Hírek és kommentárjaink

Goldenblog-díj

goldenblog_szeles_1.png

Csatlakozz a Facebook-on

Utolsó kommentek

Hírmátrix

Dániel Péter – a középtávfutó magányossága

2012.07.31. 21:11 - Fidelio

Dániel Péternek két jó lépése volt. Először 2010. november közepén Károlyi-szobornál.

Ez volt az a tüntetés, ahol a Jobbik – amolyan zaftos széljobbos humorral – zsidó fejfedőt, kipát tett a szobor fejére. Dániel Péter pedig odament, hogy egy szál rózsát tegyen a szoborra.

Azóta sokan megdicsérték Dánielt a bátorságáért (sokszor ő saját magát is). Bátor is volt, de ennél fontosabb az, hogy ekkor megfelelőek voltak a szerepek. A Jobbik szokása szerint gyalázkodott és zsidózott (épp Károlyit, a magyar grófot zsidózta …); a helyszín is megszokott volt, hiszen előtte már többször leöntötték a szobrot vörös festékkel.

Akkor nagyon rendben volt szerep Dánielnél is: a békés gesztus a szál virággal, a Gandhi-filmbe illő.

Karolyi_kipa.JPG

Ezután sokfelé kanyarodott Dániel története. Próbált mozgalmat szervezni, több-kevesebb sikerrel. Volt egy-két jó akciója a szobornál 2010-ben, a Facebook-profilja szépen nőtt. De tavasszal már mások szervezték a kisebb-nagyobb tüntetéseket, és ő hívatlan közreműködőként próbált a mikrofonok közelébe kerülni.

Maradtak a magányos akciók, mint amilyennel indult: amikor kaszinótojást kent a hivatalosan kifüggesztett NENYI-re. Egyszer ez jó poén, a bíróság is úgy ítélte meg, hogy belefér a véleménynyilvánítás szabadságába. Egy évvel később már fáradt ötlet volt, hogy az alaptörvény asztalát is összekente néhány önkormányzatban.

Egyre kevésbé lehetett követni Dániel vitáját a Gój Motorosokkal. Az ember ne álljon le ilyen alakokkal, mert a végén összekeverhetik velük. De igazán akkor ment bele a mocsárba, amikor Wittner Máriát egy primitív, köztörvényes, randalírozó és lincselő prostinak nevezte. Nem felindultságból, ami előfordulhat, hanem írásban. Kellemetlen volt, hogy Dániel, aki ügyvéd, bocsánatkérésre kényszerült. A Wittner-ügy után nemkívánatos személy lett a DK környékén is.Karolyi_szobor_dontes.jpg

Persze, szögezzük le: nem könnyű normálisnak maradni egy egyre zűrösebb világban. Jellemző történet: A tüntetés végén, még ott, a Károlyi-szobrot megpróbálta ledönteni néhány felhevült jobbikos. Akkor a rend őrei megvédték a szobrot, amit idén már hivatalosan döntötték le. Utána pedig elkezdődött a Horthy-szobrok állítása.

A hülyeség eszkalációja címmel írtunk erről, és Dániel Péter tervéről, hogy ezúttal ő tervez leönteni egy Horthy-szobrot vörös festékkel. Megtette. Ő most is úgy érezte, hogy bátor, de nem vette észre, hogy áttévedt a másik oldalra. Bármennyi történelmi érve is volt Horthy ellen, mégiscsak szoborgyalázás volt, amit tett. Átlépte azt a határt, ami korábban stílusban, morálisan a széljobbosoktól elválasztotta.

Tévedett, a Horthy-kultusz ettől nem gyengült; akciója csak olaj volt a tűzre. A gyalázkodás, amit erre kapott, az persze a széljobbot minősíti. S az is, hogy hány szobornak estek neki válaszul. Dániel azt írja, hogy az utóbbi időben már rendőri védelem alatt kell élnie.Angyalfoldi_szobor.jpg

A történet végére értünk, Dániel most bejelentette, hogy visszavonul. Nem futja végig a pályát az Orbán-korszakban, középtávnál befejezi. Ez volt a második jó lépése.

Búcsú-posztjában sokmindenről ír. Egy blogger még azt is kiolvasta belőle, hogy talán Bajnait javasolná az ellenzéki összefogás középpontjának. A gondolat szimpatikus, de nem azért, mert esetleg Dániel Péter egyetért vele.

Őt sosem megfontolt gondolataiért becsültük. Azért becsüljük, mert egyszer egy jó szerepet vállalt, bátran. Ennyi volt.

Másoknak kell folytatniuk, okosabban.

Ha tetszett a poszt, csatlakozz a Fideszfigyelő-csoportjához a Facebook-on.

94 komment

· 1 trackback

A bejegyzés trackback címe:

https://fideszfigyelo.blog.hu/api/trackback/id/tr94689370

Trackbackek, pingbackek:

Trackback: A vak ló bátorsága 2012.08.01. 15:51:33

Debreczeni József az ATV-ben, és – szerintem akaratlanul – bedobta az ötletet: az ellenzéknek meg kellene fontolnia a 2014-es választás bojkottját. Nem hinném, hogy a DK bármilyen vezető testülete ezt már megvitatta volna (mert akkor azt nem Debreczeni...

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

sikertelen kiégett frusztált (törölt) 2012.08.01. 09:25:10

Kimaradt, hogy Dániel azt ígérte, hazaköltözik Izraelbe. Ez a projekt hogyan áll? Nem árt, ha csökken itt a szélsőséges, uszító vadbarmok számossága ...

Lord Viktor 2012.08.01. 09:30:19

Igen, igen, valahogy nincs szó mostanában arról, amit ez az antimagyar féreg nyilatkozott, hogy hazaköltözik Izraelbe. Pedig azzal is nagyon sok embert tenne boldoggá.

Fekete Dália 2012.08.01. 09:35:25

Szerintem jó lépés tőle a horthy szobor leöntése.

Mit szól hozzá, vajon a szanaszét szolizott szilikonos kócosfogú in vitro nyugdíjvédő gabika?

Fekete Dália 2012.08.01. 09:38:39

kósa és orbán között a képen a szerető látható?

Buci-Bigyo (törölt) 2012.08.01. 09:42:25

Ez nem bátorság, hanem exhibicionizmus.
Ő éppen egy baloldali exhibicionista, mint ahogy vannak ilyenek a jobboldalon is. Elnézve és hallgatva a megnyilvánulásait, van ott mentális zavar is rendesen.

lilalalilalázik 2012.08.01. 09:45:55

Szerintem Dániel Péter csak épp úgy járt mint minden szélmalomharcos, aki szembe mer szállni a magyar szélsőjobbal, bemocskolják, megfenyegetik amit végül azok is elhisznek, akiknek van eszük és akkor jönnek az ilyen és ehhez hasonló blogposztok. Dániel biztosan beszélt hülyeségeket, ki nem? De üdítő színfolt volt a magyar posványban és ezért most bűnhődnie kell. Ami egyébként egy teljesen átlagos magyarországi történet, mindig is így volt, és jó is ez így. Én egyébként nem szimpatizálok vele, egyszerűen csak annyi, hogy amit tett az szerintem belefér, nagyon sok dolog amit mondott és ami miatt kritizálja őt ez a poszt is, szerintem csak védekezésből jött ki a száján (pl. Wittner leprostizása). De a magyar mérsékeltebb oldalnak ez túl sok, jobb a posvány, a dagonya, ezt szokták meg. Végülis...

Puncás Margit 2012.08.01. 10:10:31

Eddig nyolcból négy zsidózás. Esetleg ugyanezt kérhetném Facebook-profillal?

hajraorban1 2012.08.01. 10:23:22

Dániel Péter egy mocskos, rohadék, debil köcsög. Egy összeférhetetlen provokátor. Takarodjon az országból, ha nem tetszik neki.

Pont. Több szót ez a nyomorult senki nem érdemel.

Kivlov 2012.08.01. 10:29:30

dánielnek 1 jó lépése lenne: a Dunába ugrani...

Muad\\\'Dib 2012.08.01. 10:31:42

@lilalalilalázik:
Gyönyörű, ahogy egy primitív alak esetében megy a szerecsenmosdatás. A hozzá hasonló csőcselékkel mocskolódott a neten, még azután is, hogy Eörsi László megírta neki, hogy baromságokat beszél.

vazallus 2012.08.01. 10:47:08

@seheresezádé: Ha egy zsidó azt nyilatkozza, hogy hazautazik inkább izraelbe, és azt utána valaki megírja az zsidózik? Mi az hogy zsidózás? Ha egy zsidóra azt mondom zsidó az zsidózás? Ha egy kínaira azt mondom kínai, akkor kínaizok? Persze az mindegy, mert az senkit sem zavar. Nevetséges. A zsidók kreálják a zsidózást és ennek elég egyszerű oka van, hogy ne lehessen erről beszélni. Magyarorzságon csak azért nem 90%-os az antiszemitizmus, mert nem villan fel a képernyőn minden alkalommal egy zsidó felirat, amikor egy zsidó megjelenik a tv-ben. Egyszerűen az emberek igazságérzetét sérti az, hogy egy szűk csoport kirekeszt mindent és mindenkit, és az ezt szóvátevőket nevezik kirekesztőnek. Arról még nem is beszéltünk, hogy zsidó hogy váltogatja, hogy épp vallásnak vagy népnek nevezze magát. Hiszen ha szóvá teszik akkor vallás amiról nem lehet beszélni, ha ország kell neki akkor meg néppé válik.

Puncás Margit 2012.08.01. 11:08:08

@vazallus: Jó, erre én azt mondom, hogy mindig a szándék a fontos. És az az érzésem, hogy a legtöbb említett hozzászólás burkolt tartalma egy nép lekicsinylése.

szmoker (Homo Trollicus) 2012.08.01. 11:13:20

Az iyen daniel-felek tobbet tesznek az antiszemitizmusert mint egy egesz feszekaljnyi jobbikos.

2012.08.01. 11:18:27

Kiemelkedő a magyarság türelme és toleranciája. Máshol a befogadó nép simán meglincselte volna ezt a jöttment senkiházit, itt mindössze udvariasan érdeklődnek, hogy mikor óhajt visszafáradni izraelbe.

Kivlov 2012.08.01. 11:20:32

@vazallus:
Erről van szó.
Ők maguk kreálják, menedzselik az irántuk való ellenszenv 90%-át. Ebből élnek 70 éve...

Kivlov 2012.08.01. 11:26:06

@sikertelen kiégett frusztált:
előtte próbálkoztak mással is. most már szinte csak ez van...

Állítsuk meg a ......... 2012.08.01. 11:33:27

Baxxátok meg jobberek(fidesz+kdnp+jobbik), mostmár zabálhattok kósafalván horthy szeletet.
Remélem összefossátok magatokat tőle!!!

2012.08.01. 11:35:20

Szerintem a dániel péterrel (ill. az őt csodáló lájkolókkal is) meg kéne tenni mindazt, amit ő az általa inzultált tárgyakkal szemben cselekedett. Függetlenül attól, hogy én személy szerint szeretem-e azon tárgyak által képviselt szellemiséget, vagy sem.

Különben is annyira átlátszó és gyermeteg, óvodás színvonal már ez a mindenféle tárgyak szimbolikus büntetgetése, tiszta középkor, mint a vuduban, biztos otthon babákat is szurkálnak kötőtűkkel az ilyenek ...

(Rendes kultúrákban tudtommal az ellenérzésűek számára politikailag kellemetlenné váló / vált nyílt színi térelemek becstelenítése ismeretlen, eltávolításuk pedig törvényi úton nyilváníttatik szükségesnek, és szervezetten, civilizáltan, nyilvánosan zajlik - az igazi forradalmakat kivéve, ofkorsz, mert pl. az itt 1956-ban megtett szimbólumellenes cselekedetek teljes helyénvalóságát ezen ország polgára nem vitathatja el).

És feltételezem, hogy a libsibolsi érdekeltségű szobrok, emlékművek, temetők, stb. meggyalázásai is inkább az efféléknek köszönhetőek, semmint a normális magyar embereknek, azaz többnyire a cionista provokátorok által bevadított, és maradék normalitásukat is elveszteni látszó egybites magyargyűlölőknek.

Milyen ékesen is beszél az a láthatóan szándékosan így megrendezett interjú, ahol elsodortatja magát a GYF-et követő sajtóshaddal, alig láthatóan sugalmazva ezáltal azt, hogy á, őneki aztán semmi közvetlen kapcsolata nincsen imádottjával, pusztán a demokrácia iránti feltétlen odaadásból csinálja azt, amit ...

Egy rendes sajtós ugyanis ilyenkor újra veszi az interjút, ezúttal gikszer nélkül, ám a felvétel valahogy mégis így került ki ország-világ elé ... Ez a bohóc ugyanis nagyon jól tudja, hogy miféle szerepet kell játszania, és hogy ezzel a geggel a saját maga kiröhögtetésével együtt a megbízójától való szükséges távolságot is kimutatja.

SvenH. (törölt) 2012.08.01. 11:36:02

mi a gond a wittner marisnak az elvnevezesevel?
o kozszereplo, aki irtozatos nagy faszsagokat mond es Daniel csak a velemenyet mondta el...
igaz hogy utolagosan kiderult hogy nem volt igaza Danielnek, de hat ha abbol indul ki hogy milyen idiota hulye p.csa most az a maris akkor mar csak az a kerdes hogy 56ban is az volt-e

Muad\\\'Dib 2012.08.01. 11:40:38

@SvenH.:
Szerencsére, - veled ellentétben - a bíróságok meg tudják különböztetni a szabd véleménynyilvánítást, a rágalmazástól. Erre többen felhívták a figyelmét ennek a bohócnak is, de csak mondta a magáét tényként kijelentve a dolgokat.
Persze, ha szerinted ez így oké, akkor gondolom a kuruc stílusával sincs semmi bajod? Hiszen eszedbe nem jutna kettős mércét alkalmazni, ugye?

Szerintem nagyon jól csinálta a Tibi 2012.08.01. 11:53:26

@seheresezádé: Az előző században két alkalommal jutottak "kommunista" zsidók kontroll nélküli teljhatalomhoz Magyarországon. (vannak akik szerint a második még most is tart, de ez itt mindegy)

A nép egyszerű gyermekei számára ez keresztényüldözést, államosításnak beszolgáltatásnak nevezett szabadrablást, minden felelősség nélküli elmebeteg kínzást gyilkolászást , és mindenek felett trianont jelentett többek között, és ezt sajnálatos módon a zsidókkal hozták szoros összefüggésbe. Nem a gyilkolászó, "kommunista" zsidókkal, hanem enbloc minden zsidóval.

SvenH. (törölt) 2012.08.01. 11:58:43

@Muad\\\'Dib: milyen a kuruc stilusa? csak leprostiznak egy idiota ven hulye picsat vagy esetleg nepirtasra is felszolitanak szarmazas szerint?
szerintem van a ketto kozott kulonbseg te kis sivatagi egerke

SvenH. (törölt) 2012.08.01. 12:02:42

@Muad\\\'Dib: jut eszembe a birosag hozott iteletet vagy csak a feljelentes tortent meg?

Muad\\\'Dib 2012.08.01. 12:11:30

@SvenH.:
Nem lekurvázta, hanem egyszerűen egy másik emberként állította be, megkérdőjelezte 56-os tevékenységét, mindezt azután is, hogy egy történész többször nyomatékosan leírta neki, hogy hamis állításokat irkál.

SvenH. (törölt) 2012.08.01. 12:19:55

@Muad\\\'Dib: Daniel Peter EGYERTELMUEN allitja hogy az maganvelemeny, es a birosag is valoszinu el fogja annak fogadni, igy a birosaggal jonni nem korrekt, ugymond orbani...
majd ha meglesz a birosagi eredmeny akkor gyere majd azzal az ervvel...
addig te is es az a ven prosti egy csak egy kis csicska a daniel peter kariberu ugyvedekhez kepest

hajraorban1 2012.08.01. 12:26:56

Nem tudom: ha kiderült, hogy Dániel hazudott akkor miért van még itt olyan fércember aki védi ?

szmoker (Homo Trollicus) 2012.08.01. 12:27:07

@SvenH.: Rokon, kitartott, vagy uzlettars?

Muad\\\'Dib 2012.08.01. 12:27:30

@SvenH.:
Neked ez a prosti téma nagyon mániád. Sok ügyfél van anyunál, vagy mi ez a nagy prostiimádat?
Egyébként láthatóan nem vagy képes felfogni, hogy nem teljesen ugyanaz lekurvázni valakit, meg fényképekkel "alátámasztva" hazudozni a személyazonosságáról és 56-os szerepvállalásáról...

Puncás Margit 2012.08.01. 12:35:13

@Szerintem nagyon jól csinálta a Tibi: Emellett persze eltörpül a hatszázezer zsidó legyilkolása.

Muzsikok közt 2012.08.01. 12:44:24

Tök jó, akkora arc hogy már a sokadik index-poszt születik a méltatására? Azt is írjátok meg hogy ki akart vándorolni Izraelbe. Amúgy a botrányain kívül a kuty se ismeri.

excopp 2012.08.01. 12:45:47

- azzal a kollégával értek egyet, aki a "gyermeteg" jelzőt használta
- igen, D.P. infantilis, akár az egész magyar politikai homokozó:-(

Állítsuk meg a ......... 2012.08.01. 12:48:12

@Muad\\\'Dib:
Milyen szerepvállalás?

56 előtt mit csinált Marsika néni?

A zsidó temetőkben évtizedek óta tartó rongálásokhoz mit szólsz, hmmmm

2012.08.01. 12:54:38

@Salemi boszorkány:

Én őhelyette aszt szólom itt, hogy tán ideje bekamerázni ezeket végre + kebeklbéli inkálost felvenni őrnek, hadd tudja meg mindenki, miért is nem tudunk semmit ... :)

Muad\\\'Dib 2012.08.01. 12:54:50

@Salemi boszorkány:
Olvasni tudsz? 56-ról hazudozott össze mindent Dániel. Hamisan állította egy fotóról, hogy Wittner Mária van rajta. Plusz hamisan állította, hogy a rokona (az is érdekes ember, aki ilyen rokonra büszke) Wittnert tartoztatta le. Ezért többen szóltak neki, de csak folytatta.

"...A zsidó temetőkben évtizedek óta tartó rongálásokhoz mit szólsz, hmmmm"
Ki*aszottul nem értem, hogy jön ez ide (te mit szólsz ahhoz, hogy emberek halnak meg naponta?), de azt szólom, amit minden normális ember. Undorító alak, aki egy temetőben bármit is rongál, függetlenül attól, mit gondol akár politikailag valamiről, akár az adott személyről.

Állítsuk meg a ......... 2012.08.01. 13:02:58

@Muad\\\'Dib:
Nem erről kérdeztelek!
Mit csinált wittner mariska 56 előtt?
Talán dolgozott?Volt munbkahelye?
Hogyan fordulhat elő, hogy valaki a börtön után egyből leszázalékolásra kerül+ a Parlamentbe, közben a képviselői járulékok mellé 170 ezres nyugdíjat visz a postás.
Az édesanyám nem kapott ennyit nyugdíjat, aki egész életét az egészségügyben töltötte.

Szerintem nagyon jól csinálta a Tibi 2012.08.01. 13:03:26

@seheresezádé: Úgy látom előkerült az aduász. Ezt kb olyan felhanggal mondod mintha a hatszázezer zsidót egytől egyig Magyarországon magyarok gyilkolták volna le, és nem a wehrmacht vitte volna őket <munka>táborokba, ahol a háborús <munka>körülmények miatt pusztultak el olyan sokan. De ez már majdnem holokauszt-tagadás, úgyhogy nem feszegetném tovább.

Azt sem kellene elfelejteni, hogy a szovjet hadsereg magyar civilek százezreit hurcolta el szovjet <munka>táborokba, ahonnan szintén elég kevesen tértek haza. Erről kb negyven évig nem nagyon volt szó. Viszont szintén kb negyven évig államilag előírt kötelező ünneplés tárgya volt a "tanácsköztársaság", nem mellesleg szamuely féle gyilkosokról utcák voltak elnevezve. Keress régi Budapest térképeket, érdekes dolgokat találhatsz rajtuk.

Muad\\\'Dib 2012.08.01. 13:09:06

@Salemi boszorkány:
Ennek konkrétan mi köze van Dániel primitív hazudozásaihoz? Mert mintha nem ezeket a kérdéseket tette volna fel. Ha pedig ez érdekel, akkor esetleg kérdezz meg olyat, aki pl. 56-al foglalkozik. Mondjuk Eörsi Lászlót. Tudod, ő volt az, aki próbált Dániel nem létező agyára is hatni a témával kapcsolatban.

Állítsuk meg a ......... 2012.08.01. 13:12:27

@Muad\\\'Dib:
Arra is válaszolhatnál, miért történhetett az meg, hogy egy "igazi" forradalmár, nem szavazzta meg az ügynöklisták közzétételét!

Faszerkezet 2012.08.01. 13:14:18

@Salemi boszorkány:

Ha már hazudsz, akkor legalább okosan tegyen.

"Mit csinált wittner mariska 56 előtt?
Talán dolgozott?Volt munbkahelye?"

szolnokon és Kunhegyesen volt a járási tanácson gépírónő.

"Hogyan fordulhat elő, hogy valaki a börtön után egyből leszázalékolásra kerül+ a Parlamentbe,"

70-ben szabadult, és 80-ban rokkantosították. azért az annyira nem egyből.:) Paramentbe nem tudom mikor került, de sejtésem szerint a rendszerváltás után. az is szűk 20 év a szabadulás óta.

Faszerkezet 2012.08.01. 13:15:49

Megette a blogmotor a hozzászólásomat?

Állítsuk meg a ......... 2012.08.01. 13:16:28

@Muad\\\'Dib:
Azért kérdezem, mert lököd itt a sok rizsát, mint egy tudós, mint a szakma legavatottabbja.
Akkor te tudod, vagy nem, hogy kiskatonákat gyilkolászott-e a néni, esetleg azt is miből élt valójában 56 előtt?

Muad\\\'Dib 2012.08.01. 13:18:14

@Salemi boszorkány:
Látom neked teljesen felesleges magyarázni. Ugyanis nyomod itt a mantráidat, aminek semmi köze a témához. Mit tudom én, ezt esetleg Wittnertől kellene megkérdezni, nem vagyok én a titkára.
Egyébként az egész hozzáállásod jellemző erre a kis magyar posványra. Szerinted, ha valaki olyan, akivel te nem értesz egyet, netán nem mindig viselkedik korrekten, az már elég ok arra, hogy bármilyen mocskos, ordas hazugságot lehessen a legalpáribb stílusban terjeszteni az illetőről.

Muad\\\'Dib 2012.08.01. 13:20:29

@Salemi boszorkány:
Biztos elkerülte a figyelmedet, hogy említettem egy bizonyos Eörsi Lászlót, aki a Dániel "úr" ismerőse, és többszörösen kifejtette már a témáról a véleményét. Esetleg lehet olvasnod kellene, mielőtt osztod az észt. Az illető a témával foglalkozó történész, esetleg, ha nem baj, lehetne tudományos alapnak tekinteni a véleményét, jó?

Állítsuk meg a ......... 2012.08.01. 13:25:36

@Muad\\\'Dib:
A cikkben szerepelt a wittner téma:)
Ha nem tudsz konkrétan semmit a néniről, akkor miért véded ennyire?

Állítsuk meg a ......... 2012.08.01. 13:28:21

@munkasterror:
10 éves munkaviszonnyal 170 ezres nyugdíj, nem semmi.
Azt is tudod, hogy miből telt egyből telekvásárlásra és házépítésre a börtön után?

kifordított nagyanyó 2012.08.01. 13:28:48

"Szélsőjobbos" létemre nem igazán tudom értékelni ezt a szoborfestegetést,egyik oldalról sem.Dániel meg nem érdekel.
Felőlem akárkinek lehetne szobra.
Dánielről egy kis adalék:))
www.naczivadasz.com/?q=soha_nem_adjak_fel

Állítsuk meg a ......... 2012.08.01. 13:30:19

@munkasterror:
Gépírónő volt?:)
Az első fia miért került állami gondozásba, ha ő gépírónő volt?
Miért nem vette magához?

Wagem 2012.08.01. 13:31:28

@Salemi boszorkány: Össze..de lehetne kérni a szádba?

Muad\\\'Dib 2012.08.01. 13:32:00

@Salemi boszorkány:
Mondjuk azért, mert az a primitív hazugságáradat, amit dániel előadott, nem igaz. Lehet, ilyen egyszerű a dolog? Attól más témában nem kell egyetértenem vele, de ez nem ok arra, hogy ne tegyek szóvá egy aljas alaptalan lejáratást.

FYI

"„Péter, tévedsz, ezen a képen nincs ott Wittner. Ő Nagy Dezsőné Markos Mária, aki leköpi Papp József honvéd ezredes holttestét. Ő volt a ’Mocsok’ alvilági nevén, nem Wittner. Őt 1957-ben jogerősen 8 évre ítélték. Mindezek miatt a korábbi beírásod is téves volt....Péter, nem olvastad a privát üzenetemet?...Ne vegyétek szerénytelenségnek, de mégis csak a téma kutatója lennék...”
Eörsi

Valamint:
hvg.hu/itthon/20111027_wittner_tortenesz_lincseles

Faszerkezet 2012.08.01. 13:33:02

@Salemi boszorkány:

Én nemtudom. Te tudod?

Mellesleg Wittnernek nincs vagyona. (Legalábbis hivatalosan)

Igazat megvallva a legszegényebb politikus címet is megkapta, most, hogy kicsit jobban utánnanézek.:)

sanyix 2012.08.01. 13:34:24

@seheresezádé: te mindenhova benyomod ezt a faszságot? Nézz már utána a számoknak te jóképességű. Igaz az hozzád hasonlóakat a tények soha sem érdekelték túlságosan.

Puncás Margit 2012.08.01. 13:39:12

@sanyix: Miért, neked milyen adataid vannak?

Állítsuk meg a ......... 2012.08.01. 13:40:39

„1956 igazán még nem is ért véget, akkor fegyverekkel vívtuk, most viszont a szellemi síkon folyik a harc. Még mindig ott vannak azok az emberek, és még mindig árulják a hazát, csak akkor Kelet felé, most pedig Nyugat felé”, fogalmazott Wittner Mária. A politikus hozzátette, meg kell tanulni ok-okozati összefüggésben gondolkodni. Még sok minden nem tisztult le, sok takarítanivaló lenne az országban, amit 21 éve az MDF elszalasztott."

itt egy kép a fegyveres néniről
erdely.ma/ujkepek/2012/02/nagy/1378413.jpg

fegyvert biztosan használt.

Faszerkezet 2012.08.01. 13:41:32

@Salemi boszorkány:

Mert gépírónők nem adhatják állami gondozásba a gyereküket?

SvenH. (törölt) 2012.08.01. 13:43:04

@Salemi boszorkány: "Arra is válaszolhatnál, miért történhetett az meg, hogy egy "igazi" forradalmár, nem szavazzta meg az ügynöklisták közzétételét!"

talan mert egy besugo volt, most meg a 170e -s nyugdijat felmarkolja es nem tudna megtenni, ha kiderulne
vagy ugy egyszeruen csak kiengednek valakit a bitofa alol? mi is volt Mecs Imrevel?
ott lehetett szabadon velemenyt nyilvanitgatnipl. a 301es parcellanal, de a Wittner Szenteletu Tiszta Marianal mar nem?

2012.08.01. 13:44:54

Figyuzzatok, wittnertlekurvázók, ti talán még a Tóth Ilonáról is, rendszerváltás ide vagy oda, megint ugyanazt állítanátok, amit a pere alatt, ha nem sikerült volna kivégeztetnetek, és ma szólna egy-két keresetlen szót arról, amit műveltek, azóta is, ezzel nektek adatott lelkivilággal, gondolom.

Wittner a maga térfelén a karhatalmista Hornról ugyanolyan joggal mondhatta azt, amit a szíve diktál, mint ti a most a ti 90+ éves prédáitokról, akik viszont a ti időtökben már soha egy ujjal sem nyúl(at)tak hozzátok. Pedig én sem díjazom a haldoklók rugdalását, csak tényleg arcpirító a mércétek, ti híres demokraták ...

És ha már "kiskatonáztok" itten folyton, hát a ti mai prédáitok nem épp ugyanilyen "kiskatonák" voltak anno?

És ha az a "kiskatona" történetesen mondjuk ávós volt, ez esetben a terrorgépnek ugyanolyan eleme volt, mint mondjuk korábban egy Wehrmachtot kiszolgáló legutolsó ukrán szakácsnéni egy szovjet partizánosztag szemében ... De a hős vörösöket persze szeretitek, ugye?

Muad\\\'Dib 2012.08.01. 13:45:12

@Salemi boszorkány:
NEEEE, tényleg? Forradalomban fegyvert szoktak használni? B+, én nem gondoltam volna. Azt hittem puszikat dobált a szovjet tankok, meg állambiztonságiak felé...
Ugye te csak ilyen médihekk vagy, valld be...

Állítsuk meg a ......... 2012.08.01. 13:49:05

@munkasterror:
Persze aki beadja a gyerekét azt még szentté is kell avatni.
A másik etnikumnál pont ezaz, amit annyira elítéltek.

newtehen (egyszerű mint a faék - de működik) · http://avie.freeblog.hu/Files/tehen.jpg 2012.08.01. 13:52:24

"hiszen előtte már többször leöntötték a szobrot vörös festékkel."

Nem keverted össze a Horthy szoborral?

Állítsuk meg a ......... 2012.08.01. 13:52:26

@Muad\\\'Dib:
Akkor elképzelhető, hogy ez néni besorozott fiatal katonákat gyilkolászott a fegyverével?
Esteleg lőtt mindenre, ami élt és mozgott?
18 évesen felkerülve Pestre, állástalanként, állandó raportra járva a rendőrségre, pont ez jutott eszébe a munka helyett?

Faszerkezet 2012.08.01. 13:53:29

@Salemi boszorkány:

Ok. Ha elítélem wittnert, akkor teljesen jogosan fogom rühelleni a másik etnikumot?:)

De én egy szóval nem mondtam, hogy szent. Nemes egyszerűséggel annyit jegyeztem meg, hogy hazudsz róla.:) Attól még nem lesz szent, sem alávaló mert te csúsztatsz.

Állítsuk meg a ......... 2012.08.01. 14:00:56

@munkasterror:
Mit hazudtam róla?
Hogy néni?
Hogy esetleg használta a fegyverét a forradalom idején és ölt?
Hogy esetleg az Állambiztonsági Szolgálatok Történeti Levéltárában őríznek egy-két jelentést, no nem róla, hanem másokról, olyan jelentéseket, amelyeket ő adott a tartótisztjének.Talán ezért nem szavazta meg az ügynöktörvényt?

Muad\\\'Dib 2012.08.01. 14:04:34

@Salemi boszorkány:
Jó, most már mindent értek. Szerinted 56 nyilván ellenforradalom, amit hál'istennek a szovjetek időben megakadályoztak. Ezen kívül épp csak azt nem írtad le, hogy a téma egyik legkiválóbb hazai történésze hazudik és valótlanságot állít. Mindezt Dániel NYILVÁNVALÓ hazugságainak védelme miatt. Innentől kezdve a veled való vitát lezárom, mert aki ennyire aktívan véd egy hazugságot, az teljesen nélkülözi az objektív látásmód képességét.

Faszerkezet 2012.08.01. 14:08:26

@Salemi boszorkány:

Pl, itt csúsztatsz egy ordasul nagyot.:)

"Hogyan fordulhat elő, hogy valaki a börtön után egyből leszázalékolásra kerül+ a Parlamentbe,"

Ez a használt fegyvert és ölt....Hát ez nevetséges. tudod egy forradalomban (ami tulajdonképpen egy háború) ez már csak így szokás. Van két oldal, fel vannak fegyverezve, és lelövöldözik a szemközt állókat.

az ügynöktörvényt meg nem szavazta meg. Fogalmunk nincs miért, ismét csak spekulálhatunk, és teóriákat állíthatunk fel. De egyszer úgyis kinyílnak a levéltárak, és tiszta lesz minden. Kérdés az, hogyha ez megtörténik, és egy huncut betüt nem találnak róla, akkor te és a hozzád hasonlók fognak e írni egy huncut sort arról, hogy bocsi, amiért olyan színben próbáltuk feltüntetni, mint egy besúgót.

Állítsuk meg a ......... 2012.08.01. 14:09:41

@Muad\\\'Dib:
Ha nem vetted volna észre én már korábban befejeztem a diskurzust!:)

SvenH. (törölt) 2012.08.01. 14:11:48

@Muad\\\'Dib: az az allitas hogy prosti volt az bizonyitva volt hogy hazugsag? tehat a tema legnagyobb ismeroje altalad emlitett: "a téma egyik legkiválóbb hazai történész", az tudja hogy szenteletu volt? esetleg szuz?
hiszen Dániel NYILVÁNVALÓ hazugságainak egyike volt ugye?

vagy mirol hazudott Daniel, meseljel mar...
meg az hogy egy kozszereplot egy ember leprostiz az mitol is HAZUGSAG???

Faszerkezet 2012.08.01. 14:21:14

@SvenH.:

Hát, mifelénk ha valaki előszed egy fényképet amin látszik egy alak, meglehetősen kompromitálható helyzetben és aztmondja, hogy az XY, majd késöbb kiderül, hogy nem XY van a képen, az biza hazugság.

Nah ezt tette daniel

jubuci 2012.08.01. 14:24:39

@SvenH.: nyugodjál már meg kicsit
A törvény szerint ha valaki valamit állít annak kell bizonyítania és nem annak kell cáfolnia, akire mondja.
Dániel hozott bizonyítékokat, tanúvallomást, rendőrségi jegyzőkönyvet Witner prostiságáról?
Nem hozott. Akkor ez bizonyíték nélküli állítás amit rágalomnak hívnak a jogban. Te is bekussolhatsz szépen és csendesen eszegessed a Dániel seggéből a szart amit ki nyomogatsz belőle a szádba, attól szaros büdös a szád.

Állítsuk meg a ......... 2012.08.01. 14:25:17

@munkasterror:
Sok anyag tűnt már el abból a levéltárból.
Miért nem engedi, hogy kiderüljön az ügynökmúlt, hiszen pont ők utálták a legjobban a besúgókat.
Talán kiderülne végre az igazság a többiekről is.
Elég sok 56-os volt közöttük.

Egy 18 éves leányanyának nem volt jobb dolga, mint fegyvert ragadni és lövöldözni?
A saját viselkedésével, saját magát tünteti fel olyan színben.
Ha megszavazza az ügynöktörvényt, akkor világossá vált volna, hogy nem volt besúgó.
Ezután kétkedik az ember.
Mivel Ő közszereplő saját magát teszi ki támadások sorozatának.

Muad\\\'Dib 2012.08.01. 14:26:41

@SvenH.:
Ugye nem vagy ennyire hülye, csak rokon, esetleg szerető Dániel köreiből?

"...„A néhai rokonom tartóztatott le egy Mária, azaz ’Hajtós Mari’, illetve ’Mocsok’ nevű prostituáltat és többen megerősítették, hogy ez Wittner Mária volt, bár szerintem ez a fotókból is egyértelműen megállapítható...”
from Dániel
"...Péter, tévedsz, ezen a képen nincs ott Wittner. Ő Nagy Dezsőné Markos Mária, aki leköpi Papp József honvéd ezredes holttestét. Ő volt a ’Mocsok’ alvilági nevén, nem Wittner. Őt 1957-ben jogerősen 8 évre ítélték. Mindezek miatt a korábbi beírásod is téves volt....”
from Eörsi

jubuci 2012.08.01. 14:34:19

@Muad\\\'Dib:
A SvenH nem rokona a Dánielnek hanem a szeretője. Kaki szex partikon szoktak részt venni. Egyik ismerősöm tartóztatta le egyszer mert a kakizás után nem elégült ki és az utcán járó kelőket zaklatott. Csináltak róla fótót, töben is megerösitették hogy ez SvenH volt, a másik neve "Szaros száju". A fotóból ez egyértelmüen megállapitható.

SvenH. (törölt) 2012.08.01. 14:47:53

@jubuci: latszik a szinvonal megvan a zartosztalyon is

2012.08.01. 14:48:42

@Salemi boszorkány:

Mondok jobbat: egy alig 16 éves nemanya leánynak egyszer csak nem akadt jobb dolga, mint otthagyni a tehenet, a kapát, meg a trágyát, és az ő nyelvén még csak nem is makogó, vasba csomagolt fickókkal szemben felemelni egy 50+ éve furton szabdalt és fosztogatott, többször pofáncsapott ország zászlaját.

Ő is vasba bújt és fegyvert fogott, és használta is azt, és másokat is erre buzdított. Tette, amit tett, és amit állítólag egyszer a kert végiben mondtak neki a hangok.

Szomorú, csak annyi, hogy aztán a sajátjaitól otthagyva a másféle vasbacsomagoltak, aprófa gyanánt jól el is tüzelték érte a végén. Valahogy őt azóta mégsem kárhoztatják, és mégsem bántja mindezekért senki.

És ő aztán nem salemi volt, sőt, mint utóbb kiderült, még csak nem is "boszorkány" ... :)

SvenH. (törölt) 2012.08.01. 14:56:04

@Muad\\\'Dib: a szigoru mentat logika alapjan ez a bizonyitas KEVES

anya 18 evesen es elmegy lovoldozni, a gyereket meg lebassza... ezt manapsag siman lekurvazzak....
bocsanatot kerek ha ezzel megbotrankoztatom a rendes hivatasosakat akik a testuk arusitasabol elnek

Muad\\\'Dib 2012.08.01. 15:01:04

@SvenH.:
Ezek szerint, ha valaki felrak egy képet és valótlanul állítja róla, hogy ki van rajta, az nem hazugság. Majd miután erre felhívják a figyelmét, továbbra is azt állítja, hogy a képen a "Mocsok" becenevű Wittner van. Ezután még egyszer szólnak neki, hogy értse meg, nem ő van a képen, és soha nem is volt ez a neve, hiszen az egy másik személy, akkor sem vonja vissza amit állított.

Tudod, azt kell mondjam, tévedtem. Te mégiscsak inkább debil lehetsz, mert aki tényleg érintett ebben az ügyben, az már nem próbálja védeni a hazugságokat, hanem egyéb kifogásokat keres.

SvenH. (törölt) 2012.08.01. 16:10:26

@Muad\\\'Dib: az hogy a Kwisatz Haderach nevet ERDEMTELENUL veszed fel az meg hagyjan, de hogy az ESETROL nincsenek lenyegi informacioid es itt hozzaszolsz az mar GOND!!!

kepviselofunky.blog.hu/2011/10/27/csunyan_beegett_gyurcsany_kurvazo_foembere

olvasd el, szoltak neki, majd bocsanatot kert a fenykepbol levont kovetkeztetes miatt, ENNYI
viszont fenntartotta a korabbi velemenyet hogy a ven debil a mostani teljesitmenyevel nem melto az 56os hos nimbuszara

szerintem meg a 170e-s nyugdijra nem melto, hiszen BEBIZONYITOTTA a ven hulye hogy nem akarja hogy belenyulkaljanak a multjaba, hiszen NEMMEL szavazott az ugynoklistas kerdesre
meg amugy is a prostik miert kapjanak nyugdijat?

Muad\\\'Dib 2012.08.01. 16:25:21

@SvenH.:
OMFG!!!
Te, te teljesen sötét vagy. Még a végén is ott irkál arról a fotóról, amin NEM Wittner van...
De csináld csak, normális ember legalább látja, hogy milyen sötét alakok flangálnak pártállástól függetlenül. Szerencsére, ez feltűnt az általad említett ,nem épp kormánybarát blognak is:

"Csúnyán beégett Gyurcsány kurvázó főembere"
"...A remek threadet aztán egy normális ember hangja zavarta meg: Eörsi László történész, a kor ismert szakértője jelentkezett egy apró helyesbítéssel...Azt hiszik, Dániel és baráti köre ezután elszégyellte magát és bocsánatot kért, vagy legalábbis elhallgatott?...Dobtár méretű tévedés!!!...Aztán végre megtörtént a csoda és Dániel Péter a földig hajolva kért bocsánatot a kivételesen gusztustalan karaktergyilkosságért. Csak viccelek:..."
UGYE TUDSZ OLVASNI? "Csak viccelek"
Hol kért itt bocsánatot?

"...olvasd el, szoltak neki, majd bocsanatot kert a fenykepbol levont kovetkeztetes miatt, ENNYI..."
Hát apám valami ordas nagy runtime error-ra futottál, lévén az egész blog bejegyzés arról szól, hogy képtelen volt elnézést kérni, vagy legalább abbahagyni a dolgot...

Állítsuk meg a ......... 2012.08.01. 17:46:28

@ekszvájzed:

Azért Jeanne d'Arc-ot nem lehet egy lapon említeni a Marishkával.
Ő egy 100 éves háborúban vezette a franciákat az angolok ellen.Ott nem franciák gyilkolták a franciákat.

wittner maris követve anyja példáját bevágta a gyermekét állami gondozásba, elég homályos az életútja.
Szerintem nem mond igazat, nagyon sok mindenben nem mond igazat.
Kétszáz napot töltött börtönben halálraítéltként, a másodfokú bíróság azonban 1959. február 24-én életfogytiglanra változtatta az ítéletet. 1970. március 25-én szabadult nemzetközi nyomásra.
Azt már meg sem kérdezem, hogy hány embert ölt meg és miért csak ő szabadult meg az akasztófától.
Anno pár éve nyilatkozta, hogy őneki azt mondták, azért nem szabadulhatott amnesztiával, mint a többi igazi 56-os, mert köztörvényesként tartották fogva.

Salemben sohasem voltak boszorkányok, ott is csak egy rakás xar buta ember volt aki Istent játszott.

2012.08.01. 18:48:13

@Salemi boszorkány:

Tudod, csak hogy a fransziáknál maradjunk, annak a híres nagy forradalomnak is volt néhány tömegbe elvegyült, no-name sans-culotte hölgyszereplője a külvárosokból, akiknek a múltja valahogy szintúgy ködbe vész ...

Akik sok más miegyéb regés tetteik mellett pl. felmutatták Marie Antoinette lefejezett barátnőjének fejét börtönének ablaka előtt, a lándzsára tűzve, és rikoltozva követelték, a megrendülten holtra vált exfelségtől, hogy csókolja meg azt ...

A Sz-E-T és a trikolór eszméjének állítólagos mai örökösei azonban kicsit sem szégyellik magukat miattuk.

No hát amiért a baloldalon tisztelni és misztifikálni szokás a balos ügyekért síkra szállt forradalmárnőket, voltak azok annak előtte bárkik, úgy adassék ez meg a nem-baloldaliaknak is. És főleg úgy, hogy nem egykori bíráik mai szellemi örökösei mondják meg a higgadt tudomány helyett, hogy kik is voltak ők.

Tudom, mi volt Salem, okoska. DE a vicceskedő párhuzam számomra adta magát ... S vajon nem boszorkányüldözés-e ezzel a parancsra dokumentum- és szoborpiszkító, agresszív majommal megspékelve Wittner esete, akár tiszta lázadó volt, akár nem? ...

Egy zárógondolattal vissza megint a franciákra: bár költött munka az, de a Tragédia párizsi színe nem rémlik egy kicsit?

Fekete Dália 2012.08.01. 19:25:11

@ekszvájzed:
Nem nekem nem jutott párizsi szín, csak a párizsi színe.
Dramaturgiailag. hogy jövök én ehhez?
Nekem a franciázás jutott eszembe.
Látod ez az igazi párhuzam egy 56-os elítélt és 1789 között.

2012.08.01. 20:02:46

@Salemi Boszorkány:

Gratulálok, igazán magas, alternatív költői szintet sikerült megütnöd ezzel, ha ugyan saját volt, s még mosolyognék is, ha még a régi libsi volnék ... Hogy neked mi jut eszedbe ... De nem csapom le, azért se, hogy kivel-hol is tessen ezek után franciázni, csókolom, mert nem vagyok én olyan ... :)

Az azonban már elmúlt, főleg azok miatt, akik ma az efféle sivár lélekre valló wittnerezéseket is igénybe véve, és profi módon sugalmazó propagandisták közreműködésével ismét "ellenforradalmat" csinálnak abból, amiben még 20 éve megegyeztek mindenkivel abban, hogy jogos és igazságos forradalom volt, egy elnyomó, és a magyar néptől idegen rendszer ellen.

Szóval miért is jó ez a megfordított vélemény napjainkban megint nektek?

És mondd meg nekem: a baloldali forradalmárnőkben vajon miért nem érdekes a ballibeknek ennyire, hogy kurvák voltak-e, vagy sem? Hiszen a ballib oldal úgyis nagyon szereti a burjánzó nemiség forradalmi tobzódásait, főleg ha valós társadalmi robbanásokkal kapcsolódnak össze, pl. a nyugati hatvanas években ...

A forradalmiság balos kultuszában a testiség épp elég nagy részt visz, ezt már a libertinus De Sade és mások óta tudjuk, bár aztán, mire ide értek vele sajna, megszovjetesedett cuclistáink alaposan meghagyták azt inkább a "hanyatló Nyugat ópiumának" ... :) Nem értem, azonban, hogy mára mi bajotok a van tehát a szexszel, ti kis lázadók ...

Állítsuk meg a ......... 2012.08.01. 20:40:48

@ekszvájzed:

Nem én kezdtem a franciázást, de ha már ennyire elkapott a szófosás, akkor megválaszolhatod saját magad.
Mi bajunk a stexxxel?
Biztos prűdek vagyunk, vagy erkölcsösek.

Megegyeztünk?
MIKOR, HOL, KIVEL?
Abban most megegyezek veled, hogy mindkét oldalon voltak köztörvényes bűnözök.

ti kis lázadók?:))
Nem vagyok többen, nem szoktam fejedelmi többest használni.
Bonaparte az egy törpe volt, mint ahogyan sok jobboldali is:))
a diktátorok szívesen láttatják kicsinek és hitványnak az ellenfelet.
Lovon ülve meg mindenki nagyobbnak tűnik ugyebár, ezt jól tudjuk horthy óta.
Hahhh a paranoidok meg be is képzelik maguknak, hogy mindenki potenciális ellenfél.
Mesélj a fülkeforradalomról, izgi volt?

2012.08.01. 21:08:40

@Salemi boszorkány:

Jól van, jól van, legyen béke. Én aztán csak kérdeztelek szépen. Mert mindig abból indulok ki, hogy semmi gondolatkör nincsen meg annak történeti előzményei nélkül ...

És már mondtam ezt-azt a mércéről, ha észrevetted ... Akkor mi is van most a hórihorgas volt főpapagáj hívei által lelkesen aposztrofált "felcsúti törpével" ? :) Ő, a magas termete miatt véletlenül sem volt vagy lehetne diktátor, igaz, és teljes joggal sugalmazta ellensége kicsinyítését?

S ponthogy te látod bennem a fityeszfant, ez aztán a kacajgás. Mivel vitykáék kábé az alsó az alfelemben foglalnak méltó helyet, a ballibbel együtt, így jó messzire kerültem a fülkeforradalmat, ám az nem is volt izgi, mert jól sejtettem, hogy a gyufafejék produkciója után úgyis ez lesz ...

De ha ez így meg tovább, a következő sorsvetéssel minden bukni fog. Mert ha van igazság az eddigiek közül senkit se szavaznak vissza ...

No, én mára el, és csőváz.

Állítsuk meg a ......... 2012.08.01. 21:24:36

@ekszvájzed:
Hát tudtam, hogy egy szélsőjobberrel hozott össze a sors, csak nem gondoltam.

Anyukám azt mondta, hogy óvakodjam a törpéktől és ezt be is tartom!
Az apukám meg azt mondta, hogy ne lépjek szélre!

Egyébként majd holnap el, elmesélhetnéd, hogy Évának miért kellett volna egy randa csillagász, amikor lehet, hogy Ádámtól is irtózott.
Bár tudom a keresztények szeretik az első NŐt bűnösként beállítani.
Ez már kétezer éve is lejárt lemez volt.

Szerintem Évának a magas kék szeműek jöttek be, nem a törpe emberek.
De mivel Madách is csak egy férfi volt..........

SvenH. (törölt) 2012.08.01. 22:57:05

@Muad\\\'Dib: na debilkem akkor nezd ezt meg

www.youtube.com/watch?v=cBBK3VdqKeg&t=4m25s

na akkor leszallsz mar a temarol te kis harkonnen fasz?

2012.08.02. 09:44:40

@Salemi boszorkány:

Nekem meg azt mondta az anyukám, hogy nem tetszik a frizurám, óuó ... :)

Naszóval itt zörög a haraszt, kérem, mert miért is autómatice széljobbos az, aki egyik ócska, primitív ganyétúró selejtből sem kér, már egy elég jó ideje? Honnan véled hogy pl. nem a Thürmer Munkáspártja járt a fejemben? :)

És nehogy azt hidd, hogy az alatt a (kb) száz év alatt egy francia sem volt ideig-óráig, vagy akár egész életében angolpárti, vagy angolbarát, hiszen az a fajta nacionalizmus, amit ma annak hívunk, nem úgy volt jelen, mint az utóbbi 200 évben. Mondjuk az őellene harcoló burgundok már 1419-ben az angolok oldalára álltak, és annyira voltak ők is franciák, mint a mi Jankánk ...

Továbbá a Tragédia kapcsán, mint mondtam, költött műről van szó ... (mellesleg Kepler nem is volt annyira randa, mondjuk II. Rudolfnál szebb volt, de női szemem nem lévén ezt tényleg inkább rád bíznám) Erre már besorol nálad a sorba egyfajta feminista-aktivista sértettség is ... :) Azért nem kéne ennyire, mert az igaz feminista sose kurvázna le senkit, vitatott holttest-köpködés ide vagy oda.

Az édenkerti történettel kapcsolatban: Éva eredendő bűnéről a zsidó teremtéstörténet (Genesis) értekezik, a keresztények akkor még a fasorban se voltak ... Mondom én, hogy okoska vagy te.

A többivel meg fordulj talán az írásmagyarázatba legendákat, szimbólumokat, mint az Ádámot elcsábító női démon, Lilith, vagy személy szerint maga Lucifer, stb. beleszövő antik zsidó, vagy gnosztikus, esetleg ezoterikus szerzőkhöz.

Ajjaj, tovább olvasván itt már nagy a baj ... jól értettem: MAGAS, SZŐKE, KÉKSZEMŰEKET mondtál volna ??? :DDD


süti beállítások módosítása