Hírek és kommentárjaink

Goldenblog-díj

goldenblog_szeles_1.png

Csatlakozz a Facebook-on

Utolsó kommentek

Hírmátrix

Horthy-kultusz, avagy a hülyeség eszkalációja + FRISSÍTVE

2012.05.14. 23:40 - Fidelio

Címkék: kereki történelem szobor kultusz don kanyar horthy miklós dániel péter szoborállítás történelmi vita vörös festék

Ha egy nép nem ismeri a saját történelmét, akkor könnyen úgy járhat, hogy újraéli azt. Márpedig nagyon úgy néz ki, hogy mi magyarok nem ismerjük a Horthy-korszakot.


A Horthy-szobor ünnepélyes avatása

Pedig terjed a lelkesedés. Gyömrőn átkeresztelik a főteret „Szabadságról” (!!) Horthy-ra. Országos bált tart a „Vitézi Rend", ami egykor amolyan Horthy-nemesség lett volna. Kerekiben pedig Horthy-szobrot avatnak.
 
Mondhatjuk, hogy ez komolytalan figurák műve, elég csak ránézni a „Vitézi Rend" főkapitányára, ahogy valaha csinos combú hitvese mellett lépdel fehér operett-uniformisban, fél kiló rendjellel a mellén. Nem tűnik különbnek a fülbevalós kereki alpolgármester, aki a szobrot avatta. Vagy a Gój motorosok, akik még normális magyar nevet sem tudtak találni maguknak (annyira nem-zsidók, hogy nevükben is héber szót használnak).
Vitézek és vitézné
A figurák komolytalanok, de mégiscsak két település önkormányzata döntött, egy harmadik önkormányzatot pedig maga a polgármester képviselt a vitézi bálon, sőt a kormány egyik államtitkára vállalta a védnökséget – és természetesen azóta sem mondott le.
 
Miért is tenné? Hiszen a parlamenti kétharmad szavazta meg a Kossuth tér visszaállítását az 1944-es állapotra, ami ugye a Horthy-rendszer utolsó éve volt. Az alkotmányunk ő alaptörvényük pedig a jogfolytonosságot 1944 márciusához köti. S ez így is lesz mindaddig, amíg egy kétharmados többség észre nem veszi, hogy a rendszerváltás már két évtizede megtörtént.
 
Ha komolyan vennénk a történelmet, nehéz lenne megmagyarázni, miért kell szobrokat állítani egy kormányzónak, aki belevitte az országot egy nyilvánvalóan vesztes világháborúba. Aki ehhez kötötte a Trianon-nal elvesztett területek visszaszerzését, és ezzel végképp elvesztegette a korrekció lehetőségét.
Egy katonatisztnek, aki otthagyott a cudar orosz télben a Don-kanyarban egy magyar hadsereget.
Egy hadsereg-parancsnoknak, aki végülis rászánta magát a háborúból való kiugrásra, de a hadserege magára hagyta.
Tehát komolyan: miért kell szobrot állítani egy ilyen pancsernek?

"Ha rád kiállt a cimborád: tovább, tovább, tovább!"
 
Lenne mit megbeszélni, ha akadna a Horthy-kultusz építői között, aki hajlik az eszmecserére. Mi volt a felelőssége a kormányzónak abban, hogy Radnóti Miklós költőt az említett 1944-es évben – számos társával együtt – átadták egy idegen birodalomnak. Őt kényszermunkára, amit nem élt túl. Említhetnénk több százezer áldozatot is, de fölösleges, hiszen nem folyik rendes vita.
 
Helyette van átnevezés, szoborállítás. Meg tér-átalakítás sok-sok milliárdért, ami miatt egy másik magyar költő szobrát költöztetik át.

Minden jóérzésú ember úgy gondolja, meg kellene védeni József Attila szobrát a méltánytalanságtól.

Sokan gondoljuk úgy, hogy nem kellene Horthy-szobrokat állítani. Nem könnyű dolog, hiszen, ha egy önkormányzat úgy dönt, akkor átnevezheti a főteret. Lehet tüntetést szervezni, amitől a döntést nem fogják visszavonni, de talán nem lesz további átnevezés.
 
Az ilyen tehetetlenség-érzésből aztán újabb ostobaság is eredhet. A kaszinótojásos ügyvéd – aki a kifüggesztett nenyiket kente össze – most ismét úgy érzi, tér nyílott neki. Azt tervezi, hogy vörös festékkel önti le Kerekiben a Horthy-szobrot. Ezt már az avatás előtt megígérte. Meg is jött a válasz a Gój motorosoktól: ha bántódása esne a szobornak, a helyzetet ők "gyorsabban megoldják, mint a bíróság".
 
Méltányolná is az ember Dániel Péter bátorságát – egyszer valóban az volt, amikor a Károlyi szobornál egyedül szembenézett a jobbikos tüntetőkkel. Most persze ez nem olyan nagy bátorság, előre meg van hirdetve az akció, időponttal: kényelmetlen volna a kormányzatnak, ha erőszak történne.
 
A baj az, hogy ezzel a vörös festékkel a széljobb ostobák példáját követi, akik rendszeresen leöntik például Churchill szobrát – természetesen vörös festékkel.
 
Az nem vigasz, hogy Horthy történelmi megítélésében neki van igaza. A történelmi vitát folytatni ugyanis nem lehet festékkel.
 
A József Attila szobrot azonban meg kellene védeni. 
 
FRISSÍTÉS:
"Dániel Péter ügyvéd az éjszaka folyamán vörös festékkel öntötte le a Kerekiben felállított Horthy-szobrot, nyakába pedig „Tömeggyilkos, háborús bűnös” feliratú táblát akasztott"

Ezzel sikerült a széljobbos ostobák szintjéről a jobber csőcselék szintjére juttatnia az ügyet.

 

Ha tetszett a poszt, csatlakozz a Fideszfigyelő-csoportjához a Facebook-on.

512 komment

· 10 trackback

A bejegyzés trackback címe:

https://fideszfigyelo.blog.hu/api/trackback/id/tr714508871

Trackbackek, pingbackek:

Trackback: Mondjátok meg Júliának... 2012.05.16. 23:02:45

 A pécsi Egyetem eredmény nélkül zárta le a vizsgálatot Gyurcsány Ferenc dolgozata ügyében. A DK szerint "megdőlt a plágiumvád". Az MN szerint "Gyurcsányt nem tisztázták".Közben (nem) mellesleg kiderült:nem igaz, hogy Gyurcsány...

Trackback: Qrva nagy gáz van szimbolikus ügyek terén 2012.05.16. 17:13:15

Lassan már tényleg elhiszem, hogy teljesen meghülyültünk. Mint írtam korábban, nem éltem meg diadalmámort, amikor megtudtam, teret és szobrot is kap a Kormányzó Úr, a Nemzet Apja, mivel nem értek egyet hatalomgyakorlási módszereivel és úgy általában a ...

Trackback: Hősünk Horthy 2012.05.16. 16:06:29

Teniszben szép sikerei voltak, remekül mozgott az úri társaságban. Később tengerre szállt, ahol először hajókat, majd magát a tengert veszítette el. A szárazföldre lépve megmaradt korábbi pályája ívén és elvesztette az országot. Ma sokan meghatottan em...

Trackback: Nácizmus, kommunizmus … egy kutya 2012.05.16. 14:57:11

Nem gondoltam volna, hogy már ma olyasmit látok, ami késztet az írásra, pedig ez történt. Történt ugye, hogy valami eldugott kis faluban, kerekiben felavatták az egykori kormányzó, Horthy Miklós faszobrát. Dicséretes a kerekiek törekvése a népszerűségr...

Trackback: Megdöbbentő eredményt hozott a szélsőjobboldali férfi génvizsgálata 2012.05.16. 13:36:35

Egyik olvasónk jóvoltából blogunk megdöbbentő háttér-információkhoz jutott az interneten keringő, állítólag egy szélsőjobboldali állampolgár családfakutatásához készült szakértői véleménnyel kapcsolatban. Bár a világhálón terjedő anyag - amivel kapcsol...

Trackback: Már csak egyet kell aludni, aztán felpörög a gazdaság... 2012.05.16. 13:31:27

Ma napvilágra került megint egy csomó lehangoló adat. Nem, hogy a remélt stagnálás nem lesz meg, de már a gazdaságunk zsugorodásának mértékéért is imádkozni kell, hiszen az minden elemzői várakozásnál rosszabbat mutat. Normális körülmények között termé...

Trackback: Bicikliszentelés Mezőkövesden – Így készül a szentelt bringa 2012.05.16. 13:27:40

600 biciklit áldott meg egy pap a mezőkövesden vasárnap. Az ötlet a katolikus egyháztól származott. Hol voltak ezek a jámbor emberek, amikor a város vezetői februárban a “Munkát, kenyeret” menet résztvevőit alázták? “Itt Mezőkövesden,...

Trackback: Bicikliszentelés Mezőkövesden – Így készül a szentelt bringa 2012.05.16. 13:26:36

600 biciklit áldott meg egy pap a mezőkövesden vasárnap. Az ötlet a katolikus egyháztól származott. Hol voltak ezek a jámbor emberek, amikor a város vezetői februárban a “Munkát, kenyeret” menet résztvevőit alázták? “Itt Mezőkövesden,...

Trackback: A Fidesz nem hisz magában 2012.05.16. 04:39:15

"Mikor van vége a demokráciának?" - kérdezi Török Gábor, majd kifejti, hogy még nincs. Egyetértek vele. A Fidesz demokrácia-romboló pótcselekvéssorozata a végtelen önbizalomhiányukból fakad, abból, hogy képtelenek a valós teljesítményre, és ezt tudják....

Trackback: Mandiner blogajánló 2012.05.15. 11:24:02

Ezt a posztot ajánlottuk a Mandiner blogajánlójában.

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Ben Franklin 2012.05.16. 21:06:14

@bircaember maxval: Ja, én nézzek utána? Te vagy itt a zsidó, tudod unokatestvéredet is elvitték és frankón ott vagy meg érint is a dolog.

bircaember maxval · http://hurramilliomosleszek.co.nr 2012.05.16. 21:10:23

@Ben Franklin:

A németek már fizettek a szovjeteknek háborús reparációt. Sőt a magyarok is.

Akitlosz · http://honunk.blog.hu/ 2012.05.16. 21:11:51

@Sztavrosz_:

Ez csak részigazság.
Nem Antall számolta fel az orosz piacot, hanem ott is összeomlott a kommunista gazdaság, akárcsak nálunk.
Oroszországnak egyszerűen nem volt pénze az 1990-es években, hogy annyi magyar terméket vásároljon, mint korábban.

Putyin első regnálása óta kezd csak helyreállni Oroszország gazdaságilag, előtte a legjobb szándékkal sem tudták felvásárolni a magyar termékeket.

Tudod mi történt a Buran űrrepülőgéppel? Összetört, mert ráomlott a hangár teteje. Nem volt miből karbantartani.

Antall ha fejre áll sem tudta volna a magyar termékeket rásózni az oroszokra, mert akkoriban éppen nekik sem volt pénzük.

Ben Franklin 2012.05.16. 21:13:30

@bircaember maxval: A zsidóknak minden egyes éves ktgvetés szerint fizetünk így 70 év után....:) Pedig hadban sem álltak.

Ben Franklin 2012.05.16. 21:16:10

@bircaember maxval: Itt is van egy bizonyíték amivel ródsóznak az országban: w.kuruc.org/galeriaN/egyeb/auschwitzalbum01.2.jpg

Jobb mint Disneyland.

bircaember maxval · http://hurramilliomosleszek.co.nr 2012.05.16. 21:17:07

@Ben Franklin:

Aki erről a témáról ír, az kötelezően zsidó?

Ben Franklin 2012.05.16. 21:20:26

@bircaember maxval: Feltételezem hogy nem cigány mert ír.

Amúgy említetted hogy unokatesódat elvitték. Elfelejtetted?

Akitlosz · http://honunk.blog.hu/ 2012.05.16. 21:24:28

@Martian:

A magyar hadvezetés sok, túl sok stratégiai hibát lépett.
A függetlenséget kivívni nagyon nehéz lett volna, de nem lehetetlen. Ehhez más stratégia kellett volna, amit nem könnyű megvalósítani, de nem lehetetlen. S elismerem ebben azért vastagon benne van az utólag könnyű okosnak lenni faktor is. Akkoriban természetesen jóval nehezebb volt felismerni a jobb lépéseket, s ez nem is sikerült.

Lényeg, hogy volt esély a függetlenség kivívására, beleszámolva az orosz intervenciót is.
Ehhez nem kell Moszkvát elfoglalni, elég ha nem hagyja magát az ország legyőzni, akkor az oroszok, ahogy jelentkeznek a nagy távolságból fakadó utánpótlási nehézségeik, előbb-utóbb kénytelenek elismerni a status quot.

A császári hadsereg pedig egyedül nem ellenfél, semmivel sem voltak jobbak a magyar honvédségnél.

Aszteroida-bányász metal énekes (törölt) · http://csakjotakarok.blog.hu/ 2012.05.16. 21:25:06

@bircaember maxval: Ne hazudj. Azt gyűlölöm. Velem te ne hazudj! Az első kommentemben (amit ugyan nem neked címeztem) mindenhol jelöltem forrást, de még 1-2 hozzád idézett válaszomban is.
És nem ilyen "bármely-lexikon"-os marhaság, amit az ovisok szoktak mondogatni. Csak bátran, hajrá, nyugodtan olvass vissza! Baj nem lehet belőle!

Sztavrosz_ (törölt) 2012.05.16. 21:30:16

@Akitlosz: Mondjuk a 4-es metrót konkrétan felajnánlották hogy megépítik álamadósság fejénen, meg még ki tudja mit máat. de az se kellett. Ma meg nyugati árakon nyögi az egészet a nép

Dörmögő_Dömötör · http://montewehro.blog.hu/ 2012.05.16. 21:30:28

Horthy Miklós a középszer diadala. Tehetségtelen politikus, diktátor, háborús bűnös, tömeggyilkos. Felelős Magyarország romlásáért, s ezt semmi sem mossa le róla. Ennyi erővel inkább I. Lipót császárnak állítson szobrot pld. Budapest. :)

Dörmögő_Dömötör · http://montewehro.blog.hu/ 2012.05.16. 21:33:11

Szörnyűek ezek az operettjelmezek, mindazonáltal inkább megtévesztésig hasonlítanak katonai egyenruházathoz, mint a Magyar Gárda oroszlános mellénye. Vitéz Kőbányai Orbánc Piktor országában egyeseknek lehet, ketteseknek nem? Kész kabaré. Az ország is.

bircaember maxval · http://hurramilliomosleszek.co.nr 2012.05.16. 21:33:53

@Ben Franklin:

Nem kellett volna vitéz szarbányainak gyilkolásznia, s most nem kellene fizetni - ilyen egyszerű ez...

bircaember maxval · http://hurramilliomosleszek.co.nr 2012.05.16. 21:35:47

@Aszteroida-bányász metal énekes:

Nem jelöltél semmit, nem adtál semmit, s nem írtál be semmit. Még várom forrásodat, mely szerint a deportálások Horthy eltávolítása ellen kezdődtek.

Ben Franklin 2012.05.16. 21:36:28

@bircaember maxval: Aha. Azt hittem ezek után nem lesz pofád visszajönni.

Dörmögő_Dömötör · http://montewehro.blog.hu/ 2012.05.16. 21:36:35

@Akitlosz: Félrebeszélsz. Szándékosan, vagy tudatlanságból? Előző hiba, utóbbin lehet segíteni, pld. tanulással. Bem és Görgey nem így látták.

Sztavrosz_ (törölt) 2012.05.16. 21:36:45

@Tivadar főkancellár: A mai rendszer pont azért fos mert színészek képesek választást nyerni /Raegan, Swarczi/ és miért? -mert az emberek többségét a kutya sem képviseli ezért a többség el se megy szavazni. A maradék csökkentagyú meg bevbeszi a színészi játékot. Egy olyan játékban ahol minden a pénzről szól.

Egyébként meg örüljünk hogy van vezetékes ivóvizünk. Az általatok annyira dicsőített nemzetállamoknak és kapitalizmusnak hála 20 millióan halnak éhen évente. Met adminisztratív eszközökkel akadályozzuk a mindíg is létezett népvándorlást.

Semmilyen hatalmat senkinek! Elég a hatalmaskodó uraságok többezer éves elnyomó rendszeréből.

Dörmögő_Dömötör · http://montewehro.blog.hu/ 2012.05.16. 21:43:48

@Akitlosz: Részigazság? Tudod mi tett be Magyarország orosz piacának? A jogbizonytalanság. Magyar cégnek esélye sem volt akkoriban orosz partnerét perelni, végrehajtásra adni, s a magyar kormány nem vállalt semmiféle garanciát az orosz piacra történő szállításokért sem így, sem úgy. Antall egy nagyképű senki volt, a pártállam kádere, akinek soha nem tisztázták a múltját. Ahhoz azonban értett ő és a kormánya, hogy szétverjék a gazdaságot, s lehetővé tegyék a köz/állami tulajdon haveri zsebekbe történő átjátszását. A többi kormány pedig ott folytatta, ahol az elődje abbahagyta. Az eredmény egy gazdag tolvajréteg és nagyon sok szegény ember.

Sztavrosz_ (törölt) 2012.05.16. 21:44:07

@kewcheg: Megbecsült emberek? Ugyan wazze. Én a két szememmel láttam a mérnök diplomás szüleim elszegényedését, a zöldségesek felemelkedését. _nemis olyan régen.

A bóvli kormány most már a lottóval is csal!! 2012.05.16. 21:47:33

Két év telt el, hogy a bóvlista fideszes Tiffán Zsolt egy sikeres párton belüli
puccsnak és egy sajátos demokrácia felfogásnak
köszönhetően a Parlamentbe került az írni olvasni alig tudó bor ász?. Aki ismerte, tudta
mi várható tőle. Nem sok jó. Máig felejthetetlen egykori
részeges balhézása a budapesti rendőrökkel
szemben, ami jobb helyen megvetést és a közélettől
való örök száműzetést ér, nálunk itt Magyarországon
országgyűlési képviselőséget.
Tiffán Zsolt (Fidesz) napi 54.000
forintból éldegél
Politikusi fizetése: 1.642.391 forint / képviselői
alapbér: 394.230 forint + választókerületi pótlék:
532.211 forint + lakhatási támogatás: 115.950 forint +
megyei közgyűlés elnöke: 600.000 forint /
Mit köszönhetünk mi, siklósiak
Tiffán Zsoltnak? Íme:
Munkahelyteremtés = 0!
Regisztrált munkanélküliség Siklóson:
2010. április = 16,6%
2012. február = 19,6%

Nagy semmit a panamákon, szarkeverésen, élősködésen kívül.
Kell nekünk ez az ember?

es2300 2012.05.16. 21:53:38

@Ben Franklin: annyira kellemetlen nezni ahogy szamolgatod vajon hany zsidot oltek meg a masodik vilaghaboruban.
te kepes lennel egy vita vegen boldogan az asztalra csapni, hogy nalatod baratom en mondtam, hogy csak 1,5 milliot oltek meg, nem 6-ot...

Dörmögő_Dömötör · http://montewehro.blog.hu/ 2012.05.16. 21:54:41

A festéklocsolásról:

A szobrok műtárgyak, vagy hasonlítanak rájuk, mint ez is, a Horthyé. Ha egy közösségnek joga van szobrot állítani, s ezt megteszi, az rendjén van, akkor is, ha nem mindenki tapsol ennek. A festéklocsolásos és egyéb módszerű rongálás nem fér bele a demokráciába. Effélét kapott már Churchill, Károlyi, a szovjet emlékmű Budapesten, Ságvári emléktáblája és más emlékművek is, egyszóval jobbra - balra jellemző ez az ostobaság. A különbség csak annyi, hogy mindig a másik oldal ajvékol.

Arra azért kíváncsi lennék, hogy ha a ma nyomorban tengődő Borsod szobrot állítana Kádárnak, ki locsolná le elsőként piros festékkel?

Ben Franklin 2012.05.16. 21:57:12

@es2300: És a nem meghaltak után fizetett kártérítéseket kamatostul szedném vissza a szemtelen kaftánosoktól.

Dörmögő_Dömötör · http://montewehro.blog.hu/ 2012.05.16. 21:58:08

@Selmeczi a buta, rusnya fideszes, szőke nő!: Bolond vagy! Selmeczi Kiflicsücsök Gabriella csinos nő, legalább is az volt régebben. Abban igazad van, hogy buta, de mit vársz egy fidesznyiktől?

es2300 2012.05.16. 22:01:18

fel eve kulfoldon elek, ugyhogy egyreszt meg ertem az otthoni dolgokat, de mar kello tavolsagbol nezek ra, es hat lesujto a kep

borzaszto kinos, ostoba, pitianer az ami otthon zajlik, ketsegbeejto az a tomeny butasag ami uralja a hetkoznapokat, ami betolti a teret amiben leteztek

es2300 2012.05.16. 22:04:59

@Ben Franklin: igen tudom, hogy ezert szamolgatsz, es ez igazabol csak meg kinosabba teszi az egeszet

tudod van az a tipus aki megenne a sajat szarat ket forintert. no kerlek te az vagy aki pusztan passziobol is megtenne

sulcus (törölt) 2012.05.16. 22:08:02

@Orbán Diktor: Légyszíves nézd vissza, biztosan nekem akartad ezt írni???

Martian (törölt) 2012.05.16. 22:18:29

@Akitlosz: az osztrákok az oroszokkal együtt sajnos túlerőben voltak... persze, lehetett volna jobban stratégiázni, de a kimenetelen sokat nem változtatott volna. Az oroszok még tudtak volna erősítést küldeni.

Ben Franklin 2012.05.16. 22:48:44

@es2300: tudod van az a tipus aki megenne a sajat szarat ket forintert.

Ezek mennek külföldre..:) És kérnek kárpótlást meg nem halt rokonokért..:) És változtatnak nevet...:)

Vidd a rokonokat is, messzire!

Akitlosz · http://honunk.blog.hu/ 2012.05.16. 23:05:49

@bircaember maxval:

Adataim jók.
Mit értünk vásárlóértéken?
Kevés dolog van, ami ugyanolyan volt az 1930-as években is és ma is.
Az arany ilyen.

200 pengő 52,631 gramm aranyat ér.
Ennyi arany ma 607 789,41 forintot ér.

Tehát csak egész kicsit tévedtem.

200 pengő = 607 789 forint.

baliquez 2012.05.16. 23:11:12

Goebbels-szobor is kellene - a csuticigány láthatóan az ő életművével fekszik-kel, ti meg benyaljátok a megosztásra és manipulációra épülő hóttotálprimitív politikai marketinget.

Ki nem szarja le ha egy faluban Horthy-szobor van, voltak jobb és rosszabb politikusok is Magyarországon akiknek szobruk van, legfeljebb arra nem nácik recskáznak.

Lelkiismeretfüggő hogy arra járva leköpöd-e, bár ami engem illet én inkább élő politikusokat köpök le, utoljára Pozsgayt találtam tokán félmaréknyi turhás csulával, pedig akkor még csak a grószkormány seggnyalója volt nem a viktátoré. Ha tudtam volna hogy pár évvel később alkotmányozóATYA lesz biztosan rászánok még pár másodpercet és gyűjtök még nyálat.

Mindezt persze úgy hogy kultúremberből hozzák elő ezek a ganék az állatot, mert egyébiránt nem vág neveltetésembe a köpködés.

Ajtony 2012.05.16. 23:17:03

@komplikato: bolondozol. Már a '80-as évek végén mindössze beszállító volt a CS. A.
A leállás oka az volt, hogy a magyar állam nem tudta hitelből szállítani a buszokat a SZU-ba.
Antall ismerte a számokat, és tudta, hogy a SZU utód nem fog fizetni (90-ben 12 Mrd dolcsinak megfelelő transzferábilis rubellel lógtak. A TR megszűnésekor 1:10-ben váltották dollárra)
A szállítások leállítása után a Mercedes (és mások is) megjelent az orosz piacon, és hitelbe árulta a buszait.
Ebbe rokkant bele az ikarusz, a csepel és a rába

azbesztos 2012.05.16. 23:24:16

Dániel Péter egy rohadt seftelő geci, aki azért élhet egyáltalán, mert Horthy Miklós megakadályozta, hogy a magyar zsidókat Aushwitzba hurcolják. Az ilyen görények cionista terroristák, akik azt hiszik, hogy a magyar nép és annak emblematikus történelmi személységei elleni gyalázatos mocskolódásaikkal elérik a magyarság megtörését és beletörődését, egyfajta ocsmány zsidó nacionalista- fasiszta uralomba. Az én nagybátyám Jed Vasem elismeréssel rendelkezik, de sohasem tudom megbocsájtani azoknak a gazembereknek, akik koszos kapzsiságból és anyagi érdekből bemocskolják az ő áldozatát, hazámat és népemet keresztre feszítik. Meggyalázzák mindazon magyar zsidókat, akiket nagybátyám megmentett és akik hálásak neki önzetlen, életét kockáztató áldozatáért.

Kuviklacz · szemelyesadatok.blogspot.com 2012.05.16. 23:26:45

@Akitlosz: Meg abban, hogy az arany ára nem változik. Nézd végig az utóbbi kétévet, és látni fogod, mennyire változik.
Amúgy meg a hólapátoló diplomások nem kaptak havi 200-at (azzal tényleg könnyen lehetett viccelni, csakkeveseknek jutott).

Ajtony 2012.05.16. 23:30:38

@bircaember maxval:Ha nem lett volna Kun-Szamueli dicsőséges 133 napja, Horthy maradt volna tengerész. Ha nem szarja össze magát a nyugat a bolsiktól - mert ugye a második európai hivatalos bolsevik állam lett Magyarországból - akkor nem darabolják szét Magyarországot. Kun és Számueli hordái végigrabolták, erőszakolták az országot. A leninfiúk jó része köztörvényes tetű volt, azokat meg kellett állítani. Horthy és a katonái ezt megtették. Szerintem hercig úriemberek módjára, mert ha komolyan fehérterror lett volna, akkor Kunt nem a SZU-ban nyírták volna ki az elvtársai (valszeg elfogyott az ellopott magyar kincstár).

Ajtony 2012.05.16. 23:32:56

@baliquez: nem szégyen, ha kocsisok közt nevelkedik valaki. Az már külön büszkeségre adhat okot, ha valaki onnan indulva nem egy nagy tahóvá válik. neked nincs okod a büszkeségre

azbesztos 2012.05.16. 23:37:53

Szégyelheti magát, aki ezt a blogot elindította, aki a hülyeség kultuszának nevezi Horthy Miklós tiszteletét. Ostoba szemét ember az ilyen, aki bár tudja, hogy hazugságokat és rágalmakat terjeszt a XX. századi magyar történelem legnagyszerűbb egyéniségéről, azt hiszi kifizetődő az ocsmány rágalmazás és hazudozás . Pedig nem lesz az. Az emberek szeme felnyílik, a zsidóké is, akik százezrei köszönhetik életüket Horthy Miklósnak.
A nyomorult bolsevista gyilkosok hiába mocskolják ennek a nagyszerű embernek a személyét, hazugságaik nem fogják elfedni azoknak a hitehagyott, aljas hazátlan gazembereknek a bűneit, akik ávósként, szadista tömeggyilkosként, irtották a magyar nemzet legjavát, amely pedig kétszázezer magyar katona életét áldozta csak azért hogy a német megszállást megelőzze és zsidó honfitársaink életét megmentse az elhurcolástól és Aushwitztól.

Kuviklacz · szemelyesadatok.blogspot.com 2012.05.16. 23:39:15

@Ben Franklin: A Wikipédia "Haláltábor" besorolása félrevezető. Bergen Belsen-t gyűjtőhelynek nevezi, pedig tudok olyanról, akit ott tartottak felszabadulásáig. Mauthausen Ausztriában volt, Buchenwald, Dachau Németországban. Igaz, ezek "munkatáborok" voltak, itt "csak" a gyengéket ölték meg azonnal. A többiek apránként haltak meg.
A gázkamrák romjai ma is megtekinthetőek.

baliquez 2012.05.16. 23:41:57

@Ajtony: narancskommunista jó kommunista, vörös kommunista rossz kommunista - egyetlen orbánjugendnek sincs joga bolsevikozni mivel az egész fidess vezérkar kiszes elvtársakból és vénkomcsikból áll, rohadnának össze egybe.

windex 2012.05.16. 23:45:40

@nu pagagyí: rákosi? hol van az arányérzéked?

Kuviklacz · szemelyesadatok.blogspot.com 2012.05.16. 23:47:31

@Ben Franklin: A francia, belga, luxemburgi zsidókat is elvitték, ha ez vígasztal.

Ben Franklin 2012.05.16. 23:50:07

@Kuviklacz: Mármint a krematóriumoké, úgy érted. A gázkamrák biztos nem mert nem voltak.

Kuviklacz · szemelyesadatok.blogspot.com 2012.05.16. 23:53:11

@Ben Franklin: Csak állítólagvoltak csak keleten gázkamrák, a valóságban voltak nyugaton is:
Gas chambers in vans, concentration camps, and extermination camps were used to kill several million people between 1941 and 1945. Some stationary gas chambers could kill 2,000 people at once.[14] The use of gas chambers during the Holocaust was attested to by several sources including the Vrba-Wetzler report and testimony from Rudolf Höss, Commandant of the Auschwitz concentration camp, and other German soldiers.[15][16][17]

The gas chambers were dismantled or destroyed[citation needed] when Soviet troops got close, except at Dachau, Sachsenhausen, and Majdanek.
Dachau München mellett van.
(Wikipedia ismét).

Ben Franklin 2012.05.16. 23:54:44

@Kuviklacz: Nem érdekel a wikipédiás cikked. A wikipédián az is ott van, hogy 6 millió zsidó halt meg, vagy nem?...:D

Ben Franklin 2012.05.16. 23:59:19

@Kuviklacz: Auschwitzban is rámutatnak egy épületre ha odamész, ami akkora mint egy fél tornaterem, hogy ez a gázkamra. Ott öltek meg 4 millió embert..:DD

1988ban egyvalaki vegyileg analizálta a vakolatokat ott, nem talált egy mikrogrammot sem a soha le nem bomló cyklon-B gázból. Ezt úgy hívták hogy Leuchter jelentés(1988), ennek hatására az áldozati szám 4 milláról 1.1 lett pillanatok alatt, de erre sincs bizonyíték, ahogy a gázra sem.

preston 2012.05.17. 00:00:08

@Akitlosz: szerintem alapos és jó választ adtál. elméletileg , persze, szovjet repeszeket is lehetett volna ledobni akármilyen bombákkal, de kit érdekelt ez ott és akkor.

preston 2012.05.17. 00:00:08

@Akitlosz: szerintem alapos és jó választ adtál. elméletileg , persze, szovjet repeszeket is lehetett volna ledobni akármilyen bombákkal, de kit érdekelt ez ott és akkor.

windex 2012.05.17. 00:07:49

@bircaember maxval: nem vagy képben, birka, már látom, viszont indulat benned aztán doszt :-)

Lucky Larry Silverstein 2012.05.17. 00:19:25

@Kuviklacz:

Dachau - Miként az közismert, a hivatalos történetírás álláspontja 1960-ig az volt, hogy a harmadik birodalom területén létesített koncentrációs táborok mindegyikében gázkamra is volt. Aztán – miként fentebb már utaltam rá – a holokauszt történészei revideálták álláspontjukat, s az új hivatalos verzió szerint haláltáborokat az SS csak a Reich területén kívül, a németek által megszállt lengyelországi területeken üzemeltetett. Ezért a dachaui lágerben található gázkamrára az a felirat került, hogy soha nem működött. Ma már ez a szöveg nem látható, ám a turisták tájékoztatására kihelyezett tablón azt olvashatjuk, hogy az SS 1943-ban gázkamrát létesített a helyszínen, ezt azonban tömeggyilkosság kivitelezésére soha nem használták.

Majdanek - Majdaneket illetően. Az 1,5 (sőt 1,7) milliós áldozati szám 79 000-re csökkent (akik közül 59 000 zsidó, de elképzelhető, hogy még ez a szám is lejjebb megy idővel), és a hivatalos álláspontot képviselő Wikipédia is elismeri immár: Majdanek nem volt megsemmisítő tábor!

Ami a lényeg: Még az 1.5 milliós számra alapozták a német kártérítést a nürnbergi perben.

bircaember maxval · http://hurramilliomosleszek.co.nr 2012.05.17. 07:50:51

@Akitlosz:

Nem lehet az aranyhoz viszonyítani, mert nem ad reális képet a vásárlóerőről. A te számításod alapján Magyarországon svájci életszínvonal volt, amit azért te sem gondolhatsz komolyan.

seahawks 2012.05.17. 07:52:41

@Ben Franklin: a holokauszt tagadás bűncselekmény...csak szólok..;)

@bircaember maxval: "az utóbbi 50 év legjobb kormányfője"..??!!
hát ez bruhaha, szétprivatizálta az országot, elkúrta a kárpótlást, telerakta tehetségtelen történészekkel a kormányt, megosztotta a népet, az ő kormányzása alatt kezdődött a nem jobboldalra szavazók komcsizása, zsidózása. ezéret nem lesz soha összefogás ebben az országban.

bircaember maxval · http://hurramilliomosleszek.co.nr 2012.05.17. 07:53:04

@Ajtony:

Nagy-Magyarország független államnak abszurdum volt. Mindeképpen fel kellett darabolni. A kérdés csak azvolt, hol legyenek a határok. Szerencsésebb esetben 30-40 km-rel messzebb lettek volna, mint ma.

bircaember maxval · http://hurramilliomosleszek.co.nr 2012.05.17. 07:54:16

@Aszteroida-bányász metal énekes:

Többet nem fogok foglalkozni nyilas hányásoddal: NINCS oda írva. Ha oda lenne írva, eddig 10-szer rámutattál volna.

bircaember maxval · http://hurramilliomosleszek.co.nr 2012.05.17. 08:02:30

@seahawks:

Bármit tett volna, ezen nem segíthetett. Az első kormány szerepe mindenképpen ez volt. Nem volt olyan privatizációs megoldás, mely alapvetően más eredményt hozott volna. Nem lehet 40 év kommunizmusból hirtelen fejlett, demokratikus országot csinálni, sehol sme sikerült.

Ami pedig a zsidózást illeti, nem ő a hibás. Ez a szabadság egyenes következménye. A szabadság azt is jelenti, hogy a kellemtlen nézetek is napvilágra juthatnak. 45 éven keresztül nem volt szabadság az országban, s ez kitört hirtelen. Mivel a magyar kb. fele erősen nacionalista és idegellnes, s 10-15 % pedig náci nézeteket vall, ez a réteg is élt a szabadsággal.

Ha valaki küzdött a szélsőjobb ellen, hát ő volt az. Érdemes összehasonlítani Antall és Orbán viszonyát a szélsőjobbhoz. Antall kizárta pártjából a szélsőjobb frakciót (pedig az a Jobbikhoz képest szinte mérsékelt volt!), nem kommunikált velük. Orbán pedig magáévá tette a a szélsőjobb szinte összes szövegét - a nyílt rasszista szöveget leszámítva -, s legjobb haverjai nyilasok.

tomwar 2012.05.17. 08:11:34

@no successful: Erre gondoltam:
"Van valami rendkívül aggasztó abban, hogy a Balosaink, és a Liberálisaink olyan következetesen elutasítják a nemzeti érdekek érvényesítését, míg a szomszédos országokban nem vetheti meg a lábát a politikai életben az, aki nem nacionalista "

tomwar 2012.05.17. 08:17:53

@wmiki: Tevedsz. En Magyarorszagon, a hazamban erzem jol magam, diktatura nelkul. Se voros, se feher terrorra nincs szuksegem.
Nem szeretek se zsidozast, se ciganyozast se hallani,latni, olvasni es semmifele egyeb uszitast.
Reszemrol aki akar, jarjon Kurultajra, aki akar szivjon fuvet...amig ez nekem, es a tarsadalomnak nem okoz kart, am tegye.

tomwar 2012.05.17. 08:29:36

@azbesztos: Na, te pont a masik veglet vagy. Az igazsag nyilvan a ketto kozott van.

Ajtony 2012.05.17. 11:44:57

@baliquez: te elvesztetted a zsíros pártállásodat? - hogy nem bírsz egy mondatot se leírni őrjöngés nélkül

Ajtony 2012.05.17. 12:01:24

@bircaember maxval: Nem is lett volna azzal baj, ha nem az "úgynevezett győztesek" óhaját teljesítette volna - ami lássuk be, enyhén szólva eltúlzott volt.
A "nagyok" engedékenysége viszont összefüggött a bolsevizmustól való félelemmel - utalnék a jóval későbbi USA magatartásra, amikor ('50-es évek) egy enyhe balos szimpátia jelre beindult a gépezet.
Azt azért mégsem lehetett elfogadni sima békekötésnek, hogy a háborút kezdő Ausztria is területet kapott a Magyar Királyság területéből

bircaember maxval · http://hurramilliomosleszek.co.nr 2012.05.17. 13:07:51

@Ajtony:

Tény, hogy Károlyi hibázott. A felajánlott határokat nem tudta erkölcsileg elfogadni (pedig JOBBAK voltak, mint a trianoni határok), nem tudott poitikusként gondolkodni, így inkább lemondott, ráadásul még jól át is verték őt Kun Béláék. Majd a rosszabb határokat Horthy aggályok nélkül elfogadta.

Aszteroida-bányász metal énekes (törölt) · http://csakjotakarok.blog.hu/ 2012.05.17. 13:10:58

@bircaember maxval: Az, hogy anyád nyilas volt, sajnos nem érdekel, de legalább most már tudom, hova soroljalak ezek után. Az, hogy nem tudsz olvasni, meg már tényleg csak az internet legeslegaljának a csimborasszója.

bircaember maxval · http://hurramilliomosleszek.co.nr 2012.05.17. 13:13:40

@Aszteroida-bányász metal énekes:

Neked most nem forrásokat kellene kutatnod alaptalan állításaid alátámasztására???

Aszteroida-bányász metal énekes (törölt) · http://csakjotakarok.blog.hu/ 2012.05.17. 13:19:13

@bircaember maxval: Nem elég, hogy te vagy a forrás? Az előzőeket se fogtad fel (Wikipédia szócikkek, prof. Dr. Bokor Imre beszámolói és írásai, stb.), szóval amíg nem tudsz a tipikus csőlátásos szemellenzős faszságaidon továbblépni, nem tök mindegy? Így se, úgy se fogod fel, ha az orrod alá nyomnám kinyomtatva, akkor se fognád fel.
Most komolyan, mindenféle sértő szándék nélkül, hány éves vagy? Kibaszott kíváncsi vagyok, mert elképzelni nem tudom, hogy hogy nem lehet ennyire felfogni valamit és értelmezni.

Aszteroida-bányász metal énekes (törölt) · http://csakjotakarok.blog.hu/ 2012.05.17. 13:26:58

@bircaember maxval: Maradjunk a tényeknél: csak most említettem meg kettőt, aha, persze.
Látod, pont erről beszéltem.
Egyszerűen kész, mintha egy papagáj lennél.
Egy jó nagy, hülye papagáj.

bircaember maxval · http://hurramilliomosleszek.co.nr 2012.05.17. 13:28:58

@Aszteroida-bányász metal énekes:

A papagáj te vagy: nem adsz forrást, sközben ismételgeted, hogy adtál.

Aszteroida-bányász metal énekes (törölt) · http://csakjotakarok.blog.hu/ 2012.05.17. 13:32:52

De akkor szerinted mi volt az a kettő, amit előbb írtam, te nagyon gyökér?
JAAAJ, már éértem, tudom hol hibáztam. :( Igen, sajnos nem olyan hiteles forrásokat jelöltem meg, mint a Bármely-lexikon, igaz?
Teljesen jogos.

bircaember maxval · http://hurramilliomosleszek.co.nr 2012.05.17. 13:37:20

@Aszteroida-bányász metal énekes:

Másold be, kisnyilas, akkor pofázz. Addig kuss a neved, mind minden nyilasmagyarnak.

Aszteroida-bányász metal énekes (törölt) · http://csakjotakarok.blog.hu/ 2012.05.17. 13:41:56

@bircaember maxval: Negyedszerre másolom be te nyilas, neonáci, rasszista féreg! Hányszor szeretnéd még? Ötször? Hatszor? Küldjem el e-mailben? Mit szeretnél te gyilkos? Mondjad!

bircaember maxval · http://hurramilliomosleszek.co.nr 2012.05.17. 13:46:40

@Aszteroida-bányász metal énekes:

Egyszer sem másoltad be. Amíg érdemben nem írsz semmit, nem válaszolok neked a továbbiakban. Van érdekesebb dolgom is mint veled szórakozni. Ismétegesd a falnak "adtam forrást", talán a végén te is elhiszed.

Aszteroida-bányász metal énekes (törölt) · http://csakjotakarok.blog.hu/ 2012.05.17. 13:53:04

@bircaember maxval: Renden, maradj te is feleslegesen gyűlölködő, csőlátású, történelmi tévhitekben élő neonáci. Ja, te már az vagy, bocsánat. :( Visszaolvastam az összes hozzászólásomat, eddig ÖTSZÖR linkeltem be a forrásokat (de tessék, legyen meg a hatodik is: Wikipédia ide vonatkozó szócikkei, prof. Dr. Bokor Imre beszámolói és írásai, Horthy-Blog), míg te mást se tudsz ismételgetni, hogy NEM adtam forrást, amikor a vak is látja, hogy adtam. Ebben a hozzászólásomban is itt vannak, tessék, HETEDSZERRE is belinkelem: Wikipédia ide vonatkozó szócikkei, prof. Dr. Bokor Imre beszámolói és írásai, Horthy-Blog. ÉRTED MÁR TE FASZ SZOPÓ NÁCI??? Nem én nem adtam forrást, hanem TE! Bármely-lexikon mi? Ostoba nyilas gyilkos!

bircaember maxval · http://hurramilliomosleszek.co.nr 2012.05.17. 13:56:50

@Aszteroida-bányász metal énekes:

Másold ide be pl. a Wikipédia cikkből a vonatkozó mondatot, mely állításodat igazolja.

Aszteroida-bányász metal énekes (törölt) · http://csakjotakarok.blog.hu/ 2012.05.17. 23:38:27

Majd ha a Bármely-lexikonból idézel nekem kérlek alássan. Addig érd be ennyivel, így is négyszeresen vagy lekörözve ilyen téren. Adtam forrást, idézettel nem. Most te jössz, mutass TE valamit. Aztán folytathatjuk. Szépen. Lassan. Felváltva.

azbesztos 2012.05.18. 15:47:44

1. Horthy volt az, aki a 133 napos vörös rémuralom után rendet tett az országban. Hogy ennek során némi antiszemitizmus ütötte fel a fejét, az azzal magyarázható, hogy a vörös uralom népbiztosainak nagy többsége zsidó volt, élén a tömeggyilkos Számuelli Tiborral, és az emberek az un. Tanácsköztársaságot az orosz bolsevik emlőkön nevelkedett zsidók művének tekintették.

2. A gyalázatos Trianoni „béke”diktátum, mely hazánk kétharmadát és a magyar lakósság egy harmadát elrabolta, az országot gazdaságilag tönkretette és magyarok százezreinek kellett elmenekülnie, akik szükséglakásokban és vasúti vagonokban húzták meg magukat. A Horthy rendszer 20 éve alatt, hazánk fölzárkózott Európához. A hatalmas infláció után a Pengő stabil valuta lett. A magyar ipar sok terméke világszínvonalra emelkedett. Mezőgazdaságunk az ország ellátása mellett számtalan országba exportálta termékeit. Közoktatásunk, egyetemeink példamutatóan kiépültek. A „3 millió koldus” /?/ is jobban élt, mint napjaink megszámlálhatatlan létminimum alatt nyomorgó lakósa.

3. A Trianoni igazságtalan területcsonkítást igyekezett részben kiigazítani. Igaz, ez csak Hitler segítségével volt megvalósítható, de akkor Hitlerről még nem az a kép volt a köztudatban, amit az önhöz hasonló történelemhamisítók hintettek el az utóbbi 60 évben. A 30-as években Curchill „Hitler és kísérete” c. írásában a következőket írta: „Újra európai nagyhatalommá tette Németországot. Nemcsak, hogy visszaszerezte országa hajdani pozícióját, hanem jelentős mértékben meg is változtatta az első világháború eredményeit. Bárhogy is vélekedjünk ezekről az eredményekről, kétségtelen, hogy az emberiség legkiemelkedőbb eredményei közé tartoznak. / 82. 140. old. / Lehet, hogy némelyeknek nem tetszik Hitler rendszere, de azért csodálják nagyszerű, hazafias tetteit…. Ha az én hazám vereséget szenvedne, remélem mi is találnánk ilyen nagyszerű vezért, aki újra lelket öntene belénk. / 144. old. /

4. A Horthy rendszer alatt a zsidóságnak a gazdasági és a kulturális életben kiemelkedő
szerepe volt. A háború alatt 1944. Márc. 19.ig Magyarország volt a zsidóság menedéke.
Ide menekültek a zsidók a környező országokból az üldözések elől. 1944 nyarán, Horthy tiltotta le a zsidók deportálását. A budapesti zsidóság /250.000 ezer fő/ Horthynak és később Szálasinak köszönheti megmenekülését, mert az Eichman kommandó örömmel hurcolta volna el az összegyűjtött zsidókat.

5. A Nürnbergi Perben Horthyt csak tanúként hallgatták meg. Portugáliában, az emigrációban, főleg az általa megmentett zsidók támogatták.

Aki a fentiek alapján Horthyt / hibái ellenére is / tömeggyilkosnak és háborús bűnösnek tartja, az tudatlan, eszelős gyűlölködő, ellentéteket szító provokátor, vagy feltűnési viszketekségben szenvedő nímand, aki így akar az érdeklődés középpontjába kerülni.

Kuviklacz · szemelyesadatok.blogspot.com 2012.05.19. 21:45:08

@azbesztos: 1., Szamuely, nem Számuelli - ennyire hiteles a többi állításod is
2., Lettél volna te a koldusok egyike.
3., Churchill hamarabb kijózanodott, mint Horthy
4., Hazugság, olvass utána
5., Horthyit megfenyegették, hogy háborús bűnösként elítélik, ha nem állítja le abudapesti zyidók deportlását. Utána megmenekülésüket (Horthy idején 430 ezret deportáltak, Szálísi alatt 40 ezret gyilkoltak meg) annak köszönhették, hogy bezárult az ostromgyűrű Budapest körül. Eichmannak nem volt annyi embere Magyarországon, hogy a magyar csendőrség hathatós közreműködése nélkül deportálni tudta volna a magyar zsidókat.

Kuviklacz · szemelyesadatok.blogspot.com 2012.05.19. 21:46:58

@azbesztos: Ja, és Horthy csak Sztálinnak köszönhette, hogy nem került háborús bűnösként elítélésre, mert Sztálin nem akarta elítéltetni, akivel tárgyalt (még ha nem is sikerült a kiugrás).

bircaember maxval · http://hurramilliomosleszek.co.nr 2012.05.20. 08:50:24

@Muster Mark:

Igen, az összes nyilasmagyar ilyeneket szokott mondani, miután a vitában alulmaradt. Megértem elkeseredettségedet.

azbesztos 2012.05.20. 13:25:30

Néhány -német megszállásidején - Auschwitzba szállított szerencsétlen zsidó és másfél millió, a bolsevista-zsidó megszállás alatt meggyilkolt magyar áll a mérleg két serpenyőjében. Mikor kértek bocsánatot a magyarok elleni nemzetgyilkosságokért? Nekem ugyan nem hiányzik, a gyilkosok sajnálkozása de ha soha, akkor mi sem.

azbesztos 2012.05.20. 14:07:29

De nézzük, mit ír erről a Jewish Year Book[4]:

„Azok közül, akik feladni kényszerültek eredeti foglalkozásukat, meglehetősen sokan találtak valamilyen kiskaput, hogy ha nem is törvényesen, de mégis valami megtűrt jövedelemhez jussanak, megengedték, hogy a zsidó közösség megszervezze a nagyarányú önsegélyezést. Azért volt képes erre, mert a földtulajdon kivételével nem szüntették meg a zsidók tulajdonjogát egészen a végzetes 1944 tavaszáig. A zsidók biztonságban lakhattak eredeti otthonaikban; nem korlátozták mozgásszabadságukat, szabadon utazhattak és üdülhettek, és nem részesültek hátrányos megkülönböztetésben az élelmiszerek elosztása terén. Megvédelmezték őket a helyi náci csoportok rosszindulatától is.”

azbesztos 2012.05.20. 14:08:33

Az, hogy Magyarország a nácik karmai közé került, nagyobb tragédia, mint milyennek az amerikai nép hiszi. Tény, hogy Magyarország hosszú hónapokon át készségesen rendelkezésre bocsájtotta azt az útvonalat, amelyen át a zsidók és mások számtalan százai menekültek a náci terror elől.” – írta 1944 márciusában ezt a New Leader-ben a baloldali beállítottságú Mr. Jonathan Stout.

azbesztos 2012.05.20. 14:09:53

Mrs. Anne O’Hare McComick szerint:

„Magyarország javára kell írni, hogy amíg a németek át nem vették a hatalmat az országban, az utolsó menedékhely volt Közép-Európában a zsidók számára, akik képesek voltak elmenekülni Németországból, Ausztriából, Lengyelországból és Romániából. Most ezek a szerencsétlen emberek ki vannak szolgáltatva ugyanannak a kegyetlen deportálási és megsemmisítési politikának, amelyet Lengyelországban végrehajtottak. De addig, amíg volt hatalmuk saját házuk táján, a magyarok megpróbálták védelmezni a zsidókat.” – írta a New York Times 1944. július 15-i számában.

azbesztos 2012.05.20. 14:18:13

Karsai László történész:
1942. december 2-án Sztójay Döme berlini magyar követ kénytelen volt átadni kormánya határozott hangú jegyzékét a német Külügyminisztériumban. Az antiszemita magyar követ nem helyeselte, hogy kormánya megtagadta azoknak a német követeléseknek a teljesítését, amelyeket még október 17-én adtak át Budapesten. A jegyzékben Kállay Miklós miniszterelnök leszögezte, hogy nem tartja lehetségesnek sem a sárga csillag bevezetését, sem azt, hogy deportálják a Magyarországon élő zsidókat. Számos egykorú diplomáciai jelentésből és más forrásokból is tudjuk, hogy a budapesti döntéshozók, élükön Horthy Miklós kormányzóval és Kállay Miklós miniszterelnökkel már 1942 nyarán tisztában voltak azzal, mit jelent a zsidókérdés „végső megoldása” a nácik szerint. Általános humanitárius megfontolások mellett tartottak attól is, hogy a magyar zsidók tömeges deportálása komoly gazdasági problémákhoz vezethet. Aly és Gerlach téved, a magyar politikai vezetők a zsidók deportálása esetén nem tartottak komoly ellenállástól és pláne nem valamiféle partizánháborútól. Ezzel szemben Horthy és tanácsadói, ma már tudjuk, hogy tévesen, azt hitték, hogy zsidóvédő politikájukkal érdemeket szerezhetnek Londonban, Washingtonban, sőt talán Moszkvában is.
Úgy tűnik tévedtek, és hagyni kellett volna az egészet a saját medrében haladni?

bircaember maxval · http://hurramilliomosleszek.co.nr 2012.05.21. 06:47:43

@Muster Mark:

Persze, ismerem a fajtádat, nem mondasz semmi újdonságot ezzel. Ezért is nem engedünk titeket sosem hatalomhoz. A SOSEM szóra figyelj. Ha véletlenül valami választáson nyernétek, addig bombázunk majd benneteket, míg fehér zászlóval elő nem jöttek. Szóval esélyetek nulla. Még Horthy mai nagy híve, a hülye Or Bán ls tudja ezt jól, s vigyázz nehogy kihúzza a gyufát... Ez van, törödj bele, ti a történelem szemétdombja vagytok...

sulcus (törölt) 2012.05.21. 08:33:30

@Muster Mark: "Nézd Rákosit, nézd az ávót, nézd a privatizációt, nézd a cigányszaporítást, nézd az mszp-szdsz-t. "

Most nincs rákosi,van helyette orbán,nincs ávó,van helyette NAV és TEK!
Akkor vedd úgy,hogy az mszp-szdsz-nek köszönhetsz most egy becsületes,sosem hazudó ária miniszter elnököt.

Frizuravarjú 2012.05.21. 10:52:29

@bircaember maxval: Köcsög zsidó provokátor, tele a gatya, mi? :))

bircaember maxval · http://hurramilliomosleszek.co.nr 2012.05.21. 10:58:09

@Frizuravarjú:

Miért lenne tele, kisnyilas? Félni kellene a nyilasoktól? Ne viccelj! Kis gumibot és gázspréj és pucul haza a nyilas és ki se dugja fejed árpádsávos gettójából. 2006-ban nagyon jó volt látni, személyesen is kimentem egyszer megnézni. Van jobb látvány a világon vérző fejű nyilas kurvánál és nyilas buzinál?

Frizuravarjú 2012.05.21. 11:10:47

@bircaember maxval: "Van jobb látvány a világon vérző fejű nyilas kurvánál és nyilas buzinál?"

Nem tudom, nem járok náci tüntetésekre színházak elé ordibálni, nyugdíjasokat verni, szobrokat és emléktáblákat gyalázni, mint a hittestvéreid. Szomorú, hogy Horthynak nem volt annyi esze, hogy ezt az undorító népséget kibassza innen. Sőt, még, mentette is a "hálás" férgeket...
Szánalmas.

Frizuravarjú 2012.05.21. 11:11:42

Ejj, az a vessző... :)

bircaember maxval · http://hurramilliomosleszek.co.nr 2012.05.21. 12:44:23

@Frizuravarjú:

Nem mondasz semmi újat. Tipikus magyar nyilas szöveged van. Ez meg ismert már 80 éve, nem tudsz újat mondani, A nyilas nem változik, maximum alkalmazkodik a külső viszonyokhoz és kicsit változtat a tizedrangú kérdésekben.

Frizuravarjú 2012.05.21. 19:50:42

@bircaember maxval:
Ne beszélni jól madzsar? Újat minek, mikor a régit sem érted, te hülye náci?! Világuralomra törő felsőbbrendű lófasz.

bircaember maxval · http://hurramilliomosleszek.co.nr 2012.05.21. 20:15:29

@Frizuravarjú:

Nagyon buta vagy, de talán megérted a következő viccet.

Rabinovics (orosz zsidó) kivándorol Oroszországból Izraelbe. Látják az ismerősei, hogy folyton ül a kávéházban és orosz antiszemita szélsőjobbos sajtót olvas. Meg is kérdezik tőle:
- Te, Rabinovics, te miért olvasod ezt a szemetet?
- Hát, megpróbáltam olvasni a mi sajtónkat is, de nagyon lehangoló: pénzügyi válság, terrorizmus, munkanélküliség, az embernek az az érzése támad, hogy Izrael napjai meg vannak számlálva. Bezzeg a náci sajtó, az sokkal jobb: minden cikkben örömmel olvasom, hogy a fél világ már a miénk, s csak pár év kérdése, hogy a másik fele is a miénk legyen!

Frizuravarjú 2012.05.21. 22:24:46

@bircaember maxval: Tökéletes barom vagy. Az igazi megvezetett buta belterjes zsidó. A cionista nagyhalak kis, Dunán leúszó szükséges vesztesége.

Frizuravarjú 2012.05.21. 22:27:00

@bircaember maxval: Röviden, hogy te is megértsd: háborús veszteség vagy. Hóhérai szekerét toló buta rabszolga.

SchindIer Pistája (törölt) 2012.05.22. 18:57:13

@Frizuravarjú: Szasz varjú! Már megkaptad a csekket Tel-Avivból? Nekem késik!

@Schindler Pistája: Pedig milyen jót tett az öreg, elvitette a nagypapit, akiből szappan lett, így kapom a kárpótlást azóta is a holobizniszből.

azbesztos 2012.06.16. 09:22:03

Horthy 300 ezer zsidó életét mentette meg, amikor katonai erővel védte meg a budapesti gettóben levőket. Ez egy megszállt országban hihetetlenül nagy teljesítmény volt, és minden zsidó élete végéig hálálkodhat neki. Ráadásul nem pénzért tette, mint mások, hanem fia élte e és saját és másik fia életének kockáztatásával. Ha a szovjet megszállás idején ugyanilyen hősök lettek volna az ország zsidó vezetői, ma nem hiányozna az asz egymillió ember, akit Rákosi, Kádár, és a többi bolsi görény asszisztálásával gyilkoltak meg bestiális módon a kommunisták.

hátmármindennicknévfoglalt 2012.06.16. 14:46:22

Képtelenek elolvasgatni (és felfogni) a magyar történelem minden olyan történését, amely különbözik a baloldalnak nevezett érdekközösség hatvan éve sulykolt állításaitól. Horthy szerepét egyszer fel kellene dolgozni valami korrekt vitában, de rögtön gyilkosozni kezdenek az arra hivatottak, A kortársak, akik Nürnberg alatt és után minden vesztes ország bűnösnek mondott vezetőjét megfogták és felkötötték, ha bűnös volt, ha nem, éppen Horthyt megfogták és elengedték, mert tudták, hogy nagyon tisztességes fél volt egy elvetemült háborúban. Tényleges hatalma alatt egyetlen magyar zsidó sem vesztette életét, százezerszámra mentette a lengyeleket, korábban mint katona olyan haditetteket hajtott végre, amit még ma is tanítanak a West Pointon.


süti beállítások módosítása