Hírek és kommentárjaink

Goldenblog-díj

goldenblog_szeles_1.png

Csatlakozz a Facebook-on

Utolsó kommentek

Hírmátrix

Egyenes beszéd

2009.08.15. 11:55 - eroica

Címkék: kontrát károly neonáci

http://atv.hu/files/news_video_image/12644.jpg

"Magyarországon eddig kizárólag szocialista kormányok időszakában volt látványos neonáci felvonulás - emlékeztetett közleményében Kontrát Károly, az Országgyűlés rendészeti bizottságának fideszes tagja. A Fidesz kormányzása idején egyetlen ilyen rendezvényt sem lehetett megtartani, és a jövőben sem kerülhet erre sor." Fidesz.hu

"1998-ban és 1999-ben a "Becsület Napja" rendezvényt a Kapisztrán téren tartották, a várban, továbbra is a Nemzeti Arcvonal szervezésében, Györkös vezetésével. Az 1999-es megemlékezést követő, az angyalföldi Viking Klubban megrendezett koncertsorozat közben rohamrendőrök lepték el a szórakozóhelyet és igazoltatni kezdték az ott tartózkodókat. Ebből kis idő múlva nézeteltérés, majd verekedés alakult ki, aminek hatására a rendőrök ideiglenesen visszavonultak, míg további rohamrendőrök nem érkeztek a helyszínre". (wikipedia).

Ennyit arról, hogy volt-e felvonulás. No és vajon milyenek a kormány tiszta jogi lehetőségei a betiltásra, amelyek Kontrát szerint felesleges kétharmados módositásra hivatkozni:

Répássy Róbert, a Fidesz frakcióvezető-helyettese, a párt jogi kabinetjének vezetője lapunknak elmondta, hogy az "ezekhez hasonló náci felvonulásokat sajnálatos módon azért nem lehet betiltani, mert nem direktben jelenítik meg a fasiszta propagandát, hanem mindig burkoltan, álcázva. A fekete ruhában zajló menetelést, valamint a hitleri Németország lobogójához hasonló, de a betiltottól eltérő zászlók használatát a magyar hatályos jogszabályok nem tiltják. A neonáci fiatalok ugyanis azzal nem követnek el bűncselekményt, hogy az elesett német katonákra emlékeznek. A jelenlegi törvényi szabályozás mindenki számára biztosítja a gyülekezési, valamint a szólásszabadsághoz való jogot" (2000. január).

2000-ben es 2001-ben végül nem volt felvonulas, mert antifasiszta szervezetek arra a napra az összes számbajöhető helyszint lefoglalták. Kontrát úr, ez nem egyenes beszéd.

Ha tetszett a poszt, csatlakozz a Fideszfigyelő-csoportjához a Facebook-on.

42 komment

· 1 trackback

A bejegyzés trackback címe:

https://fideszfigyelo.blog.hu/api/trackback/id/tr151310898

Trackbackek, pingbackek:

Trackback: Rekontra 2009.08.15. 16:59:56

A következő két poszttal azon törzsolvasóinknak szeretnénk kedveskedni, akik már hiányolták a szokásos fideszgyalázást. Nem voltak sokan, de hangosak voltak.Tehát.A hét hazugsága versenyben eddig megosztott első helyezést Kontrát Károlynak és Rankasz E...

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

mokas_gizi 2009.08.15. 16:27:35

Magyarországon csak az a baj, hogy mindenki "Náci" vagy "Rasszista" aki megemlíti a "nem létező" cigány bűnözést...

Goose (törölt) 2009.08.15. 16:33:17

Miért vonulgatnának amikor kormányon vannak?

Csődör Johnny 2009.08.15. 16:33:50

minek kell ezt az index cimlapjára rakni?:S

ladislaus 2009.08.15. 16:38:56

ennyi hülyét! a buzi felvonulás is zavar sokakat, ezek is, sőt még ha a Gárda piknikezik az Erzsébet téren az is sokakat.
a rendőr meg nem tulorázhat mert nincs rá keret. de állomány sincs elég.... ezek meg itt holmi felvonulásokkal vannak elfoglalva. Faszom rendet kéne tenni "elvtársak" javaslom első lépésnek az eltakarodást izraelbe, vagy ruszkikhoz...

Goose (törölt) 2009.08.15. 16:41:38

@ladislaus: "a rendőr meg nem tulorázhat mert nincs rá keret. de állomány sincs elég.... ezek meg itt holmi felvonulásokkal vannak elfoglalva. Faszom rendet kéne tenni"
Egyetértek!

Szori 2009.08.15. 16:42:38

a lényeg, hogy 1999-ben. utána nem. csak mikor jöttek a szocik.

Szori 2009.08.15. 16:44:02

"Az incidenst követően az Orbán-kormány alatt nem volt több becsületnapi megemlékezés.

A következő megemlékezést már az azóta betiltott és feloszlatott Vér és Becsület Kulturális Egyesület rendezte meg 2003. február 11-én, a Hősök Terén, az ismeretlen katona sírjánál. " Ezt kifelejtetted idézni a wikipédiáról...

szárny 2009.08.15. 16:55:32

@Szori: Hát persze hogy kifelejtette, az ilyen mondatok olvasását ugyanis nem idomították bele a központban...
De hogyaszongya: "2000-ben es 2001-ben végül nem volt felvonulas, mert antifasiszta szervezetek arra a napra az összes számbajöheto helyszint lefoglalták." Vagyis a világ ismét megmenekült, hála a pindúr pan... vagy antifaszoknak, vagy kiknek...
van azért egy öntudata ezeknek az import szivárványharcosoknak... Különösen, ha azt igyekeznek elfeledtetni az emberekkel, hogy Horn, Gyurcsány, Kóka, Kuncián meg Draskovics elvtársak alatt itt grasszálnak a szintén szivárványországból importált, Szabó Albert-féle echtefasiszták...

érdektelen 2009.08.15. 16:58:21

"1998. február 14. - A becsület napja alkalmából a Magyar Nemzeti Arcvonal demonstrált a budavári Kapisztrán téren."

barikad.hu/node/11543

Ki volt akkor kormányon, okostojás?

Google a te barátod. De rendben, figyeld szépen a Fideszt, minden baj onnan jön.

Orbán Castro Rákosi Viktor , "itt az idő" elhúzni! 2009.08.15. 16:59:36

Az orbáni sumák, simlis, álszent politikába minden bele fér.

Egy új, hiteles vezetőt a Fidesz élére, csak akkor lehet valami.

Orbán a here celeb, köszönjük de elég volt!

szárny 2009.08.15. 17:03:51

@Orbán elég volt, váltást akarunk, lépj le!: KI köszöni? az a 4,32 százalék, amennyit Kókástul-Kalapocskástul fel tudtok mutatni? De nektek: szívesen.

MACISAJT 2009.08.15. 17:04:55

"2000-ben es 2001-ben végül nem volt felvonulas, mert antifasiszta szervezetek arra a napra az összes számbajöheto helyszint lefoglalták."

Hogy mi volt?:P Talán idézne valaki egy hiteles forrást, amint
a neo(n)nácik bánatosan lemondták a tervezett tüntetéseiket, látván hogy "antifasiszta szervezetek arra a napra az összes számbajöheto helyszint lefoglalták." (!).

Érdekes módon, ez 2003-ban, immár kormányváltás után
nem jelentett számukra (sem) akadályt, olyannyira nem hogy a Mazsihiszszel együtt,egy időben, egy helyszínen voltak el egymással, ahogy illik:

belfold.ma.hu/tart/rcikk/a/0/30641/1

szárny 2009.08.15. 17:08:33

@MACISAJT: Ja, és azt már ne is kérdezzük, honnan tudták ilyen jól "antifasiszta szervezetek", hogy milyen helyszínek jöhetnek számba a csúf fasisztáknak? :-) Ezek olyan hülyének néznek bennünket, mint őket a megbízóik...

szárny 2009.08.15. 17:19:39

@Kyhla: Azt a virtuális magyarországot, amelynek hivatkozott honlapja a következő ékes magyarságú mondattal kezdődik: "Become a citizen"?

Te is lehúzhatnád már magad, de előbb töröld ki a falmelléki gerillamarketingeddel...

Kakula Zé 2009.08.15. 17:30:05

Kelet - Rumélia a ruméloké!!!

kamasuka 2009.08.15. 17:34:04

@Szori:
Mert egy fasz a tulaj!

Sikin 2009.08.15. 17:39:26

Hát csokkerkáim, ilyen idők jönnek nemsokára! A fityiszes Kontrát szerint KIZÁRÓLAG szocik alatt voltak felvonulások, ám ez nyilvánvalóan hazugság. A post szerzője erre kívánta véleményem szerint felhívni a figyelmet, nem pedig arra, hogy 2002-ben végül is nem volt. A lényeg kedves csokkerek: a fityiszetek akármit hazudhat, azt toleráljátok neki, s művitákkal próbáljátok elterelni erről a figyelmet.

Nem kell a szocikra szavazni, ezt senki nem mondta. De ne higgyétek el a saját hazugságaitokat.

szárny 2009.08.15. 17:45:51

@Sikin: Édes kedves szivárványharcosom! Ha tudnál, vagy akarnál olvasni, számodra is világosan kiderülne, hogy:

1. 1998-ban még Horn Pufajka elvtárs kormánya alatt vonult a Blood and Honour (így, angolul, muhahaha);
2. 1999-ben is próbálkoztak ezzel, de egy kicsit meg lettek dádázva, ezért
3. 2002-ig NEM volt nemzetközi, meg semmilyen úgynevezett fasiszta megemlékezés;
4. viszont 2003-tól ismét ott grasszáltak ezek a nemtudomkik, egészen
5. idénig, de a Hess-emlékmenetre végképp elfogyott a libsybolsi szavazóbázis, ezért most bőszen atifaszistáskodnak derék bolseviki kapitalistáink.

Úgyhogy hülyítsd a mamádat a hazudozásoddal

attila1 (törölt) 2009.08.15. 17:48:07

@Szori: talán azért nem idézte, mert nem az volt a cikk témája, hogy a szocik alatt vonultak-e. Segítek: az írás néhány egyszerű magyar nyelvű mondata arról szól, hogy egy fideszes azt hazudta, hogy az ő idejükben nem volt ilyesmi.

tündér ilona 2009.08.15. 17:56:21

@mokas_gizi: "cigánybűnözés" szó azt fejezi ki, hogy vki azért követ le bűnt, mert cigánynak született. EZ BIZONY SZÍNTISZTA RASSZISTA SZÓHASZNÁLAT, VAGYIS RASSZIZMUS. Akár tetszik, akár nem. Nem kell ehhez nácinak lenni, így van anélkül is.

Etniez 2009.08.15. 18:05:42

Hazudozzál kedves kapcsolat.hu-s :))

Látod, az emberek itt nem hülyék. Az első vonulást megtarthatták, a másodikat meg szétverték, utána meg nem vonulgattak.
A tieid direkt engedik ki őket, hogy legyen mivel riogatni. De sajnos már ez sem használ, túl sokszor kiabáltok farkast...

Kivlov 2009.08.15. 18:16:38

@tündér ilona:
lószart. a cigánybűnözés azt fejezi ki, hogy a mókus aki ellopja a csirkémet, cseresznyémet a kertemből, az cigó. nem azért lop, mert cigó, hanem mert egy tetű, ingyenélő, élősködő senki, akit villanypásztorral megcsapok legközelebb, ha bemerészkedik. Csak az a baj, hogy a seggüket nyaló hatalom meg majd engem ültet le érte. többek között az ilyenek miatt, mint te.

H Stahl 2009.08.15. 18:18:08

Nem az mozog az átlagpolgár fejében, hogy fasisztának vagy antifasisztának lenni jobb ill. undorítóbb! Konkrét személyekkel kapcsolatban fogalmaz meg ítéletet és ez alapján azt, amit mondank. Ha közútálatnak örvendő személyek fasisztáznak, akkor a többség azt mondja, "basszátok meg, inkább fasiszta leszek" és fordítva. Ennyi.

A másik dolog ami nagyon hergeli az átlagembert az, hogy ha ki meri mondani azt, amit nap mint nap lát, azonnal lerasszistázzák. Elkopik az éle. Ha nem a rasszistázás lenne a válasz minden felvetésre a témában, akkor talán tudnánk nyíltan beszélni róla. Ma már a "politikai korrektség" azt jelenti, hogy csak a seggüket szabad nyalni, különben eláshatod magad. Ez szörnyű.

A harmadik dolog, ami szintén fontos, hogy a politika egyik legfontosabb eszköze a gyűlöletkeltés. Ma viszont azt látjuk, hogy valójában a bal, ill. szélsőbal alig létezik. Akkor miért ilyen erős a jobb, ill. szélsőjobb? Azért, mert a ballib politika cigányajnározása révén épp a cigányok váltak a gyűlölet első számú célpontjává. Ez van, a ballib poltika hozta létre a Jobbikot, a Gárdát és hozta el a cigányokat értő erőszakot is. Amivel védekeznek, hogy "a Fidesz nem állt ki eléggé" blabla azért baromság, mert épp az állandó kiállogatás miatt jutottunk idáig. SZVSZ

attila1 (törölt) 2009.08.15. 18:22:10

@Kivlov: téged idézve: lószart. Az egész "cigánybűnözős" közbeszéd csak arról szól, hogy mit jelentsen a szó: csak egy bűncselekmény típust, vagy pedig rasszista sértegetést. Tehát csak a két tábor közti hatalmi harc egyik terepe. Mindegyik meg akarja mondani a másiknak, hogy mit értsen alatta.

Kivlov 2009.08.15. 18:24:43

@attila1: nekem aztán hiába mondja bármelyik tábor is, mit értsek alatta, mert tudok magyarul és vak sem vagyok.
Azt jelenti, amit fentebb leírtam.
Érdekes, még 1 magyar se lopott a cseresznyémből, csak 2-3 cigó, pedig hála az égnek még többségben vannak a fehérek a falunkban.

bölényember 2009.08.15. 18:27:55

@tündér ilona: ilonka életem, gondolom mindkét oldali, és még a szembe szomszédod is roma, és élvezed, hogy a környékből szemétdombot csinálnak, mert minden szart összeszednek, egész nap és este gumit meg kábelt égetnek, az ugye jót tesz a tüdődnek, na meg néha-néha áttéved egy-egy szomszédgyerek véletlenül a te telkedre is, és akkor már elvisz ezt-azt. ja hogy megélhetésből teszi? hát lehet, hogy az apjának-anyjának el kellene menni dolgozni, nem csak elinni a segélyt, aztán meg tüntetni menni, hogy mennyire rettegnek a csúnya gonosz rasszistáktól! arról mért nem szólnak a hírek, hogy a kisebb falvakban ezek rettegésben tartják a nem tücsköket? érdekes, hogy ha megvernek egy normális embert, akkor a retorzió miatt rettegnek, ha meg velük történik valami, akkor meg csak simán rettegnek, tehát őket mindig sajnálni kell, segéllyel kell tömni őket, és ha véletlenül kirabolnak/megvernek/megölnek valakit, hát istenem...
igazad van, attól, hogy az esetek nagy részében ezt cigány teszi, még nem lesz cigány bűnözés (érdekes módon Szlovákiában már az)

attila1 (törölt) 2009.08.15. 18:29:54

@Kivlov: "Azt jelenti, amit fentebb leírtam." neked. A másiknak meg mást aztán lehet marakodni, kinek van igaza egy olyan kérdésben ami nem is a problémáról szól.

"Érdekes, még 1 magyar se lopott a cseresznyémből, csak 2-3 cigó, "
köze ennek bármihez is? Olyan helyen élsz, ahol többnyire cigányok lopnak. Gyere Budapestre, lop itt mindenki.

Kivlov 2009.08.15. 18:31:51

@attila1: hehe, igaz a jól ismert opus: "budapesten mindenki cigány..."

attila1 (törölt) 2009.08.15. 18:33:41

@Kivlov: ja, akkor meg nem kell reklamálni, ha "lerasszistáznak". Kezdted azzal, hogy "nem azért lop, mert cigó, hanem mert egy tetű," aztán csak kijön a lényeg.

Leonard Zelig 2009.08.15. 18:42:46

Viktorbasi alatt a Kálvin-téren három helyen árultak fasiszta, antiszemita könyveket. Azért nem volt vonulás, mert az a felkészülés időszaka volt, vagy a Nemzet Miniszterelnöke kedvenc sportjára utalva, a formába hozó edzőtábor.

BOB 2009.08.15. 18:56:08

Nekem a szomszedom lopja a kortemet. Nem cigany. Akkor most legyek magyargyulolo? Vagy szomszedgyulolo? Es egyatalan: van olyan hogy szomszedbunozes?

malacz rezignált · https://www.facebook.com/pages/Malacz69-vil%C3%A1ga/173965402643571 2009.08.15. 19:09:31

Fel nem foghatom, h ezt a szart miért teszik ki mindig az Index címlapjára...

malacz rezignált · https://www.facebook.com/pages/Malacz69-vil%C3%A1ga/173965402643571 2009.08.15. 19:28:08

4 évből 1-szer volt. Ezért Kontrátot hazugozni persze lehet, ámde ez éppen olyan, mint Lendvai fejére olvasni, h "ugye azt tetszett mondani, h nem lesz gázáremelés, oszt mégis lett".

Nah, ezen a színvonaltalanságon íródott a poszt.

2009.08.15. 19:29:44

"2000-ben es 2001-ben végül nem volt felvonulas, mert antifasiszta szervezetek arra a napra az összes számbajöheto helyszint lefoglalták."

Hát persze, egész budapestet lefoglalták. Te ezt nyilván nem hiszed el, de az olvasóidat miért nézed hülyének?

malacz rezignált · https://www.facebook.com/pages/Malacz69-vil%C3%A1ga/173965402643571 2009.08.15. 19:30:48

@BOB:

Persze föl lehet tenni ilyen kérdéseket, csakhogy az miért van, h Mohácsi szerint Európában 10 millió roma él, és mindenhol kirekesztik őket?

Tegyük fel, h igaza van.
Most vagy minden európai nemzet kirekesztő, szemét rasszista, vagy a cigányság úgy általában irritáló mindenhol, ahol csak jelen vannak.

gloire · http://alkaloida.blogspot.com/ 2009.08.15. 19:48:11

Dióhéjban:

1. Az 1998-as februári menethez, ugyan mi köze a fidesznek? Még a választások előtt vagyunk.

2. Az 1999-es menetet azért engedték, hogy estére beterelhessék a csapatot a Viking klubba, ami a Horn érában egy a rendőrség által ellenőrzött drogellátóként működött. Az igazoltatást pedig nem visszavonulás,
hanem nagyon kemény előállítások követték, a vezetőket
is elvitték, több mint tíz kopaszt nagyon elvertek.

Természetesen a helyet is bezáratták ez után, így az
Xlab partyknak (Titusz/Tádé/Palotai) is máshol kellett
ezek után helyet keresni.

3. A hely vezetője egy rendes szdsz szavazó, drogdíler
és rendőrbesúgó volt. Ő adott helyet a kopaszoknak,
mivel komoly pénzt kapott azért, hogy részt vesz ebben
a nácis provokációban. Rábaszott . ) őt is elvitték.

4. Kihagytad a 2002-es évet. Akkor volt valami?

üdv . )

szárny 2009.08.15. 22:20:58

@gloire: vhogy itthagyta nekünk a blogot a derék antifaszista provokátor elvtárs... Ulláccik, ideológiailag még nem eléggé érett a szegény...

dr.Bernardus 2009.08.16. 17:55:07

@sün!malac69 az uborkaszezon főzöldsége: Ne mismasolj, ne terelj, tudom, hogy te vagy a szomszedom :)

BOB 2009.08.16. 20:20:12

@sün!malac69 az uborkaszezon főzöldsége: Nemtom, talan mert Mohacsit ezert fizetik :)
PS.: termeszetesen egesz Europa rasszista es fajgyulolo, mi tobb: az egesz vilag. Ez mar csak egy ilyen vilag.


süti beállítások módosítása