kocsijába az üzemanyagot és a barom még ki is áll a mikrofon elé és mosakodik, hogy nem csak ő használja az autót, hanem a város is, de a támogatást CSAK ő veszi fel, akkor ezt a hírt az összes fideszes média minden órában 15 percig csak ezen csámcsogna, hogy micsoda egy moslék, csaló ellenzéki képviselő és azonnal
mondjon le és fizesse vissza a jogtalanul felvett több millió forintot. Ugye nincs is kettősmérce?

Pop40 2014.04.02. 23:52:41

@Böszmelopás 14,9%. Szavazz hogy meg legyen nekik!!:

Nemsoká lesz, ne félj, kis börtönszökevény. :)

@.Gordon Gekko.:

Teszek Simonra, felőlem egy cellába zárhatják az egész narancsbolsi maffiával.

Pop40 2014.04.02. 23:55:10

@csak egy néző:

Ha már média:

www.napi.hu/magyar_gazdasag/durva_korlatozasok_a_magyar_kozmediaban_megdobbento_vallomasok.579344.html

"A riportereknek egyáltalán nincs lehetőségük arra, hogy feltegyék a saját kérdéseiket, vagy arra, hogy arról írjanak, amiről akarnak - mondta el egy a közmédiánál dolgozó, neve elhallgatását kérő újságíró. Ahogy a választások közelednek, egyre rosszabbá válik a helyzet. Az ellenzéki politikusokat csak a botrányokról kérdezhetem, arról, hogy milyen politikát ajánlanak a választóknak, nem."

Úgy kell ezt az egész hordát kirúgni a választások után, hogy a taknyukon csússzanak a sittig.

thegabcsi 2014.04.03. 00:21:11

@Böszmelopás 14,9%. Szavazz hogy meg legyen nekik!!:

Nem is lesz ellenne rendőrségi eljárás, ami nagyon szomorú dolog, mert pont simon mellett kéne legyen a cellában. de ezt egy magadfajta igaz, hithű magyar soha nem fogja felfogni. téged az tesz boldoggá, hogy simont lecsukják, de a "te embered" megússza. gratulálok. neked kéne lenni az elsőnek, aki felháborodik és elküldi a faszba, de nem, szerinted teljesen helyén való a dolog. pontosan ez a probléma lelkibetegországgal , ezért lesz még 100 év múlva is sereghajtó minden téren Európában. de semmi gond, szavazz rá (pont mintha simonra szavaznál, csak szólók) vasárnap és lengesd majd boldogan a zászlót, és soha ne zavarjon, h bűnözőket istenítesz csak azért, mert azt mondogatják, amit hallani szeretnél.
hajrá magyarok, hajrá magyarország..

thegabcsi 2014.04.03. 00:31:29

@Böszmelopás 14,9%. Szavazz hogy meg legyen nekik!!:

még annyit, h felfogd:

tegyük fel, hogy tényleg annyi történt, h mr. rogán figyelmetlen volt évekig, és rosszul töltötte ki a vagyon nyilatkozatát (amit tök véletlenül az után javít rögtön, hogy tök véletlenül a tudomására jutott, hogy valakik kikérték a tulajdonlapot), is csak annyit bizonyít, hogy pont telibeszarta a vagyon nyilatkozatokat az elmúlt 16 évben, mint én az ének-zene házit, ergo azt firkált rá amit akart, és ennyit is érnek a vagyon nyilatkozatok. segíttek, semmit. de segítek még egy kicsit: hazugság az egész, így vagy úgy, de rogán hazudott.
és nem lesz felelősségre vonva érte. a másik gyökér meg börtönben. kapizsgálod?

Buta belpesti balliberális biboldó barmok! 2014.04.03. 01:12:24

@thegabcsi:

"Nem is lesz ellenne rendőrségi eljárás"

No és MIÉRT nem?

Erre tudsz választ adni?!

Roggán Anttal Fidesz 300 millió honnan van? 2014.04.03. 01:26:43

@.Gordon Gekko.:

Dehogynem, Rogán Konkrétan Okiratot hamisított, pont úgy mint Simon. Simon ezért már előzetesben van, Rogán még nincs.

Simonnak egyelőre nem találja az ügyészség azt az útlevelét, amit az MNO megírt, mert még nem készült el. Hátráltatja, hogy közben Welsz, aki az útlevelek gyártója volt, önként öngyilkos lett egy Fideszes rendőrautóban.

Szóval Simon előbb meggyanúsította az MNO, mint az ügyészség, és most azértm, hogy az MNO-nak ne kelljen államtitoksértésért börtönbe mennie, iszonyúan gyorsan keresnek egy hiteles, igazi, okirathamisított útlevelet - csak még nincs kész, mert jó munkához idő kell.

Hajrá Fidesz, Hajrá Orbán Viktor, az idő mindent megold Majd!

Exemplary 2014.04.03. 03:39:24

Atya ég ennyi szánalmas embert egy rakáson....

Az evolúció megfordítója... vissza a fára! (törölt 2014.04.03. 05:22:59

Már pedig ha valaki hamis adatokat ad meg egy okiratban, az intellektuális okirathamisítás.
Ha ilyet csinálsz mondjuk az adóbevallásodban, akkor lekap a tíz körmödről a hatóság. Ha bárhol ilyen csalást követsz el, akkor meghurcolnak. A Fideszes képviselők meg kapnak még egy esélyt, ugyan, javítsd már ki Tóni, nem lesz semmi ebből, hiszen le vannak állítva az újságírók.
Ami a nyilvánossággal történt az elmúlt 4 évben, az szégyenletes. Szerintem a nyilvánosság és a felelősség vállalása a legelemibb dolog lenne egy fejlett, nyugati demokráciában. Ettől pont távolodik az ország. Megjegyzem a szocik alatt is volt ezzel probléma, de most még rosszabb a helyzet. Mindent a háttérben oldanak meg, az emberek hülyének vannak nézve, fizessék az adót, a paksi hitelt, a részletkérdések nem tartoznak rájuk. Nem polgárként, hanem alattvalóként van kezelve a magyar ember és a legszomorúbb, hogy ez meg is felel neki.

Niebur 2014.04.03. 06:00:49

@.Gordon Gekko.:
Próbálj meg gondolkodni is.
Simon ellen jelenleg egyetlen hiteles bizonyíték nincs. Az, hogy az agyar emzet mit ír, az a semmivel egyenlő. Ellenben Rogánnak ott vannak a lakásai, az eddig megszerzett összes jövedelme és a kettő közötti ordító különbség.

ursus artos 2014.04.03. 07:33:22

Milyen okirat hamisítás?

bölcsbagoly 2014.04.03. 07:42:40

A feljelentők és a rosszmájúan kommentelők nem akarnak tudomást venni a következőkről:
1. a nevezet lakás egy lakóparkban van, ahol csak a lakás külön tulajdon, a teremgarázs, tetőkert, tárolók, ahogy a lépcsőházak is közös osztatlan tulajdonban vannak;
2. bár a házasság alatt szerzett vagon közös tulajdona a házaspárnak, nem okvetlenül van mindkettő rajta a tulajdonlapon (osztozkodáskor úgy is közösnek nyilvánul);
3. Rogán lakásán 60 milliós hitel van, ergo ez a fele annak az összegnek aminek a megszerzését Karácsony meg Juhász vitatja! De sehogy sem akarnak róla tudomást venni, mert akkor nem lenne miről vitatkozni, mit jelentgetni!

bölcsbagoly 2014.04.03. 07:48:22

@thegabcsi: meg a többi balfék: ha te közösen vásárolsz egy lakást a felségeddel, de csak a nevedre írják valamiért, akkor okiratot hamisitasz? Ha annak tudatában töltöd ki a vagonbevallásod, hogy a kettőtők nevén a van, akkor okiratot hamisitasz? Ha atársasház közös osztatlan tulajdonát nem irod be ( mivel nincs is aneveden) , akkor okiratot hamisitasz? (te beirnád a lifet vagy a háztetőt, meg a lépcsőházat, ha panellakásod lenne?)

Satyala 2014.04.03. 07:57:45

@.Gordon Gekko.: Milyen útlevél? A Fideszes Ügyészség, bíróság, nem tudta bemutatni az útlevelet! Viszont arra a szoci javaslatra, hogy talán az összes frakcióvezető nyilatkozzon, hogy a képviselőik közül kinek van a magyaron kívül más útlevele!
Na azt a Fidesz elutasította!
Bocs kisfiam(lányom) elmentek ti a jó k...-okba!
Az egész Simon ügy, nem más mint a választásokra felfújt lufi, ami ugyan úgy kidurran, mint ahogy a Hunvald, vagy a Hagyó ügy!
Persze csak a választások után, hisz így van kitalálva....

Netuddki. 2014.04.03. 08:09:38

index.hu/belfold/2014/04/02/turkaljon_velunk_rogan_zsebeben/

Azért a bulvártoncsi (feltételezett) anyagi helyzetét ábrázoló grafikon más szempontból is érdekes:
- A 2010-es választások után hirtelen majd duplájára nőtt toncsikánk jövedelme. Hát, a fideszes megélhetési "politikusok" biztos jobban teljesítenek.
- Toncsikánknak 2013-ban 3-szor akkora adóssága volt mint az éves jövedelme. Nem csoda, hogy foggal-körömmel ragaszkodnak ezek a megélhetésiek a zsíros bevételt hozó pozícióikhoz. Meg is fognak mindent tenni, hogy "megnyerjék" a választásokat. Ők nyernek, mi, magyar állampolgárok megint veszítünk 4 évet.

na__most__akkor 2014.04.03. 08:16:21

@bölcsbagoly:

"a nevezet lakás"
"vagonbevallásod"
"a kettőtők nevén a van"
"atársasház"
"aneveden"

SMITPALI-e vagy?

bölcsbagoly 2014.04.03. 08:33:42

@na__most__akkor: okoska megértetted, hogy mit írtam? ha igen akkor arra reagálj, ha nem, akkor te egy két lábon járó szótár vagy csak, értelem nélkül! A helyesírás ugyanis arra szolgál, hogy az írást olvasó minél jobban megértse az író mondandóját! capisci?

Babrika 2014.04.03. 09:00:52

@bölcsbagoly: Az adásvételin rajta van, hogy ki veszi az ingatlant. Olyan nincs, hogy "annak tudatában", hiszen a Földhivatal küld papírt a bejegyzésről, sőt minden változás után küld papírt. Ennek következtében tudja, hogy mi áll a tulajdoni lapon :), tehát tudott volna reklamálni, hogy rosszul lett bejegyezve. A két okiratnak egyeznie kell(ene)...

thegabcsi 2014.04.03. 09:18:28

@bölcsbagoly:

én nem állítottam, hogy közokiratot hamisított.
a társasház osztatlan tulajdonát hagyjuk is, mert nem erről szól a történet, az már tényleg nem számít csak szájtépés.

azt is felvettetem, hogy tényleg csak hibázott éveken keresztül, de sajnos ez is nagyon rossz képet fest rogánról. konkrétan annak a lenyomata, h jelenleg MO-n, egy vezető politikus hogyan is áll hozzá a vagyon nyilatkozathoz. amíg nem kerül elő valamilyen úton-módon, tök mindegy, hogy mit tartalmaz. nincs következménye, tehát nyugodtan lehet kamuzni bármit.
Tételezzük fel, hogy simon most elkéri és ráírja, h bocs de van még 240 millióm. az már ugye nincs rendben?

csak, hogy én is személyeskedjek egy sort: bölcs emberként már eljuthattál volna addig, hogy felismerd, attól, hogy fideszes vagy és jobboldali, nem kell körömszakadtáig védeni egy csótányt, nyugodtan formálhatsz olyan véleményt, h igen, ez egy patkány mert hazudott, átvert engem is. és ettől még nyugodtan maradhatsz jobb oldali fideszes, nem a szemellenzős hülyeség miatt leszel te bárkinél is különb honpolgár.
ezzel a meggyőződéses idiotizmussal lényegében csak kis hazádat gyengíted, nem bizonyítasz mást, csak annyit, hogy felőled aztán bármit lehet mert mindent benyalsz. miattad se fog az ország megtisztulni még jó darabig.
nyugodtan lehet gondolkodni selmeczi gabi agya nélkül is.

bölcsbagoly 2014.04.03. 09:23:25

@Babrika: persze, de ettől még ha házasságkötés után kerül a házaspár tulajdonába, akkor közös tulajdon! No itt válik el a hivatalos bürokrata helyzet a ténylegestől.
Elméletben tudnia kellene mindenkinek hogy mi van a tulajdonlapon, de gyakorlatban már nem így áll a dolog.
Nyilvánvaló, hogy RA esetében is a kákán csomót keresés folyik, mivel a támadók is nagyon jól tudják, hogy mi a a valós helyzet. de mindenképpen leakarnak ütni egy lufit! Amit ők eresztettek fel!

bölcsbagoly 2014.04.03. 09:28:08

@thegabcsi: nem védek semmiféle csótányt! mindenki hibázhat, pláne ha kétértelmű a dolog megitélése. RA képviselőként, frakcióvezetőként, polgármesterként éppen eléggé elfoglalt, hogy ne ilyen mondvacsinált problémákon rágódjon.
Amúgy, a vagonbevallást mindenkinek joga van kijavítani, ha rosszul készítette el.
Vihar a biliben, lufieregetés amit az összefosás művel, kompenzálni akarván a Simon ügyet! Ami viszont láthatóan nem lufi!

Az evolúció megfordítója... vissza a fára! (törölt 2014.04.03. 09:37:31

@bölcsbagoly: a házastársi közös tulajdon az egy nyugvó dolog, majd házassági bontóperben döntenek róla, akkor lesz szépen felezve minden, addig az Tónika nevén van, ennek megfelelően kellett volna kitöltenie

amúgy nem tartom kizártnak, hogy a Tóniné is jól keres, biztos nagyon jól megy az üzlet, amit visz vagy valamiben annyira penge, hogy ő is hazagurít egy millát havonta
vagy fideszéknél asszonypajtás nem dolgozik?

én csak azt nem értem, hogy mi a faszért nem tudják kitölteni a valóságnak megfelelően a saját vagyonbevallásukat? hogy bízzon az ember ezekre akár egy szaros wc kefét is, pláne egy országot?

vagy a politikusok annyira gazdagok, mint Dagobert bácsi, hogy megszámolni se tudják a pénzüket, házaikat, csak úsznak a vagyonban és 10 euros bankjegyeket tekernek kokain szippantáshoz? most ezt nem a jelen ügyben érintettekre értem, hanem úgy általában a gazdag politikusokra

aki versenyszférában melózik, annak még a fitymája alá is benéz az APEH, hogy mennyit keresett

átláthatóság, alap lenne, de Magyarisztánban nem az
minden a háttérben, okosba' megoldjuk módon zajlik
sose lesz civilizált ország abból a fostengerből

thegabcsi 2014.04.03. 09:42:25

@bölcsbagoly:

simon ügye nem lufi ez tény, de nem is állítja senki, hogy az lenne.
viszont a rogán ügynél is egyértelműen kilóg a lóláb, csak a hülye nem látja. mert nem csak arról van szó, h kifelejtett néhány dolgot a vagyonbevallásból a túl elfoglalt polgármester és frakció vezető úr, hanem arról is, hogy nem keresett törvényesen annyi pénzt 1998 óta, hogy erre fussa neki. még az önrészt se tudta volna fedezni a megtakarításaiból a banki hitelhez (persze a joly joker "a barátok kölcsön adtak" kártyát bármikor ki lehet játszani bármekkora értékben, mert ezt ellenőrizni nem lehet), továbbá az Audi lizing, hogy a louis vuitton táskáról és a Tag Hauer óráról már ne is beszéljek. ha meg mégiscsak volt több megtakarítása, akkor megint csak "elfelejtette" jelezni a korábbi vagyon bevallásaiban.
És igen, lehet h tényleg mindezek ellenére ártatlan (bár nem túl valószínű), de hurcoltak már meg politikusokat, sőt buktak is bele politikusok ennél sokkal jelentéktelenebb ügyekbe, mint Mr. Rogán "twenty-percent" Antal. Csak épp nem itt, Kelet-Európában, mert itt a népnek ez pont megfelel. Lelked rajta, te országod.

thegabcsi 2014.04.03. 09:52:12

@bölcsbagoly:

pont ahogy Evolució megfordítója mondja, az átláthatóság alap lenne, ha ez egy nyugati demokrácia lenne és nem egy konszolidált ukrajna..
mert ha másra nem is, arra tökéletesen rávilágít ez az ügy, hogy a politikusok vagyon bevallása szart se ért. akkor is ha rogán történetesen tényleg ártatlan.
azt ugye érted, hogy ez miért baj? az elmúlt 4 évben 120 ezer milliárd Ft folyt át ezeknek az embereknek a keze között. és a vagyon bevallás egy tök utolsó lényegtelen faszság, tovább nem ragozom, ha akarsz, úgy is elsiklasz a lényeg felett.

bölcsbagoly 2014.04.03. 09:56:18

@thegabcsi: azt a 60 milliós hitelt miért nem számítjátok bele? A lakás árának a felét teszi ki!

bölcsbagoly 2014.04.03. 09:59:04

@thegabcsi: ez proligondolkodás! senki sem akadályoz meg senkit abban, hogy politikus legyen! de jó tudni, hogy gyomor kell hozzá és rendkivüli kitartás elviselni a velejárókat, mert nemcsak jó oldala van. Aki meg a rossz oldalát nem vállalná, ne irigyelje a jót sem!

thegabcsi 2014.04.03. 10:15:23

@bölcsbagoly:

ennyi. én egy proli vagyok. ezt mondjuk, hogy vezetted le, nem tudom, de hagyjuk is inkább.
Ne terelj!

Arról van szó, hogy rogán nagy hibát vétet akkor is, ha nincs takargatni valója. egy valamit is magára adó politikusnak kifejezetten ügyelnie kell arra, hogy véletlenül se adjon okot arra, hogy gyanúba keverhető legyen. rogán viszont adott rá okot, nem is kicsit. felelőtlen, trehány, nemtörődöm ember. kiváló mentalitás egy politikusnak.

thegabcsi 2014.04.03. 10:21:00

@bölcsbagoly: "ez proligondolkodás! senki sem akadályoz meg senkit abban, hogy politikus legyen! de jó tudni, hogy gyomor kell hozzá és rendkivüli kitartás elviselni a velejárókat, mert nemcsak jó oldala van. Aki meg a rossz oldalát nem vállalná, ne irigyelje a jót sem!"

de ez a mocskos szocikra is igaz, nemde? nézzük meg szegény gyurcsányt. mennyit pocskodiázták csórikámat az elmúlt években. rendkívüli kitartás lehetett ezt elviselni szegénynek. esetleg te is pocskondiáztad? esetleg a 3 milliárdos vagyonát irigyelted? esetleg proli vagy?

thegabcsi 2014.04.03. 10:22:44

@bölcsbagoly:

ki akadályozott meg téged abban, hogy szerezz te is 3 milliárd forintot?
proli gondolkodás, proli vagy.

Munchausen 2014.04.03. 12:03:02

A parlamentaris demokracia egesz egyszeruen nem mukodik magyarorszagon, de tovabbmegyek szinte sehol, ugyanazert, mint amiert a kommunizmus sem mukodhet, pusztan azert mert az ember gyarlo. Az egyetlen kivezeto ut ebbol az, ha kiepitsuk az egyeni demokracia rendszeret, elektronikus uton lehetoseget adunk arra minden szavazokapes allampolgarnak, hogy o maga nyomja meg azt a bizonyos igen/nem gombot az ot erinto es erdeklo kerdesekben, ne holmi koltsegteritesbol elo es korrupciobol gazdagodo gazemberek.

bölcsbagoly 2014.04.03. 16:06:13

@thegabcsi: meg ne hasadjon a szivem a feltódlért! no ő tényleg csal a lizingeléssel, a az Altussal, a Fitelinával. csak éppen elévültek. Rogán rosszul írt be egy vagyonbevallást, kijavitotta, de mégis lovagoltok rajta. szerinted nincs különbség? Ami meg a prolikat illeti, nos fő tulajdonságuk a kenyéririgység! Aki irigykedik másra, az proli gondolkodású, még ha húsz bölcsész diplomája is van!

Munchausen 2014.04.03. 16:46:51

Jubileuma lesz! A kormány kizárólagos létcélja az, hogy a felső tízezer gond nélküli egzisztenciáját és akadálytalan meggazdagodását biztosítsa, és ezeket a privilégiumokat korlátlanul vigye át utódaira, és minden nem oda tartozót, ezen privilégiumoktól távol tartson, és azokból kizárjon! Jászi Oszkár 1920

thegabcsi 2014.04.03. 18:26:57

@bölcsbagoly:

egyetértek, az irigység rossz dolog, amiben a magyarok sajnos nagyon jók.
de én attól nem lettem irigy, hogy elvárom, h korrekt legyen egy politikus. te viszont csúsztatsz de keményen. kedvenc politikusaid szájából is hallottunk már ilyesmiket, szóval nagyon nem lep meg a dolog.

de a proli gondolkodásról még annyit:
ha valakinek 70 milliós tartozása van bankok és magánszemélyek felé, de törlesztés helyett 3 millióért vesz táskát meg órát, na az egy büdös nagy újgazdag, babkarón felkúszott ótvaros nagy rongyrázó proli!! Aki ráadásul még nem is saját "rongyát rázza". egészen elképesztően korrekt ember ez a rogán, valóban.
az egész ország egyik legnagyobb prolija mellett kardoskodsz tökikém, de ne zavarjon.

bölcsbagoly 2014.04.03. 18:31:07

@Munchausen: a hazaárúló Jászival nem szégyellsz idejönni?

bölcsbagoly 2014.04.03. 18:34:50

@thegabcsi: semmi csúsztatás.tények, amelyekről balféken nem szeretnek tudomást venni!
Ami az órát, táskát s eféléket illeti, nos lehet hiúsági kérdés, de jórészt szintén a funkcióval együtt járó kötelezettség!
Ha egy olcsó órát/táskát látnának nála,akkor meg azért kapna fejére. Viszont nem emlékszem rá, ha valaha egy jobber fikázott volna egy balfék politikust az efélék miatt.

thegabcsi 2014.04.03. 18:54:03

@bölcsbagoly:

sajnos nem fogod fel amiről beszélek.
a csúsztatást arra értettem, hogy simán leproliztál azért, mert szerintem végtelenül inkorrekt ez az ember. de ez ugye szimpla irigység, mint tudjuk.

de az irigységről még annyit, hogy tulkép nagyobb a vagyonom, mint rogánnak, ugyanis nincs 70 milliós hitelem, vagyis a házam meg a kocsim is a sajátom és nem a banké meg valamelyik haveromé, hovatovább a mindennapi életemet is képes vagyok finanszírozni hitelek nélkül. és még csak nem is dolgozok 16 éve. ergo rogán hozzám képest egy pénzügyileg hihetetlenül képzetlen balfasz. tehát semmi okom irigykedni a nehéz anyagi helyzetben lévő polgármester úrra. már ha érted mire gondolok. .)

bölcsbagoly 2014.04.03. 19:05:26

@thegabcsi: erre mit mondjak? az irigység nem vagyon/iskolázottság/műveltségfüggő jelleg, hanem veleszületett tulajdonság.

thegabcsi 2014.04.03. 19:48:04

@bölcsbagoly:

a lényeg, hogy hazudó politikusokat (persze csak akkor ha a pártszimpátiád mellette szól) kritizálni nálad egyenlő az irigységgel.
csak így tovább.

Munchausen 2014.04.05. 18:58:02

@bölcsbagoly: Hazudsz, de nem vartam mast, ugylatszik az elvenedbe talald, nyaljad csak tovabb a fideszsegget...

Sírfelirata: "S hogy folyósan szélesedtek az ő utjai, ugy ömölgettek felé mindenünnen a magyar becsületesek és intellektuelek utjai." (Ady Endre)

Mikor lesz ilyen sirfelirata lesz Orban Atyuskadnak?

bölcsbagoly 2014.04.05. 19:02:02

@Munchausen: bunkó lumpenproli lehetsz ezzel szókinccsel és viselkedeéssel! adieu...

bölcsbagoly 2014.04.05. 19:03:45

@thegabcsi: a kritika az kritika, a hazudozás meg felétek erény! no sicc a pokolba balfék!


süti beállítások módosítása