Hírek és kommentárjaink

Goldenblog-díj

goldenblog_szeles_1.png

Csatlakozz a Facebook-on

Utolsó kommentek

Hírmátrix

Ocsmányul hazudik a Heti Válasz

2013.03.27. 02:33 - eroica

A jobboldali sajtó láthatóan nem tudja feldolgozni, hogy diákok tüntetnek a kormány ellen. Tényleg érthetetlen, hogy miért tüntetnek diákok, ha egy kormány harmadával csökkenti a felsőoktatás támogatását és drasztikusan szűkíti a felvételi lehetőségeket és az ösztöndíjakat. Majd a kormány szemérmetlen hazudozik is sajátos szemszögből mutatja be a dolgokat. Közlik, hogy jogtalan a diákok panasza, hiszen a nem-tandíj nem fogja őket érinteni (hogy mernek a jövő nemzedékek érdekében fellépni...). Jogtalan a panasz, hisz a nem-tandíjat a diákhitel2-ből ragyogóan lehet fizetni. A magas ponthatárok miatt pedig senki se aggódjon, hiszen ha túl kevés ember jutna be, akkor ponthatárt hozzáigazítják a nem-keretszámokhoz.

Nem_tandij_nemtandij_nemkeretszam_keretszam_diaktuntetes_hallgatok.jpgDiákplakát

A jobboldali sajtó "értetlenségét" jól mutatja a Demokrata főszerkesztője, Bencsik András. Szerint például jogtalan a diákok "hisztije" a "Klebelsberg Kunó merészségéhez, hazaszeretetéhez és távlatos elképzeléseihez mérhető szellemiséggel tevékenykedő Hoffmann Rózsa" ellen. Nem is értjük, a Fidesz miért menesztette a felsőoktatási ügyek éléről korunk Klebelsbergjét. (Ha Bencsik nem élcelődött volna a diákok tudatlanságán, akkor nem jegyeznénk meg, hogy a főszerkesztő úr sajnos rosszul írja Klebelsberg nevét. A miniszter ugyanis nem hosszú ó-val írta keresztnevét.) 

Persze a "békemenetes" Bencsiktől az ember nem vár sokat. Azonban a tiltakozó hallgatók lejáratásába intenzíven bekapcsolódott a "mérsékelt fideszes" Heti Válasz is. Legújabb lapszámukban pedig ocsmány módon hazudnak is. Többek között a következő állítással próbálják igazolni, hogy a Hallgatói Hálózat "bajnaista".

"A civilnek hirdetett mozgalom ideológiai profilját szemléltetik az ELTE-n elfoglalt terembe szervezett előadások.  Február 15-én például az egyetemi autonómiáról cserélt eszmét Karácsony Gergely volt LMP-s országgyűlési képviselő, Kunhalmi Ágnes MSZP-s oktatáspolitikus, Magyar Bálint volt SZDSZ-es oktatási miniszter, Osztolykán Ágnes LMP-s országgyűlési képviselő, Szabó Zoltán, a Demokratikus Koalíció elnökségi tagja."

Az állítással több probléma is van. A rendezvény nyilvános facebook-eseményéből ugyanis egyértelmű:
1. Az eseményt nem a Hallgatói Hálózat, hanem az Oktatói Hálózat szervezte.
2. Az eseményt nem az "elfoglalt teremben", hanem egy másik épület, az egyetemtől elkért termében tartották.
3. A facebook-esemény leírásában pedig a meghívottak mellett jelezték, hogy erre korántsem csak ellenzékieket hívtak. "A beszélgetésre meghívást kaptak, de nem jönnek: Maruzsa Zoltán (helyettes államtitkár), Klinghammer István (államtitkár), Pokorni Zoltán (FIDESZ)". 

Tehát a Hallgatói Hálózat "Bajnai-pártiságát" az mutatja, hogy nem a Hallgatói Hálózatnak, nem az elfoglalt teremben volt egy nem csak ellenzékieket meghívó rendezvénye...

(Az ehhez képest tényleg apróság, hogy az LMP-s Osztolykán Ágnes mellé nem írták ki, hogy oktatáspolitikus. Amúgy pedig korábban Karácsony és Szabó Zoltán is egyetemi oktatók voltak, tehát nem elképzelhetetlen, hogy az előadók főként oktatásról beszéltek...
Azt pedig szinte felesleges megjegyeznünk, hogy a Hallgatói Hálózat hiába hívta vitára, beszélgetésre többször is Hoffmann Rózsát, Klinghammer Istvánt vagy Balog Zoltánt.)

A Heti Válasz cikkének persze már a címe is a legnemesebb jobboldali érzelmekre próbál hatni: "Szabad Kezdeményezések Hálózata - kik állnak a HaHa mögött". A remek megfigyelést a cikkben is megismétlik: "Talán nem véletlen az áthallás a szervezet neve és az SZDSZ-előd Szabad Kezdeményezések Hálózata között."

Abloncyz_Balint_Orban_Viktor_tranzit_fesztival_Koszeg_2012_Fidesz_fiatal_ujsagiro_Heti_Valasz_ifjusag.pngA Heti Válasz "tényfeltáró" cikkét szerző Ablonczy Bálint

Végezetül hadd tegyek egy megjegyzést, ha már a Heti Válasz olyan szorgos a háttérben álló figurák keresésében. A Heti Válasz tulajdonosa az Infocenteren keresztül Nyerges Zsolt. Nyerges a vezérigazgatója a Közgépnek, amely Orbán kollégiumi szobatársának, Simicska Lajosnak a cége. A Közgép a kormányváltás óta több, mint 300 milliárdért nyert közbeszerzéseket. Simicska és Nyerges közös hirdetőcégének oszlop-plakátjain pedig hétről-hétre láthatjuk a Heti Válasz friss címlapját. Vajon mi következik ebből a Heti Válaszra és a cikket író Ablonczy Bálintra nézve?

Ha tetszett a poszt, csatlakozz a Fideszfigyelő-csoportjához a Facebook-on.

139 komment

· 1 trackback

A bejegyzés trackback címe:

https://fideszfigyelo.blog.hu/api/trackback/id/tr875174772

Trackbackek, pingbackek:

Trackback: Mandiner blogajánló 2013.03.27. 15:52:04

Ezt a posztot ajánlottuk a Mandiner blogajánlójában.

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

toportyánzsóti 2013.03.27. 07:51:48

Hazudozásra vannak kényszeredve a srácok,mivel analfabeticok mindenhez!Saját produkciójuk fojtogatja ma már őket,tákolmányukat 4-szer tákolókat!Nem ártott volna nekik versenyszférában dolgozni pár évig!Bukott emberek véd és dacszövetsége jelenleg a narancsmaffia!

felcsutisuttyo 2013.03.27. 08:07:25

Normális ember olvassa ezt a Fidesz szennylapot??????
...egyszer beleolvastam, láttam, hogy Fidesz hazug, Újkommunista lap...és azóta még a hírkereső kiemeltjeiben is , elmegyek felette.
Aki olvassa....hmm.....AZ OLYAN MINTHA keresztény ember...ISTENTAGADÓ SZENNYLAPOT OLVASNA!

Szerintem nem is emberek írják, hanem az "Emberek salakja":)) végbélterméke:)) hehehehe

Anyád, a szúnyogok!!! 2013.03.27. 10:18:43

Hehe, mekkora hasa van Orbán elvtársnak.

De a takonygerincű csicskása, az Ablonczi is elkezdte növeszteni!

Szóljon már valaki Hoffman nyanyának, hogy tartson nekik tornaórát, mert már az agyukra mennek a zsírsejtek!

Laszlo Zempleni 2013.03.27. 10:58:09

Az idén már meg kell, hogy mosakodjatok kóbik, mert bűzlik tőletek az ország!

Állítsuk meg a ......... 2013.03.27. 11:46:46

Ez az idióta orbán is jön mindig a bölcsész témával, szerintem azért, mert nagyon jól tudja, hogy nagy részük kis ujjába több ész szorult, mint beléjük.

Az egyik előttem hozzászólóval egyetértésben elrendelnék nekik napi egy tornaórát.Reggel 8-tól, este 6-ig.

"a Közgépnek, amely Orbán kollégiumi szobatársának,

Simicska Lajosnak a cége"

Most is lehetnének szobatársak a Lipótmezőn, vagy a Csillag börtönben.

Doberdo 2013.03.27. 12:08:18

Klinghammernek ajánlok figyelmébe egy névmódosítást:

"Link hammer".....

EMU 2013.03.27. 12:26:19

Ocsmányul hazudnak - miért, tudnak mást? Min csodálkozunk?

megfigyelt 2013.03.27. 12:37:50

@Salemi boszorkány: Nem állítanám egyértelműen,hogy idióta Orbán.Remekül tudja csokorba szedni a valótlan állításokat és mindent úgy ad elő,hogy az a FIDESZ malmára hajtsa a vizet. Az egykulcsos adót sikerként értékeli,nem azt mondja ami a valóság,hogy a jelenlegi GAZDAGOK kormánya a foglalkoztatottak 70 % -ának csökkentette a nettóját és a képviselőknek és a velük azonos keresetűeknek 27%-al emelte a nettó fizetését. A rezsi csökkentés családonkénti átlag évi 100 ezer ft úgy jön ki,hogy a Mátraszentistván-i 200 m2-es cserépkályhás lakás megtakarítása évi 20 000 ft,míg a XII-ik kerületi 300 m2-es légkondicionált,úszómedencés, fűtött garázsfeljárós családi ház évi megtakarítása 180 ezer ft és ezt úgy adja elő,hogy a ZEMBEREK érdekében történik.Azt még nem hallottam tőle,hogy a kenyér,olaj,hús, burgonya és egyéb élelmiszer árak a 2010 májusi árhoz képest átlag 70%-ot emelkedett.

Online Távmunkás · http://onlinetavmunka.blog.hu 2013.03.27. 12:39:12

Szerencsétlenek nem tudnak mit kezdeni a helyzettel, hogy most nem velük vannak a fiatalok és ők lettek a gonosz kommunista diktátorok.

KériSzépen (törölt) 2013.03.27. 12:47:02

Ha a diákságnak lenne egy cseppnyi fantáziája, akkor elkezdene tüntetni a, mondjuk ötezer vagy tízezer forintos havi tandíjért, amelyet minden állami felsőoktatási intézmény hallgatója köteles lenne fizetni.
Két hét alatt lehetne megbuktatni a kormányt:-)))

És szerintem itt ennek az egész konstrukciónak a beteg pontja. A fidesz tandíjat szeretne,de nem lehet ezt kimondani a 2008as beteg népszavazás óta. Abban persze zseniális, ahogyan mindenkit beleszuszakol ebbe a nem-mondom-meg-hogy-oda-bújt-a-macsek-a-kuka-mögé történetbe, miközben semmi másról nincsen szó,mint egy demagóg (nem populista) politika kínlódásáról.
Az ingyenes felsőoktatási tanulmányok költségét kellene valahogyan a közösségnek (amelyet az állam képvisel) "felnőtt" korban visszafizetni. Ez nem a tandíj véletlenül ? Nem, nem, ez nem az, ilyet csak a kommunisták akartak...
Erkölcstelenül beteg az egész konstrukció.

Gyurcsány egy mocskos közokirathamisító adócsaló ! · http://www.youtube.com/watch?v=Fe_6EavXIwA 2013.03.27. 13:00:40

Néhány Amerikából pénzelt libsi tetű küzd azért, hogy leléphessen külföldre, miután a pénzünkből kitaníttattuk őket.

Népszerűségüket jól jelzi, hogy miután a BTK-n minden teremben megzavarták az oktatást, és mindenkit csatlakozásra próbáltak rábeszélni, több helyen a tanuló diákok zavarták el őket, és a végén lettek vagy 100-an.

Marcangoló Korelnök 2013.03.27. 13:03:18

"Az eseményt nem a Hallgatói Hálózat, hanem az Oktatói Hálózat szervezte" - ez tehát az "ocsmány hazugság". Éljen az Őszödi Legőszintébb Igazságbeszéd!

okostojgli (törölt) 2013.03.27. 13:06:01

"Ocsmányul hazudik a Heti Válasz"

Ezzel szemben a Zindex címlapján:
"Csúsztat a Heti Válasz"

Larry Silverstein 2013.03.27. 13:07:11

Nem teljesen mind1 ki szervezte a lyukasórát, ha őket hívták meg?

/Karácsony Gergely volt LMP-s országgyűlési képviselő, Kunhalmi Ágnes MSZP-s oktatáspolitikus, Magyar Bálint volt SZDSZ-es oktatási miniszter, Osztolykán Ágnes LMP-s országgyűlési képviselő, Szabó Zoltán, a Demokratikus Koalíció elnökségi tagja./

....:)

Marcangoló Korelnök 2013.03.27. 13:07:46

@okostojgli: ennyi pénzért nem adják le a posztoló verzióját.

Larry Silverstein 2013.03.27. 13:19:20

@Marcangoló Korelnök: Gondolom fel van függesztve a végrehajtás. Mondjuk iskolákba azért nem kéne beengedni.

Drezda 1945 2013.03.27. 13:24:56

Ezek nem "A" diákok. Hanem néhány száz szélsőséges, anarcholiberális, neomarxista bölcsész. Schönberger Ádám és a zsidó haverjai.

Measurer 2013.03.27. 13:31:14

A tiroli eredetű katonatiszti családból származó, de már a Dunántúlon, Székesfehérváron felcseperedett gróf családja mind a mai napig a Kuno alakot használja.
Az 1920-22-es vagy az 1922-27-es nemzetgyűlési almanachban viszont Klebebelsberg Kunóként szerepel. Gondolom afféle magyarosított változatban.
www.ogyk.hu/e-konyvt/mpgy/alm/al920_22/75.htm

gdpadakozo 2013.03.27. 13:50:38

Na most eztet tényleg nem értem, hogy miért akarna itt bármelyik hallgató is lelépni külföldre, ha végülis itt komoly munkával a világ, de legalábbis Európa legjobb országát építik épp nekik?! Ráadásul itt még a nyugdíjuk is meg van védve!!!

pástétom 2013.03.27. 14:03:26

@Marcangoló Korelnök: Felfüggesztettet kapott mobilszámlája miatt. Miközben fideszes polgármesterek és képviselők zsákszámra kapják zsebbe a lóvét az ö9nkormányzat pénzéből.

Larry Silverstein 2013.03.27. 14:04:10

@pástétom: Na látod. Könnyen elítéltetheted őket akkor.

pástétom 2013.03.27. 14:06:23

@Drezda 1945: Liberális neomaxista. Gratulálok. A gyurcsányista, bajnaigárdista, cigány, buzi jelzőket kihagytad.

The Ghost Wolf O1G · https://www.youtube.com/watch?v=Hy6Cf9nGNiw 2013.03.27. 14:08:37

@Gyurcsány egy mocskos közokirathamisító adócsaló !: Te nagyon gyenge képességű. Szerinted ki kűzd azért, hogy egyetem után elmenjen külföldre. Megmondom neked, senki. Szerinted ha valaki elvégzi az egyetemet, és utána le akar lépni, akkor ebben meg tudja akadályozni bárki is? Mire gondolsz? Ráküldik a friss diplomásra a TEK-et? Vagy nemzetközi kőrözést adnak ki rá az Interpolon keresztül?
Mondjál egy olyan dolgot amivel sarokba tudják szorítani az egyetemistákat. De tényleg, olyan j lenne végre valamilyen érvet hallani tőled a libsizése kívül.

regress 2013.03.27. 14:10:13

@Gyurcsány egy mocskos közokirathamisító adócsaló !: oxigénhiányos,ha csak100-an voltak miért fostok ennyire?kit taníttattál te ki?akkor ugass ha te is fizettél.ha 2008-ban ellene szavaztál akkor most kuss.

The Ghost Wolf O1G · https://www.youtube.com/watch?v=Hy6Cf9nGNiw 2013.03.27. 14:11:09

@Drezda 1945: Bravó, jót zsidóztál, bár semmi köze nem volt a poszthoz. Mehetsz a pénztárba! Biztosn kapsz valami prémiumot is.

Larry Silverstein 2013.03.27. 14:12:00

@Pirospöttyös seggű félázsiai The Lonewolf: Nem most senki sem akadályozhat meg senkit mindenki mehet ahová akar.

Bár libsijeink alatt, amikor még komcsiknak hazudták magukat tényleg volt szögesdrót.

regress 2013.03.27. 14:12:20

@Drezda 1945: kisköcsög nácipalánta,mi köze ehhez a zsidóknak?

regress 2013.03.27. 14:15:22

@Larry Silverstein: még akkor is volt szögesdrót,mikor imádott komcsijaid libsiknek hazudták magukat.

angyali értékrend 2013.03.27. 14:15:53

@Larry Silverstein: majd ha a polpot petiken ott fog rohadni a muanyag bilincs akkor lesz Mo-on igazsagszolgaltatas!

wmiki · http://kigondoltam.blog.hu/2014/07/20/stephen_hawking_538 2013.03.27. 14:19:09

@gdpadakozo: szerintem ők akarnának külföldre menni, szeretett hazájukba, csak már ott sem fogadják be őket :(

izrael amúgyis tele van olyanokkal, akik nem értenek semmihez, nem kellenek még ők is oda

Sallerbá 2013.03.27. 14:21:49

Könnyű dolguk van don Vittórióéknak szerencsére a - Brian élete után szabadon - Lipótvárosi Öngyilkos Kommandvaló, a Parizert Zsemlével Fronttal, a Haha Hökkentő Hallgatók Népe Alakulattal és hasonló brigádokkal. Ha nem tesznek semmit, akkor is jó esély vanrá, hogy felfalják egymást, jó magyar anti-összefogásista szokás szerint. Itten kérem nem lehet tömörülni, nincs ki mögé. Néha elejbe áll ugyan valaki valamilyen kisebb csapatnak, csak onnantól kezdve úgy néznek ki, mintha a Muppet Show-ból léptek volna elő. Senki nem veszi őket komolyan, akármennyire is igazuk van.

gdpadakozo 2013.03.27. 14:22:25

@wmiki: bocsika, de ez félre ment

Szóval a hallgatók miért akarnának külföldre menni, ha itt a legjobb jövő várja őket?

nu pagagyí 2013.03.27. 14:24:56

Én még nem találkoztam tisztességes jobboldali sajtóval. Genetikailag képtelenek az igazmondásra.

wmiki. 2013.03.27. 14:27:40

@wmiki: megjöttél buzikám?neked ,hogy jön ide izrael,te genetikaai zsákutca?

gdpadakozo 2013.03.27. 14:31:30

Ha jobban belegondolunk, egy kormány, ami hisz magában és hiteles jövőképet mutat az állampolgároknak, miért gondolná, hogy az az új, unortodox gazdasági környezet, amin szorgoskodnak már pár éve, nem lesz elég csábító a 3-5 év múlva a felsőoktatásból kikerülő végzetteknek?

Ezt magyarázza már meg valaki!

regress 2013.03.27. 14:36:51

@gdpadakozo: nem jövőkép /délibáb/ kell ide. nézz már matolcsira, a gyerekek megállnak a növésben ha meglátják

Larry Silverstein 2013.03.27. 14:38:47

@gdpadakozo: Ki mondta hogy nem hisz benne (hogy jobb lesz)?

Másrészt miért is kéne 3-5 év múlva nyugati életszínvonalnak lenni? Mikor volt olyan errefelé? Soha.
Ettől még mindenki mehet amerre lát.

gdpadakozo 2013.03.27. 14:42:26

@regress: Szerintem viszont ez egy nagyon korrekt történet. Nem kell semmit ígérgetni, ezt megvédeni, azt megvédeni. Majd szépen eldől, hogy amit kitaláltak, az mennyire állja meg a helyét. Ha egy ciklussal később itt rendben lesz minden a gazdasággal, akkor jól végezték a dolguk. Ha nem, akkor nem. De ez utóbbi esetben úgy is el fog menni minden értelmes, értéket termelő fiatal innen.

Azzal, hogy erősködnek itt a röghöz kötéssel (most már az alkotmányba is befércelték?), csak azt bizonygatják, hogy maguk sem hisznek itt semmilyen jövőben...

Ez elég rossz üzenet!

von Putri 2013.03.27. 14:43:48

" eseményt nem a Hallgatói Hálózat, hanem az Oktatói Hálózat szervezte"

Akkor most még eggyel közelebb kerültünk az SZDSZ bölcsőjéhez. Az OH tele van volt SZDSZ-esekkel és szimpatizánsokkal. Például Radnóti Sándor - aki az ELTén belül az egyik fő szervezője a "diákmegmozdulásoknak" az SZDSZ Országos Tanácsának a prominense volt

Larry Silverstein 2013.03.27. 14:47:41

@gdpadakozo: 'Azzal, hogy erősködnek itt a röghöz kötéssel (most már az alkotmányba is befércelték?), csak azt bizonygatják, hogy maguk sem hisznek itt semmilyen jövőben...'

Milyen röghöz kötéssel? Mert ilyesmiről nincs szó az alkotmányban.

regress 2013.03.27. 14:49:41

@Larry Silverstein: amíg viktorékon múlik,még a balkán is nyugatnak számít @gdpadakozo: azért " védenek" mindent,hogy eltereljék a figyelmet a hülyeségeikről.a fiatal hol termeljen,szűnnek meg a munkahelyek.milyen ország az ahol megtehetnek olyat mint szigethalmon?a fideszes képviselők a dolgozók nagy részét elküldené,hogy az ő pénzük ne csökkenjen.még a polgármestert i s felfüggesztették.hányinger

tarackos 2013.03.27. 14:58:51

Most nem azért de amin a poszter felháborodott lényegtelen ahhoz képest amit a HV sugallni akar: az OHa és a HaHa kb egy szűk ELTE-s kör és azon belül is néhány tanszékre korlátozódik.

Ezt kellene cáfolni vagy nem cáfolni nem pedig részletkérdésekkel piszmogni.

Nekem úgy tűnik a diákok nem zárkóznak el a röghöz kötéstől. Sikerült telebeszélni a fejüket ezzel a hazafias lószar dumával, hogy maradni kell. A HÖOK lassan de biztosan ássa a diákság sírját.

A HaHa-nak sztem országos hálózattá kellene vállnia.

Azzal viszont tényleg nem tudnak mit kezdeni, hogy diákokról van szó. Ezt az előnyt kell kihasználni.

wmiki · http://kigondoltam.blog.hu/2014/07/20/stephen_hawking_538 2013.03.27. 15:03:18

ahh... a kommentekből is remekül a híres libbant érvelés, ami mentes mindenféle személyeskedéstől, és csak a tényekre szorítkozik xd

sok sikert 2014-re elvtársak, ezzel biztosan sok mindenkit meggyőztök, ez látszik a közvéleménykutatási adatokon is

lol

gdpadakozo 2013.03.27. 15:04:00

@Larry Silverstein: A hírek szerint belekerült az alkotmány címet viselő hetilapba az ezzel foglalkozó rész is. Ha mégis kimaradt volna, az már egy jó jelnek minősülne!

@regress: Ha jól tudom, jövőre lesznek választások. Akkor talán majd el kellene gondolkodnia mindenkinek, hogy merre tovább.

Bárhogy is alakulnak a dolgok. Vagy kézzel vagy lábbal mindenki szavazhat majd. Ezt nem fogják tudni megakadályozni. Ezért a saját érdekük is, hogy összekapják magukat a gazdaság számos területén.

gdpadakozo 2013.03.27. 15:15:28

@wmiki: A gond a következő: Ha ez megy tovább, mint eddig, akkor tényleg nem marad az országban senki, aki értéket termeljen (röghöz kötés ide vagy oda), és komolyan nem tudom, miből fogja az állam eltartani a nyugdíjasok tömegét, akik ugye az állami rendzert választották. Az egészségügyet, a többi nagy ellátórendszert miből fogják finanszírozni?

De ez egy sötét forgatókönyv. Bízzunk benne, hogy tényleg pozitív fordulat következik be, nem akarnak a végzettek tömegesen disszidálni, a hallgatói szerződéseket meg lehet szemmisíteni, és egy élhető ország lesz otthon.

Ha ez nem jön össze, akkor a mostaniak jól teszik, ha keresnek valamilyen szép helyet távol az országtól, ahol nem találják majd meg őket...

smartdrive 2013.03.27. 15:17:02

hirtelen nem tudnám eldönteni, hogy a második képen melyikük gnómabb

milyen szép a Vértes, ó 2013.03.27. 15:18:29

@Larry Silverstein:

Próbáld a (stílusosan) április elsejétől érvényes állapotot, kedves röhejesen nevetséges. :))

Larry Silverstein 2013.03.27. 15:21:51

@gdpadakozo: Mi van benne? Röghöz kötés? Idézed?

wmiki · http://kigondoltam.blog.hu/2014/07/20/stephen_hawking_538 2013.03.27. 15:23:23

@gdpadakozo: értem... tegyük fel, hogy nem jön össze...
akkor mi az alternatíva az ellenzék részéről?

gdpadakozo 2013.03.27. 15:24:38

@Larry Silverstein: Find... funkció!

"XI. cikk
(...)
(3) Törvény a felsőfokú oktatásban való részesülés anyagi támogatását meghatározott időtartamú olyan foglalkoztatásban való részvételhez, illetve vállalkozási tevékenység gyakorlásához kötheti, amelyet a magyar jog szabályoz."

Ezt fércelték bele...

campobaszo 2013.03.27. 15:24:56

@Larry Silverstein: Volt képed belinkelni a mai napon hatályos verziót,a negyedik módosítást nem tartalmazót,nem pedig az áprilistól érvényeset?Te is ocsmányul hazudsz!

"Az Alaptörvény XI . cikke a következő (3) bekezdéssel egészül ki :
„(3) Törvény a fels őfokú oktatásban való részesülés anyagi támogatását meghatározott
időtartamú olyan foglalkoztatásban való részvételhez, illetve vállalkozási tevékenysé g
gyakorlásához kötheti, amelyet a magyar jog szabályoz .”"

gdpadakozo 2013.03.27. 15:28:18

@campobaszo: Igen, ez tényleg mocskos dolog volt ettől a Larrytől. Aztán ő is neki állt itt erősködni...

milyen szép a Vértes, ó 2013.03.27. 15:28:26

@gdpadakozo:

Drága olvtársunk (amellett, hogy az átlagpávián jóval okosabb nála) gyakorlatilag akkor hazudik, amikor 'megszólal', úgyhogy készülj fel egy 'itt nem is szerepel a "röghöz" szó'-"vitára". :)

HomicideWatch (törölt) 2013.03.27. 15:37:49

Pont annyira diákok mint a Fidelitas, csak ezeket Bajnaiék pénzelik.

Fejesrob 2013.03.27. 15:41:41

Végül is nevezhetjük azt a tíz soros-gyereket Bajnai független diáknak is, de ez már röhejes, ahogy túldimenzionálják őket.

Az viszont frankó, hogy a diákok nem vevők erre a civilnek álcázott számukra belógatott mézesmadzagra. Érdekes is lenne, hogy csúcsértelmiségnek készül és mégis ennyire buta, hogy egy ilyennek bedől.

Szabványok 2013.03.27. 15:43:41

Lányom most érettségizik.
Korosztálya tavalyig nem foglalkozott politikával. De most, hogy a jelentkezések beadása előtti utolsó három hónapban szinte naponta változik a rendszer, hirtelen antifideszesek lettek.
Hát mit gondoljanak, amikor februárban(!) eljön egy pofa a minisztériumból tájékoztatót tartani és aszondja:
- Ne őt szidják, nem ő találta ki.
- Még ő sem tud mindent, egyes dolgok még meghatározásra várnak.
- Nincsenek keretszámok (eben a hónapban), csak 'kapacitások', hogy hányan tudnak az adott szakon tanulni.

Három olyan 18 évest is ismerek, aki két éve készül (fakttal) arra, hogy jogász legyen. És mit látott ezen két év alatt? Hülyeséget, impotenciát, kapkodást, állandó ide-oda változtatgatást.

Mindezek eredménye az, hogy a fidesz elveszített ég egy korosztályt a támogatói közül.
Nem baj, ők eddig sem az értelmiségre hajtottak.
Ők bolsevikpárt a tudatlan tömegekre hajtanak, akiket 'rezsicsökkentéssel' és hazug propagandával - Helyi Téma, Heti Válasz és a közszolgálati csatornák - meggyőzhetők arról, hogy ha ők nincsenek, akkor jönnek az ateisták, kommunisták, buzik és kapitalisták.

regress 2013.03.27. 15:49:00

@campobaszo: mégis mit vártál tőlük?semmivel sem különbek mint a vezérük@Fejesrob: hagyjuk már ezt a soros gyerekeket,viktorék is azok.amúgy több lesz az tíznél,és számold hozzá a szimpatizánsokat,szülőket,például én se fogok kimaradni.

Fejesrob 2013.03.27. 15:49:16

@HomicideWatch: Pontosan így van, ezek a a jövő Demszkyi. Mert Bajnait viszont külföldről pénzelik.

Ezek talán egyszer (remélem soha) hatalomra jutnak, aztán amikor törvényszerűen megbuknak, a választók megint nem fogják érteni, hogy a picsába kötöttek ilyen előnytelen szerződést a franciákkal, német közműcégekkel.

Fejesrob 2013.03.27. 15:50:20

@Szabványok: 4 év Bajnai és üvöltve rohannak vissza Orbánékhoz.

Szabványok 2013.03.27. 15:58:00

@HomicideWatch:
Beszélgessél érettségiző diákokkal!
Rá fogsz jönni, hogy nm pénzért utálják Orbánt, hanem azért, mert a jövőjükkel játszik.

Kezdte azzal, hogy egy idióta kommunista/kdnp-s (Hoffman) kezébe adta az oktatást, aki szétvert mindent. Aki iskolában tanul (vagy dolgozik) az jól tudja, hogy a mostani 'államosítás' nem sikertörténet és nem szereti ha a szemébe hazudnak.

Aztán, amit Orbán művel a keretszámokkal....

És közben nyilvánosan hazudnak (finomabban fogalmazva nyomják a PR-t), ezért a kívülálló nem érti miért tüntet az a diák, hiszen benne volt az újságban, hogy neki nagyon jó.
A tüntetéseikkel pont ezt szeretnék elmondani, hogy nekik nem jó. És nem azért nem jó, mert nem tanulhatnak büfészakon 12 évig.

Larry Silverstein 2013.03.27. 16:08:03

@gdpadakozo: És funkcionális analfabéta vagy, esetleg csak nem olvastad el figyelmesen a szöveget?

Mi köze ennek a röghöz kötéshez?

"XI. cikk
(...)
(3) Törvény a felsőfokú oktatásban való részesülés anyagi támogatását meghatározott időtartamú olyan foglalkoztatásban való részvételhez, illetve vállalkozási tevékenység gyakorlásához kötheti, amelyet a magyar jog szabályoz."

Fejesrob 2013.03.27. 16:09:20

@Szabványok: Mert Bajnai egy aláíróember és akik mögötte állnak, azok már megmutatták pár éve hogy képzelik.

Mi pedig arra nagyon nem voltunk vevők.

Mr. Mojo 2013.03.27. 16:28:44

Hijnye. Mi van öcsi most ébredtél fel, és megírtad a hülye posztodat? A dolog régen kitárgyalva, mindenki tudja kik az iskolás (30 éves) tiltakozó kis patkányok... Mindegy, blogketrecre még elmegy ez a faszság...

Amadeus62 2013.03.27. 16:40:55

Orbánt és az egész fideszes csürhét rögtönítélő népbíróság elé kell állítani és azonnal ki kell őket végezni !

Szabványok 2013.03.27. 16:48:37

@Fejesrob:
Most nem rólunk van szó, hanem a fiatalokról.
Mégis mi rosszat tenne Bajnai (vagy a mögötte álló erők?) a fiatalokkal?
Nem havonta, hanem hetente változtatná a továbbtanulási szabályokat?
Hosszas keresgéléssel még Hoffmannál is hülyébb embert állítana az oktatás élére?
Még Orbánnál is jobban csökkentené a felsőoktatás támogatását? Kötve hiszem, ma már a földkerekség összes országa többet költ GDP arányosan felsőoktatásra, mint mi!
Bevezetné a kötelező, mindennapi tornaórát?
Bevezetné a kötelező judaisztikát és szexuális felvilágosítást az iskolákba?

Lehet, hogy optimista vagyok, de szerintem ennél rosszabbat, mint ami most van, nehezen lehetne csinálni.
Miért?
a) Mert ha valaki (pontosabban az állam) semmit nem csinál, az is jobb, mint az az idegbeteg cselekvésözön, amit Orbán művel.
b) Mert butasággal sokkal nagyobb kárt lehet okozni, mint haszonszerzéssel.
Mint tudjuk a "gonosz világ-háttérhatalom" zsidókból áll és a zsidók okosak. Ők csak azért ne fognak semmit aláíratni Bajnaival, hogy nekünk rosszabb legyen. Jól tudnak üzletelni és tudják, a birkáról csak annyit szabad lenyírni, hogy még újra kinőjön a bundája és újra elmenjen birkanyírára.
Ezzel szemben Orbánunk ész nélkül rombol. (Részben ő maga hozzá nem értésből, részben az alattvalói, akiket csak az alapján választ, hogy semmi esélyük ne legyen a helyére törni)

Fejesrob 2013.03.27. 16:56:24

@Szabványok: Most te az én ürügyemen elmondtad, ami nyomja a lelkedet. Te így látod, én nem.

regress 2013.03.27. 16:59:45

@Fejesrob: hülyegyerek a fidesznél mindenki aláíró ember,miről ugatsz.nektek nincs önálló gondolatotok,zombik vagytok

Sam the Ace 2013.03.27. 17:07:14

@Drezda 1945: Te meg egy agyatlan náci kisgyerek szintjén vagy. Nyilván ezért illeted a neked már felnőttnek számító egyetemistákat olyan jelzőkkel, amiknek a jelentését még meg sem kérdezted a tanárnénitől. Nyomás vissza olvasni, hülyegyerek.

Sam the Ace 2013.03.27. 17:09:24

@Fejesrob: Jajaja, csináltatok is egy népszavazást az ellen, ami mellett most meg kardoskodtok. Így kell ezt. Nektek lehet, az a lényeg. Erre meg az ország nem vevő..

Sam the Ace 2013.03.27. 17:11:31

@wmiki: Te sem jártál gondolom egyetemre, ezért utálod őket ennyire. Csak a magyar egyetemistákat utálod, vagy a világon mindenkit, aki vitte valamire? :)

MindjártTörölnek 2013.03.27. 17:23:16

Én nem látom a nagy diáktiltakozást.Talán ez fáj szegény bloggernek. De sajnálom szegényt. Juj.

VT22 2013.03.27. 17:33:15

"Közgép a kormányváltás óta több, mint 300 milliárdért nyert közbeszerzéseket. "

Pedig bizonyára hasznosabb lenne, ha minden nagyberuházás a Strabagnál landolna, mint a régi jó gyurcsány-korszakban.

Hefebier 2013.03.27. 17:53:46

@VT22:

Miért hasznosabb, hogy a Közgép nyeri ezeket a pályázatokat?

Csak egy használható érvet! Köszi,

2llkedő 2013.03.27. 17:55:59

@Hefebier: Mert a Közgép a mi kutyánk kölke.

MindjártTörölnek 2013.03.27. 17:57:46

@Hefebier: a Közgép magyar cég. persze ez számodra nem használható, mert ahhoz tudnod kéne hogy mi is az a magyar.

Hefebier 2013.03.27. 17:58:50

@Hefebier:

"Én a Közgépnél dolgozom."
"Rajta vagyok a FIDESZ fizetési listáján"

Ezeken kívül ?

2llkedő 2013.03.27. 17:59:28

@MindjártTörölnek: Vegyépszer is magyar vót, oszt hun van?

MindjártTörölnek 2013.03.27. 18:04:06

az SZDSZ se volt magyar, oszt hun van? :)

Hefebier 2013.03.27. 18:08:23

@MindjártTörölnek:

Mi a magyar?

Nincs a tulajdonosai között szerb, szlovák, erdélyi, német, osztrák, stb..?

Vagy MINDEN nyereségét itthon költi el, nem utazik külföldre, csak MO.-on gyártott autót, TV-t, tejet, fokhagymát vesz?

Ellenőrzi ezt valaki? Mert, ha erre hivatkozik bárki, akkor tudnia kellene a választ.

MindjártTörölnek 2013.03.27. 18:13:06

@Hefebier: pl. hogy hol is adózik a cég, vagy hogy az alvállakozók között milyen arányban is vannak magyarok. A Közgép több pénzt hagy a költségvetésben, mint a Strabag hagyott. A Strabag a kedvenceidnél hagyott inkább pénzt, boritékban.
Ahogy a fentebb szidott Heti Válasz azt is megírta.
Vagy ezért haragszotok rá ennyire??
és még 1: ha neked lenne igazad, és mindegy lenne, akkor miért fáj ennyire?

2llkedő 2013.03.27. 18:15:48

@MindjártTörölnek:
"A Közgép több pénzt hagy a költségvetésben,"

Nem tudom, ezt honnan veszed, mivel a tulajdonosi kör asszem még mindig nem ismert teljesen.

Hefebier 2013.03.27. 18:15:48

@Larry Silverstein:

Simor nem magyar? Nagyon durva, hogy MNB elnök volt!
Ki kellene vizsgálni, hogy történhetett meg!

szétesés.kovásza 2013.03.27. 18:17:38

Ha valaki végigolvassa a teljes cikket, és a felfogása jobb, mint eroica pajtié, akkor kihámozhatja, miről szól a cikk. Enyhén terhelteknek megpróbálom levezetni a lényeget:
1. A szerző állítása szerint szoros a kapcsolat a Ha-ha és az O-ha, továbbá ezerszer leszerepelt Szadeszosok között.
2. A szerző nem állítja, hogy csak ellenzékieket hívtak meg, csupán azt jegyzi meg, kik vettek részt egy adott előadóban, ill. általában kik a résztvevők a Ha-ha/O-ha által szervezett rendezvényeken.
3. Az, hogy a szerzőnek a Ha-ha/O-háról a megboldogult Szabad Kezdeményezések Hálózata jut eszébe, szíve joga. Ezzel próbálja erősíteni a szadeszos kapcsolat bizonyítását.
4. Mivel a bizonyítás tárgya a két "Hálózat" és a Szadesz összefonódása, teljesen lényegtelen, melyikük, és melyik terembe szervezik belterjes a programjaikat, amelyeken csak ők vesznek részt.
5. Végül a fentiek figyelembe vételével az eltérések legfeljebb pontatlanságnak nevezhetőek, de "ocsmány hazugságnak csak beszűkült tudattal.

Hefebier 2013.03.27. 18:20:50

@MindjártTörölnek:

Az alvállalkozók mindig magyarok, ők mindig teljesítik a vállalást, és sem Strabag sem a Közgép sem fizeti őket. Azt a pénzt teszik a csókos párt kasszájába.

MindjártTörölnek 2013.03.27. 18:25:58

@sudribunyesz: Teljesen igazad van abban amit írsz. De itt nem beszűkült tudtaról van szó, hanem megrendelésről. Jókat röhögök ezen a kis senkin, akivel legépeltették....

campobaszo 2013.03.27. 18:29:55

@Larry Silverstein: "Mi köze ennek a röghöz kötéshez?

"XI. cikk
(...)
(3) Törvény a felsőfokú oktatásban való részesülés anyagi támogatását meghatározott időtartamú olyan foglalkoztatásban való részvételhez, illetve vállalkozási tevékenység gyakorlásához kötheti, amelyet a magyar jog szabályoz.""

Ja ha nincs szó szerint odaírva,hogy röghöz kötés,akkor nemröghözkötés a röghöz kötés.Meg ha nem tandíjnak hívjuk,akkor nemtandíj.Meg "eltöröltük a keretszámokat".
Meg "mindenki jól jár".

Kalmár 2013.03.27. 18:29:55

Ez a 200 ifjú gárdista, nem a fiatalság.

Itt a jövő liberális pártjainak a magját látjuk.
Erőszakosak, süketek, önteltek, kevesek.

Stimmel, nincs változás.

2llkedő 2013.03.27. 18:33:14

@Kalmár: "Erőszakosak, süketek, önteltek, kevesek."

Tisytára mint Piktorék anno.

Kalmár 2013.03.27. 18:33:54

@campobaszo: Igen, ez valóban röghöz kötés. Nagyon helyesen.

Az felejtős, hogy én fizetem a kedvezményes buszozást, könyvet, fizetem a teljes költségét a fanárok fizetésének, a fűtést,villanyt, orvosi ellátását stb majd amikor jól kereső munkaerővé válik, elköszön és szarik az én nyugdíjamra.

Na tudod....

2llkedő 2013.03.27. 18:39:54

@Kalmár: Az is felejtős lehetne, hogy én fizetem a felelőtlen devizahitelesek megmentését, a felelőtlen eladósodott önkormányzatok megmentését, stb.

Hefebier 2013.03.27. 18:44:35

@Kalmár:

Te nagyon jól kereshetsz!

Kb. havi 100-200 milliárdot. Hacsak nem volt egy n(AGY)obb műtéted, mert akkor többet.

zobod 2013.03.27. 18:49:44

a tiltakozó diákság lassan olyan lesz, mint a független értelmiség, tudjuk jól, hogy mit és kiket jelent.

szétesés.kovásza 2013.03.27. 18:56:39

@MindjártTörölnek: Igazából persze a Heti Válasz nem szorul védelemre, általában elég jól körüljárják a témát. És régóta meg-megjelenik azért a kritikai hang is a kormánnyal szemben.
Ugyanakkor eroica blogger pajti még véletlenül sem a cikk lényegét próbálja cáfolni. Ebből számomra az következik, hogy a HV jól rakta össze a kockákat: Ha-ha/O-ha/ex-SZDSZ + Soros-pajtás háttere - egykutya! Legyünk hát észnél!

The brain 2013.03.27. 18:57:51

Milyen diákok?Vannak vagy 30an.

Kalmár 2013.03.27. 19:04:45

@Hefebier: Van úgy, hogy valaki nem érti mert ostoba.
Van úgy, hogy valaki nem érti, mert úgy kötekedhet.

Kalmár 2013.03.27. 19:10:57

@félázsiai 2llkedő: A devizahitelesek többsége nem felelőtlen.
A megelőző 10 év ingadozása 10%-on belül volt.
Honnan tudhatták volna, hogy az évszázad válsága közeledik?

A felelőtlen a kormány volt, amelyik eltörölte a forint lakáshitel támogatást és elkezdte nyomni a chf hiteleket valamiért. (van is tippem miért)

Már 2006-ban megtiltották több országban, mert tudták, jön a baj. A chf menekülő valuta, így aki benfentes volt, tudta, hogy ezek a hitelek, nagyon rossz "terméknek" számítanak.
Ráadásul hibás is, figyelembe véve a váltási árfolyamot, felvételkor vs. törlesztéskor.

Szóval, a kormánynak kötelessége segíteni, mert ő a hibás.
Más kérdés, hogy a szocik bűnét a Fidesz köszörüli ki.

Egyébként akkora teher ez, hogy emiatt, nincs belső fogyasztás+ az elmebeteg rezsiárak miatt.
Kvázi, nemzetgazdasági érdek kihozni a többszázezer embert a csapdából.
Szintén ilyen érdek, a külföldre távozókkal kifizettetni tanulás költségét.

David Bowman 2013.03.27. 19:18:38

" Az íróasztalt elérte,
a büszkeségét megértem,
elfelejti honnan iddúúlt eel e-eeel.
Valamikor ő is lázadó volt,
elkezdett egy új világot,
elfelejti honnan iddúúlt eel e-eeel."
www.youtube.com/watch?v=VKxU1jhF-NU
Mondjuk, amikor 14 évesen ezt hallgattam, nem voltak illúzióim. Pontosan tudtam, hogy 54, vagy 540 éves koromban ez ugyanúgy aktuális lessz.

birkakhoz 2013.03.27. 19:19:56

Orban egy populista diktator , sajat football klubjat finansziroztatja kozpenzekbol , ilyet meg nem latott demokratiks orszag . O megcsinalta , sot buszke ra . Erdekes de eleg sok klubra van rahatasa v erdekeltsege , Vidi, Ferencvaros, MTK, FC Puskas, szerintem ez nem egeszseges de o barmit megtehet mert o a kivalasztott legalabbis ezt gondolja. Orszag romokban , munkanelkuliseg az egekben, meg a meghamisitott adatokkal is , rekordot dontott a menekulok letszama! Kozben lepten nyomon olvashatom a Simliska plakatjain , hogy magyarorszag jobban teljeseit ! Nem ertem miert neznek ennyire hulyenek mindenkit?

David Bowman 2013.03.27. 19:21:20

@The brain: Orbánék ennyien se voltak, és annak is csak a fele maradt meg. Bár ennyi se maradt volna.

birkakhoz 2013.03.27. 19:34:04

CHF hiteleket azert vettek fel az emberek mert a forint torleszto kifizethetetlen volt , 2 lehetoseg volt vagy nem veszem fel mert forintban sok volt a havi reszlet vagy CHF-ben es igy kifizetheto volt , arra nem gondoltam , hogy felelotlenul nyilatkoznak magyar politikusok , osszevissza beszelnek , es valos gazdasagi koncepcio nelkul kalozkodnak az orszaggal mint Orban , Matolcsy, Kosa, stb stb! Gazdasagi valsag kevesbe befolyasolo mint a kiszamithatatlan magyar kormany , normalis hozzaerto emberek ultek volna felelos pozicioba ma nem lenne 280 forint felett az euro . Persze masra haritani mindig mindenben a felelosseget az konnyu , tukorbe nezni es elismerni a fatalis hibainkat ahhoz batorsag + gerinc kene , na ez nincs ! Helyette megy a mellebeszeles , masra mutogatas, ezert nem megy itt semmi es nem is fog, ezert nincs jo magyar foci sem .

2llkedő 2013.03.27. 19:48:40

@Kalmár: "A devizahitelesek többsége nem felelőtlen."

Tudom, mint ahogyan a fideszes polgármesterek sem felelőtlenek, akik CHF-ben adósították el a településüket.

Senkit nem köteleztek devizában eladósodni.

Nekem is lett volna rá lehetőségem, mégis a forinthitelt választottam. Amikor a devizások sokkal jobban jártak, nem pampogtam, hogy de ők jobban jártak, ezért támogassanak engem.

Fejesrob 2013.03.27. 19:57:31

@sudribunyesz: Érdekes, hogy ezek vannak húszan, de a médiafigyelem központjában vannak.

Persze ma már más a média, így inkább negatívan. (Összegezve: Soros gyerekek balhéznak, mert már nem tanulhatnak ingyen).

A kor sem az övék, ma már az nem megy, hogy értelmesebb vagyok mint a kommunista fiatalok, hiszen ők vannak most beszorítva keretek közé, ráadásul az Orbán kormány mögött a választók állnak és nem orosz tankok.

Ráadásul ott az SZDSZ, a liberális szó miattuk cseng úgy mint pld. a cigány.

Fejesrob 2013.03.27. 19:58:06

@félázsiai 2llkedő: Nem a devizahitelesek felelőtlenek, hanem neked volt mázlid.

nnnnnnnn 2013.03.27. 19:58:53

szösszenetek a mai "ellenzék" kormányzása idejéből, csak a miheztartás végett:

"Szeptember 26-án a Gyorskocsi utcai börtönben találkozott Ékes Ilona országgyűlési képviselő a tizenkilenc éves Kanyó Bernadettel. A vékony vidéki lány azért jött a fővárosba, hogy tanulmányai mellett pénzt keressen. Amikor elmesélte történetét, még mindig reszketett az átéltek miatt. Szeptember huszadikán este kíváncsiak voltak arra, mi van a városban. Gyanútlanságukra jellemző, hogy még egy kiskutyát is magukkal vittek. A Rákóczi úton, a Vas utcánál arra ocsúdtak, hogy egy mellékutcából pajzsos, gumibotos rendőrcsapat rohan feléjük. A látvány olyan félelmetes volt, hogy a Rákóczi út és a Szentkirályi utca sarkán beszélgető kis csoportok és a járdán haladók futni kezdtek. Bernadett és sógora, Márton szinte ösztönszerűen szaladtak be egy udvar nyitott kapuján. Ez a Horánszky utca tizenhatos számú épülete, a Budapesti Corvinus Egyetem Rajk László Szakkollégiuma. Itt többen a szeméttároló helyiségbe menekültek. Amikor a rohamrendőrök odaértek, minden felszólítás nélkül ütni kezdtek. A rendőrségen felvett jegyzőkönyvben Bernadett sógorának vallomásában az szerepel, hogy miközben gyomron ütötték, az egyik rendőrt megrúgta. Erre kezét, lábát összekötötték, úgy vágták a földhöz, hogy sokkos állapotba került. Egy későbbi beszélgetés során elmondta, hogy egy udvarfélén összekötözött kézzel kellett térdelniük, ahol asztmás rohamot kapott. A hörgését és a könyörgését, hogy segítsenek rajta, több hónap után is vissza tudják idézni azok, akikkel együtt került erre a helyszínre, a rádió udvarára. "

Hefebier 2013.03.27. 20:06:49

@Kalmár:

"Van úgy, hogy valaki nem érti mert ostoba.
Van úgy, hogy valaki nem érti, mert úgy kötekedhet."

Tökéletes!!! Te melyik vagy?

_most_ 2013.03.27. 20:15:10

@Fejesrob: az indexen pozitívan szerepelnek többnyire a tüntető diákok, szóval nem igazán értem miről beszélsz. Ráadásul liberális szó még mindig jobban cseng, mint a náci :D

2llkedő 2013.03.27. 20:23:31

@Fejesrob: Ha nem jön a válság, akkor a devizahiteleseknek lett volna mázliuk. Abban az esetben a forinthiteleseket kimentette volna Piktor?

regress 2013.03.27. 20:26:44

@$$$=$$$: ez most hogy jön ide ,?miért nem a vak lovak szociális helyzetéről írtál,?

nnnnnnnn 2013.03.27. 21:01:21

@regress: hogy emlékeztessek mindekit mivel jár ha újra visszaszavazzák a bajnai-gyurcsány duót.

NemNick 2013.03.27. 21:09:19

@VT22: Szerinted abból a mondatból ez következik?

Sajnálatra méltó vagy.

Vagy fizetett troll.

Gatinho 2013.03.27. 21:12:37

A blogger láthatólag nem tudja feldolgozni, hogy csak pár száz balliba diák eszetlenkedett pár hete... Ennyi.

Hefebier 2013.03.27. 21:23:28

@$$$=$$$:

Szeptember 26.-án nem voltam kíváncsi. Hazamentem, vacsoráztam.

Hefebier 2013.03.27. 21:25:55

@$$$=$$$:

Ha újraválasztják Bajnait, hazamegyek és vacsorázok.

Larry Silverstein 2013.03.27. 21:30:23

@Hefebier: Már ha bejut a parlamentbe, mert a küszöb most még megvan. Akkor a balos blokk majd biztos őt indítja Orbán ellen..:)

Hefebier 2013.03.27. 21:37:10

@Larry Silverstein:

Ha nem választják újra, hazamegyek és vacsorázok.

Csak azért is!

Kalmár 2013.03.27. 22:13:44

@félázsiai 2llkedő: A Fideszes polgármesterek?

Néha gyermekien könnyen adjátok meg magatokat.
Már nem is érdekes titket cáfolni.
Túl könnyű.

Nyíregyháza állatpark beruházás.
2 milliárd ft értékben chf hitel.

Igen Csabainé MSZP

kej 2013.03.28. 05:30:32

@Larry Silverstein:

XI. cikk

(1) Minden magyar állampolgárnak joga van a művelődéshez.

(2) Magyarország ezt a jogot a közművelődés kiterjesztésével és általánossá tételével, az ingyenes és kötelező alapfokú, az ingyenes és mindenki számára hozzáférhető középfokú, valamint a képességei alapján mindenki számára hozzáférhető felsőfokú oktatással, továbbá az oktatásban részesülők törvényben meghatározottak szerinti anyagi támogatásával biztosítja.

(3)26 Törvény a felsőfokú oktatásban való részesülés anyagi támogatását meghatározott időtartamú olyan foglalkoztatásban való részvételhez, illetve vállalkozási tevékenység gyakorlásához kötheti, amelyet a magyar jog szabályoz.

2llkedő 2013.03.28. 05:38:39

@kej: @Kalmár: """"""Hódmezővásárhely például 2006-ban közel 70 millió svájci frank értékben adott el húszéves futamidejű kötvényeket az Erstének. Az akkori 174 forintos frankárfolyamon ez 12 milliárd forintos pluszforrást jelentett, amiből a város kedvezőtlenebb hiteleket fizetett vissza, illetve fejlesztések önrészére és működtetésre is jutott a pénzből. A mostani 240 forintos frankár a kötvények névértékére vetítve viszont már közel 17 milliárdos tartozást jelent. """"""

A dátum 2006! Lézer annyit is ér Jani nem tudta, hogy nem jó a devizahitel?

Ki is indította útjára a devizahitelezést?

2llkedő 2013.03.28. 05:55:54

@Gatinho: "csak pár száz balliba diák eszetlenkedett pár hete..."

Az a pár száz Piktor idejében legalább kétmillió lett volna.

2llkedő 2013.03.28. 06:47:23

@Kalmár: Érdemes lenne szemészhez mened. Szálka ment a szemedbe, ezért nem látod az erdőt.

s.g.l. 2013.03.29. 04:38:22

A fideszkommunikáció lényege féligazságok és tömör hazugságok sulykolása.

Kalmár 2013.03.29. 08:14:51

@félázsiai 2llkedő: "A dátum 2006"

Na ki volt kormányon akkor? Ki szüntette meg a támogatott forinthiteleket? Miért vett minden önkormányzat, függetlenül a pártállástól ilyen hitelt?

Azért mert a bűnöző szoci kormány, bár tudta, hogy bajt csinál, nem tiltotta meg. Sőt.

Komolyan házhoz jössz a pofonért?

nemecsek ernő áruló 2013.03.29. 09:28:12

@Kalmár: "Ki szüntette meg a támogatott forinthiteleket?"
Mondd már meg nekem, miért kellene az unokáimnak is fizetni azt, hogy neked legyen lakásod?

2llkedő 2013.03.29. 10:49:18

@Kalmár: "Azért mert a bűnöző szoci kormány, bár tudta, hogy bajt csinál, nem tiltotta meg."

Miért is kellett volna megtiltani?

Aki hülye, haljon meg!

2llkedő 2013.03.29. 10:50:42

@Kalmár: "Azért mert a bűnöző szoci kormány, bár tudta, hogy bajt csinál, nem tiltotta meg. "

Lézer annyit ér Janika nem tudta, hogy kockázatos?

2llkedő 2013.03.29. 11:05:34

@Kalmár: "Ki szüntette meg a támogatott forinthiteleket?"

Pici Bogárkám!

A manyuppal kapcsolatosan mi is volt az érv? Hát hogy mennyit kivett a kőccségvetésből. A támogatott hitel mennyit vett ki a kőccségvetésből? A manyup ráadásul most kezdte volna hozni a hasznát, amikor is a manyuposoknak kevesebbet kellett volna nyugdíként fizetni. A támogatott hitelesek ezzel szemben mi hasznot hoztak volna az államnak?


süti beállítások módosítása