Hírek és kommentárjaink

Goldenblog-díj

goldenblog_szeles_1.png

Csatlakozz a Facebook-on

Utolsó kommentek

Hírmátrix

A Fidesz átverte Dzsudzsákot?

2010.02.05. 09:49 - eroica

[7.jpg]Dzsudzsák Balázs a következő szöveggel indokolta, hogy a Fidesz kampányarca lesz.

"Nekem mindegy, ki van hatalmon, ha végre épül Debrecenben vagy Budapesten stadion, amiben a Loki vagy a válogatott európai körülmények között szerepelhet" – mondta, és kifejtette, a politika nem érdekli.


Tehát Dzsudzsák azért támogat - kulturáltan - egy pártot, mert az segít a profi csapatok stadionépítésében.

Orbán rá két napra a következőt nyilatkozta:
"A profi labdarúgásra nem szabad, az iskolai sportra, az utánpótlás-nevelésre viszont kell költségvetési pénzt költeni."
 

Innentől kezdve két lehetőség van, ha Dzsudzsák tényleg a stadionok miatt vállalta:
1. Orbánék jól átverték Dzsudzsákot, mert nem adnak a stadionokra támogatást.
2. Orbán a választókat veri át, mert mégis lesz állami támogatás a profi stadionokhoz.

Bár nem értjük, hogyha állami pénzből "nem szabad" a profi labdarúgást támogatni, akkor miért vett az Orbán-kormány 4,4 milliárdért stadionbeléptető-rendszereket.
Továbbá miért kellett az állami pénzből gazdálkodó Magyar Fejlesztési Banknak 22,5 milliót költenie arra, hogy egy leszállóágban lévő brazil focistát fél évre szerződtessen az Újpest FC?

A kép forrása a Varánusz blog, ahol több érdekes "Fidesz-Dzsudzsák" plakátterv látható.

Ha tetszett a poszt, csatlakozz a Fideszfigyelő-csoportjához a Facebook-on.

42 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://fideszfigyelo.blog.hu/api/trackback/id/tr871728612

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

M1rage 2010.02.05. 12:27:25

Már csak ennyire futja..?

órarugógerincű felpattanó 2010.02.05. 12:34:29

Igazad van. Az ilyen húszmilla körüli összegeket sokkal jobban el tudják költeni a koalíciós pártok. Pl megszámoltatják a bkv fénymásolóit.

Sparhelt · www.sparhelt.hu 2010.02.05. 12:35:10

Mivel olyan, hogy profi magyar labdarúgás nem létezik, így pénzt sem lehet elvonni belőle..

órarugógerincű felpattanó 2010.02.05. 12:44:49

A "profi labdarúgás"-ban eleve nincs helye állami pénznek. Az ugyanis vállalkozás, teccikérteni?

vidi-master 2010.02.05. 12:49:20

Orbán azt mondta, hogy a profi labdarúgásban NINCS helye állami pénznek, de az utánpótlásban és az infrastruktúra-építésben igen! az infrastruktúrához hozzátartozik a stadion és pályaépítés! a nemzeti stadion felépítése is állami feladat. egyébként Orbánnak igaza van abban, hogy Közép-Európában az állam feladat a stadionépítés ( egy bizonyos határon belül) és az utánpótlás támogatása. a stadionokat azonban nem egyesületeknek kell építeni, hanem városoknak. az egyesület bérelheti hosszú távon, olcsón a stadiont.

vercotti 2010.02.05. 12:54:32

Hát jelenleg annyi állami pénz van a magyar futballban, amennyit a vidéki önkormányzatok költenek, mert hiszen sok helyütt maga a város is a klub tulajdonosainak egyike. Ezt felülről tiltani hülyeség lenne. Más formájú állami szerepvállalásról meg ugyan miért is lenne szó a jövőben.

öntelt radírpók 2010.02.05. 12:58:52

tényleg puszta jóindulatból tanácsolom: ne erőlködjetek, ennek így semmi értelme

yafet 2010.02.05. 13:05:42

Ez akkor olyan mint az MSZP viszonya az ingatlanadóval???????

Manyizga (törölt) 2010.02.05. 13:09:04

@órarugógerincű felpattanó: 100%-ig egyetértek! Egyetlen fillért se költenék rá. Éljenek meg reklámból meg a balhézós szurkolóik pártoló tagdíjából! :)

Ejoy 2010.02.05. 13:09:59

Ezt a stadion építést amit Orbán mondott már csak azért sem értem tisztán, mert pár hónapja épp Kósa mondta, hogy ez nem ilyen egyszerű, mivel a DVSC foci csapat magán kézben van, bár a város is tulajdonosa. A stadiont nem lehet állami pénzből egy magán "cég" részére megépíteni, ez világos mindenkinek, csak Orbán a nagy lőzungok közepette ezt elfelejti közölni. A városnak sokkal nagyobb szüksége van ezer egyéb dologra (munkahelyek, bölcsődei férőhelyek, normális utak, közlekedés és még sorolhatnám) mint egy stadionra amit öt évben egyszer talán félig megtöltenének, egyébként meg még annyiszor sem!

Raka1885 2010.02.05. 13:14:02

MFB-Újpest ügyben kicsit mellé lőttél, ugyanis nem sokkal később az ÚFC tulajdonosai kivásárolták az MFB-t egy magasabb áron.

greffi 2010.02.05. 13:19:31

ez az egész iromány alapos mellélövés és ocsmány csúsztatás. és nem védek senkit, pusztán objektíven nézem a dolgokat.

Palmer Eldritch 2010.02.05. 13:20:51

pl. Egy zalaegerszegi adózó honpolgár, nem tudom mennyire örülne az ő adóforintjaiból is megépülő debreceni stadionnak. Egy profi csapat számára.
Ha még is megtörténne akkor meg fizessen érte bérleti díjat.

brlv24 2010.02.05. 13:22:09

Szánalmas ez az iromány.

Ezt ajanlom a szerzonek atolvasasra:
hu.wikipedia.org/wiki/%C3%89rvel%C3%A9si_hiba

bunko_jobbos 2010.02.05. 13:24:50

Ez cumi volt, kedves cikkíró!

Köldökszösz (csodalampa) 2010.02.05. 13:25:27

@Ejoy: Kósának a leendő miniszterelnök ígéretett tett, hogy 2 - azaz kettő - éven belül stadiont fognak építeni. (Magam hallottam a LOKI bajnoki címe után, igaz, hogy hasonlót már háromszor is volt szerencsém hallani)

Most akkor két eset lehetséges:
1. Hazudott.
2. Orbán Viktor nem lesz miniszterelnök.

Egyébként ahol tényleg profi futball van, ott egyértelműen a befektetők építik a stadiont. Ha már Dzsudzsák, akkor ugye ott van a PSV, ahol a Philips az építtető.
Csak nálunk ez is másként működik. Adott egy stadion projekt, amit meg lehet közbeszerzésben buherálni, onnan meg csak úgy dől a lé a pártkasszába, a zsebekről nem is beszélve.

Andras18 2010.02.05. 13:26:38

focira nem kell pénzt adni mert 1.magyarországon nincs profi fútball ,mindenki mennyel le a rétre egy rekesz sörrel ,és focizzon a haverokkal 2ilyen szarházi embereknek adják a fizetést akik lusták futni is ,az orrukig se látnak el 3 adják a fizetést inkább sportolóknak (kajakosoknak ,úszóknak ,tornászoknak...) mert ez amit itt ezek csinálnak az nem sport .Nehogymár egy faszfej futbalista többet keressen egy orvosnál.

Köldökszösz (csodalampa) 2010.02.05. 13:28:41

@Palmer Eldritch: Nagyjából pont annyira, mint egy debreceni polgár a 4-es metrónak. Vagy mint a zalaegerszegi stadion-felújításnak 720 millióért. (2002) Persze lehet, hogy azt a zalaegerszegiek fizették! :)

Dr Genya (törölt) 2010.02.05. 13:29:46

@Andras18: Ezzel nehéz vitatkozni,igazad van.

Pivoblog · http://pivo.blog.hu/ 2010.02.05. 13:31:01

1. Orbánék jól átverték Dzsudzsákot, mert nem adnak a stadionokra támogatást.
2. Orbán a választókat veri át, mert mégis lesz állami támogatás a profi stadionokhoz.

mindkettő igaz

stratez 2010.02.05. 13:31:27

Tudod Fideszfigyelőkém, amikor ekkora a sürgés-forgás a sitten, a rendőrségen, az ügyészségen, amikor már egy teljes Soproni Ligát ki lehet állítani, hogy a focihasonlatnál maradjunk, a szocialisták börtönválogatottjából, akkor már az ilyen szoci kampánybloggok, -bloggerek szart sem érnek...

cliffbarnes 2010.02.05. 13:33:25

@Andras18:

a faszfej futbalista már most is többet keres egy orvsonál...

Hasonmás 2010.02.05. 13:35:55

Mondok neked valamit. Dzsudzsák NEM vállalta! Ezt nagyon csúnyán benézted.

Posseydon 2010.02.05. 13:55:48

Beszéljünk komolyan elvtársak!!A két dolgot külön kell választani!! A profi focit sehol a világon nem támogatják adófizetők pénzéből.(ezért lehet az orosz maffiának több csapata is Angliába, mert saját pénzükön vették. Azért kéne, kell pár normális stadion idehaza is, mert sem jó, hogy a Debrecen végül nem a saját stadionjába játszott.Állami pénzekből kell stadionokat építeni ( Nem csak Debrecenbe)és kiadni bérbe.(mint az autópályákat építették, mert jó, hogy azok is épültek, ugye?))
Nem kellene olyanokat írni sokaknak, hogy ez Orbán érdeke, ez az ország a csapatok, szurkolók érdeke!!
Maradjunk már páran normálisak, jó?

Garison 2010.02.05. 13:59:10

Hogy is volt a híres Sváby-interjúban?:) Olvassa tovább szerkesztő úr...

Bár nem értjük, hogyha állami pénzből "nem szabad" a profi labdarúgást támogatni, akkor miért vett az Orbán-kormány 4,4 milliárdért stadionbeléptető-rendszereket.
Továbbá miért kellett az állami pénzből gazdálkodó Magyar Fejlesztési Banknak 22,5 milliót költenie arra, hogy egy leszállóágban lévő brazil focistát fél évre szerződtessen az Újpest FC?

„A mi kormányunk 1998 és 2002 között sok támogatást adott a labdarúgásnak, a tapasztalatok alapján van, ami nem volt sikeres, van, ami folytatható. Az biztos, hogy a profi labdarúgásra nem szabad költségvetési pénzt költeni" - mondta Orbán Viktor a távirati irodának.

Ez azért megmagyarázza a kőkemény keresztkérdéseidet...

A többit vidimaster már elmondta.

Az infrastruktúra kiépítése viszont nem egy klub dolga, ahhoz több kell.

Amúgy Orbán csak azt mondta, amit Sárközy Tamás évek óta: semmit a profi sportnak, mindent az utánpótlásnak!

Vannak még hasonló okosságok, pl. milyen profi az, aki nem tudja magát eltartani?

sorokinV 2010.02.05. 14:06:54

Kedves posztíró! Maga egy pöcs!
Két mondatot nem sikerült megértenie, ami valahol teljesítmény...

csillagkutya seven 2010.02.05. 14:42:26

na, megint egy okostojás, aki jól megmondja...

Aladár69 2010.02.05. 14:45:15

számomra sokkal érdekesebb kérdés, hogy ha Orbán nem akar a profi sportra költeni, akkor ezt miként magyarázza meg Schmidt alelnök úrnak, aki viszont a profi sportra szeretne még több pénzt kicsikarni a következő kormánytól. Érdekes meccs lesz :))

hááááát 2010.02.05. 14:54:50

Balázs managerét felhívják,h a focistával kampányolnának a stadion épités mellett.Igent mond.Érthető.Aztán 2 nap múlva a média már úgy tálalja ő a FIDESZ egyik arca.Most mentegetőzhet,h őt nem erre kérték fel.Na ez az undoritó.

balage_81 (törölt) 2010.02.05. 15:16:53

azért ha jól emlékszem volt egy olyan mondata hogy ha polgári kormány lenne, akkor debrecenben már állna az új stadion. namost ahhoz hogy idejöjjön 3 jó csapat 2 évben egyszer és szarrá verje a lokit, ahhoz nem kell modern stadion. majd ha 5 éven át mindig bejutnak a bl vagy európa-liga csoportkörbe és ott mutatnak is valamit, majd akkor talán érdemes lesz erre költeni.

Kopi3.14 2010.02.05. 15:18:32

Orbán nyilatkozatával csak egyet lehet érteni. amivel a gond volt, az a Dzsudzsák kampányolás felröppenésekor az információ tálalása. Balázsék nyilatkoznak, hogy tárgyalnak róla, FIDESZ honlapon pedig tényként tálalva harsogja a cím, hogy ő lesz a kampányarc.

balage_81 (törölt) 2010.02.05. 15:18:37

egyébként ott az élő példa: az újpestnek építettek a mi pénzünkön stadiont a polgári kormány idején. és? volt értelme? ugyanaz lesz mint a kihasználatlan, veszteséges széchenyi-terves fürdőkkel meg a beléptető rendszerekkel. politikai pr az egész és mi fizetjük.

Pszt! 2010.02.05. 15:45:02

"Más a kampány, más a kormányzás"

Az ingatlanadó eltörlését is habzó szájjal igérték, az alkotmánybíróság döntése után másnap már be akarták vezetni.

Vadernagyúr 2010.02.05. 15:59:51

Tisztelt "Orbánbarát" fidesz aktivista csapat. Attól, hogy vki meg merte írni a hőn szeretett vezér legújabb hazugságát, még nem biztos, hogy az MSZP bérenc. Lehet, hogy csak a visszásságokat, hazudságokat nem szereti. Ha megtaláljuk ezeket az egyik oldalon, akkor úgy illik, hogy a másikon se nézzük el. Lássuk be az önjelölt népvezérnek voltak már ennél csúnyább húzásai is.

kk_kk 2010.02.05. 16:10:40

Tényleg még mindig megéri egy ilyen blogot fenntartani? Nahát... Azt hittem már mindenki az útlevelét keresgéli a komódfiókban.

Pistie 2010.02.05. 16:17:33

Szerintem viszont már az elv nem jó, hogy profi sportra nem költenek.

Itt elsősorban nem focira gondolok, hanem olyan sportokra amikben világszínvonalon vagyunk, például vízilabda és kajak-kenu.

Ez könnyen belátható. Mert szép dolog az utánpótlás nevelés, van nekünk egy jó orvos utánpótlás nevelésünk, és mit érünk vele? Kiképezzük a világszínvonalú (?) orvosokat, akik aztán húznak külföldre jobb bérért.
Mért igazolnak át sorban magyar sportolók külföldi színekbe? Bodrogi László, Nagy Laci mondd valamit? És ez utóbbi mondta is a nyilatkozatában h mért megy át. Mert míg magyarok csóróznak, saját pénzből utaznak, addig a spanyoloknál még költőpénzt is kapnak, 600 euró / kopf.

Szép dolog a hazaszeretet, de ha egy sportoló az életét felteszi valamire, 10-15 éven keresztül napi rendszerességgel edz, hajt, és a világ legjobbjai szintjén van, akkor nem lehet elvárni tőle hogy mindezt pusziért csinálja.

Összességében, ha a profi sportnak nem adunk pénzt, akkor hiába a jó utánpótlás, ló*art sem ér!

Orbán Castro Rákosi Viktor , "itt az idő" elhúzni! 2010.02.05. 17:14:21

Orbán mindenkit, még az övéit is átveri!

A hatalmi vágyán kívül nem ismer se Istent se embert.

A szocik nagyon hülyék, de orbán a gonosz, ravasz, sunyi törpediktátor!

M1rage 2010.02.05. 17:55:18

@balage_81: Emlékszel mit mondott a vezíred? "El lehet menni". Nna, ha nem tetszik, akkor el lehet menni.

"Veszteséges fűrdők" - böfögsz bele a nagyvilágba, google nélkül egyet sem tudnál mondani, de vszeg azzal együtt sem sokat. Arról nem is beszélve, hogy na nehogy már a szponzor tehessen róla, ha sz@r az üzletvezetés - de Neked gondolom mindegy, apu megtanított agyatlanul fikázni.

balage_81 (törölt) 2010.02.05. 18:55:24

@M1rage: az ilyen kis faszfejek miatt van sok komment a blogokon, mert jönnek és hülyeségeket beszélnek, amire sajnos válaszolni kell, nehogy úgy maradjanak. neked is adok egy esélyt, hátha az agyadhoz térsz kis butus. ugyanis nem kell ahhoz a google, hogy tudjam hogy volt egy ász-jelentés, amiben épp a fürdőberuházások visszásságait és értelmetlenségét taglalták. a vezéremről meg annyit, hogy nem emlékszem hogy bokros ilyet mondott volna. te kis csacsi

Stolze Polen 2010.02.05. 21:08:59

Az mindig is látszott, hogy kell Orbán Viktornak a sportból fakadó népszerűség, de ez neki már nem elég.
( Hol van az már, hogy nyilvánosan beszólunk a szövetségi kapitánynak, hogy merre kószál? )

"Nemcsak, hogy Orbán Viktor a Magyar Sportért él, a Magyar Sport az maga Orbán Viktor."

lüke 2010.02.06. 15:51:31

jaj:)
hát Afrikában van má':)

lüke 2010.02.06. 15:53:13

jaj:)
hát Afrikában vAn má':)
s ott focisták angolul meg franciául beszélnek, fluently.......


süti beállítások módosítása