Hírek és kommentárjaink

Goldenblog-díj

goldenblog_szeles_1.png

Csatlakozz a Facebook-on

Utolsó kommentek

Hírmátrix

A különadó a radikális adócsökkentés?

2010.10.19. 06:30 - eroica

Címkék: gazdaság orbán hazugság adó ígéret különadó válságadó

Orbán a következővel indokolta, hogy bármifajta hatástanulmány és társadalmi egyeztetés nélkül vezetik be a 3 fogyasztási különadót.

"A legfontosabb egyeztetés Magyarországon megtörtént. Valóban két választás is volt, egy parlamenti és egy önkormányzati. Ezt mi a legfontosabb egyeztetésnek tekintjük."

Mindez nagyon jól hangzik, csakhogy a választások előtt a különadókról egy árva mukk sem esett. (Aki emlékszik bármilyen különadóról szóló ígéretre az kérem linkelje.) Amire én emlékszem az egy kicsit más.

Ez ugye picit másként hangzik, mint a különadó?


Radikális adócsökkentés?

Szijjártó Péter pedig részletesen is kifejtette, hogy az adócsökkentés az út, hiszen másként nem indítható el a növekedés. (Márpedig a személyi jövedelemadó átrendezése, mindenkitől a 300 ezer feletti fizetésűeknek és a családosoknak, nem radikális adócsökkentés).

De persze lehet, hogy én tévedek és a 3 különadó valójában a radikális adócsökkentés. Hiszen Orbán erről egyezetetett a választások előtt...

Amúgy mivel sejtem, hogy amennyiben Orbán "szakértőkkel" egyeztetne arra csak a szokásos tapsgépeit kultúr-körét hívná el, ezért megelégednék egy hatástanulmánnyal is. Amit lehetőleg nem Szijjártó Professzor készít el...

 

Ui.: 2009-ben a kiskereskedelmi szektornak 33 milliárdos vesztesége volt. Az ide tervezett 30 milliárdos különadó tehát szinte biztosan nem az üzletek profitját csökkenti, hanem a vásárlókat érinti. 

Ha tetszett a poszt, csatlakozz a Fideszfigyelő-csoportjához a Facebook-on.

6 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://fideszfigyelo.blog.hu/api/trackback/id/tr1002382532

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

kap11 2010.10.19. 18:42:12

Én a két választást nem nevezném társadalmi egyeztetésnek, az egy parlamenti és egy önkormányzati választás volt, se több, se kevesebb....

Megdobbent 2010.10.19. 22:28:21

Jomagam a tobb, mint 7.000.000 ram NEM szavazo magyar allampolgart sem neveznem azoknak, akikkel reszletekbe menoen egyeztettem, es engem akarnak, hogy tegyem meg a nevukben...

De sebaj, ma mar azt is megmondtak, hogy ki lesz tuti gyanusitott, csak elobb meg a forma kedveert nyomozgatnak egy kicsit. 2 het alatt 2 ilyen kormanyzati itelethirdetes, a nyomozas teljes mellozesevel, a bizonyitasrol nem is beszelve.

Ehhez kepest minden mas kormany szeretheto, emberkozpontu es jogallami volt. (igen, 1949-tol napjainkig, kivetelt kepez az 1998-2002 kozotti - altalam is megszavazott - kormanyzat).

Fing adót !!! orbánmentesítő (szarási adót is !) ( · http://opensuse.org 2010.10.19. 22:43:49

Mi mást lehetne várni a nemzeti szégyenkormánytól, amely dilettáns pártkatonákból, és matolcsi szintű idiótákból áll?

Köszönjük szépen 2.7 millió birka hogy a nyakunkra ültettétek ezt a kártevő, tolvaj, komcsi rablóbandát!

térfél · http://httphatterfel.blog.hu/ 2010.10.21. 22:32:54

@orbánmentesítő: szegény választóik nem tudták, hogy valójában mit választanak... most kezdik kapiskálni csak. Orbán pedig darál tovább egészen addig, amíg nem megy ki a tömeg az utcára ellene demonstrálni. Csak úgy szépen, sétálósan - nem csürhe módjára, ahogyan ők szokták. Csak szóljon valaki, aki nem volt ez előtt sem a kormányban, mert hát belőlük is elegünk volt. Valaki kell nekünk, aki sosem volt politikus... gyorsan keressük meg!

szemi90 2010.10.22. 16:17:20

Én! Én még nem voltam politikus! Ígérem hogy ha rám szavaztok sokkal kevesebbet fogok lopni mint az előző kormányok képviselői. (mer' ugye azt nem gondolja senki sem hogy nem lopok, ez kérem munkahelyi ártalom a politikában)

gunyoros 2010.10.23. 21:29:46

szemi90 2010.10.22. 16:17:20
Én! Én még nem voltam politikus! Ígérem hogy ha rám szavaztok sokkal kevesebbet fogok lopni mint az előző kormányok képviselői.

Én sem voltam még képviselő és ígérem az orrotok előtt fogok lopni, nem a hátatok megett :)


süti beállítások módosítása