Hírek és kommentárjaink

Goldenblog-díj

goldenblog_szeles_1.png

Csatlakozz a Facebook-on

Utolsó kommentek

Hírmátrix

A Zuschlag-ítélet elé

2010.03.31. 06:30 - eroica

Címkék: zuschlag ügyészség szíjjártó

Ma minden valószínűség szerint el fogják ítélni Zuschlag Jánost. Nem sajnálom, mivel minden valószínűség szerint megérdemli, hogy elítéljék. Én a kihagyott lehetőséget sajnálom. Azt, hogy az igazságszolgáltatásba vetett bizalom megerősításe helyett egy politikai cirkuszt kaptunk.

Zuschlag Jánost 2007 szeptemberében vették őrizetbe. Az ítéletre két és fél évet kellett várni, s ez éppen a választások elé esik. Zuschlagra 75 millió forint hűtlen kezeléséért legalább 12 évet (eredetileg 17 évet) kért az ügyész. Nemrég született véglege ítélet a Globex-es Vellai Györgyike ügyében, harmincszoros összegért, 2,5 milliárdért őt 7 évre ítélték (Zuschlag egyébként nagyrészben visszatérítte a pénzt). Zuchslagot  meg Vellait istenéltesse a börtönben, de ez aránytalan. Egyébként gyilkosságokért is a harmadát adják ennek.

http://www.fn.hu/cikk/00170000/175117/2.jpg

 

Derűs pillanat: Zuschlag Szíjjártó Péterrel, még képviselőként

 

 

 

 

 

 

 

Nem megnyugtató, hogy az ügyészség Zuschlagra hegyezte ki az ifjúsági pénzekkel kapcsolatos vizsgálódást. Pedig a jelenlegi pártfinanszírozási rendszerben a többi párt ifjúsági szervezet sem juthatott legálisan az elköltött pénzhez. Hogyan tudott Zuschlag kamu pályázatokkal egy olyan Regionális Ifjúsági Tanácsban nyerni, ahol Szíjjártó Péter is ott ült? Ez nemcsak elméleti felvetés, egyesek szerint folyamatosan egyeztetett Zuchslaggal.

Más ügyeknél pedig él a gyanú, hogy az ügyészség, ahelyett, hogy időben lecsapott volna, a választások előtti hónapokig "tartalékolta" az ügyet. Antal Attila és Balogh Zsolt elbocsátott BKV vezérek már valószínűleg 2008-ban "énekeltek" volna Hagyó Miklósról. Megelőzhették volna jó néhány milliárd forint "kitalicskázását".

http://hetivalasz.rcom.hu/data/cikk/2/56/40/cikk_25640/orban_anita.jpgOrbán Anita hirtelen lemondása kapcsán sem érdeklődött az ügyészség

 

Az ügyészség a BKV ügy más szálai iránt sem mutatott érdeklődést. Nem érdekelte őket, hogy miért mondott le villámgyorsan Orbán Anita, miután kiderült: férje volt munkatársainak cége százmilliókért adott tanácsot a BKV-nak. (A honlapját elég viccesen szüntette be a Fidesz). Nem érdekelte, hogy a főként nyugdíjasok által olvasott és ingyenes terjesztetésű Helyi Témában miért hirdet háromszor is féloldalas hirdetésben a BKV villamosbérlési (!) lehetőséget. Csak ezek a hirdetések 9 millióba kerültek a BKV-nak. Pedig a dolog azért is érdekes, mert Fidesz-közeli lap tulajdonosa az a Vitézy Tamás, aki Vitézy Dávid BKV felügyelőbizottségi tag nevelőapja.

Nem segítette az ügyészség iránti bizalmat egynémely  korábban történet (aki bízik am emlékezetében, átugorhatja):

- A Kulcsár ügyről kikerült egy .... khm baráti hangvételű kihallgatási videó sem. S micsoda véletlen: a Kulcsár ügy másodfokú pere épp 3 nappal a választások második fordulója előtt kezdődik.

- Nem segíti a bizalmat az, hogy egyes jobboldali lapok sokszor az érintettek előtt kapnak információkat ügyekről. Az ügyészség pedig már vizsgálatot sem akar indítani, hogy ki faxolt ki fél órán belül egy vádemelési javaslatot a kuruc.infó-nak.

- Az erzsébetvárosi ingatlanügyben szintén gyanúsított, volt kerületi Fidesz-alelnök simán eladta cégrészesedését, és meglépett az ügyészség elől. Őt úgysem sikerült megtalálni, hogy egy ideig saját nyaralójában (!) bujkált.

Zuschlag elkapása a magyar igazságszolgáltatás sikere lehetne. Ilyen körülmények között  csak az nyilvánvaló a jámbor állampolgár számára, hogy jól jár egy párt, ha "barátságos" hozzá a legfőbb ügyész.

 

 

 

P.S. A cikk megjelenése után megszületett az ítélet is a Zuschlag-ügyben: 8 és fél évet kapott. Ez így csak kicsit több, mint a két és fél milliárdot sikkasztó Vellai Györgyikéé és kétszerese egyes gyilkosokénak.

P.S.2. Köszönöm Walter Melonénak, aki emlékeztetett: Az ügyészséget az sem érdekelte különösebben, hogy Szíjjártó barátai mutyisan, saját cégeiket juttatták önkormányzati pénzekhez Győrben. Nem ügyészségi, hanem bírósági érdekesség továbbá, hogy az Orbán -kormány államtitkára, Várhegyi Attila azért kapott felfüggesztettet, mert "vesztegetése, nem volt veszélyes a társadalomra".

P.S. Mandiner cikk: "Persze, mondhatjuk, hogy példás a szigor. Csak mintha túlságosan egyvalakire összpontosítana."

Ha tetszett a poszt, csatlakozz a Fideszfigyelő-csoportjához a Facebook-on.

161 komment

· 2 trackback

A bejegyzés trackback címe:

https://fideszfigyelo.blog.hu/api/trackback/id/tr451882976

Trackbackek, pingbackek:

Trackback: Cusi nem tudta elintézni 2010.04.07. 22:25:18

Zuschlag nem értette, hogy egy büntetőügyben mások a szabályok, mint a politikában. Ő úgy viselkedett, ahogy a politikában kell: a legkényesebb témákban egyszerűen megtagadta a vallomást. Ez elég buta taktika, amikor minden bizonyíték ellene...

Trackback: Zuschlag János bűnös 2010.03.31. 10:50:01

8 év 6 hónap börtönre ítélte első fokon a Bács-Kiskun Megyei Bíróság szerda reggeli ítélethirdetésén Zuschlag János szocialista politikust, ezen kívül 10 évre a közügyektől is eltiltották.

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

is 2010.03.31. 09:14:28

8 és fél év. csak duplája egy gyilkosnak, és alig több, mint Vellaié.

de tényleg az a lényeg, hogy a másik oldal, aki ugyanúgy ezt csinálta (most hagyjuk a BKV és egyéb ügyeket, koncentráljunk az ifjúsági pénzekre), az meg szabadon vihorászik tovább. nincs igazságszolgáltatás, ennyi,

magyar bucó 2010.03.31. 09:17:26

Komolyan gondoljátok, hogy a fidesz ellenzékből befolyásolja az ügyészséget és a bíróságot?

nemöszöd 2010.03.31. 09:29:41

Ez akár jó cikk is lehetett volna...Amennyiben a korrupciót pártsemlegesen üldözni KELL. Más kérdés, hogy korrupt igazságszolgáltatási apparátussal nem nagyon lehet...Dehát, azért itt keverednek tények és annak látszó tárgyak. Kommunista hagyomány, hogy pármillióért többet lehet kapni, mint egy emberélet kioltásáért... Pl. Vellai csalt, de Zuschlag meg visszaélt a politikai hatalom adta lehetőségekkel. A kettő összevetése nem számszaki kérdés uram! Aztán: "férje volt munkatársainak a cége"...Jobbat kérünk, ez gyenge volt!

Yasashi Tanuki 2010.03.31. 09:30:10

"(Zuhslag egyébként visszatérítte a pénzt). "

Nem Zuschlag, hanem az ismeretlen jóakarói fizettek be 50 milliót.
Szerintem ez nem enyhítő körülmény, sőt ettől csak még gyanúsabb az ügy, mert ebből az következik, hogy tőkeerős gazemberek - vélhetően a pártkapcsolatai - állnak mögötte akik szolidárisak a bábjukkal és akiknek a kilétére az eljárás még nem derített fényt.

Tibike15 2010.03.31. 09:30:28

Ha csak az egyszerüség oldaláról közelítjük meg, minek van nagyobb valószinüsége, hogy a Zushlag most már törvényesen bizonyítottan is bűnözött, azt hadd ne írjam oda, hogy most ez mi volt, mert nem vagyok tisztában a joggal, hogy ez lopás, csalás vagy visszaélés volt, de nem is érdekes, bűnözött a Zushlag és elítélték őt, nem is a kiszabható maximumot kapta, csak annak a kb 2/3-t.
Ez az egyik variáció, a másik az, hogy ártatlan de az ítélet mögött a sötét fideszes erők összeesküvése van.

Mindenki döntsön a józan esze alapján, ha van neki.

Fue · http://www.english-hungarian.com 2010.03.31. 09:30:48

Lehet a dologban némi igazság, no de az ítéletet mégiscsak a bíróság hozza, és nem az ügyészség...

endike · http://barathendre.wordpress.com/ 2010.03.31. 09:31:03

Én itt megint azt látom hogy szakmai nullaság van az ilyen ítéletek mögött. Aztán emögé mindenféle mást is el lehet bújtatni.

ibn_battuta 2010.03.31. 09:32:18

Ennek szerinted mi értelme van?

"...csak az nyilvánvaló, hogy egy párt jól jár, ha "barátságos" hozzá legfőbb ügyészt."

tula 2010.03.31. 09:32:56

javítsd már ki a nevét (Zuschlag), nagyon idegesítő így olvasni

Nyers Fa 2010.03.31. 09:33:35

@magyar bucó: Neked nem tűnt fel, hogy ami a Fidesszel kapcsolatos, azt folyamatosan visszadobja az ügyészség?
Te elhiszed, hogy van makulátlan párt?
A jogot végzettek többsége jobboldali, + a Fidesz tagjainak nagy része is jogot végzett.

Nyers Fa 2010.03.31. 09:36:04

@Yasashi Tanuki: Szóval az még rosszabb ha az lenyúlt pénz nagy részét visszafizeti a bűnös? Furcsa gondolkodásmód, annyi bizonyos.

ben2 2010.03.31. 09:38:19

Megint zajlik a jól bevált balos fröcsögés: feltételezéseket állítanak egy sorba egyértelmű és bizonyított bűncselekményekkel.
De nem baj, ezt a két hetet csak kibírjuk valahogy.

Walter Melone (törölt) 2010.03.31. 09:38:39

A legfőbb ügyészt többször is interpellálták a "győri mutyi" ügyben. Ő vizsgálatot indított.

Vajon hol tarthat az az ügy? Lesz valaha is vádemelés?

Ha független volna az ügyészség, akkor már rég fejek hullottak volna a Fideszben is. Vajon miért nem történik meg mindez?

Jim Raynor 2010.03.31. 09:40:20

"Az ítéletre mégis két és fél évet kellett várni"

hm. az első tárgyalás 2008. október 8-án volt, vagyis a bíróság másfél év alatt letárgyalt egy olyan ügyet, melyben 4 (!) óra volt csak az ítélet indokolása, nem mellesleg menet közben elég sok tanút hallgattak meg. szóval nem értem ezt a "mégis" szót.....

belekotty 2010.03.31. 09:40:53

@magyar bucó: Polt Péter tevékenységét ismerjük. A jelenlegi főügyész súlyos beteg, helyettesei között pedig van nyíltan fideszes.
De ez lényegtelen, aki a politikával ilyen súlyosan összefonódva, szervezetten ilyet csinál, azt bizony mérjék meg jobban, mint akik simán csak elsikkasztották naív emberek pénzét.
Zuschlag megérdemli a 8 és fél évet, abból leült 2 és felet, még ül kettőt-hármat és jó magaviseletéért kiengedik.
Aztán kap valami kis pénzt hogy ne járjon el a szája.
Az gyanús, hogy egy fideszes ügy sem derül ki. Mily érdekes!

kk_kk 2010.03.31. 09:41:23

@Nyers Fa:
"A jogot végzettek többsége jobboldali, + a Fidesz tagjainak nagy része is jogot végzett."

Te nettó hülye vagy.
Bár igazad lenne abban, hogy az ügyészség jobbos politikai kötődésű... (de nincs) Akkor biztos lennék benne, hogy a következő cca. 5 évben még sok tolvajt látnék pórázon, ami úgy megdobogtatná a kicsi szívem.

Srácok! Kezdődik... :-) Zusi csak az első... jönnek még. Hagyó,szdsz-es önkormisok... Sok szerencsét!

levi009 2010.03.31. 09:42:01

Jujj, de igyekeztek ezek elitélni még most Cusit!!! Nem merték elhalasztani a következő kormányciklusra, mert még valakik a későbbiekben elővennék a Cusi ügy további szálait is és a szigorúbb itélet miatt, esetleg kukorékolhatna a volt ifjú szoci és tucatjával ülnének vádlottak padján a további bűntársak. Más tétele lenne a bűnszövetkezetben végrehajtott csalássorozatnak, mintsem így, hogy magára vállalt mindent.
Meglepne, ha fellebbeznének az itélettel szemben.

belekotty 2010.03.31. 09:42:11

@Nyers Fa: "nem volt közgyűlés" effektus...

[Lombroso] · http://archiregnum.blog.hu 2010.03.31. 09:42:46

Ekkora marhaságot. Polt 2006-ig volt Legfőbb Ügyész. Mondjuk ez is egy klasszikus kommer legenda, hogy csak emiatt nem indultak meg az eljárások. Ha valamit elkövettek 2002-ben, akkor is lehet eljárást indítani, mivel az elévülési idő minimuma(!) 5 év. Emellett pedig ott van a pótmagánvád intézménye is. Nem furcsa, hogy az összes alkotmányos intézményünk összeesküdött az MSZP ellen, és megfideszesedett? A rohadt ügyészség, a gonosz bírók, a reakciós AB, az a szemét köztársasági elnök és még az önkormányzatok is. Itt mindenki hibás, csak a kormánypárt nem. A legbiztosabb lenne leváltani az egész rohadt népet...
Szvsz. savanyú a t. bloggernek a szőlő, hogy az ő kedvenckéje került rács mögé, míg az övéi még egy rohadt vádemelést sem tudtak felmutatni a patásék ellen. Ennyi.

kk_kk 2010.03.31. 09:43:42

@belekotty:

Ha van ügy, akkor "ezek is lopnak", ha nincs, akkor "milyen érdekes".
Ember, kinek a kezében volt a kassza az utóbbi 8 évben??!?!

Hozzáteszem: az első fideszes tolvajt 2x annyi börtönre ítéltetném, mint Zusit.

Nyers Fa 2010.03.31. 09:44:46

Sok a fiatal, aki a kilencvenes évek végén még gyerekek voltak, így nem is emlékezhetnek arra mit mutyizott a Fidesz. Majd négy év múlva kíváncsi leszek mit gondolnak.

kk_kk 2010.03.31. 09:46:29

@Nyers Fa:
Tudom, szőlőbányák. Bőrönd, útlevél megvan?

ben2 2010.03.31. 09:47:54

@Walter Melone:

Az igazságszolgáltatás nem úgy működik, hogy ha az egyik oldalon lekapcsolnak egy bűnözőt, akkor a másik oldalon is találni kell valakit a pártsemlegesség jegyében. Az igazságszolgáltatásnak az igazság kiderítése a dolga. Ha az egyik párt bűnözőket ültet kormányzati pozíciókba és azok lebuknak, attól még az ellentámadásként idított rágalomhadjáratot nem kell készpénznek venni, csak hogy az ügyészség elkerülje az elfogultság látszatát.
Ha a balosokat zavarja, hogy választott vezetőik egymásnak adják a kilincset a bíróságokon, akkor ne válasszanak köztörvényes bűnözőket vezetőiknek és ne az ügyészséget fikázzák, amiért teszi a dolgát. Ilyen egyszerű ez.

Kalamona 2010.03.31. 09:48:39

Nekem nagyon tetszik(tetszene), a maximumhoz közeli ítélet.
Végre a jogalkalmazók is eljutottak odáig, hogy a közpénzt elsikkasztók nem "fehérgallérosok" , hanem kökemény bűnözök.
Az 50-es években a "társadalmi tulajdont" még halálbüntetéssel is védték, ha még emlékeznek rá az itt írogató jogászcsemeték.

Az meg álságosság, hogy a vagyon elleni bcs-k és az élet elleniek közt párhuzamot vonnak egyesek.

Gurney Halleck 2010.03.31. 09:49:14

@kk_kk: ok, kezdjed mindjárt Kaya Ibrahimmal, meg Josph Tot-tal. Ha meglennének. Ugye? Ott is kicsit több lóvéról volt szó. De megnézheted a pártszékház eladást is. És ne legyenek illúzióid. Nem azért nem mutatott fel semmit a szoci apparátus a 2002-előtti ügyekről (ha megkaparják nagyon, még Polt ellenére is lehetett volna találni dolgokat az Ezüsthajóról meg a hamburgeres tüzijátékról, ami pont 3x annyiba került, mint kellett volna. Emlékszel a tortás hasonlatra?) , hanem azért mert már akkor nyakig sáros volt a szoci gépezet is, és inkább hagyták elsikkadni a dolgot, Kellert meg visszatolták. Hol is van most?

Nyers Fa 2010.03.31. 09:49:33

@kk_kk: Biztos vagyok benne.

Szavaidból azt veszem ki, hogy az normális, ha politikai kötődés alapján működik az igazságszolgáltatás. Azt hittem abból elég volt 50 év. Nagyon fiatal lehetsz.
Szerintem a függetlenségre kellene törekedni.

Nyers Fa 2010.03.31. 09:51:25

@kk_kk: Ráadásul személyeskedsz. Furcsa egy szerzet lehetsz.
Mindenesetre a demokrácia iránti igényed nulla.

eszkep 2010.03.31. 09:51:25

Közismert, hogy az MSZP-s (bér)bloggerek nem kevésbé bugyutábbak, mint mag a a párt. Ők 2010-ben még frankón el kezdik megmagarázni, hogy
- az ügyészség BÁRMIKOR, a főügyész személyétől függetlenül nácifasisztakirekesztőszélsőségesFIDESZ párti,
- a rendőrség és bíróság szintén...
- a ciprusi rendőrség szintén...
- az EU gazdasági bizottsága szintén,
- a Kulcsár féle MSZP-s pézpumpa a FIDESZ műve,
- az MSZP-SZDSZ BKV pénzpumpa szintén,
- sőt, ez a degenerált, 8 éve KORMÁNYZÓPÁRTNAK van képe leírni, hogy a FIDESZ emeltette meg a gáz árát...
mszp.hu/belfold/bovebben/indokolatlan-a-gazaremeles
Netán az is kiderül, hogy tulajdonképpen a FIDESZ liberalizálta és privatizálta az energiaszektort?

Szégyen ez az MSZP, és tragédi, hogy vannak olyan buta emberek, akik még hisznek nekik...

kk_kk 2010.03.31. 09:52:43

@Nyers Fa:

Szerintem is.
...és nem nyafogni, ha egy tolvaj kismajmot lecsuknak.
Been there, done that, csak ezúttal nem sikerült.

ben2 2010.03.31. 09:53:15

@Nyers Fa:

Én még emlékszem Keller feljelentésiügyi államtitkár munkásságára. Elkentek néhány százmilliót az "ügyek" felderítésére, majd kivétel nélkül az összes feljelentésüket - bűncselekmény hiányában - visszadobta a rendőrség.
A helyzet borzasztóan egyszerű: adott az MSZP, mint a magyar szervezett bűnözés gyűjtőpártja, és amikor ez nyilvánvalóvá válik, nekilátnak vadul rágalmazni. Aztán, amikor kiderül az igazság, már csak annyi marad meg az emberek emlékezetében, hogy "azoknak is voltak ügyeik".

belekotty 2010.03.31. 09:54:06

@kk_kk: Pont ezért kell megmérni cusit, mert komolyan összefonódott a hatalommal és parlamenti képviselőként művelte mindezt.

stratez 2010.03.31. 09:55:03

A korrupciós ügyektől maguk alá temetett szocik a 24. órában még megpróbálják a szart szétkenni mindenkire, lásd a kamuvideót Kósáról, szegény fideszfigyelő is írogatja szorgalmasan a maga házifeladatait, világos, még az az egy-két százalék is sorsdöntő lehet a Zuschlag cellájához vezető úton, ami várhat jó néhány szocialistára a választásoktól ugyan függetlenül, de a mentelmi jogtól nem.

kk_kk 2010.03.31. 09:55:26

@Nyers Fa:

"Bőrönd, útlevél" Nem személyeskedés... Én az előző miniszterelnöktől hallottam, hogy "el lehet menni", most meg azt hallom, hogy egyesek a híradót bőrönddel, útlevéllel nézik, mert jönnek a fasiszták és menekülni kell.
Általános, nem személyes.

Gurney Halleck 2010.03.31. 09:56:24

@ben2: rosszul emlékszel, nem a rendőrség dobta vissza, hanem az ügyészség. Ki is volt akkor a főügyész?

belekotty 2010.03.31. 09:56:26

@ben2: Ezt rosszul tudod, a Polt vezette ügyészség dobta vissza.
A stadionok sosem működő beléptető rendszere Deutsch alatt pont ugyaolyan volt mint amiért most a BKV tájékoztató táblákat basztatják, vagy az Eclipse ügyei.
És abban nem történt semmi, az utóbbiakban meg embereket vittek már el bilincsben.
Túl nagy a kontraszt.

Nyers Fa 2010.03.31. 09:56:34

@ben2: Neked ez nem lett gyanús? Négy év alatt semmi?
Mindegy, régen volt, talán igaz sem volt.

Nyers Fa 2010.03.31. 09:57:41

@kk_kk: Felszólításnak éreztem, de ha nem annak szántad, akkor örülök.

Unommáazegészet 2010.03.31. 09:58:11

Megérdemli és az összes többi is meg fogja érdemelni! Már csak az kell, hogy gyilkosságért ne négy éveket adjanak, hanem életfogytiglant, lehetőleg tényleges életfogytiglant. Azért a halálbüntikét is vissza kéne állítani. Ne sajnáld már ezt a gazembert.

belekotty 2010.03.31. 09:58:25

@eszkep: Nyugi, sokan nem hiszünk már nekik és nem tudjuk kire szavazzunk.

2010.03.31. 09:59:26

"Egyébként gyilkosságokért is a harmadát adják ennek."

Álszent cigányfajvédő libsi banda. Eddig tapsikoltatok, amikor a drágalátos cigányaitok nevetségesen enyhe büntetéseket kaptak. Most bezzeg hivatkozási alap, mert szegény cusika olyan sokat kapott hozzájuk képest. Mindjárt meg is sajnállak benneteket QQ

Unommáazegészet 2010.03.31. 09:59:26

Ja és a helyesírás barátom!

Nyers Fa 2010.03.31. 10:00:33

A BKV ügy meg mszp-szdsz háború eredménye, a fidesznek nem sok köze volt a kirobbantásához.

kamasuka 2010.03.31. 10:01:05

@Walter Melone:
Mert független az ügyészség?

kk_kk 2010.03.31. 10:01:48

@belekotty:

Ez esetben nem kell feltétlenül erőltetni.

belekotty 2010.03.31. 10:02:26

@Unommáazegészet: "Ja és a helyesírás barátom! " -
"Azért a halálbüntikét is vissza kéne állítani. Ne sajnáld már ezt a gazembert. "

Bizony, bizony, az a fránya helyesírás! :-))

Páneurópai Harci Kos 2010.03.31. 10:03:39

Princz Gábor miért úszta meg?:)

belekotty 2010.03.31. 10:04:46

@Nyers Fa: "A BKV ügy meg mszp-szdsz háború eredménye, a fidesznek nem sok köze volt a kirobbantásához. " - Ami óriási ostobaság volt, maguk alatt vágták a fát.
Bár lehet tudták, hogy úgy is balhé lesz ebből ha a Fidesz hatalomra kerül, hát még gyorsan elkezdték a szart egymásra kenni.

Kalamona 2010.03.31. 10:06:22

@Nyers Fa: Részleteket nem ismerek, de egyáltalán nem érdekel, hogy ki robbantotta ki!
Az a lényeg, hogy robbant és némi részigazságokat megismerhettünk. Azt viszont ne magyarázd be nekem, hogy csak az általad citáltak tudtak róla - és kapták a pénzt - , amikor minden felügyelőbizottságban ott ücsörög az ellenzék képviselője is:(
Egyik kutya, másik eb. Mocskosak ezek mindnyájan.

belekotty 2010.03.31. 10:11:59

@kk_kk: "
Ez esetben nem kell feltétlenül erőltetni. " :-))

Nem rossz, nem rossz! :-))

Nyers Fa 2010.03.31. 10:12:55

@Kalamona:
A fidesznek nem volt érdeke, hogy kibukjon az ügy. Most legalább négy évig ők lesznek a főváros élén, bejáratott módszerekről van szó, most találhatnak ki valami újat!

lepermessiah 2010.03.31. 10:14:22

fideszfigyelő blog...beszarok :-) valami régi ÁVH-s fia csinálja ezt?
Ekkora szart.
Szerintem Titeket is figyelnek már.

beep 2010.03.31. 10:15:21

Zuschlagon végre bezárják, a többit pedig magad uram, ha ...

hircsarda.hu/rabosito

Egyenlítő TV · http://egyenlito.blog.hu 2010.03.31. 10:17:22

A probléma a kettős mérce. Egyik első adásunkban bemutattunk egy hangfelvételt, amelyen a Nyugat-Dunántúli Regionális Ifjúsági Tanács alelnöke (Szijjártó elnöksége alatt) majd később elnöke mesél arról, hogyan egyeztetett Zuschlag és Szijjártó. Az ügy Fideszes szálaival senki nem akart foglalkozni, mint ahogy az Oriens-el (Orbán Anita vonal) és a többi mutyival sem...

Kalamona 2010.03.31. 10:20:32

@Nyers Fa: ezt akkor úgy értsem, hogy ha nincs érdeke, akkor hallgat, mint szar a fűben:(, felveszik a bizottsági ülésekért a pénzt és csak néznek, mint a moziban?...oszt majd, ha hatalomra kerülnek, akkor jön a lámpavas?
tényleg mocskosak ezek is, sógor-koma kapcsolatban vannak a napi életben, az elsikkasztott pénzeken risztelnek, a nyilvánosság előtt meg eljátszák a hős hazafit. Gyomorforgató.

csintapala (törölt) 2010.03.31. 10:24:17

@Kalamona: "Azt viszont ne magyarázd be nekem, hogy csak az általad citáltak tudtak róla - és kapták a pénzt - , amikor minden felügyelőbizottságban ott ücsörög az ellenzék képviselője is:(
Egyik kutya, másik eb. Mocskosak ezek mindnyájan. "

Ha tudsz ilyenről, akkor tegyél feljelentést. Addig ez csak feltételezés meg fantáziálás kategória.

Olyan vagy, mint az átlag balos szavazó, mindegy hogy a mutyizó szoci brigád fele már fél lábbal a börtönben van, még akkor is arról beszélsz, hogy biztos a fidesz is sáros.

---

@Nyers Fa: "Neked nem tűnt fel, hogy ami a Fidesszel kapcsolatos, azt folyamatosan visszadobja az ügyészség?"

Mondj pár ilyen ügyet! De lehetőleg olyat, ami túlmutat a pletyka szintjén, tehát van alapos gyanú és történt feljelentés.

Feljebb ben megmondta a "frankót":
feltételezéseket állítanak egy sorba egyértelmű és bizonyított bűncselekményekkel.

Kalamona 2010.03.31. 10:24:45

@Nyers Fa: ezt akkor úgy értsem, hogy tudtak arról, ami van, de hallgattak mint, szar a fűben?
Mi lesz jobb? most majd az MSZP-sek, Jobbi-kosok hallgatnak és risztelnek velük az elsikkasztott közpénzeken?
gyomorforgató (számomra)

Kalamona 2010.03.31. 10:27:31

@csintapala: ??? ezt honnan veszed? én voltam az egyetlen, aki leírta, hogy a maximumot adnám Zusclágnak!

lilaliba gágá 2010.03.31. 10:29:20

@beep: legkirályabb! főleg, hogy Szné Sz. Eleonóra dildó ketrecben egy taliga apró majom társaságában figyel... :)

hááááát 2010.03.31. 10:31:56

A kedvencem.Tomikát kirúgják a 7.kerületi önkormányzatból.Két héttel késöbb az ügyészség nyomozást rendel el Gyurikával kapcsolatban.
Na most akkor.Minden önkormányzati vagyon eladásánál az adott önkormányzat közgyülésén be kell jelenteni.Magyarul az összes párt delegátjának tudnia kellett volna a dologról.Én nagyon örülök, hogy a megélhetési politikusok sorban esnek ki és talán idővel megtisztulhat a MSZP, de mi van a többiekkel.ők nem csináltak semmit.Nagyon sokszor hallani arról, mennyi pénzt herdáltak el önkormányzatok.Ha az emlékezetem nem csal a2006 ök. választásokat magasan a FIDESZ nyerte.
nagy bajban lesznek a választás után, mert saját magukra szabaditották a veszett kutyát és még az sem biztos, hogy ki tudják húzni a négy évet.Elég komoran láttom az országunk jövőjét.

FeketeVipera · http://kispest.blog.hu/ 2010.03.31. 10:33:03

Volt más mostani fideszes jelölt, aki pénzt szavazott meg Zuschlagnak: kispest.blog.hu/2010/03/29/tarnai_zuschlag_zsebet_tomte

Frank'Leó 2010.03.31. 10:35:22

@lepermessiah: Új színt hoztál a vitába!
Szerinted az Orbán-kormány rá fogja állítani a titkosszolgálatokat az internetre? Sőt, már most is elkezdte figyelni valaki ezt a kis blogot?

Ha igazad van, akkor tényleg cudar világ lesz itt áprilistól.

csintapala (törölt) 2010.03.31. 10:35:26

@Egyenlítő TV: ha van ilyen felvételetek, és még igaz is, és van rajta olyasmi, ami azt bizonyítja, hogy szíjjártónak is börtönben a helye, akkor tegyetek feljelentést. De azt gyanítom, hogy maximum valami házilag manipulált youtube-os "felvételetek" van, semmi több, ez meg maximum a balos birkák bégetésének a beindítására jó, bizonyítéknak kevés.

csintapala (törölt) 2010.03.31. 10:36:14

@Kalamona: bocs, lehet félreértettem valamit.

wahed ithnen 2010.03.31. 10:36:48

"és kétszerese egyes gyilkosokénak"

...ezzel nyilván arra akarsz utalni, hogy a gyilkosoknak is sokkal több büntetést kellene kiszabni.

Ez így rendben is van. Zuschlag és jelenlegi, valamint potenciális elvbarátai pedig egy életre megtanulják a leckét ezzel a csekély börtönbüntetéssel.

Ha így gondolod, akkor jó.
(De valami azt súgja, hogy valamiért mentegetni akarod ezt a nyilvánvaló bűncselekményt. A kérdés az, hogy miért próbálod a szerecsent mosdatni ???? Alighanem te nem pártatlanul, hanem elfogultan állsz hozzá )

phaidros 2010.03.31. 10:36:51

@is: hova tűnt a legendás tárgyilagosságod? :)

A "bűnszövetkezetben" súlyosbító tényező, annak a felső határa 20 év, ha jól emlékszem. Se Vellai, se a rablógyilkosok nem bűnszövetkezetben hajtották végre, ráadásul a rablógyilkosok, szintén emlékezetem szerint fiatalkorúak voltak.

Ejnye, is, kezdem úgy érezni, hogy részrehajló vagy. Valami miatt úgy gondolom, hogy ugyanerre az esetre, ugyanezekkel a körülményekke, Szíjártóval itten vernéd a nyálad, hogy nagyon helyes.

Ja, és hülyenépszavazás, látszik hogy nem értesz a közgazdaságtanhoz. :)

Vidéki 2010.03.31. 10:37:22

A szerző szerint: „jól jár egy párt, ha "barátságos" hozzá a legfőbb ügyész.”

Így gondolkodik egy propagandista, ha kifogy a racionális érvekből, amikor ki akarja mosdatni a „szerecsent”, kénytelen hasra ütés alapján összesküvés elméleteket gyártani.

A bűnüldöző szervek és az igazságszolgáltatás teljes gépezete összeesküdött annak érdekében, hogy a „viszonylag ártatlan” MSZP jó hírnevét bemocskolják (a szerző téveszméi szerint).

Frank'Leó 2010.03.31. 10:39:05

@Kalamona: "Végre a jogalkalmazók is eljutottak odáig, hogy a közpénzt elsikkasztók nem "fehérgallérosok" ... Az 50-es években a "társadalmi tulajdont" még halálbüntetéssel is védték"

Igazad van, Kalamona elvtárs! Előre az ötvenes évekbe!
Sikkasztóknak kötelet! Feketevágásért pedig életfogytot.

Rákosi elvtárs, Kádár elvtárs! Nézz reánk, és mosolyogj, újra eljön a Ti időtök!

sorokinV 2010.03.31. 10:40:19

@Egyenlítő TV:

Indultok majd a Szemlén fikció kategóriában?
Bruhahaha

wahed ithnen 2010.03.31. 10:40:42

@Yasashi Tanuki:
"Nem Zuschlag, hanem az ismeretlen jóakarói fizettek be 50 milliót.
Szerintem ez nem enyhítő körülmény, sőt ettől csak még gyanúsabb az ügy, "

Nagyon jó észrevétel. Ezt kellene még kidomborítani. Kik és miért álltak be Cusi mögé ?

Kalamona 2010.03.31. 10:43:03

@csintapala: :)
inkább az az érzésem, hogy nem olvastál vissza, csak vagdalkozol.

Egyébként meg egyszerű paraszti ésszel azt gondolom, hogy ha én egy felügyelő bizottságban lennék, akkor mindenre kiterjedő figyelemmel végezném a munkámat (amiért pénzt kapok) és a számomra nem tetsző dolgokat azonnal kifogásolnám, nem csak a választási kampányban és nem csak akkor, ha "hatalomra" kerülök.
Amennyiben én ott ülnék akkor nem tudnák mást mondani ellenzékben és mást hatalmon. No, számomra ezért gyomorforgató. Meg azért is, mert megéltem a FIDESZ korábbi hatalmát:(

pizzaboy 2010.03.31. 10:43:53

Aki közpénzt lop el én annak tőből vágnám le egy rozsdás, életlen "machete"-vel a jobb kezét.

Az egy másik dolog, hogy ha 75 milla elsikkasztásáért 8 év jár akkor várom már kit és mikor fognak elítélni úgy 300 évre. Mert Zuchlag csak egy kis hal, és persze mindig azok szívnak.

phaidros 2010.03.31. 10:44:16

@Vidéki: valamennyire biztos, hogy most eltolódott a egyensúly. A gazdasági élet terén biztosan, a maszop mögül kihátrált a vállalkozói háttér. Mindenki emberből van, nem program ítél.

@ballibák: Ettől függetlenül felhívnám a szíves figyelmét mindenkinek arra, hogy a mostani főügyészt NEM Polt Péternek hívják, hanem a jelenlegi hatalom választotta. Nem hiszem, hogy bármelyik pampogó baller képes lenne egyáltalán egy gombot felvarrni, de erre érdemes lenne megpróbálni, aztán lehet nagy szemet mereszteni. Ha nem értik, mire gondolok, gondoljanak a Jobbikra, aminek rajongói szerint is hazugság minden, amit politikusairól mondanak, csak a hatalom/Fidesz/zsidócigányok intézik így. Ti sem vagytok különbek.

Én a magam részéről úgy látom, hogy a hatóságok teszik végre a dolgukat. Valszeg kihaltak a régi korrupt káderek. :)

Viszont, jó, legyen az, hogy a Fidesz a háttérből irányított mindent, legyen igazatok. Ezesetben az MSZP/SZDSZ egy töketlen szar banda, és jó, hogy a Fidesz jön.

phaidros 2010.03.31. 10:45:19

@pizzaboy: és érdekes módon mégis tartotta a száját. Az MSZP-ben is érvényes a "becsületem a hűség"? :)

Hkacsa · http://hkacsa.blog.hu 2010.03.31. 10:45:51

@ben2: Mai nap legjobbja számomra az MSZP-s plakát pár sarokra:

Szavazzon az MSZPre, ha félti a szabadságát!

Nyers Fa 2010.03.31. 10:47:19

mszp.hu/dossziek/bovebben/idezetek-helyett-iteletek
Ide is érdemes benézni, nem hiszem, hogy mind hazugság lenne.

phaidros 2010.03.31. 10:49:32

@Hkacsa: az a plakát megfizethetetlen. Megfigyeltem, hogy minden megmondó általánosít. Elveszítjük a munkánkat, szabadságunkat! Ti is! Féljetek velünk együtt! Ja persze, hát 8 év alatt szép kövér kedvezményezett holdudvar alakult ki, a Fidesz kiéhezett farkasai meg már vonítanak. Szarügy. Tetszettek volna önerőből boldogulni, embernek maradni, nem pedig seggnyaló szolgának.

Kalamona 2010.03.31. 10:49:44

@Frank'Leó: Sajnállak, ha a beírásomból erre a következtetésre jutottál. Van jogtörténelem.

és igen is azt vallom, hogy nem kell együtt örülni a rokonokkal/haverokkal, ha adót csalnak és feketemunkából gazdagodnak meg, hanem előbbre kéne picinykét tekinteni.

Frank'Leó 2010.03.31. 10:52:15

@phaidros:
Csak a tények kedvééért: a bíróság nem fogadta el a "bűnszövetkezet" tényállást. Teház "sima" csalásért ítélték el Z.t.

Egyébként elég abszurd is volt az a bűnszövetkezet. Ha jól emlékszem, az olajszőkítésnél nem volt ilyen ítélet, pedig az valódi maffia volt. Itt pedig egyesületekkel trükköztek, ahogy számos fideszes a cégekkel.

Úgy tűnik, mégsem ugyanaz a cég az ügyészség és a bíróság. No, de a többit majd meglátjuk.

Nyers Fa 2010.03.31. 10:55:30

Virág Lászlót a Hajdú-Bihar megyei önkormányzat korábbi alelnökét, később a város tulajdonában álló Debrecen Airport Kft. vezetőjét különösen nagy vagyoni hátrányt okozó hűtlen kezelés bűntette és magánokirat-hamisítás vétsége miatt a Debreceni Ítélőtábla 2007. december 6-án jogerősen 1 év 6 hónap (2 év próbaidőre felfüggesztett) börtönbüntetésre ítélte. Virág a megyei önkormányzat alelnökeként 2002 júliusában úgy engedélyezte 88 millió forint átutalását egy kivitelező cégnek, hogy tudta: az elvégzett munkálatok mindössze 52 millió forint értékűek. Szeptember 15-től a Debrecen köztisztaságáért felelős AKSD Kft igazgatójává nevezte ki az önkormányzat.

Ez 36millió az adófizetők pénzéből, 2 év felfüggesztett.
Valaki magyarázza meg.

Kalamona 2010.03.31. 11:00:40

@Nyers Fa: ezt max. az ítéletet hozó bíró/bírónő tudná, aki a "saját lelkiismeretének és szakmai tudásának" megfelelően mondja ki az objektív igazságot.

belekotty 2010.03.31. 11:00:47

@Nyers Fa: Nagyon egyszerű. Az egyik egy fideszes aki sokat tud a párt társairól, a másik a saját pártjában is kegyvesztett emeszpés.

phaidros 2010.03.31. 11:01:14

@Frank'Leó: opsza, erről lemaradtam, köszi. Valóban abszurd, de csak azért, amiért mondod, hogy mert máshol sem. 16 együttműködő vádlott az már szerintem vastagon az, ráadásul mind tudjuk, hogy sokkal többről van szó, csak azok fedezve lettek. Beleértve a fideszes hálót is. Nem lepne meg, ha Zuschlag a Fidesztől kapott volna ígéretet.

Kard 2010.03.31. 11:05:21

@Nyers Fa: Hmmm ez érdekes most, hogy jobban belegondolok nekem is az összes jogász ismerősöm fideszes.

2010.03.31. 11:10:51

Nem Zuschlag kapott sokat, a gyilkosok keveset. Ennyi. Rohadjon rá a falakat.

stratez 2010.03.31. 11:12:43

Röhejes az egész Cusi ügy, elvitették vele a balhét Gyurcsány és Mesterházy helyett, de aki hülye, az haljon meg...

lepermessiah 2010.03.31. 11:19:36

@Frank'Leó:
beidéznéd a kommentemből azt a részt amit Te állítasz velem kapcsolatban?

Waldi! 2010.03.31. 11:21:05

@stratez:

Es Szijjarto, meg Kover meg Orban helyett.

troll · http://picsogo.blog.hu/ 2010.03.31. 11:23:48

Ugyan már...

Ennek az embernek megvettéka hallgatását. Egyrészt azzal, hogy 5 misit visszatoltak, hogy kevesebbet kapjon, másrészt kapott pénzt eleget, nem lesznek gondjai ha szabadul.

Bőven megérte így is, ő elviszi a balhét, midneki más meg max. elévül. Ha nem így lett volna, már kiabálná a neveket és bpven 10 éven felül kapott volna.

rnmr (törölt) 2010.03.31. 11:29:25

kirakatper. törvény előtti egyenlőség? ugyammár, vicc az egész! milliárdokat lopnak ebben az országban és szaros 80 milláért 8 évet sóznak egy balekra. de nem is zuschlag az igazai áldozata ennek a jácmának, hanem a másod, harmad, negyed és sattöbirendűek, akik sokszor csak annyit tettek, hogy bejegyezték a szervezetet. kirakatper a javából, avagy a cirkusz a kenyér helyett. de ha nekünk ez kell...

Pervibá 2010.03.31. 11:31:15

egyhúron pendülő cucialista brigád ez,ma ez viszi el balhét holnap meg senki,minden politikus hazudik és lop.
politikusnak az megy aki lopni akar.

Szarazinda 2010.03.31. 11:31:59

Nem tudom, hogy sírjak-e, vagy nevessek az ide írogató jobbosok elképesztő fanatizmusán. Képtelenek kitörni a monomániájukból, ami a következő recept szerint működik:

Bárki, aki megkérdőjelez bármilyen jelenséget, ami nekik kedvez, azt azonnal címkézik, az kommunista, baller, a korrupt kormány szekértolója, akinek hamarost a posztolóhoz hasonlóan fel/megvilágosultak hatalomra kerülése után végleg leáldozik, mint a dinoszauruszoknak.

Az ideíró jobbosok, tények ismerete nélkül azonnal, minden jelenségre ex katedra tudják a választ.

Én a következőt kérdezném tőlük: miből derül ki számotokra, hogy a Zuschlag per menetének politikától való függetlenségét megkérdőjelező posztíró, illetve kommentelők ballerek, komcsik, ésatöbbi?

A posztíró azzal kezdi, hogy NEM sajnálja Zuschlagot, NEM gondolja, hogy ártatlan, ezzel már fényévekre látókör szélességét tekintve a ti fanatizmusotoktól.

Egyetlen kommentelő NEM állítja, hogy Zuschlag ártatlan.

Egyetlen egy kérdéskör merül fel, amire viszont ti, kedves jobbosok nem tudjátok a választ: Mi van a fideszes ügyekkel, miért kellett sokak jogérzéke szerint abnormálisan magas büntetési tételeket kiszabni ebben az ügyben, rajtatok kívül miért tűnik fel ennyi embernek, hogy ezeket az ügyeket valahogy mindig a fidesz érdekei szerint kezelik?

Ismétlem: azok, akik ezeket a kérdéseket itt felteszik, nem állítják, hogy a Zuschlag állítják, hogy Zuschlag ártatlan. Nem állítják, hogy az MSZP nem velejéig korrupt, nem állítják, hogy nem kéne a fél pártot börtönbe zárni. Mégis ti vagytok azok, akik azonnal címkézitek azokat, akik ezeket a kérdéseket felteszik, arrogáns, lesajnáló módon ti állítjátok be ezeket az embereket elvakultaknak, fanatikusoknak, fideszfóbiásoknak? Elgondolkodtatok valaha a saját, fidesz iránti szimpátiátok árnyaltságáról? Saját esetleges naivitásotokról a fidesz körüli korrupció tekintetében? Elgondolkodtatok valaha azon, miként reagáltatok volna, ha fidesz közeli emberekkel történik mindez? Akkor is ugyanezt mondanátok, vagy menne a vaker az ÁVH-s komcsi Toller bosszúhadjáratáról, a fideszes bűnözők egyből mártírok lennének a szemetekben, vagy tévednék?

Tetszelegtek itt a széleslátokörű demokrata szerepében, van valami vicces bennetek.

ben2 2010.03.31. 11:35:26

A szocik legnagyobb vívmánya, hogy ha a fejükre omlik a szarkupac, amit éveken át lapátoltak, akkor turbózott rágalomhadjáratba kezdenek, hogy más irányba tematizálják a közbeszédet.
Holott most pont azoknak kellene leginkább befogniuk az arcukat, akik nyolc éven át támogatták a köztörvényes bűnöző vezetőiket. Ezek az emberek hirtelen különös szenzitivitást mutatnak "gyanús ügyek", "önkormányzati mutyik" iránt, minden pletykát és aljas indulatok által vezérelt feltételezést készpénznek vesznek, pedig szinte az összes nyomozati szakaszba jutott MSZP-s ügy évekkel ezelőtt napvilágra került már a médiában. Akkor a balosok kézlegyintéssel intézték el ezeket és számon kérték a bizonyítékokat, meg hangosan követelték, hogy ne a média ítélkezzen, hanem bízzák az igazságszolgáltatásra.
Most, amikor az igazságszolgáltatás teszi a dolgát, hirtelen az egész világ fideszbérenc lett .
Röhejes vergődés az egész és csak egyet bizonyít: balos drukker nem tanul, az MSZP-nek sohasem lesz esélye a megtisztulásra, mert ezzel a támogatói mentalitással folyamatosan újratermeli magát a pártot irányító bűnszervezet.

Yasashi Tanuki 2010.03.31. 11:36:07

@Nyers Fa: Ha a bűnös fizeti vissza a magánvagyonából akkor rendben van, de ha pénzes ismeretlenek akkor ez azt jelenti, hogy a háttérben egy maffiaszerű hálózat áll, aki gondoskodik a megbukott emberükről.
Ebben az esetben valószínűnek látszik, hogy az 50 millió a nokiásdobozból - azaz a mi adónkból - került visszafizetésre.

stratez 2010.03.31. 11:39:04

@troll: Kapott 50 millát a hallgatásért, az persze nagy kérdés, hogyha másodfokon helyben hagyják az ítéletet, meddig fogja menteni Gyurcsányt és Mesterházyt. Bár addigra túl leszünk a választáson, a szociknak már biztos megérte, ha a Jobbik csak kicsit veri el őket, nem agyon...

frmn 2010.03.31. 11:42:19

@Szarazinda: Kérlek, sorold fel kérlek a Fideszes ügyeket. Ha pedig a suttogó propagandán és feltételezéseken kívül valami fontos információ is van a birtokodban (lásd "tények ismerete") tegyél feljelentést. De semmiképpen ne minősíts számodra teljesen idegen embereket valami vélt erkölcsi magaslatról. Milyen alapon?

"Egyetlen egy kérdéskör merül fel, amire viszont ti, kedves jobbosok nem tudjátok a választ: Mi van a fideszes ügyekkel, miért kellett sokak jogérzéke szerint abnormálisan magas büntetési tételeket kiszabni ebben az ügyben, rajtatok kívül miért tűnik fel ennyi embernek, hogy ezeket az ügyeket valahogy mindig a fidesz érdekei szerint kezelik?"

Mint már elhangzott, a jelenlegi főüügyészt ez a kormány választotta... a szamélyével nyilván a fidesznek akartak kedvezni.

öregmogyi 2010.03.31. 11:44:18

Ezt az ügyészt is a Fidesz választotta, vagy mi?

Zusi haverod magának kereste a bajt! Miért nem tanúskodott a megbízói ellen???
Ha neki ez megéri... hát akkor üljön szépen.
Az MSZP fizette ki helyette az 50 milliót, úgyhogy gondolom elvárták cserébe, hogy kussoljon.

Az meg külön arcátlen egy (feltehetőlen balos-libbanttól), hogy a gyilkos cigányok arcpirító 4éves bűntetését van képed felhozni!!!!

Ez az ügy felháborító, és nem ennek fényében a Zusi-ra kirótt 8 év.

Ilyen alapon írjam le, hogy a barcsi srácok pár pofonért (felpofoztak egy cigány nőt) KÉT ÉVET kaptak!!
Namost akkor ehhez képest nézzük Zusit? -vagy inkább önmagában kéne? (vagy ez utóbbi már túl fájdalmas lenne neked?)

Szarazinda 2010.03.31. 11:45:21

ben2 látod, te is a tipikus képviselője vagy annak, amit írtam.

Teljesen mindegy mik az érvek, mik a kérdések, te eldöntöd, hogy a szocik ilyenek, meg a szocik olyanok. Csak a kérdésre nem tudsz válaszolni: miért kellett minden összehasonlítás szerint irreálisan magas ítéleteket hozni egy szarod 75 milliós ügyben, amikor te is pontosan tudod, hogy ennél nagyságrendekkel súlyosabb ügyekben sokkal enyhébb ítéletek születnek.

sorokinV 2010.03.31. 11:47:33

@Kard:

"Hmmm ez érdekes most, hogy jobban belegondolok nekem is az összes jogász ismerősöm fideszes."

Műveltséggel és az intelligenciával összefügg a pártszimpátia :D

Nálatok meg sok csőszerelő, lakatos és munkanélküli van.

frmn 2010.03.31. 11:49:12

@Szarazinda: Erről kérdezd a jelenlegi kormány (négyen leírták már, igazán észrevehetnéd ezt az apró körülményt is) által választott ügyészséget, illetve a bírót, aki az itéletet hozta.

sorokinV 2010.03.31. 11:49:15

@Szarazinda:

Mint írta: nem Cusi kapott sokat, hanem a többiek kevesebbet!
Kápis?

M@tyi 2010.03.31. 11:53:45

Lehet azon vitatkozni, sok-e a 8 és fél év, meg, hogy gyilkosságért mennyi jár satöbbi...
DE, amivel nem lehet vitatkozni az az, hogy Magyarországon jelen pillanatban FELBECSÜLHETETLEN károkat okozott a rendszerváltás óta elkövetett szemét "politikusi"magatartás, aminek egy (figyelem csak egyetlen egy!) eleme Z.J. és társainak ügye.
Ne csodálkozzunk, kedves bloggerek, ha ebben az országban mindenki azt hiszi, hogy bármit megtehet! Azért tesszük, mert az elöljáróinktól, a vezetőinktől ezt látjuk. El lehet kúrni , aztán ki lehet szivárogtatni, ahogy éppen teátrálisan bevalljuk; csak egyet nem kell: eltakarodni a magyar politikából. (Sőt, aztán cinikus módon még kiadjuk DVD-n is, ugye?! Csak utána, majd ha a gyerek azt mondja érettségi előtt, hogy "lóf@szt sem tanultunk 4 évig", ne legyünk meglepődve...)
Ebben az országban lehet program nélkül elindulni egy választáson, ez így teljesen rendben van a választásra jogosultak 5x%-nál, de azon kiakadnánk, ha az álláshirdetésünkre jelentkezne valaki, aki közölné, hogy nem hajlandó semmit elárulni a rátermettségéről, az elképzeléseiről, de mi csak nevezzük ki gyorsan vezérigazgatónak, aztán majd minden milyen frankó lesz...
Ezt látjuk, ez a norma. Miénk a gyár, haza lehet lopni. Ha a miniszter, meg a miniszterelnök, meg az államtitkár, meg a közlekedési vállalati vezér, meg a pógámester helyzetbehozhatja a saját haverját, én miért ne tehetném meg?! Ha a rendőr dandártábornok pics@részegen karambolozhat és utána vígan, büntetésmentesen vezethet, akkor nekem senki ne merészeljen integetni, hogy miért előzök záróvonalon, miért megyek a buszsávban, miért parkolok tilosban...
Szóval, lehet várni a pillanatot, amikor minden politikai erő és híveik is úgy érzik, hogy oké, legyen ez vagy az az első ügy, amiben végre megpróbálunk rendet tenni, vagy egyszer el kell kezdeni a rendrakást. Arra várni, hogy majd egy olyan ügyet találunk, ajol senki nem sérül a pártpreferenciája - szerintem - reménytelen. Igenis lebegjen már Damoklész kardja, IGENIS ÜLJÖN ARÁNYTALANUL SOKAT ZUSCHLAG JÁNOS, IGENIS KEZDJEN EL VÉGRE PÉLDÁT STATUÁLNI AZ ORSZÁG, IGENIS VÁLLALJUK MÁR FEL A FELELŐSSÉGÉT A SAJÁT TETTEINKNEK A POLITIKÁBAN ÉPPÚGY, MINT OTTHON, VAGY ÉPP AZ UTAKON!!! Ha nem változunk, marad nekünk Fletó jótanácsa: El lehet menni...

MosoMasa 2010.03.31. 11:54:03

Kovács István állatgazdálkodási vállalkozót (sertéstenyésztő) 3 évere ítélték adó ügyei miatt - részben saját hibáján kívül nem fizetett be 35.742 Ft adót. Ezt később haladéktalanul pótolta, de az ügy veszélyessége miatt 4 és fél év büntire itélték amit enyhítettek 3 év letöltendőre.
Indoklásnak elég annyi, hogy ha ő nem fizeti be az adóját, akkor hogyan pótolják vissza az elsikkasztott - szégyen kimondani - mostmár milliárdokat?

Szarazinda 2010.03.31. 11:54:09

@vastudo: ne legyél már álnaiv. Sokan elsorolták már előttem: Kaya Ibrahim, Joszip Tot, cégfantomizálások, sportcsarnok beléptető, Ezüsthajó, az akkori SZDSZ, a kisgazdák parkolóban átadott "dokumentumai". 2002-ben, amikor a fidesz kikerült a hatalmoból tele volt ugyanúgy a sajtó a fidesz szennyes ügyeivel. De a fideszéi neked csak suttogó propaganda. Neked ez mind nem gyanús, neked nem gyanús, hogy most is mindenre a választások előtt derül fény, neked nem gyanús, hogy a BKV-ban minden mehetett rendben, de Regőczinek hirtelen jaj, de megeredt a nyelve, előtört belőle az őszinte. neked csak akkor gyanús a választások előtti időpont, ha Kósa Lajosra nézve kínos, egyébként minden színtiszta demokratikus igazságszolgáltatás.

Azt értsd végre már meg, hogy senki nem állítja itt, hogy a szocik feddhetetlenek, korrupt banda, ez nyilvánvaló. De ne legyetek már annyira naivak, hogy nem látjátok a visszásságokat. Vagy, ha igen, legalább ne képzeljétek magatokról, hogy sejhaj, de széleslátókörűek vagytok.

Mylady 2010.03.31. 11:54:36

Nem sajnálom Zuschlagot, mert megérdemli a büntetést.
De
1. hol a többi? erősen kizárt, hogy ő ma az egyetlen a magyar politikai elitben, aki lop, csal, hazudik.
2. "kicsit" aránytalan a büntetés. mások sokkal többért sokkal súlyosabb bűnökért kevesebbet kaptak.
(nem, az ellopott pénz nagyrészének visszafizetése nem menti fel)
nyilvánvaló, példát akartak statuálni.

öregmogyi 2010.03.31. 11:59:01

@Szarazinda: ha valakinek leszólnak az NBH-tól, hogy vigyázzon mert lehallgatják, akkor annál szerinted mi súlyosabb?

Neszójábéé 2010.03.31. 12:00:27

Nincs ebben az országban semmi baj lop mindenki,jól élünk.
Akik ráérnek itt kommentelgetni azok mind részesei a nagy fazéknak amiből lehet falatozgatni,velem egyetemben.
Akik szarul élnek azok nem interneteznek,és ha lehugyozzák az utcán a falat felháborodunk,de mi ha lehugyoztatjuk a kutyánkal a falat nem háborgunk,pedig detto olyan büdös az is.
Messze még a lejtő alja.
Tovább előre a lenyini úton,még mindíg járható..

frmn 2010.03.31. 12:02:17

@Szarazinda: Egy kicsit sarkítani fogok. Nyilvánvaló, hogy van egy prekoncepciód, amelyet minden áron igazolni szeretnél. Ami nem más, mint az, hogy korábban a fidesz által választott Polt Péter pártutasításra cselekedett, a jó Kellernek csakis ezért nem sikerült egyetlen ügyet sem eljuttatnia nyomozási fázisig (közpénzből), ráadásul az mszp által választott jelenlegi ügyész (a neve nem ugrik be) is a fidesz utasítására cselekszik, ezért hoznak épp most és épp ilyen súlyú ítéleteket. Jól látom? Ha igen, akkor csak azt kérdezném, hogy ezt komolyan is gondolod?

M@tyi 2010.03.31. 12:02:29

@M@tyi: Még valami: itt nem szocikról, meg fideszesekről van szó, kedves bloggerek!
Számomra a leghiteltelenebbek épp azok a személyek (nem pártok, nem pártok tábora, hanem individumok), akik habzó szájjal követelik meg az én toleranciámat, miközben ők képtelenek kilépni az általánosítás, kollektív felelősségre-vonás "bűvköréből".
Egy MSZP-ést elítéltek? Minden MSZP-s bűnöző! Egy Fideszes lopott? Minden Fideszes lop!
Látjátok? Épp erre találták ki az ügyészséget, meg a bíróságot. Hogy lecsukja, - ne az összes Fideszest, hanem XYZ-t, aki bűnt követett el.
Más kérdés, hogy mivel eddig nem ítéltek el senkit, a pártok sem löktek ki maguk közül senkit, senki sem adta be a zsíros közhivatalban a lemondását egy-egy hiba miatt... El kell kezdeni!

Brukk 2010.03.31. 12:03:38

@Mylady: Jönnek szép sorban. Sokan egyelőre még előzetesben.

Az egész cikk meg tartalmát tekintve gyakorlatilag megegyezik Zuschlag utolsó szó jogán elmondottakkal.

sorokinV 2010.03.31. 12:04:17

@Szarazinda:

Ha csak ennyi ügye van a Fidesznek, akkor egészen becsületes társaság. Ennyit az MSZP 3 nap alatt összehoz.

rnmr (törölt) 2010.03.31. 12:04:18

mondom, kirakatper, cirkusz a népnek. 2-3 évente egy ilyen, és máris mindenki azt hiszi, hogy keményen fellépnek az állami szintű tolvajkodással szemben, noha közben ugyanúgy síbolják a milliárdokat. vmi filmben láttam, hogy amikor át akarnak vinni a határion két kamion brogot, akkor ez előttük áthaladó kocsi kesztyűtartójába bedobnak fél kilót, azt feljelentik, és a kamionok kényelmesen átmennek a több tonna szerrel. itt zuschlag a fél kiló. kb az arányok is stimmelnek.

Szarazinda 2010.03.31. 12:04:20

Az, hogy a főügyészt ki választotta, egyáltalán nem biztos, hogy annyira lényeges. Nem a főügyész képviseli a vádat, hanem ez a konkrét ügyész, nem a legfelsőbb bíróság elnöke ítéljkezik, hanem ez a konkrét bíró.

Sajnálom, de kicsit sok jel mutat arra, hogy kőkemény politikai elfogultság van az ítélet mögött, nekem is az az érzésem, bizonyítékom nincs rá, hogy nem véletlenül tűnik úgy évek óta, hogy a jogásztársadalom jobboldalra elfogult.

Nem állítom, hogy Magyarország klasszikus, kemény diktatúra, ahol a főügyész leszól és minden eldőlt, de azt sem, hogy olyan fejlett demokrácia, ahol a polikai elfogultságot az igazságszolgáltatás szereplői teljesen és tudatosan ki tudják zárni. Kicsit balkáni, oroszos állapotok uralkodnak. Azt gondolom, hogy a politikai jobboldalnak igenis tapinthatóan erősebb bástáyi vannak az igazságszolgáltatásban, mint a baloldalnak. Ez nem abszolút, nem mindenható, de tapintható és hatással van az ítéletekre.

Szarazinda 2010.03.31. 12:05:14

@öregmogyi: abszolút súlyos, egyetértek. A kérdés nem erről szól.

sorokinV 2010.03.31. 12:07:51

@Szarazinda:

Mi a valószínűbb?

a, Az ügyészség és a bíróság jobboldalra elfogult
b, Az MSZP tele van korrupt szarházival

Helyes megfejtéseket ide várjuk!

Szarazinda 2010.03.31. 12:09:41

@vastudo: persze, hogy van prekoncepcióm, ahogy neked is. Itt mindenkinek van pre- meg poszt- meg mindenféle koncepciója erről az ügyről (egyébként az enyém pont nem a Polt Péterrel kapcsolatos).

Ettől a kérdésre még mindig nincs válasz: miért kellett egy piszlicsáré ügyben ilyen súlyos ítéletet hozni?

Szóval nem prekoncepcióm van, hanem véleményem.

Szarazinda 2010.03.31. 12:12:25

@sorokinV: Az én véleményem szerint mindkét állítás igaz. Az egyiket legalább négyévente el lehet küldeni a francba (ez most meg is fog történni szerencsére), de az igazságszolgáltatás pártatlanságának eltűnése nagyon nagy tragédia, szerintem.

gorcsev54 2010.03.31. 12:13:00

Végre egy írás ami megpróbál korrekt lenni.Nem állítom, hogy mindenben oké ,de senki sem foglalhatja tökéletesen össze a dolgokat, annál sokkal bonyolultabb.

sorokinV 2010.03.31. 12:13:20

"1. rendű vádlott: Zuschlag János korábban az MSZP országgyűlési képviselője, az Ifjú Szocialisták Mozgalom ügyvezető elnöke, a Bács-Kiskun megyei MSZP ügyvezető elnöke, kiskunhalasi önkormányzati képviselő, a Bács-Kiskun Megyei Közgyűlés szocialista frakciójának tagja. Első fokon 8,5 év börtönbüntetésre ítélték bűnszervezetben elkövetett csalás miatt."

A "piszlicsáré" ügy. Érdemes néha olvasni és akkor nem írtok olyan hülyeségeket, miszerint sima csalás volt!
Bűnszervezet!!!!!

sorokinV 2010.03.31. 12:16:25

@Szarazinda:

Amúgy a demokratikus berendezkedésünk és a 3 köztársaság elleni legdurvább támadás az ítélkezés függetlenségének a megkérdőjelezése és az igazságszolgáltatás tekintélyének aláásása!

Szal' kedves cuclisták, ezek szerint a közt. és a dem. csak szavakban fontosak nektek, mikor a demokratikus hozzáállást gyakorlatban is bizonyítani kellene, akkor nem megy!

Bruhahahaha!

Brukk 2010.03.31. 12:20:43

@Szarazinda: Igen, csak tudod, éppen 2002-ben a remélhetőleg most leköszönő kormány egy egész hivatalt állított fel többek között az általad említett fideszes ügyek kivizsgálására. A vezetője Keller László volt.
Megkapott mindent, pénzt, apparátust, amit akart. Mit tudott felmutatni? És hol van most egyáltalán Keller?

Az meg igenis vérciki, és nem álnaívságból mondom, de példátlan, hogy egy komplett ifjúsági szervezetet azért kellett megszüntetni, mert kis túlzással az egész garnitúra börtönben van.

Labancz 2010.03.31. 12:22:25

Látom kezd kialakulni a "te csirkefogód a nagyobb bűnöző" hangulat".
Háborúztok itt egy biliben, csak azt nem látjátok be, hogy fidesz-drukkerből nem lesz mszp-fan és fordítva. A politikusok pedig köszönik, jól vannak. Miközben már szokják az mszp-fidesz nagykoalíció gondolatát. Nehogy ő szőkesége ex. balóné odajusson a húsosfazékhoz. Pedig már az a csürhe is nagyon éhes.

Szarazinda 2010.03.31. 12:23:06

@sorokinV: ja, értem, tehát válasz még mindig nincs az igazságszolgáltatás minimum gyanús viselkedésére, de a legdurvább támadás az, ha valaki ezzel kapcsolatban kérdéseket tesz fel.

Még mindig nem értem ezt a "nektekezést". Milyen demokratikus hozzáállást kellene "nekünk" bizonyítani a gyakorlatban. Különben sem vagyok cucilista.

Bruhahaha

sorokinV 2010.03.31. 12:26:31

@Szarazinda:

Inkább a vádat kellene bizonyítani! Tudod, az "ártatlanság védelme", ahogy Feri karjába omló Bernike mondta.
Szal' vedd elő a ítélet indoklását és elemezd ki, mely részeken látható az elfogultság. Amíg ez nincs meg, addig csak a "pofátok nagy, nem a zsömle kicsi", hogy a másik büszke progresszortól is idézzek nektek!

Bruhahahaha!

soroslo 2010.03.31. 12:26:41

Ettől mélyebben már nem nagyon lehet.....
Amikor a kevés bíróság elé került MSZP-s korrupciós ügyet az állítólag jobbra húzó ügyészségre akarjátok kenni.
Számalmas

Devil 2010.03.31. 12:28:00

Kapott mar valaki egyaltalan ennyi evet bunszovetkezesert?
Emlekszem volt par eve egy komoly gazolas talan Budaorson, egy muszaki nelkuli kocsiban egy jogsi nelkuli sofor letarolt egy buszmegallot benne 4 vagy 5 emberrel, volt aki meg is halt, na az ha jol tudom 3 evet kapott. Meg a pecsi gazolo is aki nagymamat+kisunokat a zebran halalra gazolta.
@sorokinV: Es ha nem ertek egyet egy itelettel akkor az az en hibam??? Mert nem. Es meg se szolaljak??? Mert de, allampolgario jogom. A "zigazsagszolgaltatas" meg sajat magat assa ala, pld mori bankrablas, Zsanett-ugy, es ez az igazi tamadas az alkotmanyos rend ellen.

Szarazinda 2010.03.31. 12:29:20

@Brukk: pontosan erre céloztam: ha Toller bármit is talál, ha nekiáll börtönbe zárni a fideszes bűnözőket, akkor menne itt a pampogás, hogy szegény fideszeseket üldözik a csúnya komcsik. Nézzetek már magatokba, nem ezt mondanátok?

A 2002-es választások után nem véletlenül jött a fidesz azonnal mindenféle lehallgatási ügyekkel, amelyek közül egyet sem tudott végül bizonyítani.

Mégegyszer mondom: Zuschlagnak börtönben a helye. De nem 8 és fél évig. Irreálisan magas, egyértelműen politikailag motivált. Higgyetek, amit akartok. 75 milliós perérték igenis piszlicsáré. A bűnszervezetet megállapítása pedig pontosan ugyaebbe a kategóriába tartozik. Ezeregy más esetben is meg lehetet volna állapítani nem tették, itt is el lehetett volna tőle tekinteni, nem tették.

Nyers Fa 2010.03.31. 12:29:26

@M@tyi: Igazad lenne, ha ez az ítélet nem azt bizonyítaná, ami ellen ágáltál. Nem azért kapott Zuschlag 8 évet, mert ennyi járt, hanem mert odaszóltak.
Ettől függetlenül teljesen igazad van, tényleg el kellene már kezdeni. Az ország nagy része lop. Van aki 100 milliót, van aki csak pár ezer forint értékű irodaszert. ( ez 300e közalkalmazottal számolva elég nagy összeg)
Mindenki nézzen magába és lépjen a tisztesség útjára.

gunyoros 2010.03.31. 12:30:30

Nos én csak a "ne mi kapjuk a legtöbbet" ügyet ismerem, ami a hivatali hatalommal való visszaélés eklatáns példája. Ahol a tisztelt bíróság nem a kijelentést nézte, hanem azt, hogy lehetett-e taggyűlés. Érdekes módon az elnök úr baráti ismeretségének rokonai ültek a bírói pulpituson. Másodfokon, mert ugye első fokon az elnök urat elmeszelték.

Bezony érdekes dőlése van kis hazánkban az igazságszolgáltatásnak.

Tudomásul kell venni, ez is az egész pályás letámadás része.

Szarazinda 2010.03.31. 12:30:38

@sorokinV: örülök, hogy ennyire bízol a magyar igazságszolgáltatásban. Addig amíg annak a bizonyos f*-nak a jó végén vagy.

Nyers Fa 2010.03.31. 12:33:43

@sorokinV: Büszke vagy arra, hogy a jog köpenyébe mindent bele lehet bújtatni?
Ezért tart itt az ország, nem az a fontos, hogy tisztességes, igazságos legyen, hanem, hogy jogszerű. Amit törvény nem tilt azt lehet? Büszke lehetsz magadra, és az elveidre.

sorokinV 2010.03.31. 12:39:36

@Szarazinda:

Mivel nem vagyok korrupt politikus (másmilyen sem), ezért nincs problémám az igazságszolgáltatással!

A többi kapcsán: 75 milla milyen értéknek tekintendő, a bűnszervezet, a folytatólagosan elkövetett csalás kapcsán olvasgasd a BTK.-át!

Az, hogy más köztörvényes ügyekkel összevetve soknak tűnik, evvel kapcsolatban a gyengeelméjűek kedvéért huszonkettedszerre is leírom:
1, NEM CUSI KAPOTT SOKAT, HANEM A TÖBBI KEVESET!
2, A BTK EGY KALAP SZAR
3, LEX REX

Brukk 2010.03.31. 12:40:43

@Szarazinda: Jó, azt elfogadom, bár nem ismerem az ügy részleteit, de ilyen kárösszegnél, a kár nagyobb részbeni megtérülése mellett tényleg eltúlzottan soknak tűnik a 8,5 év.

De továbbra is azt mondom, a szándék is, meg a lehetőség is adott volt. Ehhez képest Várhegyi (vagy Várhelyi) Attila ügyén kívül most nem tudok olyan ügyről, ahol valóban elmeszeltek volna fideszes politikusokat, és sajtó visszhangot is kapott volna, "nagy-ügy"-ként kezelve.
Polt Péterrel kapcsolatban is az volt a fő érv, hogy "fideszes". Ehhez képest most is azt mondani, igen mert a főügyész fideszes?

zorgne 2010.03.31. 12:41:15

Ez felháborító! Eddig nem akartam de most elgondolkodtam azon, hogy az MSZP-re szavazok.

sorokinV 2010.03.31. 12:43:06

@Nyers Fa:

Te köbgyökér! (Személyeskedésben jó vagyok, ha már elkezdted)

Az egészen tudatlan tuskók állítják csak szembe a törvények uralmát az erkölccsel! (Mint te és a Pártod). A kettőnek egymás mellett kell működnie, de ítélkezni a bíróság csak a hatályos jogszabályok figyelembevételével tud! Ha te mást szeretnél, akkor költözz Észak-Koreába, te kis kommer!

Nyers Fa 2010.03.31. 12:57:47

@sorokinV: Szal' vedd elő a ítélet indoklását és elemezd ki, mely részeken látható az elfogultság.

Erre írtam, hogy a jog köpönyegébe van bújtatva, de szerinted ez rendben van.
Ha kicsit műveltebb lennél, tudnád, hogy egy jogszabályt többféleképpen lehet értelmezni, mint ahogy te is teszed a demokráciával. Bár lehet, hogy csak fiatal vagy, nem tudom, de az indulatosságod meglepő. Mindenesetre olvasgass több történelmet, meg szépirodalmat, talán finomodik egy kicsit az igazság iránti fogékonyságod és a másképpen gondolkodók megértésére való törekvésed.

Aki másképpen gondolkodik azt nem kirekeszteni, hanem megpróbálni megérteni és elfogadni kell.

rnmr (törölt) 2010.03.31. 12:58:05

szerintem meg te és a pártod! :DDD de jó hogy már itt tartunk!

sorokinV 2010.03.31. 13:04:47

@Nyers Fa:

Na, jön a negédes baller csicsogás az élet szépségéről és az egymás megértésének a fontosságáról! Döntsétek már el, hogy mit akartok! Egyszer "le kell verni a jobboldalt" meg "rajtunk kívül mindenki náci", aztán mikor egyre gyakrabban kattan a karperec rögtön előkerül az "egyesüljünk a szeretetben, hisz mindannyian emberek vagyunk" szöveg!

Taszít az alakoskodásotok!

Amúgy papírom van róla, hogy ismerem a történelmet! :D
Szal' ezt is benézted, bogaram! És a történelem pont arra tanít, hogy a jakobinus, nép ellenében népet boldogító kommerekben nem szabad megbízni! Az életkor meg állapot, nem eredmény! Sőt, egy kor után kontraproduktív, mert szenilissé válik az ember, meg elbutul, azt szocialistává lesz...

sorokinV 2010.03.31. 13:09:02

@Nyers Fa:

Amúgy továbbra is várom, hogy tételesen elemezd az ítéletet és rámutass, hogy mely pontokon figyelhető meg az ítélkezés elfogultsága! Te írtad, hogy többféleképpen lehet értelmezni egy jogszabályt (a valóság ellenben az, hogy a jogszabályhoz értelmezési rendelkezéseket csatolnak, hogy ne legyen káosz, de ezt a magadfajta műveletlen tahó honnan is tudhatná), szal' kezd el értelmezni a te szájad íze szerint és támaszd alá a mondókádat!

Szarazinda 2010.03.31. 13:14:05

@sorokinV: szerintem meg higgadj le. Annyira szánalmas, hogy soha általunk ki nem mondott ítéleteket adsz a szánkba, de közben te magad gond nélkül címkézel mindent és mindenkit. Aki veled nem ért egyet az népet boldogító jakobinus baller, és az negédesen csicsog.

Egyfelől senki nem állította, hogy mindneki náci "rajtunk kívül", már megint megy ez a névmásozás, erről sem tudsz leszokni, másfelől fel nem merül, hogy, és akkor most bemegyek az utcádba, te meg népet boldogító jakobinus jobber lehetnél?

Pontosan erre utaltam az első hozzászólásomban. Azt értsétek már végre meg, hogy miközben ezzel, azzal, amazzal vádoltok, címkéztek mindenkit, akinek a tiétektől eltérő a véleménye, ti kikéritek magatoknak a vélt címkézést.

Itt felvetettünk néhányan egy problematikus jelenséget a magyarországi igazságszolgáltatással és ezzel a konkrét ítélettel kapcsolatban, te meg itt hisztizel.

Szarazinda 2010.03.31. 13:17:37

Nem beszélve arról, hogy Nyers Fa is és mások is pontosan rámutattak arra, amire akarsz, ezerszer: elképesztően irreális nyolc és fél év ebben az ügyben. Ennyi. Rá van mutatva. Most örülsz?

Nyers Fa 2010.03.31. 13:18:01

@sorokinV: Erről beszélek! Papírod van róla, ez számít. Ez nem jelenti azt, hogy ismered is. Az a lényeg, hogy papírod legyen róla!

Hiába csatolnak, káosz van, vagy ezt sem látod?
Úgy látszik nem olvastad múlt héten a korrupció kutatóval készült interjút. Mondjuk megértelek, minek, korrupció csak az mszp kormány alatt van, ahogy jön a fidesz, nyoma vész a korrupciónak.

Én nem ismerem részletesen az ítéletet, de ha ismerném sem lennék előrébb.

Mint ahogy ennek az ítéletét sem.

Virág Lászlót a Hajdú-Bihar megyei önkormányzat korábbi alelnökét, később a város tulajdonában álló Debrecen Airport Kft. vezetőjét különösen nagy vagyoni hátrányt okozó hűtlen kezelés bűntette és magánokirat-hamisítás vétsége miatt a Debreceni Ítélőtábla 2007. december 6-án jogerősen 1 év 6 hónap (2 év próbaidőre felfüggesztett) börtönbüntetésre ítélte. Virág a megyei önkormányzat alelnökeként 2002 júliusában úgy engedélyezte 88 millió forint átutalását egy kivitelező cégnek, hogy tudta: az elvégzett munkálatok mindössze 52 millió forint értékűek. Szeptember 15-től a Debrecen köztisztaságáért felelős AKSD Kft igazgatójává nevezte ki az önkormányzat.

Ez 36millió az adófizetők pénzéből, 2 év felfüggesztett.
Valaki magyarázza meg.

sorokinV 2010.03.31. 13:24:12

@Szarazinda:

Nem vettetek fel semmit, csak próbáljátok másra kenni a szarotokat!
Még egyszer: Aki olyan súlyos állításokat fogalmaz meg, miszerint az igazságszolgáltatás súlyosan elfogult politikailag, az minimum támassza alá valamivel! Egyikőtök sem jutott még el idáig!

A negédes csicsogás rögtön előkerül, amint kiderül, hogy védhetetlen és vállalhatatlan az álláspontotok. Fura, nem? Én speciel nem vagyok kíváncsi a vélemények sokszínűségéről szóló csicsogásra, ha tényekről beszélünk! A tények ismerete után le lehet vonni számtalan következtetést, amennyiben a logika elemi szabályait tiszteletben tartjátok, de ez messze van, mivel az alapvető tényeket vitatjátok!
A címkézést meg ne kérd ki, lehetőleg! Nincs rá jogod! Amilyen undorító, kirekesztő szövege van a szoclistáknak, hiába hisztizel, ha visszakapjátok!

M@tyi 2010.03.31. 13:24:13

@Nyers Fa: Van egy mondás: Szerintem meg nem szóltak oda. Ez van a BTK-ban.Ez a törvény, ha ezt a hibát követted el, ez lehet a büntetésed. Ok és okozat. Következmény. Felelősségvállalás a tetteimért.
Megteszem, de elfogadom a játékszabályt: ha megdőlök, le kell ülnöm, le kell mondanom, el kell tűnnöm a színpadról. Ennyi. és nem több, nem kell büntetőhadjárat, vége a középkornak.
Csalás? Ennyitől-ennyiig terjedő büntetés.
Bűnszövetkezetben? Akkor kicsit több.
Pont ez lenne e lényeg: alkalmazni végre a törvényeinket - mindenkire egyformán.
És akkor nem polemizálna senki például egy "zsidó-veszélyre" figyelmeztető Barrikád-címlapon, hanem Pörzse mehetne jogerősen a töprengőbe...mert van erre a bűncselekményre vonatkozó törvény. Ééééés pont. És nincs emeszpézés, meg fideszezés.

sorokinV 2010.03.31. 13:26:52

@Nyers Fa:

Bazz", ha papírom van róla, az azt jelenti, hogy nem értek hozzá? LOL

Nyers Fa 2010.03.31. 13:28:27

@sorokinV: Nem ezt írtam, szerintem te is tudod.

Szarazinda 2010.03.31. 13:34:20

@sorokinV: sorokin, szerintem vedd be a nyugtatótad. Garantálni nem tudom, de lehet, hogy attól lehiggadsz, és felfogod, amit mondani akarunk itt néhányan.

Amúgy meg utoljára mondom (klegfeljebb a nyugtató hatása után újra olvasd el a bejegyzést)

Nem vagyok szoci. Nincsenek szarjaim, semmit, senkire nem akarok kenni.

Ez nem egy jogi folyamat, ahol én vagyok a vádló, én vádolom az igazságszolgűltatást elfogultsággal, tehát nekem kell bizonyítanom. Ez a véleményem, nekem és sok más embernek is. Neked ennek az ellenkezője a véleményed.

Neked pont annyira kell bizonyítanod ennek az ellenkezőjét, ezt hívják vitának.

Én a véleményemet alátámasztottam elég sok mindennel a bloghoz fűzött kommentjeimben, de csak komcsizol és címkézel folyamatosan.

Ha pedig tényleg azt hiszed, hogy a Fidesz, vagy a velük együtt annak idején kormányzó Kisgazda párt (lásd MSZP-SZDSZ koalíció) maga a megtestesült tisztesség szemben a csúnya korrupt MSZP-vel, akkor meg minimum naiv vagy.

Azt sem tudom, mit kapunk vissza MI. Én semmit, az biztos, mert semmit sem követtem el. A szocik pedig úgy általában visszakapnak mindent, csőstül, lásd a mai ítélet.

Eleve nem értem, hogy a szocik szerinted kirekesztő szövegei (nem tudom, mennyivel kirekesztőbb a szocik szövege más pártokéinál), hogyan kacsolódnak egy korrupciós üggyel kapcsolatos ítélethez.

Vagy csak valamiféle bosszúra szomjazol vélt sérelmeidért?

Szarazinda 2010.03.31. 13:36:56

Ha jól tudom a Zuschlag ítéletben egy sok mindnennel megvádolták Zuschlag Jánost és társait, de a "szocik kirekesztő szövegeivel" nem. Egyébként.

frmn 2010.03.31. 13:40:01

@Szarazinda: Az a baj, hogy egy személyes véleményt nincs mivel "alátámasztani", ugyanis ha alá tudnád támasztani valami konkrétummal, már bizonyítható tény lenne. De ilyenről jelen esetben szó sincs. Csak kijelented, hogy az igazságszolgáltatás jobbra húz (jelen esetben, de szerinted nyilván minden esetben) én pedig erre azt mondom, hogy szerintem meg nem. Kinek van igaza? Ez részedről csak játék a szavakkal, semmi más.

sorokinV 2010.03.31. 13:42:06

@Szarazinda:

Elértünk a végtelen ciklushoz...
Még annyit, hogy különbség van a tényállítás és a vélemény között. Persze, ez magas nektek (igen - nektek)

Én lépek, ti meg ismételgessétek, hogy a csúnyagonosz PoltPéter elítélte azt a drága Cusit, aki csak némi aprópénzt tett el, amiért normális helyzetben max kap 3 hónap felfüggesztettet!

Szarazinda 2010.03.31. 13:44:50

@vastudo: ez kétségtelen tény, de kicsit túl sok minden mutat erre az utóbbi években, túl sok a gyanús dolog, túl sok embernek ez a véleménye. Az elején is leírtam, hogy bizonyítani nem tudom.

Aki pedig ezzel vitatkozik annak pedig az ellenkező a véleménye, ami úgyanígy csak játék a szavakkal. Érzelmeket, elfogultságot nem lehet bizonyítani. Ennyi erővel kár a kérdést feszegetni.

Szarazinda 2010.03.31. 13:46:52

@sorokinV: csúnyagonosz PoltPéter elítélte azt a drága Cusit, aki csak némi aprópénzt tett el

a) nem mondott ilyet senki
b) én is lépek, te is ismételgesd a saját monomániádat.

Ezek szerint hatott a nyugtató

Nyers Fa 2010.03.31. 13:52:13

@vastudo: Erről van szó, Sorokinnak elég lett volna annyit írnia, hogy nem értek egyet, én másként látom.
Ehelyett komcsizott, ballerezett stb.. Ezt kifogásoljuk itt néhányan, nem azt, hogy másként gondolkodik, mert vele ellentétben mi nem vagyunk vérig sértve, ha valakinek más a véleménye.

subabubba 2010.03.31. 15:34:40

@is: Zuschlág bizonyítottan sikkasztott, a többi ifjúpolitikus szereplő meg csak találgatás. Ennyi erővel Újhelyi Istvánt is mondhattad volna, persze ő azóta már a sávolyi projekt mentoraként ügyködik.

subabubba 2010.03.31. 15:43:47

Ja most már kezd összeállni, mi ez a Fideszfigyelő blog. Fideszes színekben, Fideszes arcokkal a szart lapáttal jó magasra feldobni, hogy aztán mindenhova jusson. A jól bevált sárdobálás. egy itéletnél nem lehet arra hívatkozni, hogy "a másik is"...

Vellai itélete döbbenetesen kicsi, Zuschlág ítélete meg nem jogerős. És az ügyek hossza tekintetében Z. ügye elég expressz lett tárgyalva.Azt, hogy mindenhol korrupció van, minden pártban, ezzel egyet értek, csak hiteltelen egy ilyen nyilvánvalóan politikailag elfogult blogban Zuschlág elítélése révén előrángatni egy méásik pártot.

Frank'Leó 2010.03.31. 17:17:46

@subabubba:
"Vellai itélete döbbenetesen kicsi" - kemény véleményed van az igazságszolgáltatásról

"Z. ügye elég expressz lett tárgyalva" - hm... egész megértő vagy az igazságszolgáltatással.

"Azt, hogy mindenhol korrupció van, minden pártban, ezzel egyet értek" - végre egy kiegyensúlyozott vélemény.
Ezek után már csak abban reménykedjünk, hogy az igazságszolgáltatás is kiegyensúlyozott lesz április után.
A reményhal ...


süti beállítások módosítása