Hírek és kommentárjaink

Goldenblog-díj

goldenblog_szeles_1.png

Csatlakozz a Facebook-on

Utolsó kommentek

Hírmátrix

Bírósági ítélet Schmitt Pál ellen?

2012.03.17. 19:30 - Fidelio

Sokan tekintik a plágium-ügyet egy sármos férfi jópofa stiklijének.

Az biztos, hogy Schmitt Pál akkor csinált igazán komoly ügyet ebből a stikliből, amikor nem vállalta. Tisztázás címen két hónapja a Kossuth rádióban hazudozni kezdett. "Akkoriban", mondta, mármint 1992-ben, "nem vettek még annyira komolyan" egy KISdoktorit. Meg beszélt valamiféle törzsanyagról, amit át szabad venni. Ennek ugyan semmi értelme nem volt, a 'törzsanyag' a '70-es évek középiskolai oktatásában szerepelt (a tananyagnak az a része, amit feltétlenül tudni kell).
Szóval, ez a törzsanyag egy jópofa Szijjártóság volt: Mintha mondanánk valamit, a hallgatónak ismerősnek tűnik, bár semmi értelme. És ember legyen a talpán, aki megcáfolja.
 
 
 
Most kiderült, nincs semmilyen "törzsanyag", amit gátlástalanul át lehetne venni. Van ellenben bírósági ítélet jóval korábbról, amely megállapítja: minden egyes szövegátvételnél "pontosan meg kell jelölni a forrást és a szerzőt”. (Bizony, már 1981-ben, a Kádár-korszak sötétségének idején plágiumnak ítéltek egy kisdoktorit – elnökünkénél kisebb stiklik miatt.)
 
Orbánék pedig azzal csinálnak komoly ügyet szerencsétlen elnökük ügyéből, hogy már jó két hónapja bűnrészességet vállalnak benne. "Bizalmuk" nem rendült meg a füllentések újabb lelepleződésekor. Pedig mára kiderült, hogy már néhány sóhajtáson kívül nincs önálló része a dolgozatnak: a szöveg 95%-át (!!) az elnök csente innen-onnan.
 
A bírósági ítéletet közzé tevő lap optimista: "Mindezek tükrében a Semmelweis Egyetemen létrehozott tényfeltáró bizottságnak nem lehet túl nehéz dolga."
 
De mi lenne a dolga a Schmitt Pál nevű elkövetőnek? 

 

Ha tetszett a poszt, csatlakozz a Fideszfigyelő-csoportjához a Facebook-on.

140 komment

· 9 trackback

A bejegyzés trackback címe:

https://fideszfigyelo.blog.hu/api/trackback/id/tr544322467

Trackbackek, pingbackek:

Trackback: A bukott elnök 2012.03.30. 06:53:23

Kedves Naplóm!Mai témánk a diktatúra botrányos államfője, Schmitt Pál lesz. Le sem írom többet ezt a szörnyű nevet, beleborzongok ha csak eszembe jut. Múlt héten a szomszéd Etelka néni legurult a negyedikről a lépcsőházban, mert véletlenül kiejtettem a...

Trackback: Nem kell alternatív, sem köztársasági elnök Magyarországnak 2012.03.19. 08:19:28

  Mert az elnökség csak színészkedés, hatalommal és tekintélyelvvel jár és egyik sem egészséges dolog. Helyette az izlandi úthoz hasonló módszerekkel olyan erkölcsi és törvényi alapelvet kell kidolgozni és alkalmazni, amely nagyobb garancia bár...

Trackback: Ne hablatyolj Schmitt Pali! 2012.03.19. 08:18:06

Bizonyíték kell ide és nem ködösítés, meg esetlegesen elfogult vizsgálatok. Akadályoztatás helyett, tedd szépen közzé, akár "közkinccsé" teljes terjedelemben a plágiumvád alapos gyanújába keveredett kisdoktoridat és így lehetősége lesz minden...

Trackback: Pávatoll, avagy kivéve a gyevi bírót 2012.03.18. 11:37:44

Kövér László vasárnap nyilatkozott köztársasági elnökünk plágiumügyével kapcsolatban: "Ettől az ügytől függetlenül Schmitt Páltól nem lehet elvenni mindazokat az érdemeket, amelyeket az életpályája során akár a sportban, akár korábban a közélet...

Trackback: Hullanak a pávatollak 2012.03.18. 11:37:01

  Egyre kínosabb a helyzet Schmitt Pál doktori disszertációja körül – a heti sajtóhírek szerint a 215 számozott oldalból álló disszertáció több mint 200 oldala plágiumgyanús, és amennyiben ez a tendencia folytatódik, a maradék lassan egy valamire ...

Trackback: József Attila-díj 2012: Szőcs mesterben nincs szégyenérzet 2012.03.18. 10:55:28

Idén hatvankettedik alkalommal adták át a József Attila-díjat, ami hosszú ideje a legrangosabb állami irodalmi díjnak számít itthon. Szakmai értékét korábban leginkább az adta, hogy, bár állami díj, a díjazottak személyéről nem politikai funk...

Trackback: József Attila-díj 2012: Szőcs mesterben nincs szégyenérzet 2012.03.18. 10:54:49

Idén hatvankettedik alkalommal adták át a József Attila-díjat, ami hosszú ideje a legrangosabb állami irodalmi díjnak számít itthon. Szakmai értékét korábban leginkább az adta, hogy, bár állami díj, a díjazottak személyéről nem politikai funk...

Trackback: Dr. Schmitt 2012.03.18. 10:13:20

Sajnálatos katasztrófa mindez az egykori élsportoló számára, ami történik vele és körülötte. Ha egy kis szerencséje van, nem kerül szóba köztársasági elnökként, s ha nagyobb önismerete, akkor nem engedett volna a szirénhangok csábításának. De a belső h...

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

donkanyar · http://www.falanszter.blog.hu 2012.03.18. 01:30:59

Kisebb bajunk is nagyobb, mint ez. Ez a legkisebb mértékű lopás 22 éve

Alamio 2012.03.18. 09:38:18

Ad1: A fentebb leírt kérdést messze nem tartom olyan fontosnak, mint ahogyan az a médiában súlyozva van.
ad2: Ha plagizált, mondjon le. Egy felmérésből kiderült, hogy a Fideszesek többsége is így gondolja, úgyhogy a fenti "sármos úriember jópofa stiklije" megállapítás is csúsztat.
ad3: A kisdoktorikat 1994 előtt (asszem ez a dátum) tényleg lazábban kezelték, de ezt majd a szakmai bizottság eldönti.
ad4: 95%? Általában a szakdolgozatokra is igaz ez. Majd jön 5% saját gondolat. Más kérdés, hogy ott már kötelező a lábjegyzetelés. Itt visszatérnék a 2-es ponthoz :-)

niklex 2012.03.18. 09:45:48

A plágium természetesen elítélendő, de senki nem csinálna országos ügyet, ha ez egy volt élsportolóról,aki jelenleg nyugdíjas, ilyesmi kiderülne.
A baj az, hogy ez esetben az illető sorozatosan felnyalta magát klf. rendszerekben klf. pozíciókba,végül kis hazánkat KÉPVISELŐ Közt. Elnök lett (EU életrajzában PhD vel, ugye?) . A hazánkat pedig ne képviselje egy plagizáló csaló,mert az egész M.o.-ra vet rossz fényt. Meg az is, hogy az ilyent eltűrik itt.
Úgyhogy lemondás vagy elzavarás, csendes nyugdíj.
Habár, így,hogy marad, fényesen képviseli,hogy mi is van itt.
S.P: egyébként normál környezetben tökéletesen alkalmatlan lenne K.E.-nek, de ezt nagyjából mindenki tudja,főleg az ,aki oda benyomta őt.

2012.03.18. 09:46:07

szanalmas hogy egy csalo g*ci az orszag 1. embere. es meg szanalmasabb hogy a magyar nep megint akkora csicska hogy birkakent turi a diktaturaban amit ele tesznek. a rohadt kurva anyjat mindenkinek aki a fideszre szavazott.

okossan 2012.03.18. 10:02:34

@dumdidum42: Ház azért nem mindenkinek, csak annak, aki tolerálja azt a cinizmust, amellyel ezt az országot vezetik.

Sét 2012.03.18. 10:03:50

aki hazudik az lop is...ezen a szinten...a hazaárulás már csak egy ugrás.. ragaszkodnak a hatalomhoz. és akik ezt nem tudják elengedni azok idővel mindenre képesek a népük ellen a hatalmuk megtartására.

ideje lenne kisöpörni ezt a szemetet az országból, nem a haladásunkat szolgálja.

Alamio 2012.03.18. 10:05:33

@dumdidum42: Közel 3 millió embernek ahogy írod, "a rohadt kurva anyjat".

Gratulálok, ezzel előreviszed az országot. Ez a mentalitás barátom, sokkal ártalmasabb, mint egy plágium-ügy valaha is lesz.

Alamio 2012.03.18. 10:07:08

@dumdidum42: Gratulálok, ezzel előreviszed az országot, hogy közel 3 millió embernek ahogy írod: "a rohadt kurva anyjat".

Ez a mentalitás ártalmasabb, mint bármilyen plágium-ügy.

timargabor · http://kard.blog.hu 2012.03.18. 10:07:08

@don-kanyar: lopásból lehet, hogy a legkisebb, de morális hatásában nagyon durva, hogy pont az elnök.

clioltd 2012.03.18. 10:08:12

Schmiitt Pálnak egy tekintetben igaza van. Abban az időben még nem vették olyan komolyan a hivatkozásokat. Vagyis elég volt megírni a művet és a végén felsorolni a felhasznált irodalmat. Törzsanyag valóban csak az oktatásban használatos kifejezés, másolni pedig nem szabad. Mindazonáltal nem értek egyet a mindig és mindenáron való megbüntetésre törekvéssel. Neki épp elég az erkölcsi bukás.
A bírálók tényleg bajban vannak, mert vagy kényes, a tudományosság iránti elkötelezettségüket, vagy pedig kihúzzák a gyufát. Az időhúzást sem értem,mert ha nyilvánvaló a másolás, akkor az percek alatt nyilvánvalóvá válik.
Clio

2012.03.18. 10:10:15

@Alamio: ez nem mentalitas kerdese, csak elore kell latni par evet, el fog jonni az a nap amikor az orszagot rombadonto 'nemzeti egyuttmukodesben' resztvevoket a torvenyeket hozoktol a rajuk szavazokig majd VADASZNI lehet fenyes nappal a varosok utcain, es tisztogatom a fegyverem, gyujtom a loszert arra a napra.

bm613 · http://izland2009.blog.hu 2012.03.18. 10:16:03

@clioltd: Milyen erkölcsi bukás? Ennek soha nem voltak erkölcsei.

TrueY · http://qltura.blog.hu 2012.03.18. 10:17:37

Ork bánnak sikerült egy jó kis kádári rendszert kiépítenie. De hát egy volt mszmp párttitkár apukával és az ő kisz titkári multjával ez érthető is! ;)

nu pagagyí 2012.03.18. 10:18:35

@clioltd: Csak akkor érdemel könyörületet, ha magától lemond, még mielőtt hivatalosan is megállapítják a plágium tényét. Kapott időt a helyes cselekvésre, ha nem él vele, bíróság elé kell állítani.

Alamio 2012.03.18. 10:19:05

@clioltd: Az időmúlást én sem értem, illetve két esetben mégis:
1., A plágium nem egyértelmű.
2., Betűről betűre nézik, és az egészen végigmennek. Azért ezt a munkát sem irigylem tőlük.

@dumdidum42: Téged nem is zavar a plágium. Sőt, te imádod ezt az ügyet, hiszen az erőszakos, antidemokratikus gondolataidat kifejtheted az apropóján. Fájdalmasan egyértelmű ugyanis, hogy gyilkossági szándékra nem ösztönöz senkit Schmitt esetleges plágiumügye. Emberekre vadászni meg nem demokráciákban szokás. Szóval mindenki akire vadásznál a "demokrácia védelmében" az demokratább nálad.

moncayo 2012.03.18. 10:32:22

@dumdidum42: Írod, hogy a magyar nép mekkora "csicska".

Pontosan erre (is) célzott Kertész Ákos, amikor az volt mersze mondani, hogy a "Magyar genetikusan alattvaló". Nézd meg, végül is pár ezer embert kivéve mindenki eltűri, hogy bohócot csináljanak a köztársasági elnök intézményéből, az egész országból népéből.

@clioltd: Igazad lenne, ha nem pont a köztársasági elnökről, a törvényesség legfőbb őréről lenne szó. Ha egy idős néni, vagy gyerek kiflit lop, nem nagy ügy, de a a Magyar Köztársasági Elnök teszi ezt, az megbocsájthatatlan.

Alamio 2012.03.18. 10:42:51

@Gyűrött Papír: Kezdek elbizonytalanodni. Akkor mi az a kisdoktori? Mert a Phd nem kisdoktori címet ad, amennyire én tudom...

De egy vonatkozó cáfolat (távolról sem Fidesz-közeli) a véleményedre: egyenlito.blog.hu/2012/01/19/11_nyelven_phd_szerepel_schmitt_eletrajzaban

Rorschach · http://lowfast.blog.hu 2012.03.18. 10:43:54

Schmitt Pál egy kis átlátszó testű nyúlvány, ami lassan megtelik a barnás folyadékkal. Leválasztani nem lehet, max lefejezni a gazda testet, és akkor leválik a kis csökevény, és leülepedik a holtág aljára a többi ázalaggal együtt.

Megfigyelo 2012.03.18. 11:01:14

Nem értem, miért kell ennyire felfújni a dolgot: az első perctől nyilvánvaló volt, hogy Schmitt Pál számára a közt. elnőkség csak egy ún. "sportállás".

Karipapa01 2012.03.18. 11:04:07

A Köztársasági Elnök két legfontosabb feladata: a Magyar Honvédség vezetése és a parlament által hozott törvények felülvizsgálata. Ezen kívül ez csak egy protokolláris tevékenység. Ő képviseli a világban a Magyar Koronát és itt a probléma! Amit most megjelenít, az nem egy arany szimbólum, hanem egy elhasznált ócska rozsdás vas, ami akár lehet egy használhatatlan sarló-kalapács is. A mostani elnökünk sajnos ezt jeleníti meg és a világ így tekint ránk. Nem a MAGYA NÉP büszkeségét, szorgos kitartását jeleníti meg, hanem a sunyi karrierista megélhetési politikusét. Csak így tovább Pali bácsi, nem elég, hogy az üzlet szar, de ráadásul a kirakat is ehhez lett igazítva.

Megfigyelo 2012.03.18. 11:12:14

@Alamio: A kisdoktorit ma már nem adják, Akkor három fokozat volt: "kisdoktori" (hivatalos nevén "egyetemi doltori"), kandidátusi és "nagydoktori" ("a ... tudomány doktora"). Ma csak kettő van (PhD és "akadémiai doktori"). Ezzel összhangban a "kisdoktori" átlagos szintje ill. követelményrendszere alacsonyabb volt a mai ill. nyugati PhD-nél -- de akkor is egy-két év kemény kutatómunka kellett a megszerzéséhez. Ezt Sch. P. elbliccelte.

Hertelendi 2012.03.18. 11:13:56

Dr. Schmitt Pál egy rendkívül jellemes ember!

Mi bajotok vele? Az, hogy aláírja, amit alá kell írnia?

Volt amikor hiba nélkül is le tudta írni a nevét!

Azon kívül szép is! Majdnem olyan szép, mint Orbán Viktor!

Phxmike 2012.03.18. 11:32:33

nincs mar demokracia, gulyasdiktatura van
az 1989-ben elmaradt forradalmat ugy tunik be kell potolni valakinek valamikor
szomoru hogy ide jutottunk ennek a generacionak az eletebol elment 22 ev a rendszervaltasota es nem lett elhetobb jobb az orszag.. sot rosszabb..egyre tobb okbol kell szegyenkeznunk europa elott, lejarott minket ez a politkius oligarcha polip vagy nevezzuk akarminek banda

mondhatnam " A magyar nev megint szep lesz, melto regi, nagy hirehez..."

de mikor...? :(

Bölömbika 2012.03.18. 11:36:46

Szerintem addig ki fogja húzni, amíg a közt. elnök pozícióban eltöltött ideje nem jogosítja fel az élethosszig tartó juttatásokra. És ki fogja ezt is fizetni? Na ki? Hát mi... és ne gyertek azzal, hogy ez csak egy csepp az elherdált adópénz tengerében, mert bár ez igaz, de minden csepp számít...

hvg.hu/itthon/20100707_koztarsasagi_elnok_juttatas

morgás joga mindenkit megillet · http://morgasjoga.blog.hu/ 2012.03.18. 11:38:59

Vajon miért kérik a felsőoktatási intézmények, és miért írják elő szabályzatukban, hogy a szakdolgozat, doktori értekezés, stb. saját gondolatokat tartalmazzon? Miért olyan gonoszak, hogy különféle retorziókat is kitalálnak azok ellen, akik mások szavait tulajdonítják maguknak? Talán maguk az intézmények szeretnék elkerülni még a látszatát is annak, hogy olyan értelmiségieket engednek ki az életbe, akik nem tudják önálló szakmai véleményüket kifejteni egy általuk szabadon választott témában, akár hosszabban, akár rövidebben. A hangsúly a saját gondolaton, és az önállóságon van. Szerintem. Különben az egész csak három-öt-hét éves papagájidomításra degradálódik.

endike · http://barathendre.wordpress.com/ 2012.03.18. 11:47:28

@don-kanyar: Részben igazad van. Azonban a diploma, doktori meg hasonlók a magyar értelmiségnek nagyon fontosak. Fontosabbak mint a tudás. Ezért nagyon fontos, hogy ez az ügy úgy záródjon le, hogy:
1. smitt megbűnhődjön
2. de úgy, hogy továbbra se legyen probléma, hogy Mo-on sok diploma és hasonló papír semmit se ér, és hasonló másolással készült

Gondolom nem véletlen hogy az ügyet vizsgáló bizottság ilyen sokáig dolgozik az ügyön. Nincs könnyű dolguk.

lehuto 2012.03.18. 11:50:37

Hííííjjjj, bazd. A videót megnézve egy találós kérdés jutott eszembe. "F-fel kezdődik, SZ-re végződik, és van benne egy csomó geci. Mi az?..."
A sok bólogatójános féreg között tényleg csak sajnálni tudom azt az egy-két még gerinces fidesz-tagot, aki a józan ész ellenére is "kitart".

barkacs 2012.03.18. 11:55:10

@Bölömbika: de ez már megváltozott.
Az új alaptörvénnyel ugyanis életbe lépett a köztársasági elnök jogállásáról és juttatásairól szóló sarkalatos törvény, amely szerint a volt államfőt ma már mindenféle időkorlát nélkül "havonta a mindenkori köztársasági elnöki tiszteletdíj havi összegének megfelelő mértékű pénzbeli juttatás", "megfelelő lakáshasználati jog", az elmaradhatatlan lakásfenntartás, "személyes gépkocsi használat" sofőrrel, egy kétfős titkárság, valamint VIP egészségügyi ellátás illeti meg.

Vagyis a korábbi időfeltételek már teljesen eltűntek, ha palibácsi nem - az alaptörvényben meghatározottak szerint - összeférhetetlenség kimondásával, vagy az elnöki tisztségtől való megfosztással távozik, a luxus-juttatások élete végéig járnak neki. Még akkor is, ha lemond.

Online Távmunkás · http://onlinetavmunka.blog.hu 2012.03.18. 12:04:01

Schmitt fontos eleme a Fidesz politikájának, ezért nem bukhat. Az elterjedt vélekedéssel ellentétben nem csak aláírógépnek kell, annak jó lenne bármelyik Fidesz képviselő is. A szerepe a Kádár-rendszerrel való folytonosság szemléltetése, hogy a nyugdíjasok szavazatait begyűjtsék.

Csak azon gondolkodom, hogy a Fidesz teljes balra fordulása (Pozsgai, Szűrös, Schmitt, stb.) közben a nagymagyarkodó retorika hogyan működhet.

Én azt érzem, hogy ugyanaz történik, mint 20 éve, amikor az SZDSZ baloldali liberális tagozata észrevette, hogy jobboldalon nincs olyan párt, ami kiszolgálná a csalódott MDF híveket, ezért Orbán hirtelen jobboldali lett, ami elég nehezen ment, teljes pártszakadással járt és a parlamentből majdnem kiesett. Most ugyanígy az MSZP szavazóit próbálja beszipkázni és a szavazói között már több a hagyományos baloldali gondolkodású, mint a jobboldali.

Bölömbika 2012.03.18. 12:20:26

@barkacs: Köszönöm. Akkor - bár az elénk tárt tények, és SP reakciója teljesen ezt támasztják alá - biztosan nem plagizált, vagy a törvényhozás turbómotorjaként betöltött szerepének fontosságának tudatában kb. huszadrangúnak ítéli meg ezt a nüansznyi ügyet...

Az külön boldogsággal tölt el, hogy valószínűleg titkársági appanázst fog kapni az a rendkívül szimpatikus úriember, aki a videóban - bizonyára diplomáciai és interperszonális tanulmányai folyományaként, alkalmasságát és lehengerlő intelligenciáját csillogtatva - daliás termetével fizikailag gátolta meg a riportert a kérdés feltételében.

Netuddki. 2012.03.18. 12:21:52

@moncayo: "Ha egy idős néni, vagy gyerek kiflit lop, nem nagy ügy,"

Ha itt egy idős néni vagy gyerek kiflit lop akkor elviszi a rendőrség.
Ha ezt egy fideszes felszopó, seggnyaló teszi akkor szóvivő lesz belőle vagy akár a köztársasági elnöki székig is viheti.
De sebaj, így válik el a szar a víztől. Később így lehet tudni kiknek kell jobban utánanézni mit is csináéltak az elmúlt 20 évben...

Netuddki. 2012.03.18. 12:23:52

@barkacs: Hát szerintem ehhez lesz még pár szava a fidesz után következőknek is. Ahogy az orbán kotmányhoz is...

Hajdú Peter 2012.03.18. 12:25:22

Az egesz ugy egy aljas mocskos hazugsag, A HAZAARULO mszp egy ujabb hazugsaga. Egyaltalan nem kene vele foglalkozni. De ha kiderulne, hogy Schmitt Pál masolta a doktorijat, az se szamit semmit, attol Schmitt Pál meg KIVALO ember, KIVALO sportolo, es KIVALO koztarsasagi elnok. Inkabb azzal kene foglalkozni, hogy az mszp csodbe vitte malevot, hogy az Oszko Peter cege atvehesse a helyet.

Még jó, hogy FIDESZ! 2012.03.18. 12:27:04

Na meddig csácsogtok a csonton beesettmellű, görbeorrú, sábeszes vágottfaszú liberálisok? Nem akadt még meg a torkotokon? Majd meg fog!!!

Húsleves 2012.03.18. 12:29:35

Lehet, hogy a doktori hamis, de a Pali bácsi igazi, hamisítatlan rendszerváltó!
Köszönjük Neked és a többi rendszerváltónak, kedves Palibácsi, hogy jó húsz évvel a rendszerváltás után, még mindig látjuk, hogyan működött az a kontraszelekció, amit leváltottatok. És az eredményét is látjuk, érezzük! A rendszerváltás óta országunk virágzik, lubickolunk a sikerekben.
Kívánunk Neked és rendszerváltó társaidnak hosszú életet, és sok sok doktori címet!
www.kibulizottorszag.net/

campobaszo 2012.03.18. 12:54:34

"Ha kiderül,hogy plagizált,lemond-e?"
Ez milyen kérdés már?Rózsaszín,félig be nem tűrt ingben rohangálva biztos,hogy nem veszik komolyan a jipojtejt.
Egyébként meg ismét kiderült,hogy (egyedül) Pokorninak maradt még integritása.

Dr. Táskás Tóni 2012.03.18. 13:02:42

Akkor viszont egy törvény sem érvényes, még a fidesz alkotmány sem, egyetlen kinevezés sem, hiszen ezt Plagi bá doktorként írta az . A doktori cím pedig smittelt.

Measurer 2012.03.18. 13:19:27

Érdekesen zajlott Putyin plágium-ügye. Putyin dolgozatában két amerikai közgazdász professzor korábbi munkáját -"Strategic Planning and Policy" - szinte szó szerint vette át 218 oldalas disszertációjába. Ez az "átemelés" képezte a doktori kulcsrészét. Ott a vád elutasitásánál arra hivatkoztak, hogy Putyin sikeresen védte meg dolgozatát, sok kérdést kapott, amelyekre hidegvérrel válaszolt, kitűnt, hogy önállóan készítette disszertációját, nem merült fel a plágium kérdése. A doktorijában felvetett "national champions" elméletet, pedig későbbi politikai stratégiájában alkalmazta.

renevol 2012.03.18. 13:35:57

- MINDEN fideszes hazugság és lopás ugyanúgy oldódik meg, mint Schmitt doktoris ügye

- MINDEN fideszes a lopós Schmitt Pállal fogad önkéntes közösséget

- Gyurcsány a felelős a lopott doktoriért is

reálisan 2012.03.18. 13:51:08

Minden tiszteletem az államelnök úré! Innét kívánok neki jó egészséget és hosszú elnökséget!

Jó érzés a véleményemmel szinte egyedül lenni itt! A liberális söpredék, nemcsak a Nemzeti Ünnepen, hanem itt is bebizonyítja nap nap után, hogy nem ok nélkül fordult el a magyar lakosság az előző kormány képviselte eszméktől.

Borzalmas volt 8 évig, hogy állami támogatással fröcsögték a szemenszedett hazugságaikat, most legalább csak külföldről kapnak érte pénzt a hasonszőrű csűrhétől!

Még jó, hogy FIDESZ! 2012.03.18. 14:03:56

Mi az értelme ennek? Egy ember meghurcolása mert köztársasági elnök lett? Mindenki, aki ebben jártas, tudja menyit ért a kisdoktori cím, s a vele járó procedura! Aki tudta, s volt alkalma, megtette! Bármily meglepő. én a tudományok doktora, más néven az MTA doktora vagyok! Állatorvosként, nem kellett kisdoktori címért küzdenem, de a kandidátusi és a nagydoktori címért letettem, amit kellett! izléstelennek tartom a Schmitt Pál elleni támadást, mert nem neki szól! Orbán Viktornak kellene neki menni, de ő támadhatatlan! Mert becsületes hazafi!

powerfet 2012.03.18. 14:06:26

Lehet néhány oldalt ügyesen becsempészni, ezzel levegőhöz jutni , DE 10-et, sőt 100-at ,s végül alig marad valami saját gondolat, ez mindenkor kiveri a biztit. . 1 biztos nem számított rá, hogy ez valaha kiderülhet, s nem20 év után- de a sors kegyetlen, egyiknek meg kegyelmez , másiknak esélyt sem ad- ez speciel pech!!

baba jaga 2012.03.18. 14:07:33

Nem lehet erre mást mondani, minthogy:

- Minden országnak olyan közt.elnöke, min.elnöke, kormánya, élete van, amilyet megérdemel. Vegyétek, egyétek!

baba jaga 2012.03.18. 14:13:02

@van-itt-ész:

Ez ugye egy pamflet? Mert ha komolyan gondoltad akkor nagy a gond.

nu pagagyí 2012.03.18. 14:13:49

Még szerencse, hogy Plagibá nem a Tudományos Akadémia elnöki székére hajtott. Jelenlegi posztján kevesebb kárt tud csinálni.

nu pagagyí 2012.03.18. 14:17:41

@Hajdú Peter: Egy kis pontatlanságot kiigazítanék, mielőtt személyes mitológiád része lenne: a MALÉV-ot már a Fidesz kormány vitte csődbe.

renevol 2012.03.18. 14:19:43

@van-itt-ész: "izléstelennek tartom a Schmitt Pál elleni támadást, mert nem neki szól! Orbán Viktornak kellene neki menni, de ő támadhatatlan! Mert becsületes hazafi!"

Ízléstelennek tartom a Hagyó Miklós elleni támadást, mert nem neki szól. Gyurcsány Ferencnek kellene nekimenni, de ő támadhatatlan, mert becsületes hazafi!

renevol 2012.03.18. 14:21:31

@reálisan: "Jó érzés a véleményemmel szinte egyedül lenni itt!"

A közvéleménykutatások szerint nagyjából az országban vagy egyedül a véleményeddel. Már ha egyáltalán Magyarországon élsz, vagy éltél valaha.

Megfigyelo 2012.03.18. 14:40:26

@reálisan: Téged meg a mi adónkból fizetnek, nemde?

Megfigyelo 2012.03.18. 14:44:18

@van-itt-ész: Én viszont láttam, hogy tisztességes fiatal emberek évekig keményen dolgoztak egy egyetemi doktoriért, mert azt egyáltalán nem adták ingyen. (Lehet, hogy az állatorvosoknál igen, a természettudományok területén nem.) Őket köpte szembe Sch.

Megfigyelo 2012.03.18. 14:48:11

@van-itt-ész: Ja. még annyit: közismert, hogy a vezért a grazi pszichiátrián kezelik. Onnan (és nem a sohsemvolt bulgáriai nyaralásból) javasolt KE-öt.

Measurer 2012.03.18. 14:50:46

@renevol: a Medián jan 20-24-i felmérése szerint jóval nagyobb a Schmitt Pál mellettiek aránya:
www.median.hu/object.a25014a4-073e-4bd1-91e2-136e2a389d7b.ivy

Megfigyelo 2012.03.18. 15:04:41

@nu pagagyí: Hát nem. A köztársasági elnök jelenti az utólsó minőségellenőrzési pontoz, amely még megakadályozhatja, hogy egy oltári baromságból (és akkor még jóindulatú voltam) törvény legyen. Sólyom tucatjával küldte vissza vagy az Alkotmánybírósághoz a törvényeket -- és persze kiderült, hogy mindig igaza volt. A KE-nek nem kötelező alkotmányjogásznak lennie, tartanak neki egy nagy stábot, elég ha elfogadja a saját (tehát a kormánytól-parlamenttől független) alkotmányjogász szakértőinek a véleményét. De Sch. minden megfontolás nélkül mindent aláírt, -- volt, hogy személyesen átment a parlamentbe, hogy hamarabb megtehesse....

Megfigyelo 2012.03.18. 15:05:49

@baba jaga: Ez úgy értendő, hogy Kertész Ákosnak igaza volt?

renevol 2012.03.18. 15:10:14

@Measurer: A cikkben közölt összes adat Schmitt Pál döntő többségű elutasítását mutatja.

Measurer 2012.03.18. 15:13:58

@renevol: "a kormánypárti szavazótábor 71 százaléka úgy véli, nem érdemes nagy ügyet csinálni ebből"

Megfigyelo 2012.03.18. 15:18:24

@Measurer: Hát, a hivatkozott cikk konlúziója (és címe) az, hogy "A többség már lemondatná Schmittet"...

Pan Modry 2012.03.18. 15:19:40

Schmitt Pal egy rohadt nagy nulla. Egy utolso mocsadek kommumista segnyalo volt Kadar remdszerben. Szerintem besugomis volt. Melyen benne volt hogy el lettek tiltva a magyarok a los angelesi olimpiatol.

Egy ilyen ember egy normalisan orszagban nem koztarsasagi elnok lenne, hanem nemzetellenes buncselekmenyert a bortonben kellene ulnie.

baba jaga 2012.03.18. 15:43:51

@Megfigyelo:

Miért ne lett volna igaza?

pirosfeherzoldezamagyarfold (törölt) 2012.03.18. 15:57:43

lengyelorszagban 2-3 eve kiderult egy katolikus puspokrol, hogy gyerekeket molesztalt. az egyhazat aktivan tamogatok nagy resze ugy velekedett, hogy nem kell tavoznia, mert jo puspok, es a "szakmai" teljesitmeny a fontos. ez van, ha valakinel a hit helyettesiti a gondolkodast (mszmp, fidesz, mszp, szdsz, kdnp, nsdap, mdp...)

lobster thermidor 2012.03.18. 16:12:38

A sok elvakult seggnyalónak kívánom a következő néhány apróságot:

- olyan orvos műtse, kezelje családtagjai, és önnön betegségeit,
- olyan ügyvéd védje peres ügyeiben,
- olyan bíró ítélkezzen felette,
- olyan tanár tanítsa a gyerekeit,
- olyan szerelő javítsa az autóját,
- olyan pilóta vezesse a repülőgépet amin utazik,
- olyan építész tervezze a házát,
aki ügy szerezte végzettségét, diplomáját, ahogyan Schmitt Pál.

Kormányváltás, önáltatás. Volt, lesz. (törölt) 2012.03.18. 16:23:26

@Megfigyelo: @baba jaga:

Igaza, így, nem, mert eleve sokfélét mondott, de sok igaza volt. Nagyon szégyenletesek és ostobák akik nekiestek, és nem utolsó sorban a saját szempontjukból.

Secnir 2012.03.18. 16:24:07

@Measurer:
" Ott a vád elutasitásánál arra hivatkoztak, hogy Putyin sikeresen védte meg dolgozatát,"
Putyinnak könnyű volt megvédenie a dolgozatát. Feketeöves dzsúdós, nem hiszem, hogy el tudták volna venni tőle...

naezjó... 2012.03.18. 16:57:57

OSZKÓ PÉTER MIT KERES A WIZZAIR-BEN????
Az összes, természetesen a nép képviseletében folyton tovarohanó foxi-maxis lezárt jövőjű nemnyilatkozomnak nagyon hosszú életet kívánok. Faszért nincs 200 ember, aki választókerületenként kirángatná ezeket a felkent uraságokat a szemétdombjukról, hogy: Beszélj Pista! De majd a Budai! Szánalom, szánalom minden majom, aki a szarukat kenegeti, hogy más is büdös, szánalom SP, akiben annyi sincs, h ránézzen az emberre, és odaböfögje, hogy nem nyilatkozom.

Szűtté mamá? Szűjjé! 2012.03.18. 17:36:35

Nyilvánvalóan Gyurcsány a hibás. Ő plagizáltatta Pállal a kicsi doktorit. És Oszkó Péter is, aki már akkor is a vizzerben ült és nemutolsósorban felelős a benzináremelkedésért is. Lássunk tisztán, ne engedjük, hogy felültessen minket az olcsó liberálkomenbolseviciszta propaganda!

ColT · http://kilatas.great-site.net 2012.03.18. 18:34:13

Hát igen, ha bármiféle komolyság lenne a kormány, vagy akár a magyar politikai elit részéről, már lemondot volna SP. Bárki mást meghurcolnának egy ilyenért.

Vajon melyik politikusnak mennyi vaj lehet a füle mögött?

Antoninus Pius 2012.03.18. 18:38:22

Szeretnék most egy, magát okosnak, szépnek és bölcsnek tartó fideszes politikus képében tetszelegni néhány másodpercig..
Ezért megkérdezem: ki a fasz az a Smitt Páááál?

Measurer 2012.03.18. 18:40:36

És csak a disszertáció nagy részét kitevő amerikai tankönyv szerzője merte kimondani, hogy a disszertáció unalmas! (Tkp. két külföldi szakirodalom jelenik meg ténylegesen a disszertációban).
Viszont - elismeri, hogy a műnek a stratégiai tervezéssel foglalkozó kis magja önálló lehet (esetleg egy tanácsadó állitotta össze), ennek nyelvezete az addigi hivatalos szovjet terminológiától eltérő.

www.newsru.com/russia/03apr2006/putin.html

Measurer 2012.03.18. 18:43:36

@dr.dr. Secnir doktor: bocs, az előző a Te megjegyzésedre válasz

Hertelendi 2012.03.18. 18:59:29

@sagia77: Ne felejtsd ki Bajnait és Simort se!
De nekem ez a Mesterházy gyerek is gyanús...

Hertelendi 2012.03.18. 19:02:08

@naezjó?: Te most mit akartál böfögni?

becike4 2012.03.18. 19:03:06

@dumdidum42: Én is a Cideszre szavaztam,ha nem is a k...anyámat,de lerohadhatna a kezem.

Hertelendi 2012.03.18. 19:04:40

@pirosfeherzoldezamagyarfold: Most ezzel azt akarod mondani, hogy Dr. Schmitt Pál gyerekeket is molesztált?:))))))))

naezjó... 2012.03.18. 19:17:16

@Hertelendi: Ha nem érted, és csak böfögést hallasz belőle, akkor lépj át rajta nyugodtan.

Antoninus Pius 2012.03.18. 19:43:17

@Hertelendi: " Most ezzel azt akarod mondani, hogy Dr. Schmitt Pál gyerekeket is molesztált?:)))))))) "

- Ki tudja... Ha ő nem is, egy múltkori írásból viszont kiderült, hogy Orbán símogatott kislányt a Mária Valéria -Híd avatásán.((:

Antoninus Pius 2012.03.18. 19:51:07

@Hajdú Peter: "Az egesz ugy egy aljas mocskos hazugsag, A HAZAARULO mszp egy ujabb hazugsaga. Egyaltalan nem kene vele foglalkozni. De ha kiderulne, hogy Schmitt Pál masolta a doktorijat, az se szamit semmit, attol Schmitt Pál meg KIVALO ember, KIVALO sportolo, es KIVALO koztarsasagi elnok. Inkabb azzal kene foglalkozni, hogy az mszp csodbe vitte malevot, hogy az Oszko Peter cege atvehesse a helyet. "

-Te annyira hülye vagy, hogy még az ékezetek is elmenekültek a klviatúrádról! A bemutatott doktori, meg az eredeti bizonyítékok neked nem mondanak semmit ? Mosott agyú!

ColT · http://kilatas.great-site.net 2012.03.18. 19:56:49

@Hajdú Peter: Ez az, ha csak kiváló sportoló maradt volna, még mindig tisztelnék. Én is tiszteltem, amíg "csak" a MOB elnöke volt.

tükörfúró 2012.03.18. 19:58:04

@lobster thermidor: Ezt az országot máris olyanok vezetik, akik legalább ilyen kevésbé értenek ahhoz, ami a feladatuk lenne.

Alsóbb szinten is egyre gyűlik a hasonló jelenség, de az igazi tragédia az országos lesz.

Egy balesetes autó, egy félrekezelt beteg, egy semmire meg nem tanított egyerek az egy-egy eset, elszigetelt tragédia.

De ahol nagyon sok múlik nagyon keveseken, az éppen ez, az országos politika.
Ahol generációk sorsa, évszázadok dőlnek el megint, évek alatt, miylen lesz itt élni, és már most látszik, ilyen, eladósodott, nyomorú, szétesőfélbenlevő, jövőkép nélküli, létbizonytalanságban tengődő, katasztrofális.

A legrosszabb élet itt lesz lassan, már nem is a nyugati világban, de egész európában, beleértve az ősbalkánt is.

Miközben ezek a bármire alkalmatlan seggfejek mint a hülyegyerek mikor a tanárt hibáztatja, szidják és kritizálják egyfolytában a teljes nyugati világot, mintha létezne valami más dimenzió ahol valami elmebeteg módon "más a mérce" és ők a képzelt "szakértelműkkel" abban a dimenzióban valami ászok.

vasgyuszi 2012.03.18. 20:35:34

Ekkora egy gyökeret... Elsunnyoghatna szégyenében, de ehhez is gyáva féreg. A gerincét meg elvitte a kis nyúl? Inkább sosem volt neki olyan alkatrésze.

sulcus (törölt) 2012.03.18. 21:39:49

A bunkó Magyarnak bunkó miniszter elnök és bukó köztársasági elnök jár !

Hegseztő Hegesztő 2012.03.18. 22:14:09

@Dr sulcus:

Mit godolsz, a többiek kisdoktorija tudományos munka volt...?

Jónéhány kisdoktorit lapátoltunk össze az átkosban.aki nagyon akarta. Akkor ez volt a módi. Emiatt szüntették meg azt és jött be a Ph..

Meg kéne kérdezni pl. Szekerest urat, meg a többit a Parlamentben,akik utólag szereztek doktorátust, ugyan ők ugyanan jutottak hozzá...

maradjunk abban,,hogy Schmidt a legjobb vivó az elnökök között...

Ezért szerencsésebb királynak lenni, mert ahhoz csak jó családban kell születni..lehetsz akár analfabéta is..meg született hülye...

Szűtté mamá? Szűjjé! 2012.03.18. 22:45:53

@ColT: Hát nem tudom, azt a tiszteletet. Lehet hallani valamiféle múltrendszerbeli szállodaipari előmenetelről, aminek során kollégák besúgás által börtönbe kerültek, ki tudja, kinek a fején van a száj, ami a besúgást végezte. Ez azért nem volna túl tiszteletre méltó. Gondolom ezért sem olyan fontos az ügynökaktabolygatás.

indapass90210 2012.03.18. 23:20:03

Azt, hogy oszkópéter mit keres a vizerbe, írta már valaki?

Szittyakürt 2012.03.18. 23:38:25

Szeretett vezetőnk nem a esze és tudása miatt tette le a garast SP. mellett. Sőt, direkt jó, ha nem.pörgeti túl az agyát. Ezért is fog maradni a vizsgálattól függetlenül.

Hegseztő Hegesztő 2012.03.18. 23:41:34

@Pan Modry:

Szerintem, vette az olimpiai érmeit is...

bgp 2012.03.18. 23:53:25

@endike: Szerinted ennek a 'kis' doktorinak a megírásához milyen tudás kellett? Vagy, bővebben, mi a fenét tudhat smitt pál, ami miatt alkalmas köztársasági... oopsz, akarom mondani álamelnök?

nu pagagyí 2012.03.19. 00:07:43

@Dövan: Gondolom, amit Fellegi az Infocenterben, csak Oszkó magánemberként.

nu pagagyí 2012.03.19. 00:13:15

Egyszerű lenne megtalálni azt az oldalt, amit Plagibá magától írt. Az lehet, amelyik tele van helyesírási hibával, abban található a hozzáadott érték.

Hegseztő Hegesztő 2012.03.19. 01:12:39

@Dr sulcus:

-a tegeződő író sem volt jó államfő
-a professzor sem volt jó,
-az alkotmánybíró sem volt jó,
-az olimpiabajnok sem jó,

Hát ki a fene lenne nektek jó...?

(A németek, ma, választottak maguknak egy papot..államfőnek.)

Hegseztő Hegesztő 2012.03.19. 01:16:15

@bgp:
látod, mennyivel kevesebb problémájuk van az angoloknak..
A gügye, lovaspló-rajongó lesz a királyuk...és pofa be......

hagyma · http://hagyma.blog.hu/ 2012.03.19. 06:17:36

@ColT: jajj tanuld mar meg
-akinek vaj van a fejen ne menjen a napra
- van valami a fule mogott
vaj senkinek nincs a fule mogott

Pan Modry 2012.03.19. 06:23:18

@Hegseztő:

Az hogy mas is csalt esetleg az nem ment Schmittet. Sok magyar gusztustalan tulajdonsaga az hogy ha mas is kovet el egy bunt azzal azt hiszi hogy az o bune bocsanatos.

Pedig nem, az osszes csalo aljas fereg aki vmi bunt kovetett el felelnie kellene erte, es azert nincs szamonkeres mert ti olyan kurva megbocsatoak vagytok. Aztan meg itt rinyaltok hogy csorok vagytok es szarul eltek, hat vazze ennek is megvan az oka.

Jofiu 2012.03.19. 07:58:29

@Hegseztő: Megmutatnád légyszi, az akkori szabályzatban hol volt az leírva, hogy összelapátolt kisdoktori az önálló munkával egyenértékű és teljes mértékben elfogadható?
Van egy olyan sejtésem, nem volt ilyen szabályzat.
Az, hogy ti csaltatok, az hadd ne legyen már az etalon ...!
Jól mondta valaki a témában egy másik blogban: más szarával ezt nem lehet tisztára mosni.

Amúgy egyetértek, ő lehet a legjobb vívó az elnökök között.

vicsigabi · http://vicsigabi.blog.hu 2012.03.19. 08:09:17

a fidesz [egyes tagjai] már elég régóta "vállalnak" bűnrészességet ennél sokkal komolyabb - valódi - bűnügyekben is. De persze nyilván mások is...

Világnézet Netes Napló · vilagnezet.blog.hu 2012.03.19. 08:16:16

Világnézeti Érdekvédelem Magyarország közösségi oldal megosztotta
www.facebook.com/vilagnezeti.erdekvedelem

vicsigabi · http://vicsigabi.blog.hu 2012.03.19. 08:19:36

@Szittyakürt: dehogynem! pont erre az észre és tudásra van szüksége

Az igazi Sipi - Citizen of European Union (törölt) · http://www.youtube.com/results?search_query=ud+zrt 2012.03.19. 08:39:10

@online távmunkás: "Csak azon gondolkodom, hogy a Fidesz teljes balra fordulása (Pozsgai, Szűrös, Schmitt, stb.) közben a nagymagyarkodó retorika hogyan működhet."

a szo szerinti nemzeti szocializmus...?:-D

Az igazi Sipi - Citizen of European Union (törölt) · http://www.youtube.com/results?search_query=ud+zrt 2012.03.19. 08:42:15

@Hegseztő: magyaran kozos celleban kellene smittel egymast seggencsokolgatnotok...

attol, hogy ennek a nepnek a lopas es csalas olyan termesztess mint masnak a levegovetel meg azok buncselekmenyek maradnak.

Hegseztő Hegesztő 2012.03.19. 08:51:43

@Dr. Jofiu, PhD, FYI, ASAP, Etc.:
Szabályzat nem volt, de úgy hozta az élet..

Akik doktor titulust akartak a nevük előtt látni azoknak találták ki a kisdoktorátust.,
A vállati, vagy gyári emebereknek ezt végigcsinálni nem volt ideje..Legtöbbje már valamilyen fontosabb beosztásban dolgozott, már csak a kora miatt is. Családja , gyereke volt, és csakhamar belátta ennyi lovat megülni egy seggel lehetetlen..
Gyakran válsztották azt a megoldást, ahová a kisdoktorit be kellett adni, arról a tanszékről alkalmazott a gyár vagy intézet kamuból egy tanszékvezetőt tanácsadónak
.Ő szépen elrendezte a dolgokat a maga frontján. mi meg "kis beosztottak" a gyárban vagy üzemben szépen, mukaidő alatt összelapátoltuk a tudományos "munkát" a doktorátust kívánó kollegának, vagy főnőknek..
Az ambiciózussabbak nem véletlenül, nem a kisdoktorit hanem a szakmérnöki , szakorvosi, szakközgazdászi stb. stb. oktatást választották,mert annak nagyobb espekje volt, bár doktorit nem adott, de szakmai fejlődést nagyon is...

Az egy ilyen világ volt, protekciós..

Mit csodálkozol::A jogi egyetemre pl. 90 százalékban csak kádergyerekeket vettek fel, akinek az apukája "küzdött" partizánként vagy az ellenforadalmárokellen 1956-ban . És erről volt papírja.. De az igazolás is kamu volt, barátok adták egymásnak.elvtársak..

Ez egy ilyen világ volt, nem csoda h. összeomlott...

excopp 2012.03.19. 08:56:09

@lobster thermidor:
- és ha jól körülnézel, nagyon is sok ilyen "profira" akadsz...
- hazánkban ugyanis a teljesítményelv jó másfél évszázada "technikai okok miatt felfüggesztve"...

Hegseztő Hegesztő 2012.03.19. 09:03:06

@Dr. igazi Sipi - A Magyar Köztársaság Állampolgára:

Írtam egy bloggot lejjebb, hogy is mentek ezek az ügyek az átkosban..
Így épült fel a rendszer. .Ez volt a szocializmus...
A kisdoktorik története tökéletesen beleilletek abba a rendszerbe.
Azért vigyázz az általánosítással és az elhamarkodott ítéletekkel , mert a te szüleid, nagyszüleid ugyanezt csinálták. Ők is rá voltak kényszerülve, különben annyi lett volna nekik és neked is Ők ugyanígy kiszolgáltatottak voltak a rendszernek..
A protekcionizmusnak..
De nehogy azt hidd ennek már vége van..
Ha lefizeted az orvost, ha nem kapsz számlát a zöldségesnél, kvázi ő ezzel nem fizet adót, hogy a gyereked iskolája pénzhez jusson... mind, mind erről a tőről fakad..
Az ügyeskedés , protekcionalizmus , és az erkölcstelenség tövéről..

Hegseztő Hegesztő 2012.03.19. 09:08:05

@Pan Modry:

Írtam egy bloggot lejjebb, hogy is mentek ezek az ügyek az átkosban..
Így épült fel a rendszer. .Ez volt a szocializmus...
A kisdoktorik története tökéletesen beleilletek abba a rendszerbe.
Azért vigyázz az általánosítással és az elhamarkodott ítéletekkel , mert a te szüleid, nagyszüleid ugyanezt csinálták. Ők is rá voltak kényszerülve, különben annyi lett volna nekik és neked is Ők ugyanígy kiszolgáltatottak voltak a rendszernek..
A protekcionizmusnak..
De nehogy azt hidd ennek már vége van..
Ha lefizeted az orvost, ha nem kapsz számlát a zöldségesnél, kvázi ő ezzel nem fizet adót, hogy a gyereked iskolája pénzhez jusson... mind, mind erről a tőről fakad..
Az ügyeskedés , protekcionalizmus , és az erkölcstelenség tövéről..

Füles [Göd.HU.EU] 2012.03.19. 09:32:39

@clioltd: Xarik az erkölcsi bukásra. Esténként otthon nyüszít a sarokban, hogy csak ezt az egy-két hónapot húzza ki valahogy, hogy meglegyen a lakás, kocsi, cafrang egész hátralévő életére...erkölcs...ugyan már...nem is érti magát a kifejezést sem.

clioltd 2012.03.19. 09:39:10

@clioltd: @Hegseztő: Tévedés! Tapasztalatból mondom. Azonkívül képtelenség is, hiszen ebben az esetben rengeteg ellenállónak kelett volna lennie. Az megint más kérdés, hogy a rendszer emberi előnyt élveztek, de korántsem ilyen arányban.
El kéne azon is gondolkodni, hogy a Magyar Királyság vesztette el a II.Világháborút és éppen azoknak az uraknak a hibájából lettünk szovjet befolyási övezet, s ily módon szocialista állam, akiknek az utódai most tüzet okádnak. Nem kellen magukba nézniük. ...hogy a megszállók ígéretei? Már a rómaiak is tudták, hogy jaj a legyőzöttnek, vagy hogy a győztesnek mindent szabad.

Az igazi Sipi - Citizen of European Union (törölt) · http://www.youtube.com/results?search_query=ud+zrt 2012.03.19. 09:44:28

@Hegseztő: nem voltak rakenyszerulve. kepzeld az en szuleim becsuletesen fel tudtak nevelni, az egyikuk egesz eleteben gepeket szerelt, a masik meg szovonokent kezdte es vegul konyvelo lett belole.

az volt kiszolgaltatva a rendszernek aki profitalni akart belole. ergo nyeresegvagybol csalt.

sulcus (törölt) 2012.03.19. 10:22:09

@Hegseztő: ha nektek egy csaló megfelel állam elnöknek,egy hazug szemét,kormányfőnek....
Erről beszélek.
Hajrá magyarok,hajrá Magyar ország!

Hegseztő Hegesztő 2012.03.19. 11:05:00

@clioltd:
csak részben van igazad...

II.Világháborút és éppen azoknak az uraknak a hibájából lettünk szovjet befolyási övezet

De...Lengyelország, Csehszlovákia világháborút nyert országok, mégis "élvezték" velünk együtt a szovjet bakancs talpát.
Finnország vesztettnek számított, mert kollaborált a németekkel, mégis függetlenek lettek..a háború után
Lelkes népszavazás után a Hitler-támogató Ausztria 10 év után 1955-ben független lett. (Az oroszok csak 1/4-részben szállhaták meg Ausztriát..
Románia vesztett , mégsem voltak megszállva..a szovjetek által....

Ettől függetlenül nem volt szép , hogy megszálltuk Ukrajnát, de sokat nem tehettünk.
A történelem egyébként nem 1942-ben kezdődött.
Például Petőfit ki ölte meg és hol...Az aradi tábornokokat ki fogta le és adta ki az osztrákoknak.. Hát persze hogy az oroszok szállták meg a magyar Királyságot ill. Erdélyt 1849-ben...Mit kerestek itt. És beszélhetnénk az I. világháborúról is..ki kit foglalt el és támadott meg..
Ez is lehet egy aspektus...

Hegseztő Hegesztő 2012.03.19. 11:12:51

@clioltd:

A magyar partizán szövetségnek kb. 10.000 tagja volt 1990 körül..
Az újságíró szövetségnek kb 4.000 tagja volt...ekkor

Az "átkos" időben kb. 200 főt vettek fel a nappali jogi karra Bpesten. Volt még esti és levelező is minimális létszámmal. De oda is nehéz volt bekerülni.., bár oda nagyobb esély volt tisztességes felvételi után bejutni, ha valaki nagyon jogászkodni akart az amúgy pártdirektívák alpján kormányzott országban......

Hegseztő Hegesztő 2012.03.19. 11:24:21

@Dr sulcus:

nem örülök neki, hidd el...de amikor Schmitt kisdoktorált, még senki sem gondolta, hogy megbukik a szocializmus.. Nyilván kellett neki a nemzetközi sportporondon..

A Vitrai, a Szepesi, meg a többi sportriporter is utólag, akkor szerzték meg a diplomájukat a Testnevelési Főiskolán, mert az új generációnak zömében meg volt, vagy az egyetemekről verbuválták az új tinánokat..ill. sportripor növendékeket..
Mindenki tudta, hogy speciális osztályban jártak, nyilván bukások sem voltak..de akkor ezt gyorstalalót bevállalták. Ettől függetlenül jól elvégezték a napi munkájukat és becsületükre mondva, nem írigykedtek a fiatalokra, hanem a "gyorstalpalót" elvégezték...és még gondoskodtak is sportriporteri utódokról is...különféle vetélkedő keretén belül..

Olly_verx 2012.03.19. 11:29:12

Attól tartok senki sem nézi SP szemszögéből a dolgot. Ahogy én a különböző megnyilvánulásaiból láttam, nem lep meg, ha teljesen összeollózott egy dolgozatot. Egyszerűen a sportolói éra után olyan társaságba került, amelyik szerette volna kihasználni a nevét, és ő is nyugodtan akart aludni. Remekül megtanulta eladni magát. Semmi különös nincs rajta. Az meg, hogy mondjon le, kicsit nevetséges. Akárki is a köztársasági elnök, akár Józsi bácsi a sarokról, amellett nekünk is kellene tartani, még akkor is, ha SP lett a legbénább közülük. egyébként mindkét elődje ugyanúgy bábnak indult, csak valahogy mégis a sarkukra tudtak állni bizonyos ügyekben. Ez sajnos nagyon hiányzik, akik odaültették tudták, hogy mit csinálnak sajnos, de ez nem jelenti, hogy jogunk lenne lemondását követelni. Ami pedig azt illeti, hogy nem rohan bevallani, a dolgot azt hiszem inkább magyar bujkáló specialitás, nem hiszem, hogy valaha megtenné, még elítélő esetben sem.

Hegseztő Hegesztő 2012.03.19. 11:36:26

@Dr. igazi Sipi - A Magyar Köztársaság Állampolgára:

Rendes gyerek vagy kiállsz a szüleidért. Jól is teszed..

De hál istennek ez a világ olyan messze van már, hogy nem érzékeld, mi is volt akkor..
De voltak akik akkor is bátrak voltak , sőt még kiálltak fenyegető szuronyokkal körbevéve és követelték a szovjetek eltávozását , a munkásörség feloszlatását, stb stb..

Mekkora gumibotozás lett ebböl.. Viktor el tudná mesélni, meg Deutsch Tomi , milyen a munkásőr gumibotjának ütőereje..
és tudnának mesélni a csehszlovák börtönvilágról is Prágában..

Hegseztő Hegesztő 2012.03.19. 12:17:23

@Olly_verx:

Nekem volt egy kommunista kollégám, Dr..XY . Eredetileg építész volt, bár nem praktizált építészként. Oszt vez volt. a cégnél , sima ügyintéző.
El tudta érni, hogy kapjon a Műszaki Egyetemről címzetes doktori címet 35 éves korára. Az egyetemek ugyanis annak adnak c. doktorátust akinek akarnak..
Bratyesza is valamilyen doktor volt.., és neves újságíróként dolgozott az egyik XY nagy napilapnál..
Volt egy másik, nekem közvetlen ugyancsak régi bolsi kollégám, akinek volt valamilyen kommunista kormánykitüntetése még 48-ból.
A címzetes doktorunk féltékenységből, mert neki is volt ugyan ez a kormánykitüntetése, rivalizált a 48-es kollégámmal.

Emiatt címzetes doktor rávette a bratyeszát, hogy írjon egy lejárató cikket az Esti Hírlapban szerencsétlen kollégánkról, a 48-as kitüntetettről, hogy vonják vissza a kitüntetést tőle.

Szóval egyszerűen, féltékenységből kicsináltatta címzetes kommunista doktor a saját kommunista kollégánkat az ugyancsak kommunista újságíró bátyja által.

Hát ennyit az adományozható, kisdoktori címről…

Az igazi Sipi - Citizen of European Union (törölt) · http://www.youtube.com/results?search_query=ud+zrt 2012.03.19. 14:58:50

@Hegseztő: en tudom mi volt akkor, mert 17 evesen ert a rendszervaltas. emlekszem, amikor anyam konyvelokent lebuktatott egy sikkasztot, de vegul neki kellett elhagyni a munkahelyet, mert annak a tolvaj ringytonak az apja fonyomozo volt a XII. keruletben, nekunk meg a kerulet tulso vegeben kellett iskolat talalni, mert megmondtak ha ott maradunk, vegig bukni fogunk...
. emlekszem, milyen hatranyok ertek apamat azert, mert soha eletben nem volt hajlando belepni a partba es nem volt hajlando melo utan a muhelyben a partitkarral inni, mert ment haza a csaladjahoz.

emlekszem alanchidi csatara, amikor is stumpf andras aposa verette meg a felvonulokat. 1986ban. emlekszem, amikor

ennek ellenere azt mondom, hogy engem es a hugom fel tudtak nevelni ugy, hogy nem alkudtak meg a rendszerrel es nem adtak le a gerincuket a velt, vagy valos elonyokert amit az a korrupt, szemet rendszer kinalt. sokszor kellett osszeszoritani a fogukat, sokat kellett kuzdeniuk, tobbet, mint a seggnyaloknak. de igenis, volt elet annelkul is, hogy valakinek a szaros nyelve sulya megroppantotta volna a gerincet...

sulcus (törölt) 2012.03.19. 15:06:38

@Hegseztő: Vitrai,Szepesi,stb... NEM államfők!!

sulcus (törölt) 2012.03.19. 15:13:51

@Hegseztő:" Viktor el tudná mesélni, meg Deutsch Tomi , milyen a munkásőr gumibotjának ütőereje..
és tudnának mesélni a csehszlovák börtönvilágról is Prágában."
.Hogy is van ez??
Idejöttek a csehszlovákok és elhurcolták,szegény Deutsch Tamást ártatlanul egy cseszlovák börtönbe?!
Észnél tetszik lenni?
Vekker Viktor aztán nagyon tud csúsztatni,de ezt még ő sem mondta sehol!

Az igazi Sipi - Citizen of European Union (törölt) · http://www.youtube.com/results?search_query=ud+zrt 2012.03.19. 16:27:51

@Hegseztő: " Viktor el tudná mesélni, meg Deutsch Tomi , milyen a munkásőr gumibotjának ütőereje.."

mellesleg nem nagyon tudnanak errol beszelni, mert mint kaderek, besugok, partfunkcik, munkasorok valogatott gyerekei a fideszt nem fenyegettek ezek - legfeljebb ha helybe mentek a lofaszert pragaba...
a fidesz, mint az akkroi belugyminiszter es egy lelkes kb tag felugyeletere bizott ifjusagi szervezet gumibot-immunis volt.

Jofiu 2012.03.19. 18:36:53

@Hegseztő:
92-ben kisdoktorált. Akkor már elég rég lehett sejteni ezt-azt. ; D
Ha másból nem abból, hogy elhúztak a ruszkik haza. ; )
A következő évtől vezették ki a kisdoktorit.
Ismerőseim doktoranduszként végigcsinálva kaptak kisdoktorit. Barátomnak, kollegámnak meg kellet később csinálnia a nagydoktorit is - egyetemi pozíció miatt -, nem kis ellenszéllel, de ez már személyes sztori.
Biztos sok ember beállt a csalók közé, nem kétlem, biztos vannak ilyen körök is ahol ez szinte elvárt. Az eddigi jelek alapján olyan köztársasági elnökünk van, aki az ilyeneket teljes hitelességgel tudja reprezentálni.
Ha ez a cél, akkor fasza elnökünk van.

(azt csak zárójelben jegyezném meg, hogy talán ezek a dolgok nem hirdetenő és igazoló dolgok, mert talán nem ez az elvárt szint nem egy környező országban. hivatkozni a mutyitörténelemre a mai gyakorlat kapcsán....)

Hegseztő Hegesztő 2012.03.19. 20:01:33

@Dr sulcus:

Prágába mentek szimpatizálni a Vencel-téri tüntetésekre, az ottani rendszerváltás kezdetén , és magyar zászlót lobogtatott Viktor+Tomi.. Nem tetszett az akkor cseh komcsi rezsimnek , bent voltak vagy 10 napig, de rájött a hatalom , jobban jár ha elengedi őket...
Meg volt nemzetközi balhé is ...

Hegseztő Hegesztő 2012.03.19. 20:08:40

@Dr. Jofiu, PhD, FYI, ASAP, Etc.:

92-ben kisdoktorált. Akkor már elég rég lehett sejteni ezt-azt. ; D
Ha másból nem abból, hogy elhúztak a ruszkik haza. ; )
A következő évtől vezették ki a kisdoktorit.

Lehet , hogy szóltak neki, most még lehet...

Persze volt aki rendesen megcsinálta a kisdoktorit , de ahhoz minima 2-3 év kellett és rengeteg idő...

A kisdoktorit nem fiataloknak, hanem középkorúaknak találták ki.

Az ollózásos dolgozatnak én sem vagyok a híve...de akkor Pali nem gondolta nyilván, hogy egyszer akár államfő is lehet...
Meg hát ezek a kereső szoftverek...hol voltak akkor..

Hegseztő Hegesztő 2012.03.19. 20:30:41

@Dr. igazi Sipi - A Magyar Köztársaság Állampolgára:

ja, Stump István...
apósa Dr.Horváth István , volt 2x belügyminiszter az átkosban. meg KISZ KBtitkár. Gyurcsány eődje volt..., színigaz!.

Már az is nagy szó volt, hogy Kádár 15 évvel 56 után egy jogászt választott..belügyminiszternek.
(Biszkú, csak 4 elemit végzett...)

csak megjegyzem: A Horthy időszakban csakis jogász lehetett belügyminiszter és magasabb rendörtiszt.. Adtak a látszatra..

sulcus (törölt) 2012.03.20. 09:57:49

@Hegseztő: Szép történet!Megható történet amit írtál.
Ha esetleg elgondolkoznál egy kicsit és nem borítaná el a szemed a narancssárga köd...

Prágában söröztek,bebaszva erősnek érezvén magukat,beálltak a tüntetők közé balhézni (ismerve a komcsi rendszer törvényeit,a hátuk mögött tudva komcsi szülők befolyását,idegen országban idegen zászlóval,vállalva ennek következményeit)
Te mennyire örülnél ha márciusi 15. megemlékezésen román,szlovák,osztrák zászlót lobogtatva a "testvéreink"üvöltöznének a Törpe Dakota és a fenn álló rendszer ellen?!

Hegseztő Hegesztő 2012.03.20. 10:38:55

remélem , abban egyetértünk, Prágában nem bün sört inni, akár többet is a kelleténél.
Párágában akkor forradalmi események zajlottak, ezt te is tudod. Ekkor be lehet segíteni szimpátiával, és be lehett vállani a retorziót is..Persze, hogy mi lesz a vége egy ilyen bulinak, az kérdéses.. Így utólag elmondható: bejött nekik.. (V+Tominak)

Ez nem mindíg jön össze. 1848-ban számos osztrák, német ,horvát katonatiszt és hát a lengyelek.. például Bem...segített a forradalomnak...De mindenki elnyerte Bécstől a méltó "jutalmát."..
Nem vagyok V-Fan, de ha mondasz nála jobb , karizmatikust , nemzetközi szintüt, aki pl.angolul is el tudja mondani, amit akar..(nem makogni, mint Feri..) meggyőztél...

sulcus (törölt) 2012.03.20. 11:03:48

@Hegseztő: Én meg nem vagyok gyurcsány fan!
Most már tényleg kihozol a sodromból!
Mit tud a vekker viktor angolul,amikor MAGYARUL is csak felolvassa az ÖSSZES beszédét és mondanivalóját rendkívül karizmatikusan!?
Amit előre megírnak neki a fizetett beszédírói (karizmatikusan).
Na most már aztán menj a Cigány Hitleredhez nyald ki a valagát karizmatikusan!
Off!

Hegseztő Hegesztő 2012.03.20. 11:35:09

@Dr sulcus:

ha nem vagy gyurcsány fan, és legyurgyányozott, ne hagyd magad!!
csak ne nekem írjad,mert én nem állítottam rólad...

Még jó, hogy FIDESZ! 2012.03.21. 15:47:01

@Megfigyelo: Az állatorvostudomány még mindig a természettudományos területhez tartozik.........

Még jó, hogy FIDESZ! 2012.03.21. 15:59:25

@Megfigyelo: Aljasságod már az eget ostromolja!!!!! Neked volna bérleted a grazi pszichiátriai klinikára! De oda az ilyen senkiháziakat nem engedik be..........

sulcus (törölt) 2012.03.21. 16:50:42

@van-itt-ész: " Állatorvosként, nem kellett kisdoktori címért küzdenem,"
Jó neked,MócsI és Manninger idejében,lehet hogy úgy volt!
Próbáld meg most.!

Még jó, hogy FIDESZ! 2012.03.21. 19:17:58

Legjobb tudásom szerint, az állatorvosdoktori diploma együtt jár a doktori címmel! Nem szükséges külön küzdelmet folytatni e címért!

sulcus (törölt) 2012.03.22. 08:55:45

@van-itt-ész: Frissítsd a legjobb tudásod,diploma munka szükséges,a dr címhez,kb. a 60-as évektől.(lehet,h nem pontos)

Még jó, hogy FIDESZ! 2012.03.22. 11:44:00

@Dr sulcus: Nagyon nem pontos! Én hetvenben végeztem diploma munka nélkül, de doktori címmel!:))

sulcus (törölt) 2012.03.22. 16:02:26

@van-itt-ész: Hát akkor,örülj neki. :-),szerencsés ember vagy.:-)
Igy Schmitt Pál is megérdemli a dr-t még ha lopta is,ill.lopták is neki.
Ez Magyarország ezt érdemlitek.

Még jó, hogy FIDESZ! 2012.03.23. 13:29:01

@Dr sulcus: Mi a franc bajod van Magyarországgal? Miért ne érdemeltem volna meg a doktori címet? Sőt az MTA doktora címet? Van fogalmad arról, hogy mit dolgoztam érte? Remélem Sulcus neved nem az Árok Kornéllal hoz összefüggésbe?

sulcus (törölt) 2012.03.23. 15:29:15

@van-itt-ész: Nem tudtam,hogy a nicked Schmitt Pált takarja.
Azt sem tudtam eddig ,hogy állatorvos a köztársasági elnök.
Egoizmusod határtalan,ki beszélt rólad?!
Nem tudom ki a fasz az árok kornél.
Ha van-ott ész, akkor a szövegértelmezésre gyúrjál még rá egy kicsit.

sulcus (törölt) 2012.03.23. 15:41:34

@van-itt-ész: Egyébként,ha a sulcusra gondolsz,akár orbán viktor is lehetnék, ő osztotta ketté magyarországot.

Még jó, hogy FIDESZ! 2012.03.23. 19:20:11

Közönséges Bunkó vagy!:)))


süti beállítások módosítása