Hírek és kommentárjaink

Goldenblog-díj

goldenblog_szeles_1.png

Csatlakozz a Facebook-on

Utolsó kommentek

Hírmátrix

A Nemzet levörösözte Orbánt

2009.08.24. 10:39 - eroica

Címkék: magyar nemzet a párt médiája

Miután a múltkor a Magyar Nemzet tévedésből Bencsik Andrást neonácizta le, nem kellett sokat várni, hogy ráleljön a "polgári" napilap egy korábbi, ám hasonlóan szép öngóljára. Itt a Terror Háza alapító kurátora, Tőkéczki László brillírozott:

 

"Aztán itt van a magánkapitalista csoda, az „elvárható nyereség” után fizetendő adó. Ennek logikus rokona a logikátlanságban, hogy a lakosságnak nem emeltek – egy ideig gázárat –, „csak” a vállalkozásoknak! ... Ez a logika mindig uralkodott a vörösöknél... Úgy látszik, hogy a történelemben a butaság mennyisége ugyanolyan állandó, mint a gravitáció. Logika nem kell, de kell a párthit."

Valóban rossz dolog a párthit, hiszen a lakossági és a vállalati gázár külön mértékű emelését a szocialista kormány "csak" folytatta. Azt ugyanis Orbán kezdte el 2000-ben, amikor a lakossági felhasználók gázárát változatlanul hagyva, 43 (!) százalékkal emelte az ipari fogyasztók gázárát mindenszentek napján. S mivel ez a logika a vörösöknél uralkodik, akkor vajon milyen lehet a "szocialista restaurátorokkal" viaskodó Orbán színe?

Szóval igazán szólhatna már valaki a leendő miniszterelnöknek, hogy állítsa lejjebb a "polgári napilap" tollbetyárait, mert ez a hevület már neki se lesz jó. Az országról nem is beszélve.

Ha tetszett a poszt, csatlakozz a Fideszfigyelő-csoportjához a Facebook-on.

27 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://fideszfigyelo.blog.hu/api/trackback/id/tr531334307

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

bm613 · http://izland2009.blog.hu 2009.08.24. 13:34:26

A nagy baj, hogy nem kell leállítania. A híveit nem zavarja, ha az ellenfeleit olyan dolgokért kritizálja akár ő maga, akár a seggnyalói, amiket ő maga vagy pártja is megtett/hirdetett. Lásd eü. privatizáció (amíg Mikola csinálta, jó volt, most már hazaárulás), kettős állampolgárság (kormányon hülyeség, ellenzékből viszont ugattak, hogy kell, és hazaáruló, aki nem ért egyet), választási ígéretek betartása (a Fidesz-kormány max. annyira tartotta be az ígéreteit, mint Gyurcsányék) stb.

mig8 (törölt) 2009.08.24. 19:27:00

@bm613:

Ne csúsztass kérlek.

Eü privatizáció. Nem a lehetőség, hanem a mód ellen tiltakozott. Nem azt mondta, hogy nem lehetnek magánkórházak, vagy magánszereplők az eü piacon, hanem azt, hogy ne csak ilyenek legyenek.

Kettős állampolgárság. Nem azt mondta kormányon, hogy hülyeség, hanem azt, hogy nem lát rá módot jelenleg (már akkor). Ezért lett státusztörvény (akkor). Ma már sokkal könnyebben elképzelhető, de még így is vannak nehézségek, ld Ukrajna.

Választási igéretek. Ez így elég homályos. Ki mit mikor ígért, amit nem tartott be? Belátta-e az ígéret betarthatatlanságát, vagy hallani sem akart róla? Netán elismerte, hogy nem tudja betartani jelenleg?

6.Lenin 2009.08.24. 20:18:26

eroica!

Lécci az eredeti cikket,volt némi nemstimmelés 1 régebbi idézetednél is,utánnanéztem,hát a végkicsengés más volt kissé.

Aztán ha megirják,hülyeség,amit csinált a patás,az is baj,megaztán,ha segget nyalnak,az is.
Azt hiszem valójában az a bajotok a fidesszel,hogy van,ezt már régebben is észrevettem.

Szar ügy a demokrácia az biztos.
Másnak is van véleménye,ráadásul más,mint a miénk,na aztán az végképpen.

Akkor most a MN öngólt,vagy jogos kritikát közölt?
Lehet ,mégsem olyan rossz a MN.

eroica · http://fideszfigyelo.blog.hu 2009.08.25. 10:24:05

@6.Lenin: Szerintem is fontos, azért volt most is ott a hivatkozás (fölötte).


Ha a Magyar Nemzet ezt Orbánról írja, hogy hiba volt elkezdeni ezt a gázáremelést akkor az kritika lenne, de ilyet sajnos a MN kb, soha nem csinál.
Tőkéczki azonban behazudta, hogy ez egy "vörös" ördöngősség. Ha viszont bárki tudja, hogy ezt a "vörös ördöngősséget" Orbán találta ki, az öngól. Mondom, hogy jobban járna Orbán ha lejjebb állítaná ezeket a tollbetyárokat.

És ezt még a Reakció is így gondolja:-)
reakcio.blog.hu/2009/02/16/miert_nem_rajongunk_a_magyar_hirlapert

bm613 · http://izland2009.blog.hu 2009.08.25. 21:37:36

@mig8: "Nem azt mondta, hogy nem lehetnek magánkórházak, vagy magánszereplők az eü piacon, hanem azt, hogy ne csak ilyenek legyenek."
Senki nem mondott ilyet.

"Kettős állampolgárság. Nem azt mondta kormányon, hogy hülyeség, hanem azt, hogy nem lát rá módot jelenleg (már akkor)."
Változott valami mostanáig? Pláne 2004-ig?

"Ki mit mikor ígért, amit nem tartott be? Belátta-e az ígéret betarthatatlanságát, vagy hallani sem akart róla? Netán elismerte, hogy nem tudja betartani jelenleg?"
A Fidesz és személy szerint Orbán azóta is azzal nyomul, hogy soha nem hazudtak, mindent betartottak stb. Ehhez képest alapvető ígéretek teljesítése maradt el, pl. 400 km autópálya, 400 % EÜ béremelés, lesz 4-es metró, nem lesz koalíció a kisgazdákkal stb. Az első háromra mondhatnád azt, hogy azért nem lett rá pénz, mert rosszabb helyzetben vették át az országot, mint amivel számoltak, csak hát ez nem igaz. 98-ban nagyjából minden rendben volt. Nem beszélve arról, hogy a 4-es metrót az önkormányzati választás kampányában ígérték, amikor már mindennel tisztában voltak. A kisgazdákkal kötött koalícióra meg semmiféle mentség nincs. Egy indok volt rá: az, hogy enélkül nem tudtak kormányt alakítani. Azaz: a hatalomért simán megszegték az egészen kevés idővel azelőtt tett ígéretüket.

bm613 · http://izland2009.blog.hu 2009.08.25. 21:40:44

No meg ha úgy vélik, hogy hirtelen reálissá is vált a kettős állampolgárság, akkor sem kéne árulózni azt, aki ezzel nem ért egyet...

6.Lenin 2009.08.25. 21:46:43

@bm613:

"A kisgazdákkal kötött koalícióra meg semmiféle mentség nincs. Egy indok volt rá: az, hogy enélkül nem tudtak kormányt alakítani. Azaz: a hatalomért simán megszegték az egészen kevés idővel azelőtt tett ígéretüket."

Miért vannak a politikai pártok?

6.Lenin 2009.08.25. 22:01:29

@eroica:

Valóban figyelmetlen voltam,de megint igazam is volt,másról van szó,mint amit sugallni próbálsz.

bm613 · http://izland2009.blog.hu 2009.08.25. 23:12:04

@6.Lenin: Tudom, ezért... de akkor ne mondják azt, hogy ők nem hazudnak.

eroica · http://fideszfigyelo.blog.hu 2009.08.26. 13:12:19

@6.Lenin: Nem kell, hogy szeressél, de legyél kicsit konkrétabb, ha már lehazugozol.

mig8 (törölt) 2009.08.26. 19:17:54

@bm613:

eü. Attól, hogy te nem hallottad, még alhangozhatott...

Kettős állampolgárság. Szerintem változott. A körülöttünk lévő országok közül Szlovákia, Románia és Horvátország is bevezette ezt az intézményt. Szerbia kinyílvánította, hogy nincs ellenére a dolog. De miért épp 2004? Akkor léptünk be az únióba. Én inkább dec 5-ét tekintem vízválasztónak. Akkorra került a napi politikai párbeszédbe mint téma a kettős állampolgáság. És azóta is ott van.

Koalíció. A Fidesz - bár a legtöbb szavazatot vitte - kisebbségi kormányt tudott volna alakítani egyedül, ami életképtelennek tűnt (nem biztos, hogy az - ők így gondolták). Ekkor lett kényszer a koalíciókötés.

M4. Én úgy láttam, hogy volt próbálkozás a tervek megvalósítására, de elakadt a hatalmas költségen. Gondolj bele! Ekkora pénzből mennyi mindent lehetne csinálni! De nem állt rendelkezésre már akkor se (most se).

És igen, sokminden elmaradt. Volt Orbánnak számvetése minden évben. Itt igyekezett őszintén beszélni arról, hogy mi valósult meg abból, amit igért és mi nem. És ha nem, akkor miért nem. (Az már persze a mi dolgunk, hogy eldöntsük: csak ürügy a kifogás, vagy valós indok van mögötte.) Remélem, hogy megmarad ez a szokása, ha ő nyeri a következő választásokat.

Azért az erős túlzás, hogy 98-ban minden rendben volt! Jobb állapotban volt a gazdaság, mint 94-ben, ez igaz. De pl Oroszországban egy gazdasági válság alakult ki, ami sok nehézséget jelentett nekünk is (hogy mást ne mondjak, akkoriban könnyebben vettek egy kalap alá bennüket az oroszokkal).

6.Lenin 2009.08.26. 19:55:32

@eroica:

Nem azt mondtam,hogy hazudsz,hanem amit idézel és a hozzáfűzött köret nincs stimmelésben.

Namármost ,figyelembe véve az általam átolvasott posztokat,nem feltételezem,hogy mindez a véletlen műve.

Ez a blog azért készül,sok -sok munkával,hogy olyasmit sugalljon a fideszről,ami megtévesztheti a gyanutlan(lusta utánnanézni)olvasót.
Gondolom ez nem új számodra.Minden politikai párt él ezzel a technikával,eltérő mértékkel.
Nem hazudsz,csak végzed a dolgod.Nem kell megsértődni.
Ordit a lóláb.

bm613 · http://izland2009.blog.hu 2009.08.26. 21:07:05

@mig8: Elhangozhatott. De nem hangzott. Vagy igen? Mondták azt a szocik, hogy kizárólag privát egészségügyi ellátás legyen?

December 5 lehet vízválasztó. A kérdésem azonban arra vonatkozott, hogy mi változott, ami a népszavazási kezdeményezés felkarolására, és a kampányolásra késztette a Fideszt hónapokkal előbb. Az EU-tagságnak ehhez nem nagyon van köze, hiszen Ukrajna és Szerbia EU-csatlakozásához talán az egész XXI. század is kevés lesz, és 2004-ben még Románia is nagyon távolinak tűnt.

Koalíció: az első forduló után már tudták, hogy nem nyerhetnek egyedül. Sőt, akkor még az is lehetséges volt, hogy egyáltalán nem nyernek, de az semmiképpen, hogy meglesz az 50 %. Ekkor mondták, hogy a kisgazdákkal semmiképp nem állnak össze. Ha nem hazudják ezt, talán nem is nyernek...

M4: nem próbálkoztak. Az őszi kampányban még ígérgettek, aztán mikor Latorcai veszített, szinte azonnal leállították az egész beruházást. De csak utána, és ez a lényeg. A választást megvárták.

eroica · http://fideszfigyelo.blog.hu 2009.08.26. 21:29:25

@6.Lenin: Még mindig várom a konkrétumot a hazugságomról/ "nemstimmelésemről".

eroica · http://fideszfigyelo.blog.hu 2009.08.26. 21:36:11

@mig8: '98-ban az exportnak csak kb. a 4%-a irányult Oroszországba, tehát a súlya közel sem volt már akkora, mint korábban.

Ettől függetlenül volt irreális ígéret a 400%-os egészségügyi béremelés + radikális nyugdíjreform + radikális adóreform + sok autópálya+ 4-es metró.

Bár ahogy Chikán Attila az Orbán-kormány gazdasági minisztere fogalmazta 98-ban a Fidesz programról: "politikailag reális".

bm613 · http://izland2009.blog.hu 2009.08.26. 21:58:57

@eroica: Urbán László viszont bevallotta, hogy más volt a választási program, és más a kormányprogram. Nem is lett miniszter... komolyan, emberek, van 70 IQ fölött olyan, aki beszopta a mesét, miszerint nem is ő lett volna, csak kitették alibinek, amíg ki nem találják, ki legyen? Mondjuk mindegy, mert ha ez igaz volna, akkor is szánalmas lenne.

6.Lenin 2009.08.26. 22:44:36

@eroica:

Most is terelsz,de nem ez a lényeg.


2009.08.24-én irtad a posztot.

2006.07.31-én irta Tőkéczki L. a cikkét,amiben ez a "gáz" dolog csupán 1 mondat,a leglényegtelenebb rész,a cikk lényegéhez képest.

A gázáremelésről szóló cikk 2000.10.28-án keletkezett.

részlet:
"Maradt az eredeti változat: a kormány keddi ülésén úgy határozott, hogy november 1-jétől azon ipari felhasználók számára, amelyek óránként több mint 500 köbméter gázt fogyasztanak, 43 százalékkal emelkedik a földgáz ára. Ez a csoport a 780 ezerből "mindössze" 500 vállalatot foglal magába, ami hozzávetőleg a Mol gázeladásainak 30-35 százalékát teszi ki. A döntés nem érinti a lakosságot, a közszférát, a kis- és középvállalkozásokat, valamint a távhőszolgáltatókat. "

Itt utánna kellene nézni,mi is zajlott a Mol körül stb.

Hát akkor olvassuk el időrendi sorrendben a cikkeket és töprengjünk 1 kicsit.

Ilyen időbeli eltéréssel összehozni a posztot,nem semmi,komoly archivum,célirányos gondolkodásmód és jól körülhatárolható szándék szükségeltetik

Ime,megszületett,Orbán sem különb,Sőt!

A tollbetyár 2006-ban irt valamit,2009-ben szörnyűlködhetünk,néhány hónap múlva választások,a fidesz igencsak jó pozicióban.

Igen eroica,ilyenkor nem szabad lazsálni,kemény munka szükségeltetik a következő hónapokban.Mindent meg kell próbálni az előny csökkentésére.

Tulajdonképpen ezzel nincs is semmi probléma,aki vesztésre áll,próbálkozik,nyerni szeretne,azért alapitott pártot.
Erről szól a politika.Hithű(?)pártharcosok pedig minden oldalon vannak.

Ha mindez mégis önszorgalom,hát kérek D.Ibolyától 1 kalapot és megeszem.

6.Lenin 2009.08.26. 23:35:06

erica!

Bocs,de az előbb kimaradt

"Miután a múltkor a Magyar Nemzet tévedésből Bencsik Andrást neonácizta le, nem kellett sokat várni a "polgári" napilap újabb öngóljára. Itt a Terror Háza alapító kurátora, Tőkéczki László brillírozott:"

"nem kellett sokat várni a "polgári" napilap újabb öngóljára. "

2007-től egészen 2006.7.31-ig rágtam a körmöm,de kivártam.

döncike1 2009.08.27. 09:23:35

@mig8: "Koalíció. A Fidesz - bár a legtöbb szavazatot vitte - kisebbségi kormányt tudott volna alakítani egyedül, ami életképtelennek tűnt (nem biztos, hogy az - ők így gondolták). Ekkor lett kényszer a koalíciókötés."
hát tévedsz fidesz: 113 mandátum mszp:134 mandátum és úgy, hogy torgyánék második fordulóra 82 jelöltet vissza léptettek. plusz végig az mdf -el voltak koalicióban.

eroica · http://fideszfigyelo.blog.hu 2009.08.27. 13:09:27

6.Lenin!

A cikk tényleg régebbi (ezt javítottam is), de a lényegen nem változtat, hogy szerinte a differenciált gázáremelés szerinte "logikátlan" és beleillik a "vörös logikába". Attól, hogy szerinte más is beleillik, az ezen a tényen semmit nem változtat.

Tőkéczki vádaskodott azzal, hogy ki találta ki a differenciált gázáremelést. Mivel ez az Orbán-kormány leleménye volt, ezért van 2000-ből az idézet. Nehogy már ez a dátum is baj legyen:-)

mig8 (törölt) 2009.08.27. 20:46:21

@bm613:
@eroica:
@döncike1:

Ó, örülök a sok válasznak. Ezek szerint akkora butaságokat sikerült összehoznom, hogy jól felmérgeltétek magatokat és billentyűzetet ragadtatok. Ez már fél siker. :-)

De csak sorjában!

Eü. Fizetőssé akarták tenni az egészségügyet szőröstül-bőröstül bizonyos kivételekkel. Ez erősen emlékeztet a privát szférára. De a lényeg, hogy előkészítették a kórházak privatizációját.

Kettős áp. Az, hogy kiírták a népszavazást. Felelős emberként és magyarként én is úgy gondolom, hogy ki kellett állni mellette. Az már persze más kérdés, hogy ilyen formában kell-e dönteni egy nemzetstratégiai kérdésről. Szerintem nem, és más se helyeselte. Viszont ha már kiírták, akkor tegyünk meg mindent a sikeréért, mert akár így is lehet.

Az EU csatlakozásnak egyébként annyiban van hozzá köze, hogy a környező országok is oda igyekeztek / igyekeznek. Mi, akik benn vagyunk, feltételként előírhatunk nekik dolgokat. Tehettük volna Romániával is, hogy a kettős állampolgársághoz való pozitívabb viszonyuláshoz kötjük az ő belépésüket. Nem tettük, hiba volt.

Koalíció. A matematikai esély megvolt. És bizakodni lehet, nem? Döncike1, nem egészen látom, hogy honnan vannak ezek a számok. (Bocs, most nem tudok utánanézni.)

M4. Én másképp emlékszem. voltak bizonyos tárgyalások, amelyeken megpróbáltak tenni az ügyért. De nem sikerült, mert nem tudtak megegyezni a fővárossal (se). Így pedig sokkal kockázatosabb volt hitelt felvenni ekkora összegre.

Orosz válság. Nemcsak az export-import aránya számít, hanem az is, hogy a külföld mit gondol. Akkoriban még azt, hogy mi közelebb vagyunk Oroszországhoz (gyak. tovább éltek a régi reflexek. Ma már ez nem igaz.) annyit mindenképp látnotok kell, hogy a mi megítélésünket akkoriban jelentősen befolyásolta az, hogy mi is a szovjet blokkhoz tartoztunk.

De azzal én is egyetértek, hogy voltak a programnak irreális elemei. Az egészségügyi bérreform pl. Ha egyszerre akarják bevezetni, akkor nagyon megterheli az államkasszát. Csak fokozatosan lehetne. Ebben az esetben viszont már az elején el kellett volna kezdeni, amit nem tettek meg.

Hozzátenném, hogy Medgyessy megtette. Akkoriban nagyon dicsérték ezért. Azt viszont kevesen tudják, hogy ezzel az inflációt is felpörgette. Így viszont elég hamar "elolvadt" ez a pluszpénz.

6.Lenin 2009.08.27. 23:04:54

@eroica:

Ejnye bejnye!

1x véletlenül idetévedtem,átolvastam néhány posztot és adódott a kérdés.Miért és kinek?
Feltettem.Nem válaszoltatok.Mig8 probálkozott,nem győzött meg.
a válaszod " eroica · fideszfigyelo.blog.hu 2009.08.27. 13:09:27 " meggyőzött,jól gondoltam.

Tőkéczki vádaskodott(szerinted),Te csúsztattál(szerintem),én meg nem szeretem azokat a helyeket,ahol palimadárnak nézik az olvasót.Pedig lenne miről vitázni.
Ennyi volt.

mig8 (törölt) 2009.08.29. 20:56:07

@6.Lenin:

Te Lenin, szerintem te felhúztad magad. :-)

De nem éri meg. Én maradok, legalábbis a következő választásokig. Szerintem buli lesz. ;-)

Komolyra fordítva a szót, azért néha előkerül olyan téma is, ami érdekes tud lenni és amire érdemes odafigyelni. Nem mindig tudja az ember kívülről figyelni saját magát. Ez a blog korántsem tökéletes, de itt azért el lehet csípni 1-2 jogos kritikát.

Az meg, hogy nem győztelek meg, azt gondolom természetes, mivel nem is akartalak. Én csak a saját benyomásomat osztottam meg veled.

6.Lenin 2009.08.29. 21:51:17

@mig8:

Miért húztam volna fel magam?

Az 1 mp-ig nem érdekelt ,mit irnak a fideszről,fideszesekről.
Én mindig,több-kevesebb sikerrel,megpróbáltam/próbálom megoldani a saját problémámat.

Korán rájöttem a módszerre,ami ebben segitett.
Nem az érdekelt(persze vannak/voltak kivételek 1 idő után),mit mondanak,hanem amit mondanak,miért és miért igy vagy/ úgy mondanak.

Amint irtam,véletlenül tévedtem erre az oldalra.Néhány poszt elolvasása után teljesen világos 1 nem elvakult olvasó számára,ezt az oldalt a fidesz fikázására irják.Medgyes,basahalom detto ebbe a sorba illik.
Ráérnek,csinálják.

Kezdett érdekelni,kinek és miért ?

Meggyőzni az ingadozókat,bizonytalanokat?Netán kételyt ébreszteni a fidesz szimpatizánsokban?Vitára provokálást?

Kerülgettem,de most leirom,ahhoz a legtöbb poszt túlságosan is bárgyúra sikeredett.A legtöbb hsz is ezt emliti.
Vitára alkalmatlan,a hsz-ek megszámlálásához az esetek nagy többségében,elég az 1-ik kezünk is.

Ez nemhogy felhúz,inkább lohasztja kedvet.
Ennyi.

Természetesen hiányoznak az igazán kritikus,igényesen megirt oldalak.A szálka/gerenda szint nem érdekel.

Ha Te másként látod,semmi gond,lehet tévedek,na bumm,nem lesz lapos a Föld és nem fog megállni.

eroica · http://fideszfigyelo.blog.hu 2009.09.01. 19:46:32

@6.Lenin: Igazad van: "valóban figyelmetlen voltam, de megint igazam is volt". :)

Éles szemmel vetted észre, az időrend fölcserélődött. Ilyen szerkesztő kellene nekünk ide a blogra, aki átnézi az írásokat, mielőtt azok fölkerülnek. Csakhát, ez egy műkedvelő blog. (Nem szeret minket sem a szoci sem a fideszes pártalapítvány, pedig ha szeretne lehetne napi poszt is:)

De hogy ne csak a "szálka/gerenda szinten" maradjunk. Tőkéczki szövegében megkapó volt az általánosítás. Mondhatni időtlenség: "Ez a logika mindig uralkodott a vörösöknél... Úgy látszik, hogy a történelemben a butaság mennyisége ugyanolyan állandó, mint a gravitáció." Márpedig nehézségi erő, az volt 2000-ben meg 2006-ban is, és lesz 2010-ben is.

Ami engem bosszant Tőkéczki szövegében, az a tényektől független minősítés. Az, amikor a politizálás nem programok vitája, hanem csak kamu és lejáratás. '98-ban még lehetett reménykedni, hogy Horn "szakértelme" helyett megmutatja a Fidesz, hogyan kell kormányozni. Ehelyett jött Deutsch Tomi a lehallgatási kamuval, és 2000-ben Chikán helyett jött Matolcsy a magyar modellel... 2002-ben pedig nem a párt váltotta le Orbánt, aki legalább úgy elnézte a választást, mint Horn '98-ban, hanem ő váltotta le a pártot. (No nem olyan durván, mint Sztálin a lenini gárdát a '30-as években, :) sokkal szofisztikáltabban: a polgári körökkel meg a szövetségesdivel.)

Abban igazad van, úgy kerek a világ, ha más pártokat is figyelnek. A Jobbik nagyon megérne egy misét, ha esetleg többen leszünk, velük is foglalkozunk. A szocik is megérdemelnék a figyelmet, hátha meglesz az egyharmaduk.

Ja, és az sem baj, ha továbbra is figyelsz minket...

6.Lenin 2009.09.01. 20:53:09

@eroica:

"Az, amikor a politizálás nem programok vitája, hanem csak kamu és lejáratás. "

Itt is ez zavar engem.

"Ilyen szerkesztő kellene nekünk ide a blogra, aki átnézi az írásokat, mielőtt azok fölkerülnek."

A nagyját nem engedtem volna.Lenne mit kritizálni a fideszben,nagyon sok mindent rosszúl csinálnak/csináltak.

"Ja, és az sem baj, ha továbbra is figyelsz minket... "

sokszor benézek,ha szönyülködhetnékem van,kiváló hely..


süti beállítások módosítása