Hírek és kommentárjaink

Goldenblog-díj

goldenblog_szeles_1.png

Csatlakozz a Facebook-on

Utolsó kommentek

Hírmátrix

Orbán vizet prédikál és pálinkát iszik

2014.06.28. 21:59 - eroica

A lengyel lehallgatási botrányban előkerült egy felvétel, amin a lengyel állami energiacég vezetője a privát beszélgetésében őszintén beszélt Orbánról. Szerinte Orbán a paksi beruházással "lesz*pta Putyint", aki azóta "felállt farokkal sétál örömében".

Orbán napokig nem kommentálta az ügyet. Amikor végre meg lehetett kérdezni, hogy ezt hogy rendezte a lengyel miniszterelnök kollégájával, akkor egy ügyes mellébeszélést adott elő. Úgy tett, mintha az egész csak arról szólna, hogy a lengyel állami energiacég vezetője részeg volt-e. „Erre az ügyre egy egyszerű szabály vonatkozik: ha alkoholt iszunk, akkor nem beszélünk; ha beszélünk, akkor nem iszunk alkoholt.”

Ha az ügyet népi bölcsességek szintjén akarja rendezni, akkor persze azt is mondhatná, hogy "a részeg ember őszinte". De ő persze nyilván a neki megfelelő bölcseletet vette elő.

Több esetből tudjuk, hogy Viktor maga sem tartja be vizet prédikáló intelmeit. Nézzünk néhány példát.

A Rogán családnál a pálinkázás után a Blikknek nyilatkozott is Orbán, mint a videón 3.23-tól látható.

 Egy disznóvágásos pálinkázás után is vidáman nyilatkozott a videósainak.


Orbán azonban nem csak a baráti videósoknak nyilatkozott pálinkázás után. Robert Fico szlovák kormányfővel is egy kupica látványos felhajtása után kezdett tárgyalni (majd beszédet is tartott). Egy ilyen fontos tárgyaláson talán tarthatta volna magát a saját szabályához: ha iszunk, nem beszélünk.

Orban_Viktor_Fidesz_kormanyfo_palinka_szabadsagharc_palinkat_iszik_Robert_Fico_targyalas_elott_Pilisszentkereszt.png

Orbán tárgyalási képességeit persze lehet, hogy egyenesen javítja az alkohol. De akkor nem kéne vizet prédikálnia, ha pálinkát iszik.

De az igazi kérdés persze az, hogy miért feküdt be ennyira Puytinnak a paksi aromerőmű szerződésével. Akár ivott, akár nem.

Ha tetszett a poszt, csatlakozz a Fideszfigyelő oldalához a Facebook-on. 

Ha tetszett a poszt, csatlakozz a Fideszfigyelő-csoportjához a Facebook-on.

173 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://fideszfigyelo.blog.hu/api/trackback/id/tr796446299

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

toportyánzsóti 2014.06.29. 07:16:06

Magyar történelem legnagyobb seggszája szegény putinszopó,nem véletlen hogy a választók háromnegyede utálja vagy leszarja.Lengyel"barátai"szerint minnél hamarabb felkötik hazaárulásért annál jobb mindnyájunknak,lengyelnek magyarnak.

BigPi 2014.06.29. 07:21:49

A videókat letiltotta valaki?

maxval, a gondolkodó birca · http://maxval.co.nr 2014.06.29. 08:43:53

Nem feküdlt be Putyinnak. Hanem kötött egy előnyös szerződést.

Dinkainka 2014.06.29. 09:50:58

@maxval, a gondolkodó birca: Az oroszoknak!
Hazaáruló szószerint.

egysmás 2014.06.29. 11:31:56

@maxval, a gondolkodó birca: Ezt mondtad volna 56-ban is az orosz bevonulásra.

Haverka 2014.06.29. 11:50:01

@maxval, a gondolkodó birca: nyilván azért titkosak a részletek, mert olyan kurva hasznos...

Rodolfo63 2014.06.29. 12:28:30

@maxval, a gondolkodó birca: végülis baromi előnyös, hogy az oroszok mondják meg, mennyibe kerül itthon az áram

dr doktorka 2014.06.29. 12:43:16

@maxval, a gondolkodó birca:

szia bulgár birka! Te tényleg egy ennyire magamutogatós hülye vagy?

Te nem vetted észre a bulgáriai legelésed közben, hogy ma már vége a szeretett szocialista diktatúráidnak, ahol a magadfajta szolga nép egyetlen szerepe az volt, hogy egymondatokban helyeselje a vezért.

Nálatok Bulgáriában tilos gondolkodni meg több mondatokban helyzetet elemezni?

Nálatok Bulgáriában szintén elég ha a vezér azt mondja a magadfajta hülyenépnek, hogy márpedig Paks előnyös lesz, terjesszétek ezt a jó hírt égen földön, alattvalóim!

dr doktorka 2014.06.29. 12:48:31

Amúgy a képek is bizonyítják, hogy mi is ez a 2/3-os fidesz tábor: az pálinkavedelő lumpen magyarok tábora.

A vezérürü láthatóan mindennap elöl jár a jó példával a birka táborának.

Vargga Imre (törölt) 2014.06.29. 12:50:03

maxval=bájerzsót

maxval, a gondolkodó birca · http://maxval.co.nr 2014.06.29. 12:52:40

@egysmás:

Igen. Aki meg kedveli Merkelt, az meg biztos zsidókat akar irtani.

maxval, a gondolkodó birca · http://maxval.co.nr 2014.06.29. 12:53:40

@Haverka:

Ez teljesen normális egy kereskedelmi ügyletnél.

Karl Friedrich Drais der Freiherr von Sauerbronn · http://darazskarcsi.blog.hu 2014.06.29. 12:56:34

@maxval, a gondolkodó birca:

Magyarázd meg, miért jó az, hogy drágábban állítunk majd elő áramot, mint a környezetünkben bárhol?

Magyarázd meg, miért jó az, hogy Paks2 miatt a családok áramára drasztikusan meg kell, hogy emelkedjen?

Paks1 és Paks2 egy darabig párhuzamosan termel, állítólag az áramot exportáljuk majd. Ennek megvannak a műszaki feltételei?

maxval, a gondolkodó birca · http://maxval.co.nr 2014.06.29. 12:59:28

@Karl Friedrich Drais der Freiherr von Sauerbronn:

A fejlődéshez energia kell. Az atom adja a legbiztosabb, legolcsóbb energiát.

Istóczy úr · http://kuruc.info 2014.06.29. 12:59:35

@Haverka:

Nyilván a Porsche is azért titkolózik, mert ócskák az autói.

Ne is mondd, tudom: az állam az más. Az államok azok nem versenyeznek egymással, szemben az autógyárakkal. Jól mondom?

maxval, a gondolkodó birca · http://maxval.co.nr 2014.06.29. 13:01:30

@dr doktorka:

Te valami balliba pártkatona lehetsz. Gyurcsány fejleszti Paksot - éljen az atom. Orbán fejleszti Paksot - fújj atom.

Haverka 2014.06.29. 13:05:24

@Istóczy úr: nem értem, miért mosod össze a magánszektort az államival... a Porsche is a TE pénzedet költi, mint a kormány?

Haverka 2014.06.29. 13:06:04

@maxval, a gondolkodó birca: de nem az állami szektorban az adófizetők pénzéből.

kapusedző 2014.06.29. 13:06:19

@maxval, a gondolkodó birca: A Honfoglaló óta tudom, hogy korlátolt vagy. Arra nem számítottam, hogy romlasz is...

Istóczy úr · http://kuruc.info 2014.06.29. 13:11:05

@Haverka:

Az állításod de facto az volt, hogy a titkolózás oka nyilvánvalóan valami átverés.

A Porsche miért titkolózik, miért nem teszi közzé a gyártásfolyamatának részleteit? Rosszak az autói?

Miért pont az állam, méghozzá a magyar állam legyen az egyetlen szervezet a világon, aminek nincsenek üzleti titkai?

Nem értek egyet azzal, hogy minden legyen átlátható.

Konkrétan a paksi szerződés részletei sem érdekelnek, amíg nem adnak okot gyanúra. És az, hogy a balliberálisok ajvékolnak, az nemhogy nem a gyanút erősíti, hanem azt, hogy valószínűleg jó üzletet kötött Orbán.

alfacharlybravo 2014.06.29. 13:15:23

Azért ez egész más, hogy csak jókat lehet a röhögni a frusztrált társaság exkatedra hülyeségein és nem kell nézni a rombolásukat.

citrix 2014.06.29. 13:16:55

Saját szavaival élve: egyszerűen csak Putyin pincsije. Kis öleb aki nyalogatja gazdija kezét és (mint a lengyel forrásból kiderült) egyéb részeit. Ő Magyarország Miniszerelnöke...

Istóczy úr · http://kuruc.info 2014.06.29. 13:19:03

@citrix:

Kezdetek fáradni, durrantanotok kellene egy nagyot. Például egy második Tavaris-jelentés?

űrszelvény (törölt) 2014.06.29. 13:19:15

@Karl Friedrich Drais der Freiherr von Sauerbronn:
Először talán Neked kellene néhány számadatot hozni arra, miért is lesz drágább az áram így, mintha külföldről vesszük meg. Vagy annál az ajánlatnál, ahol a külföldi parner tulajdonjogot szerez az erőműben, és majd piaci alapokon (ezt körülbelül tudjuk már dekódolni az eddigiek alapján) kereskedik az állammal.

Egy átlagos képességekkel rendelkező embert középiskolában meg tudnak tanítani arra, hogy egy érvelésnél nem handabandázva dobálózik mindenféle megnyilatkozásokkal, hanem értelmes állításokat fogalmaz meg, amelyeket ezt követően értelmes és logikus érvekkel alátámaszt.

Szóval akkor mennyi is lenne az annyi A, B, C, stb. esetekben?

"Paks1 és Paks2 egy darabig párhuzamosan termel, állítólag az áramot exportáljuk majd. Ennek megvannak a műszaki feltételei? "
Az erőmű energetikai rendszerét pont ezért átépítik. Ez majdnem minden újságcikkbán szerepel. Az országok egymással történő összekapcsolását biztosító infrastruktúra pedig egyáltalán nem újdonság már...

Ez meg ugye elég durva tájékozatlanság. De ha valamit nem tudsz, vagy nem értesz, akkor miért nem kérdezel!?

űrszelvény (törölt) 2014.06.29. 13:23:58

@citrix: Amikor a magyar miniszterelnök kritizált más európai politikusokat (ennél sokkal szelídebb és kulturáltabb hangnemben), akkor itt ájuldoztatok, hogy majd azok mit fognak szólni egy ekkora tapló beszéd hallatán. Meg az asztalra sz**k, nem európai, handabandáik Brüsszelben, jaj jaj ja...

Ahogy látom ismét sikerült azzal a véleménnyel 180 fokkal szembeálló véleményt megfogalmazni, amit elvileg minden kultúrember és européer gondolkozó úgy gondol :)

Haverka 2014.06.29. 13:24:23

@Istóczy úr: ok, ebből nem lesz vita.
Téged nem érdekel, hogy mire veszünk fel 30 éves lejáratú hitelt, engem meg igen.
A Porsce-t még mindig nem értem, hogy jön ide... egyébként azért titkolózik, mert az autógyártásban a technológia adja a legnagyobb versenyelőnyt... de mint írtam, a Porsce nem a TE pénzed költi.. és nem is a gyereked, unokád nyögi majd a Porsce hitelfelvételét.

Haverka 2014.06.29. 13:26:39

@Istóczy úr: bocs, de látva a színvonalat, egy neked való hozzászólást is írok :)
"Miért pont az állam, méghozzá a magyar állam legyen az egyetlen szervezet a világon, aminek nincsenek üzleti titkai?" - nyilván Gyurcsánnyal sem lett volna semmi gondod, ha titokban veszi fel a pénzt az IMF-től, ugye? Még ha 30 évre is veszi... kit érdekel? Nem igaz?

indapass90210 2014.06.29. 13:27:49

Ki az a helyes csaj Tóni jobbján?

Istóczy úr · http://kuruc.info 2014.06.29. 13:28:51

@Haverka:

A PorscHe úgy jön ide, hogy te mint valami általános rosszat állítod be azt, ha valaki nem dobolja ki országnak-világnak az egész tudományát.

Miközben ahogy az autógyárak, úgy az országok is versenyben állnak egymással, és ugyanolyan indokolt az üzleti titkok alkalmazása mindkét esetben.

Nem, nem akarok a paksi szerződés doktorává válni, annyira nem érdekel a téma. Miért érdekeljen? Alapvetően szükségesnek tartom a szerződést, a kormányban megbízom ezen a téren, a balliberális hőzöngés pedig nem hat meg. Sőt.

egysmás 2014.06.29. 13:29:48

@maxval, a gondolkodó birca: Magyarország oroszországgal kapcsolatos történelmi tapasztalatai:
Rákóczinak nem segítettek az oroszok, 49-ben leverték a forradalmat, 19-ben Kun Bélát hagyták magára, 56-ban pedig történt, ami történt.

Kicsit olyan ez, mint a vadász, esete a medvével.

Istóczy úr · http://kuruc.info 2014.06.29. 13:31:03

@Haverka:

A Böszmében nem bíztam meg, és tényszerűen be is bizonyosodott, hogy elkúrta a gazdaságot.

Nyilván aki elbasz mindent, azt nagyon keményen el kell(ene) számoltatni.

Viszont aki szemlátomást jól végzi a dolgát, az hadd dolgozzon nyugodtan, és ha az elkúrók óbégatnak, hogy azonnal jöjjön ki a "műhelyből" elszámolni minden nap egész nap, akkor a hőzöngőket érdemes eltakarítani.

Karl Friedrich Drais der Freiherr von Sauerbronn · http://darazskarcsi.blog.hu 2014.06.29. 13:33:35

@Istóczy úr:

Az, hogy egy szerződés hasznosságát is csak a pártszemüvegen keresztül nézed, jelzi, mennyire korlátolt vagy.

Szánalmas ez a hozzáállás.

Haverka 2014.06.29. 13:34:09

@Istóczy úr: köszönöm, így már minden világos :) További jó munkát!

egysmás 2014.06.29. 13:35:44

@Istóczy úr: Néhány éve kétharmada van a fieszrezsimnek.

Megígérték az elszámoltatást, amiből annyi lett, hogy pár szoci politikusnak kifizettek az adófizetők pénzéből néhány millát, kártérítésként.

Ezt hogyan számoltatnád el?
Ez lenne a híres hozzáértés?
Ha ezt sikerült elkúrni, miért menne _bármi_ neki?

Istóczy úr · http://kuruc.info 2014.06.29. 13:35:44

Ha tetszik a balliberálisoknak, ha nem, Orbán felhalmozott annyi bizalmi tőkét, hogy a balliberálisokon kívül senki nem pampog Paks miatt.

Vagy nem tűnik fel a balliberálisoknak, hogy nincs négyszázezres tüntetés, vonulás, csak pártucat résztvevős balliberális gyülekezések?

Vagy azt hiszik, hogy most jól elültették a forradalom magvait?

Pan Modry 2014.06.29. 13:35:58

@maxval, a gondolkodó birca:

a feneket a legolcsobb az atom, a nagyker piacon 43.5euroert veszel aramot, az atom eseten jo ha 70-80euro/MW-tal kijossz.

Az atom jelenleg az egyik legdragabb lehetoseg az aram eloallitasara, raadasul semmi nem mutat abba az iranyba hogy az aram nagyker ara kulonosebben megemelkedjen.

Pan Modry 2014.06.29. 13:36:41

@Istóczy úr:

es ha kiderul hogy rossz dontes volt ki vallalja erte az anyagi felelosseget? Te???? A fidesz? Az Orban szavazok???

Karl Friedrich Drais der Freiherr von Sauerbronn · http://darazskarcsi.blog.hu 2014.06.29. 13:36:55

@űrszelvény:

A számokat már kb. negyvenvalahány blogban kiszámolták hozzá értő emberek, ahol Birca mindegyikben ott volt.

Az újságcikkek, hasonló témában szintén garmadával állnak rendelkezésre.

.

Az energiaszállító hálózat paramétereivel biztosan tisztában vagy és számszerűen le tudod vezetni, hogy a mai hálózat alkalmas ekkora többletenergia elszállítására. Mert NEKED sem ártana konkrétumokkal előhozakodni.

Istóczy úr · http://kuruc.info 2014.06.29. 13:37:22

@Karl Friedrich Drais der Freiherr von Sauerbronn:

Te olvasgattad a négyes metró hatástanulmányait, vagy egy szó nélkül elhitted a budakeszi taxisofőrnek, hogy kell?

Én hatástanulmány nélkül is tudtam, hogy nekem nem kell, mert sosem fogom használni, és egyébként is vízfejellenes vagyok.

Pan Modry 2014.06.29. 13:38:48

@Istóczy úr:

semmi nem indokolja hogy az allamnak uzleti titkai legyenek az allampolgarok elott.

Peldaul Anglia es az EDF nyilvanossagra hozott szinte mindent az szerzodesukkel kapcsolatban.

Egyszeruen ez a szerzodes egy fos a magyaroknak, ezert felnek nyilvanossagra hozni, ennyi, ti ott Magyarorszagon ezt most jol beszoptatok!

Istóczy úr · http://kuruc.info 2014.06.29. 13:39:50

@Pan Modry:

Marhaság a felvetés is. Ilyen szerződésekért csak politikailag lehet felelősséget vállalni.

Vagy te hogy gondolod? Ha kiderül, hogy jó a szerződés, akkor kapjon az Orbán 1000 milliárdot, meg én is 1 milliárdot, ellenkező esetben mi fizetünk ugyanennyit? És ki dönti el, jó-e a szerződés, ha a választópolgárokban nem bízol?

Pan Modry 2014.06.29. 13:40:50

@űrszelvény:

szerintem te nem ertesz hozza, sokkal olcsobb imortalni mint atomeromuvet epiteni.

Szerintem neked fongod sincs az europai arampiacrol! (..es buszke lehetsz, ebben minden bizonnyal ahsonlitasz lazarra es orbanra, muhahaha)

kapusedző 2014.06.29. 13:42:04

@Istóczy úr: Ha vízfejellenes vagy, magaddal sem lehetsz jóban.

Pan Modry 2014.06.29. 13:42:37

@Istóczy úr:

Amig az aram ara nincs 80 euro/mwh addig ez a szerzodes szar, most kb. 43.5 euro, es semmi nem mutat abba az iranyba hogy ez emelkedne. Sot....

Pan Modry 2014.06.29. 13:44:01

@Karl Friedrich Drais der Freiherr von Sauerbronn:

ezek hulyek, nekik ez hit kerdese...

bar idonkent jol szorakozom azon hogy mennyire buta emberek is vannak, neha szorakoztatobb mint egy stand up, annyira vicces hogy meg komolyan is veszik magukat a hulyesegeikkel :DDDD

Karl Friedrich Drais der Freiherr von Sauerbronn · http://darazskarcsi.blog.hu 2014.06.29. 14:08:23

@Istóczy úr:

Melyik hatástanulmányra gondolsz? Az Újpalota-Budaörs vonalvezetésére?

Karl Friedrich Drais der Freiherr von Sauerbronn · http://darazskarcsi.blog.hu 2014.06.29. 14:09:36

@Istóczy úr:

" ki dönti el, jó-e a szerződés, ha a választópolgárokban nem bízol?"

- Pont a választók nem ismerhetik meg....

trolololol · http://basszas.blog.hu/ 2014.06.29. 14:10:36

@Pan Modry: "szerintem te nem ertesz hozza, sokkal olcsobb imortalni mint atomeromuvet epiteni."

És amint Orbán bejelentené, hogy MO energiaigényét a piacról kívánja fedezni, egyből jönne az "eladjaazországot" "külföldieketgazdagít" "leépítiazipart" "márpaksnakisvége" "stratégiaiágazat nemlehetkülföldi" kórus.

A sztorit az apáról, a fiáról meg a szamárról ismered?

Pan Modry 2014.06.29. 14:15:14

@trolololol:

miet jonne? illetve ha jonne, akkor a dontes helyesseget elegge konnyu lenne adatokkal alatamasztani, ha meg valaki ebbol sem ertene, az meg bekaphatja...

űrszelvény (törölt) 2014.06.29. 14:20:53

@Karl Friedrich Drais der Freiherr von Sauerbronn:

Ügyesen megkerülted konkrétumokat. Persze ennek nyilván van oka... A sok-sok "hozzáértő" blog alatt pedig ugye nem azokat az ellenzéki blogokat érted, ahol a sok-sok bölcsészből lett energetikus osztja az észt :)

De ha garmadával állnak rendelkezésre adatok, akkor igazán érthetetlen, hogy miért nem említettél egyet sem. Olyan nehéz leírni, hogy Paks esetében kb. ennyi lesz az áram ára, ha megvesszük külföldről, akkor annyi, ha meg úgy épül atomerőmű, hogy a szerződő fél tulajdonrészt szerez, és piaci elszámolás lesz, akkor meg amannyi?

És akkor ezek után tőlem meg konkrétumokat vársz :)

@Pan Modry: Ha nincsenek észérvek, akkor előkerülnek az univerzális érvek. Nem értesz a témához, és biztos azt sem tudod, hogy miről van szó. Persze ex katedra kijelentve mindezt. Tisztára mint az oviban...

Még szerencse, hogy ilyen csapoló érveléstechnika mellett azért szentül meg vagytok győződve róla, hogy az átlagember a hülye, ha nem hiszi :D

Istóczy úr · http://kuruc.info 2014.06.29. 14:23:31

@Karl Friedrich Drais der Freiherr von Sauerbronn:

A választók nem a szerződés áttanulmányozása alapján döntik el, jó-e az, hanem majd a tapasztalataik után, évek, évtizedek múlva.

Istóczy úr · http://kuruc.info 2014.06.29. 14:28:02

@űrszelvény:

Nemrég több tucat, az újlipótvárosi illegális romkocsmák dohányfüstös világában szocializálódott belpesti álértelmiségi lépte át életében először a körutat, és egészen Kishantosig utazott, ahol nem volt rest azonnal számot is adni földművelésügyi, állattartási, vidékfejlesztési ismereteiről.

Egyáltalán nem jó az országnak, hogy mindenhol ugyanez a semmihez nem értő gulyásmarcik, szabórebekák és -tímeák, karigerik, egyéb hahákosok és norvég ügynökök által alkotott kör adja a kormány ellenzékét, de ez ettől még tény.

Istóczy úr · http://kuruc.info 2014.06.29. 14:35:47

@trolololol:

Abból a tanmeséből éppen az a tanulság következik, amit Orbán is alkalmaz: nemhogy hallgatni nem szabad a "szakértői oldalra", hanem szóba sem szabad állni velük.

Már az is káros, ahogy tematizálnak, nemhogy a válaszaik.

Orbánnak is van sokkal jobb dolga, mint Pakssal foglalkozni. Felmerült egy kérdés, adott rá egy valószínűleg nagy vonalaiban rendben lévő választ, aztán foglalkozik tovább a többi dologgal.

Nem kis kérdés Paks, de az éves GDP-nknek is mindössze 10%-ára rúg anyagilag, miközben megoldja a következő évtizedek energiabiztonságát.

Egy hónapot el lehet szöszölni a témával, aztán lehet tovább lépni.

A hazaáruló oldal hiszterikus kérdéseire meg felelgessen az, akinek két anyja van!

Frau Janka 2014.06.29. 14:58:02

apám ez már aztán komoly leleplezés, ivott egy kupica pálinkát. ez már a diktatúra előszele vagy már maga a tömény fasizmus

Frau Janka 2014.06.29. 14:58:44

de tényleg, akik ezen csámcsogtok, nem érzitek magatokat szánalmasnak? mert kívülről annak tűntök

Karl Friedrich Drais der Freiherr von Sauerbronn · http://darazskarcsi.blog.hu 2014.06.29. 15:02:57

@űrszelvény:

Most sem kedvem, sem időm számokat keresni neked, mert egyrészt én egy bircai állításra reflektáltam, ami valóban csak úgy hemzsegett a konkrétumoktól....

Egyébként van itt a kommentek között adat, cáfold meg. Nem tetted.

.

@Istóczy úr:

Te is így kötsz szerződést? Aláírod, azt majd tíz év múlva meglátjuk? Mivel folyton azt szajkózod, ti vagytok a 2/3, már értem miért vettek fel emberek ennyien felelőtlenül és erejükön felül hitelt.

dr doktorka 2014.06.29. 15:04:21

@maxval, a gondolkodó birca:

Mondd te Bulgária hülyéje, hol mondtam én valahol is Paks ügyben gyurcsányt???

dr doktorka 2014.06.29. 15:12:24

@Istóczy úr:

Te vagy az élő példa arra, hogy a pálinka vedelő orbán hívő agya úgy leépül, hogy hűlt helye sem marad.

Ez a ti kétharmados tömegetek: a lumpen, pálinka vedelő, nemzeti proli tömeg.

A nemzet szégyenei vagytok. A gyerekeitek külföldre szöknek előletek.

Istóczy úr · http://kuruc.info 2014.06.29. 15:15:42

@Karl Friedrich Drais der Freiherr von Sauerbronn:

Megbízom a kormányban, hogy jó szerződést kötött, és innentől nem teszem fel rá az életemet, hogy előre bebizonyítsam, hogy mégsem az.

Frau Janka 2014.06.29. 15:19:31

@dr doktorka: lol aki itt menekül az max a te szabadbölcsész gyereked, aki a lányomtól fogja kérdezni a mekibe mikor az londonban nyaral, h mit parancsol. csak így tovább szellemi nyomik, amikor a tefajtád sipákol onnan tudom, h jól megy az országnak

Egéridomár 2014.06.29. 15:31:11

@Frau Janka: Te fajtád? Azaz magyar? Nézel te tükörbe? Szar érzés lehet az állandó hányinger

Frau Janka 2014.06.29. 15:38:02

@Egéridomár: minek kérdezgetsz engem, hha utána magadnak válaszolsz is rá? mindezt humorosnak szánt köntösbe bújtatva óvodás szint amit nyomatsz. am én nem vagyok homár, mint te, h állandóan tükörbe nézegessem magam, veled ellentétben nem ismerem ezt az érzést.

christophe 2014.06.29. 15:43:58

Paks2 jo a kispocakosnak ès a haverjainak,egyèbkènt pedig a nap ill.szèlenergiànàl olcsobb kornyezetkimèlobb nem lètezik,egyetlen hàtrànya nem lehet millàrdokat szètlopni..

Frau Janka 2014.06.29. 15:47:56

@christophe: kivéve mikor nem süt a nap és nem fúj a szél.

Istóczy úr · http://kuruc.info 2014.06.29. 15:56:23

@christophe:

Neked hány napelem van a házadon?

christophe 2014.06.29. 16:08:23

@Pan Modry: Belgiumban,egy hàztartàs napelemmel àtlag 850Kw/h energiàt kèpes eloàllitani èvente,ugy hogy joval kevesebb a napsutèses oràk szàma,mint M.o-n.Kivàncsi volnèk kèszult-e tervezet arrol,hogy a paks2 re koltott milliàrdokat nap,ill szèleromuvekre koltennèk,ill.tàmogatnàk a magànszemèlyek energetikai beruhàzàsàt,,mennyi àramot lehetne eloàllitani...

christophe 2014.06.29. 16:11:12

: Belgiumban,egy hàztartàs napelemmel àtlag 850Kw/h energiàt kèpes eloàllitani èvente, nekunk tavaly 820kw sikerult;

christophe 2014.06.29. 16:12:28

@Frau Janka: jaa, ès jon a jègkorszak,akkor b@szhatjuk,igazad van.

Istóczy úr · http://kuruc.info 2014.06.29. 16:13:34

@christophe:

És neked hány napelem van a háztetődön?

Istóczy úr · http://kuruc.info 2014.06.29. 16:15:35

Aha, már látom.

christophe 2014.06.28 21:08:07
Magyarorszàg èn igy szeretlek(1500km tàvolsàgbol)

Van valaki itthonról is?

2014.06.29. 16:23:39

@Istóczy úr: Miért pont az állam, méghozzá a magyar állam legyen az egyetlen szervezet a világon, aminek nincsenek üzleti titkai?"

Azért, te gyengeelméjű, mert egy magyar politikus, valami Orbán követelte ki az átláthatóságot. Pont Paks ügyben.
De igazad lehet, Orbán egy senki, amit ő mond, azt nem kell komolyan venni.
A paksi fejlesztésről meg annyit, hogy miért kell neked atomerőmű, ha nem lesz igény az energiára?
Eladni nem fogod tudni a megtermelt áramot, az energiafogyasztás csökken szerte Európában, épp Orbán intézi az orosz gáz eljutását Európába, tehát olcsó gáz továbbra is lesz, Izrael és Ciprus elkezdte a kitermelést a közös gázmezőn, az USA importőrből exportőr lett, szóval a gáz rendelkezésre áll, és a következő ötven évben nem lesz belőle hiány.
Mire kell az atom?????
Ha te arra hivatkozol, hogy egy cégnek lehetnek titkai, akkor egy államnak is, akkor világítsd meg a másik oldalt is:

Te demagóg fasz, ha a cégemben hozok egy döntést, előtte kiszámolom, mikor fog megtérülni a beruházás. MIKOR térül meg egy beruházás, amely olyan terméket állít majd elő, amelyet csak belföldön használunk fel? MIKOR térül meg egy olyan beruházás, amely olyan terméket állít elő, melynek az ára meghaladja a világpiaci árat????

2014.06.29. 16:25:49

@Istóczy úr: Van valaki itthonról is? "
Már csak a hülyék és az életképtelenek. A külföldön dolgozók tartják el őket. Téged is, köszönd meg szépen!

2014.06.29. 16:26:50

@Istóczy úr Hisztériával ne foglalkozz, a kérdésre adj érdemi választ. Különben az bizonyosodik be, hogy semmi elképzelésed sincs.

Istóczy úr · http://kuruc.info 2014.06.29. 16:27:47

Tőlem azt ordibáltok, amit akartok.

Mi meg úgy szavazunk, ahogy mi akarunk.

dr doktorka 2014.06.29. 16:31:33

@Istóczy úr: "Megbízom a kormányban, hogy jó szerződést kötött"

30 éve még Kádár eftársban bíztál meg ilyen szolgai hűséggel, 10 éve még Gyurcsány eftársban, ma meg a felcsúti Paraszt vezérben.
Igénytelen muzsiknak tűnsz.

Istóczy úr · http://kuruc.info 2014.06.29. 16:33:44

Látom, itt is kétharmados többségben vannak a tízszázalékosok.

Persze mi mást lehetne várni egy nevében is házmestery, antifideszista blogtól.

Aztán jön a választás, jön az újabb összefosás, de ez sem szegi kedvüket.

Remélem, a norvég állami csöcs elvágása most már megroggyantja ezt az antimagyar csürhét!

dr doktorka 2014.06.29. 16:34:34

@Frau Janka:

Jaj drága fidióta NER idióta, a te lányod marad Orbanisztánban, aztán örülhet majd, ha közmunkát kap a Népköztársaságtól, vagy nyáron cseléd lehet a Gázszerelő uraságod felcsúti bitokain.
Ez a ti nemzeti sorsotok, orbáni cseléd népség!

Szelid sunmalac 2014.06.29. 16:36:38

@Istóczy úr: Ne menekulj baszki! Talalj mar ki legalabb valami masik hazugsagot, vagy legalabb terelj!

christophe 2014.06.29. 16:37:05

@Istóczy úr: èszèrvek esetleg,vagy marad a ki a nagyobb magyar.

Istóczy úr · http://kuruc.info 2014.06.29. 16:40:18

@Szelid sunmalac:

Nem érdekel már a téma, a hisztitek pedig pláne.

Paks bővítését helyeslem, és meg is fog történni. Szépen hátradőlök, zenét hallgatok, és meditálok kicsit.

Ti pedig obégathattok a szalon hangszigetelt ablaka alatt, és puffoghattok, hogy már megint nem az történik, amit ti követeltek. Még csak meg sem hallgatják a faszságaitokat.

dr doktorka 2014.06.29. 16:40:35

@Istóczy úr: "Remélem, a norvég állami csöcs elvágása most már megroggyantja ezt az antimagyar csürhét! "

Meg emellé majd a tuskó felcsúti paraszt uraságod az EU csöcsöt is levágja, aztán majd mehetsz a nemzeti önkormányzatodhoz jegyet kéregetni magyar tejre meg magyar kenyérre. Meg magyar ágylepedő maradványt kéregetni, amivel eltakarhatod a látványt, hogy hogyan lóg ki a csóró magyar segged a magyar gatyádból.

Amúgy hadd kérdezzem meg te manifeszt nemzeti NER idióta: te még mindig magyar Trapper farmerben jársz? Meg magyar Csepel biciklin keregezel be a napi közmunkádra?

2014.06.29. 16:52:50

@Istóczy úr: Te román vagy? Mert Istoc családnév ott van. Ilyen községről meg nem tudok. Vagy úgy csinálták a neved?

2014.06.29. 16:55:28

@Istóczy úr: Egyébként kurvára érdekelne, hogy miért olvasol olyan blogot, ami nem egyezik szemléleteddel?
Minek jársz antifideszes blogra, ha te ilyen NER kompatibilis vagy? Fizetnek?

2014.06.29. 16:56:18

@Istóczy úr: Paksot miért helyesled? Mert csak? Vannak számok is mögötte?

christophe 2014.06.29. 17:08:50

@Könnyen elkaptuk, uram!: ''Mert csak? ''
Mert a kispocakos seggnyalàs kozben ezt mondta,kèsz.

nu pagagyí 2014.06.29. 17:10:40

@Istóczy úr: Még az a szerencse, hogy a paksi adósságot Te is fizetni fogod, nem csak mi.

nu pagagyí 2014.06.29. 17:12:38

@Frau Janka: Ez hányadik nickneved már?

Göntér László 2014.06.29. 17:17:07

Mivel a kölcsönt Magyarország vette fel, a visszafizetés is minket magyarokat terhel. Ne gondolja senki, hogy a megújulókra épített energetikát rajtunk kívül, valaki más finanszírozná. Bármelyik ujunkat is harapjuk meg, az mindenképpen nekünk fog fájni.
ktkj.blog.hu/2014/02/03/az_energia_ellatasrol
ktkj.blog.hu/2014/02/02/a_paksi_atomeromurol

christophe 2014.06.29. 17:27:36

@Göntér László: èvi hàny milliàrdot is kell torleszteni,mikorra fog elkèszulni?

Karl Friedrich Drais der Freiherr von Sauerbronn · http://darazskarcsi.blog.hu 2014.06.29. 17:41:27

@Istóczy úr:

"Paks bővítését helyeslem, és meg is fog történni."

- Világkiállítás, Nemzeti Színház, Olimpia, Négyes Metró, ....

Van pár beruházás, melyek egy kormányváltás után mégsem valósultak meg. Nem feltétlenül helyeslem ezt a megoldást, de így legyél nyugodt.

.

- Az érvelésed annyira tetszetős, mint egy hindunak a gulyásleves.

Karl Friedrich Drais der Freiherr von Sauerbronn · http://darazskarcsi.blog.hu 2014.06.29. 17:45:45

@dr doktorka:

Csak lózungokban magyarok. Legjobban azt a budaörsi idiótát birom, akinek a kocsiján virít a "Vásárolj magyar árut!" matrica. Egy Chrysleren.

J.László 2014.06.29. 18:12:09

"...Orbán a paksi beruházással "lesz*pta Putyint", aki azóta "felállt farokkal sétál örömében".

"Orbán napokig nem kommentálta az ügyet. "

Persze. Ezt aztán kutya kötelessége lett volna kommentálni. Mekkora hülye vagy te bazdmeg.

Larry Silverstein 2014.06.29. 19:14:31

Hát ez elég izzadságszagú volt.

Szűtté mamá? Szűjjé! 2014.06.29. 19:25:16

@maxval, a gondolkodó birca: Attól, hogy mindenhova leírod még nem lesz igaz, csahos.

Az pedig nyilvánvaló az eddigi "munkásságodból", hogy hülye aki ad a véleményedre, bármennyire is szeretnél "önkéntes mérvadó" lenni.

$pi$ 2014.06.29. 19:32:29

"Robert Fico szlovák kormányfővel is egy kupica látványos felhajtása után kezdett tárgyalni (majd beszédet is tartott)"

Ugyan már, mindenki tudja, hogy "egy kupica látványos felhajtása" nem "ivás". Orbán azt mondta, hogy aki iszik, az ne pofázzon, mert nem ura a szavainak, mindenki érti, hogy a finom utalást úgy kell érteni, hogy a lengyel csóka részeg volt és össze-vissza beszélt. Udvariasan fogalmazott.

A kommerek persze úgy tesznek, mintha nem értenék és megint nekiállnak a szavakon lovagolni. Persze senkit sem tévesztenek meg csak az elvakult híveket cukkolják.

Szűtté mamá? Szűjjé! 2014.06.29. 19:59:39

@Larry Silverstein: Ebben hasonlít a te folyamatos narancsmosásod szagára.

Frau Janka 2014.06.29. 20:02:57

@nu pagagyí: 2014.06.29. 17:12:38

2. köszönd a demokratáknak, akik kapásból kitiltják a nekik nem tetsző véleményt

szuperkrumpli 2014.06.29. 20:45:59

Legalább tudja, hogy Európában a kétharmada ellenére egy mezei csicskának tartják! Kiskirály a szemétdombján!

Göntér László 2014.06.29. 21:47:08

@christophe: Fogalmam sincs, de mi az alternatíva és az mibe kerül?

kvadrillio 2014.06.29. 21:52:46

Büszkeségeink
Forrás: MTI/Varga György
669
Muszáj a Balatonba engedni a mocskot?

A tapasztalt balatoni vitorlázó Sváby András szerint a hajótulajdonosok nem tudnak mit kezdeni a vécétartályuk tartalmával. A kikötőkben nincs rá lehetőségük, hogy szabályosan kiürítsék, így aztán marad a Balaton.
8155
Óriási ürülékszőnyeg lebegett a Balatonon

Egy nagyobb hajó üríthette a vécétartályát a vízbe.
Újra mintát vettek a Balatonból

Cikkünk után kezdtek vizsgálódni.
...A VITORLÁS ÚJGazdagok beleszarják a calicivírust a Balatonba ! KITILTANI AZ ÖSSZES VITORLÁST A BALATONRÓL ! MENJENEK A TENGEREKRE SZARNI !

kvadrillio 2014.06.29. 21:58:57

A BALATON ÁLLÓVÍZ, ÖNTISZTULÁSI FOLYAMATA NINCS. OLYAN, MINT A TENGEREKNEK !!!!!

hanta boy 2014.06.29. 21:59:22

Nu, akkor lássuk a lényeget!

A két ballibsi Közvélemény-kutató (Tárki, Sanda Ipsos) eredményeit.

2014. június

Tárki

"A pártválasztók körében sem történt érdemi elmozdulás májusról júniusra egyetlen parlamenti párt esetében sem: a Fidesz-KDNP 54% után 56%-on, az MSZP 17%-ot követően 16%-on, a Jobbik pedig 17%-os május után 15%-on áll ebben a hónapban. A kisebb pártok szimpatizánsainak aránya is legfeljebb 2 százalékpontos elmozdulást, azaz változatlanságot mutat: a DK eredménye májusban 4%, júniusban 6% volt, az Együtt-PM 2% után 4%-on, az LMP pedig mindkét hónapban 4%-on áll."

Sanda-Ipsos
"A biztos pártválasztók körében a Fidesz 57 százalékon áll, a Jobbik 18 százalékon. A szocialisták 10 százalékot érnek el az aktív szavazók csoportjában, a DK 6, az Együtt-PM 4 százalékot. Az LMP ismét a bejutási küszöb környékén áll, a biztos szavazók 4 százaléka támogatja."

Az összes többi csak üres fecsegés,....a belső feszültség levezetésére....

(a Nézőpont, és a Századvég adatait most nem ismertetem, mert azok köztudottan Fidesz-közeli cégek....)

Kérdés?

christophe 2014.06.29. 22:13:38

@Göntér László: napelem 800-900ezer forint korul van M.o-n àtlagosan èvi 1150 kWh tud termelni,ha jol szàmoltam 3000milliàrdbol cirka 3millio hàztartàst lehetne felszerelni,forràs :www.napelemek.net/index.php/napelemes-rendszer-arak
Nincs atomhulladèk(amivel az oroszok zsarolni tudnak)munkahelyeket teremt,100X tobbet èr mint a rezsicsokkentès.Ezt èn kb.5 perc netezès utàn talàltam,nem àllitom,hogy nàlam van a bolcsek kove,csak gondolkodom ès nem èrtem ha olyan jo Paks2 mièrt nem tàmasztjàk alà statisztikàkkal,osszehasonlito elemzèsekkel...

hanta boy 2014.06.29. 22:20:48

Kristóf!

Egy napelem kb. 5 évig működik.

Az előállítással a környezetrombolása százszorosa az atomerőműnek.

A napelem-hulladék a legkörnyezetszennyezőbb!!!!!!!!!
(nem bomlik le, az anyaga mérgező)

A működése sötétben, és kb. 30 centis hó alatt 0%.

A többi stimmel.....

hanta boy 2014.06.29. 22:22:52

Kristóf!

A háztartások a villamos energia 20%-t használják fel.

Az ipart-mezőgatdaságot, közlekedést, közműveket ki fogja ellátni villamos-energiával?

Te nagyon hülye!!!!!

hanta boy 2014.06.29. 22:28:35

eszk.org

Pl.

"A leállítások következtében Németország exportőrből importőr lett, az
ország energiaellátottsága felborul: északon az újonnan épült szélerőmű-park
miatt energia-többlet, délen viszont a bezárt atomerőművek miatt hiány fog
fellépni. Ennek leküzdésére közel 3600 km távvezetéket kell kiépíteniük.
Környezetvédelmi szempontból is jelentős a döntés: a leállítások miatt a CO2
kibocsátás többlet várhatóan 350 Mt lesz. Az energiaigényes iparágak, mint
pl. az alumíniumgyártás szintén megsínyli a változást: a drága, megújulókból
származó energiát nem tudják megfizetni, így tömeges elbocsájtások,
bezárások várhatóak. Az ország közvetlen szomszédságában azonban így is
22 működő atomerőmű marad."

christophe 2014.06.29. 23:03:11

@hanta boy: Anyàd a hulye aki kiprèselt magàbol;
1,napelem kozintèzmènyeket is eltudna làtni
2,lehet szèlenergiàval kombinàlni
3.Paks2 nem M.o egèsz èvi energiaszuksègletèt fedezi
4.A jelenlegi paksi eromuvet nem kell bezàrni.
5.M.o alatt lèvo termàlvizekrol hallottàl màr?Az is tudna energiàt termelni nem keveset(ha ho fedi a 25-30èv alatt tonkremeno napelemeket)
A màsik ,nyilvàn nem utalnèk ki 3millio napelemet,de kamatmenteshitellel adojovàiràssal osztonoznèm,a hoszigetelèst,a megujulo energiaforràsokkal kapcsolatos beruhàzàsokat ,magàn ill.nagyfogyasztokat.
A magadfajtàdban azt utàlom,hogy èrvek nèlkul hurrogja le a màsikat,elterel mellèbeszèl(hofedte napelem,hàztartàsok energiafogyasztàsa stb.)
èn konkrètan 800-900kWh ora àramot termelek èvente,a befektetett toke,a hoszigetelèsnek,az adojovàiràsnak,ès a 0%ecohitelnek koszonhetoen cirka 7èv alatt megtèrul.

hanta boy 2014.06.29. 23:13:36

Kristóf!

Csinálj magadnak napenergiából villamos energiát!

Támogatom.

De azzal a lendülettel köttesd ki a házad a villamos energia rendszerből!

Egyébként pofád befogod!

Amikor nem lenne elég a saját energiád akkor bezzeg jó volna a Paks II.....

Ha nem lenne Paks II. neked lenne a legnagyobb a pofád, hogy milyen állam az, amelyik nem biztosítja a villamos energiát a lakosainak!

Büdös bunkó!

hanta boy 2014.06.29. 23:20:20

Kristóf!

Azt számítsd má' ki mennyi napelem kéne Budapest villamos közlekedésének (villamos, troli, metró) és a közvilágítás ellátásához?

Főleg télen, 30 centis hóban, délután négytől este tízig....

Köszike a számításaidat!
(ha végeztél, jöhet a MOL Százhalombattai finomítója,.... mennyi energia is kell a finomítóban ahhoz, hogy legyen elegendő benzin és gázolaj Magyarországon....már a napelem számban....)

Blogger Géza 2014.06.29. 23:41:27

A lengyelek mániákus oroszgyűlölők. Orbán és a magyarok pedig nem. Ennyi.

christophe 2014.06.29. 23:42:08

@hanta boy: leszarom Paks2 Te ès hozzàd hasonlo szerencsètlen faszok fogjàk èvtizedeken keresztul fizetni a szàmlàt;Az elektromos hàlozatrol eszembe sincs levàllni mert napkozben mikor dolgozok a termelt energia bekerul a hàlozatba,ès azt megveszi Tolem a szolgàltato,amibol akàr vonatot,metrot ,gyàrat uzemeltetnek,este meg èn veszek àramot a szolgàltatotol nem lèvèn napsutès.Nem azt mondtam,hogy foszilis,ill.atomeromu nèlkul mukodik az energiaellàtàs,hanem azt ,hogy azt a kibaszott 3000milliàrdot(ami tobb lesz)ujrahasznosithato energiaforràsokra is lehetne kolteni,de vègulis tok mindegy ,Nekem egy centembe se fog fàjni...

Blogger Géza 2014.06.29. 23:51:10

@christophe: Ezek mind megvoltak, ezek után született meg a magyar energiastratégia, amelyik kimondta, hogy Magyarország a közeljövőben nem tud lemondnia az atomenergiáról, mivel hogy nincs olcsóbb energiaforrás, amellyel ilyen mennyiségű (!) és folyamatosan rendelkezésre álló (!) energiát tudnánk előállítani. Ezt a parlament 90% feletti többséggel szavazta meg. Még 2010 előtt. Azon kevés kérdések egyike volt, amelyben nagyfokú konszenzus volt mind a parlamenti pártok, mind a hozzáértő szakértők között.

Blogger Géza 2014.06.29. 23:56:40

@christophe: s."Nem azt mondtam,hogy foszilis,ill.atomeromu nèlkul mukodik az energiaellàtàs," Akkor viszont kár Paks2 ellen hőbörögnöd. Ha pusztán házakra szerelt napelemekkel bármit meg lehetne oldani, senki nem építene komoly erőműveket. (beleértve atomerőműveket).

christophe 2014.06.29. 23:57:30

@Blogger Géza: Okè akkor azt àruld el mièrt kell ''fu''alatt suttyomban,titkositva pàr nap alatt lerendezni az ugyet,mièrt tartanak a nyilvànossàgtol?

Blogger Géza 2014.06.30. 00:15:29

@christophe: Kb egy évig tárgyaltak erről az oroszokkal, és még hátravannak a részlettesebb szerződések. A legnagyobb baromság lenne ilyenkor az összes háttértanulmány, elemzés nyilvánosságra hozatala, ez borzalmasan rontaná a magyar tárgyalópozíciókat. Ez nem valami valóságsó, ahol gipsz Jakabnak kéne eldönteni, hogyan épüljön meg az új blokk. Részletesebben:

"Az úgynevezett megvalósítási megállapodásról szóló részletes tárgyalások a közeljövőben indulhatnak meg, a tárgyalási pozíciót megalapozó szakértői vélemények közzététele hátrányos helyzetbe hozná a magyar oldalt. Ebből a megfontolásból tehát minden adatkezelőnek különös körültekintéssel kell eljárnia – mutat rá az NFM.

Az atomerőmű-projekt megvalósítása során több lépcsőben, egymást követő és egymásra épülő döntéseket kell hozni, a döntéshozatali eljárás védelmében a megtérülési számítások, elemzések, rizikóvizsgálatok idő előtti megismertetése az Infotörvény rendelkezéseivel összhangban korlátozható – jegyzi meg az NFM.

A megvalósítási megállapodás a tárca szerint összetett dokumentum lesz, a friss nemzetközi példák alapján a szerződéscsomag részletes tárgyalásának időigénye legalább fél-egy év. A rendkívül bonyolult és sokszereplős folyamatban az engedélyezésekkel kapcsolatos elvárásokra tekintettel folyamatosan egyeztetni kell a magyar és európai uniós hatóságokkal. A másik szerződő fél adatok nyilvánosságra hozatalával szükségképpen együtt járó informálása súlyosan rombolhatná a magyar fél érdekérvényesítő képességét, ami értelemszerűen ellentétes a közérdekkel – húzta alá tájékoztatásában a minisztérium."

mno.hu/belfold_archiv/elerheto-sok-ezer-oldalnyi-elokeszito-anyag-paksrol-1233893

Larry Silverstein 2014.06.30. 00:35:24

Az van hogy egyáltalán nem érdekel az atomkérdés, meg a villanykérdés, azon túl hogy legyen delej a konyektorba.

Egy vmi érdekel, a cucik egy fillért ne lopjanak belőle. Még 1000 évig élhetnek boldogan abból amit az autópálya szerződéseken elloptak meg az alföldi völgyhídon meg a metrón.

Szóval, a lényeg lényege: Mindent meg kell építeni ami ellen a cucik tiltakoznak, amin az újságjaik a legjobban rinyálnak, azzal kell kezdeni.

S a haza fényre derül!!

Elli Vízel - The Ultimatе Survivor 2014.06.30. 02:05:54

@Larry Silverstein: Na és olvasni megtanultál már? :-))
Vagy mész még belekottyot leszopni?
tenytar.blog.hu/2014/06/25/meg_mindig_nyogjuk_az_unortodoxia_terheit

" belekotty 2014.06.27. 00:16:56
@Larry Silverstein: "19330-ról nőt 24900-ra az 28 százalékos növekedés nominálisan, a GDP meg nőtt 2 százalékot." - ezt írtam.

Erre ezt válaszoltad.
"A GDP növekedést %-ban méred, az adósságot nominálisan. Aztán összehasonlítod..:)
ballibmatikus-e vagy? "

Elképesztő mennyire hülye vagy. Ott a százalék is. De hát téged nem az eszedért alkalmaznak, hanem mert retardált elmebeteg vagy és ráadásul fanatikus hívő is. "

nu pagagyí 2014.06.30. 06:26:57

@Larry Silverstein: Ha a szocik a legendákban szereplő lopásokat elkövették volna, akkor tele lenne az ország szoci milliárdossal, nem lenne gondjuk sem a sajtójuk fenntartásával, sem a választások költségeinek kiizzadásával. Fideszes milliárdossal viszont tele van a padlás. Kiváló üzletemberek, bár az ország semmit nem profitál tevékenységükből: piacokat sajátítanak ki, tönkretéve kisvállalkozók tömegeit, új értéket nem hoznak létre.

hanta boy 2014.06.30. 07:09:11

NU, Pagagy Zajec!

Nu, lássuk, először is itt van a Hagyó, a Molnár, a Hunvald, a Józsa, meg hát ugye a Simon......

nu pagagyí 2014.06.30. 07:10:01

@Blogger Géza: A megvalósíthatósági tanulmány a döntés-előkészítés része. Hacsak nem akarunk atombombát gyártani, akkor nem lehetnek titkosak a projekt pénzügyi, ökológiai, fenntarthatósági, a kockázatokra és helyszínre vonatkozó elemzések. Egy hitelből vagy pályázati pénzből készülő biciklitároló létesítéséhez is el kell egy ilyet készíteni, mert csak akkor jár pénz, ha a pénzt biztosító szervezet meggyőződik róla, hogy hasznos és jó célt finanszíroz. Az állam pénze tőlünk származik, a hitelt is mi fogjuk visszafizetni. Joga van a társadalomnak ahhoz, hogy pontosan ismerje megéri-e áldozatot hozni. Ha a döntés előtt nem készültek konkrét tanulmányok az felveti az alkalmasság kérdését, ha készültek, de nem hajlandók nyilvánosság elé tárni az törvénysértés és mindkét esetben felmerül a korrupció gyanúja. Engem mindkettő aggaszt, az alkalmatlanság és a közpénzek hűtlen kezelése is. Minél előbb elzavarjuk ezeket, annál kevesebb kár éri az országot.

nu pagagyí 2014.06.30. 07:19:17

@hanta boy: Nem tűnnek egy Mészáros Lőrincnek. Egy részüknél még a cselekmény is kérdéses. Korrupt emberek egyébként nyilván mindenhol vannak, de nem mindegy, hogy saját szakállra korrupt valaki, lebukás esetén vállalva a következményeket, vagy egy maffia része, amely a teljes államhatalmat felhasználva sajátítja ki a közvagyont a "család" boldogulására.

Molnárt szerintem felmentették. Hagyónak nem volt funkciója a BKV-nál, az FB-ben pedig ott csücsültek a Fidesz emberei is. Hunvald esetében a teljes testület megszavazta az ingatlaneladásokat, beleértve a fideszes önkormányzati képviselőket is. Józsát nem ismerem, de gondolom az sem sokkal komolyabb.

nu pagagyí 2014.06.30. 07:32:32

@hanta boy: Simont kihagytam. Ő valóban gyanús figura, de nem nagyon sikerült közpénzekkel kapcsolatba hozni. Nem egy Simicska Lajos, akiről viszont pontosan tudjuk, hogy a mi pénzünket lopja: a költségvetésen és az állami cégeken élősködik.

Frau Janka 2014.06.30. 07:38:28

@nu pagagyí: 2014.06.30. 07:32:32

tegyél feljelentést, ha "pontosan tudjuk"

Göntér László 2014.06.30. 07:45:43

@christophe: Valaminek lehet a vége jó, de ha nincs pénz az elkezdéséhez, akkor a várható jónál kevesebbel is be kell érnünk. Az oroszok ehhez a kevésbé jóhoz pénzt is adtak. A nagyon jóhoz meg senki nem ad pénzt.

nu pagagyí 2014.06.30. 07:52:53

@Frau Janka: Csak a bűnszervezetnél lehetne feljelentést tenni. Polt Péter és Pintér elvtárs tevékenysége a tanuk és a bejelentő meghurcolásában, valamint a bűnjelek eltüntetésében merül ki.

Netuddki. 2014.06.30. 08:15:06

@hanta boy: Ostoba balfasz fideszesek! Fideszes balfaszok!
Ugyanolyan tolvajok vagytok mint a maszoposok! Ez itten a tényálladék, és nem az melyikőtök lopott többet. Börtönben lenne a helyetek és előbb-utóbb ott is fogtok kikötni.

♔bаtyu♔ 2014.06.30. 09:05:49

"De az igazi kérdés persze az, hogy miért feküdt be ennyira Puytinnak a paksi aromerőmű szerződésével."

Talán azért, mert a nélkül ad áruhitelt, hogy lenyúlná az erőmű tulajdonjogának felét mint ahogy a franciák tennék, na meg nyilván az oroszok értenek is hozzá.

Fidesz = nácigеcik 2014.06.30. 09:07:46

@kovi1970: Jössz a Pride-ra, nehogy már épp mi melegek hagyjuk ki.

high up! 2014.06.30. 09:07:52

2010-ben vége lett a ballibsiknek. Aztán jöttek a fidióta birka tenyészetek és kompletten átvették a helyüket. Ugyanaz az az ostoba, vezérsegg kinyaló agyhalott proli tömeg. A vezér szava mindig szent, a gondolkodás pedig a (hanyatló) Nyugat ópiuma.

Na ezt hívják úgy, hogy évszázadok jönnek, évszázadok mennek, de a nyugathoz való felfejlődésr képtelen IQ-katasztrófa Átlaghülyemagyarok aránya rendre 80%.

FOLYTASSUK!

♔bаtyu♔ 2014.06.30. 09:11:16

Na aztán te 2002-2010 között kibaszottul felfejlődtél a nyugathoz.

Szemkilövetés, a tüntetések betiltása, terrorveszély, hagyatló gazdaság, emelkedő államháztartási hiány és államadósság, nyugati cégek szerződésben garantált haszonnal.

Hát ehhez a nyugathoz ki a faszom akar csatlakozni?

high up! 2014.06.30. 09:12:31

@♔bаtyu♔:

Anno Bős-Nagymarosnál még Grósz Károlyért és pártjának fényes igazságáért álltál ki ugyanilyen érvekkel. Ma meg egy másik részeges egyeduralkodóért.

Itt a példa a törénelemben állandó Átlaghülyemagyarra.

kvadrillio 2014.06.30. 09:13:50

pá..link..a..dal...

Beküldő
Alcina Rose

Alcina Rose

Pontszám: 326
Dalszöveg
Refr:
Álmaim kéklő egén,
Gyümölcsfáim tetején,
Pálinka, szerelmem, légy az enyém!

Nyújtsd hát a karod felém,
Nélküled meghalok én,
Pálinka, szerelmem,légy az enyém!

Ha egyszer elindulunk lefelé,
Mert előttünk a lejtő.
Folyékony királynő, kérlek,
Te légy a búfelejtő!

Tölts hát a poharamba még egy kortyot angyalom,
Ma éjjel mindenemet elmulatooom!

Refr:
Álmaim kéklő egén,
Gyümölcsfáim tetején,
Pálinka, szerelmem, légy az enyém!

Nyújtsd hát a karod felém,
Nélküled meghalok én,
Pálinka, szerelmem,légy az enyém!
(2X)

Az istenek könnycseppje gyógyír
Bánatra, örömre.
Én téged fogadlak egyszer majd
Gyermekként örökbe.

Egy kupica reggelire - abból bajod nem lehet,
A magyarnak csak ez adhat ihletet.

Refr:
Álmaim kéklő egén,
Gyümölcsfáim tetején,
Pálinka, szerelmem, légy az enyém!

Nyújtsd hát a karod felém,
Nélküled meghalok én,
Pálinka, szerelmem,légy az enyém!

De nekem így is megérte, életen át várni rád.
A halálos ágyamon az infúziómba ne töltsetek csak pálinkát!

Refr:
Álmaim kéklő egén,
Gyümölcsfáim tetején,
Pálinka, szerelmem, légy az enyém!

Nyújtsd hát a karod felém,
Nélküled meghalok én,
Pálinka, szerelmem,légy az enyém!
(2X)

♔bаtyu♔ 2014.06.30. 09:17:09

@high up!: Ezek nem hülye érvek te ostoba, hanem így van.

B+, még csak érintőlegesen sem jártál utána a témának, de nagy az arcod.

Mit gondolsz, a finnek miért kezdték el az erőművük felújítását a franciákkal és miért csinálják mégis oroszok?

Szerinted mennyi lenne az áram ára, ha a franciáké lenne az 50%?

high up! 2014.06.30. 09:18:46

@♔bаtyu♔:

hát hiába, a PISA katasztrófa megint kijött rajtad. (pont erről a fidióta Átlaghülyemagyar "képességről" beszélek). Itt gyúrtcsányozol nekem te kétoszályos közmunkás, miközben azt írom, hogy ti fidióták ugyanolyan ostoba birka fajzat vagytok, mint a gyúrtcsány ballibsi szavazói.

Ennél hülyébb már nem lehetsz, hogy már egy mondat megértése is lehetetlen feladat a számodra.

♔bаtyu♔ 2014.06.30. 09:26:29

@high up!: Gondolom viszont te és pártod az igen, az megoldaná.

Fikázás helyett inkább képezd tovább magad és kevesebb lesz a gondod, mert 8 általánossal ne is csodálkozz.

high up! 2014.06.30. 09:27:30

@♔bаtyu♔:

te szerencsétlen IQ csapás, hagyjál már a Bayereszkui formai "bizonyításokkal".

(Bayerszku Zsót bizonyítási módszere: talál egy szót, amit az ellenfélnél is használnak (pl tranzakciós adó, válság) aztán ebből kihozza, hogy ni csak, hisz akkor nincs is semmi különbség köztünk!)

Na barátom, ez a te EKe-TV színvonaladnak elmegy, egyébként meg tanuljál már egy kis projekt managementet, állami közbeszerzést korrupció ellenes jogszabályok alapján. Na meg egy kis energia tudományt, aztán ha ez mind megvan, majd csak akkor jelentkezz be szakértőnek. Addig meg maradj meg állandó Eke Tv betelefonálónak, aki a világon mindenhez ért a biharbasznádi tanyájáról.

konrada 2014.06.30. 10:44:08

@Elli Vízel - The Ultimatе Survivor:
Igen fontos érv egy vitában a másik lehülyézése, de oda a körtének a százaléka (nominálisnak), meg az almának a százaléka (arányosnak) van leírva, ami így nem összehasonlítható, ami - ha az érvrendszernél maradunk - tényleg hülyeség.

Azaz vagy körtét hasonlítunk körtével: arányost az arányossal,
vagy almát almával: nominálist a nominálissal.
S úgy adjuk meg a százalékérteket.
(pl: GDP 2009: 25 626,5 mrd, 2013: 29 114 mrd, növekedés 14%
Központi költségvetés adóssága: 2009 december vége:18 964,9 mrd, 2014 december vége 23 068 mrd, növekedés 12%.)
(Mivel komoly emberként gondolom nem akarod a körtét az almával hasonlítani, ezért is írtam azon összegeket, melyekről azonos időszakról van adat.)

...mert mekkora hülyének néznének, ha azt írnám le, hogy miközben a GDP 12%-kal nőtt...;))

sanyix 2014.06.30. 11:00:28

vajon viktor lenyeli vagy kiköpi? :)

sanyix 2014.06.30. 11:01:44

@high up!: "ahol nem mi vagyunk ott az ellenség"

randomuser1 2014.06.30. 11:12:43

@sanyix: van az a politiai szint, ahol a kiköpés felér egy hadüzenettel :)

ger. duchemin 2014.06.30. 11:22:53

Rusnya képmutató disznó ez az Orbán, vagy mi a franc nevű.

nu pagagyí 2014.06.30. 11:29:37

@♔bаtyu♔: Az egész jobbos legendárium merő hazugság. Akkor tüntethettél, sztrájkolhattál, gyújtogatni és követ dobálni persze akkor sem lehetett.

A Fidesz viszont tényleg berekesztette a demokráciát és most éppen azon dolgozik, hogy az országot az Ázsiai Despota Szövetséghez kösse. A csatlakozási feltételek egy része már kipipálva: a hatalom egy megfellebezhetetlen vezető kézbe került, a törvényeket kinyilatkoztatások pótolják, az autonómiákat felszámoltak, minden állami és alkotmányos poszton hűbéresek serénykednek, az emberi jogok alkalmazhatatlanná váltak, a népnek csak kötelezettségei vannak és persze elkezdődtek a vezető fényét emelő piramisépítkezések is.

konrada 2014.06.30. 11:48:16

...egyébként meg mit lehet még tudni az előzményből, azon kívül, mit mondott a lengyel olajcég vezetője?

A lengyel olajcég most jutott el abba az expanziós szakaszba, ahová a MOL és szembesült azzal, hogy a késedelem miatt a vagy megszerezte a MOL a szabad cégeket, vagy jobb pozicióban van. Mivel a horvátok menekülnének ebből, ezért a konkurens lengyelek bejelentkeztek az INA-ért h.gyért-sz.rért - s ez kicsit azért lehet gyanús is - mire a MOL (azon keresztül a tulaj állam) beintett.
Ez frusztrálhatta a lengyel cégvezetőt, s mindehhez jön az, hogy az EU beintett az alternativ szállítási útvonal Nabucco-nak.
Ez megint a lengyel tranzitcégnek lett volna jó.
De megint beleköptek a levesébe a Déli Áramlattal.

Így az, hogy részegen kijött emiatt, az ami, mintegy magyarázatként, hogy nem ő qrta el, hanem a f........pó zorbán - aki másban ismegegyezezett az oroszokkal - teljesen érthető...

kvadrillio 2014.06.30. 12:22:19

"A mezőgazdasági idénymunkások, illetve az átmeneti időre felvett vendéglátós és építőipari alkalmazottak munkavállalásának jogszerűségét is ellenőrzi az adóhivatal a nyári, őszi hónapokban; a hatósági adatok szerint több százezer ember teremti elő legalább részben megélhetésének anyagi alapjait a különféle időszakos tevékenységekből - írja hétfői cikkében a Magyar Nemzet....

no, nemis a MÉSZÁROS LŐRINCEKET KELL ELLENŐRIZNI MEG AZ OFFSHOROZÁSBÓL KIVITT MILLIÁRDOKAT, HANEM A CSÓRÓ, ÉHEZŐKET !!!

belekotty 2014.06.30. 13:01:36

@konrada: Mivel az én vitámról van szó Larryvel, ezért beszólok.
Én a 2010 májusi adósságról beszéltem. Az 19330 milliárd volt, ami majd 25000 milliárdra nőtt 2014 áprilisára.
A GDP növekedésről nincs értelme 2009-től beszélni, hiszen az a 2008-as visszaesés után jött fel.
A 2010-2014 ciklus GDP növekedése pedig jóindulattal is csak 3 százalék.
De mindennek semmi köze ahhoz, hogy @Larry Silverstein: nem tud olvasni.

belekotty 2014.06.30. 13:03:33

@konrada: "de oda a körtének a százaléka (nominálisnak), meg az almának a százaléka (arányosnak) van leírva, ami így nem összehasonlítható"
És olyanról hogy GDP arányos államadósság hallottál már?
Hogy csökkent a GDP arányos államadósság - állítólag - ha az államadósság 28 százalékot nőtt, a GDP pedig csak 3-at?

belekotty 2014.06.30. 13:05:39

@Larry Silverstein: "amit az autópálya szerződéseken elloptak meg az alföldi völgyhídon meg a metrón."
- Már megint kimutatod mennyire hülye vagy. Miféle alföldi völgyhíd? Az Alföldön nincs völgy. Különben meg azt a bizonyos völgyhidat kedvenc Orbánod kormánya alatt jelölték ki.

belekotty 2014.06.30. 13:12:01

@christophe: Te hülye vagy, kár is veled vitázni!

"napelem 800-900ezer forint korul van M.o-n àtlagosan èvi 1150 kWh"

1150 kWh az évi 50-60 ezer, rezsicsökkenéssel. Lehet még kevesebb. Attól még iccaka kell neked vellany, sőt többnyire akkor kell. Átvenni max termelői áron veszik át tőled. Vagyis éves megspórolásod jó esetben is 30-40 ezer lesz, esetleg annyi se. Tehát 20-30 év múlva térül meg a beruházásod, te nagyon hülye!

konrada 2014.06.30. 13:16:11

@belekotty:
Ott, ahol leírtam. Az egyik esetben megállapítottad, hogy xFt+yFt változása z%, a másik esetben meg x%+Y% változása szintén z%.
Azaz: ha az egyiknél a bázis nominális, a másiknál meg az arányos, úgy nem lehet számolni.
No ezért írtam le, hogy adott évhez mennyi nominális GDP tartozik, ha már mindenképpen csak abban tudsz.
...s dadammm, máris kitárulkozik a világ!,-))

konrada 2014.06.30. 13:18:30

@belekotty:
Vagy még annyi sem, figyelembe véve, hogy a napelemek várható élettartama jelenleg 10 év körül van, azaz akkor már legalább egyszer újra be kellett ruházni...

christophe 2014.06.30. 15:12:25

@belekotty: hulye a kurva anyàd aki èlve kitolt magàbol,mint irtam 7èv alatt visszajon a befektetett pènz,ha tetszik,hanem,a napkozben megtermelt,ès fel nem hasznàlt energiàrt kapott osszeget,pedig ''elkoltom'' az esti,èjszakai àramra amit,szèl,viz,atomeromu,termel,èrted gyokèr?

christophe 2014.06.30. 15:16:01

@konrada: 25 èv a garancia,nèmet termèk,nem tudom M.o-n milyet àrusitanak.

sanyix 2014.06.30. 15:20:19

@konrada: nem élettartamra van, teljesítménygarancia... 10 évtől csökkenHET a teljesítménye szép lassan. De a 80-as években telepítetteknek pl kisebb volt a teljesítménycsökkenése mint várták.

christophe 2014.06.30. 15:25:51

egyèbkènt tobb fajta napelemlètezik èlettartam aszerint vàltozik a termikussè10-15èv a photvoltaique(nem tudom magyarul,hogy monjàk sorry)az 25èv.

Elli Vízel - The Ultimatе Survivor 2014.06.30. 18:17:05

@christophe: Hülyeséget beszélsz. Az átvételi ár jóval kisebb mint amiért este veszed. Amikor veszed, fizeted a rendszerhasználati díjat. Gondolod amikor betáplálod neked fogna fizetni a rendszer használatért? Te teljesen hülye vagy?

Elli Vízel - The Ultimatе Survivor 2014.06.30. 18:22:00

@christophe: Tényleg nagyon hülye vagy. Nincs olyan hogy termikus napelem. A fogalmakkal nem vagy tisztában.

Elli Vízel - The Ultimatе Survivor 2014.06.30. 18:22:38

@belekotty: Egy ilyen gyökérnek minek magyarázol bármit is?

sanyix 2014.06.30. 19:14:07

@Elli Vízel - The Ultimatе Survivor: nagyon nem néztél utána. Amíg nem termelsz többet mint amennyit fogyastasz, addig 1:1-ben pörög visszafelé a villanyóra. Amikor többet termelsz elszámolási időnként mint amennyit fogyasztasz, akkor van átvételi ár...
Tehát ha éjszaka elhasználtál 6 kwh áramot, és nappal visszatermeltél 6 kwh-t akkor 0 kwh-t fogyasztottál az elszámolás szerint.
De létezik termikus napelem, csak elterjedtem a kollektor elnevezése ;)

christophe 2014.06.30. 19:22:21

@Elli Vízel - The Ultimatе Survivor: a gyokèr 2ève 250eurot fizetett havonta gàzra,àramra most 100euro alatt ,a gyokèrnek ez adojovàiràsok,àllami tàmogatàsok utàn mindez 14000eurojàba kerult amit kamatmentes hitel formàjàban fizet vissza.ès igen kètfajta napelem lètezik photovoltaique ès thermique utobbinak alacsonyabb az èlettartama,nem tudom mi a magyar megfeleloje,valoszinuleg nem beszèltek màs nyelvet a magyaron kivul,ha mègis google oszt nèzzetek utàna.

christophe 2014.06.30. 19:25:02

@sanyix: : ouff, màr kezdtem kètsègbeesni :-)

Elli Vízel - The Ultimatе Survivor 2014.06.30. 22:03:46

@sanyix: @christophe: Okoskák! Ez csak akkor igaz ha kevese csinálják, különben puffert kell építeni a rendszerbe.
Én ELMŰ-s voltam, van fogalmam a villamos hálózatokról, nektek meg nincs.

www.edluxkft.hu/hirek/?id=222

"
Hawaii lakosainak 5 év alatt megtérül a napelem
2014-01-07 10:44
Hawaii lakosiainak 5 éven belül megtérül a napelemes rendszer - számolt utána a Bloomerg hírügynökség. Az USA államai közül a szigetcsoporton a legmagasabb az áram ára, egy 140 négyzetméteres lakás villanyszámlája könnyen elérheti a havi 90.000 forintot is.
Hawaii lakosiainak 5 éven belül megtérül a napelemes rendszer - számolt utána a Bloomerg hírügynökség. Az USA államai közül a szigetcsoporton a legmagasabb az áram ára, egy 140 négyzetméteres lakás villanyszámlája könnyen elérheti a havi 90.000 forintot is.
A Walker házaspár megelégelte a túl magas árat, egy hitel felvétele mellett döntöttek. 18 paneálből álló, majdnem hat kilowatt kapacitású rendszert telepítettek a házuk tetejére 7,7 millió forintos költséggel. A rendszer mesébe illően működött, havi 4000 Ft alá sikerült szorítani a havi villanszámlát, azonban a Hawaiian Electic Indrustries letiltotta őket a hálózatról.
A hivatalos indok szerint olyan sok helyi lakos épít naperőművet a háza tetejére, hogy a bejövő elektromos energia úgynevezett veszélyes áramtüskéket - anyagi károkat okoz a szolgáltató rendszerében. "

christophe 2014.06.30. 23:16:57

@Elli Vízel - The Ultimatе Survivor: ès M.o-n kivul megàll az èlet,a franciàk,a belgàk,hollandok hulyèk a sajàt pènzuk ellensègei.ha ELMU -nèl dolgoztàl,azt is tudod,hogy ez a rezsicsokkentos àmokfutàs a szolgaltatàs minosèget veszèlyezteti,ès Paks2 ide vagy oda az egèsz kàrtyavàrkènt fog osszeomlani pàr èven belul...

sanyix 2014.07.01. 11:39:34

@Elli Vízel - The Ultimatе Survivor: a magyar villamoshálózattal inkább ne példálózzunk :))

Egyébként lesz puffer, úgy hívják elektromos autók ;) na azok kiválóak túltermelés puffernek okoshálózaton.

Amúgy 6 kw 7,7 milláért? Ejha ott aztán vagy extra adó van a napelemen, vagy átcseszték őket :)


süti beállítások módosítása