Hírek és kommentárjaink

Goldenblog-díj

goldenblog_szeles_1.png

Csatlakozz a Facebook-on

Utolsó kommentek

Hírmátrix

"Sokkoló" képek a harmadik napi tüntetés éjjeléről! Ezt csinálta a "Soros-brigád"!

2018.12.15. 03:29 - eroica

Címkék: képek tüntetés Irónia Ripost paródia

A Fidesz-média valószínűleg az előző napi tüntetés néhány gyújtogatását fogja agyonismételni, de a pénteki tüntetésen nem nagyon láttunk ilyesmit. Ezért a kizárólag a kormánymédiát fogyasztókat sokkolhatja, hogy milyen békés volt az utolsó szakasza a tüntetésnek. Fotóriporterünk, Pásti Anett péntek éjjel fél 12 és szombat hajnali 1 között fényképezett.

Az éjjeli tüntetés-túrán már csak a tüntetők töredéke vett részt, ami érthető mert korábban a fél városnak megmutatták a tiltakozás egy körtúrán. A fagypont körüli hidegben gyorsan és hosszú útvonalat tettek meg a tiltakozók. A Kossuth térről  indulva a következő helyeket érintették kora-este/este: Margit-híd pesti hídfő, Oktogon, Deák tér, Astoria, a régi Magyar Rádió-épület a Pollack Mihály téren, Kálvin tér, Fővám tér, Gellért tér, Erzsébet híd, Március 15-e tér, Szabadság tér, Kossuth tér. A Kossuth téren hosszabb ideig tiltakoztak, majd fél 12 után elindultak, hogy csatlakozzanak Sándor palotához tartó kisebb csoporthoz. A Sándor palotánál találkozó két csoport aztán a Szentháromság téren kimondta, hogy vasárnap 3-kor ott lesznek a Hősök téren a tüntetésen. Elénekelték a himnuszt, majd a Bécsi kapun keresztül szépen levonultak a Széll Kálmán/Moszkva térre. De ezt persze nem csak így lehet elmondani.

A kormánymédia propaganda-munkásait szeretnénk megkímélni a túlóráktól, ezért megírtuk helyettük az éjjeli képek kommentárjait:

 

A Kossuth téren Soros György repülővel hozott internacionalista anarchistái gyűlölködtek a Nemzettel szemben!

rabszolga_torveny_elleni_tuntetes_kossuth_ter_magyar_zaszlo_hoeses_politika_demonstracio_2018_december.jpg

 

A nemzet Sándor palotáját az Örömóda éneklésével gyalázták meg a Coca-Cola mámorban fetrengő internacionalista fiatalok!

sandor_palota_tuntetes_hoeses.png

 

A nemzettől elcsalt 2002-es és 2006-as választás után Orbán Viktor a Dísz téren szólította egybe azokat, akik nem lehetnek ellenzékben. (Tudják: haza=Fidesz). Színtiszta provokáció, hogy a sorosista tüntető itt lengette magyar zászlót. Ez a szép emlékű polgári körök meggyalázása!!

budai_var_hoeses_tuntetok.png

 

Az őrjöngő liberálkommunista tömeg jelentős rendőri készültséget igényelt a Budai Várban.

rabszolga_torveny_demonstracio_tuntetes_rendorautok_budai_var_szentharomsag_ter.png

 

A következő képek, annyira drámaiak, hogy csak fekete-fehérben merjük közreadni őket!

Egykoron a muzulmán (!!) török hódítók jöttek így fel a Budai Várba. Egyértelmű, hogy most Európát akarják iszlamizálni a PC-terroristák!!!

budai_var_hoeses.png

 

Végül pedig a mindent elöntő liberális véleményterrort láthatjuk. Más magántulajdonára kényszerítik rá a saját véleményüket!!

ho_havazas_auto_mocskos_fidesz.png

 

Bezzeg 2006 őszén a tüntetők semmit nem irkáltak mások autójára! 2006-ban még csak a hazaszeretet lángolt a tüntetéseken!

szabadsag_ter_2006_tv_ostrom.jpg

 

Ha tetszett a poszt, csatlakozz a Fideszfigyelő-csoportjához a Facebook-on.

179 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://fideszfigyelo.blog.hu/api/trackback/id/tr1314484626

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

yourmomtits 2018.12.15. 12:32:06

nem érdemes párhuzamot vonni 2006-al, akkor egy lényegesen nagyobb tömeg, országos támogatással. most se sokan nincsenek a tüntetők, se országos tömegbázisuk nincs.

Orbán veje 2018.12.15. 12:46:54

@yourmomtits: Mivel diktatúrában a magyarok sosem szerettek élni, ezért a tüntetők támogatottsága természetesen országos. Mivel azonban a fidesz mindenkit fenyeget, aki mást gondol mint ők, ezért a többség a félelem miatt nem meri a szimpátiáját kimutatni. Ám azzal mindenki tisztában van ma már, hogy Magyarország csak a korrupt, diktatúraépítő orbán banda elzavarásával szerezheti vissza becsületét. Ez most elkezdődött, történelmi időket élünk, hál Istennek.

yourmomtits 2018.12.15. 12:51:11

@Orbán veje: kozvelemenykutatok.hu/

nézd, nekem mindegy, h mit hazudozol be magadnak, h hergelhesd magad.

yourmomtits 2018.12.15. 13:08:31

@B55: jaj neeeee. hagyjad már a kamuzást abba. szeptemberben 3 vagy 4 nap volt komoly balhé ESTE-ÉJJEL, októberben meg 23-án. de persze, te hetekig nem tudtad bejárni az 5. kerületet...

azért nem lehet összehasonlítani, mert a most tüntetőknek NINCS tömegbázisuk. az, h 1000-3000 ember kimegy tüntetni, az nem tömeg. vidéken meg még tüntetések sincsenek.

Homyak 2018.12.15. 13:23:41

@yourmomtits:

Á nincs vidéken tüntetés. Tegnap Pécsett több százan voltak, Győrben vasárnap este lesz.

Ne csak a kormánymédiából tájékozódj. Hidd el sokkal többen vannak, akinek elege van az egészből, de ahogy Orbán veje írta, sajnos a megfélemlítés miatt sokan nem mernek mozdulni. Nem védeni akarom a szocikat, de ott legalább ilyen nem volt.

yourmomtits 2018.12.15. 13:26:45

@Homyak: ja, az már valami. azt elhiszem neked, h több elégedetlen ember van, mint ahány tüntet, de ez a félelem dolog ez már 2010 óta magyarázat minden sikertelen tüntetésre. félnek tüntetni, félnek szavazni stb stb. uncsi ez már.

Gabesz84 2018.12.15. 13:28:44

2006-ban valaki bevallotta hogy hazudott, ami egy nagy horderejű esemény volt. Ki is váltotta rá a reakciót. Túlzó volt, de teljesen jogos.
Most meg évek óta melegítik a béka alatt a lábasban a vizet, amit kevesen vesznek észre. Ezért nincs tömegbázis. A folyamatos tüntetés minden ellen meg már-már megszokott. Sokaknak már nem lépi át az ingerküszöbét a téma.
Én sem megyek ki. Akkor sem mentem ki. Akkor azért nem mert nem akartam erőszakos tüntetésben részt venni, most meg azért nem mert miért tüntessek azok helyett akiket a túlóratörvény közvetlenül érint? Menjen ki az akit túlóráztatnak fizetés nélkül. Ha nekik jó... ki vagyok én hogy helyettük tiltakozzak?
Közigazgatási bíróságok miatt meg azért nem mert nem ez van a tüntetés "zászlajára" tűzve.

Homyak 2018.12.15. 13:35:30

@yourmomtits:

Persze, mert volt pár tüntetés, és azok szervezőit aztán a propagandagépezet ki is csinálta.
És igen, sokan vannak. Az én ismerőseim között, ahol van bal és jobb beállítottságú is mindenkinek tele van a töke velük. A kevés kivétel, aki rájuk szavazott az vagy azért mert a csoktól nem láttak ki a fejükből, vagy mert agyonolvasottnak tartják magukat, de képesek minden baromságot elhinni a fidesztől.
Az egyik kedvenc érvem a szájukból, hogy nem baj, hogy lopnak, mert ez benne van a politikában (az nem zavarja, hogy minél jobban engedjük annál többet fog). A másik, hogy az oktatás és egészségügy már a szocik alatt is szar volt (és ez miért is mentené fel a fideszt, hogy 9 év alatt ez csak még szarabb lett. Ha én ennyi idő alatt így teljesítek a munkahelyemen már rég kivágtak volna).

engedélyes pinaellenőr 2018.12.15. 13:40:41

Hamar elfojtja ezt a pancserpuccsot is a hideg,a hóesés és a Karácsony.Az időjárás valahogy sosincs a liberáltakkal..:)

röf 2018.12.15. 14:06:51

Komoly gond lehet a kukaborogató csorda törvényes(?) tevékenységével, mert blogok tucatjai mosdatják kétségbeesetten az állatokat....

ZX 2018.12.15. 14:09:53

@Gabesz84: Hmmmm.... Gondolom Martin Niemöller-t ismered...

Gabesz84 2018.12.15. 14:28:34

@ZX: nem, de most utánanéztem ki ő és nem teljesen értem hogy jön ide.

yourmomtits 2018.12.15. 14:30:26

@Gabesz84: sehogy. ez a libsik Csubakka védelme

ZX 2018.12.15. 14:36:50

@Gabesz84:
Ezt írtad:
"azért nem mert miért tüntessek azok helyett akiket a túlóratörvény közvetlenül érint? Menjen ki az akit túlóráztatnak fizetés nélkül. Ha nekik jó... ki vagyok én hogy helyettük tiltakozzak?"

Ő meg ezt mondta:

"Mikor a nácik elvitték a kommunistákat, csendben maradtam, hisz nem voltam kommunista.
Amikor a szakszervezeti tagokat vitték el, csendben maradtam, hisz nem voltam szakszervezeti tag.
Amikor a szocialistákat bezárták, csendben maradtam, hisz nem voltam szocialista.
Amikor a zsidókat bezárták, csendben maradtam, hisz nem voltam zsidó.
Amikorra engem vittek el, nem maradt senki, aki tiltakozhatott volna."

Hát így jön ide.

FILTOL · http://hulyekkimeljenek.blog.hu/ 2018.12.15. 14:39:47

igy megy ez a propaganda blogoknal.egy ev kihagyas...aztan unra focimlap...
a fuggetlen insex mi?.
kuvvaszanalmasna

Borisz1974 2018.12.15. 14:44:33

Istenem! Az sem tudja némelyik miért tüntet. Azt mondja az egyik bérszámfejtő ismerősöm, hogy a 3 hónapos munkaidő-keretet beosztást most már meg tudják 3 évre növelni és elég lesz akkor elszámolni a túlórát (kollektív szerződés persze kanyarban sincs meg nem is lesz). Meg hogy mekkora hazug, ostoba, szarházi a Kósa! Hát mondom neki, hogy a 3 hónap alatt nem volt olyan, hogy valaki a beosztásától eltérően dolgozott, túlórázott??? Azt mondja, hogy csak olyan volt. Általában 1-2 óra túlmunka a beosztáshoz képest hetente, de ezt ők a 3 hónap végén elszámolták és kifizették, viszont most elég lesz 3 év múlva. Hát mikor elmagyaráztam neki, hogy ebben a Kósának bizony igaza volt nézett rám mint borjú az új kapura. Így csinálják már 5 éve. Szóval az megy tüntetni aki a munkaidő-beosztástól eltérő rendkívüli munkaidőt keveri a munkaidő-kereten felüli rendkívüli munkaidővel. Mondtam neki, hogy lapuljon és innentől fizesse ki havonta szépen a túlórákat mert csúnyán rá fog b...ni. És ez a bérszámfejtő.

European citizen (törölt) 2018.12.15. 14:46:26

2006 után folyamatosan tüntetés volt egy darabig. De a karácsonyfát, Betlehemet valahogy egyik tüntetőnek sem jutott eszébe megrongálni. Annak ellenére, hogy az MSZP-SZDSZ kormány tette ki a térre.

Aki a törvény ellen tüntet, azzal egyetértek. De miért nem vetik ki magukból azokat a szélsőségeseket akiknek ez csak egy ürügy arra, hogy rúgjanak egyet a magyarság és a kereszténység számára fontos jelképekbe?

Amúgy sem teli torokból bőgni és acsarkodni kellene. Hanem értelmes intézkedéseket kell kitalálni, és ezekből írni programot. Az nem program, hogy visszaállítjuk a demokráciát, benyalunk az EU-nak, innováció, fenntartható fejlődés. És akkor majd A-tól Z-ig mindenkinek dől a lé... Gazdasági intézkedés-tervezetek, keretszámok, jogszabály-tervezek kellenek. Ja, meg hiteles emberek is. A többi bullshit, senki nem hiszi el.

Amíg ez a csapat az ellenzék, addig nem lesznek tömegtüntetések. Nem lesz változás, mert jobb híján az is a fideszre fog szavazni, akinek amúgy már baromira elege van belőle.

ZX 2018.12.15. 14:50:08

@European citizen: Nézz utána az áprilisi választásokon melyik pártnak nem volt semmilyen programja. Megvan?

V. Vendetta 2018.12.15. 14:51:53

@yourmomtits: 2006-ban demokrácia volt, ezért lehetett tüntetni. Most diktatúra van, meg van fenyegetve a magyarok többsége, hogy ha tüntetni merészel akkor a mindent megszálló fidesztolvajbanda elzavartatja a munkahelyéről. A fasiszta fidesz embereket listáz, bőszen jegyzeteli kik tüntetnek, kamerával figyeltetik a férgek a tüntetőket és könyörtelenül megszívatja munkahelyén. Egy diktatúrban már csak így megy ez, az embereket megfélemlítik, ezért csak kevesen mernek tüntetni. Ez a diktatúra sajátossága.

ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró · http://bircahang.org 2018.12.15. 14:57:44

A Soros Jugend rohamosztagai azt teszik, amire hivatottak: köpködnek, gyűlölködnek, tombolnak.

V. Vendetta 2018.12.15. 14:57:50

@yourmomtits: Orbánt és rühes tolvajbandáját nem a liberális, szocialista nép fogja elzavarni, mert ahhoz gyávák. Orbanisztán önmagától fog összeomlani, amikor az utolsó fiatal, és halálra zsigerelt munkás aki nyugatra ment, bezárja maga mögött az ajtót, az eu pedig a diktatúraépiítés miatt nem utal több támogatást. Ekkor a kiürült ország magától összeomlik, mint a kádár rezsim.

V. Vendetta 2018.12.15. 15:02:55

@maxval balcán bircaman: Nincs itt semmilyen jugend, pár randalírozó van, akiket egyszerűen lehetne semlegesíteni. Ez azonban a fasisztáknak nem érdeke. Inkább kikiáltanak minden tüntetőt anrachistának. A jó édes kurva anyátokat, fasiszta férgek!

ZX 2018.12.15. 15:07:08

@maxval balcán bircaman: Nem jól írod birka, nem soros jugend. Valójában pár ezer Soros György tüntetett. :D:D:D Nap mint nap übereled magad butaságban. Nem gáz, hogy már mindenki szán mennyire ostoba birka vagy?

haXXXor 2018.12.15. 15:11:32

Arrol beszelhetne mar valaki, hogy a nemet munkavallalokra kb a most meghozott magyar szabalyozas az ervenyes evek ota. Januarra semmilyen tuntetes nem marad ebbol.

ételizésítő 2018.12.15. 15:14:32

A turbómagyarokban van valami olyan gén, ami miatt nem tudnak megtanulni írni?
Mert egyiknek sem megy. A cikket elkövető baromnak sem.

European citizen (törölt) 2018.12.15. 15:19:06

@ZX: Na, akkor mondom másképp, hogy te is megértsd: a parlamentben legközelebb akkor ültök be a bársonyszékekbe (ott ülnek a miniszter bácsik, meg a miniszterelnök bácsi), ha lesznek értelmes, számszerű, konkrét gazdasági mutatókkal rendelkező terveitek.

Ha lózungokat pufogtattok, és annyi a mondanivalótok, hogy arrogánsan visszamutogattok a patás orbánra, akkor 10-20-25 év múlva is rekedtre kiabálhatjátok magatokat anélkül, hogy a tömegeket érdekelné a tevékenységetek.

ZX 2018.12.15. 15:22:39

@European citizen:
" legközelebb akkor ültök be a bársonyszékekbe (ott ülnek a miniszter bácsik, meg a miniszterelnök bácsi), ha lesznek értelmes, számszerű, konkrét gazdasági mutatókkal rendelkező terveitek."
Remélem ezt a takonygerincű csúti lótolvajnak is megmondtad.

"Ha lózungokat pufogtattok, és annyi a mondanivalótok, hogy arrogánsan visszamutogattok a patás orbánra,"

Segítesz, hogy kik is azok még az elmúlt 9 év után is képesek elmúltnyolcévezni?

V. Vendetta 2018.12.15. 15:29:53

@European citizen: Ha jól emlékszem egyedül a fideszfasisztáknak nem volt választási programja. Ja de, volt: folytatják a lopást és soros.

Homyak 2018.12.15. 15:33:07

@maxval balcán bircaman:

"A Soros Jugend rohamosztagai azt teszik, amire hivatottak: köpködnek, gyűlölködnek, tombolnak. "

Már megint itt vagy, hiába beszélek neked? Mondj egy forrást, mely szerint ezt határozottan ki lehet jelenteni! Ha ennyire tudod, akkor mondjad.

Ugye 2006-ról is ezt mondod?

Azt elfelejtetted hozzátanni, hogy a Bajnai gárdai is segített a háttérből, meg a gyíkemberek.

V. Vendetta 2018.12.15. 15:37:30

@V. Vendetta: És Soros 2015-ös nemlétező tervének megakadályozása, a nemlétező menekültek megállítása és a gyűlöletkeltés azok ellen, akik nem értenek velük egyet. Azon települések, ahol nem a fideszre szavaznak, az eus támogatások megvonásának lehetőségével fenyegetés. Ezek a fidesznek nevezett fasiszta maffiabanda programpontjai.

ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró · http://bircahang.org 2018.12.15. 15:38:04

@Homyak:

Forrásként nézz meg sok magyar médiát, vannak képek, videók is.

Hogy jön ide 2006?

Homyak 2018.12.15. 15:44:34

@maxval balcán bircaman:

"Forrásként nézz meg sok magyar médiát, vannak képek, videók is.

Hogy jön ide 2006? "

Megnéztem, és? Látok vonuló embereket, akik elküldik a kormányt melegebb éghajlatra, ez mit bizonyít? Semmit.

A hiteles forrás azt jelenti, hogy megnevezed a szervezőket és kinyomozod, hogy ők rendelkeznek Soros támogatásával. Ez sehol nem történt meg.

2006-ban ugyanúgy elege volt az embereknek a kormányból. Igaz akkor pont a fidesz hergelte a tömeget..

kifordított nagyanyó 2018.12.15. 15:45:17

@yourmomtits: te melyik voltál azelőtt?
batyu
blogger géza
?

yourmomtits 2018.12.15. 15:54:36

@kifordított nagyanyó: Proud Mary, Gleccsertetű, Lovag Mihály, Scott Tennorman Must Die (mielőtt még nekiállsz vergődni, ha a szólásszabadság bajnokai - bé egy, nyugati fény stb stb. - nem tiltanának állandóan akkor nekem is elég lenne 1 nick)

haXXXor 2018.12.15. 15:55:56

@ZX: Kár, hogy nem tudsz szöveget értelmezni. A cikk arról szól, hogy hány órányi túlóra jut egy németre, nem arról, hogy hány órát túlórázhat egy évben.

rallus 2018.12.15. 16:24:54

Klassz képek és azonnal lenullázzák a gaz kormánysajtó pusztításról készült felvételeit, sőt az ATV egyenes adását is!
Jól jött volna még egy kis "Tordai Bence nyuszit simogat", "Tüntetők díszítik az ország karácsonyfáját" "Nyakó farral közelít a rendőrökhöz" és "Gyurcsány már elhiszi, hogy létezik könnygáz!" idillt is feltenni! Még lesz rá mód...

ZX 2018.12.15. 16:51:42

@haXXXor: És miért jut annyi egy németre? Azért mert hatékonyság van vagy azért mert a migrik dolgoznak helyettük? :P

Nagy fasz vagy te Válasszunk 2018.12.15. 16:57:15

@B55: "a már most , családom egy részeihez szinte heteken át nem tudtam eljutni , mivel lángolt az akkori MTV székház, majd a Ferencziek terén a barrikád , majd végig a kőrúton égett , autó kuka , kirakat. Miről beszélünk ?"
Az anyád picsáját, te hazudós marha, arról. Ezt meséld olyannak, aki nem járt Budapesten soha

yourmomtits 2018.12.15. 16:59:04

@B55: ne terelj és ne hazudozz.

Nagy fasz vagy te Válasszunk 2018.12.15. 17:02:15

@ZX: Igen, nagyon kell, hogy olyanok nekiálljanak belepofázni dolgokba, akiknek semmi fogalmuk sincs semmiről...

A ballib már tüntetett a közmunka ellen, a hajléktalanok utcán való élése mellett. Mindig olyan mellett amiről csak az indexen olvastatok, de soha nem találkoztatok vele.

Hamihami 2018.12.15. 17:13:25

@maxval balcán bircaman: kicsit furcsallom, hogy habonyek csak ennyit talaltak ki ez alkalommal. Tobbet vartam, valami ujat, varatlant, meglepot. Vagy nem volt ido felkeszulni, elfogyott a kreativitas?

Szakértő? az nem volt 2018.12.15. 18:00:39

@Gabesz84: Szolidaritás nevű szócskáról hallottál már? Engem sem érint mégis megyek!

ednet2023 2018.12.15. 18:25:39

@Nagy fasz vagy te Válasszunk: A tények: 2006-ban volt barrikád a Ferencziek terén, volt több helyen gyújtogatás és rongálás, hetekre elfoglalták a Kossurh teret, volt “engedetlenségi” kordonbontás, és volt rendőri erőszak is.
Rosszul írtam valamit?

sutyerák 2018.12.15. 18:38:40

sorosbérenc bevándorláspártiak. megmondta a hídvégi-szóvivő. ezért fizetjük. undorító egy fickó,-egy tag a maffiaseregben.

felső határ nincs 2018.12.15. 18:46:30

Sajnos ettol meg repul a CEU

Hamihami 2018.12.15. 18:48:10

@Nagy fasz vagy te Válasszunk: a videki nenik meg rettegnek a migransoktol es a pokolba kivanjak sorost, pedig egyikojuk se talalkozott sosem egyikkel sem. Sot, egyre inkabb utaljak Brusszelt is es a Brusszeli Burokratakat, es hat az ensz-t sem szeretik, pedig egyikojuk sem...... stb.

felső határ nincs 2018.12.15. 18:53:26

@V. Vendetta: Minek valasztasi program, mienk a ketharmad.

Mi a tervetek? Elmondjatok tavasszal az EP valasztas elott is h Orbannak nincs is programja..."?:DD

felső határ nincs 2018.12.15. 18:55:33

@Hamihami: Na es?

Nem lattak meg migranst meg brusszelt ettol meg tavasszal is mienk lesz a ketharmad.

Mi a tervetek?

TSandor Toth 2018.12.15. 19:02:20

@ZX: Ja, fizessenek a gazdagok és társai.
Ez a rühes lusta szarházi ellenzék ahelyett , hogy tisztességes politikai munkát végezne azért, hogy a választók a választásokon rájuk szavazzanak azzal a néhány száz idiótával akarja erőszakosan elvégeztetni a munkát. Már a választások előtt lehetett tudni, hogy elvek, elképzelések és konkrét választási program nélkül nem lehet elvárni a választóktól, hogy rá szavazzanak.
Ja és nem megyek el tüntetni sem mert megyek túlórázni jó pénzért. A tüntetések szervezői még sohasem túlóráztak.Ahhoz az kéne, hogy dolgozzanak, ugye Fekete Győri András.

Hamihami 2018.12.15. 19:04:15

@felső határ nincs: a tervunk? Csak az en tervemrol tudok neked beszamolni: meg egy fel orat tervezgetem az uj honlapom, aztan vacsizunk, lehet elmegyek budira is, aztan egy kenyelmes szombat esti film lesz. Diohejban. A tobbiek nem tudom, mit terveznek.

haXXXor 2018.12.15. 19:22:28

@ZX: Nezd, van ez a torveny. Engem is felbasz mert tudom, hogy erdekbol szuletett. De ne essunk at a lo tuloldara, nem unikum vagy kizsakmanyolas ez. Nem akarok ezen vitazni, csak beszeljunk arrol is, hogy kulhonban tok termeszetes az ami miatt most tuntetes megy. Menjen azert mert megfekudtek a multiknak. Azzal en is tudok azonosulni... De azzal nem, hogy 400 ora a tulora hatara mert ez kb eus norma (eros tulzassal).

antiinternáci 2018.12.15. 19:24:22

@Homyak:

Írják, hogy holnap is lesz tüntetés...
Karácsonyfát, meg jászolt biztosítanak a szervezők, hogy legyen mit felgyújtani?

antiinternáci 2018.12.15. 19:30:37

@rallus:

Ja, csodás ez a néhány zsánerkép így karácsonyfa gyújtogatás után.
Szívet melengető volt, hogy végre az "Égjen a jászol..." jelszó elhangzott. Kezdődik a szép, új világ!

antiinternáci 2018.12.15. 19:43:16

@felső határ nincs:

"Sajnos ettol meg repul a CEU"

Ja, ilyenek ezek a nácifaszisták... Annak idején a Marxista Esti Egyetemnek, meg a Pártfőiskolának is meg kellett miattuk szűnnie, pedig ott is komoly munka folyt. Hogy áltudományos? Az nem fontos. Csak az, hogy a JÓ FIÚK csinálták.
Bár akkoriban még nem nagyon hallottunk ilyen listákról, szinte biztos, hogy a Foxi Maxi benne volt az első 200-ban. Talán a 20-ban is, de hát ezeknek a nácifaszistáknak nem számítanak a valódi értékek.

Gabesz84 2018.12.15. 19:52:45

@Szakértő? az nem volt: akkor átfogalmazom hátha úgy könnyebben megérted: rengeteg kétkezi munkás embert érint a túlóra törvény, ehhez képest főleg diákokat láttam, nem őket. Te biztos vagy abban, hogy ők azt szeretnék hogy te képviseld az érdekeiket egy tüntetésen? Miközben magukat alig képviselik?
Oktatással kapcsolatos tüntetésen ott szoktam lenni, mert magaménak érzem az ügyet, attol függetlenül hogy közvetlenül nem érint.

Hamihami 2018.12.15. 19:55:06

@antiinternáci: En azt hallottam, hogy orban is kimegy a terre holnap csillapito beszedet mondani, majd interjut ad tobbek kozt az indexnek is. Aztan hetfon vagyonosodasi vizsgalatot inditanak lorinc ellen, korrigaljak a fideszes kepviselok vagyonnyilatkozatat a valosagnak megfeleloen, az ugyeszseg pedig vizsgalatot indit tiborzc es cege ellen.

felső határ nincs 2018.12.15. 20:10:45

@Gabesz84: A melosok nem ernek ra tuntetni, foleg 7koznao.

Vasarnap viszont GIGAMEGA tuntetest igernek a lipsik, ha Vasarnap sem lesznek melosok, akkor nem sikerult bepalizni oket.

Amugy 2 dolog volt, a kotelezo 400 ora kenyszermunka, meg a 3 evvel kesobb fizetett tulora, ez mind2 kamu, tehat nem errol szol a tunti.

A tunti altalanos kormanyellenes tuntetes, meglatjuk mit hoznak ki belole a lipsik....lehet hogy egy Orban 3/4-et tavasszal.

Meglattyuk

Igazamvanvagyigazamvan? 2018.12.15. 20:47:36

@European citizen: októberben karácsonyfa??? Ritkán szokott állni. Te , az autók gyújtogatása az rendben van?

Igazamvanvagyigazamvan? 2018.12.15. 20:49:03

@antiinternáci: nem, autók, tv székház éghet csak. Az oké.

Nagykörúton túli magyar 2018.12.15. 20:49:59

Kimentek tüntikézni az MTK szurkolók.

Persze ugyanaz a létszám egy NB1-es meccsen botrányosan kevés, de egy tüntikén már "országos többség". :D

felső határ nincs 2018.12.15. 20:53:30

LEBUKOTT AZ INDEX HAZUDOTT A RENDOROK TULORAIROL

"Az álhírgyártás hazai koronázatlan bajnokai ugyanis most épp arról írtak, hogy a vezetőik nem hagyták meg a rendőröknek a választás szabadságát, hogy szabadidőben, vagy pénzben szeretnék a túlmunkát lecsúsztatni. Az oldal abban is hazudott, hogy 55 ezer túlórából csak 7 ezret hagytak pénzben kifizetni, a többit pedig szabadságként kellett kötelezően kivennie az érintetteknek - írja az Origo.

A Rendőr-főkapitányság közleményében mindezt tételesen megcáfolta.
A közleményből egyértelműen kiderül, hogy a választási szabadságot törvény biztosítja a rendőrök számára.

Nem igaz az Index 2018. december 14-i cikkében megjelent azon állítás sem, hogy az elrendelt túlóráknak csak egy töredékét fizethetik ki a szabolcsi rendőröknek.”

A rendőrkapitányság az álhír másik állítását is számszerűen tagadja, amikor kijelenti, hogy

Az elmúlt években a Szabolcs-Szatmár-Bereg Megyei Rendőr-főkapitányságon az összes elvégzett túlórának több mint 85 százalékát kifizették az állománynak, míg a rendőröknek kevesebb mint 15 százaléka a túlszolgálat szabadidőben történő megváltását kérte.”

A cikk nyilvánvaló célja a rendőrök hergelése és dühítése volt."

De gondolom, a "rabszolgatorveny" tulorairol igazat mondtak, ja nem.

Nagy fasz vagy te Válasszunk 2018.12.15. 20:55:03

@ednet2023: Igen.
"családom egy részeihez szinte heteken át nem tudtam eljutni , mivel lángolt az akkori MTV székház, majd a Ferencziek terén a barrikád , majd végig a kőrúton égett , autó kuka , kirakat."

A TV székház nem lángolt, csak Baló kocsija mellette, végig a körúton egész biztos, hogy nem égett minden.

Mutasd meg Bp azon pontját, ahova hetekig nem lehetett eljutni.

Igazamvanvagyigazamvan? 2018.12.15. 20:56:12

@felső határ nincs: nem, nem kamu. A túlórát nem kell kifizetni, le is csúsztathatod. Csakhogy: a csúsztatás alatt valószínűleg az alapbéred kapod. Nem kapsz emelt túlórabért, nem kapsz prémiumot, teljesítmény utáni juttatást. Szoptál. Ha a három év alatt kirúgnak, vagy kilépsz, nem fizetik ki.
Mivel a 400 óra nem úgy lett megfogalmazva, hogy ez az elrendelhető maximum, így a munkáltató kénye-kedve szerint kötelezhet túlórára.
A munkaszerződésben benne lesz, hogy vállalod-e. Nyilván alá fogod írni, hisz miért tagadnád meg a túlórát. Ezzel felhatalmazod a céget, hogy megszabja, mikor túlóráztat. Nem a te döntésed lesz.
NER pozitív vagy, ha nem látod.

Nagy fasz vagy te Válasszunk 2018.12.15. 20:58:10

@Igazamvanvagyigazamvan?:
Mi a kérdésed bazmeg? Hogy szabad-e autókat gyújtogatni? Nem.
Hogy ostoba faszok voltak e a rendőrök 2006ban? Igen.
Most sokkal profibbak és fegyelmezettebbek? Igen.
Hazudozzunk 2006ról? Ne.

Nagy fasz vagy te Válasszunk 2018.12.15. 20:58:51

@Igazamvanvagyigazamvan?: "Ha a három év alatt kirúgnak, vagy kilépsz, nem fizetik ki."
Kamu

Igazamvanvagyigazamvan? 2018.12.15. 21:01:11

@Nagy fasz vagy te Válasszunk: "k. A tüntetők ezt követően elkezdték felgyújtani a környéken parkoló autókat (így például kiégett Baló György autója is), az egyikről a tűz később átterjedt a székház kapujára"

Igazamvanvagyigazamvan? 2018.12.15. 21:02:00

@Nagy fasz vagy te Válasszunk: Nem, nem kamu. Indokold! Avagy hallgass, hazug fidesznyik.

Nagy fasz vagy te Válasszunk 2018.12.15. 21:02:04

@Hamihami: "a videki nenik meg rettegnek a migransoktol es a pokolba kivanjak sorost, pedig egyikojuk se talalkozott sosem egyikkel sem. "

Teljesen jogosan rettegnek, és kívánják a francba az öreget.
Ja, az okos ember addig teszi fel a szunyoghálót amíg a szunyog kint van, nem miután bejött.

Nagy fasz vagy te Válasszunk 2018.12.15. 21:03:41

@Igazamvanvagyigazamvan?: Én indokoljam a hülye ostoba hazugságod? Nem, nem így van. Tudod bazmeg, ha kilépsz valahonnan, akkor a szabadságod is kifizetik. Hülyeség amit írsz. Ez van.

Igazamvanvagyigazamvan? 2018.12.15. 21:03:42

@Nagy fasz vagy te Válasszunk: az a bajom, bazdmeg, hogy sötét bunkó vagy és mégis van szavazati jogod.
Az állatoknak mégse kéne adni.

Nagy fasz vagy te Válasszunk 2018.12.15. 21:04:30

@Igazamvanvagyigazamvan?:
Ahhoz képest nálad még mindig jobban képben vagyok. Itt hazudozol anélkül, hogy bármiről is lennének pontos információid.

Igazamvanvagyigazamvan? 2018.12.15. 21:04:59

@Nagy fasz vagy te Válasszunk: te csökkentképességű, nem fizetik ki, ugyanis a felmondási időd fele ledolgozandó.

Hamihami 2018.12.15. 21:09:46

@Nagy fasz vagy te Válasszunk: soros mindenutt ott van, minden rosszban benne van a keze, 80akarhany eves letere olyan aktiv, mintha 30 lenne, es ugy 100-150 lenne belole.
De azert nagyon szep valasz volt, es mivel meg benne vagy a hetvegeben, jar neked a heti bonusz, hetfon utaljak.

felső határ nincs 2018.12.15. 21:14:58

@Igazamvanvagyigazamvan?: "A túlórát nem kell kifizetni, le is csúsztathatod. "

kamu

a munkaidokeret eleve a rendes munkaidore vonatkozik (eddig 1 eves munkaidokeret volt a max 2012 ota, es nem csusztattak a tulora kifizetest, ugye okoska)

felső határ nincs 2018.12.15. 21:17:12

@Igazamvanvagyigazamvan?: Igaza van, amikor kilepsz valahonnan, mindent kifizetnek, a szabit is, ezt mindenki tudja aki eleteben dolgozott.

Miert hazudsz?

felső határ nincs 2018.12.15. 21:18:50

@Hamihami: "soros mindenutt ott van, minden rosszban benne van a keze, 80akarhany eves letere olyan aktiv, mintha 30 lenne, es ugy 100-150 lenne belole. "

ennel sokkal tobb van belole, meg a magyarorszagi soros-alkalmazottak is tobben vannak 150nel

Hamihami 2018.12.15. 21:21:10

@felső határ nincs: ja igen, ezt meg ki is hagytam. Sot: mivel nincs fidesz parttag konyvem, ugye engem is soros fizet. Nekem is hetfonkent szokott utalni.

Hamihami 2018.12.15. 21:24:32

@felső határ nincs: nem tehetem, akkor nem utal soros. Ugyanugy van, mint nalatok. Hetfon jon a penz, de azert irni kell. Meg jo, hogy engem ezen a heten nem kuldott ki tuntetni, ebben a barom hidegben.

Igazamvanvagyigazamvan? 2018.12.15. 21:27:08

@Nagy fasz vagy te Válasszunk: Pogátsa Zoltán közgazdásznak inkább hiszek, mint neked. Büdösbogár.

Kukubenko 2018.12.15. 21:28:35

Én nem vagyok egy politikai aktivista távolról sem, de ezeket a tetveket, akik most az utcákon basszák a kurva anyjukat úgy basznám szét, hogy a taknyukon csússzanak a Rákosrendezőig.

Hamihami 2018.12.15. 21:34:24

@Kukubenko: ezt a taknyoncsuszast mar nagyon hasonloan, hazank lovagrenddel kituntetett, nemzeti megmondoembere is megfogalmazta nagy nyilvanossag elott. Sir bayer jutott csak eszembe.

Igazamvanvagyigazamvan? 2018.12.15. 21:41:50

@felső határ nincs: "Hamisak azok az állítások, miszerint ez a javaslat nem érinti a túlmunka kifizetését, azzal a munkaidőkeret hosszától függetlenül minden hónapban el kell számolni. Aki ezt állítja, vélhetően nincs azzal tisztában, mi a rendkívüli munkaidő. Rendkívüli munkaidő egyrészt a munkaidő-beosztástól eltérő munkaidő, másrészt az ügyelet tartama. Való igaz, hogy ezekkel a munkáltató el tud számolni minden hónap végén, és el is kell számolnia. Rendkívüli munkaidő azonban a munkaidőkereten felüli munkaidő is, és nem nehéz belátni, hogy hároméves munkaidőkeret esetén a három év lejártával derül csak ki, mennyi túlmunka keletkezett a munkaidőkereten felül"

morph on dear 2018.12.15. 21:42:27

Inkább azt mondanátok meg, hogy tényleg, mi lenne ha Orbán kiállna, és azt mondaná, hogy oké, nyertetek, jövő vasárnap előrehozott szavazás?

Akkor szerintetek ki nyerne?

Igazamvanvagyigazamvan? 2018.12.15. 21:45:05

@felső határ nincs:

Pogátsa Zoltán szerint nem kell kifizetni. Közgazdász, egyetemi tanár. Nyilván TE jobban tudod, hisz megmondták a hangok is.

morph on dear 2018.12.15. 21:45:06

@Igazamvanvagyigazamvan?: "Rendkívüli munkaidő azonban a munkaidőkereten felüli munkaidő is,"

és már csak azt kellene megtudni, hogy ez jellemzően mikor és miért van.

Mert ahogy látom, az amit túlórának neveznek, ki lesz fizetve. Már csak azért is, mert ha nem fizetik ki, akkor a melós bebassza a főnök kocsijának az ablakát.

Faszfej_liberalisok 2018.12.15. 21:46:37

50 letartóztatott "tüntetőből" 12 köztörvényes bűnöző :) eddig...
Azt hiszem nyugodtan elmondható hogy a baloldali liberális tetvek bűnözői kapcsolataikat felhasználva szervezkednek..mert hát ugye a belpesti kis köcsögök nem tudnak maguktól gyújtogatni és rendőröket dobálni..Szükségük van segítségre.

felső határ nincs 2018.12.15. 21:46:42

@Kukubenko: senki nincs az utcakon@Igazamvanvagyigazamvan?: nem erdekel a mese

a tv-ben nincs ilyesmi

Igazamvanvagyigazamvan? 2018.12.15. 21:46:48

@morph on dear: le van írva. Olvasd el figyelmesen, mégegyszer.
Mellesleg a túlórát a munkaidő vége előtt is közölhetik...

felső határ nincs 2018.12.15. 21:47:38

@Igazamvanvagyigazamvan?: Orban azt mondta kifizetik.

4 honap mulva valasztas, nagy eges lesz lipsik

felső határ nincs 2018.12.15. 21:48:48

@Igazamvanvagyigazamvan?: Hol van leirva?

A mesek, velemenyek nem erdekelnek.

Igazamvanvagyigazamvan? 2018.12.15. 21:50:05

@felső határ nincs: Ja, ha az M1 nem mondta, akkor nincs...te gyengeelméjû, akkor lép érvénybe a törvény, ha ki lesz hirdetve.
Megjelent már a Magyar Közlönyben?

Faszfej_liberalisok 2018.12.15. 21:52:38

A parlament előtt tüntető és a belvárosban vonulgató kb 1500-2000 fős "tömeg" 99%-a 18 - 28 év közötti egyetemista vagy főiskolás, diákok, rastafarian anarchisták és életművészek, budapesti illetőséggel. Jól láthatóan és hallhatóan a CEU, a Momentum az LMP és egyéb más hivatásos NGO vagy "civil" aktivisták vannak jelen a téren a kitűzőik, zászlóik szerint, és persze a mindenkori anti-kormány hőbörgők. Munkás ember egy darab sem, ha csak nem számítjuk munkásosztálybelinek, az előre leszervezett és egyeztetett hazai és külföldi média csapatokat, akik épp a munkájukat végzik. Ezek a ̶t̶ü̶n̶t̶e̶t̶ő̶k̶ rendbontók és felforgatók eddigi életükben még nem találkoztak se gyártó sorral, se túlórával, de szerintem munkásokkal sem. A munkásosztály teljes hiánya azért feltűnő nem? Se Budapest se a vidék munkásai nem tették tiszteletüket a " spontán tüntetéseken " olyan számban, ami egy
9.5 milliós országban indokolttá tenné, hogy a kormány újra gondolja a törvényt vagy párbeszédet kezdeményezzen a kérdésről. A vak is látja hogy, szervezett és nyílt politikai provokáció történik minden áldott este a parlamentünk előtt. A végtelen nyugalommal rendelkező rendőreink dobálása, üvegekkel, tojással, liszttel, a gyújtogatás azért van mert egy "erős" rendőri reakciót várnak az elkövetők és az őket szervező "vezetők" a helyszínen táborozó baloldali liberális médiával egyetemben. Kell az a kis vér hogy hiteles legyen az "orbáni diktatúráról" szóló híradás. Ne legyen naiv, legalább is nyilvánosan ennyire ne, mert a magyarok 99% látja és tudja hogy mi történik és miért. A Kossuth téren egy darab civil sincs, tegnap se volt, ma este sincs és holnap sem lesz. Ez egy előre szervezett politikai provokáció, olyan belvárosi módra, mert legyünk őszinték, munkás kézben nem iPhone világít egy tüntetésen hanem Molotov koktél..de ahhoz meg tökösnek kellene lenni..csak hát TGM és marxista faszfej baráti köre minden csak nem tökös..

morph on dear 2018.12.15. 21:52:56

@Igazamvanvagyigazamvan?: Ott nem az van leírva, hogy ez mikor, milyen esetekben teljesül, hanem megnevez 2 rendkívüli munkaidőt, azaz
- a munkaidő-beosztástól eltérő munkaidő,
- az ügyelet tartama
és ezeknél elismeri, hogy havi elszámolás van, majd megnevez egy 3. típust
" Rendkívüli munkaidő azonban a munkaidőkereten felüli munkaidő is"

Na és ez mikor van jellemzően. Pl. szezonálisan működő vállalkozás, hogy télen korábban zár be egy hely, mint nyáron, de a pincérek egész évben stabil bért akarnak mintha ugyanannyit dolgoznának, vagy hogy?

Szóval ez az állítás nem az, hogy "3 év múlva lesz kifizetve", hanem az, hogy "van 3 féle túlóra, ebből 2 havonta van fizetve, a 3. típus meg nem", na és ez a 3. típus ez jellemzően mi.

Mert túlórának igazából azt mondják, mikor szól a főnök hogy ennek a héten kész kell lenni és maradtok nyolcig. Vagy kell ügyelet szombatra, ki vállalja. Ez az első meg a második kategória.

felső határ nincs 2018.12.15. 21:59:22

@Igazamvanvagyigazamvan?: szoval hol van a torvenyben az a resz, amirol kamillazol?

Igazamvanvagyigazamvan? 2018.12.15. 22:04:58

@felső határ nincs: nincs még törvény, az akkor lesz, ha kihírdetik. Gyengeelméjű vagy?

Igazamvanvagyigazamvan? 2018.12.15. 22:08:42

@morph on dear: Ugyancsak nem jelent feltétlenül túlórát, ha a munkavállaló naponta 8 óránál többet dolgozik, hiszen a munkaidő egyenlőtlen beosztása keretében akár napi 12 órás munkavégzés is elrendelhető.

Természetesen a munkaidőkeret (elszámolási időszak) végén a munkavállaló számára beosztott munkaidővel el kell számolni, mégpedig az általános munkarend alapul vételével. Azaz, amennyiben a munkavállaló például 4 heti munkaidőkeretben került foglalkoztatásra, és számára az általános munkarend alapján 160 óra munkavégzés kerülhetett volna beosztásra, de a munkáltató 170 órát osztott be, úgy a különbözetet, azaz 10 órát munkaidő-kereten felüli rendkívüli munkaidőnek kell tekinteni és azzal a munkaidőkeret végén el kell számolni.

A munkaidőkeret zárásakor a munkáltatónak meg kell továbbá vizsgálnia, hogy a munkavállaló számára valamennyi pihenőnap kiadásra került-e. Amennyiben a munkáltató az általános munkarendben járó pihenőnapnál kevesebb pihenőnapot osztott be a munkavállaló számára, úgy a „hiányzó” pihenőnapokra eső munkaidőt nem a munkaidőkereten felüli órák között, hanem pihenőnapi rendkívüli munkavégzésként kell nyilvántartania. (Ennek a rendkívüli munkaidőre járó díjazás esetén van jelentősége.)

Gyakori félreértés, hogy az egyenlőtlen munkaidő-beosztásban nincsen munkaidő-beosztástól eltérő rendkívüli munkaidő (ld. fentebb). Ez azonban tévedés, ugyanis amennyiben a munkavállaló munkaidő-beosztásától eltérő munkaidőben dolgozik, azt attól függetlenül kell rendkívüli munkaidőként nyilvántartani és elszámolni, hogy a foglalkoztatásra általános munkarendben vagy egyenlőtlen munkaidő-beosztásban kerül-e sor, vagy sem"

Igazamvanvagyigazamvan? 2018.12.15. 22:11:48

@morph on dear: tehát: ha a napi 8 órád után túlórázol, azt ki kell fizetni. Ha berendelnek a szabadnapodon, azt nem, majd csak a 3 éves kereten belül.

morph on dear 2018.12.15. 22:15:17

@Igazamvanvagyigazamvan?: Most egy kicsit tökre olyan mintha mellébeszélnél. Ahol egyenlőtlen a munkabeosztás (pl. szezonális, gondolom), ott eddig is egyenlőtlen volt, és az nem is az utolsó pillanatban derült ki. Tehát hogy nyáron több a meló a balatoni lángososnál mint télen, az eddig se volt titok. Csak most nem 1 év, hanem akár 3 év is LEHET (nem kötelezően ennyi).

A túlórák (hasraütés) 95%-a nem ez a kategória, hanem mikor az van hogy lacikám ez most sürgősbe kéne. Az meg ugyanúgy havonta lesz kifizetve.

morph on dear 2018.12.15. 22:17:00

@Igazamvanvagyigazamvan?: "Ha berendelnek a szabadnapodon"

Mert az miért nem a "munkaidő-beosztástól eltérő munkaidő"?

felső határ nincs 2018.12.15. 22:17:20

@Igazamvanvagyigazamvan?: Szoval csak elhiszed bemondasra Vadainak, Kunhalminak, amit el sem olvastak?

Gratulalok, a mult heti tuloras hazugsagukrol alant:

LEBUKOTT AZ INDEX HAZUDOTT A RENDOROK TULORAIROL

"Az álhírgyártás hazai koronázatlan bajnokai ugyanis most épp arról írtak, hogy a vezetőik nem hagyták meg a rendőröknek a választás szabadságát, hogy szabadidőben, vagy pénzben szeretnék a túlmunkát lecsúsztatni. Az oldal abban is hazudott, hogy 55 ezer túlórából csak 7 ezret hagytak pénzben kifizetni, a többit pedig szabadságként kellett kötelezően kivennie az érintetteknek - írja az Origo.

A Rendőr-főkapitányság közleményében mindezt tételesen megcáfolta.
A közleményből egyértelműen kiderül, hogy a választási szabadságot törvény biztosítja a rendőrök számára.

Nem igaz az Index 2018. december 14-i cikkében megjelent azon állítás sem, hogy az elrendelt túlóráknak csak egy töredékét fizethetik ki a szabolcsi rendőröknek.”

A rendőrkapitányság az álhír másik állítását is számszerűen tagadja, amikor kijelenti, hogy

Az elmúlt években a Szabolcs-Szatmár-Bereg Megyei Rendőr-főkapitányságon az összes elvégzett túlórának több mint 85 százalékát kifizették az állománynak, míg a rendőröknek kevesebb mint 15 százaléka a túlszolgálat szabadidőben történő megváltását kérte.”

A cikk nyilvánvaló célja a rendőrök hergelése és dühítése volt."

felső határ nincs 2018.12.15. 22:28:42

szabolcsihir.hu/kozelet/2018/12/megszavaztak-a-tuloratorvenyt-itt-a-lenyeg

"A munka törvénykönyve 2019. január 1-jétől kimondja:
A munkaidőkeret tartama - ha ezt objektív, vagy műszaki, vagy munkaszervezéssel kapcsolatos okok indokolják - kollektív szerződés rendelkezése szerint legfeljebb 36 hónap. Eddig ez a passzus úgy szólt, hogy a munkaidőkeret tartama kollektív szerződés rendelkezése szerint legfeljebb 12 hónap - vagy 52 hét -, ha ezt technikai vagy munkaszervezési okok indokolják.
Az a szabály nem változik, amely szerint évi 250 óra rendkívüli munkaidő rendelhető el, viszont rögzítik, hogy ezt meghaladóan a munkavállaló és a munkáltató írásbeli megállapodása alapján naptári évenként elrendelhető legfeljebb 150 óra rendkívüli munkaidő. A törvény ezt hívja önként vállalt túlmunkának.
Kollektív szerződés rendelkezése alapján továbbra is legfeljebb évi 300 óra rendkívüli munkaidő rendelhető el, de ezen felül ha a munkáltató és a munkavállaló írásban megállapodik, naptári évenként legfeljebb 100 óra rendkívüli munkaidő, "önként vállalt túlmunka" elrendelhető.
A mostani változtatással azt is tartalmazza majd a munka törvénykönyve, hogy a munkáltató a közölt munkaidőbeosztást a munkavállaló írásbeli kérésére is módosíthatja.
A heti pihenőnapra vonatkozó szabályozás ezentúl úgy szól, hogy hetenként két pihenőnapot kell beosztani, és ez megtehető egyenlőtlenül. Egyenlőtlen munkaidőbeosztás esetén hat egybefüggő munkanapot követően legalább egy heti pihenőnapot be kell osztani. Ugyancsak egyenlőtlen munkaidőbeosztás esetén a megszakítás nélküli, a több műszakos, valamint az idényjellegű tevékenység keretében foglalkoztatott munkavállalónak havonta legalább egy heti pihenőnapot be kell osztani. Havonta legalább egy heti pihenőnapot vasárnapra kell kiadni - kivéve a kizárólag szombaton és vasárnap részmunkaidőben foglalkoztatottaknál."

tehat mind2 allitas, ami miatt az emberek tuntetnek, hamis

1. 400 ora kenyszermunka - hazugsag
2. 3 ev mulva fizetett tulora - hazugsag

Ezt be fogjak arazni a valasztok tavasszal, nem fogjak meguszni a lipsik.

morph on dear 2018.12.15. 22:40:03

@Igazamvanvagyigazamvan?: No, lesz válasz?

Szóval ha egyenlőtlen a munkabeosztásod, pl. fél évig csak heti 4 napot dolgozol, fél évig meg heti 6 napot, mert pl. vendéglős vagy a balatonnál, akkor eddig ennek 1 év alatt kellett hogy egálban legyenek, most meg 3 év alatt. De ezt előre lehet tudni, mert ez nem a beosztástól eltérő munka, hanem pontosan a beosztás szerinti, csak nem egyenletes.

Ez rohadtul nem ugyanaz, hogy bejön valami plusz meló amit meg kell csinálni, és azt nem fizetik ki. Dehogynem.

Bаndibacsi34 2018.12.15. 23:00:46

@felső határ nincs: nE UGASS HÜLYEGYEREK! EZ 5 NAPOS MUNKAHÉT ÉS KÉSZ!

Bаndibacsi34 2018.12.15. 23:02:54

@morph on dear: HA ORBÁN KISZÁLLNA, A FIDESZESEK FELFALNÁK EGYMÁST, MAJD ORBÁNT ŐK MAGUK ZÁRNÁK BÖRTÖNBE.

Faszfej_liberalisok 2018.12.15. 23:13:56

@Illibsi: Miért kiabálsz? Félsz? Nem jutott túlóra? Mi bajod van?

Igazamvanvagyigazamvan? 2018.12.15. 23:19:21

@morph on dear: "Azaz, amennyiben a munkavállaló például 4 heti munkaidőkeretben került foglalkoztatásra, és számára az általános munkarend alapján 160 óra munkavégzés kerülhetett volna beosztásra, de a munkáltató 170 órát osztott be, úgy a különbözetet, azaz 10 órát munkaidő-kereten felüli rendkívüli munkaidőnek kell tekinteni és azzal a munkaidőkeret végén el kell számolni"

Világos? De miért nem olvasod el, amit bemásoltam? Avagy miért nem olvasol utána a fogalmaknak? Nem nekem kéne gyorstalpalót tartanom.

Igazamvanvagyigazamvan? 2018.12.15. 23:25:04

@felső határ nincs: te szalmabábokkal vitázol?
Hol hivatkoztam bármelyikre is?
Alantas, mocsok kis fideszgörény vagy, olyan nagyon látszik a Habony féle vitatechnika, hogy nincs értelme az egésznek. Amit írok, azt ignorálod, meggyanúsítasz olyannal, amire nem hivatkoztam, az állításaimat nem cáfolod, a sajátodat nem támasztod alá.

felső határ nincs 2018.12.15. 23:30:11

@Igazamvanvagyigazamvan?: Mar elkestel, a torvenyt elfogadtak, jovo heten fent lesz a jogtaron, itt

ado.hu/munkaugyek/megszavazta-a-parlament-a-tuloratorvenyt/

valtozasok

"Az a szabály nem változik, amely szerint évi 250 óra rendkívüli munkaidő rendelhető el, viszont rögzítik, hogy ezt meghaladóan a munkavállaló és a munkáltató írásbeli megállapodása alapján naptári évenként elrendelhető legfeljebb 150 óra rendkívüli munkaidő. A törvény ezt hívja önként vállalt túlmunkának."

Sajnos megint nem Orban hazudott, hanem az ellenzek, de most rabasznak nagyon.

Igazamvanvagyigazamvan? 2018.12.15. 23:33:29

@felső határ nincs: látod, pont erről van szó:"hogy a munkaidőkeret tartama kollektív szerződés rendelkezése szerint legfeljebb 12 hónap - vagy 52 hét -, ha ezt technikai vagy munkaszervezési okok indokolják.
Az a szabály nem változik, amely szerint évi 250 óra rendkívüli munkaidő rendelhető el, viszont rögzítik, hogy ezt meghaladóan a munkavállaló és a munkáltató írásbeli megállapodása alapján naptári évenként elrendelhető legfeljebb 150 óra rendkívüli munkaidő. A törvény ezt hívja önként vállalt túlmunkának."

Ne cáfold, tőled idéztem:
tehát aláírsz egy szerződést, ahol vállalod a túlórát. Visszamondani csak 12 hónap múlva lehet.
Magyarul a munkavállaló évi 400 munkaóráddal szabadon gazdálkodhat. Olyan megkötések mellett, hogy havonta legalább egy szabadnapnak vasárnapra kell esni , és heti egy szabadnapot ki kell adni....
Számold ki, minden héten hat napot dolgozol, ki is jön a 400 óra....Mivel a plusz egy nap túlóra munkaidő keteten fölüli, így lecsúsztathatod(mikor) avagy 3 évente elszámolhatják....

Tehát a munkaadó kezében a döntés, a dolgozó kiszolgáltatott...

Igazamvanvagyigazamvan? 2018.12.15. 23:38:12

@felső határ nincs: amit belinkeltél, az nem a törvény. De az jól látszik, hogy fingod sincs alapfogalmakról. A törvény még nem lépett hatályba. A tòrvény teljes szövege nem az általad hivatkozott rész.
Miért van az, hogy aki fideszes, az úgy védi a fideszt, hogy semmi fogalma az egészről?

felső határ nincs 2018.12.15. 23:41:12

@Igazamvanvagyigazamvan?: Ma nincs szerencsed, az ellenzek hazudik.

net.jogtar.hu/jogszabaly?docid=A1200001.TV

felső határ nincs 2018.12.15. 23:45:31

@Igazamvanvagyigazamvan?: A munkaidokeretnek semmi koze a tulorahoz. A tulora rendkivuli munkavegzes, a munkaidokeret a rendes munkaidore vonatkozik.

"Magyarul a munkavállaló évi 400 munkaóráddal szabadon gazdálkodhat."

Nem, helyette

"Az a szabály nem változik, amely szerint évi 250 óra rendkívüli munkaidő rendelhető el, viszont rögzítik, hogy ezt meghaladóan a munkavállaló és a munkáltató írásbeli megállapodása alapján naptári évenként elrendelhető legfeljebb 150 óra rendkívüli munkaidő. A törvény ezt hívja önként vállalt túlmunkának."

Igazamvanvagyigazamvan? 2018.12.16. 00:08:21

@felső határ nincs: 2012-es jogszabály!!!

Igazamvanvagyigazamvan? 2018.12.16. 00:12:34

@felső határ nincs: nem cáfoltad, amit írtam. A munkaszerződésben vállalod a túlórát. Ezt egy évig azaz 12 hónapig nem vonhatod vissza.
Tehát a plusz 150 órát.
Innentől, a következő 12 hónapban a munkáltató gazdálkodik szabadon a 250 + 150 óráddal.
Mivel egy évre előre állapodtok meg, és nem alkalmanként.

Igazamvanvagyigazamvan? 2018.12.16. 00:13:39

@felső határ nincs: csakhogy nem arról beszélünk. Az még 3 havi munkaidőkeretet ad meg....

Igazamvanvagyigazamvan? 2018.12.16. 00:23:09

@felső határ nincs: ne rúgd magad tökön nekifutásból. Az már kiderült, hogy fogalmad sincs az egészről, fölösleges bizonygatnod.

felső határ nincs 2018.12.16. 00:37:25

@Igazamvanvagyigazamvan?: "A munkaszerződésben vállalod a túlórát. "

Nem. A munkaszerzodesben a munkaidokeretet vallalod, ez azonban rendes munkaido.

Eddig 1 ev volt most 3. A munkaltato ezen belul elrendelhet 6 napos munkahetet, aztan kesobb egyben adhatja ki a szabit, amikor neki jo. Ez eddig is igy volt, csak innentol 3 even belul lehet tologatni. Ez az autogyarakat es mas olyan helyeket erint, ahol szezonalisan lehetnek nagy kulonbsegek abban, hogy mikor mennyi melo kell.

Tehat a munkaidokeretnek se a 250, se a 400, se semmilyen tulorahoz nincs koze. Az elrendelheto tulora 250 lehet, ahogy eddig, csak mostantol a munkavallalo irasban belemehet hogy vallal meg plusz 150et a 250 felett.

Igazamvanvagyigazamvan? 2018.12.16. 00:59:25

@felső határ nincs: Azaz, amennyiben a munkavállaló például 4 heti munkaidőkeretben került foglalkoztatásra, és számára az általános munkarend alapján 160 óra munkavégzés kerülhetett volna beosztásra, de a munkáltató 170 órát osztott be, úgy a különbözetet, azaz 10 órát munkaidő-kereten felüli rendkívüli munkaidőnek kell tekinteni és azzal a munkaidőkeret végén el kell számolni"

Tehát kurvára nem a munkaidőkeretet vállalod. Márcsak azért sem, mert amíg az első 250 óra a munkaadó és a szakszervezet/vállalati tanács közti megállapodás témakörébe tartozik, a plusz 150 óra csakis a munkaadó és a dolgozó közötti megállapodás.
Tehát tévesen látod. A munkaidőkeretet pedig minden esetben a munkaadó határozta meg.

Eleget tereltél, unlak. Nem vagy tisztában fogalmakkal, de okoskodsz.

Igazamvanvagyigazamvan? 2018.12.16. 01:04:35

@felső határ nincs: de annyira nem lehetsz hülye, hogy ne lásd be: amikor felvesznek az új munkahelyedre, a munkaszerződéssel együtt megkérdezik, vállalod-e a túlórát? Ha aláírod, azzal 12 hónapra elkötelezted magad, le nem mondhatod.

Azt pedig te is elismered, hogy heti 6 napot dolgoztathatnak 3 éves periódusban, és akár meftehetik, hogy a végén egyben csúsztatod le?

felső határ nincs 2018.12.16. 02:07:01

@Igazamvanvagyigazamvan?:ez a mese resz, ami nem erdekel

a jogszabalyban nem az van amit az ellenzek hazudik, hanem amit Orban mondott

- erre jossz megint vmi mesevel, amit semmivel se tudsz alatamasztani

morph on dear 2018.12.16. 02:10:25

@Igazamvanvagyigazamvan?: V"ilágos? De miért nem olvasod el, amit bemásoltam? "

Világos, és pont ezért jutottam ugyanarra a következtetésre, amire felsőhatár. Ez nem az általában "túlórának" hívott rendkívüli munkaidőt érinti, hanem az egyenlőtlen munkaterhelést, valamint a munkaszerződésben meg van határozva, és előre lehet tudni.

Tehát a korábbi példád, hogy "ha a főnököd behív a szabadnapodon, akkor azt csak 3 év múlva fizeti ki", eleve faszság volt, mert ez a normálistól eltérő munkarend, tehát túlóra. Ha pedig esetleg az van a szerződésemben, hogy szombaton melózok, akkor meg valóban nem túlóra, viszont akkor nem valami nagy váratlanság hogy behív a főnök.

"Nem nekem kéne gyorstalpalót tartanom. "

Hát úgy tűnik valóban nem.

felső határ nincs 2018.12.16. 02:11:38

@Igazamvanvagyigazamvan?: "Azt pedig te is elismered, hogy heti 6 napot dolgoztathatnak 3 éves periódusban, és akár meftehetik, hogy a végén egyben csúsztatod le?"

Igy van, es ezt eddig is megtehettek, max. 1 evig.

Odamesz, pl. a BMW-nel lesz munkaidokeret, de tobbet fizetnek mint masok, igy a melos szepen beleegyezik, vagy elmegy az apja faszara kevesebbet keresni mashova. O dolga.

Magyarország Europa jövője. 2018.12.16. 02:43:27

Nevetséges, párszáz karácsonyfa gyújtógató külföldi bértüntető balhézik.
A ki nem szarja le kategoriába tartoznak.

LIPSI MENTES ÖVEZET 2018.12.16. 03:12:51

A kulfoldrol hergelt lipsik, meg mindig nem tudjak feldolgozni a valasztasi vereseget. Persze azert ertheto a sokk, hiszen a terveik szerint Orbannak mar 8 eve buknia kellett volna. De ahhoz kepest nem csak hogy 3. szorra nyer valasztast, raadasul ketharmaddal, hanem azota meg tovabb novelte a szavazo taborat. Ha most lenne a valasztas, 3,2 millioan szavaznanak a fideszre.
Nem csodalom, hogy ettol megvesznek a haza es a kulfodi libbantak is.

n3spr3ss0 2018.12.16. 05:58:20

@LIPSI MENTES ÖVEZET : Ha így lenne, az matematikailag még mindig csak 32% lenne, még mindig kurva messze a 2/3-tól.

Petrodon 2018.12.16. 06:30:34

Azt hittem vicces lesz de ez szar volt, kár érte... :(

Namir 2018.12.16. 07:19:14

A 10 millió szakértő országa
= " nehogy már más jobban tudja nálam"
= google-s fotelszakértők országa

Amkor a Pápa haldoklik, hirtelen mindenki vallásszakértő lesz.
Amikor atomerőművet építünk, akkor mindenki atomtudós és szakmérnök, és azt oktatja, aki ezt tanulta és műveli évtizedek óta.
Amikor foci-EB selejtező van, mindenki jobban tudja mi a legjobb összeállítás, mint a szövetségi kapitány.
...

Milyen jó, hogy van ez a 400 órás túlórakeret törvény, most mindenki szakszervezeti vezető lett és szakértővé műveli magát a Munka törvénykönyvéből, és kerekedik egy értelmetlen vita, egy nem valódi problémáról:
az elszámolt túlóra nem éri el a 40 órát évente nálunk,
a bennmaradás meg továbbra sem jelenik meg, és a legtöbbször kifizetésre sem kerül. Talán inkább ezzel kellene foglalkozni, nem egy keveseket érintő, ritkán előforduló helyzettel.

*****************
Vajon mi lesz a következő téma, amiben mindannyian okoskodhatunk?

wmiki · http://kigondoltam.blog.hu/2014/07/20/stephen_hawking_538 2018.12.16. 07:33:45

@V. Vendetta: Ez mondjuk jogos.
Kellene a tüntetők ellen egy kis kardlapozás, lovasroham, néhány szemet kilőni, és néhány ellenzéki politikust jól elverni.
Akkor megint demokrácia lenne, mint 2006ban, a jólétben.

John Brennan 2018.12.16. 08:40:05

A szántóégetésről hol a kép?

John Brennan 2018.12.16. 08:40:47

A rendőrt gázsprével lefújásról hol a kép?

John Brennan 2018.12.16. 08:41:20

A rendőrautót gördeszkával szétverő tüntetőről hol a kép?

John Brennan 2018.12.16. 08:41:51

A Parlament ablakát kővel bedobó tüntetőről hol a kép?

John Brennan 2018.12.16. 08:43:00

A rendőrökre rátámadó tüntetőkről hol a kép?

John Brennan 2018.12.16. 08:43:35

A rendőröket petárdákkal dobálókról hol a kép?

John Brennan 2018.12.16. 08:45:18

A rendőröket sörösdobozokkal dobálókról hol a kép?

John Brennan 2018.12.16. 08:46:13

A kukákat borogató vandálokról hol a kép?

John Brennan 2018.12.16. 08:47:04

A közlekedési táblákat kitörő vandálokról hol a kép?

European citizen (törölt) 2018.12.16. 08:55:22

@Igazamvanvagyigazamvan?: Valószínűleg már nem emlékszel rá, de 2006-tól kezdődően évekig folyamatosan tüntetés volt. Senkinek nem jutott eszébe vallási vagy nemzetiségi jelképeket bántani. Attól függetlenül, hogy a fidesz vagy az mszp tette ki a területre.

Lehet mondani sokmindent az akkori tüntetőkre, de alapvetően egy más kultúrkörről beszélünk. Az ilyen szélsőségeseket 2006-ban és utána nem tűrték meg maguk között a tüntetők...

Kánikula 2018.12.16. 10:26:39

@Namir: Mekkora hülye duma. Ha valaki kitanulta a CNC forgácsolást akkor onnan kezdve már csak a cnc forgácsolásról beszélhet meg mondhat véleményt? Tájékozódni meg tanulni utána már nem is lehet? Képviselöinkröl nem is beszélve. Az összes fideszes munkajogász szerinted aki szavazott?

Nagy fasz vagy te Válasszunk 2018.12.16. 11:07:46

@Kánikula: És úgy látod, hogy a kommentelők nagy többsége tájékozódott, meg tanult? Utánanézett dolgoknak?
Vagy nekiáll olyan baromságokat leírni, hogy a túlórapénz elvész, ha 3 év alatt kilépsz a cégtől?

wolves84lb 2018.12.16. 12:26:01

@FILTOL: de így szerencsére idekerülhettél te is, és idebüfizhetted a szokásos 30 forintos kis hozzászólásodat. na, mára végeztél, fidesznyik?

wolves84lb 2018.12.16. 12:32:37

@Nagy fasz vagy te Válasszunk: bezzeg a fideszkomcsik, akik a migriktől fosnak, holott évek óta egy darabot nem láttak :)) Ez szép volt, te debol fidesznyik :))

wolves84lb 2018.12.16. 12:35:15

@felső határ nincs: a tiétek? Miért, ezek szerint te a fidesz tagja vagy? Vagyis a te büfijeidet akkor ezentúl így kell értelmezni, hogy bevallottan fidesztroll vagy? thnx...

wolves84lb 2018.12.16. 12:38:16

@antiinternáci: jajjdeálságostőletekfideszgeciktőlezanyivákolás :))

wolves84lb 2018.12.16. 12:41:13

@felső határ nincs: batyufasz, te vagy az? Most komolyan, egy index-hez köthető blog-on origós bizonyítékot felhozni arra, hogy az index hazudik....hát ez két dolgot mutat:
1. Aki elköveti, egy debil barom.
2. Aki elköveti, darabra van fizetve, így neki bőven belefér, hogy amúgy egy debil olcsó gerinctelen barom.

wolves84lb 2018.12.16. 12:44:27

@Kukubenko: nem, valóban, te csak egy szimpla fideszgecinek tűnsz, aki a monitor mögül ugatja a világot.

wolves84lb 2018.12.16. 12:47:13

@morph on dear:
"Mert ahogy látom, az amit túlórának neveznek, ki lesz fizetve. Már csak azért is, mert ha nem fizetik ki, akkor a melós bebassza a főnök kocsijának az ablakát."

Nálatok "a melós" c. fogalom az valami olyan régi, ex-kommancs/ex-Rákosi-időkből származó valami? Már több fideszgeci is így írt erről..."a melós", "a melósok"...

wolves84lb 2018.12.16. 12:49:04

@Faszfej_liberalisok: menj anyádba, több karaktert nem is érdemelsz, fideszgeci.

wolves84lb 2018.12.16. 12:53:44

@LIPSI MENTES ÖVEZET : na mi van, fideszgeci, már ki is basztak innen, azért kellett újabb név? Nahát-nahát...szar az élet, mi?

wolves84lb 2018.12.16. 12:56:54

@John Brennan: talán a te fejedben, ahonnan származik a kérdés...egyetlen visszapillantót tört le a srác a gördeszkájával - valóban nem kellett volna, hiszen azt az autót a mi adónkból vették és tartják fent.

Jobb lett volna egy hozzád hasonló fideszgeci pofájába verni vele, de persze ti ilyenkor nem mertek a közelbe jönni, ugye?

A kérdéses esetben felelősségre lettek már vonva a rendőrök? A fizikai bántalmazásért, életveszélyes fenyegetésért?

wolves84lb 2018.12.16. 12:58:29

@European citizen: pontosan...2006ban égett a fél város, most semmi ilyen nem történt. Tényleg más kultúrkör a kettő.

Nagy fasz vagy te Válasszunk 2018.12.16. 13:48:38

@wolves84lb: Igen, valóban mindenki be van szarva egy gördeszkás hülyegyerektől. Aki annyira kemény, hogy le tud törni egy tükröt..

Te kis fasz! Ha 2 éve nincs szúnyog a lakásban, akkor leszereled a hálót?
Ha 2 éve nem törtek be hozzád, akkor nyitva hagyod az ajtót?
Melyik részét nem érted annak, hogy teljesen jogosan fosik mindenki a kurva migráncsoktól, és tesz meg mindent azért, hogy ne jöjjenek ide?

wolves84lb 2018.12.16. 13:50:39

@Nagy fasz vagy te Válasszunk: a retkes román kurva anyáddal beszélj így, te hazaáruló fideszkomcsigeci.

DR. Smit Pal 2018.12.16. 15:19:35

@Nagy fasz vagy te Válasszunk: Dehogy nem értik, csak ezek annyira szerencsétlen hazaáruló lelkinyomorékok, hogy inkább elfoglaltatnák az arabokkal az országot, mint hogy Orbán mégegyszer választást nyerjen.
A liberálisok ugy gondolkodnak, HA NEM LEHETNEK HATALMON, AKKOR INKÁBB PUSZTULJON AZ EGÉSZ ORSZÁG.

Ennyire betegek.

Nagy fasz vagy te Válasszunk 2018.12.16. 21:06:14

@wolves84lb: Mert, mit csinálsz, ha nem tetszik, hogyan beszélek.
Annyira bírom a fajtád, idehányod, hogy mindenki fideszfasz, fideszgeci, de kikéred maganak, ha kis fasznak hívnak.:D:D:D:D
Te szánalmas kis korcs, baszd meg anyád.

wolves84lb 2018.12.16. 21:10:33

@Nagy fasz vagy te Válasszunk:

Nem csinálok semmit, mert ahhoz te gyáva szar vagy, hogy ezt személyesen is elmond nekem. Ugye, kisfiam, nincs vér a kis kukidban? :)

Nagy fasz vagy te Válasszunk 2018.12.16. 21:47:21

@wolves84lb: Tyű, te komoly felnőtt :D:D
Idejössz ugatsz, aztán megsértődsz. Most meg keménykedsz. Nyilván te vagy a Batman bazmeg, neked biztos nem szarnék a szádba :D

wolves84lb 2018.12.16. 21:49:02

@Nagy fasz vagy te Válasszunk: sejtettem, hogy ez lesz a reakció. Na, takarodj vissza a retkes román kurva anyádba, te selejtes kis geci :)

Nagy fasz vagy te Válasszunk 2018.12.16. 21:53:20

@wolves84lb: Tehát sejtetted, hogy kiröhöglek? Gondolom nem először fordul veled elő, kis buzi. Általában ez az emberek reakciója ugye?:D

wolves84lb 2018.12.16. 21:57:04

@Nagy fasz vagy te Válasszunk: erőlködj csak, kisgeci, ez már rajtad marad, te selejt :) ócska kis szar vagy, akár apád, a szopófantom :) menj, már várnak rád is a török vendégmunjkások, anyád picsáját már telirakták, most a tiéd a soros :D (érted, kisbuzi, a SOROS!! :DDDDDD)

Remélem, erre még válaszolsz, bizonyítva, mennyire ismerlek, kisgeci, és mennyire átlátszó kis fasz vagy :)

Nagy fasz vagy te Válasszunk 2018.12.16. 22:06:29

@wolves84lb: Mi marad rajtam? Nem sok összefüggés van a mondataidban.
Nem érzed cikinek, hogy monitor előtt keménykedsz?

Nagy fasz vagy te Válasszunk 2018.12.16. 22:13:29

@wolves84lb: Tőled? Ezt mégis miből vontad le te szellemi toprongy?

wolves84lb 2018.12.16. 22:24:26

@Nagy fasz vagy te Válasszunk: Igen, tőlem, befostál, te fasz, ne tagadd :)
Viszont most már unalmas is vagy, nem csak gyáva kisgeci, úh itt is hagylak a teliszart gatyádban. menj, vár anyád a sarkon, te selejtes féreg.

Nagy fasz vagy te Válasszunk 2018.12.16. 22:26:52

@wolves84lb: Ja, hát igen, persze, nyilván befostam tőled Marcika. Kemény vagy mint a kád széle. Ezért röhög ki mindenki más is :D:D:D

John Brennan 2018.12.16. 22:56:54

A mai gyűlöletmenetről is lesznek képek?

Kánikula 2018.12.17. 09:50:28

@Nagy fasz vagy te Válasszunk: Nem konkrét dologról általánosan írtál. A hibás következtetés egy dolog, erre való a vita -az anyázáson ez túl mutatna- a véleményformálás meg mindenkinek a joga, így tud kialakulni egy vita.

A véleményformáláshoz nem kell szakértőnek lenni egy adott témában.

pl. csak munkajogász írhatna alá munkáltatói szerződést?
Ez pont olyan téma amit minden munkavállalónak és munkaadónak értelmeznie kell.

Nem PaksII-ről meg atom energiáról van szó.


süti beállítások módosítása