Hírek és kommentárjaink

Goldenblog-díj

goldenblog_szeles_1.png

Csatlakozz a Facebook-on

Utolsó kommentek

Hírmátrix

Orbán is Soros pénzén támadta Magyarországot?

2013.11.07. 18:07 - Fidelio

Amikor Orbán 1989-ben Soros ösztöndíjával tanult néhány hónapot Oxfordban, akkor az állampárt néhány sötétebb propagandistája próbálta őt ezzel az ostobasággal támadni.
Közel negyedszázad után eszünkbe sem jutna ezzel az ostoba taplósággal jönni. Mi nem is jönnénk, de a Fidesz szóvivői egymás után.

Ez valami kollektív elsötétedés lehet a Fidesz szóvivői karban, vagy Finkelstein új ötlete. Finkelstein az amerikai és izraeli jobboldali pártoknak szokott kampánytanácsokat adni, jó pénzért. Jól ismert karaktergyilkos, aki tudatosan a gyűlöletre építi módszereit. Újabban a Fidesznek is ad tanácsot, de ez rendben, mert a Fidesz fizeti, így ő nem idegen pénzen támad.

Selmeczi_Soros.jpgMelyik lehet igaz?

A gyűlölet tárgya most az, hogy nem kellene a nőket annyira verni. Pontosabban egy nemzetközi jogvédő szervezet szerint meg kellene őket védeni az olyan alakoktól, mint Balogh képviselő. Aki félévi hazudozás után (amihez a Fidesz szépen statisztált); most már bevallotta, hogyan rángatta az élettársát a hajánál fogva, és hogyan verte bele az arcát az erkélykorlátjába (szilánkos orrtörés).

A Human Rights Watch új jelentésében azt írja, hogy Magyarországon nem kapnak megfelelő védelmet a családon belüli erőszakot elszenvedő nők – a rendőrségi tétlenség, és az állami segítségnyújtás elégtelenségei miatt.

Balogh_J_vakkomondor.jpgFél évig statisztáltak a hazudozásaihoz

Az állami szervek tehetetlenségével Selmeczinek semmi gondja. Évente ötven nőt vernek agyon Magyarországon, s ez csak a jéghegy csúcsa – ezt nyilván Selmeczi is tudja. Ebből neki egy dolog fontos: a nemzetközi jogvédő szervezetet Soros is támogatja. Aki pedig maga az ördög.

Ügyes. Lenne mit tenni, és lenne mit szégyellni. A korábbi kormányzat alatt bevezetett távoltartási törvény gyakorlatilag nem működik. A rendőrség pedig inkább alkalmazza a verést, mint megakadályozza (bár el kell ismerni, rendőrségi fogdában idén csak egy embert vertek agyon, nem ötvenet). Egy éven belül pedig nemcsak Balogh képviselő ügye mellett ment el a Fidesz lényegében szó nélkül, hanem Varga István emlékezetes okfejtése mellett is.

varga_istván_sz.png
Ezekről Selmeczi egy szót sem szól, viszont támad. Egyetlen névvel: Soros György, akinek az a bűne, hogy jogvédőket támogat. Ahogy támogatta a Fideszt a rendszerváltás idején, amikor annak demokratikus céljai voltak.

Most vasárnap Zsigó Róbert is Soros-ozott kicsit. Idézte a harmadik Fidesz-szóvivőt Hoppál Pétert. (Miért is tart egy falkányi szóvivőt ez a párt, amikor kormányozni kellene – pedig lenne itt tennivaló, példának okáért a családi erőszak ügyében is.) Milyen szép is az, amikor a szóvivők állítását maguk a szóvivők alapozzák meg!

Zsigónak azonban sikerült Selmeczit is alulmúlnia. Az ő stílusa már nem a '70-80-as évek gyökér-propagandista szintjét hozza, hanem már a Rákosi korszakot idézi. Ízlelgessük ezt a mondatot: Gyurcsányt, "a rezsicsökkentés egyik legnagyobb ellenségét dollármilliókkal hizlalják homályos pénzügyi körök". Mintha Virág elvtárs mondaná a 'Tanú' c. filmben – a '80-as években ezen harsányan röhögött a mozik közönsége.

Most komolyan elbizonytalanodva kérdezzük: Miért nem fogadja a Selmeczi–Zsigó–Hoppál triót harsány hahota, vagy legalábbis megvető nevetés?

orban_soros_20101029_.jpg2010 őszén az Országházban. Orbán az ördöggel cimborál?

Pedig most a Fidesz-hívők is meghökkenhetnének. Mert Orbán nemcsak a rendszerváltás idején tartotta a kapcsolatot Sorossal, hanem mostani kormányzása idején is fogadta őt az Országházban, nagy kedélyességgel. (A roma-stratégia ügyében dolgoztak együtt, amit Orbán utána az EU-elnökség idején sokat emlegetett is.)

Azt hinné az ember, hogy ilyet nem lehet megtenni az emberekkel – akik nagy része egyébként büszke arra, hogy ő nem dől be a politikusoknak, észreveszi, amikor azok hazudnak.

Ha tetszett a poszt, csatlakozz a Fideszfigyelő-csoportjához a Facebook-on.

Ha tetszett a poszt, csatlakozz a Fideszfigyelő-csoportjához a Facebook-on.

150 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://fideszfigyelo.blog.hu/api/trackback/id/tr375619647

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Cinkes 2013.11.08. 08:54:52

@holmsz: nem tudom ki az a wekler de annak utánanéztem, hogy demszkínek 80-ban volt ebből ügye, aminél azt írják, hogy önvédelemre hivatkozott. szóval a kettő kurvára nem ugyanaz a kategória. szóval ha hülye vagy akkor csak módjával kéne.

Alvarez 2013.11.08. 08:55:42

@maxval, a gondolkodni igyekvő birca: Balogh, mint morális győztes? Az indexes interjúban a morális győztesed már úgy emlékszik, hogy Terike nem egyedül esett át a komondoron, hanem ketten együtt, és akkor véletlenül lekönyökölte.

Ehhez csak annak az angol lelkésznek a sztorija hasonlítható, aki villanykörtét akart cserélni de leesett a létráról, egyenesen a még asztalon lévő villanykörtébe, így került a villanykörte a seggébe. Esküszöm doktor úr!

Conchobar 2013.11.08. 08:58:43

@kovi1970: "mit kezdeni a kívülálló és a rendőrség. De onnantól kezdve, hogy az asszonynak kórházba kell menni mert elvertétek máris kiléptetek" - Ha eljár a rendőrség az ügyben, akkor nem érteni és mire föl a te hisztériád, ? Ami meg komondoros Józsi képviselőségét és polgármesteri tisztségét illeti, azt bízd rá a megválasztóira. Ha 2014-ben is megválasztják polgármesternek komondoros Józsit, akkor azt majd méltósággal vedd tudomásul

tobeor 2013.11.08. 08:59:09

A legsötétebb vegytiszta kommunista uszítás és hányinger amit a fidesz művel. Ezt igénylik a híveik. Nem csoda hogy Finkelstein és a Fidesz mint két szerelemes szív egymásra talált. A lényegük közös: a gyűlölet.

Netuddki. 2013.11.08. 08:59:20

@R.T. Flakfizer: Óóóóó bammeg! Nem hallottál még a zsiványbecsületről? És ezt tessék halál komolyan venni!

Mellesleg még mindig nem vagy tisztában a fideszes stratégiával? Pedig egyszerű mint a faék. Ha valami kellemetlen kiderül egy fideszesről akkor a párt összezár és tagadnak a végsőkig. Amikor már tarthatatlan a helyzet, akkor próbálják elbagatellizálni, aminek a része, hogy a zelmúlt8évben a maszoposok ugyanezt csinálták, csak mégugyanabbul. Aztán ha ha már ez sem tartható akkor a fidesz fordul, mint egy jéghegy méretű gyorsnaszád, aztán előadják, hogy ők már az elején is azt az álláspontot képviselték mint a felháborodott többség.

Igen, barátom! Ezt már annyiszor eljátszották, hogy lassan már nem érdekel senkit a színjátékuk, és ez a legrosszabb, a többség már belefásult ezekbe...

♔batyu♔ 2013.11.08. 08:59:22

Sok a meló. Tegnap dávid csillaggal vonultam, ma monoklit festettem, holnap nem tudom, szerencsére Soros jól megfizeti a főnökeimet. Nem is biztos, hogy akkora buli lenne nekem ha Orbánék megbuknának, hiszen ekkor minden rendben lesz, nincs nőverés, nincs antiszemitizmus.

$pi$ 2013.11.08. 09:01:19

@kovi1970: "Tudom, hogy ostoba lobbikos vagy nem balfasz fideszes, mégis a fidesz szekerét tolod."

Merthogy felhívtam a figyelmet arra, hogy a cikk durván hazudik az áldozatok számát illetően? Szerkértoló lettem, é?
Mit kell tennem, hogy lekerüljek a zsekértolók listájáról... várj, nőgyilkosság-tagadó törvény van -e már? Lesz?

"Ebben a kérdésben meg olyan álláspontra helyezkedsz ami alapján alapos okom van feltételezni, hogy otthon bizony te is kezet emelsz a zasszonyra."

Alapos okod? Mert azt mondtam, hogy a cikkben nem kéne hazudni? Mindenki, aki azt mondja, hogy nem kéne hazudni az veri a feleségét? Szép!

"Tagadod? Ugyanmár! Elárultad magad a hozzászólásaiddal kisfácán..."

Ez még mindig csak egy névtelen rágalmazás, de javaslom jelents fel. Ha szerinted verem a feleségem, akkor jelents fel, ha bemásolod a feljelentést ide, akkor bemegyek a rendőrségre és azonosítom magam. Na, mit szólsz?

Conchobar 2013.11.08. 09:02:55

@kovi1970: "Érdekes módon a fidesznek csak akkor nagy a pofája ha érdeke is" - Én a te helyedben nem hagynám magamat csibészeltetni se Fideszre, se MSZP-re, se másra

Netuddki. 2013.11.08. 09:03:11

@Conchobar: Mért kellene tudomásul vennem? És mért kellene továbbra is fizetnem egy ilyen szar alakot az adómból? A vége úgyis az lesz, hogy még jövő tavasz előtt lemondatják. Vagy azért mert büntetőeljárás indul ellene, vagy azért mert csak.
Csak jó tanács: Azért megnézhetnél kit állsz neki körmödszakadtából védeni! Nem vall nagy értelemre...

tobeor 2013.11.08. 09:04:37

@♔batyu♔:
Ezt bírta Finkelstein a szádba adni? Ennyit tudtok?
Á, nem te akkor barom vagy hogy ezt el is hiszed.

Tüntess az orbáni diktatúra és simli ellen! 2013.11.08. 09:06:13

Ilyen álszent, sunyi, szarházi, retek, aljas ez a fidesz banda.

Ha más lop csal, hazudik az nem is magyar, de ha ők, az igaz, szép nemzeti,keresztényi cselekedet.

Takarodjatok!

$pi$ 2013.11.08. 09:07:50

@A pécsi magasházmutyi újabb fideszes nemzeti simli: "Ha más lop csal, hazudik az nem is magyar, de ha ők, az igaz, szép nemzeti,keresztényi cselekedet."

Ezt honnan vetted? Kizárták a csávót a pártból, mit akarsz még?

Netuddki. 2013.11.08. 09:08:07

@$pi$: Muhaha! Névtelenül nagy ám a pofád nethuszár!

Mellesleg már nagyon régen el lett a nicked könyvelve annak ami. Most sem okoztál csalódást. Csak így tovább, satöbbi, satöbbi.

Ebben a kérdésben meg csak egyféle álláspont létezik. Azt amit az erkölcs diktál. Mindenki döntse el maga, milyen szinten áll erkölcsileg...

Netuddki. 2013.11.08. 09:09:55

@$pi$: Mellesleg ha nem vagy fideszes, nem is tartod magad annak, akkor mijafasznak véded őket?

Conchobar 2013.11.08. 09:10:13

@kovi1970: "Csak jó tanács: Azért megnézhetnél kit állsz neki körmödszakadtából védeni! Nem vall nagy értelemre..." - Agyas! Kit védek én körömszakadtából?

Netuddki. 2013.11.08. 09:12:28

@Conchobar: Nem tudom feltűnt-e, hogy jelenleg a fidesz kormányozza az országot a 2/3-ával. Ők költik a pélnzünket, ők hozzák a balfaszabbnál balfaszabb törvényeket. Igen, azokat amik mindannyiunk életére hatással vannak. Ezek után, csekély értelmű barátom, még kérdezed, hogy miért bírálom őket?

Netuddki. 2013.11.08. 09:13:08

@Conchobar: Bammeg, te hülébb vagy mint gondoltam! Ehhh...

Conchobar 2013.11.08. 09:13:37

@kovi1970: "Mért kellene tudomásul vennem? És mért kellene továbbra is fizetnem egy ilyen szar alakot az adómból?" - Ha megválasztják komondoros Józsit 2014-ben is, akkor azt azért kell tudomásul venned, mert a demokráciának az alapja egymás választásának, döntésének az elfogadása

Conchobar 2013.11.08. 09:14:21

@kovi1970: "Bammeg, te hülébb vagy mint gondoltam! Ehhh." - Ja

_most_ 2013.11.08. 09:14:55

a fidesz kommunikáció mára egyértelműen a legsötétebb szocialista időket idézi, az agyhalott fideszdroidok meg valószínűleg a rendszerváltás előtt még a legnagyobb komcsik voltak.

Conchobar 2013.11.08. 09:15:38

@kovi1970: "Ezek után, csekély értelmű barátom, még kérdezed, hogy miért bírálom őket?" - Álmodsz? (Én azt írtam: a te helyedben nem hagynám magamat csibészeltetni se Fideszre, se MSZP-re, se másra)

mrbateman 2013.11.08. 09:15:58

Meglepődne a blogger, ha azt mondanám, hogy ez a Hopplá egy aljas, szemét, fasiszta briganti?!

Nem Orbán/Gyúrcsány a nép nagy ellensége...nem ilyen könnyű a helyzet. Magyarország legnagyobb ellenségei a magyarok!

Csatoljanak Romániához!

$pi$ 2013.11.08. 09:17:32

@kovi1970: "Mellesleg ha nem vagy fideszes, nem is tartod magad annak, akkor mijafasznak véded őket? "

Ki a fene védte őket?

KolompárJ. 2013.11.08. 09:24:08

Mekkora béna fos egy post. Tipikus, ezer sebből vérző csúsztatásokkal.

"Évente 50 nőt vernek agyon Magyarországon" -- Szimplán nem igaz. (összesen van évente 100-150db szándékos emberölés)

A fidesz falazott Balognak?
Balog kilépett a fideszből a komondoros esetután, Azóta független képviselő. A mentelmi jogát szeptemberben elkaszálták, bíróság előtt van. Szóval hol a probléma?

A fidesz kormány és a hatóságok nem lépnek fel kellően a családon belüli erőszakkal szemben a Human Wach szerint? És csak most? Korábban minden rendben volt? Vagy hpgyhpgy pont most figyeltek fel erre? Mert egy fideszes képviselőnek volt iylen ügye?

Melyik kormány is módosította -szigorította- úgy a BTK-t, hogy külön szerepeljen benne a családon belüli erőszak "kapcsolati erőszak"? Ja hogy az a fidesz voltt. Akkor most mi is van?

Már hányingerem van, hogy ha bármi történik, ami akár a legkisebb mértékben is köthető a fideszhez, akkor rögtön jön valami "nemzetközi szervezet" a jelentéseivel, hogy ők bizony nincsenek megelégedve a helyzettel. Már azt is kezdem elhinni, hogy tényleg komcsi ármánykodás van a dolgok mögött.

♔batyu♔ 2013.11.08. 09:25:46

@tobeor: Mégis mit kellene hazudnom? Hogy önként vonulok Dávid csillaggal, monoklival? Szerintem te lennél az uccsó aki elhiszi, hogy az őszinte.

$pi$ 2013.11.08. 09:26:55

@KolompárJ.: "Már azt is kezdem elhinni, hogy tényleg komcsi ármánykodás van a dolgok mögött. "

Ugye? Eleinte kiröhögtem a fideszt, de egy ideje már kezdek parázni, hogy talán van valami igazuk.

♔batyu♔ 2013.11.08. 09:27:42

@mrbateman: Épp most olvastam egy fejtegetést egy román értelmiségitől, miszerint a magyarok felsőbbrendűek, mert jóval kulturáltabbak.

♔batyu♔ 2013.11.08. 09:28:53

@kovi1970: Te egy bolsi-libsi vagy, tökmindegy milyen törvényt hozna a fidesz, a probléma ott van, hogy ők hozzák.

Kakimaki0123456789 2013.11.08. 09:30:52

Es ki hisz el barmit is orbaneknak? Az elhazudott nyugdijszamla utan a fizetett mediajukon kivul harsany kacajt valt ki minden fideszes megnyilvanulas.
Ja a media: ha nem tolnak minden nap az orrom ala hogy ok meg az EN penzembol fizetik azokat akik ENGEM tamadnak, talan meg hiheto is lenne ez a kulfioldi osszeeskuves-elmelet, de most hogy az evi 70milliardbol fenntartott kozmediumokbol is folyamatos kormanypropaganda folyik, az emebr mar egy gyurcsan-plakatnak is orulni tud....

tobeor 2013.11.08. 09:32:52

@♔batyu♔:
Értem én, csak nagyon átlátszóan tolod a vegytiszta Finkelstein-féle gyűlölet-propagandát, legalább a látszat kedvéért kicsit megpróbálhatnál úgy tenni néha mintha nem lennél bértroll.

Kakimaki0123456789 2013.11.08. 09:33:15

Es az is erdekes hogy egy ennyire nyilvanvaloan elb.szott trafikmutyi utan (amin az egesz orszag nagyon sokat veszitett) miert hiszi el barki is hogy a fijjuk majd az egyszeri szavazo erdekeit vedik a maffiozok erdekeivel szemben?

Barbaarb 2013.11.08. 09:34:02

Ha a családon belüli gyilkosságok közt 65%-ban, 35% férfi az áldozat, miért kell nőverésekről, nők elleni erőszakos bűncselekményekről beszélni? Miért nem áldozatokról esik szó? Vagy esetleg a 35% férfi élete nem érdekes?
Mindeközben persze, ha egy bűncselekmény típust 90%-ban egy etnikai csoport követ el, nem szabad általánosítani és csak róluk beszélni ugyanezen csoportok szerint...

♔batyu♔ 2013.11.08. 09:39:49

@tobeor: Milyen propaganda? Az a propaganda, hogy hetente más csoport tagjának hazudom magam, amire utasítanak, ez itt egy panasz volt. Na jó, dicsekvés.

♔batyu♔ 2013.11.08. 09:40:34

Azért hiszik el, mert nem balliberálisok.

tobeor 2013.11.08. 09:41:21

@♔batyu♔: Jól van, gyűlölködj csak tovább a pénzedért.

♔batyu♔ 2013.11.08. 09:41:48

@Barbaarb: Egyetlen libsi sem meri kimondani, hogy az agyonvert nők 99%-t cigányok verik agyon.

♔batyu♔ 2013.11.08. 09:42:17

@tobeor: Ingyen és csakis a tényeket. Miért lenne ez gyülölködés?

Szűtté mamá? Szűjjé! 2013.11.08. 09:47:03

@Blogger Géza: Jajj Géza! Neked hogy van gyomrod ehhez? Nekem már tőled is felfordul.

R.T. Flakfizer 2013.11.08. 09:49:22

@KolompárJ.: www.ksh.hu/szamlap/eletunk.html
31/17 az arány, ami persze nem 50, viszont nem kevés. és ez csak az emberölés.
Balogh a frakcióból lépett ki, néhány napja még a FIDESZ tagja volt...
hogy a FIDESZ előtt mi volt, azt is meg lehet nézni, de most már ez az ő kabátjuk - ha nincs érdemi változás, akkor azt fel kell vállalniuk.
tipikusan az a helyzet - szerintem -, ahogy fentebb is írtam volt, hogy jobb az ilyennek mellé állni. akkor már nincs szél a vitorlában, másrészt talán fel lehet erősíteni azt a kampányt, ami a családon belüli erőszak ellen szól.
így most megint van egy relativizált esemény, egy tahó faszkalap nőverésén keresztül újólag a pártszimpátia kerül előtérbe. ez a Balogh darabokra törte a nője arccsontját, cserébe nemhogy lehánynák, ujjal mutogatnának rá és mindenféle módon próbálnák szégyenpadra ültetni, hanem sumákolnak, Sorosoznak, bagatellizálják az ügyét és ezen keresztül a családon belüli erőszak ügyét is. ennyi. ez faszság, nem politika.
de mehetünk egy lépést hátrébb: a FIDESZnek per pillanat nincsenek ellenfelei! nincs ellenzéke! mindenféle presztízsveszteség (sőt ezt még nyernék is) nélkül dobhatnák koncnak a Baloghot a közvélemény elé! hogy ez nem történik meg, felveti a kérdést (szigorúan csak bennem), hogy miért? mit tud a pali, ami miatt nem hurcolják meg?
a másik: miért áll mellé bárki, aki nem is ismeri? :D ez kifejezetten vicces!

♔batyu♔ 2013.11.08. 09:51:35

@R.T. Flakfizer: Tévedés. Annak idején Demszky, Wekler simán maradhatott az SZDSZ tagja, a ballib média még csak észre sem vette, hogy verik az asszonyt.

Ugyanakkor Balogh-ot Orbánék kibaszták a fideszből.

tobeor 2013.11.08. 09:52:50

@♔batyu♔: jaj már te kis ártatlan bárányka. az ereidben is gyűlölet folyik vér helyett.

Szűtté mamá? Szűjjé! 2013.11.08. 09:57:53

@♔batyu♔: No beosztották a pártközpontban? Itt van Blogger Géza az okoskodó, és Batyu a suttyó. Remek.

mrbateman 2013.11.08. 10:02:24

@♔batyu♔: Na ebből is látszik, hogy a soros keze odáig is elér, már ott is keveri a szart.

Még jó, hogy a fiúk ilyen éberek és tudják honnan leselkedik a veszély!

blacklord 2013.11.08. 10:03:32

@maxval, a gondolkodni igyekvő birca: "Balogh lett az eset morális győztese" lol, ismét gyúrsz a szellemi magaslatokra, látom.
Attól még, hogy Balogh szerint nem az történt, ami kiszivárgott (igen, szerintem is fura, hogy ez nyilvánosságra került csak így hipp-hopp), attól még azért csak tény, hogy az élettárs orra szilánkosra törött. Hogyan lesz ennek az elkövetője morális győztes? Azért, mert a Stockholm-szindrómás, a bántalmazottak tipikus (zsákutcás) viselkedési mintáját követő partner kiáll mellette (általában ez történik, sokszor évtizedeken át)? Vagy azért, mert azt mondja, hogy nem az történt, ami megjelent róla, de semmit nem mond arról, hogy akkor valójában mi történt? Sőt, olyanokat kamázik, hogy a vak komondoron átesett, meg hogy "ha meg is ütöttem, véletlenül tettem"? Én tényleg nem értem, hogy értelmes ember hogyan lehet ennyire érzéketlen a saját szavainak közvetlen következményeit illetően...

R.T. Flakfizer 2013.11.08. 10:04:19

@kovi1970:
itt nincs zsiványbecsület! se!
ez szimplán egy rossz beidegződés következménye - mint a sokszor büntetett gyereknél: mindig az a gyors válasz, hogy "nem én voltam". aztán meg az, hogy "de nem én kezdtem". majd az, hogy "ők is csinálhatták". jó esetben végül elkezd gondolkodni és tanulságokat levonni a saját érdekében. itt is ez megy. terelés ezerrel. a poén tényleg az, hogy még ha jelentéktelen mértékben is, de inkább veszítenek ezen az ügyön, mintsem nyernének egy más hozzáállással. ez számomra megint csak az amatőrséget mutatja. ami elég szép jövőkép: egy sok tekintetben amatőr kormányzó erő és egy vállalhatatlan (nekem legalábbis), önmagát ellenzékinek nevező még amatőrebb banda, plusz a jobbik, akikről nem is tudom mit is mondhatnék :D novák előd, zagyva gyula. lehet szavazni! :D

szonár 2013.11.08. 10:11:02

Ez a poszt is mérhetetlenül szar, nagyon sokat elárul, hogy sehol egy forrás arra, hogy "évente ötven nőt vernek agyon Magyarországon".

Évente átlagban kb. 150 gyilkosság történik az országban (nb.: 2012-ben sokkal több gyilkosság volt, de előtte való évben csak 113), tehát a posztoló álítása azt jelentené, hogy minden 3. gyilkosság családon belüli erőszak miatt történik. Vagy a nem családon belüli erőszak keretében meggyilkolt nőket is ideszámolta?

R.T. Flakfizer 2013.11.08. 10:14:10

@♔batyu♔:
"Továbbra is Fidesz-tag az asszonyverő Balogh

spirk

2013. november 5., kedd 17:10 |

Jelenleg is a Fidesz tagja Balogh József országgyűlési képviselő, aki áprilisban orr- és arccsonttörést okozva verte meg élettársát. Baloghot a verés után néhány nappal kiléptették a Fidesz parlamenti frakciójából, mert ott vállalhatatlanná vált a jelenléte."
"Lázár János a nyáron egy rádió műsorban Fiala János kérdésére azt válaszolta, azért nem vizsgálja a párt a Baloghéknál történteket, mert „mi köze a pártnak ahhoz, hogy a magánéletében ki, mit csinál?”"

én tudom, hogy ez az Index, amelyik nem olyan mértéktartó és elfogulatlan, mint mondjuk a Magyar Nemzet, vagy a Magyar Hírlap, de nem tudok cáfolatról. és hát a frakció még mindig nem a párt... persze ha te bennfentes vagy, kérlek oszd meg a pontos információkat!
(vagy annak a folyamatos szajkózása, hogy a fideszből rúgták ki, nem csak a frakcióból, előbb utóbb valósággá érik a fejekben és később már ez úgy kommunikálható, hogy rögtön kibaszták a pártból? :D )

♔batyu♔ 2013.11.08. 10:14:28

@szonár: Jobban nem meri a statisztikát megvakarni, mert akkor az már nem Orbánfika lenne, hanem rasszizmus.

♔batyu♔ 2013.11.08. 10:16:21

@R.T. Flakfizer: Gondolom, annak idején Demszkynél és Weklernél is hangosan követelted,hogy rúgják ki őket az SZDSZ-ből. Mert ha igen, nem történt meg.

$pi$ 2013.11.08. 10:17:34

@R.T. Flakfizer: "és hát a frakció még mindig nem a párt... persze ha te bennfentes vagy, kérlek oszd meg a pontos információkat!"

Kizárták[1], bemondta a rádiói is. Csak tudod az index nem éppen a pártatlan sajtó példaképe mint ahogy azt ez a blogbejegyzés is mutatja.

[1] hvg.hu/itthon/20131106_Kizartak_a_Fideszbol_a_novero_Balogh_Jozs

♔batyu♔ 2013.11.08. 10:21:34

"én tudom, hogy ez az Index, amelyik nem olyan mértéktartó és elfogulatlan, mint mondjuk a Magyar Nemzet, vagy a Magyar Hírlap"

Egyetértek, az Index még ezeknél is nagyobb gáz.

Szűtté mamá? Szűjjé! 2013.11.08. 10:30:53

@♔batyu♔: Tudod, hogy ki az index (többségi) tulajdonosa?

never again 2013.11.08. 10:33:11

Mikor lett általánosan elfogadott nézet, hogy ha egy kirívó esettel be tudja valaki bizonyítani hogy a másik fél is hibázott, azzal kivan mosdatva a bűnből?
Jelen esetben ha valaki tud olyat mondani, ahol a nő a bántalamzó fél akkor már teljesen elfogadható hogy a többi nőt laposra verik?

Ez komoly?!? De tényleg?!?

és jelen esetben pont letojom a párthatalmi ágakat vagy irányokat. ez társadalmi gond, abból is nagyon nagy, és nem politikai, bárki is próbál belőle politikai tőkét kovácsolni.

R.T. Flakfizer 2013.11.08. 10:34:20

@$pi$:
igen. kb így írtam korábban.
"R.T. Flakfizer 2013.11.08. 08:50:53

ja! a másik: a Balogh kilépett a frakcióból, de a pártból mintha még nem, ill. talán most. jóreggelt. "

@♔batyu♔: ez tutibiztos, hogy idetartozik (nekem nem mérce sem Demszky, sem Wekler), de engem ezzel a szarral nem húzol be - szevasz!

Conchobar 2013.11.08. 10:34:32

@R.T. Flakfizer: " mit tud a pali, ami miatt nem hurcolják meg?" - Hatalmas különbség van Jézus és komondoros Józsi között, viszont a 'feszítsd meg!' az azonos. Ez nem az ártatlanok és áldozatok védelméről szól, ez valami egész másról szól. Nem a megvert asszony védelméről van itt szó (de nem is lehet, hiszen ő ezt nem igényli, sőt), de nem is többi asszonyról

Conchobar 2013.11.08. 10:40:02

"mit tud a pali, ami miatt nem hurcolják meg?" - Tulajdonképpen én se bánnám, ha megtennék komondoros Józsival, hogy a ló farkára kötve végighurcolják lakóhelyén. De ezt tegyék meg akkor tíz cigánnyal is (találomra kiválaszva az idős magyarok agyonverői közül)

R.T. Flakfizer 2013.11.08. 10:40:31

@never again:
Mikor lett általánosan elfogadott nézet, hogy ha egy kirívó esettel be tudja valaki bizonyítani hogy a másik fél is hibázott, azzal kivan mosdatva a bűnből?

a vita, az érvelések tördelése a lényeg. a fontosabb gondolatmenet megakasztása, a téma mellékvágányra terelése, ellehetetlenítése, fals párhuzamok beemelése, melyek látszólag a témához tartoznak. nem mai technika, vond meg a vállad, többet nem nagyon tudsz tenni!
;)

randomuser1 2013.11.08. 10:45:13

ez mond azért van, mert egy rakás komcsi meg posztkomcsi nitetlen generációt nem neveltek tisztes keresztény erkölcsre.
na, ennek most vége, az új nemzedék tisztelettel fog bánni az asszonyállattal és soha nem emelen kezet rá

mim 2013.11.08. 10:45:51

Ki nem állhatom a Fidesz-t, de ez a feminista típusú rémisztgetési kampány az ellenzéktől hányinger.
Balogh jó eséllyel bűnös, de ez csak róla mond valamit, nem a nők elnyomásáról, veréséről úgy általában.
A kampány szót amúgy nem véletlen használom..
láthatóan a támadási stratégia a választások előtt a nő verés téma és a trafik mutyi. Mind a kettő szánalmasan apró probléma sok más ismerthez képest.
Ez a választási stratégia még a 2009-2010-es Fidesz-es korrupciós kampánynál is mocskosabb. Igazából örülnöm kellene, hogy eddig visszafogták magukat látva világszerte a szoci pártok hasonló stratégiáját akár 10 évvel ezelőttről.
Nagyon alap szintű - és mocskos - érzelmi és ösztön alapú manipuláció ami kihasználja egyfelől a nők ösztönös összetartását, valamint a férfiak nőket védő ösztönét a fizikai erőszak ellen.
Olyan mintha a pártok abban versenyeznének, hogy ki tud aljasabb lenni.

R.T. Flakfizer 2013.11.08. 10:47:01

@Conchobar:
márpedig reflektorfénybe kell állítani (bármelyiket amúgy)! példává tenni, hogy a társadalom nagy többsége ezt nem tűri (remélem)! nem helyteleníti, hanem hogy nem tűri! kiveti magából, elszigeteli, meg kell mutatni, hogy ez nem normális! egy pofon sem az! - a meghurcolást így értem.
az asszony védelme... nem biztos, hogy tudja, mit tehetne! mi lehet vele, utoléri e a fickó, ellehetetleníti e, etc.
persze meg lehet mutatni azt is, hogy lehet ebből kijönni - mindkét félnek. de magát a tettet nem lehet Sorossal elbagatellizálni. szerintem.

Nick Ez a név jelenik meg a blogokban, kommentekbe 2013.11.08. 10:51:39

valali irta hogy a legtobb gyilkossag hazon belul van, az idiotak elintezik egymas kozott, en mondom hogy szerencsere legalabb nem vadidegent nyirnak ki
ennek ellenere azt kell, hogy mondjam az az 50 evenkenti agyonvert no, az nem valos!
szimplan valamelyik libsi nostenysoviniszta elhagyott par aprosagot, pl. van olyan eset is amikor a folyamatosan vert es terrorizalt no levadassza / csak szimplan kivegzi a ferjecsket
ez is csaladon beluli eroszak viszont agyonvert noket referelni ra egy kisse erdekes :)))

mrbateman 2013.11.08. 10:55:38

@Emmanuel Goldstein: Így van!

Nekem is volt egy németh juhász szukám és kiváló eredményeket értem el vele szigorú és következetes módszerekkel. Aztán egyszer részegen kezet emeltem rá, nagyon megvertem...na onnantól kezdve már nem volt ugyanaz, megmakacsolta magát!

Én mondom a verés, az kudarcunk beismerése!

_most_ 2013.11.08. 10:57:02

@Barbaarb: a férfiak erősebbek, mint a nők, nem véletlenül van külön női és férfi ökölvívás, megnézném azt a nőt, amelyik összeveri mondjuk Klicskot vagy Chuck Norrist.

Conchobar 2013.11.08. 10:58:19

@R.T. Flakfizer: "márpedig reflektorfénybe kell állítani (bármelyiket amúgy)! példává tenni, hogy a társadalom nagy többsége ezt nem tűri (remélem)!...az asszony védelme... nem biztos, hogy tudja, mit tehetne!" - Itt van precedensnek ez a komondoros eset. Nem tudja asszony, hogy mit tehetne, azért akar kiállni a férje mellett? Hogyan lehet elbeszélni a valóság mellett? A meghurcolás helyett miért nem jut az eszedbe, hogy talán a nőket kellene nevelni, (pl.hogy hogyan válasszanak párt maguknak, meg mit tegyenek, ha veri őket a férjük)

randomuser1 2013.11.08. 11:00:17

@mrbateman: mondjuk én sok perverziót szeretek, de a kutyást, azt pont nem.
én főleg nősténykecskét nevelek, nagy tiszteletben, megbecsüléssel :)

Conchobar 2013.11.08. 11:02:45

"márpedig reflektorfénybe kell állítani (bármelyiket amúgy)! példává tenni, hogy a társadalom nagy többsége ezt nem tűri (remélem)!...az asszony védelme... nem biztos, hogy tudja, mit tehetne!" - Egyáltalán milyen tanulságot szűrhet le egy nő, egy feleség komondoros Józsi felesleges (a rendőrségi vizsgálaton túlmenő) basztatásából?

$pi$ 2013.11.08. 11:07:47

@_most_: "megnézném azt a nőt, amelyik összeveri mondjuk Klicskot vagy Chuck Norrist"

Hát ez mondjuk elég rossz példa, merthogy a férfiak nagy része sem tudná megverni Klicskót... ami pedig Chuck Norrist illeti... ugye csak viccelsz? :)

felucca 2013.11.08. 11:10:24

@$pi$: "....Nem, a Sorosnak nem az a bűne, hogy jogvédőket támogat, hanem az, hogy kívülről, hatalmas vagyonávan visszaélve manipulálja a magyar belpolitikát. ...a magyar érdekek ellen fellépő civil szervezeteket és manipulálja a magyar sajtót a demokratikusan megválasztott kormány elleni hazugsághadjárattal...."

Te, azt én nem tudom ugyan, hogy Soros manipulál, vagy sem (mellesleg, miért ne manipulálhatna, miért "visszaélve", arra költi a pénzét, amire csak akarja, ha manipulálni akarja a magyar, a grönlandi, vagy az észt közéletet, akkor miért is ne?), azt viszont tudom, hallom, látom, hogy a demokratikusan megválasztott magyar kormány úgy manipulál téged és engem, ahogy a csövön kifér.

A feleségem nem egy nagy politikabuzi, inkább becsukja a fülét, minthogy felidegesítse magát, de valamelyik este véletlenül bekapcsolva maradt az elsőszámú manipulációs szócső, a Kossuth rádió, hát ő a csodálkozástól kikerekedett szemmel mondta, hogy ilyen győzelmi jelentéseket legutóbb a vaksötét szocializmusban, valahol a 80-as évek elején hallott legutoljára. Pedig csak esti hírek voltak, semmi más.

Szóval azért néha kapjál nyugodtan a fejedhez....

Conchobar 2013.11.08. 11:19:03

@felucca: "a demokratikusan megválasztott magyar kormány úgy manipulál téged és engem, ahogy a csövön kifér" - Miért van az, hogy az ember csak a számára unszimpatikusok manipulációt veszi észre. Azt viszont nem veszi észre, hogy nemcsak komondoros Józsi vezetné meg, hanem azok is, akik hiszterizálni próbálják őt a komondoros eset kapcsán

Torgyán Viktor 2013.11.08. 11:21:48

Igaz, hogy a Fideszfigyelő csak figyel, de azért a T. poszter vagy valamelyik kollégája megpróbálhatná megválaszolni a saját implicit kérdését, nevezetesen, hogy mit kellene csinálni ahhoz, hogy az emberek észrevegyék, hogy a pocakos fodballista folyamatosan hazudik nekik?

Szerintem egyébként a legjobb példa: "fülkeforradalom" és "a kétharmados többséget sem interpretáltuk forradalomként".

Talán túl kéne lépni az analízisen, most már jöhetne a szintézis :)

Mit tegyünk, hogy a lásson az a 2-3-4 millió magyar, aki jelenleg nem lát?

_most_ 2013.11.08. 11:24:09

@$pi$: hazudsz, Orbán Viktor fél kézzel lenyomná Chuck Norrist.

Peetee 2013.11.08. 11:29:36

Nekem egy ismerős mondat jut eszembe, csak már nem tudom honnan emlékszem rá: "Hazudnak reggel, délben, meg este."

Ó, már eszembe jutott, ezért ostorozták az ellenzéket éveken át!
Most akkor mi van, ha ők csinálják ugyanazt az smafu?

Uraim és Gabika: Rugdossák az öngólokat nap mint nap, vagy ha úgy jobban tetszik, reggel, délben meg este!

Hitelüket tökéletesen elvesztett, de teljhatalommal bíró szarházik maguk; akik tonnaszámra lopják a közpénzt. Én az önök helyében elkezdenék aggódni, mert kurv@mód sanyarú lesz a sorsuk, ha egyszer a népharag utoléri önöket!
Nem az IMF, se nem a soros gyurka, se nem a világmindenség Magyarország legnagyobb ellensége, hanem a vérét szívó politikai elit. Gyurcsány-Orbán-Kövér-Simicska és még sorolhatnám; pártállástól függetlenül ez a gazember banda a legnagyobb fertő az ország testén.

Conchobar 2013.11.08. 11:32:10

@Torgyán Viktor: "Mit tegyünk, hogy a lásson az a 2-3-4 millió magyar, aki jelenleg nem lát?" - Miért hisszük azt, hogy csak mi vagyunk látók, mindenki más vak? Miért nem akarjuk észrevenni, hogy a valóság összetett, komplex. A túloldalon állók is látják a valóságot (csak az ő számukra a valóság hozzájuk közelebb eső része a lényeges)

felucca 2013.11.08. 11:36:31

@Conchobar: Az ember természetesen jobban észreveszi a számára unszimpatikusok manipulációját, ettől ember. Látok manipulációra utaló nyomokat a másik oldalon is, de közel sem annyit. Mit tegyek, ez van. Páldául nagyon szeretném már, hogy érezzem, Bajnai manipulálni próbál engem, de nem érzem, sajnos. És ez baj.

Talán azért veszem észre, mert a manipulációjuk ostoba, bunkó manipuláció. Ha kifinomultabb lenne, talán nem venném észre. Ha viszont naponta hússzor belenyomják a képembe ugyanazt, akkor az nem hinni kezdem, hanem elküldöm őket a picsába.

Torgyán Viktor 2013.11.08. 11:37:10

@Conchobar: Tehát azt mondod, hogy azok a zemberek, akik a fideszre szavaztak, azok pontosan látják, hogy hazudnak nekik?

És ennek ellenére választják a hazudós csávót és kicsiny csapatát?

És azt is mondod. , hogy azok a zemberek, akik a fideszre szavaztak, azok pontosan látják, hogy lopnak tőlük?

És ennek ellenére választják a lopós csávót és kicsiny csapatát?

felucca 2013.11.08. 11:41:15

@Conchobar: A valóság látása nagyon érdekes kérdés, ugyanis a Fidesz nem simán hazudik hanem kis igazságmorzsákat lök tetszés szerinti csoportosításban és nagyításban az arcunkba, tehát tulajdonképpen egy pillanatra sem szakad el a valóságtól, miközben de.

A felsőoktatás, a nyugdíjrendszer, a devizaadósság, az államadósság, az EU-tól való függés mind valódi kérdések, mindegyikről kellene beszélni, egy más hangnemben, mellőzve a forradalmi hangulatot.

felucca 2013.11.08. 11:43:40

@Torgyán Viktor: Nem, azt gondolják, hogy korábban, más kormányok esetleg többet loptak tőlük. Megint nem a valósággal van baj, hanem a mértékkel. Vagy azt gondolják, hogy igaz, hogy ezek is lopnak, de legalább jól odabasznak a geci Eu-nak. Szerintem ilyenek forognak a szegény nép agyában.

R.T. Flakfizer 2013.11.08. 11:46:59

@Conchobar: "A meghurcolás helyett miért nem jut az eszedbe, hogy talán a nőket kellene nevelni, (pl.hogy hogyan válasszanak párt maguknak, meg mit tegyenek, ha veri őket a férjük) "
ennek kicsit olvass azért utána - hozzáteszem, nem vagyok szakértője a témának. intelligens, tanult emberek (nők, férfiak és olyanok, akiktől úgy általában jobban elvárja az ember a racionalitást) képtelenek kilépni egy rossz kapcsolatból, olyanokból, ahol néha pofonok csattannak el, verés is van, stb... érzelmi kapcsok, félelem, egy csomó minden közrejátszik, egyénenként más és más. de persze ezt is lehet befolyásolni, példálózva lehet itt is eredményt elérni. de talánn nagyobb eredmény mutatható fel akkor, ha nagyobb elánnal propagáljuk, hogy a másikat megverni (pláne családon belül) nemhogy nem normális, nem hébe-hóba, vagy indokolt esetben beleférő dolog, hanem egy utolsó szemét genny tett! ez a fasz darabokra törte egy nő arcát. tessék szépen teátrálisan rámutatni, sokszor hangosan elmondani, hogy ez gusztustalan, elítélendő, sőt! törvénybe ütköző!
ehhez képest Lázár: "mi köze a pártnak ahhoz, hogy a magánéletében ki, mit csinál?" érzed a cinizmust?

Torgyán Viktor 2013.11.08. 11:49:27

@felucca: Szerintem meg nem. Az, hogy mi párszázan itt vergődünk a neten ezekben a blogokban, az nem reprezentatív minta.

Van egy másik Magyarország, a vak komondorok Magyarországa. És mi vagyunk a Terikék, akik ezeken a vak komondorokon folyton átesünk....

Conchobar 2013.11.08. 11:55:33

@R.T. Flakfizer: "akiktől úgy általában jobban elvárja az ember a racionalitást) képtelenek kilépni egy rossz kapcsolatból" - El ne juss már odáig, hogy a házasságban élő nők képtelenek ezt, vagy azt csinálni, ezért gyámság alá kell őket venni. Nehogy elkezd amellett kardoskodni, hogy őt verik, de neked fáj

Conchobar 2013.11.08. 11:57:44

@R.T. Flakfizer: "hanem egy utolsó szemét genny tett! ez a fasz darabokra törte egy nő arcát" - Már föntebb írtam: nem vagyok ellene az agresszív férjek megfélemlítésének, de akkor elő a Magyar Gárdával

Conchobar 2013.11.08. 12:01:11

@Torgyán Viktor: "Tehát azt mondod, hogy azok a zemberek, akik a fideszre szavaztak, azok pontosan látják, hogy hazudnak nekik?" - Másokat minősíted vaknak, holott a vak te vagy. (vö: 2013.11.08. 11:19:03.-i kommentem)

$pi$ 2013.11.08. 12:06:06

@_most_: "hazudsz, Orbán Viktor fél kézzel lenyomná Chuck Norrist. "

Chuck Norris definíció szerint lenyom mindenkit. :)

R.T. Flakfizer 2013.11.08. 12:09:42

@Conchobar:
-nem kell gyámság alá venni. plusz írtam: férfiak is lehetnek ebben a helyzetben (a statisztikák szerint kisebb arányban). ezért mondtam, hogy érdemesebb utánaolvasni, van ennek pszichológiája. 0kívülről könnyű azt mondani, hogy jó, jó elverte az a szemét, de minek marad vele? ezer oka lehet. ez nem intézhető el azzal, hogy önálló, felnőtt ember, szabad akarattal.
(nem tudom mennyiben tartozik ide, számít e - én általában úgy gondolom, hogy vannak női és vannak férfi szerepek az életben, pláne egy családban. nem, nem a tűzhely mellett álló nőkre gondolok. a feminizmust marhaságnak gondolom, de ebben benne van az is, hogy sikerült úgy felnőnöm, hogy a tisztelet ,általános érvényű, nem tisztelünk csak azért valakit, mert nő, vagy férfi, vagy híres ember, stb... ha ez érthető)

-az agresszív faszok megfékezése nem a gárda feladata (másik agresszív faszok?) - állandóan fel kell mutatni a bunkókat és azt, mit csináltak (teljesen bizonyított esetben), példálózni velük, beleplántálni a fejekbe a gondolatot, hogy ez nem normális! kb.

Conchobar 2013.11.08. 12:17:43

@Torgyán Viktor: "És azt is mondod. , hogy azok a zemberek, akik a fideszre szavaztak, azok pontosan látják, hogy lopnak tőlük?" - A helyzet ennél jóval bonyolultabb, összetettebb. A valóságban kevesen látják és tapasztalják közpénz sorsát, a többség csak ilyen-olyan híradásokból értesül ilyesmiről. Ezeket a híradásoknak vagy hitelt ad, vagy nem. Ha hitelt ad neki, akkor is ott van még az, hogy a közös az nem a sajátja, nem esik azonos megítélés alá a saját pénz, illetve a közpénz. De akik odafigyelnek a közpénzre azok is ítélhetik úgy meg, hogy inkább az én oldalamon lévők markoljonak, mint a másik oldalon lévők. Mindezeket vonatkoztatom Fidesz-szavazókra is, és más szavazókra is

Conchobar 2013.11.08. 12:25:33

@R.T. Flakfizer: "ez nem intézhető el azzal, hogy önálló, felnőtt ember, szabad akarattal" - A rizsád ellenére akkor végül mégiscsak gyámkodni akarsz felette. Túl ezen, ha nem az ezután lehetséges elkövetők megfélemlítése, visszatartása céljából akarod most meghurcoltatni a komondorost, akkor mi a faszt remélsz a meghurcoltatástól

Conchobar 2013.11.08. 12:27:34

@R.T. Flakfizer: "állandóan fel kell mutatni a bunkókat és azt, mit csináltak" - Cigányokra is érted ezt, vagy csak a pofozkodó férjekre?

R.T. Flakfizer 2013.11.08. 12:42:09

@Conchobar: akkor azt hiszem nem egy nyelvet beszélünk. ha te a mondataimon szeretnél lovagolni, anélkül, hogy értelmezni akarod... mit tehetek? hajrá.

a cigányos példával megint mit akartok? hogy jön ide? ugyanazon az alapokon nyugszik a cigányprobléma, mint a családon belüli erőszak? miféle egyszerűség ez? de akkor tessék - ha hülyeségről akarok vitatkozni, vagy kifejezetten a vita kedvéért akarok vitatkozni, majd kereslek. ezzel a technikával már batyu sem tudott lépre csalni, arra vannak itt delegált tagok. addig meg szevasz.

(hehh :) i)

Torgyán Viktor 2013.11.08. 12:56:47

@Conchobar:

1. A "hazudós" kérdésemre adott reakciódból két dolgot tudtam kihámozni:

a. A fidesz szavazói látják, hogy a fidesz hazudik nekik (mivelhogy ők nem vakok), de ez nem zavarja őket.
b. Én nem látom, hogy a "fideszt támadó oldal" hazudik nekem (mivelhogy én vak vagyok).

Az első gondolatodra csak annyit tudok mondani, hogy "ez egy igen komoly probléma". A másodikra nem reagálok, mert nem érdemes.

2. A "lopós" kérdésemre adott reakciódból szintén két dolgot tudtam kihámozni:

a. Vannak a fidesz szavazói között olyanok, akik nem látják, hogy a fidesz lop
b. Vannak a fidesz szavazói között olyanok, akik látják, hogy a fidesz lop, de azt mondják, hadd lopjanak

Az első gondolatodra az a kérdés merül fel bennem, hogy "és akkor most mit kell csinálni, hogy meglássák?"
A második csoporttal kapcsolatban ugyanaz, mint fentebb: "ez egy igen komoly probléma".

A fentiek ismeretében tehát a következő kérdéseket tenném fel:

1. Mihez kezdjünk azokkal az emberekkel, akik szerint nem baj, ha a fidesz hazudik
2. Mit kell tenni annak érdekében, hogy aki nem látja, hogy a fidesz lop, az meglássa?
3. Mihez kezdjünk azokkal az emberekkel, akik szerint nem baj, ha a fidesz lop?

Mert azért valamit kezdeni kellene a helyzettel, már csak a gyerekeink érdekében is, hogy ne hazudós és lopós emberek között nőjenek fel.

borzimorzi 2013.11.08. 17:37:12

@o̝͚̣͔̙̜̜̞͉̺̞̬̖̱͉̼͛̑ͧ́̀̓̈́̓̾̇ͭͣ̆͊͌̑m͕̘̻̬̙̟͔̼̳̬̜̪͕͍̫: Mondjuk, azt ezért hozzá kellene tenni, hogy nagyon hülyén választ magának protezsékat ez a Soros, mert eddig már annyi válogatott gazembert támogatott, hogy rossz nézni. És nem az a legnagyobb baj velük, hogy előbb elteszik a Soros pénzét, aztán meg, amikor fordul a kocka, kígyót-békát kiabálnak Sorosra. Hanem ez az igazi nagy baj, hogy Soros pénzéből tanulnak külföldön, Soros pénzéből szereznek ismertséget és népszerűséget itthon és az EU-ban, tán még a plakátjaikat is Soros pénzéből nyomtatják. Aztán a részben Soros pénzével megszerzett hatalommal visszaélve az egyik K-országozik és szemkilövet, a másik meg ellopja a nyugdíjra félretett pénzünket és csúcsáron vesz MOL-részvényt, meg senkinek se kellő stadionokat építtet a mi adónkból.

Most nem azért, de miért nem vesz ez a Soros inkább valami kellemes szigetet magának valahol a karibi térségben, ahelyett hogy Magyarországon gazembereket segít ismertté válni és hatalmat szerezni? Nem itthon él, fogalma sincs, mi megy itt, ráadásul katasztrofálisan pocsék emberismerete van. Nincs ennek egy felesége, akinek jól állna valami szép gyémánt nyakék? Sokkal jobb lenne Magyarországnak is, ha Soros inkább arra költené a pénzét.

Üdv:
b

lüke 2013.11.08. 19:45:44

ami itt össze vagyon hordva megérne egy pszichomókust

Csii 2013.11.09. 18:41:25

@babakék: Szerintem meg a buta pártkatonák szoktak úgy beszélni, ahogy te beszélsz, kispofám.
Bajnai és Orbán egyformán leszerepeltek. Egyik se kell ennek az országnak. Csak a magadfajta buta szociknak.

borzimorzi 2013.11.10. 14:59:46

@Csii: Az addig stimmel, hogy Bajnai és Orbán enem kellenek, csak nincsen más. Tehát vagy ezek egyikére szavazol, vagy nem szavazol, vagy protest jelleggel szándékosan érvénytelen szavazatot adsz le.
Mindaddig, amíg nincsen harmadik választható párt.

Üdv:
b

Csii 2013.11.11. 00:43:58

@borzimorzi: LMP-ről hallottál már?
Ha nem, akkor elmondom. Most, hogy a párt (vagy inkább főleg a frakció) karrierista része elhúzott, mivel édesanyjukat is eladnák egy képviselői helyért, végre letisztult a kép.

Ha nem akarsz operettnácikat és a két leszerepelt nagy tömb szemétségeit se akarod újra, akármilyen nevű formációban is tárgyalnak saját magukkal ugyanazok, nos akkor szavazol az LMP-re vagy nem szavazol senkire.

Nagyjából ennyi.

borzimorzi 2013.11.11. 11:16:34

Nemcsak hallottam LMP-ékről, de a kezdetektől szoros figyelemmel követem a munkájukat. Anno két olyan párt volt, amelyik az ökopolitikát viszonylag komolyan gondolta, mindegyik a Duna Kör és a Védegylet talaján sarjadt. Az egyik az Élőlánc Magyarországért Párt volt (ennek két évig voltam tagja), a másik a Lehet Más a Politika.

Az Élőlánc vezetőit a Fidesz megvette kilóra. Van egy olyan törvény, hogy köztisztviselő nem lehet pártnak vezető tisztségviselője. Nosza, Lányi Andrásnak meg pár másik, ismertebb vezetőnek adtak valami állást az ombucmanó hivatalában. Valami nagyon jól hangzó dumával, hogy a "jövő nemzedékek jogainak biztosítása" szükséges, és erre kellenek ők. Aha. A valós cél az volt, hogy az Élőlánc ne induljon a 2010-es választásokon. Le is beszélték a tagságot az indulásról, naná. Na, ezek az ürgék aztán gyártottak pár, senkit sem érdeklő papírt az ombuci hivatalában, s a mikor az amúgy is csak naszcitózus állapotú pártszervezet szétzilálódott a hátuk megett, akkor a "mór megtette kötelességét, a mór mehet" alapon útilaput kötöttek a talpukra. Voltak is cikkek, amelyek arról szóltak, hogy jáááj, hát micsoda bánásmód az, hogy 2012 januárjában az ombucman hivatalában 14 emberkének, köztük Lányi Andrásnak is csak úgy simán, egy e-mailben mondtak fel. Fogalmazhatnék úgy is, hogy a 30 ezüstpénzt megkapták a Fidesztől, aztán kivágták őket, mint macskát az udvarra.

Volt még egy általam akkor még nagyra tartott ember ott, Ács Sándorné, akiről mostanában Kishantos kapcsán hallhattál. Akkoriban még olyan nagyra tartottam, hogy javasoltam, legyen EP-lista, és ő legyen az élén, mivel ismertem a nézeteit GMO-ügyben, és szükséges lenne egy ilyen ember az EP-ben. Rajtam kívül őt ekkora posztra senki nem tartotta alkalmasnak, és pláne senki sem végezte volna el érte azt a melót, ami akár csak egyetlen ember EP-be juttatáshoz is szükséges. Mint kiderült, én is tévedtem, hiszen a politikában amatőrnek bizonyult, de nagyon. Őneki talán azt ígérték be, hogy megmaradnak a biogazdálkodáshoz kellő földek és folytathatják áldásos tevékenységüket. Akárhogy is, de elment a néni békamenetelni a Fidesz oldalán, és ebbe a Fideszes mocsokba az Élőláncot is belerángatta. Aztán elkövette azt a - Fidesz szemszögéből nézve - hibát, hogy Ángyán mellé állt, mikor Ángyán kilépett. Az én szememben ez nem hiba, már régen ezt kellett volna tenni és akár új pártot is alapítani, amelyben Ángyán vigye az agrár vonalat. A Fidesz a rutinjával úgy megvezette ezeket a kis amatőröket, hogy csak úgy nyekkentek, mikor átvágták őket a palánkon. Nem is tudom, hogy képzelhették, hogy Orbánék nem fognak bosszút állni mindazokon, akik Ángyán mellé állva a Fideszt gyengítik?

Az LMP volt a másik ökopárt, amellyel rokonszenveztem. De soha nem mentem hozzájuk közelebb, mert vállalhatatlanul nagy hülyeségeket mondtak több soron. Kiemelendő itt pl. Schiffer szónoklata arról, hogy a lakhatás legyen állampolgári jog, meg hogy a hajléktalanokat agresszív módon kell benyomni az ellátórendszerbe (YT-on megnézheted a felszólalását). Tekintet nélkül arra, hogy a hajléktalannak is van önrendelkezési joga, és aki kivonult a társadalomból, elment remetének, azt tán nem kéne tovább zaklatni...

Sajnos, pont olyan reménytelenül belterjes az LMP is, mint amilyenné az SZDSZ lett a vége felé. Nem, hogy Hegyeshalmon túlra nem látnak el, de a Körúton kívülre se nagyon.

Nagyon zavaró, hogy egymással ellentétes dolgokat akarnak egyszerre. Masszívan kapitalizmus-ellenesek, de nagyobb osztogatást akarnak, amit viszont csak több adóbevételből, egy sokkal jobban működő, sokkal több profitot termelő kapitalista gazdaságból lehetne kinyerni. Érdemi gazdasági szakemberük nincsen, de még ilyen magamfajta se, aki nem közgazdász, csak vállalkozó már vagy 15-20 éve, tehát legalább alulról, saját tapasztalatból ismeri valamelyest a gazdaság működését. Az LMP táján még ennyi sincsen, csak a nagy, lila köd, meg a "jogvédelem". Áááá...

De kösz, hogy felhívtad rájuk a figyelmet, mert tényleg érdemes figyelni, a 2-3 nappal ezelőtti hír, hogy ők hívták fel a figyelmet a nagy cégek adózási visszásságaira, nagyot lendített az ázsiójukon a szememben!

Üdv:
b

pirimogyoró 2013.11.25. 07:10:26

@kovi1970: Nem költik a pénzünket, hanem röhögve herdálják. Mindenre futja, amit az ugri-bugri(s) főnökük rémálmodik.
Utána pedig szór pár fillért rezsicsökkentés jelszó alatt, hogy befogja a szánkat.

igazi Ténytár 2014.10.01. 10:11:39

@ Nezd mar mirol hadoval a MNO!

_______
Soros behálózta a „civileket”

2014. szeptember 25., csütörtök 06:30 ,
forrás: Magyar Nemzet, szerző: Pilhál Tamás

Nemcsak Magyarországon, hanem a többi közép- és kelet-európai országban is az Egyesült Államok, illetve Soros György spekuláns pénzelte, alapította a norvég „civil” pénzek szétosztását felügyelő szervezeteket – derítette ki lapunk.
_______


süti beállítások módosítása