Hírek és kommentárjaink

Goldenblog-díj

goldenblog_szeles_1.png

Csatlakozz a Facebook-on

Utolsó kommentek

Hírmátrix

Rezsicsoda a köztévén

2013.03.24. 01:19 - eroica

A köztévé sosem fél kormánypropagandát nyomni, a szombat esti híradóban azonban már kisebb csodára is sor került. A Fidesz "rezsicsökkentő-aláírásgyűjtéséről" mindössze egy szerény, 1 perc 46 másodperces, kizárólag fideszes véleményt bemutató riportot közöltek. A riportban bemutatták a párt terézvárosi és salgótarjáni aláírásgyűjtését is, valamint Navracsics Tibor előző napi (!) nyilatkozatát is bevágták. (Navracsics azt mesélte, hogy a Kubatov-listára feliratkozás az aláírásgyűjtés, hogyan fogja meghátráltatni a szolgáltatókat.)

Rezsicsoda_hirado_nagymerteku_rezsicsokkentes_trukk.png
Salgótarjánból mindössze néhány aláírós vágókép és egy aláíró megkérdezése került adásba. Azonban mielőtt feleslegesnek mondanák, hogy ezért utaztatták a stábot, jeleznem kell: igazi rezsicsodát rögzítettek. A fent látható hölgy ugyanis a rezsicsökkentésről közölte:
"Hát ez nagyon nagyot jelent. Hát nem tudom má' tízezren felül volt a központi fűtés díja. Most meg 6800.
Hát azért nem mindegy. Hát nagyon, nagyon boldog vagyok."

Ugyan a rezsicsökkentés csak 10 százalékos, de találtak olyan nyilatkozót, aki legalább 30 százalékosnak mondja azt. Mivel a terjengős riportban sehol nem hangzik el a rezsicsökkentés tényleges mértéke, így az egyetlen szám, amit az emberek hallanak, az a salgótarjáni hölgyé. Ami elég csodásnak hangzik...

A köztévé híradójában arról persze nem hallhattunk, hogy részben az áramárban fogjuk megfizetni a távhős rezsicsökkentést. Kilowattóránként 11 fillérrel növelik ugyanis a távhőszektorra fordított díjelemet. Ezzel idén majd ötmilliárddal sarcolják az áramdíj-fizetőket.

Ronaszekine_Keresztes_Monika_Fidesz_Erzsebetvaros_orszaggyulesi_kepviselo_rezsicsokkentes.png

Az meg csak a köztévé szokásos szakmaiságát dicséri, hogy a Budapesten nyilatkozó erzsébetvárosi képviselőt Terézváros országgyűlési képviselőjének mondják. Pedig a házasság előtt szexet ellenzésével ismertté vált Rónaszékiné Keresztes Mónika Erzsébetvárosban alpolgármester is.

(A riportot szerettem volna beágyazni, de másokhoz hasonlóan nekem se sikerült ez a "közszolgálati" honlapról. Itt látható.)

Ha tetszett a poszt, csatlakozz a Fideszfigyelő-csoportjához a Facebook-on.

129 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://fideszfigyelo.blog.hu/api/trackback/id/tr35164691

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

SPYD3RM4N 2013.03.24. 16:45:59

@maxval, a gondolkodni próbáló birca: "nem gondolom, hogy egy eleve hatósági ár csökkentése marxizmus lenne."

Maga a hatósági ár a marxista kissé, pláne, ha a most bevezetett új állami szabályozó nem az állam 3/4-es, hanem a szolgáltató 1/4-es részesedésének csökkentésére vonatkozik.

Annyiban nem marxista természetesen, hogy pl. Gyurcsány Ferenc milliárdosként gondolom nagyjából százszoros hasznot hajt a rezsicsökkentésből, mint a riportban megszólaló kisnyugdíjas. Ahogy azt a Fidesztől már megszokhattuk.

SPYD3RM4N 2013.03.24. 16:55:41

@veracity: Mi jobboldaliak pedig kezdjünk aláírásgyűjtést azért, hogy a milliárdosok rezsiköltségeit ne csak további 10, hanem 20%-kal dotálja Viktor Király az adófizetőktől elszedett pénzből! Továbbá, igazi antikommunista jobboldali módjára a létező összes dologra vezessünk be hatósági árat! Ha mindent mégsem lehet valamiért kommunizálni, akkor követeljük, hogy továbbra is csak olyan dolgok ára csökkenjen, amiből a milliárdosok sokkal jobban tudnak az adófizetők pénzén spórolni, mint a kisnyugdíjasok!

Igen, megcsináljuk! Előre Kommunista Oligarchisztán, éljen Viktor Király!

dolgozni kék 2013.03.24. 16:59:37

@SPYD3RM4N: jól mondod.. legyen az A8-as Audi is hatósági áras.

Miért nem gátak épültek stadionok helyett? 2013.03.24. 17:00:16

A szánalmas Knézy meg a holland -magyaron a ratyi Menczer úgy közvetítettek, hogy kőrözik az Ober szar szky Pétert.

A Knézy csak drukkolt, őrjöngött a magyar góloknál, helyzeteknél. Sárgát neki üvöltött a román faultnál, jogtalan a tizenegyes és hasonló "fideszseggnyaló baromságok". A Menczer az itthoni holland fiaskónál már a magyar bedobásokat is megdicsérte, szarrá vertek bennünket, de jó seggnyalás és fideszérzelem alapján erre lehet építkezni- okoskodott.
Az MTV egy trágyadomb. A Kecskemét focimeccsét olyan játékossal promózzák (Balogh Béla) aki már rég nem is ott játszik.
Hazug, csaló, hamisító, simlis fidesz tévé az MTA.

zaphodbeeb 2013.03.24. 17:02:43

Amúgy ez a bűvös vakító rezsicsökkentés is a Bajnainak köszönhető. Ugyanis ha tavaly október 23-án nem bukkan fel a semmiből mint reális veszély akkor pártunk és kormányunk soha a büdös életben nem rántja elő ezt a helyre kis furkósbotot.

maxval, a gondolkodni próbáló birca · http://maxval.co.nr 2013.03.24. 17:03:27

@SPYD3RM4N:

Lehet vitázni arról, hogy jó-e egy hatósági ár. A gond az, hogy az energiárak terén a piac nemigen működik, mert itt mindig monopóliumok vannak. Hiszen ha áramot használsz pl., nem tudsz választani sok szolgáltató közül,.nem ugyanaz, mint a kenyérvásárlás.

Gyurcsány haszna? Mityen haszna? Direkt áramot pazarol, hogy "haszna" legyen? Ez komolytalan. Ez eleve ferde logika. Mondtam: ezen az alapon mindennek az árát a jövedelemszinthez kellene igazítani. Eleve nem lehet haszonnak nevezni azt, amikor valaminek az ára csökken.

konrada 2013.03.24. 17:03:50

Na de őszintén, mit várt a blogoló??

Arról szólt a riport, hogy aláírást gyűjtenek a rezsicsökkentésért.

Mi a fenét gondolt, azt hitte, hogy az asztalokat körül állják azok, akik emelést akarnak???

2llkedő 2013.03.24. 17:13:48

@maxval, a gondolkodni próbáló birca: "Lehet vitázni arról, hogy jó-e egy hatósági ár. A gond az, hogy az energiárak terén a piac nemigen működik, mert itt mindig monopóliumok vannak."

Hatósági ár akkor lehet, ha az állam a szolgáltató. Ha megveszi a monopóliumtól az áramot, akkor ha úgy tetszik neki, adhatja olcsóbban.

vallatas 2013.03.24. 17:19:09

De miért nem 30%?
Ez a 10% nekem aki fával tüzel, nem igen hat meg, viszont a tüzelőanyagok áfájanak a csökkentése miért nem járható út?

SPYD3RM4N 2013.03.24. 17:19:36

@maxval, a gondolkodni próbáló birca: Ha szerinted ugyanannyiba kerül több darab, darabonként mondjuk ezer négyzetméter alapterületű, és mondjuk átlag négy méteres belmagasságú kacsalábon forgó palotát kifűteni, mint egy 40nm-es albérletet, akkor nem vitatkozom, valóban nem nyert többet Gyurcsány, mint a kisnyugdíjas, és valóban nem a szokásos Fidesz-féle gazdagdotáló perverz állami újraelosztásról van szó.

Indriq 2013.03.24. 17:21:04

Helyes.... a fityesz teljesen jól beleveri a népbe, hogy ne korszerűsítsen a fűtésén, hanem majd erőből kinyírja a szlgáltató céget... és ehhez a birkák tapsolnak... olcsóbb a fűtés, nyithatjátok az ablakot.... Nem ám hogy erőteljesen megtámogatták volna a nyílászárók cseréjét... áááá, az nem hangzana olyan jól....

turbocat 2013.03.24. 17:21:57

0 áramdíjat, 0 fűtés, 0 gáz...., nem is tudom...., ez most a kőkorszak lesz, vagy komenizmus ?

maxval, a gondolkodni próbáló birca · http://maxval.co.nr 2013.03.24. 17:22:30

@félázsiai 2llkedő:

Nem, ebben tévedsz. A hatósági ár lényege az, hogy NEM az állam ad el valamit, de az árat az állam állapítja meg.

zaphodbeeb 2013.03.24. 17:25:29

A hatósági árnak jelen esetben szerintem az alábbi módon van értelme: kijelölünk jónéhány terméket (kenyér, hús, tej, liszt, stb.) és ezekből 1 fajtát kijelölünk hatósági árasnak amit annyiért adunk amennyiért akarunk. Ez a termék mindenképpen hazai előállítású, közepes minőségű de még elfogadható kell, hogy legyen.

SPYD3RM4N 2013.03.24. 17:26:24

@zaphodbeeb: Ez hülyeség. A négy éves ciklusból a Fidesz a magyar emberek lerablásával és a feudális rabló rendszer bebiztosításával töltötte az első három évet. Most az utolsó egy évben a szavazatokra rámenve, ELŐRE BEJELENTETT MÓDON populista intézkedésekre (és ennek megfelelő személycserékre) kerül sor. Tehát amikből már nem csak a milliomosok, hanem az átlag magyar ember is hasznot lát. Ilyen lesz pl. a már nem csak milliomosok számára kiírt végtörlesztés is, amit állítólag az MNB tartalékaiból terveznek fedezni. Ez nem Bajnai feltűnéséből adódik, hanem minden a Fidesz eredeti terve szerint halad a maga útján. Jó politikusok, jó stratégák - ezek a skillek szükségesek a minőségi magyarellenes hazaáruláshoz.

maxval, a gondolkodni próbáló birca · http://maxval.co.nr 2013.03.24. 17:26:27

@SPYD3RM4N:

Butaság. Amit előadsz az marxizmus, a logikája "üsd a gazdagot". Itt neked egy tanmese:

10 ember minden nap elmegy sörözni és összesen 100 dollárt fizetnek a végén.

Azonban úgy fizetnek, mintha sávosan adóznának, valahogy így:

Az elso 4 ember ( a legszegényebbek) nem fizet semmit

Az ötödik 1 dollárt fizet.

A hatodik 3 dollárt fizet.

A hetedik 7 dollárt fizet.

A nyolcadik 12 dollárt fizet.

A kilencedik 18 dollárt fizet.

A tízedik ( a leggazdagabb) 59 dollárt fizet.

Tehát így döntöttek, és a tíz ember minden nap boldogan sörözött egészen addig amíg a bár tulajdonosa kedvezményt nem adott nekik. “Mivel olyan jó vásárlók vagytok mától olcsóbban adom nektek a sört 20 dollárral.”

Onnantól a sör a 10 ember számára csak 80 dollárba került.

A csapat továbbra is ugyanúgy szeretett volna fizetni a sörért ahogyan adót fizetünk, ami azt jelenti, hogy az elso 4 embert a változás nem érintette – ok továbbra is ingyen ittak.

De mi legyen a másik 6 emberrel – a fizeto vendégekkel? Hogyan tudják elosztani a 20 dollár engedményt, hogy mindenki elégedett legyen?

Kiszámolták, hogy 20 dollár 6 részre osztva 3,33. Ha ekkora részt levonnának mindenki számlájából, akkor az ötödiknek és a hatodiknak sem kellene fizetni a sörért. Ezért a bár tulajdonosa azt javasolta, hogy az lenne igazságos, ha mindenkinek a részébol körülbelül ugyanakkora százalékot vonnának le és tett egy javaslatot, hogy ez hogy nézne ki.

Tehát:

Az ötödik ahogy az elso 4 semmit se fizetne (100% megtakarítás)

A hatodik 2 dollárt fizetne 3 helyett (33% megtakarítás)

A hetedik 5 dollárt fizetne 7 helyett (28% megtakarítás)

A nyolcadik 9 dollárt fizetneb12 helyett (25% megtakarítás)

A kilencedik 14 dollárt fizetne 18 helyett (22% megtakarítás)

A tízedik ( a leggazdagabb) 49 dollárt fizetne 59 helyett (16% megtakarítás)

Mind a 6 ember jobban járt a korábbi állapothoz képest és az elso 4 továbbra is ingyen ivott.

Amikor kimentek a bárból, az emberek elkezdték összehasonlítgatni a megtakarításukat.

Én csak egy dollárt kaptam a 20 dolláros engedménybol, o pedig 10-et, mutatott a tízedik emberre.

Ez igaz, kiáltotta a hetedik. Miért kap o 10-et, mikor én csak kettot? A gazdagok kapják az összes kedvezményt.

Várjunk csak, kiabált az elso négy kórusban – mi nem kaptunk semmit – a rendszer diszkriminálja a szegényeket.

A kilenc ember körülvette a tízediket és elverték. A következo este csak kilencen jöttek el sörözni, leültek és a tízedik nélkül itták a söröket.

Amikor a fizetésre került a sor, rájöttek valami fontosra. Még együtt se volt annyi pénzük, hogy a számla felét kifizessék.

zaphodbeeb 2013.03.24. 17:26:31

Ezzel biztosíthatjuk, hogy a rászorulók meg tudják venni, de a gazdagabbak ne vegyék meg.

tataugebu 2013.03.24. 17:27:48

@pocakos focista: Én még emlékszem azokra a filmhíradókra, nem szeretnék megint olyan agymosást látni.
Sajnos a király tv-ből kirúgták az értelmes és gondolkozni tudó embereket, egy hajdani besúgót tettek az élére. Mit is várhatnánk ezektől? :(

vallatas 2013.03.24. 17:30:00

akkor pár javaslat:
kenyér 200ft/kg
tej 120ft/liter
tojás 25ft/db
cukor 200ft/kg
liszt 120ft/kg
olaj 300ft/kg

2llkedő 2013.03.24. 17:35:09

@maxval, a gondolkodni próbáló birca: "NEM az állam ad el valamit, de az árat az állam állapítja meg."

Vagyis diktál, azaz diktatórikus a rendszer.
Más farkával verik a csalánt. Majd ha megveszi, akkor diktálhat magának. Mondom én, hogy Marxista vagy!

zaphodbeeb 2013.03.24. 17:37:58

@vallatas: az ár sokadlagos kérdés itt. Fontosabb például az, hogy a beszálítót és az értékesítési hálózatot hogyan választjuk ki. Persze már lényegében ez is megvan, hiszen a CBA/Coop/áfész vonal adva van a falvakban is. Beszállítói részről pedig ott vannak az őstermelők és az egyéb kkv-k. Utóbbiból sok van akik kaptak különféle támogatásokat is ráadásul, akik már minősíttettek valmiféle pályázatkiíró által így szinte automatikusan kaphatnának kompenzációt a termékek után.
Csak akarni kellene és menne ez a támogatás a szegényebbeknek.

maxval, a gondolkodni próbáló birca · http://maxval.co.nr 2013.03.24. 17:43:14

@félázsiai 2llkedő:

Ezek szerint az összes fejlett állam marxista diktatúra, hiszen mindenhol volt/van hatósági ár.

Pl. az EU nemrég vezetett be ármaximumot a telefonos roaming díjakra. Nyilvánvalóan ez diktatórikus lépés volt...

2llkedő 2013.03.24. 17:46:25

@maxval, a gondolkodni próbáló birca: Az EU nem egy állam, hanem egy közösség, ha nem tudnád.

defender of the clown 2013.03.24. 17:49:58

ahogy elénézem Rónaszékiné arcát, ő a házasság utáni szexet is ellenzi

SPYD3RM4N 2013.03.24. 17:51:13

@maxval, a gondolkodni próbáló birca: Te amúgy érted, hogy mi köze van ennek a példabeszédednek a rezsicsökkentéshez? Mert ha igen, az gond, ugyanis nincs semmi közül egymáshoz. :)

Vagy szerinted a profitmaximalizálásra törekvő, a szabadversenyes piacon mozgó italkereskedő ugyanúgy viselkedik, ugyanazok a motivációi, mint az államilag szabályozott árak és állami dotációk talaján mozgó monopol vagy oligopol energiaszolgáltató szektor? A szabadon választott helyen luxuscikkeket vásárló kocsmavendégek pedig ugyanúgy viselkednek, ugyanazok a motivációik, ugyanaz jellemző rájuk, mint az energiaszolgáltatóktól hatósági áron vásárló lakossági fogyasztók?

De mondom, ha Gyurcsány szerinted nem kap jóval több kedvezményt, mint a kisnyugdíjas, illetve ha ez szerinted tök rendben van, mint az összes többi, Fidesz-féle gazdag-dotáló perverz újraelosztásos dolog, akkor oké, nincs miről beszélni, mert soha nem fognak találkozni a véleményeink.

Véleményem szerint ha valaki a tulajdonában álló ingatlanokban levő több úszómedencéjét is felfűti a nap 24 órájában, az se a villanyszámlára, se a vízszámlára ne kapjon semmiféle állami dotációt az adófizetők pénzéből akkor sem, ha amúgy az átlag lakossági fogyasztókat államilag dotálni akarjuk. ha te ezt gazdagellenes marxizmusnak hívod, akkor megint csak nincs miről beszélnünk egymással. Én ezt az adófizetőkkel szembeni korrekt hozzáállásnak hívom.

Kara.kán 2013.03.24. 17:53:02

@vallatas: a sör 3,30/volt a régi szép időkben/

maxval, a gondolkodni próbáló birca · http://maxval.co.nr 2013.03.24. 17:54:54

@félázsiai 2llkedő:

Ugyanaz. Államokra kötelező szabályokat ad ki. De országok szintjén is van ilyesmi: hatósági árak, árplafonok. Az ÁLLAM csinálja. Azaz a magyarországi hatósági árak nem valamiféle sajátos, egyedi magyar dolog, hanem megszokott nemzetközi gyakorlat.

maxval, a gondolkodni próbáló birca · http://maxval.co.nr 2013.03.24. 17:56:22

@SPYD3RM4N:

Minden árcsökkenésnél jobban jár az, aki többet fogyaszt az adott termékből. Na és? Mi ezzel a gond?

veracity 2013.03.24. 17:59:22

Meggyőztetek, én mától nem hiszek a rezsicsökkentéses átbaszásban! Nem én!

Átállok a szocikhoz! Nem csak maszop(ok), hanem holnap is, meg utána is! Utánam megtért szocik, konverzók!

Együtt tegyünk Orbán gázárcsökkentése ellen! Mert csak azt összefogásban van az erő!

veracity 2013.03.24. 18:03:26

Mert csak az összefogásban van az erő! Ha győzünk, összefogdossuk majd a fideszeseket, aztán hűvösre velük.

De addig is megyek, és összefogdosom a csinibaba Kúnhalmit! Lehet írigykedni, trollok!

Feketeistván 2013.03.24. 18:07:31

Újabb közmunkások várhatók a szolgáltatói szektorból, gáz, EON, különféle vizművek dolgozói lesznek elbocsátva, a szolgáltatás színvonala pedig csökken. Ez lesz az eredmény.

2llkedő 2013.03.24. 18:08:33

@maxval, a gondolkodni próbáló birca: "Ugyanaz."

Lehet, hogy ott Bulgáriában ugyanaz.

2llkedő 2013.03.24. 18:12:48

@maxval, a gondolkodni próbáló birca: "Államokra kötelező szabályokat ad ki."

Csak hogy tudd, az állam, az egy darab. Az unió pedig több darab.
Az állam lehet diktatórikus, az unió pedig demokratikus.

Feketeistván 2013.03.24. 18:16:23

Újabb 4 évet veszít az ország, és utána fel kell számolni az ezalatt kiépített maffiahálózatot is..egy újabb kerül a helyére az a baj. még 20 év kb mire kikopnak a volt kiszesek, és talán jön egy komplexusmentes nemzedék..addig enni is kéne..

maxval, a gondolkodni próbáló birca · http://maxval.co.nr 2013.03.24. 18:16:55

@félázsiai 2llkedő:

Nézz utána, nézz hatósági árakat, sok helyen fogsz ilyet találni.

2llkedő 2013.03.24. 18:18:38

@maxval, a gondolkodni próbáló birca: "Mindenhol ugyanaz."

Kommunistáéknál ugyanaz.

2llkedő 2013.03.24. 18:19:39

@maxval, a gondolkodni próbáló birca: Nézz utána, ahol hatósági árak vannak, ott ki a tulajdonos.

Larry Silverstein 2013.03.24. 18:20:48

Rezsicsökkentés jó.

Ezt abból lehet tudni hogy mekora a judeolibber sajtópánik. A Fidesz már a 2/3-ra gyúr megint, nagy égés lesz a sameszoknak.

2llkedő 2013.03.24. 18:32:04

@Larry Silverstein: A fidesz jó, libsibolsi rossz!

SPYD3RM4N 2013.03.24. 18:38:37

@maxval, a gondolkodni próbáló birca: A lakossági energiaszolgáltatás tipikusan olyan dolog, ami egy bizonyos fokig alapvető igényeket, afelett pedig már nem alapvető - nevezzük így: luxus - igényeket elégít ki. Paloták kifűtése, házi úszómedencék megtöltése, felfűtése és kivilágítása nem tartozik az alapvető, méltányolható szükségletek közé az én értékrendem szerint. Ebből következik, hogy ha ezeknek a dolgoknak az áraihoz állami dotáció kapcsolódik, akkor a dotációt se nem hatékony, se nem méltányos a teljes árra adni. Se nem hatékony, se nem méltányos az adófizetők pénzéből Gyurcsány úszómedencéjének megtöltését dotálni. A Fidesz minden egyes lépésével ezt a gazdagokat dotáló, perverz újraelosztási rendszert képviseli. Én ezért nem vagyok fideszes, mert mind a józan észnek (hatékonyságnak), mind az erkölcsnek (méltányosságnak) a tökéletes ellentettjét valósítják meg folyamatosan.

Hatékonyabb és méltányosabb lenne pl. havi 2000 forintot leszedni az egyes számlákból.

Karl Friedrich Drais der Freiherr von Sauerbronn · http://darazskarcsi.blog.hu 2013.03.24. 18:40:29

@maxval, a gondolkodni próbáló birca:

"mert itt mindig monopóliumok vannak. Hiszen ha áramot használsz pl., nem tudsz választani sok szolgáltató közül,.nem ugyanaz, mint a kenyérvásárlás."

- Van ahol megoldották.
www.verivox.de/

2llkedő 2013.03.24. 18:44:00

@SPYD3RM4N: "se nem méltányos az adófizetők pénzéből Gyurcsány úszómedencéjének megtöltését dotálni."

Ezzel fizetnek Ferinek a lejárató kampányért.

Karl Friedrich Drais der Freiherr von Sauerbronn · http://darazskarcsi.blog.hu 2013.03.24. 18:45:42

@vallatas:

Merjél nagyot álmodni!

akkor pár javaslat:
kenyér 20ft/kg
tej 12ft/liter
tojás 2,5ft/db
cukor 20ft/kg
liszt 12ft/kg
olaj 30ft/kg

maxval, a gondolkodni próbáló birca · http://maxval.co.nr 2013.03.24. 18:56:44

@SPYD3RM4N:

Tény, hogy lenne jobb megoldás is, ezt nem vitatom.

proxy user (törölt) · http://proxyblog.blog.hu 2013.03.24. 19:01:35

Az első videón látható öreglány nem azonos a "Rosszabbul élek, mint négy éve" banyával?

2llkedő 2013.03.24. 19:18:48

@maxval, a gondolkodni próbáló birca:
A Te elméleted alapján mondjuk Hajdú-Bihar megye is előírhatna egy mondjuk 30%-kal alacsonyabb hatósági árat.

ob.szerver 2013.03.24. 19:32:27

@maxval, a gondolkodni próbáló birca:

"A rezsicsökkentés elleni szövegelés abszurd és kontraproduktív, ez HELYES lépés."

De akkor miért nem 20%?

2llkedő 2013.03.24. 19:34:00

@ob.szerver: Aki a kicsit nem becsüli, a nagyot nem érdemli!
Ne légy telhetetlen!

proxy user (törölt) · http://proxyblog.blog.hu 2013.03.24. 19:34:34

@ob.szerver: hagyjátok már a fenébe azt a szerencsétlent! Eleve, ha jól emlékszem külföldön él. Emellett elvakult, fanatikus fideszes, bár időnként próbálja eljátszani a "nem fideszest", kevés sikerrel. Mondanám, hogy troll, de nekem úgy tűnik, ő azon ritka kivételek egyike, aki meggyőződésből hülye.

magándemokrata 2013.03.24. 19:41:25

Viktor kezébe került a közüzemi számla, Anikó, majd 100e a számla/ hó? Ja, ja! Ez nem lesz így jó csökkenteni kell! Legyen 10%-al kevesebb, így 1 hónap ingyen lesz! Kb ez történt! A világon nincs még 1 ilyen ország! Szociálisan támogatja a kő gazdag embereket,+ szegényeket is! Aki meg olyan szegény, hogy nem tud fizetni rezsit, az mit kap? Lóf.szt?

Deneware. 2013.03.24. 19:46:40

Aztán Viktor miért nem a MOL-lal keménykedik? Egy jó kis benzinárcsökkenésnek is tudnék ám örülni...

ob.szerver 2013.03.24. 19:47:44

@félázsiai 2llkedő:
@proxy user:

Én csak azt szeretném, ha világosan kimondaná, hogy a rezsicsökkentés helyessége egyenes arányban van annak mértékével.

Hát ez olyan nagy kérés?

Szűtté mamá? Szűjjé! 2013.03.24. 19:50:12

@proxy user: Fatáné? :-)

Nem, de ugyanaz az archetípus.

ob.szerver 2013.03.24. 19:52:05

@Deneware.:

"Aztán Viktor miért nem a MOL-lal keménykedik?"

2002-ben a MOL-lal keménykedett. Kiállt az országhatárra, és megállította a világpiaci gázárakat. A MOL-nak pillanatok alatt többszáz milliárd vesztesége lett. Érdekes lett volna tudni, hogy ha nyernek, mit tettek volna:
1. bedöntik a MOL-t
2. a választások után visszakompenzálják a veszteséget az árakban.

sárkányfő 2013.03.24. 19:59:12

Mivel Orbán a zemberek rezsicsökkentését a cégek rezsijének emelésével finanszírozza, azaz tovább zsigereli a magyar cégeket, még versenyképtelenebbé teszi a magyar gazdaságot, még vállalkozás-ellenesebbé teszi ezt országot.

Aki tehát támogatja ezt a rezsicsökkentést, a a magyar cégek elsorvasztását, a magyar gazdaság újabb megsarcolását, a magyar cégek további ellehetetlenítését támogatja. Nem azért mert én mondom, ez sima tény.

energiainfo.hu/cikk/a_versenyszfera_fizeti_meg_a_rezsicsokkentest.28849.html

"A magyarországi közép- és kisvállalkozások villamosenergia költségei 11-12 százalékkal emelkedhetnek a január 1-től érvényes, új hálózati tarifák alapján, a nagyfeszültségen vételező ipari energiafogyasztók ugyanakkor akár 30 százalékkal is többet fizethetnek kilowattóránként az áramért."

Az már csak hab a tortán, hogy a hatósági ár kinyírja a piaci versenyben és megtérülésben bízó cégeket, így a szigetelésre, és az alternatív energiára építő cégeket. És természetesen a spórolás, a hatékony lakossági energiagazdálkodás ellen is hat...

De azért csak támogassátok, az országnak szar, de Orbánnak jó, és csak ez számít, a magyar érdek le van szarva...

Karl Friedrich Drais der Freiherr von Sauerbronn · http://darazskarcsi.blog.hu 2013.03.24. 20:01:26

@ob.szerver:

40%-ot tartanék elfogadhatónak, és ezt az üzemanyagok árában is szeretném, ha érvényesítenénk, elvégre mi a fenéért vettük meg a MOL-t? (Mondjuk anno a matolcsiné férje egy ebédnél azt mondta, majd választás előtt olcsósítani fogják a benzint....).

Szeretném, ha a sör ára is 40%-al olcsóbb lenne, meg mindennek az ára legyen 40%-al olcsóbb, csak a fizetés növekedjen 70%-al.

Tamás Csacsicska 2013.03.24. 21:02:31

Szabadságharc: más szavakkal élet-halál küzdelem folyik! Orbán először a telefonos multi-cégekre csapott le, azután kifejezetten a multi élelmiszer-áruházakra, majd a jobbára ugyancsak multi bankokra, most pedig a multi energia-szolgáltató cégekre.

A telefonos ügy be fog égni – ez 200 milliárdba fáj majd az országnak – de sebaj, mert van már egy (vitatható) törvényünk, hogy ilyenkor a bukást adóban be lehet szedni. Az élelmiszeresek elleni háború kifulladt, a legfőbb eredménye, hogy a CBA átveszi a Match üzleteket. Pontosabban mégsem veszi át, mert kiderült, hogy drága a bérleti díjuk. A bankok elleni háborúban teljes a beégés: ráadásul sikerült felbőszíteni az osztrákokat ellenünk. Most az energia-szolgáltatókkal megy a kilátástalan küzdelem, ami nyárra ki fog fulladni, viszont a választások előtt lesz még egy tél. Ja és mára a németek is berágtak.

Orbán teljesen világosan érti, hogy tőke nélkül is lehet a gazdaságot felvirágoztatni. Pontosan úgy, mint ahogy Müllhasusen báró kiemelte magát a vízből, a saját hajánál fogva… Ilyet már láttunk tőle: emlékezzünk csak a vizitdíj elleni népszavazásra!

Aki kicsit is normális, menekül Magyarországról. Menekülnek az emberek külföldre dolgozni, menekül a tőke, mert közel sem biztos abban, hogy nem fogják államosítani, vagy korlátozni valamilyen formában. Na most – figyelmezzünk egy kicsit Marxra, aki azért nem volt teljesen hülye – ha a gazdaságból kivonjuk a tőkét és a munkát, akkor mi a szentség marad belőle? A profit?

Vagy inkább a fekete?

vakapad 2013.03.24. 21:15:39

@maxval, a gondolkodni próbáló birca:

Nem rossz próbálkozás, de azért lennének megjegyzéseim:

1./ Még a legeslegszegényebbek se kapják ingyen az áramot (sört), sőt, ugyanannyiért kapják, mint a leggazdagabbak. Magyarán. a példa akkor hasonlítana a példázandóra, ha ők tízen pont annak megfelelő mennyiségű sört innának, amennyit fizetnek. Azaz a legszegényebbek semmit, a leggazdagabb, meg több, mint a fele mennyiséget. Ez valahogy elsikkadt a példabeszédben.

2./ Ez a mostani rezsicsökkentés akkor lenne tökéletesen igazságos, ha például Gyurcsányt köteleznék arra, hogy ha ő (tegyük fel) tizenötször többet fogyaszt abból, aminek csökken az ára, fogyasszon abból is tizenötször többet,ami drágul. Napéldául az eddigi két zsömle helyett harmincat naponta (vigyázat, a kaviár nem ér, azt nem itthon állítják elő árammal).

3./ Már sokszor leírtam, hogy én az egykulcsos adót tartom a legjobbnak és legigazságosabbnak. Minden olyan országnak be kellene vezetni, amelyik megengedheti(!) magának. Magyarország nem ilyen ország, fenti okból az egykulcsos adó mellett ez a rezsicsökkentés is gazdasági szempontból egy nagy kövér ökörség. Noha ez nem meglepetés számomra, de akkor se tölt el örömmel.

Az persze egy másik kérdés, hogy populista lózungnak használva olyan hatása van, hogy csak na. Tud ez a FIDESZ valamit. Kár, hogy a mi kárunkra.

kivisziat 2013.03.24. 21:24:36

Most értem igazán, miért népszerűtlen a ballibbant bagázs a közvélemény előtt. Ezt a posztot (is) meg kellene küldeni (kommentár nélkül) minden háztartásnak. Aztán a Werber gyerek meg erőködhet tovább.

proxy user (törölt) · http://proxyblog.blog.hu 2013.03.24. 21:26:14

@Balibgeczyk:

"Molnár Ildikó elmondta, hogy a szavazáson összesen 748 választópolgár vett részt, ami 33,5 százalékos részvételi arányt jelent, a leadott voksok közül kettő volt érvénytelen."

Ebből az derült ki, hogy kb. 311 fideszes van egész Szentendrén + esetleg a betegség miatt igazoltan távol levők.
Óriási teljesítmény! :D

dr. Közbiztonság Szilárd 2013.03.24. 21:27:46

Most menj haza, és tanulj meg magyarul.

Majd ha már tudsz, akkor folytasd az internet telehányását efféle baromságokkal.

proxy user (törölt) · http://proxyblog.blog.hu 2013.03.24. 21:29:42

@dr. Közbiztonság Szilárd: ez kinek szólt? Esetleg ha megtanulnád a blogok használatát...

dr. Közbiztonság Szilárd 2013.03.24. 21:30:39

@Tamás Csacsicska:
Müllhasusen, ja, te félművelt barom.
Ha ennyire seggfej vagy, miért akarsz itt észt osztani, idióta?

dr. Közbiztonság Szilárd 2013.03.24. 21:31:21

@proxy user:
A szerzőnek.

Esetleg ha megtanulnál olvasni...

graycivil 2013.03.24. 21:36:12

A rezsicsökkentés árát fizetjük az adóemelésekben, ÁFA-emelésekben, különadókban. Mindent mi fizetünk vastagon, de ebből csak vékonyan kapunk vissza, míg a gazdagok vastagon.

És a sok hülye kispénzű megvezetett nem veszi észre, hogy már száraz kenyeret eszik (10%-kal olcsóbban), miközben a gazdagok havi százezrekkel gazdagodnak! Megértem én, a kalóriahiány gyengíti az elmét.

ördöngös pepecselés 2013.03.24. 21:36:14

Szentendre + Dunakeszi: FIDESZ SIKER!!! :DD

Öööö...hogy lesz kormányváltás jövőre? :OO :DD

mno.hu/belfold/fideszes-siker-szentendren-1146934

Karl Friedrich Drais der Freiherr von Sauerbronn · http://darazskarcsi.blog.hu 2013.03.24. 21:37:25

@Balibgeczyk: 30-35%-os részvétel mellett 30%-al nyerni (Pontosan mennyivel is nyertek?) már bukás. A győztesnek is és a választóknak is.

proxy user (törölt) · http://proxyblog.blog.hu 2013.03.24. 21:37:28

@dr. Közbiztonság Szilárd: szerintem egyáltalán nem volt egyértelmű. Akár nekem is írhattad volna. Ha jól emlékszem, te is egyike vagy a fidesz fizetett trolljainak (a stílusod alapján szinte biztosan), tehát akár a szentendrei "óriási" sikerre is reagálhattál volna ebben a formában. :)

proxy user (törölt) · http://proxyblog.blog.hu 2013.03.24. 21:38:53

@Karl Friedrich Drais der Freiherr von Sauerbronn: hát ezaz! A választásra jogosultak kb. 10%-a juttatja megint a parlamentbe ezeket a diktatúra építő gazembereket. :(

maxval, a gondolkodni próbáló birca · http://maxval.co.nr 2013.03.24. 21:46:06

@vakapad:

Nem értek veled egyet. Az egykulcsos adó helyes lépés volt a jó irányba, más kérdés, hogy önmagában elégtelen.

A gondok nem az egykulcsos adó miatt vannak, hanem a rossz, baloldali gazdaságpolitika miatt. Ezt kellene megszüntetni, de erre se igény nincs Mo-n, se politikai akarat nincs. Sajnos remény sincs. Bajnaiék új mozgalma jól indult, erős jobboldali nézetekkel, de lassan balra tolódtak azóta, hogy a szélsőbalos Millával, marxista LMP-frakciókkal és más hasonló szedett-vedett entitásokkal gyűltek össze.

proxy user (törölt) · http://proxyblog.blog.hu 2013.03.24. 21:46:50

@Karl Friedrich Drais der Freiherr von Sauerbronn: bocs, félreérthetően fogalmaztam! Nem erre a választásra gondoltam (a konkrét képviselőket nem is ismerem, milyen alapon nevezném őket egyenként gazembernek?), hanem a 2014-es, parlamenti választásokra. Mert kb. ez várható ott is: a jogosultak nem egészen 30%-a megy el szavazni. Ebből a fidesz szimpatizánsok és tagok közel 100%-a, meg a többiből néhányan. A nagy többség magasról le fogja szarni, mert elegük van a sok politikus bűnözőből. És sajnos úgy tűnik, hogy joggal.
A "bal"oldaliak mást se tudnak, csak adókat emelni.
A "jobb" meg vagy rasszista vagy rossz értelemben vett kommunista (sztálinista) diktatúrát épít és szintén a munkából élők helyzetét rontja.
Egy idő után belefáradnak és azt mondják, hogy menjen szavazni, akinek két anyja van! Még csak azt sem mondhatom, hogy nem tudok azonosulni az ilyenekkel. :(

Tamás Csacsicska 2013.03.24. 21:47:46

@dr. Közbiztonság Szilárd:

Bizony, elgépeltem a nevet. Helyesen: Müllhausen. A hibáért elnézést kérek, pláne, ha megsértettelek volna a neved helytelen idézésével. Ha gondolod, akkor nyugodtan perelj be!

Amúgy ez a "dr. Közbiztonsági Szilárd" az alvilági álneved? Te most egy rendőr vagy, aki szolgál és a Fideszt védi? És hol vetted a doktorit, ahol Pali bátyánk meg a lovas Tömjén? Nyerted tombolán? Örökölted?

Esetleg valami érved is van, vagy a válaszra még nem kaptál eligazítást a Lendvay utcából?

bananarepublica 2013.03.24. 22:02:06

Tulajdonkeppen azert kell alairasokat gyujteni, merta magyar parlamentben a gonosz gaz es aram kommandok sanyargatjak a jo fideszes ellenzeket.
Borzaszto az mikor teljesen sik huje idiotanak nezik az aldott narodot, es ezt holmi Navracsics nevu urasagok leis nyilatkozzak.

zaphodbeeb 2013.03.24. 22:05:38

rezsicsökkentés = akasztás előtti fájdalomcsillapító pirula. Mert ugyanis milyen problémánkat oldja ez meg? Mi lesz ettől más holnapután?
A konjunktúralovag csak maszatol bénázik és nemtud. Amikor nincs konjunktúra.

dr. Közbiztonság Szilárd 2013.03.24. 22:07:44

@Tamás Csacsicska:
Nem, fogalmad sincs, róla, te félművelt barom.
Münchhausen, te fasz.

@proxy user:
Hát kurvára rosszul emlékszel, a Fideszt utálom, mint a szart.
De a félanalfabéta barmokat szintén. Mindkét (három, akárhány) oldalról.

Egyébként meg ha neked szólt volna, akkor látnád a nickedet a neked szóló rész előtt, mint most.

És még te dumálsz arról, hogy ki tanulja meg a blogok használatát?

proxy user (törölt) · http://proxyblog.blog.hu 2013.03.24. 22:13:27

@dr. Közbiztonság Szilárd: épp arról pofázok te szerencsétlen nem náci troll, hogy a stílusod épp olyan, amilyen általában az IQ hiányos elvtársaidé, ebből következően joggal feltételezem, hogy nem ismered a "Válasz erre" link használatát. Egyébként hidd el, én jobban utálom a magadfajta, teljesen analfabéta seggfejeket, csak általában próbálom kulturáltan megfogalmazni a mondanivalómat, nehogy összekeverjenek egy barommal, amilyen te vagy. És igen, továbbra is ott tartunk, hogy inkább tanulj! Talán most nem keresnél vele, de a jövődre még komoly hatása lehet, hogy most bérkommentelsz tanulás helyett. :)

dr. Közbiztonság Szilárd 2013.03.24. 22:40:05

@proxy user:
Hogy mi a helyzet a büdös kurva édesanyáddal?

proxy user (törölt) · http://proxyblog.blog.hu 2013.03.24. 22:41:18

@dr. Közbiztonság Szilárd: édesanyám pár évvel ezelőtt meghalt. A tiédre nem vagyok kíváncsi, nem hiszem, hogy ismerted.

proxy user (törölt) · http://proxyblog.blog.hu 2013.03.24. 22:42:15

Érdekes, hogy a sok "nem" náci bérkomenntelő hová tud süllyedni, ha úgy érzi, nem fizetik meg eléggé. :)

dr. Közbiztonság Szilárd 2013.03.24. 22:58:44

@proxy user:
Ezt most a tükörnek mondtad, seggarcú?

proxy user (törölt) · http://proxyblog.blog.hu 2013.03.24. 23:03:02

@dr. Közbiztonság Szilárd: ne fáraszd magad, csak a vérnyomásod megy fel, engem nem tudsz izgatni! :)

dr. Közbiztonság Szilárd 2013.03.24. 23:30:49

@proxy user:
Tudom, téged csak anyád izgat, mert őt szoktad kúrogatni, ha már végzett a kuncsaftokkal az utcán.

Plagizáló+Asszonyverő+Gyilkos+Garázda=FideszMaffia 2013.03.24. 23:34:42

A LEGFRISSEBB Fantom-Nickek a fideszi számítógépstúdióból (ezek híznak az ADÓFIZETŐK PÉNZén).

***************************************************

=> esefe

"2012.11.29. óta tag."

"esefe 0 bejegyzést írt és 666 hozzászólása volt'

*************************************************************

=> kicsinko:

"2012.10.14. óta tag."

"Kicsinko 0 bejegyzést írt és 16 hozzászólása volt"

*******************************************************

=> Kara.kán

"2013.03.24. óta tag."

"Kara.kán 0 bejegyzést írt és 6 hozzászólása volt"

*******************************************************

=> Fejesrob

"2013.02.22. óta tag."

"Fejesrob 0 bejegyzést írt és 863 hozzászólása volt"

*******************************************************

=> Balibgeczyk

"2012.09.16. óta tag."

"Balibgeczyk 0 bejegyzést írt és 597 hozzászólása volt"

********************************************************

=> maxyval

"2012.08.04. óta tag."

"maxval, a gondolkodni próbáló birca 0 bejegyzést írt és 10645"

!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

És íme néhány visszadátumozott fideszi példány:

!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

=> mandro

"2007.07.05. óta tag"

"mandro 0 bejegyzést írt és 132 hozzászólása volt"

********************************************************

=> zotyesz11

"2012.03.10. óta tag."

"zotyesz11 0 bejegyzést írt és 132 hozzászólása volt "

*******************************************************

=> kennying

"2011.07.23. óta tag."

"kennyking 0 bejegyzést írt és 1469 hozzászólása volt "

*********************************************************

=> dean23

"2008.07.12. óta tag."

"dean23 0 bejegyzést írt és 770 hozzászólása volt"

******************************************************

=> wotan

"2008.01.22. óta tag."

"wotan 1 bejegyzést írt és 55 hozzászólása volt "

****************************************************

Jó csemegézést.

proxy user (törölt) · http://proxyblog.blog.hu 2013.03.25. 00:03:50

@dr. Közbiztonság Szilárd: mondd, tényleg ennyire sérült a lelked? Hidd már el, hogy csak kinevetlek! Mondanám, hogy kérj időpontot az asszisztensemtől, majd kitalálunk valamit a bajodra, de közveszélyes elmebetegekkel nem szoktam foglalkozni. :)

proxy user (törölt) · http://proxyblog.blog.hu 2013.03.25. 00:05:49

@Habonyi_Fantom_Nick_Tacepao: és most kielégültél? Vagy ennek mi értelme? Akit érdekel, egyébként is megnézi, de a reg.dátumnak a világon semmi jelentősége. Azt kell nézni, hogy miről pofázik a drága és akkor rájössz, hogy méltó-e bárminemű figyelemre vagy sem.

Karl Friedrich Drais der Freiherr von Sauerbronn · http://darazskarcsi.blog.hu 2013.03.25. 00:06:04

@maxval, a gondolkodni próbáló birca:

"Nem értek veled egyet. Az egykulcsos adó helyes lépés volt a jó irányba, más kérdés, hogy önmagában elégtelen."

- Ebben részben egyetértünk. Az egykulcsos jó, de nem most, nem így, és főleg nem ilyen hirtelen kellett volna bevezetni.

dr. Közbiztonság Szilárd 2013.03.25. 00:11:10

@proxy user:
Hehehe, asszisztens, mi?
Örülsz, ha beengednek a hajléktalanszállóra, te seggfej. Akkor legalább nem a saját szarodban kell aludnod, mint ahogy a hét hat napján szoktál.

proxy user (törölt) · http://proxyblog.blog.hu 2013.03.25. 00:14:36

@dr. Közbiztonság Szilárd: majd szólj, ha már belefáradtál, kishörcsög! :)
Olyan édes vagy az őrjöngéseddel. :)

dr. Közbiztonság Szilárd 2013.03.25. 00:15:19

@Karl Friedrich Drais der Freiherr von Sauerbronn:
Meg nem 16%-os mértékkel, hanem 20% körül.

(Bár őszintén szólva még csak jónak sem tartom, szerintem teljesen normális, hogy a társadalom tehetősebb része nagyobb mértékben viselje a terheket, mert nem érzi annyira, mint a szegényebb réteg. Persze nem havi 400 ezer Ft-nál kellene meghúzni a magasabb adóhatárt, hanem valahol 1 millió fölött, ami szintén csak nálunk keleten nagy szó, nyugaton alig valamivel van az átlagos szakmunkás munkabér fölött.)

dr. Közbiztonság Szilárd 2013.03.25. 00:16:17

@proxy user:
Én teljesen nyugodt vagyok, seggfejkém.
Őrjöngeni esetleg te szoktál.

proxy user (törölt) · http://proxyblog.blog.hu 2013.03.25. 00:19:02

@dr. Közbiztonság Szilárd: téged darabszámra fizetnek? Azt hittem, a bértrolloknak a propagandáért fizetnek.
De ha ezért is kapod a fizetést, hát csak acsarogj tovább! :)

2llkedő 2013.03.25. 05:44:19

@Karl Friedrich Drais der Freiherr von Sauerbronn: "Az egykulcsos jó, de nem most, nem így, és főleg nem ilyen hirtelen kellett volna bevezetni."

Továbbra is mondom, hogy az egykulacsos bizonyos hatrok között igaz, mint ahogyan az acél sem korlátlanul rugalmas.


süti beállítások módosítása