Hírek és kommentárjaink

Goldenblog-díj

goldenblog_szeles_1.png

Csatlakozz a Facebook-on

Utolsó kommentek

Hírmátrix

Az Úr irgalmazzon nektek, Balog Zoltán

2013.11.12. 21:50 - Fidelio

A Orbán hitbéli főtanácsadója, Balog Zoltán református lelkész szükségesnek tartotta egy kicsit alázni nem keresztény-hívő polgártársait. „A keresztények nem próbálják meg lejjebb venni az erkölcsi ’lécet’ még akkor sem, ha nem tudják átugrani, szemben a nem keresztényekkel”. Akiknek tehát ez a szokásuk.

Hej, Balog Zoltán, te Isten szolgája! Tudod azt, hogy most hány millió embert aláztál meg? – csak azért mert nem járnak templomba rendszeresen. Polgártársaid jó négy-ötödét. Szerencséd, hogy ma az emberek nem olvasnak ilyen híreket, vagy ha igen, csak legyintenek.

Pedig, ha lenne olyan sajtóbirodalom, mint amit a Fidesz kiépített, amely olyan ügyesen tudja sulykolni a sérelmeket, akkor most hetekig erről zengene a magyar közélet.

Balog_Orban.jpg
De az még zűrösebb, amivel sikerült „alátámasztani” a fenti bölcsességet: „A hívő ember tudja, hogy ha nem is viszi át mindig az erkölcsi lécet, a bűnvallomás után bűnbocsánatot kaphat.”

Meggyónjuk, oszt’ jó napot? Ez lenne tehát a keresztényi út? No de tisztelendő uram, akkor épp a nem-keresztények azok, akiket legalább a lelkiismeretük egyenesben tart – hiszen nekik nem adatik meg ez a könnyebb út.

(Nem akarunk nagyon belemenni a keresztény felekezetek különbségeibe, de valljuk be: Ha a református Balog helyett a katolikus Semjén mond ilyen bűnbánósat, az valahogy személyre szabottabb volna. S talán a logikai bakugráson sem lepődnénk meg ennyire.)

Balog_Semjen.jpg
De hagyjuk Balog tisztelendő logikai botladozásait. Elég csak a „keresztény” politikusok botladozásait látnunk – mint a múlt héten Pálffy István keresztény képviselő részeg botladozását az Ország Házában. Mintha azt nem követte volna „bűnvallomás”. Sőt Pálffy perrel fenyeget, ha valaki részegnek meri mondani.
Balog Zoltán, te az erkölcsi mérce hirdetője, nem hiányolod ezt a bűnvallomást Pálffy képviselőnél?

Balogh József képviselőnél végre megvolt a bűnvallomás, aki szilánkosra törte a felesége arcát. Csakhogy ezt a vallomást az ügyészségen tette, miután a hónapokig tartó hazudozás már tarthatatlan volt. Nála eleve megvolt a bűnbocsánat, „keresztény” a Fidesz-KDNP még csak föl sem szólította, hogy mondjon le a képviselőségről.

Ugyanők tegnap a megbocsátás legkisebb jele nélkül szavazták meg a maximális büntetést a Balogh József ellen tiltakozó képviselőnőknek – amit maga Balogh József is volt szíves megszavazni.
Hej, Balog Zoltán, Isten szolgája, nem állsz Te rossz oldalon, a másik Balogh képviselő mellett?

Volt egy szavad is, amikor orosházi lelkésztársad a gondjaira bízott iskola tanárnőit zaklatta? Vagy amikor ugyanott a katolikus pap egy 16 éves lánnyal – úgymond – paráználkodott?

Ha valóban hisztek Istenben akkor Ő irgalmazzon nektek, Balog Zoltán.

Ha tetszett a poszt, csatlakozz a Fideszfigyelő oldalához a Facebook-on.

Ha tetszett a poszt, csatlakozz a Fideszfigyelő-csoportjához a Facebook-on.

117 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://fideszfigyelo.blog.hu/api/trackback/id/tr975629903

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

-JzK- 2013.11.13. 16:18:07

Vallási kérdéseket illetően ajánlok mindenkinek egy kis olvasnivalót:

mek.niif.hu/05300/05394/05394.htm

reginamundi.hu/library.php?id2=library/bangha_bela_30_kotet (elsőre az első három kötetet javaslom)

mek.oszk.hu/07800/07883/html/

nu pagagyí 2013.11.13. 16:26:09

@Szúnyog: A posztoló nem ismeri a vallásos emberek rituáléit, Balogh meg nem ismeri a nem vallásosak erkölcsi hozzáállását. Nincs ebben semmi gond, Balogh kezdett el hülyeségeket magyarázni. Azért a "keresztények" erkölcsi mérce alatti törpejárását megvilágíthatta volna, hiszen magafajtákat jól ismeri. Talán a nincstelenekkel való embertelen bánásmódra, harácsolásra, hazudozásra, embertársaik tiszteletének hiányára gondolt. Ha igen, akkor abba lehet hagyni.

OnkelSeppl 2013.11.13. 16:26:57

Tisztelendő úrnak nem ez az első (és nyilván nem utolsó) orbitális baromsága, hogy finoman szóljak. Ez a rasszista, seggnyaló alnímand beszél kereszténységről?

Szúnyog úr,
a reformátusoknál tényleg nincs gyónás, a pedofília sem jellemző, de B. úr csak közhelyeket mond, a kirekesztő gondolkodásmódtól vezérelve. Úgy MELLÉKESEN: nem Balogh, hanem Balog. Aki kritizál, fröcsög, félműveltezik, az még példaképe nevét sem tudja helyesen leírni. Ezt meg kéne gyónnia (a katolikusoknál).

safranek 2013.11.13. 16:28:15

@-JzK-: "Vallás mindig volt és mindig lesz, amíg ember él a földön. Mert minden ember, aki nem vak és eszement, szükségképen felveti magában előbb-utóbb a kérdést: honnan a világ? Hova megy az élet? S mi az oka, célja, értelme minden történésnek? S mihelyt az ember ezeket a kérdéseket kutatja, komoly feleletet nem talál rájuk mást, mint azt, amely az Istenhez vezet s a vallást alapozza meg."
Na ez az amire pl a kereszténység nem ad semmilyen választ. Illetve amit ad, az meg botegyszerű, "intézzük el minnél egyszerűbben" stílusú. Szemben mindez pl a Buddhizmussal.

2013.11.13. 16:31:23

@Szúnyog: Én pedig szeretném felhívni a becses figyelmedet,hogy aki a kereszténységet a reformátusokkal azonositja, az már bocsánat, de vagy nagyképű vagy buta.
Lehet hogy mindkettő is egyben.

Szúnyog 2013.11.13. 16:32:47

@nu pagagyí: jaj, ismerlek már böffenéseidről. Te is olyanba szólsz bele, amit a foxi-maxin nem tanítottak, így fingod sincs róla.

@OnkelSeppl: mert a katolikus az pedofil. Nektek minden önálló vélemény kirekesztés.
Ennyik vagytok.

@-JzK-: Egek! toportyánzsótik meg fidéliok elé vetsz ilyen linkeket? Annyira undorodnak mindentől, bele se néznek. Inkább ír a szerző még 100 ilyen szart, zsóti meg belebömböl valami cifrát.
Ezek a netprolik.

Normál 2013.11.13. 16:33:52

Mára nem volt más szapulni való téma?

Ez olyan gyenge eftársak...

Szúnyog 2013.11.13. 16:34:15

@jános515: ezt remélem a szerzőnek mondtad. Ő beszél gyónásról egy reformátusnak.
Én eléggé pontosan ismerem a szentségeket.

ép testben ép lélek 2013.11.13. 16:39:15

Ezek agyilag rokkantak. Szerintem azt is elhiszik, hogy a Mikulás létezik. Idióták.

♔batyu♔ 2013.11.13. 16:58:11

Pedig nagyon találó.

Pamuk 2013.11.13. 16:58:30

KINYALHATJÁK.
Egyik is, másik is.

Conchobar 2013.11.13. 16:58:33

"A keresztények nem próbálják meg lejjebb venni az erkölcsi ’lécet’ még akkor sem, ha nem tudják átugrani, szemben a nem keresztényekkel" - Már Balog is zsidózik?

_most_ 2013.11.13. 17:01:12

mondjuk a pedofil katolikusokat elnézve, nem lehet olyan magasan az az erkölcsi léc :D

egysegelem 2013.11.13. 17:09:48

Ujabb kepmutato csacsisag. Szora nem erdemes.

Conchobar 2013.11.13. 17:11:45

@maxval, a gondolkodni igyekvő birca: "Hol ebben zsidózás?" - Ott ahol a nem-keresztény nem tud muzulmánt, buddhistát vagy hindut jelenteni, hanem csak ateistát és zsidó vallásút (és ehhez hozzávehetjük azt is, hogy amely zsidók nem gyakorolják a zsidó vallást, azok kivétel nélkül ateisták). Az ateisták nem képeznek és nem képeztek egy közösséget (ellentétben a zsidókkal), ennélfogva ők, mint csoport aligha tudják mellre szívni Balog szavait

djukel 2013.11.13. 17:13:18

Ha létezne isten tuti nem engedné ezeket a kndp-s lényeket garázdálkodni.

calamites 2013.11.13. 17:13:59

A politika után a világon a legnagyobb szenny a vallás!!!!!

mocskos féreg mindkét fajta.

nu pagagyí 2013.11.13. 17:24:07

A keresztényekeknek az erkölcs valami felettük álló izé. Amúgy meg vígan asszisztálnak akár tömeggyilkossághoz is - lásd zsidók deportálása, vagy más tulajdonának ellopásához - lásd a Baloghgal megerősített jelenlegi kormány ténykedése. A hit ad nekik erőt az erkölcsi gátak lebontásához.

Kopeczky Ákos 2013.11.13. 17:24:38

Nem is tudtam, hogy lelkész....

tankaranka 2013.11.13. 17:25:09

Templom közelében lakunk,egy nagy lakótelep közepén. Vagy 20-30 hivet látok hétvégi misén, átlagéletkor 60 év. érdeklődjön utána Balog úr, hány vallásos, hívő ember van és közülük hányan tagjai a történelmi egyházaknak ? Tizből max 1-2 a vallását aktivan gyakorló.

A maradék sokmilliótól kéne bocsánatot kérnie, mert az durva sértés, hogymorális vagy bármilyen más szempontból mi kevesebbek, igénytelenebbek vagyunk. Úgy látom az istenhit nem akadályozza őt és párttársait abban, hogy önzéstól a mohóságon át széles palettáját mutassák fel mindenféle bünöknek.

MAC-Ka 2013.11.13. 17:25:37

Hát nem értem, egyesek hogyan védhetik itt ez a szerencsétlent, aki csak névleg keresztény :( Nekem azok az emberek, akik Jézus alapvető tanításaival és értékrendjével TUDATOSAN szembemennek, felsőbbrendűnek tartják magukat (ami ennek a "politikuskereszténynek" a szavaiból következik) ezáltal, azok bizony a hit árulói.
Pedig ezeket a szavakat pár évvel ezelőtt , a választások előtt, központi irányítással sulykolták a (katolikus) papok a hívekbe, "természetesen" a fidesz ellenzékére.
Józan ésszel csak ostobának és védhetetlennek lehet minősíteni amit ez az ember mond.

maxval, a gondolkodni igyekvő birca · http://maxval.co.nr 2013.11.13. 17:26:05

@Conchobar:

Ez direkt félreértelmezés. Itt eleve vallásról van szó, nem nemzetiségről. Azaz antiszemitizmus kizárva.

uud 2013.11.13. 17:28:30

még mindig alányulnak a bencés iskolában a diákoknak, mint anno?

Conchobar 2013.11.13. 17:29:46

@calamites: "A politika után a világon a legnagyobb szenny a vallás!!!!!" - Ha még tettél volna hozzá további felkiáltójeleket, akkor még komolyabban vehető lett volna a kommented. Ami meg a tartalmi részét illeti, végülis mindegy, hogy vallás, vagy csak ideológia (pl.marxizmus-leninizmus), az ember így is, úgy is hisz és hinni akar

Conchobar 2013.11.13. 17:41:38

@maxval, a gondolkodni igyekvő birca: "Ez direkt félreértelmezés. Itt eleve vallásról van szó, nem nemzetiségről" - A zsidó vallás nem vallás? Egyébként, az is félreértelmezés, akik hívőkként akarják érteni a keresztényt/nem-keresztényt (merthogy az ateisták jó része elfogadja a jézusi tanítást, noha a jézusról szóló tanítást és az egyházi dolgokat, liturgiát elutasítja). De mindegy is, ez a blog azért született, hogy ezredjére is le lehessen szedni a szenteltvizet a kormánypárt tagjairól, ezredjére is elismételhessék (az ezt igénylők)

komissarlajos 2013.11.13. 17:43:16

Emberek! A szúnyogcsípés kellemetlen, de agyon lehet ütni. (Nem is élnek sokáig.) Miért van, hogy néhány paraszt csak a másik baszogatásába látja az örömöt? Nem a témához szól hozzá, mert nem is érti a lényeget, csupán genyózni akarja a többi hozzászólót. Ennyit a szúnyogokról!

Macropus Rufus 2013.11.13. 17:43:53

hát a hívő embereknél a logika nem mindíg van jelen:

"„A keresztények nem próbálják meg lejjebb venni az erkölcsi ’lécet’ még akkor sem, ha nem tudják átugrani, szemben a nem keresztényekkel”."

majd

"„A hívő ember tudja, hogy ha nem is viszi át mindig az erkölcsi lécet, a bűnvallomás után bűnbocsánatot kaphat.”

tehát a hívő soha nem teszi lejjebb a mércét ugye. Vagy még is? Ha még is akkor sem gond mert megbocsájtják.

Sarkosítok: egy hívő ember lehet erkölcstelen is (sőt a 10 parancsolatot tételesen le is szarhajta), ha megbánja bűneit akkor akár heti több alkalommal is lehet hülye. Mindez nem vonatkozik a nemhívőkre. Ők mennek a gyehena tüzére oszt jónapot.

Balogh úr, ez az ami miatt az ilyen ügybuzgó hívőket lamereknek tartom. Nímandok, senkik.

Ha Isten létezik (márpedig Balogh úr, az ön szemszögéből léteznie kell) akkor odaát nagyon szívás vár önre az 100%-k.
:P

maxval, a gondolkodni igyekvő birca · http://maxval.co.nr 2013.11.13. 17:46:53

@Conchobar:

Zsidó nemzetiségű ember is lehet keresztény.

Balog azt mondta: a keresztény hívő törekszik bizonyos erkölcsi mércére, akkor is, ha azt nem tudja teljesíteni, míg mások leviszik a mércét a teljesíthető szintre. Ez alapvető keresztény tanítás. Ezt félregyarázni abszolút értelmetlen.

Éntőlem bárki írhat a kormány ellen, ezzel semmi gond, de ne tessék a keresztény tanítást direkt félreérteni e tevékenység közben,

komissarlajos 2013.11.13. 17:54:37

@maxval, a gondolkodni igyekvő birca:
Csak úgy megemlítem, hogy azt az általad említett erkölcsi mércét alaposan levitte a keresztény*.* a kialakulásától kezdve (máglyán égetés, stb... stb...) a náci haláltáborok elhallgatásáig. (Nem szólunk ellene, mert akkor nincs)

maxval, a gondolkodni igyekvő birca · http://maxval.co.nr 2013.11.13. 17:55:02

@Macropus Rufus:

Te is úgy kritizálod a keresztény tanítást, hogy nem is ismered.

Conchobar 2013.11.13. 17:55:57

@maxval, a gondolkodni igyekvő birca: "Zsidó nemzetiségű ember is lehet keresztény" - Lehet. Noha az utóbbi 60 évben nem nagyon akadhat példa

maxval, a gondolkodni igyekvő birca · http://maxval.co.nr 2013.11.13. 17:56:58

@nu pagagyí:

Ez ismét a téma rosszindulatú félremagyarázása.

maxval, a gondolkodni igyekvő birca · http://maxval.co.nr 2013.11.13. 17:57:51

@Conchobar:

Dehogynem.

Még szervezetük is van a zsidó keresztényeknek.

Conchobar 2013.11.13. 17:59:52

@maxval, a gondolkodni igyekvő birca: "Ez alapvető keresztény tanítás" - Mi az alapvető keresztény tanítás? Az, hogy Balog mondott egy mondatot? Vagy az, hogy a keresztények hova teszik a lécet? Ilyen léceseket hallasz mise alatt a szószékről? Egyáltalán átgondoltad, hogy mit irkálsz?

maxval, a gondolkodni igyekvő birca · http://maxval.co.nr 2013.11.13. 18:00:24

@komissarlajos:

Az, hogy vannak bűnök nem jelenti az, hogy a bűnök ne lennének bűnök vagy kevésbé lennének azok.

Conchobar 2013.11.13. 18:00:55

@maxval, a gondolkodni igyekvő birca: "Ezt félregyarázni abszolút értelmetlen" - Én magyarázom félre, vagy te érted félre?

maxval, a gondolkodni igyekvő birca · http://maxval.co.nr 2013.11.13. 18:01:28

@Conchobar:

Alapvető tanítás: a mérce objektív és nem tudjuk megváltoztatni.

Conchobar 2013.11.13. 18:02:46

@maxval, a gondolkodni igyekvő birca: "Éntőlem bárki írhat a kormány ellen, ezzel semmi gond, de ne tessék a keresztény tanítást direkt félreérteni e tevékenység közben" - Ezt nekem szántad? Minek, melyik mondatomnak, megállapításomnak akar ez a cáfolata/kiegészítése/továbbgondolása lenni?

Conchobar 2013.11.13. 18:04:55

@maxval, a gondolkodni igyekvő birca: "Alapvető tanítás: a mérce objektív és nem tudjuk megváltoztatni" - Mire akar ez most válasz lenni?

Conchobar 2013.11.13. 18:05:42

@maxval, a gondolkodni igyekvő birca: "Még szervezetük is van a zsidó keresztényeknek" - Bánom is én

komissarlajos 2013.11.13. 18:06:18

@maxval, a gondolkodni igyekvő birca: Tisztelettel ajállom Mihail Bulgakov: A FEHÉR GÁRDA vagy a TURBIN CSALÁD VÉGNAPJAI című műveket. Ott, figyelmes olvasás után megértheted, hogy mi a bűn, ki követi el, és az egyformán BŰN! Bárki követi el!

burakefendi 2013.11.13. 18:10:04

@Szúnyog: szerintem a posztszerző nem feltétlen buta, egyszerűen egy fizetett propagandista/ideológus. Éppen ezért számára mindegy az igazság vagy a féligazság, a lényeg a megfelelő értelmezési keret biztosítása és a várt reakció kiváltása a célközönségből.;)

Conchobar 2013.11.13. 18:13:42

@komissarlajos: "a náci haláltáborok elhallgatásáig" - Miféle elhallgatásról irkálsz?

komissarlajos 2013.11.13. 18:16:46

@Conchobar: Pontosítok: a Római Katolikus Egyház intézményileg nem lépett fel az időközben ismerté vált náci tevékenységek ellen. Aztán ez ellen vitatkozz.

Ben Franklin 2013.11.13. 18:20:57

@maxval, a gondolkodni igyekvő birca: 'Zsidó nemzetiségű ember is lehet keresztény'

Mi az a zsidó nemzetiség?

Zsidó vallású nem lehet keresztény. A zsidó erkölcsre keresztény erkölcsöt pakolni meg elég nehéz, szvsz. Ez fontosabb hiszen a zsidók döntő többsge nem hívő.

maxval, a gondolkodni igyekvő birca · http://maxval.co.nr 2013.11.13. 18:26:18

@Ben Franklin:

A zsidó az egy etnikum, egy nemzetiség. S bármilyen nemzetiségű ember lehet keresztény.

komissarlajos 2013.11.13. 18:27:00

@maxval, a gondolkodni igyekvő birca:
Nos téged meg egyáltalán nem lehet érteni. (Bocsánat, de most ki kell lépnem.)

Conchobar 2013.11.13. 18:27:43

@komissarlajos: "a Római Katolikus Egyház intézményileg nem lépett fel az időközben ismerté vált náci tevékenységek ellen" - Mármint mikor nem lépett föl? Ami meg a vitát illeti ("Aztán ez ellen vitatkozz"), ahhoz elengedhetetlen az egyértelmű és világos állítás

Conchobar 2013.11.13. 18:29:39

@Ben Franklin: "A zsidó erkölcsre keresztény erkölcsöt pakolni meg elég nehéz, szvsz" - Meglehet. Viszont a 2.világháborút megelőzően nagyon sokan megpróbálkoztak vele

OnkelSeppl 2013.11.13. 18:29:57

Balog úr egyszer már Kanadából hazatérve kijelentette - mint igazi keresztény -, hogy SZERENCSÉRE a romák tömeges hazatérésétől nem kell tartani. Bizonyára ez a keresztény magas erkölcsi léc. Aztán ha kiderül, hogy ez nem illik bele, majd megbocsáttatik neki.

Mértékadó értelmiségi (törölt) 2013.11.13. 18:31:13

Ilyenkor felháborodunk, meg "kérjenbocsánatot", de mi a szólásszabadság nevében gyakorlatilag bárkire mondhatunk bármit. Meg felháborodás helyett szembe kéne nézni önmagunkkal? Ismerősek ezek a szavak? Ugye ugye?

Akkor is tiltakoztál, amikor a nemzeti/vallási ünnepeken szinten mindig tele van olyan posztokkal a net, ami az ünnep méltóságát gyalázza? Vagy ha már vallás, akkor az az eset, amikor a melegfelvonulást úgy aposztrofálta az egyik "független demokrata mikroblogger", hogy a katolikus szemforgatás napja. Majd jót kajánkodott azon, hogy most hű de mennyire beletapostak a vallásos emberek lelkületébe. Akkor volt volt tiltakozó poszt ugye. És nem volt akkor sem szólásszabadság, más vélemény is lehet, nem kötelező semmiről sem pozitívan beszélni, stb stb?

Komoly emberek lehettek amúgy, ha ilyen gyorsan változnak az elveitek :)

kutyás majmok vagytok (törölt) 2013.11.13. 18:32:10

@kvadrillio: "HÁNY KERESZTYÉN KÖVET EL ÁFA-CSALÁSOKAT, HÁNY KERESZTYÉN VESZI A HAMIS DIPLOMÁJÁT, NYELVVIZSGA BIZONYÍTVÁNYÁT PIACON..., HÁNY KERESZTYÉN CSAL ADÓT"

Minden fityeszes keresztény. Bónuszként mutyiznak és asszonyt vernek. A magyar nép erre hatalmazta fel őket kétharmaddal.

maxval, a gondolkodni igyekvő birca · http://maxval.co.nr 2013.11.13. 18:32:52

@komissarlajos:

Valójában többször is fellépett a nácizmus ellen a római pápa.

Conchobar 2013.11.13. 18:35:05

@maxval, a gondolkodni igyekvő birca: "A zsidó az egy etnikum, egy nemzetiség" - Így van. Azonban létezik zsidó vallás is, amelyek gyakorlói egyben a zsidó etnikumhoz is tartoznak (automatikusan, feltéve, hogy nem négerek)

maxval, a gondolkodni igyekvő birca · http://maxval.co.nr 2013.11.13. 18:37:51

@Conchobar:

Igen, a zsidó valláson keresztül asszilálódni lehet a zsidó néphez. Négerek is megtehetik.

Mértékadó értelmiségi (törölt) 2013.11.13. 18:38:38

@OnkelSeppl:
"Balog úr egyszer már Kanadából hazatérve kijelentette - mint igazi keresztény -, hogy SZERENCSÉRE a romák tömeges hazatérésétől nem kell tartani. Bizonyára ez a keresztény magas erkölcsi léc. Aztán ha kiderül, hogy ez nem illik bele, majd megbocsáttatik neki. "

Hát nem valami dicső dolog, valljuk be. De hála Istennek a mi szeretett balliberálisainak cserébe folyamatosan (például itt is) példát mutatnak toleranciából és a másképp gondolkozás elfogadásáról. A csorba tehát hála nektek ki van küszöbölve! :)

kutyás majmok vagytok (törölt) 2013.11.13. 18:41:50

@Kopeczky Ákos: "Nem is tudtam, hogy lelkész.... "

Hát igen, elsőre nem is úgy néz ki, mint egy lelkész, inkább maffia könyvelőre tippelnék, klasszikus filmek alapján...
Van egy hasonló faszkalap, aki még a feleségét is otthagyta megannyi év kitartás után, és végül fityesz pártkatona lett. A román kommunista-ellenes mozgalom kiemelkedő egyénisége volt, most a magyar bolsevik rendszer fizetett szolgája. Hát ő is elfelejtette Istent, vagy soha nem is ismerte. Tippel valaki?

Trompf · http://trompf.blog.hu 2013.11.13. 18:44:22

Hol van ez a két mondat a magadfajta kereszténygyalázó bloggerek napi gyakorlatához képest, kedves megmondó emberke ?

Sehol se.

Két semmennyire se sértő mondat, szemben napi több egyház- és keresztény ellenes kritikával, kirohanással, helyenként fröcsögéssel.

Elég ha a komment cunamit elolvassuk.
Jó tanítványai vagytok a keresztény és egyház üldöző kommunista MSZMP-nek.

Conchobar 2013.11.13. 18:46:55

@maxval, a gondolkodni igyekvő birca: "Négerek is megtehetik" - Tőled biztos. Meg tőlem is. Csakhát az a kérdés, hogy a zsidók befogadják-e/elfogadják-e a négert zsidóként (ez ügyben a magyarországi sajtó a kurucinfo kivételével nem ad eligazítást)

kutyás majmok vagytok (törölt) 2013.11.13. 18:48:12

Fidelio (poszter):"Ugyanők"

Helyesen: ugyancsak ők.

Hannibal ante portas 2013.11.13. 18:48:53

@jános515: ezt hogy kéne érteni, kérlek magyarázd már el.

kutyás majmok vagytok (törölt) 2013.11.13. 18:51:48

@Trompf: "Két semmennyire se sértő mondat, szemben napi több egyház- és keresztény ellenes kritikával, kirohanással, helyenként fröcsögéssel."

Szerinted. Akkor maradjunk ennél az írásnál, troll: melyik mondata nem igaz, melyikkel nem értesz egyet?

Hannibal ante portas 2013.11.13. 18:52:10

Na végre, na végre. Megvan a mai gumicsont. Egészségetekre, jó kérődzést.

kutyás majmok vagytok (törölt) 2013.11.13. 18:55:43

@Conchobar: "kérdés, hogy a zsidók befogadják-e/elfogadják-e a négert zsidóként"

Afrikai zsidókat már befogadtak, igaz hogy azok valódi zsidók voltak, csak feketék.

kutyás majmok vagytok (törölt) 2013.11.13. 18:57:19

@Hannibal ante portas: "Megvan a mai gumicsont."

Nem baj, hogy te rágod?

Conchobar 2013.11.13. 19:03:35

@kutyás majmok: "Afrikai zsidókat már befogadtak, igaz hogy azok valódi zsidók voltak, csak feketék" - Az izraeli állam befogadta az etiópiaiakat, azonban nem pusztán csak az állam képviselői minősülnek zsidónak. Hogy hogyan bánnak velük a többiek (főként az ortodoxok), az volt a kérdés ('kérdés, hogy a zsidók befogadják-e/elfogadják-e a négert zsidóként')

Kovacs Nocraft Jozsefne 2013.11.13. 19:30:45

@Physim31419: Link a felmérés szövegéhez? Mert enélkül semmit nem írtál.

valaki senki 2013.11.13. 19:37:22

@Szúnyog: Tudja. Épp ezért mondta, hogy Semjéntől talán hitelesebb??? :D volna, mert az RK. Amit a blog írója feszeget, az az a kérdés, hogy egy fekaházi politikus, mint pl akár ez a Balogh is milyen alapon merészel ma még erkölcsről beszélni, és számonkérni azt, a nem vallás gyakorlókon, miközben nem issza, de vedeli a bort? Így érted az írást, vagy fordítsunk még?

Kovacs Nocraft Jozsefne 2013.11.13. 19:49:43

"Meggyónjuk, oszt’ jó napot? Ez lenne tehát a keresztényi út? No de tisztelendő uram, akkor épp a nem-keresztények azok, akiket legalább a lelkiismeretük egyenesben tart – hiszen nekik nem adatik meg ez a könnyebb út."

Nem egészen. A bűnbocsánat nem jelenti a büntetés elmaradását. "Csak" annyit jelent, hogy a bűneidért nem fogsz elkárhozni, de bűnhődnöd ettől még kell.

A gyónás pedig nem jelent bűnbocsánatot, ha az nem őszinte és nem alapul bűnbánaton.

Lehet szapulni a vallást, de ehhez azért nem árt ismerni egy picit azt, amit szapulsz.

Mértékadó értelmiségi (törölt) 2013.11.13. 19:51:09

@valaki senki: "Amit a blog írója feszeget, az az a kérdés, hogy egy fekaházi politikus, mint pl akár ez a Balogh is milyen alapon merészel ma még erkölcsről beszélni, és számonkérni azt, a nem vallás gyakorlókon, miközben nem issza, de vedeli a bort? Így érted az írást, vagy fordítsunk még? "

Hmm, látom még nem sikerült teljesen levetkőzni a véleményterrorista énedet.

Remélem megbocsátod nekünk, hogy attól, hogy hatalomból kihullott ballibek kígyót-békát kiabálnak szinte mindenkire, aki nem az ő szájízük szerint gondolkozik, mi normális emberek még a saját értékrendünk alapján döntjük el, hogy kinek mihez van erkölcsi "jogalapja" :)

valaki senki 2013.11.13. 20:01:02

@Kovacs Nocraft Jozsefne: A bűnbocsánatot az Istentől, talán megkaphatja, bár kétlem. Na és tőlünk? Vagy mindazoktól akik ellen vétett, jár-e neki megbocsátás? Az, hogy azt gondolja, Istnetől megkapta, hozhat neki megnyugvást, és ez, tulajdonképpen nem jár! Aki nem Istennel, hanem a saját lelkiismeretével számol el- már ha van neki ilyen- sokkal rosszabbul jár, hiszen egy - egy "bűnéért" önmagát lehet, hogy soha nem oldozza fel! Erről is szól a cikk a lelkiismeret kontra bűnbocsánat témában, és ezért írja az írója, hogy bizony a nem vallásosok, lehet nem leengedik azt a lécet, hanem megugorják, magasabbar is téve! Aki meg nem, azon nem a vallás fog segíteni! A középkorban, mint visszatartó erő - FÉLELEM alapú- működött. Most emberek vannak, akiknek a személyiség/ neveltetés függvényében vagy a saját zsinórmértéke már önmagában visszatartó, vagy a pokoltól való félelelm úgysem! Ezért is írta a a cikkecske írója, bár legalább az ilyneket beszélő és cselekvők részére, mégiscsak létezne a pokol, és egy olyan 5-100 eezer évi sütögetés lenne a jussuk! :) De persze nem így lesz, hisz boldogan élnek a tőlünk ellopott pénzecskékből, még az ükönokáik is! Ez így helyes! Erkölcs, és etika nevében eljárva! Most sokkal jobban érzem magam:)

Paul Summers 2013.11.13. 20:04:29

@Fidelio
Szarok a szaros pofádba.

valaki senki 2013.11.13. 20:07:53

@Hivatásos megmagyarázó: Véleményterrorista. Ízlelgetem ezt a szót, ma már érdemes volt benéznem, köszönöm! Én, a véleményterrorista, úgy vélem, hogy az az ember, aki saját magát felsőbbrendűnek gondolja csak a vallása alapján, lenézve mindazokat akik másképpen GONFDOLKODNAK, kritikusan szemlélve dogmákat és ezer éve is elavult nézeteket, nos ha van véleményterrorista, az az. Mélyen meghat, hogy egy hivatásos magyarázó önmagát normális, gondolkodó embernek aposztrofálja, de engedd meg, hogy harsogó kacajjal illessem! Nem azért, mert a másképpen gondolkodókkal nem tudok érveket ütköztetni, beszélgetni, vitázni, sőt el-el fogadni új, általam még nem ismert gondolatokat, de az, ahogy te/ti a vallásosságotokat pajzsként használva gázoltok át tömegeken még ma is, ahogy teszitek ezer éve, az undort kelt bennem. Kérlek, mesélj egy kicsit a spanyol történésekről! NA nem a régi inkvizícióra gondolok, csak a közelmúltbéliekre!

Nikos Galis 2013.11.13. 20:10:58

A lelkészek minden rendszer kiszolgálói.
Istenüket Szent Apanázsnak hívják, ő az igazi Isten.
Így van ezzel Balog és Semjén úr is.
Mindent megtesznek Istenük érdekében.

valaki senki 2013.11.13. 20:16:19

@valaki senki: Ahol közel 200 ezer gyereket vettek el az anyjuktól, azt hazudva meghalt és ELADTAK 8-10E USD-ért az apácák meg a papok! Kérlek, meséld el, hogy az 50-es években, Hollandiában a mélyen keresztény egyház papjai által megerőszakolt kisfiúkat miért is kellett még kasztrálni is? Isten nevében, nehogy az is homi legyen mint a tetves erőszaktevő papok? Ja, és azt a kis osztrák storyt se feledd, ahol a dága jó szerzetesek nem csak megerőszakolták, fegyverrel kényszerítve a rájuk bízott gyerekeket, de a szellemi nevelésük arra is kiterjedt, hogy a jóféle ebédet horogkeresztes tányérban tálalják! Ezek az esetek, nem középkoriak, a XX. sz. termékei, mind a II: vh. utániak! Nagy tisztelettel kérdezném Tőled: Miféle erkölcsi magasságokról beszélnek ezek? Az, hogy minedzt még politikusként is tudja fokozni, csak a hab a tortán. Én ezeket nem útálom, egyszerűen undorodom tőlük. Ennyi. Teszem ezt egyébként keresztény, bár nem vallásgyakorlóként, akinek a mélrcéje valszeg pont ezerszer magasabbra került, mint a szemüket forgató, de mutyit mutyi hátán lebonyolító, és amjd a jó isten megbocsát emberkéknek! Ennyi. Szívesen dumcsizok még erről, és meghallgatm a te véleményedet is, de kérlek, konkrétumokat írj, vagy ha ezekről az esetekről nem hallottál, nézz utána, mert ha te véleményformálónak tartod magadat, az a minimum, hogy lózungok helyett, konkrét legyél, vagy nem ér a nevem! :)

Alick 2013.11.13. 20:31:38

"A keresztények nem próbálják meg lejjebb venni az erkölcsi ’lécet’ még akkor sem, ha nem tudják átugrani"

Megesik olykor, hogy egyenest a léc alá ugranak... :)

Kovacs Nocraft Jozsefne 2013.11.13. 20:44:42

@valaki senki: A poszt témájának erkölcsi vonatkozásaihoz nem akartam hozzászólni, mert nem ismerem annyira a szereplőket. Pusztán egy az egyház tanításával kapcsolatos tévedésre kívántam rámutatni. Amúgy nem vagyok hívő.

wmiki · http://kigondoltam.blog.hu/2014/07/20/stephen_hawking_538 2013.11.13. 21:34:41

Ami tény, hogy a vallásosak boldogabbak, és tovább élnek.

De ez logikus is:

A hívő hite szerint az élet nem ér véget a halállal. Felelősséget kell vállalnia a tetteiért, mert azoknak következményei lesznek.
A hívő hozzáállása az élethez tehát pozitív, építő jellegű.

Az ateista/materialista hite szerint az élet véget ér a halállal. A tetteiért nem kell felelősséget vállalnia, hiszen azok csak vegyi folyamatok végterméke, amiről ő nem tehet. Tulajdonképpen az egész életének semmi értelme.
A tagadó hozzáállása az élethez tehát negatív, destruktív jellegű.

Ezért is van, hogy a vallásosak boldogabbak, és tovább élnek, ahogy a statisztikák is mutatják.

Szúnyog 2013.11.13. 23:22:11

@valaki senki: te ne fordítsál semmit, mert az csak ferdítés. Ha valamihez ennyire nem értesz, minek röfögsz bele? Túl egyszerű srác vagy ehhez a vitához.

@Hivatásos megmagyarázó: +1 :)

@Kovacs Nocraft Jozsefne: teljesen igazad van, de az itteni többség ezt sosem fogja megérteni. A leghalványabb fogalmuk sincs erről, de még érzékük és affinitásuk sincs, hogy megpróbálják legalább érteni.

Melchi Zadok 2013.11.14. 06:47:27

@wmiki: dr house is "megmondta" nincs boldogabb egy 8 eves down koros kisfiunal.
Es ha mar ugy megviccelt a sorsod te tapolcai kreten, hogy a down kor kulso tunetek nelkul van jelen nalad, nem is kerdes mitol vagy boldog.

Physim31419 2013.11.14. 09:22:49

@Kovacs Nocraft Jozsefne:

Hivő vagy? Mert ha igen, neked kellene bizonyítékokkal előállni, nem nekem.

Physim31419 2013.11.14. 14:26:01

@wmiki:
"Ami tény, hogy a vallásosak boldogabbak, és tovább élnek.

De ez logikus is:

A hívő hite szerint az élet nem ér véget a halállal. Felelősséget kell vállalnia a tetteiért, mert azoknak következményei lesznek.
A hívő hozzáállása az élethez tehát pozitív, építő jellegű.

Az ateista/materialista hite szerint az élet véget ér a halállal. A tetteiért nem kell felelősséget vállalnia, hiszen azok csak vegyi folyamatok végterméke, amiről ő nem tehet. Tulajdonképpen az egész életének semmi értelme.
A tagadó hozzáállása az élethez tehát negatív, destruktív jellegű.

Ezért is van, hogy a vallásosak boldogabbak, és tovább élnek, ahogy a statisztikák is mutatják. "

Ez egyáltalán nem tény.
A Trója című filmben Akhilleusz mondja, hogy az istenek irigyelnek minket, mivel nekünk megszépíti az életünket a biztos halál. Ebben kétségkívül sok igazság van. Ebből kiindulva, egy hivő sokkal inkább leélheti az életét passzívan, mert neki úgy is jó lesz a másvilágon, míg egy nemhivő aktívan kell dolgozzon azon, hogy az élete boldog legyen és eredményes, mert neki csak ez az egy vani. Ez logikus is.
Másrészről, én nem tapasztaltam, hogy a hivők boldogabbak lennének, ellenkezőleg.

Kovacs Nocraft Jozsefne 2013.11.14. 18:28:58

@Physim31419:

Te állítottál valamit, akkor tiéd az bizonyítás terhe, függetlenül attól, én hívő vagyok-e vagy sem. Hihetetlen, hogy ezt eddig nem tanultad meg, ez a kulturált vita alapja.

Physim31419 2013.11.15. 10:11:09

@Kovacs Nocraft Jozsefne:

Akkor próbáld lassan olvasni.
Ha hivő vagy, eleve bizonyítatlan dolgokban hiszel és a hivők jellemzője, hogy semmiféle észérv nem változtatja meg a hitüket. Továbbá arrogáns módon ők kérnek a cáfolatról bizonyítást ahelyett, hogy az állításukat bizonyítanák vagy alátámasztanák.
Tehát egyáltalán nem mindegy, hogy hivő vagy-e vagy sem.

Magyar Vitéz · http://objektivmagyarsag.blog.hu 2014.01.17. 06:17:26

a helyzet az, hogy isten nincs, ezt minden óvodás tudja. csak ilyen ájtatos geciládák vannak, akik ezzel védekeznek pénz- és gecinyelés közben.


süti beállítások módosítása