Hírek és kommentárjaink

Goldenblog-díj

goldenblog_szeles_1.png

Csatlakozz a Facebook-on

Utolsó kommentek

Hírmátrix

Két pofon és 27 év börtön

2013.05.09. 17:42 - Fidelio

A két emlékezetes pofont Orbán ígérte a gárdistáknak még 2008-ban. Ismereteink szerint nekik nem „esett le saller”, azt csak az Európai Parlament tagjainak osztotta ki állítólag Magyarország miniszterelnöke.
Az összesen huszonhét év börtönt a sajóbábonyi cigányok kapták, mert olyat tettek, amit Orbán ígért: megverték a gárdistákat.

„Ha kormányra kerülünk, úgy fogunk tenni, mint Horthy a nyilasokkal: kiosztunk nekik két pofont, és hazazavarjuk őket.” – mondta Orbán a Magyar Gárdáról, 2008. májusban. Hogy ki a gárdista, az akkor még egyszerű dolognak tűnt: az, aki büszkén mutatkozik a gárdista egyenruhában.
Néhány hónappal később, arra a kérdésre, mi a véleménye a Fidesz-rendezvényeken megjelenő gárdista egyenruhásokról Orbán már táncolt egy kicsit a véleményével: „Nem szoktam öltözködési kérdésekkel foglalkozni.”

Ulo_gardistak.jpg
Később a gárdisták is ügyeskedtek az „öltözködési kérdéssel”. Amikor jogszabály megtiltotta a gárda-egyenruha viselését, akkor már nem egyenruhát, hanem csak valami hasonlót viseltek. (Az ügyeskedés legszebb példája az volt, amikor a gárdaavatón nem alakzatban álltak, hanem ültek.)

Ezt a gyáva trükköt alkalmazta a Jobbik is is Sajóbábonyban, amikor a gyűlésük számos résztvevője majdnem-egyenruhát viselt. Ez 2009 novemberében történt, nem sokkal a romagyilkosságok után. És közel voltak az országgyűlési választások, amihez ügyes kampány-rendezvény volt ez Vona Gábortól, hatalmas sajtót kapott.

Sajobabony.jpgVona Gábor és társai Sajóbábonyban

Hogy ki és miként hergelte a másik oldalt, azt könnyű elképzelni. A végén a cigányok egy nagyobb csapata botokkal, vasrudakkal támadt rá a majdnem-gárdistákra, akik az autóikba menekültek. A támadók rendesen összeverték az autót, de szerencsére nem ismétlődött meg az olaszliszkai eset.

Volt egy másik nagy különbség is. Olaszliszka után, bármilyen meglepő, a nyomozó szervek nem sokra jutottak. Lényegében az elhunyt családjának ügyvédje derítette föl az esetet, és azután a bíróság példaszerűen kemény ítéletet hozott (életfogyt., illetve 10-15 év között), gyilkosság címén. A gyilkossági tényállás akkor sajnos egyértelmű volt.

Sajóbábony után az ügyészség igen aktív volt, kilenc támadót bíróság elé is állítottak. Mind a kilencen kemény börtönbüntetést kaptak (két és fél, négy év között). A vád rongálás és garázdaság, ami egyértelmű.

A bíróság ugyanakkor "közösség elleni erőszak" miatt is elítélte őket. Ez azért is érdekes, mert ez a tényállás épp a kisebbségek védelmét hivatott biztosítani. A kérdés azon áll vagy bukik, hogy miért támadták meg a gárdistákat cigányok? Azért mert azok magyarok voltak, vagy azért, mert provokáló módon (egyenruha, gyűlés) odamentek. A bíróság első fokon most úgy ítélte meg, hogy azért, mert magyarok. Ennek ellentmond, hogy se előtte, se azóta nem ért támadás a faluban bárkit azért, mert magyar volna.
Ez nehéz ügy, lehet latolgatni.

Az azonban súlyosabb kérdés, hogy a provokatív sajóbábonyi szereplésért a jobbikosok közül senki ellen nem indult eljárás. Még az egyenruha-viselés ügyben sem, pedig azért mindössze 50 ezer forint büntetés jár.

Ha tetszett a poszt, csatlakozz a Fideszfigyelő-csoportjához a Facebook-on.

152 komment

· 1 trackback

A bejegyzés trackback címe:

https://fideszfigyelo.blog.hu/api/trackback/id/tr475291615

Trackbackek, pingbackek:

Trackback: Majd a TASZ eldönti ki a nemzet tagja.... 2013.05.10. 20:58:14

Megtört a jég, végre valahára elítéltek cigányokat (is), mert rasszista okkal megtámadtak, fenyegettek embereket. A képlet egyszerű, a Gárdisták a közbiztonság miatt verték a tamtamot, a cigányok meg majdnem őket verték. Volt nagy rendőrségi ...

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

toportyánzsóti 2013.05.10. 07:56:43

Impotens böszménknek köszönhetjük a többszörös országvesztő nemzeti csürhénk uralomra jutását,féktelen tobzódását!Pár milliárdokat lenyúlót hűvösre kellett volna vágnia,nem csak a mondani kell,hanem tenni is!

Köves D. Gábor 2013.05.10. 17:23:33

Volt a címlapon egy másik blog is. Én ahhoz szeretnék hozzászólni, de már levették és nem találom. Nem lehetne visszatenni?

driopios 2013.05.10. 17:35:49

ott az első képen, jól látom, hogy azok pocakos tábornokok??

pástétom 2013.05.10. 17:41:06

Mintha a múlt század '20-as-, '30-as éveinek Amerikájában élnénk. De mégsem: inkább a '60-as években, amikor a fekete népesség ellen még folyt a megfélemlítés és a retorzió, de jogvédelem már létezett.

aleb19 2013.05.10. 17:44:08

ez van a kiabalo /shalom-kivasalom/ naci gyerek is 3 evet kapott rendesen kell viselkedni oda-vissza

Ellenőrző QR kód (törölt) 2013.05.10. 17:44:40

"Azért mert azok magyarok voltak, vagy azért, mert provokáló módon (egyenruha, gyűlés) odamentek."
Érdekes elképzelés a posztertől... Ha én valakiről úgy gondolom, hogy provokálni akar, akkor már megengedhetők BTK-s dolgok is... Gratulálok!

Már csak azon gondolkozok, hogy mi lett volna, ha a Lendvay utcában úgy ítélik meg, hogy a tüntetés provokatív, és a poszter (szvsz. a sötét középkorból ittmaradt) elképzelései szerint rendezik a dolgokat...

-JzK- 2013.05.10. 17:48:24

Gyáva trükk? Lol, bezzeg a ballibék kerülik meg a törvényt, az nem gyávaság, hanem ügyesség, meg talpraesettség...

milyen szép a Vértes, ó 2013.05.10. 17:51:00

@Ellenőrző QR kód:

És akkor elkezdtek gyűlni a funkcionális analfabéták, számoljuk őket, mert az jó :)

-JzK- 2013.05.10. 17:52:09

" ez a tényállás épp a kisebbségek védelmét hivatott biztosítani "

Ja hát a ballik mindig is szerették külön törvényeket hozni a kis kedvenciék, a szent tehenek kedvéért. Milyen pofáraesés nekik, hogy mivel a törvény tényleg színsemlegesen lett megírva, ezért a fehérelenes rasszista bűnelkövetőket is büntetik...

milyen szép a Vértes, ó 2013.05.10. 17:52:13

@aleb19:

Azért kapott 3 évet, mert az idiótának kiment a fejéből a felfüggesztettje. Amit stílszerűen kábítószer-birtoklásért kapott.

kennyking 2013.05.10. 17:53:18

Há' má' megint bánccsák a szegíny romákat! Nemcsinátak semmi rosszat.Gárdistát megőni sem szabad má'? Diktatúra van itten.Nehogymá' nácikok döncsék el, hogy kit lehet megverni !

kennyking 2013.05.10. 17:55:38

@milyen szép a Vértes, ó:
Kábítószer birtoklásért felfüggesztett? Sötét diktatúra van itt.Az, hogy valaki felemeli a kezét, oszt megy a dutyiba, az rendben van, mert demokrácia van itt, vagy mi a szösz, de narkóért?

kennyking 2013.05.10. 17:56:40

@milyen szép a Vértes, ó:
Jól látod.Bár én nem számolom azokat a retardáltakat, aki szerint rendben van, hogy csoportosan " öld a magyart" felkiáltással rátámadunk valakikre.

milyen szép a Vértes, ó 2013.05.10. 17:56:51

@kennyking:

Egy funkcionális analfabéta idiótát egyszer számolunk, gyere más nicken, ha többnek akarsz látszani :)

milyen szép a Vértes, ó 2013.05.10. 17:57:37

@kennyking:

még szerencse, hogy senki nem mondott ilyet, sőt

dehát nem anyanyelved a magyar, szóval semmi gond

kennyking 2013.05.10. 18:01:55

@milyen szép a Vértes, ó:
Mondott olyant.Még ha nem is anyanyelvem a magyar.( Neked biztos az?)
Többnek , nektek libsiknek kell látszani, mert kevesen vagytok.Legalább is, még ehhez a béna , balfasz fidesz leváltásához is.hajrá !

milyen szép a Vértes, ó 2013.05.10. 18:04:23

@kennyking:

Ja, ezt elhiszem, hogy a te fejecskédben 'mondott olyant'.

Nem tervezek többnek látszani, azt meg egyébként is viccesnek tartom, amit manapság 'libsik'-nek szoktak nevezni, szóval velük pláne nem. De azért küzdj a kihívásokkal nyugodtan. :)

kennyking 2013.05.10. 18:08:12

@milyen szép a Vértes, ó:
" Az ügyészség szerint összesen negyven-ötven vascsövekkel, karókkal, baltákkal felfegyverkezett "helyi roma" közeledett a Jobbik-szimpatizánsoknak a településhez vezető bekötőúton leparkolt autói felé, és azt kiabálták, "meghaltok, büdös magyarok", "megölünk benneteket "

Végtelenül megvetlek és lenézlek titeket, liberálisokat, mégsem támadok senkire, nem rohamozok meg romkocsmákat.Tudomásul veszem, hogy léteztek.

milyen szép a Vértes, ó 2013.05.10. 18:10:40

@kennyking:

Mondom: más nicken esetleg. Persze ha csak annyit próbálsz fitogtatni, hogy nevetségesen buta vagy, nem kell -- de az már szövegértési képességeidből is látszik.

borsod · http://magyarhonved.blogspot.hu/ 2013.05.10. 18:15:01

A temerini fiúk kevesebben kaptak több évet....

milyen szép a Vértes, ó 2013.05.10. 18:16:37

@kennyking:

Hát nem békésebb minden, ha nem próbálsz magyar szövegekkel bajlódni?

Void Bunkoid 2013.05.10. 18:16:59

Nem kell itt forgatni a szavakat meg happogni hogy miért meg miért. Tökegyszerű, az emlegetett törvény lényege abból áll, hogy ha valakik csoportosan rátámadnak másokra elég egyértelműen azon okból, mert a mások mások, akkor az ilyen gyűlölet-jellegű, kisebbség (akár a magyarok is lehetnek azok a szituban) elleni, kvázi rasszista bűncselekménynek minősül.

Jelen esetben egy vagon cigány ütötte-verte a kocsit, és ordította teli torokból a benne ülőknek, hogy "megdöglötök, büdös magyarok".

És ne magyarázgassatok félre, hogy ők jaj, ők csak hirtelen felindulásból, meg a "gárdista" szinonimájaként használták a "magyar" szót.

Ennyi erővel az esetlegesen elsülő szélsőjobbos kommunikáció is sikeresen takarózhat, hogy a "börtönbe minden cigánnyal" mondatukban a "cigány" szót csak a "bűnöző" szinonimájaként használták, azaz ők neeeeem, nem rasszisták.

Szal ne rugózzatok ezen. Igen, kib*szott rasszisták vagyunk. Mi is, de a cigányok is a saját kis privát szemétdombjukon. Az már más kérdés, hogy a kis - minduntalan erre hivatkoznak - jaj de különböző mikrokultúrájuk ellenére is illene betartaniuk a "parasztok" törvényeit, mert egyelőre még a parasztoké ez az ország, és nem az övék.

Behajtó70 2013.05.10. 18:17:37

"Ismereteink szerint nekik nem „esett le saller”"

Ha ennyi ismereted van, akkor minek bloggolsz te jószág!

A gárdat betiltották, avatáskon nincsenek, még egyenruhát sem hordhatnak...bajnai/gyurcsány alatt nem volt betiltva.

Betiltás=pofon

Te egybites, nagyonegyszerű, idióta hülyegyerek! Ostobaságod az eget verdesi!

Larry Silverstein 2013.05.10. 18:17:49

Agresszív rmacsávóknak kényszermunka, vasútépítés.

Scarlet Crusade 2013.05.10. 18:17:57

@milyen szép a Vértes, ó:
Te is olyan vagy mint a falusi parttitkar, aki azt szamolgatta, hogy ki megy vasarnap templomba, hogy aztan jol kibaszhasson veluk?

Igazai jo elvtars, es termeszetesen vitapartnereit szerfelett tisztelo demokrata vagy.

Csak igy tovabb.

Hajdú Peter 2013.05.10. 18:19:20

"Két pofon és 27 év börtön"

Nevetseges az itelet. HA fejenkent kaptak volna 27 evet, az kb kozelitene egy normalis itelethez, de 9 bunozonek 27 ev az NULLA.
A birosag mar megint ciganybunozoket vedte, az aldozatokkal szemben.

Józsi bá' · http://jozan-parasztok.blog.hu/ 2013.05.10. 18:19:33

Tehát itt az a probléma, hogy egyértelműen rasszista, közösségellenes felkiáltásokkal, explicit kimondottan gyilkossági szándékkal támadó, többszörösen visszaesett bűnözők 1,5-3 év közötti letöltendőt kaptak?

Jól értem gyerekek?

Szegény támadók. Ez valóban rasszizmus. És diktatúra. Felmentést nekik!

Fogalmatok sincs a jogállamról, mint ahogy a Fidesz-nek sem, ezért TELJESEN MINDEGY, hogy kire szavaz az ember, a jogállam "működését" egyik sem fenyegeti a másiknál jobban.

Mária 2013.05.10. 18:21:23

A Vidnyánszky nevű zsírdisznó is gárdista-like egyenruhában parádézott a sajtótájékoztatón, mint a Nemzeti Színház leendő vezetője.

Az atilla-szabóságok meg közben tönkre mennek.

milyen szép a Vértes, ó 2013.05.10. 18:22:07

@Void Bunkoid:

Ez igaz, ha azért támadnak, mert "azok mások". Viszont jelen esetben lehet, közrejátszott kis mértékben az is, hogy az áldozatok a korábbi 1-2 napot azzal töltötték, hogy elmagyarázták a helyieknek, hogy 'megdögleccigány'.

Vagy ha odamegy valakihez egy cigány, megfenyegeti kurvaanyázva, az illető meg lekever neki egyet azzal, hogy 'kussolszcigány', az is rasszista cselekmény?

kennyking 2013.05.10. 18:23:19

@milyen szép a Vértes, ó:
" Az ügyészség szerint összesen negyven-ötven vascsövekkel, karókkal, baltákkal felfegyverkezett "helyi roma" közeledett a Jobbik-szimpatizánsoknak a településhez vezető bekötőúton leparkolt autói felé, és azt kiabálták, "meghaltok, büdös magyarok", "megölünk benneteket "
Itt van, bajlódj vele, ha érted a magyar szavakat.Amúgy nem zavar, ha sértegetsz, mert ez a liberális érvelés része.Gondolom, ettől te jobban érzed magad.Felőlem...Ettől még lenézlek, megvetlek.

milyen szép a Vértes, ó 2013.05.10. 18:23:43

@Scarlet Crusade:

Akkor 3 (és igazából jobb nekem, ha nem is kérdezem meg, miből sikerült ezt a halom közröhejt kihozni :) )

kennyking 2013.05.10. 18:25:24

@milyen szép a Vértes, ó:
" hogy az áldozatok a korábbi 1-2 napot azzal töltötték, hogy elmagyarázták a helyieknek, hogy 'megdögleccigány'."
na , ilyet nem mondott senki.Hazudsz, mert liberális vagy.

Mária 2013.05.10. 18:26:24

@Józsi bá':

"többszörösen visszaesett bűnözők "

:)))

Szerintem inkább csak olvasgass :)))

Omelette du fromage 2013.05.10. 18:27:09

@Józsi bá': "
Tehát itt az a probléma, hogy egyértelműen rasszista, közösségellenes felkiáltásokkal, explicit kimondottan gyilkossági szándékkal támadó, többszörösen visszaesett bűnözők 1,5-3 év közötti letöltendőt kaptak?

Jól értem gyerekek?"

Jól érted. Ezen kívül az a bajuk, hogy nem sikerült eltalálni a "majdnem-gárdista" fejét a baltával.

De arra jó volt a "majdnem-gárdista", hogy szerény (pár tíz milliós) hajlékukat megvédjék az árvíztől, és a nyári gumis BMW közlekedési eszközüket kiássák a hó alól, mikor a BM SMS-t gyártott. Na, erre jók.

--
Shalom, shalom, a zsidókat kivashalom.

milyen szép a Vértes, ó 2013.05.10. 18:27:51

@kennyking:

Ja, most jön a 'csak arra sétáltak békésen' rész? :)

Egyébként nem zavar, ha idióták liberálisoznak. Gondoltam, szólok. Nyugodtan lehet zsidózni, komcsizni, buzizni is. Az se érint. :)

Void Bunkoid 2013.05.10. 18:29:07

@milyen szép a Vértes, ó: légyszíves ne játszd Pistikét a viccből, aki azt mondja, hogy "ó, az úgy kezdődött, hogy a Móricka visszaütött".

Az egész szélsőjobb-felerősödésnek, cigányozásnak van egy indító oka, ez az egész csak az okozat.

A kedves említett nép legalább ötszáz éve itt tanyázik Magyarországon, és még mindig nem volt képes saját magát - mert nem őket kell integrálni meg átnevelni, önmaguknak kellene úgy döntenie, hogy ja, megőrizzük a népi hagyományainkat, táncot, zenét, hímzést, kutyafülét, de amúgy meg ha itten lakunk, akkor igyekszünk úgy viselkedni, mint a magyarok.

Érdekes módon, a Pilis full német nemzetiségű faluiba ha látogatást teszek, már ők is ott laknak vagy nyolcszáz éve, valahogy mégsem fogják harmincan körbeállni a kocsimat, és egyből azt nézni, hogy na mit lehetne elbugázni belőle, és nem süt a népek arcáról az a spagettiwesternbe illő zsigeri idegengyűlölet, mint amit lehet érezni, amikor egy jobban eldugott szabolcsi vagy zemplénkörnyéki kisfalu postája vagy kisboltja előtt megállva érzel.

Ja persze, mert a pilisi németmagyarok milliomosok, és jól élnek. Igen, mert ők megtanultak viselkedni baszki, és nem nézik ki őket sehonnan.

milyen szép a Vértes, ó 2013.05.10. 18:31:50

@Void Bunkoid:

Ez még lehetne akár igaz is. De mi köze ennek ahhoz, hogy nem 'véletlenül arra vetődő szegény békés magyarok' voltak az áldozatok? Vagy ha cigányokkal sok a gond, akkor ez minden esetben automatikus dzsóker?

Drang 2013.05.10. 18:32:45

Na most: a megtámadott autóban egy középkorú nő, egy 16 éves lány és egy 18 éves fiú ült. Egyikük sem volt soha gárdista.
A helyes ítélet fejenként 20-25 év lett volna, több emberen, aljas indokból elkövetett emberölés kísérletéért. Mert a cigányok ott bármilyen magyart megöltek volna, ezeket is csak azért nem, mert időben odaértek a rohamrendőrök.

milyen szép a Vértes, ó 2013.05.10. 18:33:42

@Omelette du fromage:

Azért viszonylag nyugodt szívvel kockáztatom meg a feltevést, hogy a valóban segíteni vágyó 'gárdisták', meg a cigánysoron vonyítani szerető csürhe között nem túl nagy az átfedés.

És 6-7, már nem tudom követni.

Void Bunkoid 2013.05.10. 18:36:07

@milyen szép a Vértes, ó: hát próbáld ki. Pattanj kocsiba, aztán suhanj le Sajóbábonyba, és - lehetőleg feltűnően - állj meg a közepén. Aztán vond le a következtetést, hogy hogyan néznek rád az utcán lófrálók.

De gyanítom, te soha nem jártál még Rákoskeresztúrnál (esetleg Gödöllőnél, oda ki tudsz még menni BKVvel) keletebbre Magyarországon, és különösebben nem is akarózik keletebbre menni, csak észtosztani :P

Larry Silverstein 2013.05.10. 18:37:29

@milyen szép a Vértes, ó: A bíróság mindig kivizsgálja azelőzetes körülményeket.

Ha az indexen és más cigányimádó sajtóban nem írnak ilyen körülményekről akkor nem voltak ilyen körülmények. Pár cigánybünözővel kevesebb az utcán mindenki jól járt. 'A cigányok ezen része állat.'

milyen szép a Vértes, ó 2013.05.10. 18:38:10

@Void Bunkoid:

Tehát ha leírod sokszor, hogy 'mert vidéken a cigányok', akkor nem számít, hogy éppen miről volt szó. Oké, erre voltam kíváncsi. :))

buday008 2013.05.10. 18:40:26

Szinte már sajnálom szegény bűnöző romákat. Elég csak rájuk nézni,nem akkor kezdték az erőszakot.

Amúgy meg ldeje megtanulniuk hogy cigány sem bánthat gádzsót!!

SZÖGI LAJOS EMLÉKÉRE-NYUGODJÉK BÉKÉBEN MEG AZOK AZ IDŐSEK IS AKIKET HAVONTA VERNEK AGYON.

milyen szép a Vértes, ó 2013.05.10. 18:43:12

@Larry Silverstein:

Mármint ilyesmire gondolsz?

index.hu/belfold/2009/11/16/hogyan_lett_majdnem_haboru_sajobabonyban/

Az meg nem hat meg, hogy pár autósoknak botokkal nekieső féreg börtönbe kerül, nem menti őket a konkrét helyzet. (Persze a Jobbik tudja, hogy ha eleget masíroznak a cigányok házai előtt, akkor előbb-utóbb pattan a húr, ha mégsem, csak kell e' kis fenyegetőzés, ha az se működik, akkor néhány kockakő. Tényleg, a cigányok házait békésen megdobáló csürhe ügyét kivizsgálták már vajon?)

buday008 2013.05.10. 18:44:31

Ez Magyarország, ha nem bírják megállni hogy ne öljenek magyart-minimum el lehet menni. De én felakasztanám mindet.

kitiltott kennimekkormikk 2013.05.10. 18:45:15

@milyen szép a Vértes, ó: Mostanában kissé izzadtságszagúak a hozzászólásaid... Mintha kezdenél elmerevedni... De ha akarod visszaszívom ezen állításomat és inkább azt mondom, hogy laza vagy, mint egy telefosott búvárruha.

igazságos 2013.05.10. 18:49:49

Nem értem, miért csinálnak ebből a gárdistákból cirkuszt.

Odamentek. Felvonultak. Pont.

Volt náluk fegyver??? NEM.

A cigányok nemcsak hogy pofont adtak, hanem konkrétan rájuk támadtak hordaként, és egy-két kés is előkerült időközbe.

Ha nekem nincs gondom a gárdistákkal cigányként, le se tojom, hogy felvonulgatnak előttem.

Ki a szart érdekelnek ezek a gárdisták, ha nem csinálnak amúgy se semmit????

Így kell elbánni ezekkel a purdékkal, a saját fegyverükkel: TÖMEGESEN FITOGTATNI ELŐTTÜK AZ ERŐT.

igazságos 2013.05.10. 18:51:38

@buday008: Bizony, Szögi Lajos esete számtalanszor van kisebb falukba, csak nem kap akkora nyilvánosságot, mint a pécsi polgármester lányának támadása. Pedig az is nyugodtan erőszakolgatta a rokonait addig, amíg rá nem fanyalodott egy előkelő libára hirtelenjébe.

Larry Silverstein 2013.05.10. 18:51:55

@milyen szép a Vértes, ó: A cigányokat megfélemlíteni addig kell amíg kisebbségben vannak és amíg a magyarok adójából élnek.

Minnél jobban félnek annál nagyobb biztonságban vagyunk.

milyen szép a Vértes, ó 2013.05.10. 19:02:16

@igazságos:

Persze, csak azt zavarja, ha felvonulgatnak az utcájában, esetleg kicsit megfenyegetik, esetleg kicsit megdobálják macskakővel, akinek VAJ VAN A FÜLE MÖGÖTT!!négy!

milyen szép a Vértes, ó 2013.05.10. 19:03:31

@milyen szép a Vértes, ó:

(a 3. változat itt nem volt, még mielőtt valamelyik kihívásokkal küzdő...)

milyen szép a Vértes, ó 2013.05.10. 19:06:01

@Larry Silverstein:

Tudom, hogy nem az eszedért szeretünk, de fel tudnád idézni, a mostani esetben mi lett a megfélemlítgetés vége?

(Utána picit vitatkozz azokkal, akik szerint 'á, a cigényokat megfélemlítették volna?! ugyan, csak arra sétáltak véletlenül a jobbikosok'. :))) )

2013.05.10. 19:07:38

Jaj, már megint a szokásos libbant hazugság, hogy a törvényt a kisebbségek védelmére hozták létre. Nem, nem arra hozták létre. A törvény mindenkit egyenlően véd. Ezt néhány cigánybűnöző most a saját bőrén tapasztalhatja :)

Éhes_ló 2013.05.10. 19:11:05

Ez a pár cigányállat sec perc ott lesz ismét és - ha már elsőre nem sikerült - most már a "jogvádók által megerősítetten, felbátorodva a biztatástól - magyart akar ölni.
A bíró a cinkosuk, mert nem 2-3 éveket kellett volna kiosztani nekik, hanem évtizedeket.

De most ők győztek, hósók lettek a bandájukban.
Ezért ölni is fognak ha úgy adódik.

Mert nekik ezt szabad.
Elvárás a békés befogadó többséget pusztítaniuk, buktor és társai erre tartják, tenyésztik őket.

zobod 2013.05.10. 19:11:32

Valami nyilas gyerek meg három évet kapott zsidózásért, a haverjai meg kettőt/fő. Így van ez jól, működnek rendben a bíróságok. Vonatkozzanak mindenkire a törvények, a közösség elleni erőszak nem kisebbségvédelmi törvény, nem is kell annak lennie.

milyen szép a Vértes, ó 2013.05.10. 19:14:07

@zobod:

Nem a zsidózásért járt 3 év, hanem ettől 'beindult' a felfüggesztettje. A többi meg felfüggesztettet kapott. A többi persze jogos. :)

Kolb Ace 2 2013.05.10. 19:14:27

Most komolyan az a probléma, hogy a büdös cigányokat elítélték az általuk elkövetett bűncselekmény miatt? Élősködnek a társadalom nyakán, kirabolnak amíg dolgozol, megölnek amíg alszol, és még pofátlanul tartják a markukat a segélyért - a te pénzedért. És ha elkövetnek valami bűncselekményt (sajnos az a ritka ha épp nem), akkor még probléma hogy meg is kapják érte ami jár? Na nehogymár!

A közösség tagja elleni erőszak meg nemcsak a retkeket védi, hanem a magyarokat is (nemsokára úgyis mi leszünk a kisebbség), tehát jogos és szakszerű ez a bírósági ítélet. Nehogymár joga legyen bárkinek magyart verni (vagy ölni, ami nyilván itt se a retkeken múlt).

impala 2013.05.10. 19:19:10

nincs kedvem írni a féregnek.
remélem kiosztjátok!
azért beleolvasok.

Menő vagy nem Menő 2013.05.10. 19:23:31

Há'szegínyroma be volt drogozva biztos,nem tudta mit csinál.! Úgymint: "..Maónika kérem,én be voltam folyásolva.." :D

milyen szép a Vértes, ó 2013.05.10. 19:23:53

@Kolb Ace 2:

Neeem, még mindig nem arról volt szó, hogy gond lenne, hogy megkapták a megérdemelt büntetést. Gyere máskor is!

milyen szép a Vértes, ó 2013.05.10. 19:25:32

@Menő vagy nem Menő:

Pirulákat nem jobbikosoknak szoktak osztogatni vadidegenek? Bár igaz, végül is hasonló népség a kettő. :)

2013.05.10. 19:31:19

Olcsón megúszták az orkok, fejenként 20-30 év elfogadhatóbb lenne.

Jut eszembe, a parlamentben sunyító zsidók bevallották már, hogy ki izraeli-magyar kettős állampolgár?

bubastis2 2013.05.10. 19:31:38

Fideszfigyelő, azért olvaslak, mert általában egyetértek veled és azonos a véleményünk ezekről a mocskokról. De most kiverted a biztosítékot. Nyilván provokáltak a gárdisták. De civilizált ember nem ül fel provokációnak. És ez hagyján. De még hogy Sajóbábonyban soha nem támadtak meg cigányok magyart azért, mert magyar??? Ezt van képed leírni??? Hülye vagy vagy hazudni akarsz? Vagy csak tájékozatlan? Hol élsz te, ember? Jártál Sajóbábonyban? Értem én, hogy véded a cigányokat, és meglepő módon egyet is értek veled, de ez még nem ok arra, hogy megpróbáld tisztára mosni őket. Ugy kell látni oket, amilyenek: nyomorult, kisemmizett, bűnöző, rasszista réteg. És Sajóbábonyban rendszeresen inzultálnak magyarokat, mert fehérek és gazdagabbak. Ezt emészd meg jól, mielőtt több baromságot leírsz a cigánykérdésről.

J.László 2013.05.10. 19:33:33

Nagyon szokott tetszeni, amikor az egyébként antirasszista vallású libernyákok is úgy utálják a tetves cigányokat, mint a bűnt.

Menő vagy nem Menő 2013.05.10. 19:34:18

@"No one was shot" - hazudta a tróger zsidó:

Pedig sokakat érdekelne, hogy hány Mosszad ügynök sunyít a parlamentben az tuti! Talán nem véletlenül nem feszegetik ezt a kérdést azóta sem..

Pop40 2013.05.10. 19:36:38

Általában igen jók az oldalon a posztok, de ez a mostani nagyon nem tartozik közéjük. Ha Mari néninek Borsodban esetleg véletlenül van nete, és ilyeneket olvas, nem csodálom, hogy leszavaz a Jobbikra.

"A bíróság ugyanakkor "közösség elleni erőszak" miatt is elítélte őket. Ez azért is érdekes, mert ez a tényállás épp a kisebbségek védelmét hivatott biztosítani. "

Már elnézést, de ez hülyeség. A törvény mindig az ártatlan védelmét, és a bűnös megbüntetését kell legyen hivatott biztosítani. Attól, hogy ez a törvény védi a kisebbségeket, nehogy már az legyen a funkciója, hogy erre hivatkozva sittre vágják azt, aki őket bántja (nagyon helyesen), de ha ők teszik ugyanezt, akkor az már tökéletesen rendben van, hisz ők kisebbség. (Eszerint nekik szabad, mert ők kisebbség?)

Aki botokkal és vasrudakkal kocsikat és benne ülőket ver, "megdöglötök, ...-ok!"-felkiáltással, azt igenis ültessék le, hosszú időre, akkor is, ha valami hülye széljobbos, de bizony akkor is, ha "kisebbség".

Nagyon remélem, hogy a most elítélt cigányokat egy cellába rakják a minap leültetett zsidózó shalomozó retardált nácipalántákkal. Hadd ismerkedjenek, ha meg kinyírják egymást, mindenki csak jól jár.

J.László 2013.05.10. 19:41:40

2050-ben 7 millió lesz hazánk lakossága. Az munkaerőpiacilag aktív népesség (előre is elnézést kérek libernyák barátainktól
a tiltott kifejezésért) kétharmada cigány lesz. Képesek vagyunk felfogni, milyen méretű katasztrófa előtt állunk?

laci_52 2013.05.10. 19:41:52

Nem tudom, mi volt a posztíró célja, valószínűleg csak provokálni akart. Nem gondolhatta komolyan, hogy a Cosma-gyilkosság,Olaszliszka és a pécsi gyilkosság után lesz valaki rajta kívül, aki a sajóbábonyiak büntetését túlzottan súlyosnak tartja.

Kolb Ace 2 2013.05.10. 19:42:12

@milyen szép a Vértes, ó:

Te nem ezt a cikket olvastad? akkor mit keresel itt?

Kolb Ace 2 2013.05.10. 19:43:11

@"No one was shot" - hazudta a tróger zsidó:

Igen, Orsós Ráchel... faterja, a Viktorescu elvtárs.

_most_ 2013.05.10. 20:03:36

ha cigányok nácikat vernek azzal nincs semmi probléma, legalább valami hasznosat is csinálnak végre.

pakandi 2013.05.10. 20:24:20

Ocsmányak vagytok libsik,de nagyon!Garázdaság az,ha a Dohány utcai Zsinagóga falára rajzolok egy Choppert..Ez a mostani történet,simán csak gyilkossági kísérlet volt.Baltával,vascsővel,botokkal rátámadni valakikre,miközben azt kiabálom,hogy megdöglötök és csak a vakszerencsén múlik a dolog,hogy nem halál a vége,az bizony nem garázdaság.

A mi volt,hogy volt,ki hergelt kit dolog sem a tyúk és a tojás esete.Évekig ment a terror,fosztogatás,rablások,testi sértések tömkelege,de persze erre a kutya fasza nem figyelt oda,hiszen "csak" magyarokat tartottak rettegésben a Homo erectusok!
Hiába fordultak a hatóságokhoz a helyi lakosok,csak egy nagy büdös long dong silver dildót kaptak a seggükbe segítség helyett.A médiát sem érdekelte a dolog,a libsikről meg nem is beszélek,de az ziher,hogy nem ez volt a téma két vízipipába fulladás között!Mikor ezt az állapotot megunták a magyarok,akkor,utolsó kétségbeesésükben fordultak a gárdistákhoz.A történet végét mindenki ismeri.Álszent egy mocskos csürhe a tiétek,de ezen nem is csodálkozom,hiszen akit már csecsemő korában megcsonkítanak.......az minimum dühös,de inkább marha rosszindulatú kis ótvar lesz!

01234567 2013.05.10. 20:56:23

@Drang: Ez volt az egyetlen normális hozzászólás. A poszt meg sunyi módon gyűjti a szavazatokat a jobbiknak.

Fotelrocker2 · http://budapest.blog.hu 2013.05.10. 20:57:56

Azért az, hogy egyenruhát visel valaki, ne számítson még provokációnak... ezzel a logikával meg verzetem a BKV-elleőröket, mert "provokáltak" engem? :)

FILTOL · http://hulyekkimeljenek.blog.hu/ 2013.05.10. 21:07:52

"A bíróság ugyanakkor "közösség elleni erőszak" miatt is elítélte őket. Ez azért is érdekes, mert ez a tényállás épp a kisebbségek védelmét hivatott biztosítani. "

-------------------------------------

ezt írjátok fel korommal a sarokba, és aztán menjetek el egy olyan suliba ahol a cigány csimoták többségben vannak, a magyarok a kissebség a faluban...és védjétek meg ott egyszer-csak egyetlen egyszer a magyarok jogait.

negondolkozz!majdénmegmondom! 2013.05.10. 21:08:55

Ha a cigány kezet emel a magyarra, akkor el kell ásni. Élve.

Liquid_Night 2013.05.10. 21:09:33

Kedves "jogvédők",

Ti véditek a kisebbség érdekeit, de magányos, tipikusan romák által elkövetett bűncselekmények áldozatainak érdekeit nem védi senki, csak a gárda. Az hogy egy ilyen szervezet létezik, jórészt köszönhető ennek. Na bumm.

Amikor nyilvánvaló gyilkossági kísérlet elkövetőit véditek, akkor túlmentek egy határon...innentől fogva se hiteletek, se igazatok nem marad.

nincs1itt 2013.05.10. 21:10:00

@milyen szép a Vértes, ó: Figyu, mesüge. Én a nyócba születtem, mesíjjek neked, a finom, cizellált cigány kultúráról? esetleg elmagayarázzam, azon a nyelven, amit megismerhettem közöttük:
"Anyád hátán bászlák, még köccsőőőg!".
De Neked, gondolom van cigány barátod, nekem egy sincs! Csak ellenfelem, majd TISZTELŐM volt cigány, mert szétkaptam, ha beszólt, mint hülyegyerek a mesés könyvet.
Ebből ért a retkese, ha pofán vered, másból nem!

negondolkozz!majdénmegmondom! 2013.05.10. 21:11:54

Különben is:

Ti zsidó gennyládák a palesztinok jogairól ugassatok!

nincs1itt 2013.05.10. 21:20:53

A poszt szerzőjének: gondolkodj el, te szerencsétlen, hogy egy büntető bíró, mennyi fekát lát naponta!

Fejesrob 2013.05.10. 21:21:54

Nagyon helyes. Frankó ítélet.

Fejesrob 2013.05.10. 21:22:58

@"No one was shot" - hazudta a trógеr zsidó: Azért én ezt meggondolnám a helyedben. Vagy te tényleg azt hiszed, a zsidók fékezik meg?

Fejesrob 2013.05.10. 21:25:43

@_most_: Gond akkor lesz kispajtás, ha a roma nem ismeri meg, hogy zsidó vagy.
(Megsúgom, neki te magyar vagy).

Fejesrob 2013.05.10. 21:27:15

Szerintetek a blogger kb. mikor lesz Jobbik szavazó?

qrisz 2013.05.10. 21:43:15

posztíró akkor miért nem vinnyogtál amikor ezek a szegény ártatlan romák a sajóbábonyi magyarokat tartották rettegésben.? A gárdisták azért mentek oda tudod,faszfej? Az impotens rendőrség nem tudja megvédeni a saját állampolgárait.

qrisz 2013.05.10. 21:44:03

az index direkt alkalmazza a cigánybűnözőkkel egy gyékényen áruló bérbloggereket?

qrisz 2013.05.10. 21:45:03

@Fejesrob: szerintem akkor ha az anyját felpróbálja két kancigány egy sikátorban.

pakandi 2013.05.10. 21:49:59

@Fejesrob:

Szép estét,náci uram!;)

Ez költői kérdésnek hangzik ugyan,de ha jobban belegondolsz,még csodálkozhatnak a corpusok(szavazó autómaták).Megpénzelték ezek már az elmebeteg bajuszost is,úgyhogy várd ki a végét.Nem megy erővel,megy pénzzel,úgyhogy számomra egyáltalán nem lenne meglepetés,ha a folyamatos kudarcok után stratégiát váltanának és egyszer csak előjönne Vona egy desszertes tányérral a fején!Csinálták ezt ők már nem egyszer,van tapasztalat.

komplikato 2013.05.10. 22:12:26

@aleb19: "ez van a kiabalo /shalom-kivasalom/ naci gyerek is 3 evet kapott rendesen kell viselkedni oda-vissza"

1. Emberke felfüggesztett börtönnel a háta mögött kapott 3 évet.
2. Ha elolvastad a hírt, három arc kiabált, de nem azért kapták, hanem mert állítólag 20-ad magával megindult a szidott arcok felé és csak a rendőrök állították meg ... most ez vagy igaz vagy nem. De talán picit több mint csúnya dolgokat kiabálni.

Adj gázt! 2013.05.10. 22:13:25

Keveslem az orkokra kimért fejenként 3 évet, ez egy lincselési kísérlet volt, a fő hangadóknak egy-egy tízes járna legalább, a többinek öt.

Ellenben a semmi által nem tiltott karlendítésért kiszabott 2-3 évek pont 2-3 évvel többek a méltányosnál.

Nehogymár ugyanannyit érjen egy lincselési kísérlet, mint egy beszólás.

igi1 2013.05.10. 22:13:29

@milyen szép a Vértes, ó: hát, ott tévedtél, hogy a putirt hiába dobálgatják meg kővel, mer amúgy is egy romhalmaz

komplikato 2013.05.10. 22:14:20

Amúgy aki itt (is) hangosan "jogvédőzik" meg köpköd, had kérdezzem már meg a múltkori tégla és betontömb dobáló gárdista "jó gyerekek" 5 méterre a rendőröktől amikor a "megdöglötök cigányokat" kiabálva sikeresen fejbe nyomták saját társukat is ... ők mit is kaptak? Vagy az nem számít mert ők nem cigányok? (Bár bizonyos értelemben de.)

Adj gázt! 2013.05.10. 22:17:10

Nagy égés a blibsiknek, hogy kiderült, hogy a 10%-os cigány kisebbség több rasszista gyűlöletbűncselekményt követ el, mint a többiek együtt. Méghozzá pont a blibsik által hozott törvény hozta ezt a tényt a felszínre.

Adj gázt! 2013.05.10. 22:17:58

@wmіkі:

Látom, neked meg az írás nem. Mit olvastam félre?

komplikato 2013.05.10. 22:18:15

@Liquid_Night: "tipikusan romák által elkövetett bűncselekmények áldozatainak érdekeit nem védi senki, csak a gárda."

Láthatnék egy hosszú listát az állítólag megmentett emberekről?

@qrisz: "a szegény ártatlan romák a sajóbábonyi magyarokat tartották rettegésben.? A gárdisták azért mentek oda tudod,faszfej?"

Állítják a gárdisták. Gondolom hiteles infóért pl. palesztin kérdésben a Likud újságjától kell érdeklődni, ha érted a célzást?

igi1 2013.05.10. 22:18:24

Amúgy fene nagy bátorságra vall ezek közé akár csak lemenni is.

Gondoljatok bele, ott vagytok mondjuk 10-12-en egy 50-60 fős hirtelen összesereglett társaság ellen, akiknek botok, egyebek vannak a kezükbe.

Hát én igencsak félteném az irhámat.

A gárdisták vajon miért nem üvöltötték azt: MEGDÖGLÖTÖK CIGÁNYOK????

Valahogy nagyon hiányolom a részt, ha tényleg macskakövekkel???? dobálták a ciggákat.

MINDIG A TÖMEGBEN VAN AZ ERŐ. Ezek ellen más fegyvered nem lehet.

Talán eljön az az idő, amikor ezek ellen még a végén összefogás lesz!

Amúgy meg tessék mondani, Olaszliszkán a tanár úr gyerekei VAJON KAPNAK TÁMOGATÁST??? Hiszen megítélte a bíróság az egy dolog.

De, hogy ezektől soha, semmit sem tudsz behajtani, na az meg a másik dolog.

Adj gázt! 2013.05.10. 22:20:30

Érdekes, hogy TASZ-kalapék mindig a magyarellenes oldalon állnak.

Ha túl fekete bakancsos valaki néz csúnyán egy zsidóra, akkor a zsidó pártját fogják. Ha cigók bontják le baltával magyarok körül a kocsit, be-becsapva a szétkúrt ablakon is a baltával, akkor a cigók oldalára állnak.

2013.05.10. 22:20:48

@J.László: 2050-ben 7 millió lesz hazánk lakossága. Az munkaerőpiacilag aktív népesség (előre is elnézést kérek libernyák barátainktól
a tiltott kifejezésért) kétharmada cigány lesz. Képesek vagyunk felfogni, milyen méretű katasztrófa előtt állunk? "
Semmi gondot nem látok. A fele cigány, másik fele meg olyan jobbos, mint például te. Nyugdíjas már úgyse lesz, hisz halál a nyuggerekre, igaz, az értelmesebbje meg már úton van kifelé.
Majd jól eljátszadoztok egymással.

Adj gázt! 2013.05.10. 22:21:03

@wmіkі:

3 évet írtam, vagy 2-3 évet, professzor?

igi1 2013.05.10. 22:21:27

Meg hát honnan van ezeknek mindig a kezük ügyébe VASRÚD????

Ezen meg senki nem akad fenn???

Mi van, nem mindet adják le a méh-telepre????

Mindig ezen töröm a fejem ilyenkor, hogy ezeknél mindig előkerülnek a "fegyverek".

komplikato 2013.05.10. 22:21:33

@laci_52: Én nem tartom túl súlyosnak a büntetést. Sőt.
Az zavar, hogy vajon másokra miért nem élnek ugyanezen törvények? Vajh? Már megint ...

komplikato 2013.05.10. 22:23:12

@igi1: Nem volt ott semmi spontán. Gárdisták kapták a drótot, hogy magyart kell védeni ... a cigányok kapták a drótot, hogy a romákat kell a gárdistáktól védeni.

Azt meg a fantáziádra bízom, hogy vajon nem ugyanonnan jöttek ezek az infók mindkét félnek?

igi1 2013.05.10. 22:23:46

@wmіkі: ja!!! úgy értem :)

egyébként szeretnek az adományokkal házalni

úgy adjatok bármelyik alapítványnak zsét, hogy amit kapnak érte csomagokat, gyerekenként persze (egy családban 7 pulya), hogy pl. az öblítőszerekkel házal, és darabonként 2000-ért adja a domestost :)

ezért nem adok egy mocsok alapítványnak se egyetlen kanyit

egyetlen szervezetnek adok, akik nekem is adtak valamit egykor

2013.05.10. 22:24:34

@komplikato: Sajnos nem a gárdisták állítják. Bábonyban annak idején elszabadultak a cigányok, de nem kicsit.

Adj gázt! 2013.05.10. 22:24:49

@igi1:

A botra is valószínűleg előre felvésték, hogy halál a magyarokra, nem a "szóváltásba keveredés" közben.

Az antimagyarizmusra miért nem érzékeny egyik "jogvédő" libsi szervezet sem?

Hol van ilyenkor a 3 milliárd forint közpénzzel kistafírozott Tom Lantos Intézet?

igi1 2013.05.10. 22:25:36

@komplikato: de most komolyan

egyből kés, botok, vasrúd, a karókat és a baltákat persze kihagyták a cikkből

mikor ezek életükben egy kapavágást nem csináltak, honnan van ezeknek bot, na meg KARÓ ÉS BALTA (jó, hát azt a favágáshoz lopták, oké) ????

de a vasrúd már nekem is sok egy picit

igi1 2013.05.10. 22:26:56

@Adj gázt!: a grádisták sem szentek, provokálnak, én is félteném az életem

ha tényleg volt provokáció, akkor hol a gárdistáktól a megnyilvánulás??? miért nem volt náluk semmi, amivel magukat védték volna???

ez így öngyilkosság, felvonulgatni a csürhe előtt

sehogyse kerek a történet

Adj gázt! 2013.05.10. 22:27:18

@wmіkі:

Te nem tudsz olvasni. Többen voltak. Aki próbaidőn volt, az kapott 3 év letöltendőt, a többiek - büntetlen előéletű diákok - 2-2 év börtönbüntetést kaptak 3 évre felfüggesztve. Mindezt úgy, hogy semmi tettlegességet nem követtek el, ellentétben a lincselési kísérletet végrehajtó, sérüléseket is jópárat okozó védenceiddel.

2013.05.10. 22:27:24

@igi1: A gárdisták vajon miért nem üvöltötték azt: MEGDÖGLÖTÖK CIGÁNYOK???? "
Mert kevesebben voltak. Ha a létszámarány fordított, ne félj, üvöltik.

igi1 2013.05.10. 22:29:05

a másik, még valami kard is volt a sztoriba

kardot aztán végképp nem talál az átlagember csak úgy az utcán

de még az őstermelőnél se

jó hogy nem a középkorba élünk, vagy mi ????

kard, na paff

2013.05.10. 22:29:22

@Adj gázt!: 2-2 év börtönbüntetést kaptak 3 évre felfüggesztve."

Mi is az az utolsó szó? Felfüggesztve? Azért ez nem ugyanaz, mint a letöltendő!

2013.05.10. 22:31:10

@wmіkі: Miki! Teljesen egyetértek veled. De ugye azért nem azt akarod mondani, hogy a cigányok ártatlanok?

igi1 2013.05.10. 22:31:29

@Könnyen elkaptuk, uram!: akkor azt mondanám, jogos a felháborodás a fajvédők részéről, még ha én is utálom a cigányokat

válaszra válasz ok, de az nem kerek, hogy egyből ilyen fegyverekkel támadnak olyanra, akik csak felvonulgatnak

A másik:

SOHA, NEM HALLOK OLYAN VÉLEMÉNYT: IGEN, OTT VOLTAM A FALUBAN AZ ESETKOR, EZ ÉS EZ TÖRTÉNT PONTOSAN, én ezt láttam, tapasztaltam.

Oké, hogy nem akarnak belekeveredni, de ilyenkor azért leírhatná egy-két ember a teljes történetet, mert amit a médiától kapunk, az csak a semmi kategória.

2013.05.10. 22:39:17

@igi1:
Jó. Figyelj:
Bábonyban, ami egyébként valamiért város, a cigányok nagyon elszemtelenedtek. Csapatostul járkáltak, vegzálták az embereket, jellemzően csoportosan, egy-egy személyt. A boltban nem fizettek,
Igen, azt is el lehet mondani, hogy voltak náluk fegyvernek minősíthető tárgyak.
Ezért hívták a gárdistákat. Aztán, hogy ezt ki és hogyan használta vagy nem saját politikai céljaira, azt nem tudom, az mindenesetre megmosolyogtató, hogy néhány ember ment csak oda, személyautókkal.
Ők aztán felvonulgattak, mondván, a cigány úgyis gyáva féreg, nem mer hozzájuk nyúlni, kemény magyar gyerekekhez.
Sajnos nem így történt.
Egyébként a gárdistáknál is volt "eszköz", csak a túlerő miatt mind "bátran megfutott". Amit nem ítélek el. Csak az eszüket nem irigylem, mert nem tíz embernek kell kimenni egy ilyen helyre.

2013.05.10. 22:40:20

@wmіkі: Oké, akkor elmondhatom, hogy eddigi kakaskodásainkkal szemben , most teljesen egyetértek Veled!

2013.05.10. 22:41:35

@igi1: A gárdisták vajon miért nem üvöltötték azt: MEGDÖGLÖTÖK CIGÁNYOK???? "

Ja, mert azt üvöltötték: Vazzze, mind megdöglünk! Futás!!!

Adj gázt! 2013.05.10. 22:43:28

@Könnyen elkaptuk, uram!:

A kiszabott szabadságvesztés hossza mutatja meg, hogy mennyire értékelte súlyosnak a bűncselekményt a bíróság.

Az, hogy leültetik a vádlottat vagy felfüggesztik a büntetését , az egy másik kérdés.

Te ki mellé költöznél szívesebben, egy karlendítő lázadó kamasz szomszédjába, vagy lincselésre hajlamos, "Öld meg a magyart!" feliratú botokat mindig maguknál tartó előemberek közé?

igi1 2013.05.10. 22:51:27

@Könnyen elkaptuk, uram!: a cigányról nem lehet mondani, hogy gyáva féreg, mindig csapatban mennek mindenhová, ahogy az elején is írtad

az, hogy öngyilkosság és fene nagy bátorság, vagy csak hülyeség volt a felvonulás, ezt én is aláírom

ezért példamutató az, amit a gárdisták most csináltak, megmutatták, ezekkel hogy kell elbánni

ha volt eszköz a gárdistáknál, azt a cigányok nem hagyják, vagy elveszik tőlük, de ha kijönnek a rendőrök, akkor sem tudják eltüntetni

így van, abban igazad van:

HOL VOLT A TÖBBI GÁRDISTA???

vagy most már ez lesz a taktika??? hogy tudván keveseket küldenek oda (ugye, a törvény miatt is), és úgy provokáljanak, hogy ne tudjanak rájuk semmit sem bizonyítani???

2013.05.10. 22:52:56

@Adj gázt!: Rossz a kérdés. Már laktam karlendítő előember szomszédságában, aki öld a cigányt! feliratú botot tartott magánál.
Egyébként jó gyerek, csak dolgozni nem szeret. Még 3 hónapnál többet sehol sem húzott le. Viszont piál, ilyenkor nagyon okos.

_most_ 2013.05.10. 22:56:55

@Adj gázt!: hát a feliratnak semmi értelme, mivel a cigányok is magyarok. Amúgy a cigányokkal elég ritkán találkozok, nem ártottak még soha nekem, a nácik viszont teli szemetelik ostoba kommentjeikkel az indexet :D

Adj gázt! 2013.05.10. 22:58:21

@igi1:

Sajóbábonyban olyan mértékben elharapódzott a cigánybűnözés addigra, hogy az MSZP-s képviselőjük egyenesen a halálbüntetés visszaállítását sürgette emiatt.

Számomra életszerű, hogy háromszáz gárdista úgy döntött, hogy részt vesz a meghirdetett felvonuláson, önmagában ez nem öngyilkosság.

Azzal nem kalkuláltak, hogy lincselni próbálják majd őket a rendőrök által elvileg agyonbiztosított rendezvényen.

Nyilván a bombázásra sem voltak felkészülve.

Adj gázt! 2013.05.10. 22:59:19

@Könnyen elkaptuk, uram!:

Hihetően hangzik. Van magyar barátod is?

Adj gázt! 2013.05.10. 23:02:59

@_most_:

"a cigányok is magyarok"

A horvátok pedig ausztrálok?

De akkor miért hívják őket másképp?

Adj gázt! 2013.05.10. 23:11:24

Várom már, hogy kiderüljön, hogy a Gyurcsányi-Bajnai-Szilvásy-Laborc-Portik-féle titkosszolgálatok ügynöke pontosan milyen megbízás alapján irtott ki teljesen normális és ártatlan cigánycsaládokat, hogy aztán mindörökké erre mutogatva vádolja a magyarokat és védje a cigányfajvédő zsidó média a cigánybűnözőket.

_most_ 2013.05.10. 23:17:31

@Adj gázt!: sajnos leginkább a fajtád miatt vádolják a magyarokat rasszizmussal.

Nick Ez a név jelenik meg a blogokban, kommentekbe 2013.05.10. 23:34:57

szerintem nem szabadna szegeny ciganyokat elitelni, hiszen azt a torvenyt az o kedvukert hoztak meg
tovabbi javaslatom, hogy onekik ne kelljen 65 eves korukig dolgozni hanem 25 evesen kaphassak meg az allami nyugdijat es az se szamitson, hogy a 25 evbol 6 evet a sitten toltott le

Nick Ez a név jelenik meg a blogokban, kommentekbe 2013.05.10. 23:37:12

ja es a sok retkes alliberalis tetu ha bele akar pofazni a ciganyok dolgaiba akkor elobb bizonyitsa hogy a csimotajat ket evig az u.n. C osztalyba jaratta, de addig kuss legyen

Atörökk 2013.05.10. 23:47:22

Ha gárdisták megjelennek valahol, az provokáció, ha cigányok rendszeresen fél/egészen holtra vernek öreg embereket két csirkéért vagy 2000 forintért, az megélhetési bűnözés ugye. Ahogy az is köztudott, árvízkor a gárdisták szoktak zsilipkaput lopni, avagy most a márciusi hóviharban kidőlt oszlopokról a vezetéket...
Kurvára unalmas már ez a szokásos libsicionista szerecsenmosdatás.

Liquid_Night 2013.05.11. 00:08:17

@komplikato: A meggyilkoltakról, kiraboltakról, rettegésben tartottakról, és mondjuk a máig élő rabszolgatartásról láthatsz...de csak azért ezekről, mert a kérdésed logikailag lehetetlen:)

Viszont másképp lehet, hogy nem is hülyeség: ha készülne statisztika arról hogy x településen mennyi volt a vagyon elleni és erőszakos bűncselekmények aránya gárdafelvonulás előtt/után, na az lenne instant + többszázezer szavazó a jobbiknak :D

Adj gázt! 2013.05.11. 00:09:51

A bőrszín ne jelentsen se előnyt, se hátrányt.

Ebben a szélsőliberálisokat és a szélsőbaloldaliakat leszámítva mindenki egyetért.

Eljutottunk oda, hogy a szélsőbalsik baltás gyilkosokat védenek "csak azért, mert cigány".

Az azeri baltásnál bezzeg nem volt kérdés, miért sújtott le örmény társára.

Ezek is ölni akartak, baltával a fejtámlába vágott az egyik a bevert ablakon át az utasok felé lendítve. Kiabálták is, hogy ölni akarnak. Magyart.

Nem szégyelli az magát, aki nem a kirendelt ügyvédjük, és ezeket védi?

Nem szégyelli magát, aki egy lincselési, gyilkossági kísérlet esetén egyből azt kezdi el kutatni cigány elkövetők esetén, hogy hol volt érthető az előemberi cselekedet, mivel lehet megmagyarázni, és milyen bűnt követett el az áldozat?

Adj gázt! 2013.05.11. 00:18:29

Sajóbábony MSZP-s képviselője egyenesen a halálbüntetés visszaállítását kérte az országgyűléstől a cigánybűnözés elharapódzása miatt.

Én nem vagyok ennyire radikális, nemigen pártolom a halálbüntetést, bár a társadalmi igény jogosságát elismerem.

Mindenesetre lenyűgöző, hogy miközben a valóságban a lincselő cigánybűnözőket a lakosság 90%-a felhúzatná az első fára, a reszli nevében a libsik előbb egyenrangú alternatívának állították be a két választ, majd kijelentették, hogy a HB nem európai, ezért minden éppen ellenkezőleg lesz, ahogy a nép szeretné ebben a nagy demokráciában.

2013.05.11. 06:55:09

@Adj gázt!: Kérdéseim: az azeri baltást is a libsik engedték ki?
A jelenlegi kétharmad miért nem elég a cigánykérdés megoldására? Ha az emberek a halálbüntetés visszaállítását igénylik, miért nem tesz semmit a szent kétharmad?
Ők is libsik?
Miért tiltja be a motoros felvonulásokat személyesen a nagy Ő?
Viktor is libsi?
Rossz lehet neked úgy élni, hogy egy maroknyi libsi lerendezi az életedet. Az az állandó kulturkampf!

2013.05.11. 07:00:30

@Adj gázt!: "a cigányok is magyarok"

A horvátok pedig ausztrálok?

De akkor miért hívják őket másképp?"

Neked mi a vezetékneved?
Ha Tóth, akkor szlovák vagy!
Ha Kiss, akkor zsidó.
Ha Palkovics, akkor horvát,
Ha Csernus, akkor ukrán,
ha Bódi, akkor cigány,
szóval, itt nem is él magyar!

2013.05.11. 07:03:44

@Nick Ez a név jelenik meg a blogokban, kommentekbe:
Legalább a nick neved írnád le helyesen, ha már ennyire magyar vagy!

2013.05.11. 07:06:48

@Adj gázt!: Számomra életszerű, hogy háromszáz gárdista úgy döntött, hogy részt vesz a meghirdetett felvonuláson, önmagában ez nem öngyilkosság.

Azzal nem kalkuláltak, hogy lincselni próbálják majd őket a rendőrök által elvileg agyonbiztosított rendezvényen."

Ezek a számok elég érdekesek. A sajóbábonyi hírek szerint mitegy 50 ember verekedett össze. Háromszáz gárdista????
A rendőrség be sem engedte őket a városba, lezárták az utakat.
Egyébként a verekedés NEM a rendezvényen volt.

Adj gázt! 2013.05.11. 07:45:57

@Könnyen elkaptuk, uram!:

Ja, kihaltunk.

Magyarok nincsenek, de amúgy a cigányok is magyarok, de főleg a zsidók. Kaszinós Lauder rabbi a legnagyobb magyar.

Nem tűnt még fel, hogy a libás világképnek köze nincs a valósághoz?

Te magyar vagy? Igen / nem?

Adj gázt! 2013.05.11. 07:47:08

@Könnyen elkaptuk, uram!:

"50 ember verekedett össze"

Faszom libsi. Nem összeverekedtek, hanem baltákkal, botokkal és egyéb fegyverekkel rontottak rá az orkok a magyarokra.

negondolkozz!majdénmegmondom! 2013.05.11. 08:01:29

@wmіkі: Mi van veled, emberszabású?! Kirángattad a fejed a rabbi seggéből, aztán most csodálkozva nézelődsz. Csak kibújik a szög a zsákból, hogy a nagy megmondó mögött is csak a zsidók csicskája vagy!

Scarlet Crusade 2013.05.11. 10:11:17

@milyen szép a Vértes, ó:
Bocs, tevedtem.

Leven, hogy nem eltel meg akkoriban, ugy velem egy tizeneves taknyos vagy, igaz a pofad nagy.

Sebaj, addig inkabb kussolj es tanulj; rad fer.
:)

2013.05.11. 21:43:14

@Adj gázt!: faszom, fasiszt. Ez volt a hivatalos hír, a polgármester nyilatkozata. Tudod, azé, aki a gárda gyűlését rendezte!
Buta vagy, sajnos ez jellemző rátok, akiknek kell egy vezér, aki megmondja, mit tegyél, hogy gondolkozz!

2013.05.11. 21:46:11

@Adj gázt!: Magyar vagyok. A családom nevét ismered, tanultad az iskolában.
Az ősöm libsi volt a maga korában, ti meg szentként emlegetitek a nevét.

Adj gázt! 2013.05.12. 00:02:34

@Könnyen elkaptuk, uram!:

Több kocsival érkeztek, majd megálltak Sajóbábony határában. Az autósokat - akik kiszálltak a járművekből - igazoltatta a sajóbábonyi körzeti megbízott, ekkor vették észre, hogy a helyi romák közül egy 40-50 fős csoport közelített, vascsövekkel, karókkal és egyéb, sérülés okozására alkalmas eszközzel felfegyverkezve.

A félszáz fős tömegből 10-15 ember kivált, és rátámadt az egyik gépkocsira. A vád szerint hárman (anya és két gyermeke - a szerk.) alig tudtak bemenekülni a járműbe, mert a felfegyverkezett csoport ütni kezdte az autót. Beverték a lápmákat, a szélvédőt is, és egy balta a jobb oldali hátsó ülés fejtámlájába vágott.

hvg.hu/itthon/20110105_sajobabonyi_romak

www.minap.hu/news.php?extend.67871

Ezeket a tényeket elfogadja a védelem, a vád és a bíróság is. A vita csak abban van, ki mit kiabált közben.

Mid van a fasisztakártya mellé, libsi?

Megjegyzem, balhézás helyett örülhetnének is az orkok, hogy nem fejenként mérték ki rájuk a 27 évet, hanem 9-felé osztva.

Ezeknek sokallja a 3 éves börtönbüntetését a szemkilövető "progresszió".

Egész bizottságok keresik most az enyhítő körülményeket a baltás orkoknak.

Ugyanazok, amik óbégattak nemrég, amikor 8 év fegyház leültetése után kiadtunk egy másik baltást, aki az emberölésért járó 8 évet már leülte, de a rasszizmusért járó 22-t még nem.

Adj gázt! 2013.05.12. 00:13:15

Hol van a NANE, hol van Áder, hol vannak a negyvenértelmiségiek, hol vannak New Yorktól Brüsszelen át Tel-Avivig a hangos humanisták?

3 emberre, akik közül legalább 1 nő, a másik kettő pedig a gyermeke, baltával, vascsövekkel, karókkal, botokkal támadt rá 50 "ember". A bíróság szerint rasszista indítékból, de a védők szerint is közösséghez vélt tartozás okán.

Miért hallgat "Európa"?

2013.05.12. 09:32:45

@Adj gázt!:
Egy: sehol nem írtam, hogy a 27 év sok!
Talán olvasd el Komplikatónak írt válaszomat.
Kettő: az azeri és a cigány baltás esete teljesen más. Az azeri politikailag volt rossz húzás, a cigány sima bűncselekmény.
Egyébként én önmagában azt tartom aránytalannak, hogy egy gyilkossági kísérlet "annyit ér", mint egy sikkasztás. Ha az adóhatóságot csapod be, akkor is kaphatsz 3 évet. Márpedig itt kisteherautón érkeztek a romák, tehát minősített esetről van szó. Nincs hirtelen felindolás, ez bizony szervezett támadás volt. A rasszizmus csak mellékszál.
Viszont a romagyilkosság fegyveres elkövetőit is ugyanígy kellene mázsálni, hisz különbség alig van.

2013.05.12. 09:35:14

@Adj gázt!:
Azért még annyit: az azeri baltást példaként felhozni , kijelentve, hogy mert ő leülte a büntetését, eléggé elgondolkoztató...
Szerintem Te örülsz, ha központilag megmondják, mit kell gondolnod. Igazi jobbágya vagy vezetőidnek.
Gratulálok!

Adj gázt! 2013.05.12. 14:34:10

@Könnyen elkaptuk, uram!:

Szétkúrta baltával a másik fejét, 8 évet leült érte fegyházban. Ez aránytalan lenne a többi gyilkos ítéletéhez képest? Van, aki felfüggesztettel megússza az agyonverős gyilkosságot, itt meg egy csapásra végzett áldozatával a baltás. A többi 22 évet a "rasszizmus" miatt kapta.

Félreértés ne essék, én örökre kivonnám az ilyeneket a forgalomból.

A baltás orkok is a rasszizmus miatt kaptak 3 évet, amúgy megúszták volna egy ejnye-bejnyével a bűnszövetségben elkövetett gyilkossági kísérletet. Ezért is harcol annyira a FASZ, nehogy már "csak azért mert cigányok", megbüntessék őket.

Félreértés itt se essék, a baltás orkokat is örökre kivonnám a forgalomból.

Te látens jobbágy vagy, hogy ennyit jobbágyozol?

Adj gázt! 2013.05.12. 14:35:45

Jellemző, hogy az sem veri ki a biztosítékot a "progressziónál", hogy a baltások egy nőre és két gyermekére támadtak rá.


süti beállítások módosítása