Hírek és kommentárjaink

Goldenblog-díj

goldenblog_szeles_1.png

Csatlakozz a Facebook-on

Utolsó kommentek

Hírmátrix

Ezért kár volt, Déri Balázs – nem kicsit, nagyon

2013.11.02. 16:57 - Fidelio

Sikerült egy nyerő történetet bukóba vinnetek: Neked, az MSZP kommunikációs főnökének; a hvg.hu-főszerkesztőnek; és a videót készítő-szállító zűrös alakoknak.

Pedig a bajai választáson a Fidesz kimutatta a foga fehérét: miattuk lett a megismételt választás; a szervezőjük egy korábbi videón maga mondta el, hogyan lánc-szavaztatott (ezügyben valamiértnem olyan gyors a rendőrség nyomozása, mint a kamuvideóval). Majd volt még állandó lárma-autó, más párt aktivistáinak megfélemlítése, no meg a szegény cigányok újbóli etetése-itatása (Fásy Ádám művész úrék muzsikájával). Volt aki az ATV videóján is beszélt arról, hogy szavazatáért tűzifát kapott.

Mindeközben mentek folyamatos fideszes füllentések: még a bírósági ítéletet is az ellenfél nyakába varrták. Egyszerre volt szánalmas és figyelmeztető minden jóérzésű választópolgárnak: jövőre nagyon oda kell figyelni a Fideszre, nagyon el kell menni szavazni.
Ezt a történetet sikerült lenulláznotok, sőt. A fideszes és kormányzati médiából most már a választók milliói úgy tudják: „a baloldal csalt Baján”. Ez szavazatok százezreibe kerülhet.

De nem csak ez a kár, amit Nektek köszönhetünk.

deri-balazs.jpg
Balázs, a lemondásodban az oknyomozó újságírás szabályaira hivatkozol. Csakhogy épp ennek okoztál hatalmas kárt, kétszeresen is.

Ezek után minden lap és portál ezerszer meggondolja, közzétegyen-e egy leleplező videót, hiszen akkorát bukhat vele, mint most a hvg – akik a Schmitt- és a Semjén-féle plágiumügyet, meg a szekszárdi trafikmutyit olyan flottul borították. Ki akar Gavra sorsára jutni, akinek azon tört meg a pályája, hogy komolyan vette a legnagyobb ellenzéki párt kommunikációs igazgatóját.

Szépen föladtátok a labdát a Fidesznek, ők pedig lecsaptak rá. Hivatkozhatnak arra, hogy kamu videóval nem szép dolog hülyíteni a népet (valóban nem szép). Tiltakozhat a MÚOSZ, most már csak annyit tehet bárki, mint a Varánusz a cikke címében: „Déri Balázs, köszi bazmeg!” Nézzétek meg, milyen korbács-törvényt gyártott a kétharmad ennek örömére: 

  • Aki elkészíti a kamufelvételt: 1 év
  • Aki hozzáférhetővé teszi: 2 év
  • Aki a nagy nyilvánosság elé tárja, és ezzel jelentős érdeksérelmet okoz: 3 év
  • Aki nyilvánosságra hozza, de nem tudja, hogy kamu (bárki, egyszerű netező is): 1 év

Azt mondtad, az oknyomozó újságírás szabályai miatt nem szóltál a pártban másnak. Hiszünk Neked, bár erre semmi okunk nincs. Nem szóltál a pártelnöknek. De közben az elnök kabinetfőnökéhez eljutott a videó (mint „jogi szakemberhez”, s tőle az egyik képviselőhöz, aki az egyetlen jó lépést tette az ügyben: elküldte a videót a rendőrségnek).
Nem szóltál, és ezek szerint ők sem szóltak, így a főnököd és a szóvivő is napokig téves dolgokat mondott a pártod nevében. Ez nyilván nem jó a pártodnak, amely láthatóan megkért, hogy mondjál le, és vállald magadra, az ügyet. Az okozott kárt a pártod vezetői majd fölmérik.

De a nehezen jóvátehető kár szélesebb körben is megtörtént. Mi van azokkal a választókkal, akik eddig a szocikban bíztak, és most – nem a Fidesz-propaganda hatására – a fejüket csóválják, hogy akkor most hogy’. Mit mond nekik az új kommunikációs vezető, vagy a szóvivő, aki eddig miattad valótlanságokat állított?
Mit lehet mondani a szűkebb körnek, akik eddig fölvállalták az MSZP-t? Aktivistáknak, vagy közélet iránt érdeklődőknek, akik az ismerőseiknek vagy a neten azt mondták, hogy Orbánt le kell váltani, és ehhez elengedhetetlen a szocialista párt. Ők adják azt a szervezettséget, amire az MSZP olyan büszke – egyébként még többé-kevésbé joggal – és ez alapján tekinti magát a vezető ellenzéki pártnak. Nem valószínű, hogy most bármilyen látható tiltakozás törne ki a pártban; ez a veszteség ott lesz érezhető, ha nem húznak az aktivisták, és nem jönnek új emberek, friss arcok a párthoz.

Az előbb azt írtuk, ’nehezen jóvátehető’ a kár – ez az optimista olvasat. Akkor tehető jóvá, ha az MSZP levonja a tanulságokat. Nyilván hamarabb meg kellett volna hozni a tisztáldozatot. Elébe kellett volna menni a következő lehetséges leleplezésnek, a mentő magyarázatok sulykolása helyett.

Itt nekünk, Fideszfigyelőnek is van mivel szembenézni. Másfél hete az Orbán-rendszer ellenzékének erkölcsi fölényéről írtunk. Konkrétan így: „A kellemetlen érzések közepette is ez ad reményt: ezen az oldalon van erkölcsi mérce, amely éppen attól működik, hogy a saját hibákat is jelzi. A szabad sajtónál ez egyértelműen látszik, az MSZP-nél is remélhető, hogy a kínos ügy gyors lezárása mellett is értik a tanulságokat.” Gavra lemondása/­lemondatása valóban jelzett egy mércét, az MSZP-nél ezt feltételeztük. Ez a várakozásunk – mi tagadás – nem látszik teljesülni.
Ez a reménykedés még akkor is túlzott volt a részünkről, ha azóta az Orbán-rendszer ismét bizonyította gátlástalanságát (az új törvénnyel és videóügy a hatásos propagandájával).

A károk számbavétele mellett érdekelne: mit éreztél, Balázs, az elmúlt két hétben, amikor a pártod kínos helyzetben vergődött – miközben kezdődne a kampány, és fordítani kellene a közvéleményben a pártok megítélésén.
Amikor kommunikációs igazgató lettél, akkor azt írtad magadról „A vérében a média" című írásban: "beleszületett a média világába, édesapja, a szakma által nagyra becsült Déri János már kisgyerekként magával cipelte őt szerkesztőségekbe…”. Magas mércét állítottál magadnak, egy profi épp emiatt nem mond ilyet. Közel három év alatt nem sikerült a Fidesz egyik kínos ügyét sem igazán ütős témává tenni. Se a trafikügyet, se a földmutyit, de még a szerencsétlen Schmitt Pál vesszőfutását sem. Voltak próbálkozások, de sehol egy átütő kommunikációs offenzíva.

Egy sikertéma ment folyton, hogy az MSZP-ben megszűntek a kibeszélések. Valóban, nem látszanak politikai csoportok, amelyek üzengetnének egymásnak a sajtón keresztül. És lám, most a kommunikációs főnök és vezetőtársai követnek el olyan hibát, ami csak a 2009-es, Gyurcsány-lemondás körüli elhúzódó kínos történethez hasonlítható.

Jó lenne tudni, Balázs, hogy látod. Ez a centralizálás mellett könnyen adódó rendszerhiba volt? (Hiszen ott kevesebb a korrekciós mechanizmus). Vagy valamilyen hangulati hatás volt? Akár abból a feszítő helyzetből adódóan, hogy a Fidesz magasan vezeti közvélemény-kutatásokat? Vagy épp fordítva. a 2010-es vereség utáni talpraállás és utána az ellenzéki vezető szerep megőrzése feletti önelégültség? Amolyan euforikus érzés? Egy cikk a hvg esetében ezt feltételezi: „A Schmitt- és a Semjén-ügy, a trafikmutyi leleplezése szinte euforikus állapotba vitte a szerkesztőséget. Nagy volt a nyomás a kiadó részéről is, hogy hétről-hétre átütő sztorikat szállítson a szerkesztőség.”

Akárhogy is, kár volt.

Ha tetszett a poszt, csatlakozz a Fideszfigyelő-csoportjához a Facebook-on.

Ha tetszett a poszt, csatlakozz a Fideszfigyelő-csoportjához a Facebook-on.

64 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://fideszfigyelo.blog.hu/api/trackback/id/tr635611689

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

mitmiért? 2013.11.02. 23:38:20

Ez a tehetségtelen ellenzék ne is akarjon orban rezsimet váltani. Jöjjön majd az a csapat aki erre képes. Sajnos azt kell mondanom h nem kár ha ez az MSZP a báb pártvezérrel, régi kivénhedt politikusaival elhúz a süllyesztőbe. Csak a helyet foglalja egy tisztességes ellenzéki erő elől.

DFK 2013.11.02. 23:43:54

Végre újra ciki mszps-nek lenni.

Erő e-meló 2013.11.03. 01:19:21

Most akkor el kell hinnünk, hogy egy túlbuzgó roma amatőr stáb magánakciója volt a videó, és Déri Balázs amagánakciója volt az átadás?

Ideje volna már valami jobb mesét kitalálni, mert nagyon ráég a Pártra a sztori

Erő e-meló 2013.11.03. 01:38:04

"A fideszes és kormányzati médiából most már a választók milliói úgy tudják: „a baloldal csalt Baján”. "

A leginkább érintett MSZP meg kussol, és a médiacsicskáin keresztül gyenge, átlátszó mellébeszéléssel próbálja elhárítani a katasztrófát. De ennek az lesz az eredménye, hogy egy bajból kettőt csinál: nem elég hogy csalt, hanem ráadásul még görcsösen hazudozik is erről, amibe az összes szövetségesét belerángatja

Volt amikor működött ez nekik a történelemben, de azok az idők szerencsére nem hozhatók már vissza

Erő e-meló 2013.11.03. 01:39:34

"A fideszes és kormányzati médiából most már a választók milliói úgy tudják: „a baloldal csalt Baján”. "

A leginkább érintett MSZP meg kussol, és a médiacsicskáin keresztül gyenge, átlátszó mellébeszéléssel próbálja elhárítani a katasztrófát. De ennek az lesz az eredménye, hogy egy bajból kettőt csinál: nem elég hogy csalt, hanem ráadásul még görcsösen hazudozik is erről, amibe az összes szövetségesét belerángatja

Volt amikor működött ez nekik a történelemben, de azok az idők szerencsére nem hozhatók már vissza

Kövér László akinek ömlik a fos a szájából. 2013.11.03. 06:16:26

Erre a dagadt disznóra nem nagyon lenne büszke az apja...

czjanos 2013.11.03. 07:07:25

Déri Balázs kommunikációs igazgatósága nem arra volt kihegyezve, hogy a Fideszt ostorozza ezerrel, hanem arra, hogy a nap 24 órájában Mesterházyt emelje pajzsra. Most pedig, amikor Déri (elvárhatóan) lemondott, kreatúrája napok óta hallgat. Zavarában? Félelmében? Csalódottságában? Netán gyűjti az adukat, hogy vissza vágjon? Ennyi ideig nem volna szabad eltűnnie a közéletből, ha lenne igazi "kommunikációs igazgatója"!

Creative destruction · http://t7.hu/0v1l-1984 2013.11.03. 07:22:55

A HVG egy szimpla MSZP szócsővé silányodott.
Mesterházy tudott a videóról, nem véletlenül lapít napok óta.

genyamagyar 2013.11.03. 07:25:37

Ezért kell a DK-ra szavazni. Ott legalább keménytökű politikusok vannak.

bambanő (törölt) 2013.11.03. 07:35:05

ugy latom az ellenzek elintezi sajat magat, a fideszesek meg csak hatradolnek es rohognek rajtuk
tenyleg 2018-ra kellene mar gyurniuk

2013.11.03. 07:36:17

Ezeknek kéne kormányozniuk? Semmivel sem jobbak azoknál akiket le kellene váltaniuk. Déri Balázs szánalmas dilettáns, de az nem stimmel, hogy kizárólag vele akarják elvitetni a balhét.
Török Zsolt nyilvánvalóan hazudozott a Kálmán Olgánál, ami azóta be is bizonyosodott. Mesterházy tudta nélkül nem adták volna át a HVG-nek a videót, ezt kizártnak tartom.
Ennek a baloldalnak hatalmasat kell buknia, hogy a helyén újraindulhasson valami értelmes ellenzék.

FILTOL · http://hulyekkimeljenek.blog.hu/ 2013.11.03. 08:13:45

simán kell közzé tenni, és nem úgy mint a hvg...
"itt a bizonyíték..." vagy valami ilyen magabiztos szöveggel.
a törvénytervezettel nem értek egyet. idióta baromság.

Balt 2013.11.03. 08:39:11

@Állítsátok meg Arturo Uit!: Ez a legnagyobb az egészben. Egy valaha mértékadó gazdasági hetilap (onlájn kiadása) odáig süllyed, hogy vállaltan pártmegrendelésre szállít híreket?!? Persze Tóta W. átigazolása (és a hír24 interjúja) után nincs min csodálkozni.

FILTOL · http://hulyekkimeljenek.blog.hu/ 2013.11.03. 08:58:02

@genyamagyar: ja...és épp mesterházy háta mögé kerülve tosszák neki befele
ha nektek ez jó...én csak röhögök ezen,

röhögő 2013.11.03. 08:59:54

@mitmiért?: Hát ebben egyetértünk. :-((

TiZ 2013.11.03. 09:16:00

Az mszp fejlődése viszont tagadhatatlan. Gyurcsányt még hanganyaggal, Mesterházyt már videoanyaggal csinálja ki a tagság.

martineden 2013.11.03. 09:39:00

@Erő e-meló: Hat igen,most a fidesznel mukodik.Profi modon

martineden 2013.11.03. 09:41:31

@bambanő: Az lehet.De hogy a fidesz kesze jobban benne van az biztos.

♔batyu♔ 2013.11.03. 09:41:32

Nem történt itt semmiféle kár, a liberálisok és a kommunisták morálisan eleve alul vannak, senki nem lepődik meg azon, hogy csalnak. Mindig is csaltak. 1974-ben a kékcédulás választások, 89 után ők kezdték a területi "rendezéseket", a "szálltásokat", a lejárt szavatosságú cuccokkal való megvesztegetéseket.
2001-ben az SZDSZ -Netpárt aktivistái öltöztek be nővérnek, orvosnak, majd mentek tüntetni a parlament elé.

2002-ben a kuruc tele volt ezekkel a videókkal, csak éppen senkit nem érdekelt ez, az indexet sem. Csakhogy a kuruc már akkor is nagyon látogatott volt, ezért az, hogy a ballibsi médiát nem érdekelte a dolog, nem sokat számított.

Spacecake 2013.11.03. 09:49:41

igazi amator dilettansok....mar-mar jo nezni!!!:-)

Netuddki. 2013.11.03. 10:04:33

@♔batyu♔: Nem tudom mitől ekkora a pofád fideszcsicska? Ti se vagytok különbek B+! Ezzel nem a maszopot akarom mentegetni, hiszen nincs mit, csak helyére teszem a dolgokat. A tolvaj akkor tolvaj ha lop, és teljesen mindegy, hogy maszopos vagy fideszes...

Netuddki. 2013.11.03. 10:05:43

@♔batyu♔: Ja, és fideszcsicska! Jövőre el fogunk menni szavazni és nem a fideszedre...

Mária 2013.11.03. 10:08:53

Miért bánik a posztoló ennyire kesztyűs kézzel ezzel az ostoba paraszttal?

Miután Gavra lemondott, ALAP lett volna, hogy ez a bálna felálljon, beismerje, hogy ő adta át Gavrának a videót, majd a beismerés után lemondjon.

De ebben még annyi tartás se volt, hogy önként menjen utána annak, akinek a pályáját kettétörte. Megvárta, míg a HVG adja ki a nevét. Ostoba bugris parasztja.

Miután ez a bálna maga is újságíró, látnia KELLETT, hogy a videó kamu. És még ez akarta "megreformálni" az elcseszett pártja kommunikációját? Hát, sikerült!

Szégyent hozott az apja nevére, szégyent hozott az újságíró szakmára, takarodjon a picsába!

JohnHenry 2013.11.03. 11:01:22

@TiZ: aszondod, Mesterházi nem értette meg az idők szavát, vagyishogy csak bábnak rakták a párt élére ideiglenesen...? :)

Fullánkos Algol 2013.11.03. 11:40:48

Főleg hogy a fideszben ülnek a konspiráció meg a kékcédulás választások nagymesterei, pl orbán (előző életében ő volt a kun béla), a rogán (ő volt a rákosi), vagy a pintér (ő volt a garbai). a habonyárpiról nem is beszélve (ő volt az ujszászy).

FILTOL · http://hulyekkimeljenek.blog.hu/ 2013.11.03. 12:03:16

@Fullánkos Algol: hehe, már csak az index áll a vártán...de ő nem alkuszik.a szocik ezt elkúrták, maradjunk ennyiben. kibaszott bénák, lúzerek...és hógyne, a fidesz meg orrrrbán.
LOL
LOL
LOL

Creative destruction · http://t7.hu/0v1l-1984 2013.11.03. 12:05:26

Egy DK 3. vk elnökségi tag legyártat a cigányokkal egy kamuvideót az MSZP megrendelésére. Az MSZP kommunikációs igazgatója, Déri Balázs annyira jónak tartja a videót, hogy megjelenteti a pártlapban, ezért azt átadja Gavra Gábornak. Az összes szereplő Orbán beépített embere, és az egész akciónak Mesterházy lejáratása lehetett a célja, aki persze semmit sem tudott az egészről.

Fullánkos Algol 2013.11.03. 12:08:05

@FILTOL: ha nem tudsz olvasni az a te bajod. hülye vagy, az is maradsz, maradjunk ennyiben

2013.11.03. 12:10:12

@Állítsátok meg Arturo Uit!: Még Mesterházy is Orbán embere lehet, mert arra a töketlenkedésre, amit az MSZP csinál, arra nincs más magyarázat.

Erő e-meló 2013.11.03. 12:12:03

@martineden:
"a fidesz kesze jobban benne van "

Az ellenség keze tette be a lábát

FILTOL · http://hulyekkimeljenek.blog.hu/ 2013.11.03. 12:25:10

@Fullánkos Algol: ja, bocs, nem láttam elsőre hogy egy elmebeteggel tárgyalok, aki előző életekről hablatyol itt.nyugodtan ignorálhatsz.

gmower (törölt) 2013.11.03. 12:31:20

Na az index is lesüllyedt a hvg szntjére:

index.hu/belfold/2013/11/03/ujabb_furcsasagok_a_bajai_videobotranyban/

Újabb furcsaságok. Nekik az a furcsaság, hogy egy olyan internetszolgáltató a domain szolgáltató, ami a hírtv egy műsorának honlapjának. Ez pontosan ugyanolyan jellegű összfüggés, mintha azt mondanák, hogy a hírtv egyik munkatársának is a t-nél van a mobilelőfizetése, meg egy mszp-snek is. Harmatgyenge vádaskodás, miután a "kinek állt érdekében" módszerrel a jobboldalra kenés totálisan besült (azok a fránya tények), már csak ennyire futja. Most legalább kiderült, nemcsak a blogjai szánalmas kis pártszócsövek, hanem az egész index is. Persze ez nagyon sok embernek nem meglepetés, csak a legelvakultabb ballib hívők gondolhatták a hvg-ről, index-ről, népszaváról, népszabadságről, stb., hogy azok független, pártatlan médiatermékek. Persze van aki még mindig hisz, de remélem lassan 5% alá csökkentek...

Semmiféle furcsaság nincs. Sőt. A kép egyre tisztább. Csak mszp-sek, mszp-s pártlapok és egy dk-s (azaz volt mszp-s) érintettek az ügyben. Mszp-s rendelte meg egy dk-stól a videót, az átadta az mszp székházban mszp-seknek, majd az mszp kommunikációs igazgatója megjelenttette a hvg-ben, azaz a pártlapban. Ennél világosabb nem is lehetne a sztori. Az mszp meg is tiltotta mindenkinek a nyilatkozgatást, azért ez a tény is nem kicsit árulkodó.

Különben mostanában gyanúsan megugrott a nagy leleplező videók, hanganyagok száma. Volt ezekből akár egyetlen egy is, ami nem megrendezett volt???

Mária 2013.11.03. 13:12:36

@:

Igen, ez egy népszerű konteo :)

monddazigazatmar 2013.11.03. 13:12:59

@kovi1970: Egyébként ha kigyógyulnál a fideszfóbiádból, és körülnéznél, akkor tudsz egy darab épkézláb okot mondani arra, hogy miért kéne ezekre szavazni? Amikor ennyire balfaszok?
Egy röhej, hogy az ellenzék politikája addig tart, hogy "orbántakarodj, mi is odaférjunk a fazékhoz". Van bármi ötletük arra, hogy mégis mi a lófaszt csinálnának, ha valami csoda folytán hatalomba kerülnének?

Erő e-meló 2013.11.03. 13:16:29

@gmower:
Nincs ebben semmi meglepő, pláne nem újdonság

A szocik a nemzetiszocialista elvtársaikat már 70 éve csak fasisztának hajlandók hívni, ezzel tagadva a közös gyökereket. Pedig előtte nem voltak még ennyire elhatárolódók

Most ugyanezt játsszák el az MSZP sporttagozatával és Károlyi Attilával. Nem volt sporttagozat, Károlyi nem párttag, csak a fideszközeli internetszolgáltató találta ki az egészet. Mintha utólag át lehetne írni egy történetet, ahogy tanulták a moszkvai mestereiktől

monddazigazatmar 2013.11.03. 13:20:19

@Fullánkos Algol: jól hozod az átlag balos szavazót. kampányolj ezzel sokat, lesz az a népszeruség még minuszos is :D

Fullánkos Algol 2013.11.03. 13:28:46

@monddazigazatmar: átlag balos szavazót lol
további szép álmokat

Fullánkos Algol 2013.11.03. 13:36:30

negatív népszerűsége az egykori kunbélának a rákosinak meg a lenin-iúknak van, mint pl a zagyvagyulának itt a balfelsőben
kuruc.info/galeriaN/egyeb/zsidokomm1.jpg
akikkel éppen egymás seggében vagytok
úgyhogy a fajtádnak semmi erkölcsi alapja a szájára venni a baloldalt

Fullánkos Algol 2013.11.03. 13:42:35

@monddazigazatmar: negatív népszerűsége az egykori kunbélának (most az orbán), a rákosinak (most a rogán), meg a lenin-iúknak van, mint pl a zagyvagyulának itt a balfelsőben
kuruc.info/galeriaN/egyeb/zsidokomm1.jpg
akikkel éppen egymás seggében vagytok
és amit már nem fogtok tudni lemosni
úgyhogy az elnyomó terror-fajtádnak semmi erkölcsi alapja a szájára venni a baloldalt, saját örököseiteket

fehérfarkas 2013.11.03. 14:15:34

És ki készítette a videót és miért?
Ezt még mindig nem tudjuk, és a rendőrség sem derítette ki.
Egymással ellentétes nyilatkozatok vannak a médiában, mindenki szerint a "másik" készítette.
A rendőrség 3 nap alatt kiderítette, hogy kamu. De ennél többet azóta sem derített ki.

Az, hogy az MSZP rosszúl kommunikálta az ügyet az nem lep meg. Mikor kommunikált valamit is jól? A smittpalis ügyet, a földmutyit vagy a trafikmutyit sem ők kommunikálták. Ha a szocikon múlott volna, akkor még ma is plagibá lenne a köztársasági elnek, és a földmutyiról meg a trafikmutyiról semmit sem tudnánk.
Kormányon voltak jó intézkedéseik, és a Fidesz unordotoxiájához képest alattuk legalább fejlődött a gazdaság, és évente jöttek be a multik munkahelyeket teremteni, és 30-cal kevesebb adó volt, és igazságosabb volt az SZJA is. De kommunikálni akkor sem tudtak és azóta sem tanultak meg.

fehérfarkas 2013.11.03. 14:21:48

@Állítsátok meg Arturo Uit!: "A HVG egy szimpla MSZP szócsővé silányodott.
Mesterházy tudott a videóról, nem véletlenül lapít napok óta."

Az téged nem zavar, hogy pont a pártvezetés adta át a videót a rendőrségnek. És a rendőrségnek 3 nap kellett mire kiderítette, hogy kamu a videó.
Azt persze még mindig nem derítette ki, hogy valójáában ki készítette, miért és kinek a megbízásából (már ha egyáltalán valaki megbízásából készült, és nem pedig csak a helyzetet kihasználva valaki ebből egy kis zsé leszakítását látta).

Az MSZP a kommunikációt teljesen elrontotta, és most rájuk égett, és a közvélemény meg a sajtó úgy tartja, hogy az MSZP hamisított egy felvételt, pedig korábban a bajai ügyben a Fideszt hiteles felvételek alapján ítélte el a bíróság. És a trafikmutyiról meg a zuglómutyiról is kiderült, hogy hitelesek a felvételek.

Erő e-meló 2013.11.03. 14:33:00

@fehérfarkas:
"Ha a szocikon múlott volna, akkor még ma is plagibá lenne a köztársasági elnek,"

Ha nem somfordál át az MSZP-től a Fideszhez, akkor Plagibát még mindig Smitt Pálnak hívnák, és szoci színekben is lehetett volna belőle köztársasági elnök

Igazat szóltál tehát, de ez nem a te hibád. Vak tyúk is talál szemet

Erő e-meló 2013.11.03. 14:34:36

@fehérfarkas:
"kommunikálni akkor sem tudtak és azóta sem tanultak meg."

Hazudni csak lassan, szépen
Ahogy a csillag megy az égen
Úgy érdemes

fehérfarkas 2013.11.03. 14:36:08

@Mária: "Miután ez a bálna maga is újságíró, látnia KELLETT, hogy a videó kamu. És még ez akarta "megreformálni" az elcseszett pártja kommunikációját? Hát, sikerült!
Szégyent hozott az apja nevére, szégyent hozott az újságíró szakmára, takarodjon a picsába! "

Válasszuk ketté a dolgokat. A MSZP vezetése adta át a videót a rendőrségnek. A rendőrségnek 3 napig tartott míg kiderítette a felvételról, hogy kamu. Ennél többet azóta sem tudott (vagy akart) kideríteni a nyomozó hatóság.

A másik dolog a kommunikációs és újságírói szakma. Itt valóban hatalmas szakmai hibákat követett el a HVG főszerkesztője és az MSZP-ben mndenki, akinek az ügy kommunikációjához köze volt.
Oknyomozó újságírás itt ebben az esetben nem történt, hanem ellenőrzés nélkül átadta DB a sajtónak az anyagot, ami szintén ellenőrzés nélkül leadta. Ezzel belesétáltak abba a csapdába, amibe egy igazi okonyomozó újságíró soha nem sétálna bele. És egy párt kommunikációs igazgatójától is elvárható lett volna, hogy kapkodás helyett ésszel mérlegelje a dolgokat, és a csapdát elkerülje. Főleg, hogy a rendőrségre pont a saját pártvezetése küldte el a felvételt. Erre kellett volna egy kommunikációs stratégiát felállítani, hogy
A, a rendőrség megállapítja a felvétel hitelességét
B, a rendőrség megállapítja a felvétel kamu voltát
C, ha a rendőrség heteken keresztül nem állapít meg semmit, hanem csak húzza az időt
D, ha a rendőrség pár napon belül kideríti, hogy a felvétel hitreles-e vagy kamu
E, ha valamelyik kombináációja történik, pl. B+D
De ilyen koomunilációs stratégiának a nyomát sem láttuk, ellenben saját magából csinált megint hülyét az MSZP vezetéése és kommunikációs stábja, hogy a jobb kéz nem tudja mit csinál a bal kéz, és egymásnak ellentéteseket nyilatkoznak és csinálnak.

Kuruc ezredes · http://polgarda.blog.hu 2013.11.03. 15:14:15

Mi nagyon köszönjük neked Déri Balázs!
Még nagyon sokáig ilyen ellenzéket!
Köszönjük, kedves MSZP!

Hannibal ante portas 2013.11.03. 15:23:05

Ez komoly kérdésként merül föl, hogy Déry magánakciója volt? Ez általában úgy szokott lenni, hogy néhány ember, kérés és megbízás nélkül összeüt egy ilyen végtelenül silány videót, aztán elkezd sétálni Budapesten, mit tesz Isten, a Jókai utcába téved. "Há nízd mán, Gázsi, itt az MSZP székház, kérdezzük meg, köll-e nekik egy cuki kis vídeó?" Bekopognak, illedelmesen bemutatkoznak, elmesélik, mi járatban vannak, s aztán uccu neki, máris rácsap az MSZP - kicsodája is? Ugye, a videót szerdán kapta meg az MSZP, nem tudjuk még, hogy kik, mert ha kérdeznek, akkor is hazudnak. Aztán nézegették egy darabig, ezt sem tudjuk, hogy kik, majd felhívták Gavrát, hogy jönne be a Jókai utcai székházba, van egy kis csemege. Gavra be, videó - csalhatatlan bizonyíték!- föl a honlapra, már péntek délután van, este meg Mesterházy bejelenti, itt a csalhatatlan bizonyíték, választási csalás volt, szégyen gyalázat meg egyebek, ezennel feljelentjük a Fideszt - föl is jelentik, s a videót mellécsatolják BIZONYÍTÉKKÉNT. Nem azért, hogy a Rendőrség vizsgálja meg, mi történt - ezt csak most, utólag szeretnék elhitetni velünk, mintha sík hülyék lennének. S aztán még Olga asszonynál Harangozó Tamás is rátesz egy lapáttal, a többit már ismerjük. Szóval, van itt egy párt, amelyik szeretne mindenféle pozitúrában tetszelegni, de hát alkalmatlan és alattomos senkik gyülekezete ez: ha Mestrházy nem tudott erről előre (amit nem hiszek), akkor azért alkalmatlan, mert miféle országirányításra ácsingózó pártelnök az, akit ennyire hülyére lehet venni, ha meg tudott, akkor bűnöző. Ennyi. És akkor még nem tudjuk, hogy kerül a DK a képbe. De Gyurcsánytól kitelik, hogy megfürdesse az MSZP -t, és utána még igazi hazug, álszent módon még bíztatja is. Török Zsolti pedig jópofa gyerek, jó nagy marha, vicces figura. Igazán annyira hülye, hogy még haragudni sem lehet rá. Olyan Nyakó féle figura. De ez a szellem tőle sem idegen, ő is azt hitte, hogy diplomája van, pedig nem. Azért most már kiállíthatnánk neki egyet, címeres ökörségből.

Buday András · http://polgarda.blog.hu 2013.11.03. 15:32:46

@Kuruc ezredes: Nyugi, a jegyszedőt internálták. Ő tehetett az egészről.

De már szerencsére ez az MSZP tényleg nem az az MSZP! Most már tényleg megtisztultak.

Mária 2013.11.03. 15:36:06

@Hannibal ante portas:

Én el tudok képzelni egy olyan hitlervideós paródiát, amiben Mesterházy veri az asztalt habzó szájjal Baja térképe fölött, hogy márpedig neki KELL egy fideszes csalást bizonyító videó.

És amikor a vezérkar nem tud ilyet beszerezni hiteles forrásból, akkor csináltatnak egyet maguknak, mert csalósvideó nélkül a vezér kitekerné a nyakukat.

putris72 2013.11.03. 19:01:39

@fehérfarkas: Milyen munkahelyteremtésről beszélsz!Közel duplájára növekedett a munkanélküliség 2002 kb 5.5% 2010 meg 11,5 kb!Még,hogy az MSZP rászedték,néz már utána,hogy mi is történt,és mikor!Nézd meg azt,hogy mit nyilatkoztak a videó napvilágra kerülés után!Nem csak ők,hanem az egész baloldal!Aztán,hogy változott a kommunikációjuk ahogy a dolgok szép lassan kiderültek!Megcsinálták és azt hitték,hogy nem lesz belőle rendőrségi úgy,hanem majd megint meg ismétlik a szavazást!

barli 2013.11.03. 19:29:56

@Mária: majd csinálnak egy making of videót, ahol a fidesz ügynöke épp instrukciókat ad, hogy milyen legyen az mszpt lebuktató fideszt lebuktató videó :)

fehérfarkas 2013.11.03. 19:38:36

@Mária: "És amikor a vezérkar nem tud ilyet beszerezni hiteles forrásból, akkor csináltatnak egyet maguknak, mert csalósvideó nélkül a vezér kitekerné a nyakukat. "

Ez a hitleres változat tényleg jópofa lenne, csak a gond, hogy a bajai ügyben a bíróság már jogerősen megállapította a Fidesz csalását hiteles felvételek alapján. És emiatt kellett a vállasztási is megismételni az egyik körzetben.
Pont ezért furcsa ez a videó ügy. Ki mit akart ezzel bizonyítani?
A szocikat és a smittpalit, semjénzsótit, trafikmutyit hiteles doksikkal lebuktató HVG-t is értjük. Amit nem értünk, az ezeknek az amatőr hozzáállása, és azt, hogy valójában ki és miért is készítette ezt a videót?
És a sporttagozat.hu honlap is messzíről bűzlik - főleg, hogy semmi köze az MSZP honlapján levő valódi sporttagozatos oldalhoz. Ez attól független magánoldal. Ami szinte semmit nem tartalmaz, és csak a videó ügy előtti pár hétben kerültek fel rá hírek (amelyek egyetlen 1 hír kivételével másik oldalról lettek copypastelve), és sem a kalocsai, sem a fejér megyei sporttagozatról a hivatalos helyi szoci oldalon sincsen hír, pedig a kalocsait pár héttel a videóügy előtt hozták létre - állítólag.
index.hu/belfold/2013/11/03/ujabb_furcsasagok_a_bajai_videobotranyban/
index.hu/belfold/2013/11/03/mar_hazugsagvizsgalot_is_bevetettek_a_bajai_videos_ugyben/

Valakik itt nagyon kavarnak a háttérben, a média meg félinformációk alapján mindent, és annak az ellenkezőjét is megjelenteti (hiszen minél nagyobb a botrány, annál jobban nő a példányszám és a nézettség).
Az, hogy az MSZP x@rul kommunikálta az egészet, és ő jött ki belőle rosszul, az egy dolog. Az pedig egy másik dolog, hogy valójában ki és miért készítette az álvideót. Az is sokat elmond, hogy a (videó megrendelésével) megvádolt szoci elment poligráfos kivizsgálásra, míg a vádoló meg nem. És a poligráf szerint a megvádolt szoci igazat mondott (amikor azt mondta, hogy nem ő rendelte meg, és semmi köze a felvételhez).
A szocik kommunikációja nem fog attól javulni, ha őket vádoljuk meg azzal, amiről a mai nap (2013.11.03.) a valódi készítőkön kívül senki nem tudja ki és miért készítette.
Valakik a háttérben jót nevetnek, hogy a választásokat sem kell már jövőre megtartani, mert addigra már nem lesz ellenzéki párt és politikus sem, aki a Fidesszel szemben indulna, mert az ellenzék saját magát teszi tönkre.
Nekem ez nem gond, én már tudom melyik országba költözöm el, ha jövőre is a Fidesz nyer. A fizetéésem is a többszöröse lesz az itteni, ha meg munkanélküli leszek, akkor a munkanélkülli segélyem annyi lesz, mint itt az átlagbér. Az itt maradó 9,7 millió embernek nem mindegy, hogy 2014 után milyen lesz ebben az országban a megélhetési helyzet a gazdaságpolitikka miatt. És sajnos a lakosság jelentős része alapból az unortodoxiát, a multik/vállalkozások/külföldi cégek/EU/bankok/energiaszolgáétatók elleni "szabadságharcot" támogatja. Ha az ellenzéki szavazók bedőlnek a kamuvideó blöfföknek és egyéb lényegről elterelő dolgoknak, akkor a Fidesznek jövőre 3/4-e is lehet (a maradék 1/4 pedig nem Gyurcsányé és nem Bajnaié lesz, hanem a Jobbiké - ebben minden ellenzéki gondoljon bele, aki a szocikat gyűlöli és a parlamenten kívül akarja őket látni)

monddazigazatmar 2013.11.03. 21:42:05

@Fullánkos Algol: Ezt a reinkarnáció dolgot gondolom a kormányzati jósda megerősítette ugye? Bár nyilván csak addig volt kormányzati jósda amig balos kormányzat volt, azóta nyilván ellenzéki jósda a neve.

Fullánkos Algol 2013.11.03. 22:19:26

@monddazigazatmar: Nem, ezeket többségükben én bányásztam ki; életrajzok, összefonódások, fényképek, személyiség plusz egyéb módszerek segítségével. Jelenleg ami publikus az kb. ennyi.:
Orbán - Kun Béla
Szájer - Ágoston Péter
Pintér Sándor - Garbai Sándor
(ott van mellette a videón az egykori Martonyi meg a Révész Máriusz is)
Rogán Antal - Rákosi Mátyás
Pokorni Zoltán - Kunfi Zsigmond
Németh Zsolt - Landler Jenő
Zagyva György Gyula - Leopold Rado (Roth) (Lenin-fiú)
Kövér László - Tisza István
Habony Árpád - Ujszászy István
Gyurcsány - Klebelsberg - Metternich
Az Orbán meg a Gyurcsány nem az én ötletem volt (a többi igen), hanem innen
orangyal.blogter.hu/436304/szt_mihaly_arkangyal_keresere_attadott__uzenet_20101004_-_voros_iszap_katasztrofa_szellemi_hattere
webcache.googleusercontent.com/search?q=cache:bHAWavKbd5oJ:orangyal.blogter.hu/436304/szt_mihaly_arkangyal_keresere_attadott__uzenet_20101004_-_voros_iszap_katasztrofa_szellemi_hattere+&cd=11&hl=hu&ct=clnk&gl=hu
jött kerülőúton (ezek közül viszont a Vonára meg a Gondára nem vennék mérget - a sajátjaimra igen) Ilyen az amikor valaki a saját bűneit a saját örököseire próbálja hárítani.

Fullánkos Algol 2013.11.03. 22:27:43

@monddazigazatmar: a profilomban az aktivitásnál a korábbi hozzászólások között találsz linkeket is képekhez meg videókhoz - persze magadtól is tudod használni a képkeresőt -, itt valamiért nem hagyja a linkekkel együtt megjeleníteni a listát.
a sztmihály arkangyalos cucc viszont úgy tűnik csak a tárolt változatban van már meg:
webcache.googleusercontent.com/search?q=cache:bHAWavKbd5oJ:orangyal.blogter.hu/436304/szt_mihaly_arkangyal_keresere_attadott__uzenet_20101004_-_voros_iszap_katasztrofa_szellemi_hattere+&cd=11&hl=hu&ct=clnk&gl=hu

monddazigazatmar 2013.11.04. 00:29:02

@Fullánkos Algol: Kezeltesd magad. Komolyan. Fullba nyomod a kretént.

Fullánkos Algol 2013.11.04. 01:34:16

@monddazigazatmar: elég gyenge a felfogóképességed, ráadásul egy értelmes szavad nem volt eddig a romboló trollkodáson kívül. ennyit tehettem érted, többet nem érsz

Fullánkos Algol 2013.11.04. 01:46:57

@monddazigazatmar: mondjuk mint jobbernek megértem hogy fáj az igazság - bőven van takargatnivalótok, ami most ömlik a nyakadba - majd megszokod. a szőnyeg alá visszasöpörni már nem tudod úgy mint a sztmihályos linket

monddazigazatmar 2013.11.04. 10:35:13

@Fullánkos Algol: még jó, hogy te vagy a nagybetus igazság tudója lélekvándorlásokkal együtt, te barom

Fullánkos Algol 2013.11.04. 10:47:16

@monddazigazatmar: számodra nem olyan jó ki patkánykám


süti beállítások módosítása