Hírek és kommentárjaink

Goldenblog-díj

goldenblog_szeles_1.png

Csatlakozz a Facebook-on

Utolsó kommentek

Hírmátrix

Hercegekkel vadászgatott a "plebejus szabadságharcos" Lázár János

2014.01.06. 19:13 - eroica

Orbán gyakran beszélt arról, hogy plebejus politikát képvisel. A fertődi Esterházy-kastélyban tartott kormányülést is úgy magyarázta: egy plebejus-kormány tiszteleg a magyar arisztokrácia előtt. Nemrég írtunk arról, hogy Orbán esetében mennyire hiteltelen ez a mű-plebejus póz. Budai villája és lányának "királyi esküvője" nem a plebejus-viselkedés tipikus jegyei. (Legutóbb konkrétan az buktatta le a "plebejus" kormányfőt, hogy egy bulvárlapnak pózolva, a saját konyhájában egy francia luxus-szakács 25 eurós kötényét hordta.)

Persze az egész Fidesz-vezetést nehéz plebejusnak venni, ha Rogán Antal frakcióvezető nem csak Louis Vuitton táskájával virít, hanem 2 milliót fizethetett egy egyhetes provence-i nyaralásért.


Budai Gyula panaszkodott, hogy karcos a kormányzati Audija

A magát plebejusnak nevező Lázár János most azonban végképp lerombolta a plebejus látszatot. Lázár lézerblokkolója és havi 600 ezer forint közpénzen bérelt AUDI S8-asa miatt eleve nehezen volt plebejus. Azonban a miniszterelnökség államtitkára pár hónapja azt füllentette, hogy nem vadászik az országos elittel. Ehhez képest decemberben arisztokrata társasággal és jobboldali művészekkel vadászott. A vadászatot a soponyai állami vadászhelyen tartották, aminek komoly múltja van: maga Kádár János is szívesen vadászott itt. Lázár vadászata igen drága volt: csak a 913 lelőtt fácán 5,5 millióba került. Meg kellett adni a módját, hiszen a vendégek közt ott volt "Habsburg-Lotharingiai Mihály főherceg, gróf Károlyi László és felesége, Miklós liechtensteini herceg és felesége aki a luxemburgi főherceg húga". 

Egy percre emlékezzünk meg arról, hogy a Fidesz populista politikáját "szabadságharcnak" nevezi. Orbán a "Brüsszel" elleni küzdelmét az 1848-as "Bécs elleni" küzdelemhez hasonlította. Úgy tűnik ez a szabadságharc addig tartott, amíg az első Habsburggal nem találkoztak... 

És akkor jöjjön néhány kép a plebejus szabadságharcos Lázár vadászatáról:

Lazar_Janos_vadaszat_soponya_allami_vadasz_Kadar_Janos_ebed_szabadban_1.jpg
Nem kellett éhgyomorra vadászniuk

Lazar_Janos_vadaszat_soponya_allami_vadasz_Kadar_Janos_913_facan_kiteritve_kor.jpgBeszámolójuk szerint 913 fácánt lőttek

Lazar_Janos_vadaszat_soponya_allami_vadasz_Kadar_Janos_Lazar_Donatella_Failoni_kozos_fenykep.jpgA képeket közzétevő Donatella Failoni művésznő Lázárral

További képek itt.

Ha tetszett a poszt, csatlakozz a Fideszfigyelő oldalához a Facebook-on.

Ha tetszett a poszt, csatlakozz a Fideszfigyelő-csoportjához a Facebook-on.

109 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://fideszfigyelo.blog.hu/api/trackback/id/tr195739605

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

bontottcsirke 2014.01.07. 06:35:49

Hát igen a nagy baloldal is tudott vadászni csak ők helikopterből géppisztollyal, hogy biztosra menjenek. Micsoda lebukás! Audi! Kötény!

SZÖLNYŰH!

jog-ász 2014.01.07. 06:38:08

a hozzászólók egy része- ha nem fizetett vagy hívő- akkor funkcionális analfabéta..a poszt nem azt rója fel, (egyébként általában a keresztyén-nezetinek nevezett kurzust kritizáló posztok nem azt róják fel) hogy vadásztak, hanem azt hogy mást pofázik és mást csinál! eljátsza hogy a csóró nép barátja, de nem úgy él és szórakozik..egyébként nincs ezen meglepő, úri magyarország 2.0.

Bogas 2014.01.07. 06:51:38

Már csak az kellett volna, hogy "Királyok, hercegek, grófok, naplopók és burzsoák" felütéssel kezdje ezt a förmedvényt a kedves posztoló. Akkor lenne teljes a kép.

Egyébként nem láttam olyan képet a fészen, amin Lázár János puskát tartana a kezében. Ehhez képest "eroica" tényként közli, hogy Lázár "arisztokrata társasággal és jobboldali művészekkel vadászott". Ez aztán kib@szott nagy leleplezés volt!

Zoltán Furik 2014.01.07. 07:04:41

@monddazigazatmar: Amikor Gyurcsány korcsolyázni ment a Balatonra,vagy Bécsbe koncertre,abba is belekötöttetek.

felcsutisuttyo 2014.01.07. 07:12:44

Van olyan lámpavas amire ezt a bunkó janit kényelmesen fel lehet majd lógatni?.....mert Ő is (s)orra kerül:DDDD

WYW 2014.01.07. 07:54:04

Nem a kötényen kellene kiakadni, hanem azon hogy Donatella Failoni művésznő tájékoztatása szerint Lázár úr vendégeiként vadásztak.

Az államtitkári fizetésből?

Netán a közösből?

csak egy néző 2014.01.07. 08:00:40

Ez egy kiba...,lúzer vicc ország, esély sincs itt változásra. Ezek a gyökerek, vigyorogva pózolnak a halomra lőtt madarak fölött, a firkászok megemlítik, hogy a nemzetvezetőnek milyen (ki nem szarja le?) köténye van, a fidiótának az jön le az egészből, hogy a mocskos libsik még a kötényébe is belekötnek, erre az válasz, hogy bezzeg a komcsik géppisztollyal vadásztak, helikopterről. Ha egymás gyűlöletétől erősödne, gazdagodna az ország, már Kinának is mi hiteleznénk. Magyarország jobban teljesít! Hajrá fidesz! Hajrá Magyar Csapat!

uud 2014.01.07. 08:06:26

a "Magyar Csapat"

Orszag 2014.01.07. 08:14:18

@beszoptuk1: Jogilag nem király, mivel a Habsburg-ház trónfosztott. Nomeg, Isten mentsen meg még egy Habsburgtól!

Bretschneider detektív 2014.01.07. 08:24:21

Végül is nem muszáj közúton, esetleg ártatlanokat is magunkkal sodorva meghalni, lehet az vadászbaleset is.

Netuddki. 2014.01.07. 08:27:58

A probléma az, hogy ezek a megélhetési élősködők több milliót visznek haza havonta, és ez még csak az amiről tudunk. Cserébe pedig több kárt okoznak az országnak mint hasznot.
A vadászat meg inkább a "főuraknak" égő ha a lézerjankóval égetik magukat...

camilló 2014.01.07. 08:39:02

Imádom, amikor a fidesznyikek magyarázzák a bizonyítványukat! A kötény meg az összes többi azért felháborító, mert ebben az országban cirka 4 millió ember napi megélhetési gonddal küzd. Milyen vezető az, aki dőzsöl, miközben az ország polgárainak jó része nélkülözik? Ez a személyes példamutatás? Nincs bajom azzal, ha azt mondanák a politikusaink, hogy: Emberek! Baj van! Mindenki akassza beljebb a nadrágszíjat eggyel! No és mi persze kettővel akasztjuk beljebb! Milyen hadsereg az, ahol a tisztek úgy küldik rohamra a katonákat, hogy közben ők a lövészárokban maradnak, sőt még mulatoznak is? Ilyen hihetetlenül arrogáns, kisstílű gazember társulat még soha nem irányította még az országot!
Aki meg a Kádári vadászatot hozza fel, annak szeretném felhívni a figyelmét arra, hogy Kádár soha nem lövöldözött volna le csak úgy ennyi vadat. Dokumentált, nem légből kapott állítás! Árnyalatnyi különbség az akkori és a mostani politikai vezetés között, hogy akkor nem volt éhező, és mint az Bod Péter Ákos tanulmányából kiderül, közelebb álltunk a nyugathoz, mint most! Minden termelő eszköz magyar tulajdonban volt, és ilyen allűrökkel nem maradhatott meg senki vezető beosztásban. Megint nem feltételezés, hanem történelmi tény. (Bodnár esete pl.) A nagy szabadságharcosok azok utódaival mulatnak, akik felelősek a 48-as forradalom utáni megtorlásokért! Ausztriából kitiltották ezeket! Undorító, gyomorforgató!

toportyánzsóti 2014.01.07. 08:46:22

@monddazigazatmar: Ballereknél már csak a diszlexiás jobberek primitívebbek,akik annyit képtelenek felfogni,magukat mocskolják mikor ellenfeleiket minősítgetik.Ezzel csak állati ösztöneiket élik ki,mássz vissza a fára.

toportyánzsóti 2014.01.07. 08:49:37

Lélejben plebejus csak ovi,ahogy csak lélekben 15 milka magyar miniszterelnöke,gyakorlatban 1 felkapaszkodott parvenű és pár 100 narancspolgár miniszterelnöke.5000 trafiknak jó ha 500 gazdája van?!

Parajpuding 2014.01.07. 08:53:24

Itt semmiféle szabadságharc nincs. Sem bátorságuk, sem gerincük nincs hozzá. Ez az egész csupán propaganda a sok fideszbirkának, hogy tartsák bennük a lelket. Mindenki más tudja, látja, hogy az egész orbánrezsim egy óriási hazugságcunami és képmutatás álarca mögé rejtőzve a saját nemzetét fosztja ki.

Conchobar 2014.01.07. 09:12:30

Főúri vadászat a nagyméltóságúval és a Habsburg-Lotharingiaival?! Ezek nemcsak felmagasztalják és visszasírják, hanem vissza is hozzák a Horthy-időket

doggfather · http://dogg-n-roll.blog.hu/ 2014.01.07. 09:16:24

Lázár még nem nevezte magát plebejusnak sose, nem?

(nem mintha ez változtatna bármin is, csak a tények kedvéért)

Tüntess az orbáni diktatúra és simli ellen! 2014.01.07. 09:24:09

Van egy újságom azoknak, akik folyton azzal a baromsággal jönnek, hogy CSAK az a magyar, aki egyben Fideszes orbánista is! Magyar vagyok (legalábbis 5 generációra visszanézve), keresztény, katolikus és eközben piszkosul rühellem Orbán rendszerét meg az egész mutyizó Fideszes bandát! Még annyit: egyetlen felmenőm sem volt kommunista. Na most akkor mi van? Mert hogy bizony van ilyen kategória is. Olyan, aki nem zsidó, nem kommunista, nem külföldi ám mégis ellenzéki. Biztos nehéz lehet a fidesznyikeknek ezt megemészteni, de ez van! Meg az, hogy sokan vagyunk ilyenek. Mi a büdös életben nem fogjuk éltetni Orbánt! Hogy miért nem? Mert egy csaló, igazságtalan, kirekesztő és egyetlen ember akaratának mindent alárendelő rendszert épített fel, visszataszító módon kihasználva az embereket! Azért. No meg mert kizsigerelte az országot, miközben pofátlanul meggazdagította a haverokat. És mit adott eközben? Nemzeti szólamokat, nagymagyar-turul-nemzeti-hazacsakegyvan-mindenkimásellenség baromságot. És az emberek fele bekajálja! Mint a huzat. Hát ezért utálom Orbán Viktort, és ezért nem fogok soha a büdös életbe rá szavazni! Pedig magyar vagyok. És szeretem a hazám. Nem azt a hazát, amivé ez az orbánista csürhe tette Magyarországot, hanem azt a hazát, amilyen valójában lehetne. Amilyennek én szeretném látni. Egy másokat elfogadó, szabad levegőjű, élhető, szerethető hazát, ahol az emberek éppúgy seggberúgják és elzavarják azokat a diktátorokat, akik kommunisták, mint azokat, akik szélsőjobbos populisták. Mint amilyen Orbán. Egy ravaszkodó, csavaros eszű jogász seggdugasz, aki mindig jól érzi, hogy mikor mit kell mondania a tömegeknek.

Ezeket el kell zavarni mindenáron, sógor, koma, jóbarát menjél szavazni!

sas70 2014.01.07. 09:31:50

Nem azzal van bajom, hogy az urak vadásznak és mulatnak! Bár ha közpénzből teszik akkor kicsit necces. Azzal van bajom, hogy vizet prédikálnak, miközben bort vedelnek!

LallyPop 2014.01.07. 09:44:32

az megvanhogyorbán nal nemálszóba a müveltfejlet europa?

vagyakor lázáralmeg igen?

vagymiva?

telkoe 2014.01.07. 09:50:48

@camilló: Kadar es a komcsi sleppje eppenseggel "vilagrekordot" dontott vadaszaton a lelott allatok szamaval, mert a begozolt reszeg joelvtarsak mindenre lottek ami mozgott es elejuk hajtottak. Az egyetlen tortenelmi teny, hogy szerencsere megbukott ez a joelvtarsi sopredek es mar csak nehany buggyant komcsi sirdogal hogy milyen fasza dolog volt akkor.

maxval bircaman fȍszerkesztȍhelyettes · http://bircahang.org 2014.01.07. 09:56:06

Lesznek a fidesz maffia tagjai még hasonló módon összerendezve lefényképezve a zöld mezőn.

gagauzz kalauzz 2014.01.07. 09:56:54

A képekről hiányoltam a hajtókat, a szakácsokat, étekfogókat, szobalányokat, inasokat, a parádés kocsist (sofőrt), uradalmi kertészt, komornyikot, egyéb szolgákokat.

Szóval mindent, ami a parvenü úri lét formális kelléke.
Azért Johnny Laser vélhetően nem ezekkel a fotókkal kampányol. Vagy ki tudja. :-)

átlátó 2014.01.07. 10:11:22

Ezek a fiatal demokraták egy gyíknyálakból álló csoportosulás, miközben tudjuk, hogy Mindenszentek napján kívül is úgy hajlik a kezük maguk felé, hogy eközben le vannak öntve azzal a keresztényi mázzal és egyáltalán nem tagadom, hogy a ruszkikat nagyon rühellettem és éppen ezért még én is kívántam a sikert nekik, na, de így utólag kiderült, ennyire nem kellett volna... szóval menjetek az anyátok picsájába ti hintalovak. Megjátsszátok az intelligencs figurát, eltartott kisujjal kávéztok, de ugyanolyan bugrisok vagytok, mint én. Ezzel szemben én nem vadászok és bögréből kávézok fajankók. A kurva anyátokba, még pofán lesztek egyszer a plebejusok által vágva.

bukszindeksz 2014.01.07. 10:14:43

@beszoptuk1: ez ugyanaz a Habsburg família, akik kivégeztették a szabadságharc tábornokait? Most akkor az a magyar, aki kedveli, visszasírja őket vagy aki nem?

Krisz11 2014.01.07. 10:43:54

Az biztos, hogy annyira egy undorító, törtető emberellenes féreg mint Lázár nincs még egy. "Akinek nincs semmije az annyit is ér" mint mondta, mégis a gyökér fideszben egyre feljebb és feljebb jut. Szerintem még a fideszesek nagy része is undorodik lázártól. Hol van demokrácia, meg érvényesülő népakarat, ha minden ellenkezés ellenére a fidesz mégis Lázárt futtatja? Lemondatás helyett.

sas70 2014.01.07. 10:51:25

@telkoe: Pedig az őfőméltóságú Horthy mennyivel jobb volt, amikor világcsúcsot akart dönteni és több mint ezer vadlibát lőtt egy nap alatt. Ehhez képest ezek kismiskák, de azért szeretnék utolérni! Különben meg az senkit nem ment fel, hogy a kommunisták is ezt csinálták, de az azért szép, hogy nincs kontraszt!

sas70 2014.01.07. 10:52:38

@Krisz11: Mert megbízható ember, jó elvtárs! Ennyi!

sas70 2014.01.07. 10:53:29

@bukszindeksz: Azmáá régen volt, most nincs szabadságharc!

Online Távmunkás · http://onlinetavmunka.blog.hu 2014.01.07. 10:56:01

A Louis Vuitton táskával mi a baj? Manapság az a divat, ugyanúgy, mint 20 éve az Adidas, minden bunkó olyat hord, persze nem eredetit :)

Online Távmunkás · http://onlinetavmunka.blog.hu 2014.01.07. 10:57:32

@Krisz11: Akkor látszik majd meg a népakarat, amikor tavasszal megint képviselőnek választják Lázárt.

_most_ 2014.01.07. 11:10:00

a fidesznek azért sikerült rengeteg visszataszító politikust kitermelnie, ebben tényleg jobban teljesítenek :D

lalatata 2014.01.07. 11:10:31

@monddazigazatmar: Te egy igazi fidesznyikes vagy,nem szaros a nyelved?

Lovag Mihály 2014.01.07. 11:10:39

érdekes, ha a buzikról van szó akkor az a legfőbb érv, h senkinek semmi köze hozzá, h ki mit csinál a szabadidejében.

LallyPop 2014.01.07. 11:13:35

A 444 olvasóinál halálos bün ha vkinek nem csak párizsira telik.

Pláne hogy a nyugatos krém nem jött ide a szakértőidemokrata időkben, csak most hogy diktatúra van.

csak egy néző 2014.01.07. 11:16:24

@Lovag Mihály:
Szép Lovag komám, ez gyenge volt.Ha a buzik is kiterítenék egymást és pózolnának a fotósnak, ugyanígy szóvá kellene tenni. Azért az is sokat mond, hogy egy úri vadászatról a buzik jutnak eszedbe.

Mozartkugel · http://baronesregni.blogspot.hu/ 2014.01.07. 11:20:50

Amúgy Miklós liechtensteini herceg Liechtenstein vatikáni nagykövete és neves vadász. Édesapja Liechtenstein uralkodója volt. A most regnáló II. János Ádám öccse.
A neje Luxemburg nagyhercegének húga.

Mihály magyar királyi herceg, pedig József Árpád m. királyi herceg, a Vitézi Rend főkapitányának öccse. József királyi herceg unokája (18-ban Mo. kormányzója) és József nádor ükunokája (bár gondolom az olvasók többségének halvány gőze sincs a történelemről)

Ne érdekeljen! 2014.01.07. 11:24:08

A vadászatról nem tudok nyilatkozni, de egy 25 eurós (7500Ft) kötény az botrány. Jól lebukott Orbi...

Mozartkugel · http://baronesregni.blogspot.hu/ 2014.01.07. 11:26:11

@Ne érdekeljen!:

Rühellem az egész kormányzásukat, de azért ez nevetséges, hogy egy köténybe kötnek bele egyesek :D

Lovag Mihály 2014.01.07. 11:29:49

@csak egy néző: a logikát nézd. ha az egyiknél érvényes valami akkor a másiknál is az kell, h legyen. különben kettős a mérce.

csak egy néző 2014.01.07. 11:40:50

@Lovag Mihály:
Ez egy kiba...,lúzer vicc ország, esély sincs itt változásra. Ezek a gyökerek, vigyorogva pózolnak a halomra lőtt madarak fölött, a firkászok megemlítik, hogy a nemzetvezetőnek milyen (ki nem szarja le?) köténye van, a fidiótának az jön le az egészből, hogy a mocskos libsik még a kötényébe is belekötnek, erre az válasz, hogy bezzeg a komcsik géppisztollyal vadásztak, helikopterről. Ha egymás gyűlöletétől erősödne, gazdagodna az ország, már Kínának is mi hiteleznénk. Magyarország jobban teljesít! Hajrá fidesz! Hajrá Magyar Csapat!

monddazigazatmar 2014.01.07. 11:47:03

@lalatata: bazmeg hülyegyerek! akkor fidesznyik vagyok, és?
Amíg a baloldal ilyeneket képes írni, hogy : "szégyen, hogy a magyar ME dőzsöl a 25 eurós kötényében, mig 4 millióan éheznek" addig az is maradok.
Szánalmas csürhe vagytok, kb. ugyanannyira fogalmatok nincs az emberek életéről mint lézer janinak, de úgy tesztek- Nem, akármennyire is úgy próbáljátok beállítani, 7000 ft os ruhadarab nem elérhetetlen még egy szegényebb magyarnak sem.
Az külön szánalmas, hogy meg sem hallgatjátok a másik oldalt, de nem is érdekel titeket.
Mellesleg pedig a magyar miniszterelnöknek, akit megválasztott a többség vannak bizonyos kötelezettségei, protokoll, meg ilyenek. Teljesen mindegy, hogy mi a neve, de nem fog suzukiba ülni, nem fog volánbusszal menni vidékre, és nem szabad szakadt alsógatyában fotóztatnia magát.
Lézerjani bunkó. Nem szeretem. De jelenleg kurva magas pozícióban van, kell neki is reprezentálni. Mennyiben volt jobb amikor megyó a nemzetiben partizott a románokkal?

Conchobar 2014.01.07. 11:50:05

@Lovag Mihály: " ha az egyiknél érvényes valami akkor a másiknál is az kell, h legyen" - Végülis, minden mai baloldali üdvöskéje és példaképe, Horn Gyula is odadörgölőzött az arisztokráciához (még Hofi is szóvá tette, hogy odament frakkosok közé vegyülni, úgy pufajkásan)

tobeor 2014.01.07. 11:50:40

@Lovag Mihály: Zsenike, a melegek mióta közszereplők?

Conchobar 2014.01.07. 11:57:11

@monddazigazatmar: "De jelenleg kurva magas pozícióban van, kell neki is reprezentálni" - Azt én nem nevezném reprezentálásnak, amit titokban, lopva csinálnak

Mérges 1234 2014.01.07. 12:01:34

Én csak azt nem érem, hogy hogyan van ez hogyha az MSZP-s semmirekelő vissz haza havi 2 milliót az baj, de a Fideszes az nem baj, és fordítva???

Mikor esik már le a népeknek, hogy az egész rendszer szar benne az összes ingyenélő faszogánnyal együtt.

Conchobar 2014.01.07. 12:01:35

@Mozartkugel: "bár gondolom az olvasók többségének halvány gőze sincs a történelemről" - Azért azt valljuk meg, hogy a Habsburg-Lotharingiai család nádor-ága nem tett annyit, hogy beírta volna magát a történelembe (azon kívül, hogy többnyire közülük került ki a nádor és hogy a Horthy-időkben kacsintgattak egy kicsit a magyar koronára is)

Vombatus Ursinus 2014.01.07. 12:01:58

@Soha többé kétharmadot, ezért kell menned szavazni: Egy idézőjelet tehettél volna, ha már mindenhová bespammeled.

Mozartkugel · http://baronesregni.blogspot.hu/ 2014.01.07. 12:04:50

@Conchobar:

A többnyire közülük ki a nádor annyiban igaz, hogy az utolsó 3 közülük került ki. Nem véletlenül van József nádornak szobra Budapesten, amit a Kiegyezés előtt állítottak és amihez még a komcsik sem nyúltak.

gagauzz kalauzz 2014.01.07. 12:05:12

Meg bírták enni ezek az újdonsült arisztokratákok azt az ezer fácánt? Esetleg szétosztották a szegények között? Megannyi taláááány... :-)

mojoking77 2014.01.07. 12:21:18

@tobeor: Marmint most Semlyenre (az orszagos fokereszteny fovadasz) vagy Szijarto (lehet e meg szukebb farmerben pozolni) Petikere gondolsz?

mojoking77 2014.01.07. 12:21:58

@gagauzz kalauzz: Ettel te mar eletedben facant?

vezér01 2014.01.07. 12:25:57

@Conchobar: Bárcsak visszahoznák ! De ki a fene lenne Horthy?! És Bethlen? És Teleki? És Klebelsberg ?...
Ezek? Vagy azok ? Ne röhögtess!

Conchobar 2014.01.07. 12:28:34

@Mozartkugel: "A többnyire közülük ki a nádor annyiban igaz, hogy az utolsó 3 közülük került ki" - Fiatal barátom, terád is rádférne még egy kis olvasgatás. Az utolsó 3 nádor Sándor, József és István volt (1790-1848), ám ezek közül a József- avagy nádor-ághoz csak József (az ág alapítója) és (fia) István tartozott

Conchobar 2014.01.07. 12:31:16

@vezér01: "Bárcsak visszahoznák !" - Tecsak ne vágyakozz utána (mert Horthy-val, Horthy után jönne Rákosi is)

Conchobar 2014.01.07. 12:36:18

@vezér01: "De ki a fene lenne Horthy?!" - Te se röhögtess engem! Nem tudod, ki lenne az új Horthy, ki lenne a kormányzó, a főméltóságú úr? Hát a csúti

vezér01 2014.01.07. 12:36:37

Vágyakozik a rosseb,de "ezeknél meg azoknál" a barmoknál már csak sikeresebb volt Magyarország .

2014.01.07. 12:38:11

@monddazigazatmar: Tán azt is észrevehetnéd, hogy nem a kötény az egyetlen, amit említ a szerző. Vicces, hogy Audi S8-asok, vadászatok és budai villák után ezek a vidéki gyerekek még plebejusok tudnak lenni. Mármint az, hogy ezt is beszopjátok nekik. Medgyessy sem volt jobb, nem, egyáltalán. Csak ő már sehol nincs. Meg nem is állította magáról, hogy plebejus lenne. Ti viszont bankároztátok ezerrel. A képmutatás lesz a végetek egy napon.

bukszindeksz 2014.01.07. 12:51:01

@Mozartkugel: Hűha! Ezt így mind tudod? Majdnem fejből? Tisztelhetlek?

Mozartkugel · http://baronesregni.blogspot.hu/ 2014.01.07. 13:13:24

@Conchobar:

Sándor, József testvére volt. Szőrszálhasogatásban jó vagy :)

Mozartkugel · http://baronesregni.blogspot.hu/ 2014.01.07. 13:14:37

@bukszindeksz:

Részben ezzel foglalkozom. Nyilván nem fejből mondtam, csak a 2. részét.

Lovag Mihály 2014.01.07. 13:15:29

@tobeor: de, tökéletesen értem. kettős a mérce.

gagauzz kalauzz 2014.01.07. 13:24:52

@mojoking77:
Ettem. 912-vel még elbírtam, de a 993. már nem csúszott le. :-)

_most_ 2014.01.07. 13:47:20

@Ne érdekeljen!: a 25 eurós kötény még elmegy, de azért a stadiont a kert végébe már kicsit túlzásnak érzem :D

nyisztor 2014.01.07. 13:51:42

a vadászat már vagy ezer éve nem tömegsport.
Azóta a kiválasztottak űzik.
Ma a fidesznyikok a kiválasztottak (kétharmaddal).
Nagyobb baj az, hogy az ellenzék olyan szánalmas, amilyen.
És csak ilyen tehetségtelen bértollnokokat tudnak keríteni maguknak, mint ez a szerencsétlen posztoló.
Meg a "művésznő".

bukszindeksz 2014.01.07. 13:58:48

@Mozartkugel: Az egyáltalán nem baj, ha ilyen ismeretek birtokában vagy.
Na de azért lesajnálni másokat, amiért ők nincsenek képben az arisztokrácia képviselőinek neveivel, kapcsolati rendszerével, lesajnálni való hozzáállás...

2014.01.07. 14:06:20

@Mozartkugel: Igenám, de mindketten II. Lipót fiai voltak, őt meg aligha tekinthetjük a Habsurg-Lotharingiai ház nádori ágához tartozónak, ő maga a főág. Szóval igaza van a hozzászólónak, pontatlanul fogalmaztál.

@Orszag: A trónfosztás jogilag megalapozatlan volt. 1547. évi V. törvénycikk 5. § "Mert, miután az ország rendei és karai magukat nemcsak Ő felsége, hanem örökösei uralmának és hatalmának is örök időkre alávetették" www.1000ev.hu/index.php?a=3&param=1837
I. Ferdinánd örökösei uralmának vagyunk örök időkre alávetve, ezt a törvényt lehetetlen hatályon kívül helyezni :-)

camilló 2014.01.07. 14:17:36

@telkoe: A stílus maga az "ember"! Nagyon igaz ez rád. Ha válaszolsz, először nézz utána a tényeknek. Azért sem jelölök meg forrást, de ha legközelebb elvbarátaid elmennek Soponyára, nézesd meg velük a vadásznaplót. Kevered a Kárpátok Géniuszával, vagy Brezsnyevvel. Kádártól messze állt ez a fajta viselkedés, mint ami az elvbarátaidra jellemző. Ha nem vagy tisztában a kommunizmus fogalmával, javaslom olvass, akkor nem fogsz hülyeségeket írni. Tudom, hogy a trollok etetése tilos, de én állatbarát vagyok.

micsoda? 2014.01.07. 14:25:22

"Akinek nincs tartása az dörgölődzik”.
Kádár azt is tudta diploma nélkül is, hogy az arisztokrácia kineveti a háta mögött azt, aki nem koronával a fején koronával. Mindent Lázár János sem tudhat

micsoda? 2014.01.07. 14:26:23

Pocsék a teriték, mellesleg.

micsoda? 2014.01.07. 14:27:52

Bocsi, aki nem koronával a fején született.

Orszag 2014.01.07. 14:30:30

@nemorino: A tréfát félretéve:

Ugyanezek a karok és rendek Ónodon egyszer megfosztották a trónjától a Habsburgot (sajnos csak rövid eredménnyel, ugye), lévén, hogy 1547-ben nem az egész ország szavazta meg (Magyarország három részre szakadása), annak legalább akkora a legitimitása, mint a későbbi, ebben a témában hozott határozatoknak. De volt már előtte és utána is hasonló törekvés - az utolsó egyelőre megmaradt.

Továbbá, az ugyanarra vonatkozó hatályú törvény felülírja a régebbit. Szent László törvényei sem érvényesek, pedig abban megmondták azt is, hogy rabszolgát szabad tartani. :)

monddazigazatmar 2014.01.07. 14:38:38

@Conchobar: "Azt én nem nevezném reprezentálásnak, amit titokban, lopva csinálnak"
Néhány herceggel találkoztak. Mi volt ezen titok?

stefiapo 2014.01.07. 14:38:44

Amúgy a sok fácán között elfér egy kis balfácán...Nem?

tobeor 2014.01.07. 14:40:57

@Lovag Mihály: Na akkor pont hogy nem érted.

telkoe 2014.01.07. 14:48:44

@camilló: Simogasd meg a buksidat es kerjel par mogyorot a gazdadtol. Ha meg erdekel, hogy milyen volt a amikor Kadar es a komcsi sopredeke vadaszott, akkor olvasgasd mondjuk Majtényi György konyveit. Kicsit olvasol es mindjart nem beszelsz ennyi hulyeseget.

Fejesrob 2014.01.07. 14:49:58

Amúgy pedig már nem csak "náci" van, hanem "Horthysta" is.

Aztán ezek vannak megsértődve, ha libsizik, komcsizzák őket.

camilló 2014.01.07. 14:58:51

@telkoe: Nincs gazdám ellentétben veled! Én pont úgy lőném fejbe a viktorodat, mint az összes többi proli hülyítő politikust! Nekem a Soponyai vadásznapló hitelesebbnek tűnik Majtényi könyvénél. Moldovát miért nem hozod forrásnak?

monddazigazatmar 2014.01.07. 15:00:54

@storker: Észrevettem, hogy nem csak a kötényt említi. Viszont megemlíti, és ettől lesz pitiáner szar büfögés.
"Budai villa" "királyi esküvő" "25eurós kötény". Nincs összhang, érted?
Milyen történet az , hogy " Tegnap megtámadott valaki, megvert és kirabolt, és még a körme is piszkos volt"?

És nem fogja fel ez a sok balos bérblogger, hogy a kevesebb néha több lenne. Üti, fújja Orbánt ahol éri, de egy idő után hiteltelen és nevetséges az egész durrogásuk.

Ja, én nem bankároztam. Csak neked megsúgom, hogy akkoriban baromira nem tetszett, hogy a fidesz is belekötött az élő fába is, olyan kormány nincs, aki mindent rosszul csinálna.
Szóval az akkor nem tetszett a fidesztől. Most meg ez röhejes a baloldalról. Mondjuk ugyanaz, ugyanolyan gáz. De hát nem arról van szó, hogy a ballib az okosabb, ügyesebb, szebb, és jobb is?
Akkor? Miért ugyanazt sütik el amit a nagy lenézett, utált megvetett és akasztanivaló fidesz csinált? Ennyi eszük van, hogy utánoznak? Akkor miért kéne rájuk szavazni?

2014.01.07. 15:24:12

@monddazigazatmar: Nem kell rájuk szavazni. A köténynek meg nyilván az az értelme, hogy a plebejus azért mégse adja alább odahaza se. Mondjuk pont szarok a kötényére, csak mondom, nem a 25 euró a lényeg, hanem a gourmandság.

Mariann19 2014.01.07. 15:24:24

A mértani alakzatban elrendezett, meggyilkolt madarak plasztikusan ábrázolják a magyar közállapotokat.
2 vadászhoz egy hajtó járt, akik fő feladatuk elvégzése után a jelenlévőknek még esztétikai élményt is kellett nyújtaniuk a körkörösen elrendezett fácánok látványával.
Munkára szolgák!!!
Még inkább ez vár ránk., az alattvalói lét.
Mennyire megvetem őket!

FarkasAM 2014.01.07. 15:27:55

Kedves szerző,
maga Rózsa Sándor is ott pózolt! Ez nem elég plebejus magának?:-)

Conchobar 2014.01.07. 15:44:45

@Mozartkugel: "Sándor, József testvére volt. Szőrszálhasogatásban jó vagy" - Az ág alapítójának testvére volt, tehát ő nem tartozik a szóbanforgó ághoz (amely ág nem 3, hanem csak 2 nádort adott, és amely egyik tagja a minap együtt vadászott lézerjanóval)

vezér01 2014.01.07. 15:48:06

@nemorino: Az a bizonyos törvénycikk meg ellentmond az Aranybulla ellenállási záradékának,úgyhogy renonc !

Conchobar 2014.01.07. 15:50:18

@monddazigazatmar: "Néhány herceggel találkoztak. Mi volt ezen titok?" - Attól kérdezd, aki nem hozta nyilvánosságra a dolgot, illetőleg amit nyilvánosságra hozott még azt is visszavonta (a Facebook-ról)

vezér01 2014.01.07. 15:54:07

Amúgy meg az is megérne egy cikket,hogy Fletó elvtárs külföldi
királyok,hercegek,grófok és hazai naplopók és burzsoák társaságában ünnepelte a Nagy Októberi Ellenforradalom ötvenedik évfordulóját,a népnek meg megengedte,hogy a kordonok mögött vagy a tv-je előtt pislogjon.

csak egy néző 2014.01.07. 16:32:25

@vezér01:
Biii, biii, biii de az én apukám erősebb, mint a tiéd.

zobod 2014.01.07. 17:03:06

Miért jó és élvezetes buta állatokat száz számra lelövöldözni?

Viszont a ballibek kapják be, irigykedjenek csak. Még jó sokáig nekik nem lesz módjuk Soponány urizálni, bármennyire szeretnék.

monddazigazatmar 2014.01.07. 19:36:14

@Conchobar: Már ne haragudj, de miért kellene kirakniuk bárhova is? Ha magán buli volt, akkor azért, ha meg állami akkor azért.
Ha Lázár találkozik a szlovén eu-szaktanácsadóval azt sem tolják ki facebookra, nem? Vagy van valahol valami törvény, hogy Lázárjani minden percét a nyilvánosság előtt kell hogy töltse?
Ha el akarják titkolni, akkor nyilván nem tesz ki senki semmit.
Nyilván zártkörű volt, az ment oda akit hívtak.
Amúgy, meg ha nem ilyen szar lenne a ballib ujságírás, akkor esetleg utánakérdeztek volna az illetékeseknél, hogy hogy is megy egy ilyen vadászat. Mert én, aki életében nem volt, speciel ugy tudom, hogy van egy vadgazdaság, aminek van egy kvótája, amit ki lehet, és ki is kell lőni. És nagyon meg lennék lepve, ha lézerjani, vagy az öreg hercegek lövöldöztek volna, nem pedig hivatásos vadászok.

monddazigazatmar 2014.01.07. 19:39:16

@storker: Plebejus nem adja alább? Minél? Baszod, odamegy a blikk, fényképezni, és van rajta egy 7 rongyos köpeny? Ettől lesz gourmand valaki?

2014.01.07. 23:51:53

@monddazigazatmar: Nézd, tényleg szarok a kötényre. De a példán való felháborodásod azért annyira nincs a helyén. Plebejusnak lenni nem egyenlő a csóróval, nem ezt mondják ők magukról. Plebejusnak lenni annyit tesz, mint alulról, a "nép" irányából látni a világot. Egyszerűen élni, egyszerűen gondolkodni, racionalitás helyett sokszor "érezni". Egy plebejust lecsófőzés közben jobban el tudok képzelni, mint 7 ezer Forintos kötényben. Ez egy igényes ember, örülök ennek! Ne is legyen kolbásztöltő paraszt a miniszterelnök, elvégre neki kell tudni késsel-villával enni. De ő egy úr a Zegna nyakkendőjével és a drága kötényével. Meg a lánya esküvőjével, meg a magángép-bérléseivel. Lófaszt plebejus ő.

Lovag Mihály 2014.01.08. 09:17:52

@csak egy néző: 2014.01.07. 11:40:50 ebben igazad van, és erről mindkét oldal tehet. de ne hidd azt, h máshol más a politika.


süti beállítások módosítása