Hírek és kommentárjaink

Goldenblog-díj

goldenblog_szeles_1.png

Csatlakozz a Facebook-on

Utolsó kommentek

Hírmátrix

Mire gondolt Sólyom László?

2010.01.03. 16:40 - eroica

Címkék: orbán szavazás sólyom lászló

A konzervatív újságíró szerint elfáradt és Fidesz-párti volt a nemzet elnökének beszéde. Mi most szavazásra bocsátanánk, mire gondolhatott, amikor az évnyitójában "politikai újrakezdésről" beszélt.

Az egyéb javaslatokat a kommentekben várjuk.

Ha tetszett a poszt, csatlakozz a Fideszfigyelő-csoportjához a Facebook-on.

182 komment

· 1 trackback

A bejegyzés trackback címe:

https://fideszfigyelo.blog.hu/api/trackback/id/tr251642165

Trackbackek, pingbackek:

Trackback: Esztergomban máris elkezdődött a Fidesz kampánya 2010.01.05. 10:31:46

Bár Orbán Viktor december 10-én az Európai Néppárt bonni tisztújító kongresszusán úgy vélekedett, hogy március 15. előtt nem indokolt a kampány megindítása."Semmilyen kampányt nem szeretnék január 4-én kezdeni" - jelentette ki a Fidesz elnöke...

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Balt 2010.01.03. 18:31:55

Mi is gondolhatott...?
Talán arra, hogy 2010 választási év.
Elvégre minden választás újrakezdés, mint utóbb kiderült, még a "folytatólagosnak" beállított két cikluson át tartó "építkezés". (am.: permanens elkúrás.)

kispista 2010.01.03. 20:51:32

Újrakezdés az, hogy a bűnöző féreg maszoposos és szadeszesek elkotródnak vagy lesittelik őket.

sztyuee · http://sargacsik.hu/pg/profile/stewie 2010.01.03. 20:52:57

Szerintem csak az utolsókat rugdossa a karrierjén.
Vesztére, a rossz irányba... az elmult év botrányait, és rossz döntéseit nem fogja kijavítani a következő 10 évben sem.

Rá Dios 2010.01.03. 20:57:17

@kispista:
Már többször éreztem úgy, hogy a józan ész a szocialisták és liberálisok ellen szól, meg különben is, mutassa meg a Fidesz, mit tud, de olyankor mindig jön egy "kispista" a felböfögött mocsokkal és én megint - a fenébe is - a maszopra szavazok.
Remélem, elegen leszünk, ha most nem is vagyunk sokan :-)

is 2010.01.03. 21:02:08

@kispista: csak már a bűnöző féreg FIDESZesek is elkotródnának vagy lesittelnék őket, akkor lenne az igazi megújulás, ugye komám!

Darvászó Koppány · http://prolikonyha.blog.hu/ 2010.01.03. 21:02:14

@Rá Dios:
Gratulálok minden elvtársnak!
Szavazzatok csak az mszp-re és gyalázzátok Sólyomot. Remélem azért az én repülőjegyemet kifizetitek, lehetőleg minél messzebb, egy útra elég!

twollah / bRoKEn hOPe, sUppLeX · http://freewaresoftwarenews.blogspot.com/ 2010.01.03. 21:03:10

Arra gondolt, hogy valasztas lesz, jon a Fidesz es vele a Kanaan.

Rá Dios 2010.01.03. 21:06:21

@Darvászó Koppány: Sólymot nem kell gyalázni. Megteszi a cselekedetei, a szavai által ő maga..

agyvihar · http://agyvihar.blog.hu/ 2010.01.03. 21:06:50

@kispista: erre gondolt, de azt is hozzátette, hogy az ígérgetőknek pedig remélhetőleg van annyi a tarsolyában, hogy meg tudják valósítani, amit beígértek

Mindkét kijelentésre érdemes figyelni, mert amellett, hogy jogosan rámutatott a jelenlegi kormányzópárt hibáira, nem véletlenül utalt arra is, hogy ellenzékbúl ígérgetni könnyű.

Harpi 2010.01.03. 21:07:06

Nem tudom, mire gondolt, de nem lenne baj, ha valaki végre elmagyarázná...
Nekem nem sikerült: napizeje.blog.hu/2010/01/02/solyom_eliteli_a_vasutbezarasok_adoemeleset_a_tubesen

statez 2010.01.03. 21:07:17

Jobb lenne gyerekek, ha végre a Fidesz helyett ott magatokat figyelnétek végre a Jókai utcában. Talán akkor nem egy ilyen 8 évet tudnátok magatok mögött. Nem egy olyan 8 évet, amelyik kormányzás helyett kizárólag a lopásról szólt. Ha magatokat figyeltétek volna, tán a tolvajokat sem kizárólag az ügyészeknek kellett volna felderíteni...

antars 2010.01.03. 21:07:23

írásaid kommentjeinek száma mutatja, hogy nagyon értékes blogról van szó! lol, csak így tovább!!! eléggé izzadságszagú, de hátha ez is elég pár Orbán gyűlölőnek...

stars7726 2010.01.03. 21:07:54

arra gondolt bevallja végre,hogy ő kun béla unokája.és ezért annyira hiteles.

Balt 2010.01.03. 21:08:07

Rádiós is: Komolyan mondom, akinek ez a 8 év ámokfutás sem nyitotta fel a szemét, az nem is érdemel jobbat!

Kalmár 2010.01.03. 21:08:55

Én úgy hallottam, hogy azt mondta:
Sürgősen változtatni kell a dolgokon, mert ami most folyik az rablás és tékozlás.
Azért mert a Fidesz is ezt mondja még nem Fideszes Sólyom.
Thürmer is ezt mondja.
Dávid is ezt mondja.
Vona is ezt mondja.
Az emberek döntő többsége is ezt látja.
Olcsó dolog itt köszörülni Sólyom Lászlón a nyelveteket.
Inkább szégyeljétek magatokat, hogy ezek után még véditek ezt a hordát. Gyalázat.

S. Annyi 2010.01.03. 21:10:44

Áprilisban végetek kommunista elvtársak és liberális hazaáruló elvtársak. VÉGRE!

antars 2010.01.03. 21:11:49

egyébként szükséges a kontrol, csak ebben a formában ez hiteltelen és kontraproduktív, esetleg a hívőknek muníció, nem több.

hapcika 2010.01.03. 21:12:31

@Darvászó Koppány: Most is csak azért maradtál, mert OV megigérte, ha rászavazol ,állami pénzen tüntet el az országból.

S. Annyi 2010.01.03. 21:13:22

Aztán pofázhattok napestig, senkit sem fog érdekelni, magyarán le lesztek szarva. Kereshettek más országot, amit még nem tettek tönkre, de gondolom ott ezt nem engedik meg nektek. Ott a paelsztinok robbantanak fel benneteket, vagy elmehettek Kínába, ott még kommunizmus van, bár ott ferde szemmel néznek majd rátok.

TaTa86. · http://archiregnum.blog.hu 2010.01.03. 21:13:29

@Rá Dios: Ha már így vigyorogva bevallottad, hogy részed van az ország tönkretételében, nem fizetnéd ki a 2010es 11es 12es IMF törlesztőrészlet rám eső részét?
Mert azt nem miattam vették fel, hanem a te ostobaságod miatt.
2000milliárd/10millió alig 200.000 forint. Köszi szépen előre is.

phaidros 2010.01.03. 21:14:09

Jobb lenne ha lenne valami valóban új erő. A Fidesz is volt eftásakból áll, tisztáknak sem nevezhetők. Az egyetlen előnyük, hogy nem az ő saruk ez a 8 év. Egy Gandhi kéne ennek az országnak. :(

phaidros 2010.01.03. 21:15:10

Az egy érdekes kérdés hogy a Fidesznek kell-e Sólyom. Mert csak ezen múlik, meg azon, hogy Sólyom akarja-e.

S. Annyi 2010.01.03. 21:15:17

@phaidros: Nem Kolompár Orbán? :-)

hapcika 2010.01.03. 21:17:07

@S. Annyi: H1N1-s magas láz miatt van ilyen rémlátomásod?

S. Annyi 2010.01.03. 21:18:08

@hapcika: Kolompárra gondolsz, vagy arra, hogy a bűnözők csomagolnak és kivándorolnak Izraelbe?

hapcika 2010.01.03. 21:19:01

@phaidros: A jobboldalon Sólyom a főnök. Nehogy már a nyuszi vigye a puskát!

hapcika 2010.01.03. 21:20:55

@S. Annyi: Tudtommal a Sólyom tüntetett ki színes bűnözőket, még kezet is fogott velük.

S. Annyi 2010.01.03. 21:21:53

Tudtommal csótány tüntetett ki emeszempés bűnözőket és kezet is fogott velük.

elnastra 2010.01.03. 21:23:55

@Kalmár:
Rendben, csak Vonát, Dávidot és a többieket nem úgy választották meg, ahogy Sólymot, másfelől pedig a "Köztársasági Elnök a nemzet egységét jelképezi" ld. Alkotmány. Jogos, sokak nemzetfelfogása nem tartalmazza a ballib szavazókat, de ettől tekintsünk el. Tehát ha a nemzet egysége rendszeresen olyan nyilatkozatokat tesz (elég ha csak végigfutod az újévi beszédeket), amik erősen hasonlítanak, néha frázisaikban is a legnagyobb ellenzéki pártéira, és mellé hozzáteszed, Sólyom alkotmánybírósági elnökként végzett munkáját, és szellemiségét, akkor elég egyértelmű összefüggést kapsz.

Nem állítom, hogy ez óriási probléma, próbálja tartani magát, és szólt már be a fidesznek is (ld. ominózus újévi beszédet), ill. elődjei sem voltak ebből a szempontból feddhetetlenek, sőt, neki legalább vállalható fogsora van, de akkor ne próbáljuk előadni azt, hogy ő az abszolút középút, feddhetetlen, pártokon felül álló félisteni személyiség.

Egyébként meg bármit csinál repülni fog.

S. Annyi 2010.01.03. 21:26:04

Mindenki árpi bácsikája Sólyomnál sokkal, de sokkal politikusabb volt. Akkor kedves elvtársak tartottátok a pofátokat, mert nektek tetsző dolgokról ugatott. Nem tetszik az igazság? :-)))))))))

hapcika 2010.01.03. 21:27:46

@S. Annyi: Ne hülyéskedj már? Nem a Sólyom adja át a kitüntetéseket? Tudtommal csak azokat tüntetik ki, akiknek a felterjesztését Sólyom aláírja. Lásd a Horn ügyet. Mondom én feküdj le, mert magas lázad van.

S. Annyi 2010.01.03. 21:28:13

Mindenki Árpi bácsija sokkal, de sokkal politikusabb volt Sólyomnál, ti persze nem ugattatok, mert akkor nektek tetsző dolgokról csevegett.

S. Annyi 2010.01.03. 21:29:31

@hapcika: Ám Sólyom nem írt alá sok előterjesztést sem, ezt ne feledd és vigyázz mert rádtüsszentek, oszt mehetsz a vastüdőbe.

odishon 2010.01.03. 21:30:59

"A konzervatív újságíró szerint..."
Mármint a Kóczián????? Mióta?

hapcika 2010.01.03. 21:31:25

@S. Annyi: Tudtad azt, hogy a Sólyom is tagja volt az MSZMP-nek? Nem? Jó lesz, ha ezt bevésed az eszedbe!

S. Annyi 2010.01.03. 21:33:11

Nem győzöl meg. Szerintem az eddigi legjobb elnök.

kispista 2010.01.03. 21:35:11

@Rá Dios: Szavazz a maszopra, az való a hozzád hasonló férgeknek.

@is: Mekkora szánalmas szar ember az, aki a 8 éve ellenzékben lévő pártra próbálja rákenni a szart.

Bergeroth 2010.01.03. 21:37:26

Az kéne még csak, hogy egy ilyen töketlen balfasz legyen újabb 5 évig.

hapcika 2010.01.03. 21:37:56

@S. Annyi: Nézz utána, hogy AB elnökként 1989 és 2005 között milyen törvényeket írt alá, mindjárt másképp nézel rá. 1988 és 90 között ő vezette az 1949-es alkotmányt módósító bizottságot. Ő is részt vett vastagon ebben a komcsi fércmunkában.

stars7726 2010.01.03. 21:38:04

@S. Annyi: és kinek az unokája??? na kinek??erről beszéljél.

kispista 2010.01.03. 21:38:24

@odishon: Debreczeni elvtárs is konzervatív egesek szerint

kb. kognitív disszonancia · http://hu.wikipedia.org/wiki/Kognit%C3%ADv_disszonancia 2010.01.03. 21:38:25

@Rá Dios: Igaz? És még Semjén, Mikola, pedig márt nem is vagyok szingli. Szavaznék a Jobbikra, de ők is "elkúrták", mást ne mondjak, szövetség a betyárokkal.

Szóval redvás szendvics vagy gennyes tus, ez itt a kérdés?

Bergeroth 2010.01.03. 21:38:49

Bőven elég lesz, hogy jövőre jön orbán meg a kdnp, és visszamegyünk cirka 50 évet az időben.

elnastra 2010.01.03. 21:38:50

@S. Annyi:
Őszintén röstellem, de akkoriban, noha tudom, hogy ez nem mentség és az ősmagyar turul kaparja véresre a hátamat, ha nem szégyellem magam az égig érő fa gyökeréig miatta, de éppen Árpi bácsi műfordítói munkáival voltam elfoglalva, ezért nem ugattam.

Valóban politikusabb volt, de egyrészről az egy másik kor volt, más elvárásokkal. A rendszerváltás (ne lovagoljunk a szavakon) után, amikor nem kristályosodott még ki a közszereplők feladatköre, igyekeztek azt tágan értelmezni. Tök ugyanezt csinálta Sólyom is AB elnökként. Mostanra viszont az erélyes tökrelépkedésnek hála a köztársasági elnök megtalálta a pártok által neki szánt helyét (Göncz is a végén, Mádl és Sólyom is), amit Laci kiegészített saját kis nárcizmusával. Nem mondom, hogy a fidesz-pártszékházból kövér lászló bajszából font vezetéken megy át az infó a Sándor-palotába, egyszerűen csak a párt és Laci gondolkodása erősen hasonló, és hát valahova mindig húzni kell egy kicsit...

kispista 2010.01.03. 21:40:18

@hapcika: az AB elnöke mióta ír alá bármilyen törvényt is?

@Bergeroth: Igazad van, jobb lesz Morvai, ő tökösebb

kispista 2010.01.03. 21:41:22

@Bergeroth: Ugye már csomagolod a bőröndödet, te hivatásos rettegő?

chunky 2010.01.03. 21:43:55

Drága Polgártársak! (Aki nem inge ne vegye)

Mikor fognak a véresszájú fideszes kommentelok elgondolkodni azon h ezek a nagy simliskedések amik mindig is ovezeték a Tisztelt Házat, nem johetnének létre, ha az ott lévok ebben ne lennének édekeltek....ergo nem csak 1 pártban hanem mindben van korrupt, nem kevés.
Arról már fel sem merem tenni a kédést hogy melyik korlátolt Polgártárs vette már arra a fáradtságot h megtekintse hol található a legtobb eredetileg MSZMPÉBEN munkálkodó egyed....segítek: fidesz
Azonfelul nekem az éppen elég nagy hazaárulás ha pl egy párt az érdekeit és népszeruségét helyezi elotérbe, és mindekozben inkább árt az országnak a nyilatkozataival. Mivel ha pusztul az ország akkor szar a kormány és johetnek ok.
Konstruktivitás!!!! Lopás lesz ezután is. De legalább ne az állatok szintjérol beszélgessunk az ország helyzetérol......
peace

hapcika 2010.01.03. 21:45:55

@kispista: Milyen szánalmas szar ember a Fideszes, mert 8 évig a Mszp-re kente a saját hibáit!! Nem én voltam, hangoztatták 2002 óta, pedig akkor tették tacsra az országot. Ha találkozol min.béressel, vagy olyanokal akik feketén dolgoznak, mert nem fizetnek másmódon neki a vállalkozók, azoknak magyarázd ezt a szép Fideszes jövőt.

chunky 2010.01.03. 21:46:48

és még vmi... aki folytona gyulolkodésre jukad ki a politikában, és mindig zsidózik és komcsizik, az tuti vmi aberrációban szenved vagy sikertelen az élete...ezért mindkét verzióban részvétem. =))))

Bergeroth 2010.01.03. 21:46:59

@kispista:
Mitől kellene rettegnem? Nem lehet úgy elítélni a "politikát", hogy legszívesebben mindegyiket arcon köpném?

belekotty 2010.01.03. 21:48:28

@kispista: Hmmm.. én régi ballib szabazó vagyok, azon gondolkodtam hogy talán most nem fogok, mert csalódtam abban a tolvaj bandában. De lehet most mégis fogok rájuk, csak, mert a Fideszre ilyen elmebetegek is szavaznak.

hapcika 2010.01.03. 21:50:10

@kispista: Mit gondolsz miért küldi Sólyom az AB-nek a törvényeket átnézésre? Mert Paczolay az ő embere. Ne egy szavamon lovagolj, ha nem tudsz rendesen válaszolni.

Wuff 2010.01.03. 21:53:12

@hapcika:
1. Sólyom nem volt 2005-ig az AB elnöke.
2. Az AB elnöke nem ír alá törvényeket.

Egyébként minden stimmel...

belekotty 2010.01.03. 21:53:59

@Kalmár: Ebben igazad van, csak éppen sójomka kotor a második ciklusáért, még hozzá úgy hogy sutba vágja a ránézve kötelező politikai semlegességet.
Orbán nem kifejezetten hálás típus, nála a hála nem politikai kategória, simán elhasználja aztán elhajítja az embereket. sójomka is erre a sorsa jut, főképp mert esetleg még keresztbe tenne Orbánnak. Most éppen nyal, de egyébként kiszámíthatatlan.

hapcika 2010.01.03. 21:55:40

@Roa: Nocsak, nocsak, ezt én is tudom, az aláírás elírás volt.

kispista 2010.01.03. 21:58:32

@belekotty: Ezzel aztán tényleg kiszúrsz velem! De mégis ki kérdezte, melyik pártra szavazol? Szavazz csak a szadeszre, így talán meglesz a két százalékuk.

@hapcika: Milyen "átnézésről" hadoválsz? Meg "aláírásról"? Ha az alkotmánybíróság működéséről és az előzetes normakontrollal sem vagy tisztában, akkor minek pofázol bele? Nézd a maunika show-t, az való neked.

És valóban szánalmas szar vagy, ha azt hiszed hogy a fidesz rontotta el a gazdaságpolitikát.

@chunky:
"jukad ki a politikában"
Általános első osztályban is hiányoztál? A legabberáltabbak a folyamatosan nácizó és magyargyűlölő szoclib-szavazók.

stars7726 2010.01.03. 22:00:58

@kispista: miért csak az a magyar aki a fideszre szavaz?ezt milyen alapon döntik el,ha nem titok?

Rókakígyó 2010.01.03. 22:01:32

Kíváncsi leszek egy év múlva milyen bejegyzések lesznek.

Bergeroth 2010.01.03. 22:05:38

@kispista:
A probléma eleve ott kezdődik, hogy itt nem ciklusokban, hanem évtizedekben kellene gondolkodni, de úgy látom, tőled és a hozzád hasonló mentalítású egyedektől erre már nem futja.
A másik probléma ott kezdődik, hogy szerinted mindenki, aki nem akar a fideszre szavazni, az csak és kizárólag baloldali lehet, komcsi, esetleg cigány felmenőkkel, és minden vágya, hogy eladhassa ezt az országot a zsidóknak.
A harmadik probléma pedig, és talán ez a legsúlyosabb. Hogyan határoznád meg azt, hogy ki számít magyarnak és ki nem ?

Az a baj az ilyen gondolkodású emberekkel mint te, hogy csak a szátok nagy, meg az egótok.

hapcika 2010.01.03. 22:11:13

@kispista: Szánalmas szar az, aki még hisz a Járai, Matolcsy szép jövőben. Csak az ilyen gyengénlátók nem veszik észre. A Fidesz gazdaságpolitikája a cigányoktól átvett ügyeskedés, ezért élsz-halsz annyira?

Dr. Morcz · http://drmorcz.blog.hu 2010.01.03. 22:13:12

Szerintem Sólyom konzervatív értékrendű, ezért mondja mindig a konzervatív nézőpontú beszédeket. Szerintem a Fideszt is szapulja, ha kell. Az, hogy a Fidesz egy (részben) konzervatív szövegeket nyomató párt, nem Sólyomon múlt.
Szerintem nem kissé ötlettelen Sólyomot a Fidesszel összemosni, de a Fideszfigyelőnek is tenni kell a dolgát.
Még várom, hogy a jövedéki adó emelését és a 320 Ft-os benzint mért a Fidesz okozta...

kispista 2010.01.03. 22:14:01

@stars7726: egy szóval sem mondtam ezt. de a ballib szavazók között jelentős arányban találhatóak magyargyűlölő személyek.

@Bergeroth: aki a ballib oldalra szavaz az szerinted jobboldali?
Az a baj velük, hogy olyanra szavaznak, akik az elmúlt 8 évben gazdaságilag tönkretették az országot.
Aki gyűlöli a magyarokat, az nem magyar.

hapcika 2010.01.03. 22:14:04

@kispista: Az előzetes normakontroll a második visszaküldés előtt van? Mert Sólyomnál így van!

kispista 2010.01.03. 22:16:10

@hapcika: Nevetséges vagy, ahogy véded a 8 éves elkúrást! Semmit sem tudsz, azt hiszed hogy az alkotmánybíróság elnöke írja alá a törvényeket! Minek pofázol bele olyanba amihez nem értesz? A gazdasághoz is annyit értesz mint az alkotmánybíróság működéséhez.

chunky 2010.01.03. 22:16:48

@kispista: valóban elírtam, bár ettol még várom a tartalommal kapcsolatos észrevételidet, arról miért nem szolsz picinyem???
jah h csak szelektálsz és ahhoz szolsz amihez van kompetenciád, azaz az elsos nyelvtan.
Maradjon is ez így. Nézzed csintalant amíg csak teheted és hidd el h a fideszt csak a Viktor navigálhatja, mert minden demokratikus pártban ez így van. :) Amíg él az alapító addig o az elnok. Egyébként ugatni mindig konnyebb, remélem most nyer majd a fidesz, és megmutatja hogyan kell az országot sikeressé tenni még úgy h a kispista is itt lakik. =)))

chunky 2010.01.03. 22:17:44

jah és tuti van benne elírás.. de ettol a tartalomra fókuszálj,....cheers

Bergeroth 2010.01.03. 22:18:00

@kispista:
"Az a baj velük, hogy olyanra szavaznak, akik az elmúlt 8 évben gazdaságilag tönkretették az országot."

Tehát 2001 előtt itt kánaán volt, tejjel-mézzel teli folyók, kolbász kerítés, és mennyei mana folyt mindenhonnan?

......

Teljes képzavar.....

hapcika 2010.01.03. 22:18:24

@Dr. Morcz: Vagy a drága benzin és jövedéki adó, vagy vissza kell csinálni a vállalkozások adókedvezményét. Nem kell a budira is autóval menni, naponta elég egy üveg sör vagy egy pohár bor és tíz szál cigi. Takarékoskodj!

kispista 2010.01.03. 22:18:35

@Dr. Morcz: Hiába magyarázod a ballib tábornak, ők azt hiszik hogy a függetlenség az elvek hiányát jelentik. Azt várják, hogy az ellenkezőjét mondja mint Orbán, még ha ugyanazt is gondolja valamiről.

terszim 2010.01.03. 22:20:41

@hapcika: Milyen szánalmas szar ember a Fideszes, mert 8 évig a Mszp-re kente a saját hibáit!! Nem én voltam, hangoztatták 2002 óta, pedig akkor tették tacsra az országot.

Miről beszélsz? Jó lenne már leszokni arról, hogy a fidesz által elrontott 2002-es első félév (alapkövet minden bokorba, stb.) hibáit hánytorgassátok fel 8 év távlatából? Én sem ugráltam akkor az Orbán-Torgyán kormányért, de könyörgöm...

A 8 év alatt minden a maszop mellett állt a média, az önkormányzatok (na jó, ez csak négy évig), a Bp-i vezetés, stb . Minden adott volt a jó szerepléshez és mégis képtelenek voltak értelmeset alkotni. Ehelyett ment az undorító lopás minden korábbit hatványozottan felülmúlva.

Abban egyetértünk, hogy ha fél év kormányzási hibát nem képes valaki 8 év alatt kipofozni, akkor az alkalmatlan arra, hogy továbbra is kormányon legyen? Szerintem pusztán ennyiről van szó... Véleményem szerint nem szabad szerecsent mosdatni, még akkor sem, ha az ember baloldali érzelmű.

kispista 2010.01.03. 22:21:41

@Bergeroth: 2002 előtt sem volt kánaán, de ami utána jött, az az igazi elkúrás. Mindenféle koherens gazdaságpolitika hiányzott, egyik évben áfát csökkentik, majd visszaemelik. adócsökkentésről beszélnek, ami az adóalap 27%-os növelése miatt valójában adóemelés.
A BKV-ról meg az ingatlanpanamákról ne is beszéljünk. Igaza van a szadesznek, az állam tényleg rossz gazda, főleg amikor ők irányítják.

chunky 2010.01.03. 22:22:25

Sólyom egyébként egy nagy nulla. A nárcisztikus megjelenés még csak elmenne, de az o pozítciója nem lehet a politika martaléka. Nem lehetne. Soha tobbet nem lesz remélem kozt elnok.

kispista 2010.01.03. 22:22:57

@hapcika: a takarékoskodást kezdje az állam?

És milyen adókedvezményt kapnak a vállalkozások (a multikat leszámítva)?

kispista 2010.01.03. 22:24:41

@chunky: Takarodj vissza az ATV elé, az való az agymosott birkáknak.

hapcika 2010.01.03. 22:24:48

@kispista: Pofázni te szoktál, aki azon nőtt fel, hogy párttitkár apukája azt hazudta nem is volt semmi köze a Kádár rendszerhez. Olvasd el az öszödi beszéd első részét ( nem a káromkodóst) és rájössz te vagy a legnagyobb hazug, nagyobb mint OV.
Észre vetted, mióta spanolom az agyad, megszaporodott a hozzászólások száma? Szánalmas kishülye vagy!!

Bergeroth 2010.01.03. 22:28:10

@kispista:
Nos hát , akkor már csak abban reménykedhetünk, hogy jövőre jön viktor, és remélhetőleg 2-3 éven belül Magyarország lesz az EU vezető országa,
Az az ország, akire az összes környező ország irigykedve fog felnézni, hogy mennyire tehetséges emberek laknak itt, akiknek minden vágya az ország felemelése, és nem egy újabb 4 (8?) évig tartó pénz kipumpálás az államkasszából.
Áldásom rá!

kispista 2010.01.03. 22:28:21

@hapcika: Még mindig olyanról pofázol amihez nem értesz! De ezen nem is csodálkozom, szüksége van az mszp-nek az ilyen idiótákra mint te vagy.
Magadból indulsz ki amikor a párttitkár apukákról beszélsz?

chunky 2010.01.03. 22:29:30

@kispots: oké indulok fonok, csak tudod mi a furi. semmit nem írtál eddig pl a volt MSZMPés tagok jelnlegi arányáról...pedig felvetettem. Illetve ha kegyelmessed elhiszi h a jobb oldalon nincs korrupció, akkor csak no comment az agymosás miatt. Csak azért mert a "célpont"ban nincs fidesz kozeli mutyi még nem azt jelnti h nincs. Emlékszel a happy endre? Vagy csak most kezdtél el poltikával foglalkozni mióta lehet a komcsikat szidni....jah szóval ezért pénzt kapcs és cska most éi meg...értem
na szeva Gyík =)))

terszim 2010.01.03. 22:30:06

És hogy kicsit ontopic is legyek (ja,és bocs az előző gépelési hibákért):
Szerintem ne bántsa senki a Sólymot. Világos, hogy mindkét pártnak odavág, mert mindkettő megérdemli. És valóban nagy változásokra van szükség: A következő kormánynak (fidesz) nagyon nehéz helyezetből kell újraindítania az országot, az ellenzéknek (mszp) pedig - ha később még szeretne valamit újra elérni - rendet kell tennie végre saját magában, hogy a baloldali érzelmű emberek is végre emelt fejjel vállahassák nézeteiket (és nem úgy, mint most, ezen a blogon is: dacosan, sarokba szorítva, védekezve).

statez 2010.01.03. 22:30:41

Figyeljétek már egy kicsit magatokat is szocikáim, akkor tán a tolvajokat nem kizárólag az ügyészeknek kellene elkapnia...

kispista 2010.01.03. 22:31:12

@Bergeroth: a választások nem jövőre lesznek.
8 év elkúrást nehéz pár év alatt helyrehozni. Az régi EU tagállamokhoz való felzárkózáshoz évtizedek szükségesek (mert ők nem építették 40 évig a szocializmust az MSZP jogelődjével) De ebben a 8 évben nemhogy felzárkózás nem volt, hanem teljesen lemaradtunk.

hapcika 2010.01.03. 22:32:27

@kispista: Miért is kell konszolidálni a tönkre ment vállalkozásokat? A tönkrement vállalkozás nem fog új munkahelyet teremteni, még állami segítséggel se. Megvárja míg pénzt kap és kiszáll. A segítség oda kell, ahol új munkahely teremtődik. Tudom, Széles Gábor, de ő is úgy lendítette volna fel az Ikarust, ha kap az államtól pénzt. Miért nem kért mint más is a banktól pénzt? Az állam nem fejőstehén!!

kispista 2010.01.03. 22:33:38

@chunky: ja persze, happy end meg szőlőbányák! Erre futja csak? Ha olyan nagy lopások voltak, akkor Keller miért nem jutott semmire sem, hiába nyomatták a pénzt a vizsgálatokba.

@terszim: ha a baloldali embereknek van eszük, akkor hagyják elsüllyedni az mszp-t a jelenlegi vezetőkkel együtt és létrehoznak egy valóban baloldali és nem a lopással foglalkozó pártot.

Kalmár 2010.01.03. 22:33:45

@elnastra: Rossz hasonlat.
Vonát ,még sehogy sem választották meg.
Dávidot a titkosszolgálatok segitségével zsarolással...egyenlőre bújkál a mentelmi jog mögé, nem baj elmúlik.

Sólymot egyszerűen azért tudta a jobboldal megválasztani ballib többség mellett, mert akkor is éppen a kormányzás helyett egymás zsarolásával voltak elfoglalva. Csak pozicióharc semmi munka. Ezért tartunk itt.
Remélem lesz annyi esze a népnek, hogy leradírozza a szocikat a térképről.

kispista 2010.01.03. 22:36:18

@hapcika: Az adókedvezmény nem egyenlő a konszolidálással.
De még egyszer: Milyen adókedvezményekről beszélsz? A 19%-ra emelt társasági adóról? Az osztalékra kivetett TB-járulékról (ami a tőzsdei cégek után nem fizetendők)?

A vállalkozások meg nem mennének tönkre, ha az adóterhek kifizethetőek lennének.

hapcika 2010.01.03. 22:37:35

@kispista: A tied volt a párttitkár. Ismertem, még nekem is pártfegyelmit akart adni, mert jelentettem , hogy lopott. Pedig nem is voltam pártag. Nézd csak meg, fiókjában ott lapul még a párttagkönyve, benne a pályafutása.

terszim 2010.01.03. 22:40:07

@kispista: ha a baloldali embereknek van eszük, akkor hagyják elsüllyedni az mszp-t a jelenlegi vezetőkkel együtt és létrehoznak egy valóban baloldali és nem a lopással foglalkozó pártot.

Igazad van. Valószínűleg ez lenne a legtisztább megoldás.

robinzone 2010.01.03. 22:42:34

1. a hírtv-ből kirúgott, előtte és azóta balra publikáló, halálra sértett Kóczián urat nehéz konzervatívnak elkönyvelni. vagyis inkább nem lehet.
2. a sok csodálkozó, értetlenkedő szoccernek: Sólyom arra gondolt, hogy ez a tehetségtelen, mohó, erkölcstelen, gátlástalan, önző, szűklátókörű, hatalommániás (csak én kormányozhatok, különben vége a demokráciának, és azt "hogy fogjuk a gyerekeinknek megmagyarázni?"gyf), korrupt, elavult tudású barom, akiket jelenleg az mszp és a (volt) szdsz gyűjt(ött) össze, mint a szemetet, húzzanak a retkes (!) f@szba, mert k.rvára kárára lettek az országnak. aztán, ha van elég életerő a fenti pártokban, hogy kivessék magukból a bűzlő szemetet, és meg tudnak újulni HITELES arcokkal (M.Attila, sajnáljuk!), építse fel magát újra. addig adjuk meg az esélyt a jelenleg egyetlen kormányképes erőnek, a fidesznek, és ne tévesszünk szavazatot olyan pártra, ami mögött nincs szellemi kapacitás. (jobbik) ezt mondta. hova lehet ikszelni, kedves figyelő? Ildikó, kell még valamit mondanom?

raskolnikoff 2010.01.03. 22:44:37

Bravúrosan semmitmondó volt az újévi beszéd egy hiteltelen elnök szájából. Innen üzenem önnek, kedves Sólyom, hogy ne vegye a szájára az a "mindennapi kis korrupciót", aki úgy került az elnöki székbe, mint ön. Egész működése tökéletes összhangban van azzal a gyalázatos választási folyamattal, amely révén elnök lehetett. Jobban tenné az ország felvirágoztatása érdekében, ha bazsrózsákat termelne nagyüzemi módon.

hapcika 2010.01.03. 22:45:27

@kispista: OV igérte meg a kisvállalkozások konszolidálását. Ha osztalék van, akkor nyereség is van, vagy nem a nyereség után fizetnek osztalékot. Az osztalék nem vállalkozási teher, hanem egyéni jövedelmi forma és ezért fizetsz TB járulékot. A többinek nézz utána.
A vállalkozások a magas bérterhek miatt mennek tönkre. Nem mindegyik simliskedik a min.bérrel vagy a fekete munkával.

robinzone 2010.01.03. 22:47:20

aki ezt nem képes belátni, annak ajánlotta figyelmébe kinek-kinek a 2006-os döntését, illetve annak következményeit. a választásnak TÉTJE van, ezt tessék megjegyezni. minden szavazat számít!

2010.01.03. 22:49:29

Aztaaa!

Éljen 2010! :D Éljen az új év! :D
BUÉK mindenkinek!

(A végére kellene vmi ütőset) - Megvaaan!

Ööö, szerinteeem, az Orbán egy hüje paraszt, a Gyurcsány i egy hüje paraszt, a Sólyom egy nagy betűvel írt nevű madár, a Bajnai pedig egy ember Bajnából, és mindegyik egy hüje büdös paraszt!

Ezt tudjátok! Az egyik oldal véres szemmel magyaráz, h ballib, buta, buzi, libsi, komcsi, szovjet, szemét, nyomorék, áruló, hazaáruló, csaló, hazug, gyökér, cigány népség, mentem a börtönbe meg a bitófára, mert elb*sztátok az országot.

A másik oldal meg mondja, hogy az anyádat neked te hüje szittya, retardált, hazaáruló , köcsög, hazug, náci, neonáci, fasiszta, rasszista (ezeket úgy hogy minél rosszabb legyen a hangzás, a szavak eredeti jelentése mind1), szemét, rohadt, orbánseggnyaló férgek, elb*sszátok az országot!

2 dologban van mindkét félnek igaza:
- Hazug - mindkét oldal hazudik (rusnya egy szó ez)
- Elrontjátok az országot / Hazaáruló - mindkét oldal a saját érdekei mellett van, az h az országnak mi a jó az mind1

És csak ordítanak, meg ordítanak és még jobban ordítanak, véres szemmel, habzó szájjal, begerjedve, felajzva, beindulva mint kemény tökű bika, a csorda láttán!

De senki nem csinál semmit, azt hiszik a szavazat az számít bármit is, és azt hogy annak van értelme h piros vagy narancssárga.

És minden megy szépen a maga kis medrében, a nép üvölt az éjszakában, a politikusok lopnak szépen csöndben, a cigány lopja tovább a kukoricát, vállalkozások jönnek létre és gazdagszanak meg, vagy szünnek meg végleg, emberek rokkannak meg vagy törnek felszínre, a gyerekek iskolába járnak, az ifjak kergetik egymást, összejönnek vagy szétmennek, a Duna és a Tisza is folyik tovább.

Telik 2010!
ÉS SEMMI NEM LESZ MÁSKÉPPEN!!!

hapcika 2010.01.03. 22:50:33

@robinzone: Ez le volt írva és rosszul gépeltél csak, vagy már sokat ittál?

robinzone 2010.01.03. 22:50:54

@raskolnikoff: konkrétan arra gondolsz, hogy kedvenc pártod benézte a válsztást, amikor szilyt erőltette, bízva a megvásárolt mdf-es szavazatokban? mert azt tényleg keresztül húzta Áder, amikor nyílt szavazásra kényszerítette a puhapöcsűeket! de ettól miért lenne korrupt Sólyom? a korrupt mdf-esek miatt, akiknek vissza kellett ezután adniuk a zsozsit? furcsa logika.
Sólyom igazán jól viszi a hivatalt, a lehetőségeihez képest.

más hülyesége miatt (törölt) 2010.01.03. 22:52:26

kispista: "...a ballib szavazók között jelentős arányban találhatóak magyargyűlölő személyek..."

Na tehát: először is, ki a magyar? Ha ezt megfejtettük, ki a ballib? Aztán a ballib szavazót honnan ismered? Az arányára meg pláne?! Végül: ki a magyar mégegyszer, akit (tehát ők maguk) gyűlölnek?

Ismét csak idéznék (mert én meg hülye vagyok, nem rasszista): "ha valaki nem fékezhetetlen agyvelejű, azért még nem kéne átbaszni."

robinzone 2010.01.03. 22:53:48

@hapcika: nem, ezt mondta, hallottam! nem értetted? ezért fordítottam le neked! csak ő sajnos nem fogalmazhat ilyen direkt módon. az indirektet meg három napja próbálják félremagyarázni.

hapcika 2010.01.03. 22:55:41

@robinzone: A titkos szavazást számolta újra a Fidesz a frakcióján belül és kényszerítette a másra szavazókat , hogy Sólyomra szavazzanak. Ez viszont csalás, amit te írsz az hazugság.

robinzone 2010.01.03. 22:56:15

ja igen: bár ez magától értetődőnek tűnik, de azt is mondta, reméli, a fidesz máshogy kormányoz majd, mint az mszp-szdsz tette. mondjuk, ezzel sincs egyedül!

hapcika 2010.01.03. 22:57:31

@robinzone: Én a többi fröcsögésedre írtam!

hapcika 2010.01.03. 22:59:31

@robinzone: Semmilyen utalást nem tehet egyetlen pártra sem, mert oda az egyensúly. 2006-ban is ez volt a baj.

robinzone 2010.01.03. 23:00:27

@hapcika: aha, szóval számon kérte a frakciófegyelmet! ez csalás? és nem a kedves frakciótag csal, hogy azt mondja, elfogadom a frakciótagság feltételeit, aztán sutyiban megpróbálja mégsem. nem ez??? "kényszerítette a másra szavazókat"... a gonosz Hókuszpók! Mégis kire próbált az a szerencsétlen fidesz frakciótag szavazni? az mszp jelöltjére? egyébként pedig az mdf-et szorította sarokba, olvasd csak vissza az eseményeket!

robinzone 2010.01.03. 23:01:28

szinte minden jelzőmre lehet bírósági ítéletet találni lassan. elkezdjük összeszedni?

kispista 2010.01.03. 23:01:29

@hapcika: akkor a tőzsdei cégek osztaléka után, amit ugyanúgy a magánszemély kap meg miért nincs tb-járulék? Miért nincs a kamat után? Másrészt irreális mértékű adót senki sem fizet meg. (áfa befizetése után 20% társasági adó, 25% osztalékadó és 14% tb volt tavaly, idén ezt még növelték is.) Ugyanez szlovákiában összesen 19%, nálunk a háromszorosa.
"A vállalkozások a magas bérterhek miatt mennek tönkre. "
A bérterhek miért magasak? Csak nem a 60-70%-os elvonás miatt?

kispista 2010.01.03. 23:02:51

@hapcika: Milyen csalásról beszélsz megint?

kispista 2010.01.03. 23:04:06

@robinzone: Az összes frakcióban létezik a frakciófegyelem, az MSZP-ben is büntetnek ha valaki rosszul szavaz. De ezt hapcika, az önjelölt alkotmányjogász úgysem érti meg.

robinzone 2010.01.03. 23:06:57

@hapcika: büdös francokat. ez egy politikai tisztség. jelentősége van. sajnos nem a virágkötészet jelenlegi helyzetét kell kommentálnia, hanem a politikai életét. ma magyarországon többpártok csinálják a politikát. hogyan beszélhetne a politikáról a pártokra való utalás nélkül? teljesen tévesen értelmezed az egyensúlyt, és sajnos ezzel sem vagy egyedül. ha a pártok egyforma távolságra lennének a kívánatos (filozófiai) jótól, számon lehetne kérni ilyesmit. most ez a viselkedés a rossz védelmezése lenne. az, hogy a rosszat jelenleg az mszpszdsz kormányzása jelenti: neked: pech.

hapcika 2010.01.03. 23:09:53

@robinzone: Tudod mi az a titkos szavazás? Szavazol és utána megvárod míg összeszámolják a szavazatokat és vége. Itt, leszavaztak és utána átnézték a szavazatokat és név szerint számonkérték a mellészavazókon, amit a nyomógombok után nézett ki Áder, miért szavaztak mellé. Sokan nem akarták Sólyom elnökségét, de megígérte a Fidesz 98-ban neki, mikor a közvetlen közt.elnök választástól eltiltotta az országot.

hapcika 2010.01.03. 23:13:28

@robinzone: A parlament által megválasztott tisztség. Nem véleményezheti egyik párt vezetőjét se és politikáját. Ez benne van az Alkotmányban.

kispista 2010.01.03. 23:15:07

@hapcika:
"de megígérte a Fidesz 98-ban neki, mikor a közvetlen közt.elnök választástól eltiltotta az országot. "
Ki tiltotta el az országot?

"amit a nyomógombok után nézett ki Áder, miért szavaztak mellé. "
Milyen nyomógombok? Szerinted a köztársasági elnök választásakor gombokat nyomogattak?

robinzone 2010.01.03. 23:15:29

az egyensúlyozás pont azt jelenti, hogy amennyiben valamelyik oldalra (bal) "dől a hajó" neki meg kell próbálnia visszahoznia azt normál helyzetbe. ehhez közelebb kell mennie a másik oldalhoz (jobb). érdekes, ott (jobb)pedig úgy látják, hogy adott esetben képes lenne legközelebb a másik (bal) oldalra menni, ha jobbra dőlne a hajó, ezért ma úgy tervezik, keresnek helyette egy kevésbé jó "kapitányt". én remélem, megtartják! na, csak befejeztem ezt a remek hasonlatot! :)

kispista 2010.01.03. 23:15:58

@hapcika: az ország állapotát és a kormány tevékenységét véleményezheti. Sőt az országgyűlés munkáját is.

hapcika 2010.01.03. 23:16:32

@kispista: Az osztalék jövedelem és azután adót kell fizetni. Látom te még nem fizettél adót, azért írkálsz ilyeneket. Majd elválik jó-e a szlovák rendszer.

J.W. Booth 2010.01.03. 23:17:13

Semmire nem gondolt. Nem jellemző rá a gondolkodás, a Fidesz agit-prop osztálya gondoskodik arról, hogy mit mondjon.

robinzone 2010.01.03. 23:19:13

@hapcika: ez egy kapitális f@szság! idézd, kérlek a paragrafust! baszki, te nem vagy normális! tisztában vagy vele, hogy konkrétan ez az ember felügyelte annak az alkotmánynak a "születését" (hardcore jobbikosoknak: átírását), akinek most azt alkalmaznia kell? szerinted nem tudja, mihez kell tartania magát? illetve te jobban tudod, mint az Alkotmánybíróság volt elnöke??? magadnál vagy? hányszor tetted már magad nevetségessé ezzel?

Ruszlán 2010.01.03. 23:19:52

Sajnos a mi Sólymunknak nincs vér a pucájában. A komáromi hídon csak két lépést kellett volna lépnie, át a vonalon.De nem merte megtenni. Nem gondolnám, hogy elvitte volna a szlovák rendőrség...

kispista 2010.01.03. 23:20:35

@hapcika: Én a TB járulékról beszéltem, nem az adóról. Arról a tb járulékról, amely a tőzsdei cégek által fizetett osztalékot nem terheli. Elég hülye aki a tb járulékot és az osztalékadót összekeveri. És még hülyébb az, aki nem jön rá, hogy nagymértékű adóztatásnál az adóelkerülés miatt a bevétel alacsonyabb is lehet. (60%-ot senki sem fizet ki, de 20-30%-ot már sokan fizetnének)

robinzone 2010.01.03. 23:22:08

@hapcika: tudod, mi az a frakciófegyelem? Ádernek nyilván volt fülese arról, hogy szabotálni akarják ezt, és megakadályozta. a téglák örülhettek, hogy nem repültek azonnal. ez csalás? de még egyszer: az mdf volt a szar a palacsintában, már akkor is.

kispista 2010.01.03. 23:22:59

@robinzone: Hapcika önjelölt alkotmányjogász, aki azt hiszi hogy az alkotmánybíróság elnöke írja alá a törvényeket.

@J.W. Booth: Összekevered Árpi bácsival.

De ugye Szili teljesen független lett volna?

hapcika 2010.01.03. 23:23:00

@kispista: ...,de nem a pártokét. A véleményét elmondhatja, de párt véleményezés nélkül.2006-ban is ott vétett lépést, hogy az MSZP véleményét igyekezett befolyásolni a lelkiismereti szavazás emlegetésével. Nem bírálhatja a parlamenti pártok döntéseit.

Ruszlán 2010.01.03. 23:27:05

Olyan soha nem lesz Magyarországon, hogy független közt. elnök! Addig biztosan nem, míg nem a választók választják, hanem a parlament. Ami ugye várhatóan egypártrendszerre tér át tavasszal.

hapcika 2010.01.03. 23:27:13

@kispista: A tőzsdei cég a betétesek jövedelmei után fizet TB járulékot. és az alkuszai után, mint minden más cég az alkalmazottai után.

robinzone 2010.01.03. 23:27:34

@hapcika: azt is idézd, kérlek, mikor ejtette ki a száján egyetlen politikus, vagy párt nevét, amikor a VÉLEMÉNYÉT mondta el! adj meg ilyen forrást, utána megint komolyan lehet venni téged.

hapcika 2010.01.03. 23:28:11

@robinzone: Mint a példák mutatják, teljesen elitta az eszét.

robinzone 2010.01.03. 23:29:20

@Ruszlán: sőt, jön a fasiszta diktatúra. lehet megint csomagolni és rettegni, jaj de jó!

robinzone 2010.01.03. 23:31:05

@hapcika: akkor tehát idéznél, kérlek? tök józan vagyok, szeretnék nagyokat nevetni!

changebug (törölt) 2010.01.03. 23:32:00

Nézzétek meg ennek az embernek a fejét.
Sólyom bácsi arra gondolt milyen szar is ilyen öregen tv-ben haknizni, hülyeségeket beszélni, úgy csinálni mintha fontos lenne...

robinzone 2010.01.03. 23:32:22

na jó, akkor talán holnap! jó éjt, hapcika, gyógyulj meg hamar!

hapcika 2010.01.03. 23:34:35

@kispista: A titkos szavazásnál megnyomják a megfelelő gombot és kész. A névszerinti szavazásnál pedig a nevének említése után nyomja meg a gombot. A titkos szavazás után nincs reklamáció. A szavazásirendszer rossz, ezért van, hogy sokszor a titkos szavazás után is írják az újságok a mellészavazók nevét.

Ruszlán 2010.01.03. 23:35:16

@robinzone: Ezt írtam volna?
Csak arra céloztam, hogy kétharmados többséggel tényleg nincs szükség ellenzékre, gyakorlatilag egy párt lesz a kormányzópárt. Nem kell koalícióval szórakoznia.Nagy változások előtt állunk tehát. Az alkotmányunk is csak ideiglenesnek készült annak idején...

Ruszlán 2010.01.03. 23:36:59

Javaslom, tanulmányozzátok a Szentkorona-tant!

hapcika 2010.01.03. 23:45:10

@robinzone: Olvasd el a másnak adott válaszaimat is. Ezt jelzi, amikor azt emlitette, hogy jobban járt volna az ország, hogy amikor Gyurcsány lemondott, előrehozott választásokat kellett volna tartani. Mivel ez a Fidesz véleménye volt, nem kellett volna említeni, mert ezzel a választások előtt azt monta ki, hogy ő a Fidesz pártján van. Van még a beszédben ilyen célzás, pl. a 2006-os felhívásának emlegetése.

kispista 2010.01.03. 23:58:39

@hapcika: A titkos szavazásnál egy urnába dobják a szavazócetlit, és nem géppel szavaznak! És ráadásul nem IGEN/NEM a választási lehetőség, hanem van X számú jelölt Már megint sikerült beégned! Te azt hitted hogy bemondja a házelnök hogy Sólyom László, majd az igen vagy nem gombot nyomogatják? Sokadszorra írsz hülyeséget, ami nem is csoda.

"előrehozott választásokat kellett volna tartani. Mivel ez a Fidesz véleménye volt, "
Ha a fidesz azt mondja hogy ne szarassuk a kutyát a járdára akkor mondja az ellenkezőjét Sólyom? A függetlenség nem jelenti azt hogy nem lehet véleménye, és a véleménye tőle függetlenül egyezhet más emberek véleményével.

hapcika 2010.01.04. 00:00:26

@kispista: Más országokban az általános iskola első osztályától az alkotmány ismeretére és tiszteletére nevelik. MO-on a felnőttek 95 százaléka nem ismeri az alkotmányt, a választási rendszert, ezért lehet hülyeségekkel megvezetni őket.
Ez a poszt mikor beléptem 15 kommenttel rendelkezett és nézd meg most mennyi? Ennyit tesz, hogy említettem az aláírást. Te meg amikor nem bírtál velem ide csődítetted a "farkasfalkát" segítségedül. Nem kispistát, hanem kishülyét kellene írnod nicknek. Na, csá, te meg dolgozz néha, akkor többet tudsz majd az adókról.

Sck: 2010.01.04. 00:02:46

"Nem reménykedik az újabb elnöki megbízatásban, ezért akart valami emlékezeteset mondani. (37 szavazat)"

Valóban nem reménykedik, ugyanis egy ilyen beszéd után pont a Fidesz fogja leváltani a mostani elnököt, hogy elkerülje annak látszatát, hogy pártszimpatizáns van a Köztársaság élén. Ugyanis aki esetleg jobban belegondolt már, az tudja jól, hogy a látszat nagyon fontos. Mert ha szart is eszel, de elhitetik veled, hogy csokoládé, akkor jóízűen fogod falatozni, hát akkor mit számít a valóság, tehát nem kell az embereknek tudni, kire is szavaz az Elnök Úr, elég ha páran tudják. Most mondom, nem lesz újra Köztársasági elnök a következő ciklusban Sólyom. Hozzáteszem, ez csak az én gondolatmenetem.

Kandabula 2010.01.04. 00:02:52

Sólyom László nem volt a köztársaság igazi elnöke. Neve jellemzően csak idétlen, gyerekes szituációkban merült fel. Nem szeretném, ha tőle függne országunk biztonsága. Megosztó politikát folytatott. Menjen nyugdíjba békével.

kispista 2010.01.04. 00:05:25

@hapcika: Kit csődítettem ide?
Sokadszorra égsz be a hülyeségeiddel. Persze ezen nem csodálkozom, amikor szerinted jogszerű egy pár ezer forintos lopásnál több száz ember személyi szabadságát megsérteni.
Te vagy az a hülye, aki nem ismeri az adórendszert, fingja sincs a titkos szavazás lebonyolításáról és az alkotmánybíróság működéséről. Valahányszor beégsz egy hülyeségeddel, témát váltasz, de csak azt éred el, hogy még nagyobb hülyeségeket írsz be.
Nevetséges vagy a szakmunkás végzettségeddel, ahogy panelproli módjára okoskodsz a köztársasági elnök választásáról.

kispista 2010.01.04. 00:07:17

@hapcika:
"MO-on a felnőttek 95 százaléka nem ismeri az alkotmányt, a választási rendszert, ezért lehet hülyeségekkel megvezetni őket."
Téged is sikerült megvezetni.

Még mindig nem tudom, milyen adókedvezményeket is kaptak a vállalkozások? És még mindig nem tudom, hogy szerinted hogyan nyomogatták a gombokat!

hapcika 2010.01.04. 00:08:35

@kispista: Már megint mellébeszélsz. Két jelölt volt, nem X számú. Először volt kettő. Leírtam a titkos szavazást, az urna utána jött be.

más hülyesége miatt (törölt) 2010.01.04. 00:11:07

@Ruszlán: Sajnos a mi Sólymunknak nincs vér a pucájában. A komáromi hídon csak két lépést kellett volna lépnie, át a vonalon.De nem merte megtenni.

2006 őszén még gyávább volt, a térig sem mert eljönni. A Hős.

kispista 2010.01.04. 00:12:27

@hapcika: A köztársasági elnök választásánál soha nem volt nyomógombos szavazás, végig urna volt. És elméletileg bármennyi jelölt lehet.

"Először volt kettő. "
És másodjára szerinted csak egy jelölt volt?
Az utolsó fordulóban is kettő jelölt volt. Közülük hogyan választanál igen/nem gombokkal?

Nevetséges vagy ahogy a hülyeségeidet szajkózod.

hapcika 2010.01.04. 00:14:49

@kispista: Picinyem, feleslegesen nem írok olyannak, aki a jövedelmet sújtó adókat összetéveszti a társasági adóval. Nem tudsz semmiről semmit, csak sziporkázol a hülyeségben. Dolgozz, addig tünj el , addig csak csaló vagy. Nem én írtam el a dolgokat.Nézz utána hol lenne helyed a munkások között!

hapcika 2010.01.04. 00:15:50

Degenerált komcsi poronty!

Sck: 2010.01.04. 00:16:16

Idézem: "Ellenfele Szili Katalin, az Országgyűlés elnöke volt, akit a Magyar Szocialista Párt jelölt.

Az országgyűlési szavazásra 2005. június 6-án, illetve június 7-én került sor. A szavazások során az első fordulóban Sólyom mindössze tizenhárom szavazatot kapott,[3] mivel az őt jelölő Fidesz képviselői három kivételtől eltekintve nem szavaztak, amit a szocialisták közti megosztottság leleplezésével indokoltak.[4] Sólyom a döntő harmadik fordulóban 185:182 szavazataránnyal nyert, ahol elegendő volt az egyszerű többség is az első két fordulóban megkívánt kétharmados többséggel szemben. Még aznap letette hivatali esküjét. Hivatalos beiktatása 2005. augusztus 5-én volt."

kispista 2010.01.04. 00:17:35

@hapcika: Beégtél a titkos szavazással és tereled a témát?

Te keverted össze az osztalékadót és a TB-járulékot, nem én.
Te hitted azt hogy az alkotmánybíróság elnöke írja alá a törvényeket.
Te hitted azt hogy a nyomógombbal választanak köztársasági elnököt.

kispista 2010.01.04. 00:18:47

@Sck:: Ja, Szili volt az igazi független jelölt, aki véletlenül sem pártkatona.

kispista 2010.01.04. 00:20:04

@hapcika: Belenéztél a tükörbe, te maszopos hülyegyerek?

hapcika 2010.01.04. 00:21:58

@kispista: Göncz egyedüli jelölt, újraválasztásánál egyedüli jelölt, Mádl egyedüli jelölt, ezért szavaztak róla háromszor. Ha lett volna még egy jelölt, akkor az győzőtt volna. Göncz első választásánál nem volt urna. A másodiknál volt urna? Vagy Mádl megválasztásánál?

kispista 2010.01.04. 00:23:11

@hapcika:
"A tőzsdei cég a betétesek jövedelmei után fizet TB járulékot. és az alkuszai után, mint minden más cég az alkalmazottai után."

Tőzsdei cégnek nincsenek betétesei, azok a bankoknak vannak. De a betétesek után nem fizetnek TB járulékot. Sőt a kamat után sem fizetnek.
Alkuszok sincsenek a tőzsdei cégekben, azok a brókercégekben vannak.

Ha egy tőzsdei cégben vagy tulajdonos, akkor az osztalék után NEM fizetsz TB-járulékot. Ha egy Kft-ben vagy Zrt-ben vagy tulajdonos, akkor az osztalékadó mellett TB járulék is terhel (Ami tavaly a 14%-os EHO volt)

hapcika 2010.01.04. 00:24:46

@kispista: Hazug majmocskám nézz utánna a kommentjeidnek?

kispista 2010.01.04. 00:25:36

@hapcika: A titkos választásnál mindig urna van, a parlamenti elektronikus rendszer nem alkalmas a titkos szavazásra. Pont ezért tartott sokáig a szavazás, mert minden forduló után kézzel számoltak.

De örülök hogy rájöttél hogy végig kettő jelölt volt amikor Sólyomot megválasztották. És annak is örülök hogy beismerted hogy nem nyomógombos szavazás volt.

Sck: 2010.01.04. 00:26:07

Kérdezem, a gyerekek mikor szeretnének már végre lefeküdni?

hapcika 2010.01.04. 00:27:04

@kispista: Hülye vagy!! Szart ne itt kavarj!

kispista 2010.01.04. 00:27:23

@hapcika: Én tudom mit kommenteltem, csak te beszélsz folyamatosan össze vissza.

Te hiszed azt hogy a tőzsdei cégeknek betétesei vannak.
Te hiszed azt hogy az alkotmánybíróság elnöke írja alá a törvényeket.
Te hiszed at hogy nem urnás szavazással választották a köztársasági elnököt.
Te hiszed azt hogy az utolsó fordulóban csak egy jelölt volt.

hapcika 2010.01.04. 00:29:10

@hapcika: Mádl háromszor lett jelölve, nem háromszor lett rá szavazva.

kispista 2010.01.04. 00:29:27

@hapcika: Ennyi az össz érved, miután sokadszorra is beégtél?
Na viszlát, fárasztó a hülyeségeidet kijavítani.

hapcika 2010.01.04. 00:30:07

@kispista: Még mindig hazug majom vagy, kisköcsög!

kispista 2010.01.04. 00:32:33

@hapcika: Ez aztán az igazi érv! Sokadszori beégésed után csak ennyit tudsz kinyögni.
Folyamatosan beégsz, majd amikor lebuksz akkor elkezdesz személyeskedni.

Te hiszed azt hogy a tőzsdei cégeknek betétesei vannak.
Te hiszed azt hogy az alkotmánybíróság elnöke írja alá a törvényeket.
Te hiszed at hogy nem urnás szavazással választották a köztársasági elnököt.
Te hiszed azt hogy az utolsó fordulóban csak egy jelölt volt, amikor Sólyom Lászlót megválasztották.

hapcika 2010.01.04. 00:33:51

@kispista: Nem kell javítani, meg lettél vezetve, ennyiről szól. Te meg, amikor írok neked, akkor is jössz a hülyeségeiddel. Már kétszer szóltam ez ügyben.Nézd csak vissza!

kispista 2010.01.04. 00:36:28

Hapcika:

"Tudod mi az a titkos szavazás? Szavazol és utána megvárod míg összeszámolják a szavazatokat és vége. Itt, leszavaztak és utána átnézték a szavazatokat és név szerint számonkérték a mellészavazókon, amit a nyomógombok után nézett ki Áder, miért szavaztak mellé. Sokan nem akarták Sólyom elnökségét, de megígérte a Fidesz 98-ban neki, mikor a közvetlen közt.elnök választástól eltiltotta az országot.
"

Ennyit értesz te mindenhez! Titkos szavazásnál utólagos ellenőrzést vizionálsz.

kispista 2010.01.04. 00:37:57

" hapcika 2010.01.03. 21:37:56
@S. Annyi: Nézz utána, hogy AB elnökként 1989 és 2005 között milyen törvényeket írt alá, mindjárt másképp nézel rá.
"

Na, milyen törvényeket írt alá?

keria 2010.01.04. 00:41:36

Az nem lehet, hogy egy új pártra gondolt, ami arról beszél, hogy máshogy kéne csinálni a közügyeket? Én az LMP-re gondoltok, talán ő is...

Sck: 2010.01.04. 00:43:57

Atyaég!! :D Mi ez már amit csináltok, segítek azért egy két dologban, de olyan viccesek vagytok. A törvényt több olvasat és ellenőrzés után ha az Ogy megszavazza, átkerül a Köztársasági Elnökhöz, aki ellenjegyzi azt, vagyis elfogadja, ha elfogadja. Egyszer visszadobhatja az Ogy-nek, hogy csekkolják le újra, de másodszorra már köteles elfogadnia azt, Lehetőségében áll normakontrollra küldeni az AB-hez, akik megvizsgálják, hogy nem ütközik-e a törvény valamilyen alkotmányos alapjogunkba, ha igen, akkor akár elfogadott törvény akár nem az AB megsemmisítheti azt. De az AB. elnöke nem a törvény elfogadásáért felel.

nestrot10 2010.01.04. 06:04:45

SÓLYOM TAKARODJ!!!!!!
Előrehozott közt. elnök választást!
Orbán a gonosz törpe seggnyalója!

nestrot10 2010.01.04. 06:06:04

Rákosi személyi kultusz, Sztálinizmus, Orbánizmus, nem kell!!!!!!! Hazug Orbán! éljen a jobbik aki majd pofán veri a kis szarost!

nestrot10 2010.01.04. 06:06:41

Hajrá jobbik, ......verd pofán az ORBÁNIZMUST!!!!!!!

nestrot10 2010.01.04. 06:08:41

Sólyom-Varjú László ( Fidesz karján a varjú), nem vette észre hogy a sivatagon nincs ajtó---és Ő csak egy repi bábú!!!!!

bandeirante 2010.01.04. 07:22:31

Kóczián lehet, hogy újságíró, de hogy nem konzervatív, az ziher.

bandeirante 2010.01.04. 07:23:20

@nestrot10: Ezt a pártprogandát inkább a jobbik nagygyűlésen, a gázálarcos "csendőrök" mellett ordibáld, oda való ugyanis.

hapcika 2010.01.04. 07:33:21

@kispista: Látod milyen szelektíven olvasol. Olvasd el mit írt Roa és mit válaszoltam én és utána nem messze tőle az első figyelmeztetésem van.

Vitez Belizar · http://agoraanomalia.blog.hu/ 2010.01.04. 07:41:04

Sólyom az eddigi legtökösebb köztársasági elnök. A szavainak súlya van, az eszmeiségével normális ember csak egyetérthet, és nem hajlandó felvállalni az Árpi bácsi féle kertitörpe szerepet. Nem hiszem, hogy a Fidesz újraválasztaná, ahhoz túl erős karakter. Sajnos.

Orbán Castro Rákosi Viktor , "itt az idő" elhúzni! 2010.01.04. 07:55:00

Emberek!
A szocik elcsesztek egy csomó dolgot, megérdemlik a vereséget.

Mindenképp új stílus, új kormány kell!

De nem lehet Orbán Viktor aki:

- életében csak pártmunkás volt, sose dolgozott
- ő és csapata is tele van simlivel, hazugsággal / Ezüsthajó, Kaya, Tot, Várhegyi Attila, Pokorny papa, hosszú bájtok éjszakája apeh, Simliska....stb/
- mindig szentnek és megváltónak állítja be magát
- többször bukott, ha olyan jó volt miért nem kellett a polgároknak
- a beteges hatalomvágy és a bosszú fűti
- nem az országépítés hanem a bosszú és elszámoltatás vezérli

- pár éve még lecsuhásozták a papokat, most meg megy a seggnyalás
- külföldön is állandóan zavart kelt, bemószerol, szartkever. Neheztelnek is ránk sok helyen.
- 20 éve dagonyázik a politikában, gazdagszik, jól megél a politikából, de felelős ő is az elcseszett 20 évért.

- országmegosztó, ami hátráltatja a fejlődésünket.
- diktatórikus módszerekkel irányítja pártját, sokan zúgolódnak is
- személyi kultuszában lassan túllépi mesterét Rákosi Mátyást

- Régóta nem ő a legnépszerűbb Fideszes politikus, de kiépített diktatúrájában nincs ellenvetés.

- Most a pécsi Vízműnél rendelte meg a fideszes műbalhét, tesztelve a polgárokat hogy viselkednek ha jövőre netán hatalomra kerül és ez vár rájuk.

- Amíg ő van addig 1-1,5 millió biztos hogy ellene szavaz.

Orbán Viktor helyett más, hiteles, szerethető ember kell az ország élére!

- Gönczöt szerettük
- Mádlt elfogadtuk
- Sólyom Lászlót nem szeretem, nem fogadom el, utálom!

Kalmár 2010.01.04. 07:58:09

@nestrot10: Le a kalappal. Minden érved nagyon ott van.
Közben össze is nyálazod a monitort?
Úgy jön belőled a gyűlölet, hogy kezd gyanús lenni nem e szoci vagy aki csak le akarja járatni a Jobbikot.

Rá Dios 2010.01.04. 08:08:46

@hapcika:
kispistával nyilván élvezet vitázni, de párttitkár apukát említeni és szidni, abból az érintett jellemére következtetni hiba. Amennyire én tudom ugyanis, éppen Sólyom Lászlónak van párttitkár, no jó, nem apukája, de apósa. Utána lehet menni Pécsett.

Rá Dios 2010.01.04. 08:18:05

@Kalmár: Tetszika "nem-e szoci vagy", de szerintem pontosíts:

"szoci -e vagy?" Igy trendibb.:-)

eszkep 2010.01.04. 08:19:22

remélhetőleg a blogger fizetett MSZP-s agitátor, mert ha önmagától ennyire idióta, az trragédia lenne...

bigthereal 2010.01.04. 08:25:24

elárulná valaki, mióta baloldai párt az mszp?

brlaci 2010.01.04. 08:48:01

Mondjuk mondott szegény egy ilyet is, amit egyszerűen képtelen vagyok megfejteni:
„A kozmosz nagy változásai azonban nélkülünk csak körben forognak. Az ember életének viszont célja van; a mi időnk nem forog körbe.A megújulást, az újrakezdést mi mindnyájan életünk és történelmünk egyenesére írjuk.”
btw: erre a galamus.hu-n hívták fel a figyelmemet, de vannak ott más nyalánkságok is.

Simplicio 2010.01.04. 20:29:41

@statez: 21:07:17
"Jobb lenne gyerekek, ha végre a Fidesz helyett ott magatokat figyelnétek végre a Jókai utcában. … Ha magatokat figyeltétek volna, tán a tolvajokat sem kizárólag az ügyészeknek kellett volna felderíteni... "
22:30:41
"Figyeljétek már egy kicsit magatokat is szocikáim, akkor tán a tolvajokat nem kizárólag az ügyészeknek kellene elkapnia..."

Hát maga megbolondult? Hogy majdnem mindent kétszer mond? Hogy majdnem mindent kétszer mond? :-)

progresszív 2010.01.07. 20:30:09

Szerintem Sólyom az általa már előre ismert Orbán Viktor levélre gondolt, amit ő is megkapott és már jelentkezett is önkéntesnek!

feherenfeketen.blog.hu/2010/01/07/level_111


süti beállítások módosítása