Hírek és kommentárjaink

Goldenblog-díj

goldenblog_szeles_1.png

Csatlakozz a Facebook-on

Utolsó kommentek

Hírmátrix

Újra bebizonyosodott a Békemenet függetlensége (+fotó)

2014.02.04. 20:11 - eroica

Címkék: kampány fidesz plakát simicska békemenet csizmadia lászló cöf publimont

Békemenet rendszeresen független szervezetnek mondja magát. Ezt most is eljátszották, amikor négymillió példányban küldtek ki brosúrát minden magyar háztartásba. A sajtótájékoztatón Fricz Tamás közölte: "a CÖF független a pártoktól és kellően kritikus is velük szemben. Értékeket képviselnek, és megpróbálják a civil véleményt megjeleníteni a közgondolkodásban". 

Bár nem emlékszünk olyanra, hogy a CÖF a Fidesszel kritikus lett volna, de ezt hagyjuk. Az is fura, hogy milyen "értékeket" képviselnek ha eddig mindig csak negatív plakátkampányokat csináltak. Vajon a keresztény vagy a polgári értékek kifejeződése az "Együtt tették tönkre az országot" vagy a "Nem érdemelnek több esélyt"? A "civil" véleményükkel se nagyon találkoztunk, hiszen csak abban nyilvánítottak véleményt, amiben a Fidesz is.

A CÖF-elnök Csizmadia Lászlóról tavaly kiderült már, hogy elfelejtett kilépni a Fideszből. A Békemenet másik két arca is hasonlóan kötődik: Bencsik András Fidesz-tag, Bayer Zsolt pedig az "ötös számú párttagkönyv" büszke tulajdonosa

A "pártfüggetlenségükről" ma mindenesetre újabb bizonyíték került elő. A képen látható baloldali összefogást támadó "Nem érdemelnek több esélyt" plakátjuk véletlenül Fidesz-plakátként folytatja a pályafutását. Konkrétan Tuzson Bence Fidesz-képviselőjelölt plakátjaként. (Szalay Tamás Lajos mai felvétele Dunakeszin készült.)

Bekemenet_Cof_Coka_civil_osszefogas_forum_kozalapitvany_Csizmadia_Laszlo_fuggetlen_Fidesz_kampany_oriasplakat_plakat_kampany_Bencsik_Andras_Nem_erdemelnek_tobb_eselyt.pngFidesz plakáttá alakul át a Békemenet plakát

Külön szép, hogy a Fidesz a pártplakátján egy az egyben használja a közpénzből készült kormányplakátok "Magyarország jobban teljesít" szöveget és annak a dizájn-ját. Persze eddig is tudtuk, hogy a "Magyarország jobban teljesít" reklámok pártcélokat szolgálnak, de a Fidesz most egyértelműen lebuktatta magát.

Tuzson Bence egyébként Rogán Antal ügyvédje. A Fidesz 106 egyéni jelöltből ő az egyetlen nem politikus. 105 jelölt ugyanis jelenleg is Fidesz-képviselőként, polgármesterként vagy kormányhivatal vezetőként dolgozik.

A CÖF-öt nem először buktatják le a plakátok. Általában Simicska cégeinek plakáthelyein hirdetnek (Publimont, Mahir). Simicskát pedig a CÖF-nek és a Fidesznek adott plakáthelyekért kompenzálhatja a több milliárdnyi állami hirdetés (az állami plakáthirdetések 80 százaléka Simicskához került). Ezt az összefonódást szépen mutatta egy tavalyi Kossuth téri plakát, ahol a Békemenet hirdetése alól az állam Erzsébet-utalvány hirdetése kandikált ki.

Bekemenet_plakat_2012_Simicska_Mahir_hirdetooszlop_Erzsebet_utalvany.png

A Fidesz az állami és a "civil" plakátokkal könnyedén túlléphetni a megengedett kampánypénz-költési maximumot. Hiszen a pozitív plakátok az állam pénzén futnak ("jobban teljesít"), az ellenzéket lejárató negatív pedig a Békemenetnél. A Fidesz így az összes pénzét a jelöltjei bemutatására és a rendezvényeire tudja költeni, míg az ellenzéki pártoknak a kritikai-kampányukat is a kampány-keretből kell finanszírozniuk.

Reméljük a "független" CÖF megőrzi az ellenzékkel szembeni kritikusságát, akkor is, ha a Fidesz áprilisban veszíteni fog. Nagyon várjuk azokat az óriásplakátokat.;)

Ha tetszett a poszt, csatlakozz a Fideszfigyelő oldalához a Facebook-on.

Ha tetszett a poszt, csatlakozz a Fideszfigyelő-csoportjához a Facebook-on.

165 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://fideszfigyelo.blog.hu/api/trackback/id/tr485798973

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

milliliteratura · http://milliliteratura.blog.hu/ 2014.02.05. 08:49:32

@Simplicio: drága barátom, valamelyik választáson konkrétan emlékszem, hogy a fityesz, a komcsik meg a (már akkor is törpe) szadi is fillérre a megengedett felső határt, párszázmillát vallott be költésként. reklámban járatos szakemberek szerint a két nagyobb párt abban a kampányban pártonként bőven milliárdos tételben kellett, hogy költsön (meg a szadi is vagy a dupláját verte el annak amit bevallott). ha te hiszel a tündérmesékben, szavazz nyugodta a tiszta, demokratikus baloldaladra. ha meg van agyad és gerinced, akkor nem szavazol oda. ennyire egyszerű.

Steve the Great 2014.02.05. 08:51:01

@maxval, a gondolkodni igyekvő bircа: Persze, világos. Lenyúlni a civil szféra "támogatását" egy álcivil szerveződéssel. Még azt az arcátlanságot is megengedte magának a kormány, hogy valamelyik döntése előtt a CÖF-fel konzultált társadalmi egyeztetés címén.

milliliteratura · http://milliliteratura.blog.hu/ 2014.02.05. 08:52:52

@megtürt személy: azt, amit a mindenkori politikai elitünkre: nekik semmi se drága, ha magukról van szó. akár az ország is rámehet, csak az ő seggük alá jusson szép nagy fekete ótó. maybach, csajka, volga, merci, audi, vagy épp ami divatban van.

toportyánzsóti 2014.02.05. 08:53:58

@Fulek: Mekkora barom az aki vadi új nickkel bepróbálkozik.Fordulj agyturkászhoz soknickű mutyipincsi.

milliliteratura · http://milliliteratura.blog.hu/ 2014.02.05. 08:54:59

@komplikato: így van, sajnos. de ebben az országban mindig csak a másik oldal simlijeit lehet észrevenni, a saját valahogy sose tűnik fel.

maxval, a gondolkodni igyekvő bircа · http://maxval.co.nr 2014.02.05. 08:56:31

@Steve the Great:

Ez úgy van, hogy aki az én emberem, az független, civil, aki meg az ellenfél embere, az lefizetett mocskos alak.

Ez mindkét oldalon így megy. A ballib kormányok is pénzélték saját "civiljeiket", bár az igaz, hogy kicsit szemérmesebben tették.

milliliteratura · http://milliliteratura.blog.hu/ 2014.02.05. 09:01:20

@Lacdelo: nyugi, a vágyaid első fele teljesül, a fidesz utcahosszal fog nyerni, pont a tökkelütött mesterházid meg a tróger spanjai miatt. a kutya nem kívánja vissza őket. (ha lenne egy normális ellenzék, viktort csak paks agyonütné, függetlenül attól, hogy mit csinált négy évig. de ti ennyire vagytok képesek.)
a második fele a kívánságodnak remélem nem teljesül, nem kéne menthetetlenül leszakadni. erre majd te is rájössz, ha kijózanodsz a választási vereség után.

navan 2014.02.05. 09:08:39

A szoci nyolcev maga volt a foldi pokol. Loptak, csaltak, hazudtak. Soha tobbe ilyet. Rendben.
Az elmult negy evre mindez pontosan ugyanigy igaz.
Miert menti a jelen bunoseit es buneit az, hogy "na de mi volt azelmultnyolcevben"? Miert igazoljak a mult hibai a jelen hibait? Miert nem ertitek meg vegre, hogy ez igy sehova nem vezet? Hol van az ertekrendetek? Milyen melyre vagytok kepesek meg sulyedni?
Ahogy mar mondtam: megerdemlitek a sorsotokat.

milliliteratura · http://milliliteratura.blog.hu/ 2014.02.05. 09:09:49

@maxval, a gondolkodni igyekvő bircа: az egyetlen különbség, hogy amikor a komcsikra rákérdeztek, hogy mér loptok, akkor azok zavartan elkeztdtek hazudozni, hogy mi ugyan már, dehogy lopunk, olyan tiszták vagyunk, mint feri alsóneműje. ha a mostani söpredékre kérdez rá valaki, akkor meg az a válasz, hogy ez nem lopás, hanem a nemzet érdeke, hogy így legyen. de a módszerek ettől még pontosan ugynazok. egyívású banda.

Steve the Great 2014.02.05. 09:21:49

@maxval, a gondolkodni igyekvő bircа:
Engedelmeddel én pl. annak idején is puffogtam a szoci kormány fasságain, meg most is a fideszén.
Az kétségtelen, hogy a ballibeknél is voltak házi "civil" szervezetek, akiket toltak pénzzel. De azért az újfajta minőség, hogy kvázi az egész civil szférát megpróbálják (legalábbis a szólamok szintjén) lenyúlni. Pl. a polgárportál (ez is CÖF) jelmondata: A magyar civil együttműködés lapja. A nyitólapján ehhez képest van:
- 7 civilnek mondható (legalább a címe alapján pártfüggetlen) hír
- 13 mocskos bajnaigyurcsány hír
- 11 kormánypropaganda

Gérard Duchemin 2014.02.05. 09:22:02

A hülye fasz fidesz nem tud ezzel a dologgal lebukni, mert már rég lebukott mindenben. És aki mindenben eljátszotta a becsületét, az már nem tud mit eljátszani, semmije sem maradt.

Gérard Duchemin 2014.02.05. 09:23:31

@navan:

"Hol van az ertekrendetek?"

Nem volt olyanjuk.

"Milyen melyre vagytok kepesek meg sulyedni?"

Nincs már lejjebb, fenékhez értek.

feketeesfeher 2014.02.05. 09:27:54

@maxval, a gondolkodni igyekvő bircа:
"Ez mindkét oldalon így megy."

Tényleg?
Melyik mocskos ballib civilszervezet tolt 100 milliós örbánlejárató kampányt?

flort 2014.02.05. 09:35:26

@maxval, a gondolkodni igyekvő bircа: szó sincs róla. Csak nem is vártuk, hogy megfontolható gondolatod legyen.

JohnHenry 2014.02.05. 09:48:22

@maxval, a gondolkodni igyekvő bircа: meghajlunk érveid súlya alatt. ócska troll vagy.

Kivlov 2014.02.05. 09:52:23

hiszti, hiszti, hiszti...

dr kíváncsivagyok 2014.02.05. 09:52:29

Erosen kontraproduktív a COF !
Akiknek tetszik a mukodésuk,..azoknak nincs már szuksége megerosítésre,...akik meg tudják hogy pártalapon mukodik,...azoknak meg ellenszenves...

dr kíváncsivagyok 2014.02.05. 09:57:51

"Az kétségtelen, hogy a ballibeknél is voltak házi "civil" szervezetek, akiket toltak pénzzel. "

például ?

MissMarple2 2014.02.05. 09:59:26

a békemenet a "hagyjatok minket békében garázdálkodni" menete, rövidítve?

dr kíváncsivagyok 2014.02.05. 09:59:30

Hányszor kaptatok ( osszességében sokmilliárdba kerulo !) kormánykiadványt az emuttnyócév alatt ????
Hányszon órvbán alatt ???

christophe 2014.02.05. 10:02:48

@navan: kezd unalmassà vàlni,hogy ismèt egyetèrtek Veled :-)
semmilyen politikai pàrt nem fog semmifèle vàltozàst elèrni(nem èrdekuk)csak az ''istenadta'' nèp amig birkamodra bàmulnak a zajlo esemènyekre,ès nem reagàlnak rà(tuntetès,sztràjk,uj politikaipàrtok,igazi civil szfèra)Az utobbi èvekben minimum 10olyan hordereju dontèst tudnèk emliteni,amire tizezres demonstràcioval kellett volna reagàlni....

navan 2014.02.05. 10:03:28

Ti itt mind: jol erzitek magatokat attol, hogy jobbra vagy balra mocskolodtok? Vallalnatok az alairasotokkal is kezesseget az altalatok feltetelek nelkul vedelmezett kozszereplok tetteiert? Tenyleg ugy gondoljatok, hogy be kell alljatok egy zaszlo ala, es ha onnan oklotrazva hadakoztok, akkor mar igazatok is van? Probaltatok mar ERTELMEZNI mindazt, amit szajkoztok? Ha egymas "legyozese" - sot "meggyozese" - helyett a masik "megertese" es valamifele modus vivendi keresese lenne a feladat, vajon kepesek lennetek-e abban is resztvenni?
Szerintetek jo veletek egy kozossegbe tartozni?
Csak kerdem.

dr kíváncsivagyok 2014.02.05. 10:05:28

@JohnHenry:
"@maxval, a gondolkodni igyekvő bircа: meghajlunk érveid súlya alatt. ócska troll vagy. "

Ez a fidesz stílus...kivetíteni a saját mocsokságunkat az ellenzékre !

dr kíváncsivagyok 2014.02.05. 10:07:54

@navan:
" Ha egymas "legyozese" - sot "meggyozese" - helyett a masik "megertese" es valamifele modus vivendi keresese lenne a feladat, vajon kepesek lennetek-e abban is resztvenni? "

De hiszen mi megértettuk a Fideszt !
Azért tiltakozunk minden eszkozzel...mert ezzel a populista , demagóg politikával NEM LEHET KIEGYEZNI ,..csak megszuntetni !

irógép 2014.02.05. 10:11:35

Soha senki nem gondolta, hogy a békemenet egy független dolog, mivel Bayer indította útjára, aki ugye tök fideszes.
Ez soha nem is volt kérdés.
A balliberális oldal játssza el mindig a "spontán független" megmozdulásaikat. Amikről aztán ki is derült, hogy annyira spontának, hogy még tréningeket is tartottak nekik. Mondjuk már nem is próbálkoznak ezzel, annyira nevetségesen lehet tudni, mennyire spontán és mennyire függetlenek:)
Teljesen értelmetlen ezekről még irkálni is, hiszen süt ezekről a megmozdulásokról a politika, mindkét oldalon.

navan 2014.02.05. 10:16:15

@dr kíváncsivagyok: A populizmus, a demagogia meg az osszes tobbi azert mukodhet, mert lathatoan van rajuk igeny. Az "emberek" mar csak ilyenek... "Megszuntetni" mindezt aligha lehet - megvaltoztatni mar inkabb. Ehhez viszont elengedhetetlen a gondolkodas meg a merlegeles. Meg a dialogus. Tetszik vagy sem - sok millio olyan ember kozott elunk, akik szinte kizarolag a populista demoagogiara rezonalnak. VELUK EGYUTT kell megoldasokat talalni.

randomuser1 2014.02.05. 10:18:39

mióta rájöttem, a CÖF első betüjét nem cigány, hanem civilként köll dekódolni, nem igazán vágom, miért választották ezt a kommunikációs stílust és kit akarnak mexólítani vele.

christophe 2014.02.05. 10:19:19

@tintamin: Veled is egyetèrtek,ugylàtszik tulnyomorèszt gondolkodok vannak jelen :-)

Steve the Great 2014.02.05. 10:19:56

"Soha senki nem gondolta, hogy a békemenet egy független dolog"

Már csak őket magukat kellene meggyőzni arról, hogy ne hirdessék ezt magukról.

nnnnnnnn 2014.02.05. 10:23:08

ez aztán a hatalmas felfedezés.

inkább arról kéne posztot írni, hogy úgy néz ki a fidesz szarrá fogja verni az összefosást.

irógép 2014.02.05. 10:25:38

@dr kíváncsivagyok: a populizmus és egyéb ideológiák, pont a hozzád hasonló gondolkodású emberek miatt jöhetnek létre. Akiket be lehet hülyíteni, hogy a másik rossz meg hülye, ha nem úgy gondolkodik, mint te.
Ilyen emberek mindenhol vannak a jobbiktól a fideszen át az mszp-ig vagy hogy kell hívni őket.
A politika pont ebből tud megélni, hogy sok embert rá tudnak venni, hogy azt gondolják akkor van helyes út demokrácia stb., ha az van amit ők képviselnek.
Sokan pont most érzik magukat szabadnak és az előző kormányt érezték nyűgnek, míg sokan fordítva érzik.
És a politika azért ilyen, mert vannak jó sokan akik kaphatóak arra, hogy biztosan állítsák nekünk van igazunk a másik meg tuti egy barom, ha nem úgy lát valamit, ahogy én.

randomuser1 2014.02.05. 10:27:18

juteszembe, lehet már tudni orbán viki miért öltözött bohócnak a cöfplakáton ?

nnnnnnnn 2014.02.05. 10:34:32

@Emmanuel Goldstein: mit kérdeztél, nem értem, börtön?

randomuser1 2014.02.05. 10:38:46

@$$$=$$$: nem hiszem, h reális lenne. holló a hollónak nem vájja ki a szemét :)

Kowalski76 2014.02.05. 10:41:51

Sz@VadMacs:
"Ne az én adómból játsszák a "függetlent"..."

Nem a te adodbol jatsszak, uzletemberektol es maganszemelyektol kapnak adomanyokat. Barki aki egyetert a celjaikkal tetszoleges osszeggel tamogathatja oket, az unicreditnel vezetett 10918001-00000064-35950004 szamu szamlajukra lehet utalni. Maganszemelykent a leglisan megkeresett es leadozott penzebol mindenki arra kolt es azt tamogat akit akar.

feketeesfeher 2014.02.05. 10:48:36

@Kowalski76:
"uzletemberektol es maganszemelyektol kapnak adomanyokat"

:)))))))

P.Guszti 2014.02.05. 10:55:09

Párton kívüli értelmiségiként - sok más hazáját szerető polgárhoz hasonlóan - magam is rendszeresen támogatom anyagilag a Békemenetet, tavaly összesen 50 ezer forinttal, idén eddig 20 ezer forinttal.
Úgyhogy innen van a Békemenetnek pénze hirdetni.

Kámasuka 2014.02.05. 11:07:31

A Medián közváleménykutatása után rákapcsolt a forint: 307 !

christophe 2014.02.05. 11:08:57

@Kowalski76: Grimm apo,van mèg ilyen csudàlatos mesèd?

Peterpapo 2014.02.05. 11:18:18

@Gyurcsány egy mocskos közokirathamisító adócsaló !:

De van. A Fidesz bagázs!

"MInden gazdasági mutatóban legszaarabbak voltunk 2002-2010 között."

Ez most sincs másként, tehát szart sem csináltak négy év alatt!!

"Közben megduplázták a munkanélküliségi rátát, eladósították az országot,"

Akkor erre pampogjál valami pártközpontból kapott hablatyot!

Csúcson az államadósság forintban!!!

És mi van a tíz év alatt egymillió új munkahellyel?? Vastagon le vannak maradva a teljesítéssel. Csak a közmunkások miatt látszik többnek a munkahelyek száma a 2010-eshez képest. Vagyis ebben sem történt semmi változás! Mocskos, hazug, köpönyegforgató, az mszp-nél is aljasabb társaság. Takarodniuk kell!!!!!

stoppos76 2014.02.05. 11:20:23

@navan: Igazságod vagyon. A miérteket nem tudom. Hacsak az nem, hogy annyira ostobák az emberek, mint amennyire a pártok beállítani igyekeznek. Csak reménykedni tudok, hogy nem ez a helyzet....

csak egy néző 2014.02.05. 11:21:45

@Kowalski76:
Waooh, ezt lebírtad írni röhögés nélkül??
"Fidesz-közeli offshore cégektől kapott százmilliókból működtetik a "gyűlöletkampányt". A "civil" szervezet gyakran hivatkozik magánadományokra, de tavaly csupán 58-an ajánlották fel adójuk egy százalékát. Az így összegyűlt 288 ezer forint csaknem 140 szeresét, 40 millió forintot fogadtak el viszont a Fidesz pártalapítványától."

Kámasuka 2014.02.05. 11:27:03

@Peterpapo: 'Ez most sincs másként' - de igen, másképp van.

'Csúcson az államadósság forintban!!!' - És? Kit érdekel?

'És mi van a tíz év alatt egymillió új munkahellyel?? Vastagon le vannak maradva a teljesítéssel.' - Az igaz, csak nem a Böszmefogástól vannak lemaradva.

'Csak a közmunkások miatt látszik többnek a munkahelyek száma a 2010-eshez képest.' - Ez is hülyeség, elő az adatokkal!

navan 2014.02.05. 12:12:55

Vannak joparan, akik egyertelmuen a mindenkori hatalom farvizen elnek jol. Szerintem itt koztetek is akad egy-ketto. A tobbiek (a tobbseg?) viszont csupan a diszletet szolgaltatja a hatalmi manoverekhez. Legalabb ez utobbiak felfoghatnak, hogy nekik nem akkor lesz jobb, ha a masiknak rosszabb lesz. OK MAGUK nem tudnak itt gyozni, legfeljebb asszisztalni tudnak masok (altaluk aligha ismert es semmikeppen nem befolyasolhato) erdekeinek ervenyesulesehez. OK MAGUK csupan legitimalnak valamit, amire NEKIK MAGUKNAK semmilyen rahatasa nincs. Vagyis: ti itt sokan valaki masnak a lobogojat lengetitek. Pedig lehetne sajatotok is - csak ahhoz nem kapjatok keszen a "csordat" meg a szlogeneket. Munkas dolog POLGARNAK lenni...

Peterpapo 2014.02.05. 12:15:02

@Kámasuka:

Most nem tudom, hogy csak viccelsz, vagy komolyan gondolod? Ha komolyan gondolod, akkor azt tudom csak mondani, hogy ne viccelj! :)

Minek neked adat, ha a másik konkrét adatra azt mondod, kit érdekel?

De azért tessék:

2013 Októberben elérte a 289 ezer főt a közfoglalkoztatottak száma 2013-ban,

Az ígéret szerint, havonta 8333 új munkahelyet kellett volna teremteni a kormánynak. 2010 augusztusától kezdve a mai napig 41 hónap telt el tehát 341653 új munkahelynek kellene lennie. 2010 augusztusában 3789400 foglakoztatott volt. Ez azt jelenti, hogy jelenleg 4131000-nek kellene lennie. A KSH adatai szerint 2013 IV negyedévében 4 millió 15 ezer volt, vagyis 116 ezerrel kevesebb, mint amit ígértek és ha levonod a közfoglakoztatottak számát is, amely nagyrészt idényjellegű és sokszor meg sem kapják a pénzüket, akkor azt kapod, hogy jelenleg 3673300 foglalkoztatott van, vagyis 116000 kevesebb, mint 2010-ben. De tudom, kit érdekel? :)

irógép 2014.02.05. 12:30:51

@Peterpapo:
Mondjuk nagy különbség pl, hogy akkoriban 9% volt a hiány, most meg 3 %. Hogy akkoriban felvették az IMF hitelt most meg visszafizették azt. Akkoriban bekerültünk a túlzott deficit eljárás alá, most kikerültünk onnét.
Nem ezt akarom mondani ez a kormány annyira jó és nem csinálnak baromságokat, csak írtam pár különbséget.
Persze egy hívő csak a neki tetsző adatokat halászgatja ki, ezekkel tisztába lehet jönni itt a bal liberális blogokat olvasgatva, persze mondjuk a másik oldalon is ez folyik.
De azért ezek is adatok.

doggfather · http://dogg-n-roll.blog.hu/ 2014.02.05. 12:36:23

"Békemenet rendszeresen független szervezetnek mondja magát."

Ez így nem igaz, a baloldaliak szokták magukat függetlennek hívni, a békemenetesek CIVILek.

Nem nehéz megjegyezni:

bal=független
jobb=civil

Mondjuk nem hiszem, hogy van aki ezeket elhiszi ebben az országban.

Kámasuka 2014.02.05. 12:41:53

@Peterpapo: 'Minek neked adat, ha a másik konkrét adatra azt mondod, kit érdekel?'

Mert senkit sem érdekel mennyi az államadósság folyó értéke forintban, azért.

navan 2014.02.05. 12:59:56

Mulatsagos latni, ahogy egy-egy ilyen blog kommentozoneben keveredik a "szakmaisag" meg a zsigeri itelkezes... Hullamokban elojonnek a szamok, az adatok, es ezekkel hadonaszva probaljatok egymast legyozni. Es kozben meg kurvaanyaztok, ha valamiert nem sikerul harom mondatban levezetnetek, hogy mi is a helyzet az "allamadossag folyo ertekevel forintban" :). Mennyivel egyszerubb es oszintebb lenne vallalni, hogy itt "hitek" csapnak ossze. Tobbnyire vakhitek.

v-olga 2014.02.05. 13:02:23

@irógép: IMF hitel visszafizetése? Lecserélték magasabb kamatozású piaci hitellel. Hiszen ha azt a 20 milliárd EUR-t valóban visszafizették volna most bőven 40% körül lenne az adósság, de ugye nemhogy csökkent, hanem nőtt az államadósság. Ezt mivel magyarázod??? Ne a 9% hiányhoz hasonlítsd, hanem Bajnai 4% körüli hiányához. Ha hozzáadod azt, hogy azóta Orbánék ellopták (Fideszhívőknek: beforgatták a gazdaságba ... muhaha ) a nyugdíjvagyont és nem utalják a magánkasszáknak a befizetéseim egy részét sem (magyarul felélik a jövőmet) akkor már nem is olyan szép az a sok eredmény. Bajnai által elvett nyugdíjat Orbán sem adta vissza, sőt a többiekét is elvette. Milyen sikerekről beszélünk is akkor???

Kámasuka 2014.02.05. 13:08:46

@v-olga: 'ha azt a 20 milliárd EUR-t valóban visszafizették volna most bőven 40% körül lenne az adósság, de ugye nemhogy csökkent, hanem nőtt az államadósság.'

Pontosabban nem nőtt, hanem csökkent a GDP arányos államadósság. Ezt mivel magyarázod?

Peterpapo 2014.02.05. 13:11:33

@irógép:

Igazad van. Azért az sem árt, ha figyelembe vesszük, hogy milyen áron érték el, amit elértek. És az sem mellékes, hogy az IMF hitelt ugyan visszafizették, de az oroszoktól meg felvettek egy nem kis összeget. Továbbá az IMF hitel olcsóbb volt, mint a amiket a kötvényekre ki kell fizetniük. Az egyéb költség vonzatokról nem is beszélve. Tudod még ezzel sem lenne akkor a gond, ha közben nem hazudnának az emberek szemébe és nem köpnék magukat szemen lépten-nyomon.

Peterpapo 2014.02.05. 13:12:59

@Kámasuka:

Ja értem. És a többi amit írtam meg szóra sem érdemes mi? :)

Kámasuka 2014.02.05. 13:15:56

@Peterpapo: Pontosan. Már az elején hazudozol meg is dögölhecc.

cönde 2014.02.05. 13:23:57

A sok baromságtól függetlenül, amit ítt irogatnak egyesek, a blog mondandóját valaki magyarázza meg, mert valamit nagyon félrenézhetek: a képen egy régi CÖF-ös plakátot cserélnek le egy fideszesre éppen. De ez milyen összefüggést kell hogy jelezzen? Mert ha mondjuk egy maggi reklám következne, akkor a cÖF-nek köze van a Maggihoz? Érthető mit nem értek?

Szűtté mamá? Szűjjé! 2014.02.05. 13:36:47

@zobod: "tisztázatlan százmilliói a (hatalom)éhségmenetes Simonnak vannak."

Miért, csak egyvalakinek lehetnek tisztázatlan milliói? Ha simonnak vannak, akkor a CÖF-nek nem lehetnek? Érdekes.

Szűtté mamá? Szűjjé! 2014.02.05. 13:39:15

@JitterAee: Itten nincs annyit nap, mint Indiában. Különben is naperőmű itt csak akkor épülne, ha Simics beszállnak a naperőbizniszbe.

Peterpapo 2014.02.05. 14:02:47

@Kámasuka:

Melyik része is a hazugság? A KSH oldaláról vettem az adatokat. Ja, hogy csak simán fáj az igazság? :) Szar ügy.

Peterpapo 2014.02.05. 14:05:36

@zobod:

Simon ki is rakták a pártból, de mi a helyzet azzal a Lázárral, aki svájci bankban tartja a pénzét? És mi a helyzet az összes többi fideszessel, akik nem itthon tartják a pénzeiket és offshore cégekbe menekítik ki a támogatásokat??? Erről is lenne valami véleményed?

Kowalski76 2014.02.05. 14:27:43

@csak egy néző
"A "civil" szervezet gyakran hivatkozik magánadományokra, de tavaly csupán 58-an ajánlották fel adójuk egy százalékát. Az így összegyűlt 288 ezer forint csaknem 140 szeresét, 40 millió forintot fogadtak el viszont a Fidesz pártalapítványától."
Nem tudom mit nem ertesz azon hogy adott egy nyilvanos bankszamlaszam,ahova cegektol es maganszemelyektol varjak az adomanyokat. Ennek semmi koze az 1%-os adofelajanlashoz mert az csak evente egyszer teheto mig penzt barki barmikor barmekkora osszegben utalhat.

873ujr3rk 2014.02.05. 15:18:06

csak az irígység beszél belőled és a szomorúság, hogy a szocik valóban pont annyira impotensek mint amilyennek látszanak és 8 év alatt képtelenek voltak annyit összelopni, amennyiből lenyomhatnák a fideszt.

873ujr3rk 2014.02.05. 15:18:46

@Peterpapo: jól teszik. a választópolgár ugyanis láthatóan pont leszarja.

873ujr3rk 2014.02.05. 15:21:25

@cönde: a lelkes szoci agitátor feladatba kapta a CÖF leleplezését.
remek ötlet, hiszen eddig, akit érdekelt a politika azt hitte, hogy a CÖF egy pártfüggetlen szervezet, nem az adófizetőktől lopott pénzből szponzorált fideszes kampánycsapat.
Most azonban pl ettől a bejegyzéstől is kinyílik a választópolgár csipája és mégis inkább az összefogás nevű másik tolvajbandára fogja leadni voksát.

Peterpapo 2014.02.05. 15:28:36

@873ujr3rk:

Nem gondolnám, hogy ettől a bejegyzéstől nyílik ki a választópolgár csipája, csak simán újra bebizonyosodott, hogy ezek még hazugabbak, mint a szocik. Valóban egyáltalán nem lesz öröm az Összefogásra leadni a szavazatomat, de ezektől bármi áron meg kell szabadulnunk, mert mindenkinél kártékonyabbak az országra nézve.

873ujr3rk 2014.02.05. 15:35:08

@Peterpapo: elmagyaráznád kérlek mennyiben javítana az ország helyzetén, ha a tolvajokat leváltanád tolvajokra ?

873ujr3rk 2014.02.05. 15:35:42

@873ujr3rk: helyesbítve: a tolvajokat impotens tolvajokra ?

zobod 2014.02.05. 15:37:17

@Peterpapo: akkor hozzon rá az mszp bizonyítékokat. Olyan bizonyítékra gondolok, mint ami most Simon kapcsán napvilágra került. Tisztuljon meg a közélet, egyetértek, ez nem pártszimpátia kérdése, ez minden szavazó érdeke. De ennek az alapját a tények, az igazolható, egyértelmű, ki nem magyarázható tények kell adják, nem a vádaskodás, homályos célozgatás.

Peterpapo 2014.02.05. 15:38:44

@873ujr3rk:

Talán mégis csak kikecmereghetnénk ebből, amiben vagyunk és kevesebbet lopnának el.

873ujr3rk 2014.02.05. 15:43:49

@Peterpapo: ez maflaság
8 év alatt mindent elloptak vagy elbasztak amihez hozzáfértek. pont mint a fidesz.
az elmúlt 20 év kormánypárti politikusai nem fognak kihúzni a szarból.

Peterpapo 2014.02.05. 15:44:21

@zobod:

Hmm. Érdekes. Meg tudnád esetleg mondani, hogy ha Lázár saját maga vallja be, hogy svájci bankszámlán tartja a pénzét, akkor ahhoz milyen bizonyítékot szeretnél még kérni???? Továbbá el tudnád mesélni, hogy az eddigi ügyekből, amiket a Fidesz tényként kezelt (Hagyó ügy, Tábornok per, stb) mi az amit már lezártak és elmarasztaló ítélet született? Ja és mi a helyzet Lenner Márk ügyéről, amiben a legszebb, hogy mindezek tudtával jelölték a posztra?

873ujr3rk 2014.02.05. 15:45:45

@zobod: ilyesmivel nem fognak előállni, gondolkodj ember. borulna az egész rendszer, nem csak a képviselők, hanem a mögöttük álló tőkéscsoportok is.
ha eszébe jutna a szociknak kipakolni (mert h nem tudnak semmit azt max kiscsoportos óvodás hiheti) azonnal elvágnák a torkukat.
ez a történet is csak azért vált láthatóvá mert az asszony kikotyogta.

Peterpapo 2014.02.05. 15:45:57

@873ujr3rk:

A mellékelt ábra szerint nem mindent, mert a fidesznek is bőven maradt még. :) És maradjunk inkább az elmúlt 25 évnél. Egy biztos, ezektől a mostaniaktól mindenképp hánynom kell.

873ujr3rk 2014.02.05. 15:50:09

@Peterpapo: nem, ha jobban megvizsgálod nem nagyon maradt lopnivaló. most éppen a szerezzünk vissza amit csak lehet, hogy elpasszolhassuk a haveroknak mutatvány készül.

ettől függetlenül a megoldás semmiképpen nem az, hogy helyettük jöjjön újra az amit alig 4 éve végtelen elkeseredettséggel zavartunk a halál faszára. azt a folyamatot be kellene fejezni, likvidálni legalább a szocikat, hogy 4 év múlva már ne ők legyenek az alternatíva.

Peterpapo 2014.02.05. 16:24:20

@873ujr3rk:

Ja. Lehet azért is vették el a magánnyugdíj pénztári pénzeket. Csak egy óvodás gondolja azt, hogy ez végtelen elkeseredés volt. Főleg annak tükrébe, hogy az első fordulóban a második legalacsonyabb volt a részvételi arány. A legalacsonyabb 1998-ban volt. 56,26 %. Kik is nyertek akkor? 2002-ben pedig a legmagasabb 70, 53%. Vajon miért is? szóval 2010-ben 64,20% volt az első és 46,62 volt a második fordulóban. Meglátjuk mi lesz most. Szerintem meg a Fideszt kellene likvidálni, hogy ők ne legyenek alternatíva, mert náluk még az impotens szocik is ezerszer jobbak.

bgp 2014.02.05. 17:37:45

@navan: A fideszt értem, de nem szeretem.

navan 2014.02.05. 19:12:21

@bgp: "Nem szeretem" - ezt ertem. De mi az, hogy "a Fideszt ertem"? Ki az a "Fidesz"? Es mi az, amit "ertesz"? Melyik resze ennyire egyszeru??

navan 2014.02.05. 19:20:17

Itt ez a valogatas: 444.hu/2014/02/05/melyik-kepviselo-a-legagresszivabb-ha-kerdezni-mernek-tole/. Ez a csapat - ma - titeket szolgal. Jol szolgalnak?

Pillanatnyilag nem lenyeg, hogy mi es hogy tortent korabban. Ma ok vannak a porondon.

Itt nincs korrigalni valo?

Éhes_ló 2014.02.05. 19:46:51

proszektura.blog.hu/2014/02/04/vissza_a_falvedore

Szerintem ideje a bőröndötöket összecsomagolni és lépni haza sorstalanok.
Amikor már a főnökök is a vészkijáratot keresik a mesügéknek is futni kell, ha nem akarnak bennégni.
De nektek majd ez is sikerül.

Jókat röhögünk rajtatok, köszi a műsort!

Peterpapo 2014.02.05. 19:48:07

@873ujr3rk:

Még egy kérdés:

Ok tegyük fel, hogy befejezzük a folyamatot és a szocik négy év múlva már nem lesz alternatíva. Kérlek, mond meg, hogy akkor ki lehet alternatíva? Milyen párt, tömörülés bármi lehet olyan erő, aki ellenfele, alternatívája lesz a Fidesznek? Ha most nincs, mi változhatna négy év alatt? A Fidesz szétcincálta a teljes jobb oldalt a Jobbik kivételével. Ugye nem gondolod komolyan, hogy ők jelenthetnek alternatívát? És még egy apróság. Orbán Viktor, 94-ben hatalmasat bukott a pártjával. Lemondott? Nem. Aztán 2002-ben és 2006-ban ismét pofára estek, de ő mindig ott maradt. Mutass egyetlen politikust, aki ennyi kudarc után nem mondott le a posztjáról? Bármit tesz, szerinte az történelmi jelentőségű. Szerintem meg szimplán faszság. És ráadásul folyamatosan hazudik. A belem jön ki attól az embertől.

Éhes_ló 2014.02.05. 19:59:04

@csak egy néző: tévedsz.
Ma más a műsor.
Ti ajvékoltok mesüge, mi meg röhögünk rajtatok és a menekülő gazdáitokon.

Éhes_ló 2014.02.05. 20:41:30

@csak egy néző: persze.
Anyád tanított rá minket, amikor a húgoddal, takarítani és szopni jártak a laktanyánkba. Utóbbit ingyen.

csak egy néző 2014.02.05. 20:46:07

@Éhes_ló:
Köszi, hogy bemutattad a családodat. Téged is csak azért tartott meg anyád, mert lusta volt elvinni a dögkútig.

navan 2014.02.05. 22:24:00

@Éhes_ló: fura egy szerzet lehetsz, hallod...

Karl Friedrich Drais der Freiherr von Sauerbronn · http://darazskarcsi.blog.hu 2014.02.06. 01:09:48

Az, hogy egyik plakát alól kikandikál egy másik, számomra még nem bizonyítja a két hirdető összefonódását, noha én is tudom, hogy a fidesz farkán Cöf a koton.

Éhes_ló 2014.02.06. 07:06:52

@csak egy néző: mesüge, nem érted a magyar szót, de sebaj, ahol vagy ez nem hátrány, legfeljebb ezt a melódat elveszted hamar, mint anyádék is, mikor azt hitték a szopás helyettesíti a takarítást.

Éhes_ló 2014.02.06. 07:08:34

@navan: szerintem semmivel nem furább, mint akinek - a szellemi szintjének és stílusának megfelelve, hogy értse is - válaszoltam.
No persze nálad se, akinek ez még véletlenül se tűnt fel.

navan 2014.02.06. 08:55:36

@Éhes_ló: ?? Honnan lenne neked barmilyen fogalmad arrol, hogy nekem mi tunik fel? Es egyaltalan - ez a szanalmas szemelyeskedes hogy jon ide?

csak egy néző 2014.02.06. 09:57:32

@navan:
Lépd át te is, mint egy nagy rakás fekáliát.

Éhes_ló 2014.02.06. 16:51:10

@navan: talán innen:
"navan 2014.02.05. 22:24:00
@Éhes_ló: fura egy szerzet lehetsz, hallod... "

Mivel hogy nem szóltam hozzád, ahogy a nekem beszóló másik mesügéhez sem, míg hozzám nem szóltatok.
Neked egy kérdést tettem fel, miszerint miért a válaszolót tartod furának és miért nem azt, amire, akinek válaszoltam.

Az általad szánalmas személyeskedésnek becézett fikázást sem én kezdtem hanem te.
Én nem foglalkoztam veled és a mesüge társaddal sem, míg hozzám nem szóltatok: szánalmas személyeskedő, bunkó stílusban, minek során nem az általam véleményként leírtakkal foglalkoztatok, hanem velem.

Mosdó-törölköző.
Nem érted, mi?

Éhes_ló 2014.02.06. 16:53:19

@csak egy néző: köszi a gratulációt mesüge, ezek szerint mégis csak okítottak valamire, valamikor.

A rakás fekália pedig te vagy seggfej a haveroddal együtt, akihez a kutya nem szólt, nem hogy én, míg ki nem nyitottátok rám a mocskos pofátokat.

navan 2014.02.06. 18:24:32

@Éhes_ló: Apam, jo vagy nagyon. Adsz leckeket is? Mesuge :-)

navan 2014.02.06. 18:29:23

@Éhes_ló: Nem is, igazabol. Csak vicceltem azelobb...
Szar-klozetpapir. Te biztos erted.


süti beállítások módosítása