Hírek és kommentárjaink

Goldenblog-díj

goldenblog_szeles_1.png

Csatlakozz a Facebook-on

Utolsó kommentek

Hírmátrix

Orbán alig használt szlogenje és a magyar Obama-logó

2009.03.13. 16:54 - eroica

Címkék: szlogen

Orbán új szlogenje az "Új irány Magyarország" valahonnan már ismerős. Bár ez előzőleg sem volt másként. Emlékszünk, néhány éve Orbán Viktor nagygyűlése Hajrá Magyarország! -gal ért véget. Kissé kínos volt, mert a dologról – stílszerűen mondva – ordított, hogy utánzás.

Nem sokkal korábban lett miniszterelnök Berlusconi a „Forza Italia” (Hajrá Olaszország) nevű párt élén. 

Ezzel együtt illett Orbán Viktorhoz ez a focis kiáltás. Érzékenyebb baloldaliak morogtak kicsit, hogy már megint a saját táborával azonosítja az országot, de ezt már megszokhatták. Meg illett Orbán Viktorhoz, mert azt a lendületes jobboldali, kissé populista Berlusconit idézte, akit példaképnek is tartott.

Most itt vagyunk az „Új irány Magyarország” -gal, ami megintcsak ismerős annak, aki neten is követte az amerikai választásokat. A demokraták 2006-ban használták az „A New Direction for America”(„Egy Új Irányt Amerikának”) jelmondatot. Most is van némi egyezés, Orbán már finoman hasonlította magát Obamához („kellenek az Obamához, Sarkozyhez hasonló új vezetők”).

Ellenben baj van … hm … az iránnyal, Obama ugyanis balliberális.

Némi gonoszkodással mondhatnánk, Orbán Viktor nemcsak a válságkezelő lépéseket titkolja el, de úgy tűnik, az irányt sem árulja el addig, amíg kormányra nem kerül.

 

 

Nancy Pelosi az USA képviselőházának elnöke is tudja: Új irány Amerika, új irány amerikaiak.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

P.S. Egyébként a magyar köztudattal ellentétben nem Obama lopta el a Fidesz  2008-as, háromdíjas népszavazási plakátját. Obamáé már 2007 februárjában bemutatásra került, a Fideszé csak 2007 végén:

File:Obama logomark.svg

http://szeged.fidelitas.hu/Kepek/Oldal%20linkek/nepszavazas_2008.jpg

 

Ha tetszett a poszt, csatlakozz a Fideszfigyelő-csoportjához a Facebook-on.

166 komment

· 1 trackback

A bejegyzés trackback címe:

https://fideszfigyelo.blog.hu/api/trackback/id/tr561000347

Trackbackek, pingbackek:

Trackback: Sárdobáló 2009.03.13. 18:42:40

A Viki Viki Viki Viktóóóóóóóóór"Kísértet járja be Európát – a kommunizmus kísértete." Végre végre végre! Megszólalt a főnök. Rég beszélt a bácsi, nade most. Most szó sem volt Szorcsik Vikiről, meg Kolbászról, itt csak a nemzet sorsa volt a…

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Metal Warrior · http://ordogvilla.blog.hu/ 2009.03.13. 21:05:32

balliberális? WTF??!

Ennek a szónak van jelentése azon kívül, hogy "lop, csal, hazudik"?! Mondjuk ezeket nem mondanám Obamára, úgyhogy már itt nagyon elbukott a dolog...

Vicces, hogy valaki így próbálja mosdatni a szoci-szadesz koalíciót... :))

wexom 2009.03.13. 21:06:58

Sajnos Magyarországon jelenleg nincs megbízható párt vagy politikai erő, amely mögé a többség nyugodt lelkiismerettel felsorakozhatna és ez sokkal veszélyesebb mindenféle válságnál.

Dextro (törölt) 2009.03.13. 21:11:46

@lifelike

Te olyan buta vagy, hogy szerintem egy vödörrel a fejeden élsz, és néha, de csak ritkán leveszed, amikor nekiállsz idepötyögni ebbe a fos blogba.A Viktor tehet mindenről mi? Te idióta!

MSZMP fanok egyetek vérnarancsot, jót tehet az emésztéseteknek...

Éljen az internacionalizmus!

reality 2009.03.13. 21:17:27

Ez a blog tudjátok mire jó? -> szánalmas.hu
Muhaha

reality 2009.03.13. 21:19:13

@wexom: Persze, éhendoglünk, nem baj, csak az a fontos, hogy (szerinzed) nincs megbízható politkai erő. Beszarok.

marosy 2009.03.13. 21:21:23

2009.03.13. 16:54 - eroica

Kedves eroica, rakom a faszom a szádba és a kurva anyádba.

SteveJobs · http://16bit.blog.hu 2009.03.13. 21:23:29

Ahh beindult a fosimosi mert mar biztos h bukik a baloldal ?!

Ez is kevés lesz ááááám :
www.mellbimbo.eu/view-da946260c60e6cb5a7cdbf4928e7bdff.html

2009.03.13. 21:27:40

A fidesz sajnos nem tud megújulni, ismét jönnek a koppintott szlogenek, hatásvadász szónoklat felolvasások, amit persze valaki megírt viktorunk helyett, és persze könnyen utánajárható dolgok, amikről végül mindig kiderül hogy kamu. Gondolok itt pl; az újpesti piacos „kedvenc hentesem mondta” dumára. Azt valamelyik tévé leinterjúvolta az ottani hentest, az meg csak nézett nagyokat, "itt ugyan sose járt orbán". ....mondjuk ez anélkül is nyilvánvaló volt. Ezekből jól lesír hogy kábé mire számíthatunk egy esetleges fidesz győzelem esetén. Nagyjából ugyanarra ami 20 éve jellemzi az országot. Duma duma duma, mögötte meg semmi hasznos.

Emberek! Miért nem húzzuk le a klotyón ezt a Pirossal kevert narancssárga löttyöt? Ideje már valami újat is próbálni! pl; Jobbik...

tcom 2009.03.13. 21:29:52

@reality:

Avval, hogy nincs megbízható politikai erő, az a baj, hogy ebbe fogunk beledögleni.
Ha nincs politikai erő, aki nem a saját hatalmával, népszerűségével van elfoglalva, és nem szándékozik rendbetenni a gazdaságot, akkor abba fogsz éhendögleni.

Összefüggés, hosszútáv.

tcom 2009.03.13. 21:35:36

@Jankove:

Na neeeee!
Jobbik? De lehetne a Kommunista Párt is, vagy a Nyugdíjasok Érdekszövetsége, vagy a kerületi Kölyök Klub.
Jobbik? És mindjárt meg lenne oldva a haza védelme is. Mindjárt meg lenne oldva a kötelező piros-csíkos kéményseprő egyenruha.
Nácikat soha, akkor már 100-szor inkább a Fidesz. Igaz azok meg pl. választási szövetséget kötöttek legutóbb a Jobbikkal.
Ajjajjj! =;-(

Metal Warrior · http://ordogvilla.blog.hu/ 2009.03.13. 21:42:31

tcom 2009.03.13. 21:35:36:
Náci, aki mondja.

Ezt a hülyeséget, hogy Jobbik = nácik az ATV-n láttad, vagy a Népszavában olvastad? Gratulálok az agymosott, hülye fejedhez.

bng · http://emberitisztesseg.blog.hu/ 2009.03.13. 21:43:40

Ha már egyik pártnak sincs igazi programja, akkor tessék, itt van: emberitisztesseg.blog.hu/2009/03/13/bng_t_miniszterelnoknek
De belemernek-e kezdeni? De ha ők nem akkor ki?
Ha nics más átveszem a boltot...

Waldi! 2009.03.13. 21:56:44

A Fidesznek van programja.Ugyanaz, mint Obamáé.
+
Orbán:Úgy tűnik, hogy a demokratáknak nincs sok mondanivalójuk az igazán fontos kérdésekről.
=
A Fidesznek nincs sok mondanivalója az igazán fontos kérdésekről.

2009.03.13. 22:00:01

Szia TCom,

Szerintem hazafias érzelmű nem egyenlő náci.

Kb. 5 évvel ezelőtt én is röhögtem volna magyargárdán, meg a magyarkodáson, igazából máig sem tudom miért, de egyre inkább rádöbbenek, a mai magyarországnak egyre nagyobb szüksége van egy olyan erőre, ami helyreállítja a nemzeti identitást, és képviseli az ország dolgozó, becsületes magyar lakosainak az érdekeit, és valami értelmesre is tanítja a kallódó ifjúságot.

A paradicsomi magyarországban és mesékben már rég nem hiszek, -ennek megidealizálását hagyjuk meg a marakodó pirosnarancsosoknak-, tudom hogy jómódú ez az ország már sose lesz, ezt akár borítékolhatjuk is. De attól viszont komolyan félek hogy lesüllyedünk egy olyan szintre, ahonnan már nem lesz visszaút. Ha nem lenne a Jobbik, én biza el nem mennék szavazni. Viszont igy megér egy misét. Programjuk puritán: tisztes igazságos életet ahol nem kell félnie a becsületes magyar honpolgárnak. Lehet még utopisztikusan hangzik, de nekem már ez is elég. És jelen pillanatban a legszimpatikusabb alternatíva.

victor vacendak 2009.03.13. 22:05:27

Ha az Obama lop a fidesztől hír nem egy magyar blogban jelent volna meg, akkor még el is hihetné minden álmodozó jobbas, hogy így történt.

Blazzo (törölt) 2009.03.13. 22:07:34

@Jankove: egyszerűbb, ha leírtad volna, hogy Munkásőrség vagy Ifjú Gárda, esetleg Hitlerjugend....
Na, most az én gyerekeimet ne tanítgassa semmiféle "erő" semmire. Majd én meg a tanárok tanítjuk őt.

A Jobbikos banda, meg egyszerűen demagóg. Minden kérdésre egyszerű válasz, hogy a sok hozzád hasonló szerencsétlen benyalja az igét...aztán a jobbikos tetvek bemásznak a Parlamentbe és szépen lopnak tovább, mint a fideszes, meg szoci kollégik. Arra amúgy kiíváncsi lennék, hogy miként képzelik megvalósítani azt a "tisztes igazságos életet". Majd ők eldöntik mi a tisztességes, meg az igazságos? Ez egyszer már valahol a történelemben világháborúhoz meg népirtáshoz vezetett. Köszi, én nem kérek belőle és szerintem te is gondolkodj el rajta.

Blazzo (törölt) 2009.03.13. 22:09:06

Orbánt meg jól szájba kellene rúgni, hogy ilyen faszságokat beszél nagy nyilvánosság előtt.

nem nemsiker_s 2009.03.13. 22:10:30

Nos elmondom szerintem mi az ábra.
A fidesz kormány alatt az élen járt magyarország.
Ezek a fos baloldaliak totál hazavágták az országot ez tény.
Lassan 7 éve ők kormányoznak és ezidő alatt szakadt le az ország, ez is tény.
Van egy fos Mszmp-s meg Kiszes politikai elitjük ez is tény .
Most akkor ki a fosabb az Mszp, vagy a Fidesz ?

2009.03.13. 22:17:28

Kedves Backstab,

én aztán igazán nem abból a fajtából való vagyok, aki benyal bármit, csak képes vagyok tanulni a múltból, és látom magam körül hogyan esik darabokra az ország, percről percre. Nem kell hozzá 3 diploma hogy felfedezd, ez a jól megszokott út amit járunk, a jól megszokott arcokkal, sehová nem vezet, csak egy csendes szép lassú agonizálás, elmúlás. 20 éve ez megy, mi változna hát 2010-ben?

Jó éjt mindenkinek.

tcom 2009.03.13. 22:21:00

@Jankove:

Helyreállítani a nemzeti identitást? Miért valaki elvette? Valaki Magyarországra tört? Valaki megtiltja, hogy magyar mesét olvassak a gyerekeimnek? Valaki megtiltja, hogy megnézzem a Sümegi várat?

Mi ez a baromság?!

A "nemzetieknek" jelenleg 2 db 24 órás Tv adó szórja az imát. Hol vagytok ti elnyomva?

A magyarságot nem nyilas egyenruhában kell demonstrálni! Egy igazi magyar csendben dolgozik, tanul, neveli tisztességre, emberségre, empátiára neveli a gyermekeit.
Evvel szemben ma "hivatalosan" az a "Magyar", aki ordenáré módon kiabál az utcán és kukákat borogat, nem fizet adót, anarchiára buzdít és el akarja zavarni erőszakkal a törvényesen, demokratikusan megválasztott hatalmat (akár milyen is az).
Ráadásul aki nem ért velük egyet az már nem is Magyar, hanem hazaáruló.

tcom 2009.03.13. 22:27:41

@Jankove:

Még szerencse, hogy csak kevesen vagytok evvel a félkatonai, diktatórikus, magyargárdás Jobbikkal.
A magyarság nem vevő tömegeben a szélsőjobbos blöffre. Ha rendben lesz az ország a Jobbik is a Miép sorsára jut. Illetve elég lesz 4 év a Fidesz oldalán és le is nullázzák magukat, mint a parasztok messiása (Torgyán).

Hogyan lehet megbízni egy a Fidesz hátszelében lavírozó pártról. Ráadásul már volt választási szövetségben a Fidesszel. Miben különbözik majd tőle?

RCH 2009.03.13. 22:29:12

En nem ertek a politikahoz es a gazdasaghoz.
Csak azt tudom, hogy ha mondjuk a csajom elhagy egy masik ficko miatt, akkor valszeg abban en is ludas lehetek. Ha huzamosabb ideig nem jon vissza hozzam, akkor valamit nagyon elszurhattam korabban.
Es ha szeretnem visszahoditani, akkor nem probalnam minden alkalommal, meggyozni arrol, hogy mekkora hulye, hogy egy ilyen tahot valasztott maganak, - ezzel tobbet artanek magamnak, mint hasznalnek -, hanem probalnek a kedveben jarni, elhalmozni torodessel es figyelmesseggel.

M. Laci · http://palferi.blog.hu 2009.03.13. 22:33:24

@Pepe83:

Konkrétan milyen reformokra gondolsz...? Merthogy a szocik az általuk szorgalmazott reformokból csak a reform szó gyakori ismételgetéséig jutottak, de hogy pontosan mit is akarnak csinálni, nem nagyon derült ki.

Reformbizottságokban biztosan verhetetlenek.

Steppenwolf 2009.03.13. 22:35:22

@tcom: Csak megsúgom, a Jobbik gyakran a Fideszt keményebben osztja, mint a szocikat.
Amivel semmi gond nincs, mert a kritika sokszor jogos, és az ő lelküknek is jobb, ha nagy távolságot tartanak mindkét párt között.
Milyen választási szövetségről beszélsz? Hol kötöttek választási szövetséget???? Mikor???

Ez már megint olyan ostobaság, mint hogy Orbán 2001-ben a Pápának úsztatta a koronát. Jah, tulajdonképpen majdnem, csak éppen 10 évvel korábban járt a Pápa Magyarországon. :)

Pepe83 (törölt) 2009.03.13. 22:36:18

Nemzeti érzés mentén manapság olyan ötletekkel állnak elő egyesek, ami az egész gazdaságot romba döntheti.

A magyar ember csak magyar élelmiszert egyen és csak magyar bankban tartsa a pénzét?

Nem hiszem, hogy bárki komolyan gondolja, hogy az ország képes magát eltartani, csak mert a magyar gazdának sok almája, meg dinnyéje van.

Azzal nincs baj ha valaki büszke arra, hogy magyar (bár nem értem miért, azzal hogy ide születtünk, még nem tettünk le semmit az asztalra ami miatt büszkék lehetnénk), de ez ne jelentsen egyet az agresszióval és mások gyűlöletével.

Bele lehet magyarázni bármit a magyar gárdába, hogy az csak pizsama ami rajtuk van, de azért tudjuk, hogy minden jelkép pontosan azt jelenti, amihez rendelik.

Pepe83 (törölt) 2009.03.13. 22:38:10

@elemes2:

EÜ, nyugdíj, oktatási, közlekedési (bár azzal pont nem értek egyet:)))

Pepe83 (törölt) 2009.03.13. 22:42:49

@Steppenwolf:

www.valasztas.hu, nézd meg a közös vidéki listákat és a mind a két párt által támogatott polgármestereket.

star77 2009.03.13. 22:44:28

@nemsiker_s: mind a kettő egy rakás szar.a pofázáson kívül miben jártunk mi az élen? 20 év alatt egy qrva metro vonalat nem tudtak megépíteni.volt aki elkezdte,volt aki leállította,megvan aki lopja belőle a pénzt.a nagy duma az megy mindig,de a mikor tenni és dologozni kéne,hirtelen mindenkinek más dolga akad.v elmegy ep.képviselőnek mert az a tuti,nyugis állás.szégyen.

porthosz 2009.03.13. 22:48:34

Igazából nem az a durva hogy 7 év szocialista-szadeszes kormányzás után az ország összeomolva, egy államcsőd szélén áll, totális lezúzva. Ez szar ügy de nem durva. Az igazán durva az, hogy ezek után vannak emberek akik szerint a "zorbán" a hibás mindenért, és majd a gyurcsány helyrehúzza (amit ő kúrt el...).

Kicsit fura ez számomra, mert annó amikor a történelemből tanultam hogy sztálin parancsára rengeteg embert végeztek ki, és hogy ezek az emberek még a kivégző osztag előtt is azzal fenyegetőztek hogy de majd ha ezt sztálin meg tudja hogy mit csinálnak akkor lesz nemulass, és hogy nem hitték el hogy sztálin nemhogy meg fogja tudni, hanem egyenesen ő rendelte el a kivégzéseket, akkor csak csóváltam a fejem hogy hogy lehettek ennyire ostobák az emberek....

Nos, 2009-et irunk és szomorúan látom hogy az ország tele van egy rakás "értelmiségivel" akik szerint gurcsány hozza el majd a megváltást, és az egész államcsőd annak az embernek a müve aki immáron 7 éve nincs hatalmon, és az elmúlt 20 évből is csak 4et volt...

Komolyan mondom eldobom az agyam... és még mi vagyunk büszkék arra hogy milyen okos magyarjaink voltak/vannak. Hát az én személyes véleményem az, hogy lehet hogy ennek a nemzetnek vannak a legokosabb tudósai, de az is hétszentség, hogy ebben a nemzetben a legnagyobb az egy főre jutó hülyék száma (és sajnos 1 okos nem tud szembeszállni 10 segghülyével)

Fosch marshall · http://proletarokkozt.blog.hu/ 2009.03.13. 22:49:03

@nemsiker_s: Azért az a növekedés nem teljes mértékben a fidesz kormány érdeme. A Bokros-csomag jótékony hatása következtében volt kedvező a helyzet. Az igaz, hogy nem kúrták el az országot, de nem kell az egekbe magasztalni őket.

A szlogen meg sztem lényegtelen, úgyis jobboldali kormányzás lesz. Ahhoz nagyon durva dolgokat kellene kommunikálnia, hogy ez ne következzen be.

ügyfélszolgálatos 2009.03.13. 22:51:21

@Pacho: Az a jó kis minimál szintedben, hogy ha valaki már nem szereti a vezéreteket akkor egyből magyarellenes is. Nem baj csak vedd be szépen a gyógyszered és pihenj le.

Steppenwolf 2009.03.13. 22:52:25

@Pepe83: Annak azért örülök, hogy nagyon nem, csak egy kicsit baszod le emberek százezreit, millióit, csak mert büszkék arra, hogy magyarnak születtek.


"A magyar ember csak magyar élelmiszert egyen és csak magyar bankban tartsa a pénzét?"

Ezt Te hol hallottad? Egyáltalán, tisztában vagy vele, hogy a hazai élelmiszerek aránya a magyar piacon a legkisebb az EU-ban?

"Bele lehet magyarázni bármit a magyar gárdába, hogy az csak pizsama ami rajtuk van, de azért tudjuk, hogy minden jelkép pontosan azt jelenti, amihez rendelik."

Milyen jelképről beszélsz? Ők nem hordanak tiltott önkényuralmi jelképet, szemben az MSZP szövetséges pártjának, a Munkáspárt 2006. tagjaival.

Fosch marshall · http://proletarokkozt.blog.hu/ 2009.03.13. 22:53:17

@porthosz: Pontosan, ahogy mondod. Ezért lenne szükség véleményem szerint egyfajta "értelmiségi cenzusra". Lehet, hogy diszkriminációnak tűnik, de nem lenne rossz.

ügyfélszolgálatos 2009.03.13. 22:55:15

@Fosch marshall: De arra nem jó nekik gondolni, hogy miből költött a Fidesz kormányon, Az olyan bonyolult és nehéz. Gondolkozni kellene, de attól fáj a kis buksijuk.
Nekünk az a legnagyobb baj, hogy annyit mondta OV, a hülyeséget, hogy nem tehet majd mást mint amit mondott. Egy kicsit olyan mint az elvadult szektákban ahol a guru annyit mondja a híveinek, hogy ő egy isten, hogy azok elhiszik. De annyit mondják neki vissza, hogy ő is elhiszi. Itt is ez lesz.

Steppenwolf 2009.03.13. 22:59:05

@Pepe83: Tedd már meg, hogy konkrétumokat írsz, mert nincs kedvem bogarászni több ezer település jelöltjei között.
Egyébként a Fidesz nem tilthatja meg, hogy a Jobbik támogassa bármelyik jelöltjét. De ettől még nem köttetett választási szövetség.

Invictus 2009.03.13. 23:00:25

Az a gond, hogy ha még 10 évig kormányozna Gyurcsány, akkor is az lenne, hogy a zóóórbán tehet mindenről. És lenne elég "értelmes, gondolkodó baloldali ember" (hihihi), aki be is szopná.
A drága szoclib maffia annyira besz*rt OV-tól, hogy inkább elkúrta az országot, hogy megnyerhesse a választásokat. Köszönjétek meg nekik, barom orbánfóbok. Teljesült a kívánságotok, kaptak a tieitek két ciklust! Nagyszerűen éltek vele!
(valóban, a zsebeiket jól megtömték... de ti csak kayaibrahimozzatok meg orbánbányázzatok nyugodtan még 20 évig)

Orbán Castro Rákosi Viktor , "itt az idő" elhúzni! 2009.03.13. 23:01:56

Arthuro Ui ujra köztünk Orbán Viktor seregei harcban állnak. Orbán Viktor, mint egy nemzetek felett álló félisten, kivont véres kardal a kezében járja országot-világot és toborozza seregeit. Orbán Viktor fekete holló, amelyik dögszagot érezve elemében érzi magát. Orbán Viktor azt a látszatot akarja kelteni, hogy ő a Jó letéteményese, felkent harcosa. Csillagok háborúja filing ez a javából. Csak hívei nem veszik még észre, hogy akit a Jó Szövetség vezérének látnak, az valójában maga a gonosz Császár. Orbán Viktornak ma már semmi sem drága. Egyszer ennek az embernek, még fiatalon voltak szép álmai, voltak elvei, volt gerince és volt szava, amire érdemes volt odafigyelni. Sokan szerettük és tiszteltük. Sokan gondoltuk, hogy egyszer belőle még lesz valaki és hasznos is lesz ez az országnak. Tévedtünk. illetve nem, hiszen lett belőle, de ez az egykori önmaga karikatúrája, negatív tükörképe. Elveit egyszer valahol a sarkon elhagyta és érdekre cserélte. Orbán Viktort ma már kizárólag hatalmi és az ezekkel összefüggő anyagi érdekei vezetik. Elszabadult hintaló. Amikor érdeke úgy kívánja, akkor a szélsőjobbal cinkosan összekacsintva vereti szét a várost pribékjeivel, pitbulljai által. Megvakarja szavakkal buksijukat, ha elég jól habzik a szájuk és acsarkodnak. Harapásért még jutalomfalatkák is járnak. Közben a pofánkba röhögve tárja szét kezét, a romokon állva közli, erről ő nem tehet ugye. Hazudik. Azt teszi, amiért úgy gondolja, Gyurcsánynak azonnal takarodnia kéne az ország éléről. Hazudni csúnya dolog, aki hazudik a népnek, nemzetnek, az takarodjon. Kivéve persze mindig a gyevi bírót. Ha érdeke gyevi bírónknak úgy diktálja, akkor követségekre jár el és közli, hogy nemzeti ünnepünk évfordulóján nem ajánlja, hogy eljöjjenek ide vendégségbe állami vezetőik. Tud valamit. Szivesen venné, ha szegényes lenne 56-os ünnepünk. De nem lesz, mert a külföldi vendégek abszolút többsége mégis eljön , így a kormányzatnak lehetősége marad arra, hogy egy emlékezetes szép ünnepet építsen fel. Nos, ha a vészmadár szerep nem vált be, akkor tesz róla, pitbulljai által, hogy az ünnep az legyen, aminek ő akarja látni, amivel ártani tud azoknak, akik a neki járó hatalmat bitorolják a "panelprolik" bizalmából. Induljon a banzáj. És indult. Láthattuk. Utána persze Viktor szomorú lesz ettől. Sunyi mosoly a száj szegletében, csicskásai természetesen azonnal a rendőrségnek esnek, rendőr terrorról beszélnek, a molotov koktélok és elrabolt tankok árnyékában. Üzen. A rendőrségnek, a szélsőjobbnak, mindenkinek. Neki mindent lehet. Még 56 emlékét is bemocskolhatja. Szegény pesti srácok, forognak sirjukban, látva mi zajlik most itt nálunk. Szégyen. Ha hatalmi érdeke úgy kívánja, hát folytatja a tovább a minél rosszabb annál jobb műsorát. Kimegy az EU-ba és kéri, hogy Magyarországnak ne adjanak pénzeket, mert hazug kormányt ne támogassanak. Hazája érdekei ellen beszél. Nem ez a hazaárulás esetleg? Még jól emlékszünk arra, hogy december 5.-e és egyéb populista akciói után, milyen vadul hazaárulózott másokat. Pont ő. Kisgömböc. Kis Gömbös. Beszélnek hazugságokról, beszélnek szabadságról, beszélnek elnyomásról, beszélnek tőke hatalmáról, beszélnek mindenről, csak Magyarországról nem nagyon akar beszélni. Magyarországért nem dolgozik, munkahelyére a Parlamentbe, alig jár be, ahol ugye a hazát kéne képviselni és építeni, mert erre szól képviselői mandátuma. Azt a parlamentáris demokráciát támadja és gyalázza, amelyikért anno, maga is küzdött. Az lett belőle ez által, akik ellen a rendszerváltás előtt még annyira küzdött. Szomorú, hogy észre sem veszi. Ha meg mégis, akkor az még szomorúbbá teszi az egész történetét. Orbán viktor seregei harcban állnak. De van egy kis bibi ezzel. Nekem, nekünk semmi kedvünk harci övezetben élni. Magyarországon ma demokrácia van. Bárki, aki az alkotmányos rend ellen tőr, a demokrácia ellen támad. Demokráciában nincsenek forradalmárok, aki erőszakot alkalmaz vagy támogat, cinkosan uszít, az egyszerű terrorista, semmi egyéb. Orbán szabadcsapatai, vagy az egykori Vörös Brigádok, ETA , iszlám fundamentalisták között lényegi különbségek nincsenek. Orbán Viktor a mi saját gyártmányú, kicsit, sárga, kicsit savanyú Oszamánk. Rombol. Ma már alig hiszem, hogy másra alkalmas lehet. Eljátszotta. Kár érte. Orbán Viktor seregei harcban állnak. Az a szuka, amelyik a fasizmust, kommunizmust megszülte, ujra vemhes. A Vezér fején ott a bélyege. Állítsuk meg Orbán Uit, amíg még nem késő. Ha nem tesszük, akkor valóban valami nagyon fontosat "kúrunk" el. Nem kicsit, de nagyon. Ilyen böszmeséget Európában rajtunk kívül senki nem csinálna. Ma még van remény arra, hogy elvetéljen a szuka. De akkor együtt kell akarjuk, minden békeszerető, köztársaság párti magyarnak. Történelmi felelősségünk van ebben.

HavocS · http://www.obsidianshell.com 2009.03.13. 23:05:52

Miért hiszi azt _minden_ Fideszes, hogy aki Orbánt fikázza, az máris Gyurcsány-fan? Mindkettő ugyanolyan gazember, ez nem tűnt még fel? Csak épp Gyurcsány már lejárt lemez, ezért inkább érdemes megnézni hogy mit kínál a Fidesz. És mit? Ugyanazt a lófaszt amit Gyurcsányék. Az meg nincs magánál, vagy narancssárga szemellenzőt hord, aki nem látja, hogy az elmúlt x évben amíg nem Orbán volt a király, hány ésszerű és hasznos törvénymódosítást/reformot/akármit húzott keresztül, csak azért, hogy nehogy fletóéknak legyen igaza. Na meg ami most a legszembeötlőbb: ez alatt az idő alatt végig a kormányváltásról szónokolt, de most, hogy az MDF/Bokros páros tűnt esélyesnek Viktor helyett, egyből nem volt érdekük a kormány megbuktatása. Milyen érdekes...

Invictus 2009.03.13. 23:07:46

A Bokros-csomagról meg annyit, hogy akkor volt mit privatizálni, a privatizációs bevételből csökkentették az államadósságot (erőművek stb.), Bokros valóban megmentette akkor az államcsődtől az országot, amit a Horn-kormánynak az okos Békesi pénzügyminiszterkedésével fél év alatt majdnem sikerült előidéznie. De hogy most mivel mentené meg Bokros a költségvetést? Megmondom, az egészségügyet és a felsőoktatást akarja teljesen privatizálni és fizetőssé tenni, de ez sem lenne elég pillanatnyilag (ja meg vagyonadót vezetne be természetesen, aki saját lakásban, házban lakik, milyen jól jár majd)... Majd ha felfordultok, mert nem éri meg a kezelésetek és nincs méregdrága biztosításotok, megköszönhetitek neki. Vagy ha a gyereketek nem tanulhat, mert 2 millió a tandíj évente... persze a cigányoknak ingyen lenne továbbra is mert ők a rászorulók!
Bokrosnak egy haszna lenne, van egy nimbusza, talán helyreállítaná az országba vetett külföldi bizalmat.

Steppenwolf 2009.03.13. 23:10:11

@Orbán celeb, most leválthatnád Gy-t,hát miért nem?: Ez már a héten a harmadik, ahol bemásolva látom ezt a szart.
Amivel egyébként nincs gond, én szeretem az abszurd humort és jót röhögök rajta, akárhányszor olvasom. :) De legalább tördelhetted volna.
Mennyit fizetnek ezért, hogy mindenhova bemásolgatod? Vagy önszorgalomból csinálsz hülyét magadból? ;)

Invictus 2009.03.13. 23:11:56

@Orbán celeb, most leválthatnád Gy-t,hát miért nem?:

Na megnyilvánult a gyűlöletmentes, higgedt européer balos intelligencia... LOL
Vagy paródiának szántad? Annak nem rossz, benne van minden amit felböfög a baller "érvek" gyanánt, mint cseppben a tenger.

Pepe83 (törölt) 2009.03.13. 23:14:30

@Steppenwolf:

Nem basztam le senkit, ezt nem értem.

A magyar bankos ötlettel OV állt elő,...

..... aki magyar élelmiszerek arányát is növelni kívánja a boltokban.

Nem olvasol híreket??

A jelkép vitába meg ne menjünk bele:)

porthosz 2009.03.13. 23:14:46

@HavocS:
"Miért hiszi azt _minden_ Fideszes, hogy aki Orbánt fikázza, az máris Gyurcsány-fan? "

Mert általában igy van :)
Onnan lehet tudni, hogyha megemlited neki hogy gyurcsány alatt ment csődbe az ország, akkor általában azzal vág vissza hogy "mér a zorbán jobb lenne?"....
Ha valaki nem szereti az orbánt, de nem is gyurcsány fan, akkor a fennti kérdésre azt a választ adja, hogy utálja a gyurcsányt és társait mert egy hozzánemértő impotens pojáca banda, de ettől még az orbán sem sokkal jobb. Ilyet ritkán hallasz, általában csipőből elkezdi védeni gyurcsányt.

Hülyén fog hangzani, de nekem az a tapasztalatom hogy a jobb oldali (lenézett) szavazok értelmesebbek mint a bal oldaliak (egekig magasztalt "értelmiségiek"), ugyanis a legtöbb (legalábbis általam ismert) jobb oldali ember elismeri orbán hibáit, csak képes egy egyszerü matematikai müveleteket elvégezni (miszerint melyik alatt hogy állt az ország gazdasága) mig a bal oldali képtelen elismerni gyurcsány hibáit, sőt mindent csipőből az orbánra ken. Hülye dolog mondom, de ez van. Ja és a jobb oldaliak nem hordják annyira magasan az orrukat mint a bal oldaliak (jó példa a bal oldalra pl. Gálvölgyi...)

Steppenwolf 2009.03.13. 23:16:51

@HavocS: "Az meg nincs magánál, vagy narancssárga szemellenzőt hord, aki nem látja, hogy az elmúlt x évben amíg nem Orbán volt a király, hány ésszerű és hasznos törvénymódosítást/reformot/akármit húzott keresztül, csak azért, hogy nehogy fletóéknak legyen igaza."

Hányat is? Tényleg kíváncsi lennék, mert én csak azt tudom, hogy az Országgyűlés honlapja szerint a Fidesz Parlament elé terjesztett indítványainak, törvénymódosításainak több mint 90%-át még csak vitára sem vették, - mondhatnám a Te szavaiddal úgy is - csak azért, nehogy a Fidesznek legyen igaza. :)

Invictus 2009.03.13. 23:17:37

@HavocS:

Miért is állna az MDF és Bokros mögé a Fidesz? Álljon mögé az MSZP, és felállhat az új kormány... Meg tudná akadályoznia a Fidesz? Nem. Egyébként is azt a Bokrost és azt az MDF-et támogassa, amelyeknek az egyik fő üzenete, hogy a Fidesz a sátán, amelyiket mindenáron meg kell állítani? Na ugye.

tcom 2009.03.13. 23:18:08

@HavocS:

Igen, én sem értem mi köze az "orbánfóbiánknak" Gyurcsányhoz. GYF már rég leírta magát. Kell az ördögnek még ha az elején hittünk is benne. De hát hittünk a lánglelkű 89'-es Orbánnak is és ahogy feljebb olvastam ő saját maga "karikatúrája" lett.

Igen, most Orbánnak egy gombnyomással lenne lehetősége leváltani GYF-et és elindítani valamiféle egyensúly teremtő "megszorításokat" Bokrossal. Mert úgy is ez lesz a vége. De Orbán a mostani magas népszerűségét félti. Hol itt a Magyarországért felelős államférfi? Sehol. Csak a hatalom, "oszt lesz ami lesz!"

tcom 2009.03.13. 23:20:22

@Invictus:

Asszem Fidesz nélkül nincs meg a 2/3-ad.

Pepe83 (törölt) 2009.03.13. 23:21:15

OFF

A múltkor a következő mondatot hallottam egy ember szájából a buszon.

"a k..va kommunisták annyi utat építettek az elmúlt években, hogy elavultak a térképek ba….k meg"

ON

Steppenwolf 2009.03.13. 23:22:33

@Pepe83: Persze, hogy olvasok, ezért nem értem, mi a problémád ezzel. Egyetlen magyar tulajdonú bank nincs. Franciaországban, Németországban, és még sorolhatnám, mindenhol bankok államosítását tervezik.

És Franciaországban és Németországban is felakasztanák az első lámpavasra a gazdák az agrárminisztert, ha olyan megtörténhetne, hogy nem francia tej van a hazai üzletek polcain, hanem pl. szlovák, mint nálunk.

Invictus 2009.03.13. 23:23:34

@tcom: Kétharmad nem kell, ha a parlamenti többség elfogadja a konstruktív bizalmatlansági indítványt, amivel le lehet váltani a miniszterelnököt (megnevezve az utódot, tehát ez esetben Bokrost), akkor sima ügy. Csak hát kétes, hogy az MSZP kihátrál Gyurcsány mögül. :) Az egész csak egy hírverés volt az MDF részéről, bár tény, sokan üdvözölnék Bokrost, a kiábrándult balos és liberális szavazók közül.

Pepe83 (törölt) 2009.03.13. 23:26:11

@Steppenwolf:

Nincs és ne is legyen, ez az érdekünk (hogy miért az hosszú:))

A tej és a vaj onnan jöjjön ahol jobb minőségű, vagy olcsóbb, kinek mi a fontos.

Steppenwolf 2009.03.13. 23:28:08

@tcom: Meg Fidesszel sincs meg, nemhogy a 2/3, de a sima többség sem.
Egyébként az MDF nem kapott felhatalmazást a választóktól kormányalakításra, Bokros meg pláne nem.

kgl · http://hobbiasztalos.blog.hu 2009.03.13. 23:29:52

@Steppenwolf: Ha nem tudod, hogy mikor volt itt a pápa akkor jobb lenne ha utánanéznél a neten.

Doubledeceker 2009.03.13. 23:30:58


Az Orbán olyan, amilyen leginkbb egy kissebségi komplexussal küzdő emberke.

Viszont ettől a mostani kormány még nagyon csunyán elkúrta, töketlnek voltak, nem tudtak átlépni a Fidesz gáncsoskodásán.

Szóval a baj, hogy a mostani kormány nem maradhat, a Viktor meg nem lehet alternatíva.

Emlékezzünk egy kicsit:

Torgyán doktorra a magyar föld megmentőjére.

A belügyminisztertünkre,

Sportminiszterünkre a milliárdos belőptetőkapus sikasztásáal együtt (tudom eről sokan nem tudnak, de attól ez még volt, sőt van.

Viktor nagyon tudja lelkesíteni az embereket, de higadtan nem tudott irnyítani.

Kivánom, hogy adja a Magyarok istene, hogyha netán hatalomra kerül már tudjon.

De félek, semmit de semmit nem fog csinálni, iletve ezzel a popolizmusával nagyon nehz lesz.

Pszt! 2009.03.13. 23:34:59

„ Arthuro Ui ujra köztünk Orbán Viktor seregei harcban állnak. Orbán Viktor, mint egy nemzetek felett álló félisten, kivont véres kardal a kezében járja országot-világot és toborozza seregeit. Orbán Viktor fekete holló, amelyik dögszagot érezve elemében érzi magát. Orbán Viktor azt a látszatot akarja kelteni, hogy ő a Jó letéteményese, felkent harcosa. Csillagok háborúja filing ez a javából. Csak hívei nem veszik még észre, hogy akit a Jó Szövetség vezérének látnak, az valójában maga a gonosz Császár. Orbán Viktornak ma már semmi sem drága.
Egyszer ennek az embernek, még fiatalon voltak szép álmai, voltak elvei, volt gerince és volt szava, amire érdemes volt odafigyelni. Sokan szerettük és tiszteltük. Sokan gondoltuk, hogy egyszer belőle még lesz valaki és hasznos is lesz ez az országnak. Tévedtünk. illetve nem, hiszen lett belőle, de ez az egykori önmaga karikatúrája, negatív tükörképe. Elveit egyszer valahol a sarkon elhagyta és érdekre cserélte. Orbán Viktort ma már kizárólag hatalmi és az ezekkel összefüggő anyagi érdekei vezetik. Elszabadult hintaló. Amikor érdeke úgy kívánja, akkor a szélsőjobbal cinkosan összekacsintva vereti szét a várost pribékjeivel, pitbulljai által. Megvakarja szavakkal buksijukat, ha elég jól habzik a szájuk és acsarkodnak. Harapásért még jutalomfalatkák is járnak. Közben a pofánkba röhögve tárja szét kezét, a romokon állva közli, erről ő nem tehet ugye. Hazudik. Azt teszi, amiért úgy gondolja, Gyurcsánynak azonnal takarodnia kéne az ország éléről. Hazudni csúnya dolog, aki hazudik a népnek, nemzetnek, az takarodjon. Kivéve persze mindig a gyevi bírót. Ha érdeke gyevi bírónknak úgy diktálja, akkor követségekre jár el és közli, hogy nemzeti ünnepünk évfordulóján nem ajánlja, hogy eljöjjenek ide vendégségbe állami vezetőik.
Tud valamit. Szivesen venné, ha szegényes lenne 56-os ünnepünk. De nem lesz, mert a külföldi vendégek abszolút többsége mégis eljön , így a kormányzatnak lehetősége marad arra, hogy egy emlékezetes szép ünnepet építsen fel. Nos, ha a vészmadár szerep nem vált be, akkor tesz róla, pitbulljai által, hogy az ünnep az legyen, aminek ő akarja látni, amivel ártani tud azoknak, akik a neki járó hatalmat bitorolják a "panelprolik" bizalmából. Induljon a banzáj. És indult. Láthattuk. Utána persze Viktor szomorú lesz ettől. Sunyi mosoly a száj szegletében, csicskásai természetesen azonnal a rendőrségnek esnek, rendőr terrorról beszélnek, a molotov koktélok és elrabolt tankok árnyékában. Üzen. A rendőrségnek, a szélsőjobbnak, mindenkinek.
Neki mindent lehet. Még 56 emlékét is bemocskolhatja. Szegény pesti srácok, forognak sirjukban, látva mi zajlik most itt nálunk. Szégyen. Ha hatalmi érdeke úgy kívánja, hát folytatja a tovább a minél rosszabb annál jobb műsorát. Kimegy az EU-ba és kéri, hogy Magyarországnak ne adjanak pénzeket, mert hazug kormányt ne támogassanak. Hazája érdekei ellen beszél. Nem ez a hazaárulás esetleg? Még jól emlékszünk arra, hogy december 5.-e és egyéb populista akciói után, milyen vadul hazaárulózott másokat. Pont ő. Kisgömböc. Kis Gömbös. Beszélnek hazugságokról, beszélnek szabadságról, beszélnek elnyomásról, beszélnek tőke hatalmáról, beszélnek mindenről, csak Magyarországról nem nagyon akar beszélni. Magyarországért nem dolgozik, munkahelyére a Parlamentbe, alig jár be, ahol ugye a hazát kéne képviselni és építeni, mert erre szól képviselői mandátuma. Azt a parlamentáris demokráciát támadja és gyalázza, amelyikért anno, maga is küzdött. Az lett belőle ez által, akik ellen a rendszerváltás előtt még annyira küzdött. Szomorú, hogy észre sem veszi. Ha meg mégis, akkor az még szomorúbbá teszi az egész történetét. Orbán viktor seregei harcban állnak.
De van egy kis bibi ezzel. Nekem, nekünk semmi kedvünk harci övezetben élni. Magyarországon ma demokrácia van. Bárki, aki az alkotmányos rend ellen tőr, a demokrácia ellen támad. Demokráciában nincsenek forradalmárok, aki erőszakot alkalmaz vagy támogat, cinkosan uszít, az egyszerű terrorista, semmi egyéb. Orbán szabadcsapatai, vagy az egykori Vörös Brigádok, ETA , iszlám fundamentalisták között lényegi különbségek nincsenek. Orbán Viktor a mi saját gyártmányú, kicsit, sárga, kicsit savanyú Oszamánk. Rombol. Ma már alig hiszem, hogy másra alkalmas lehet. Eljátszotta. Kár érte. Orbán Viktor seregei harcban állnak. Az a szuka, amelyik a fasizmust, kommunizmust megszülte, ujra vemhes. A Vezér fején ott a bélyege. Állítsuk meg Orbán Uit, amíg még nem késő. Ha nem tesszük, akkor valóban valami nagyon fontosat "kúrunk" el. Nem kicsit, de nagyon. Ilyen böszmeséget Európában rajtunk kívül senki nem csinálna. Ma még van remény arra, hogy elvetéljen a szuka. De akkor együtt kell akarjuk, minden békeszerető, köztársaság párti magyarnak. Történelmi felelősségünk van ebben. ’’

Steppenwolf 2009.03.13. 23:35:24

@kgl: Én tudom hogy mikor volt Magyarországon II. János Pál, de sajnos ki kell hogy ábrándítsalak, mert sem 1991-ben, sem '96-ban nem Orbán volt a miniszterelnök. :)

Ettől függetlenül senki nem gátol abban, hogy ragaszkodj, a kényszerképzeteidhez. :)

De ha nekem nem hiszel, itt a Wikipedia:

hu.wikipedia.org/wiki/II._J%C3%A1nos_P%C3%A1l_p%C3%A1pa

Bockó · https://muslimstatistics.wordpress.com/ 2009.03.13. 23:42:22

@Nandi29: 'nem tudtak átlépni a Fidesz gáncsoskodásán'

Hihetetlenül ostoba vagy, szerencsére ez ma nem ciki, ahogy az MSZPbe vetett vallásos hit sem.

@Pepe83: 'A tej és a vaj onnan jöjjön ahol jobb minőségű, vagy olcsóbb, kinek mi a fontos.'

Nem, környezetvédelmi és gazdasági szempontból is az lenne ideális, ha a termelést a lehető leglokálisabbá tennék - ha elindul az olaj ára felfelé, ez meg is fog történni nagyon hamar.

Steppenwolf 2009.03.13. 23:49:52

@Bockó: Te talán nem tudtad, hogy egy személyben a zorbán a felelős az ország jelenlegi helyzetéért, mert nem engedte Gyurcsányékat kormányozni? :)))
Pedig itt Orbán-diktatúra van, akárki meglássa! :D

Bockó · https://muslimstatistics.wordpress.com/ 2009.03.13. 23:52:17

@Pszt!: Tehát te elégedett vagy a jelenlegi kormánnyal, de úgy érzed, hogy a többség nem, ezért feladatodnak tartod a jelen kormány indirekt propagálását az ellenzék démonizálása útján?
Miért nem folytatsz pozitív kampányt? Például: a választások előtt gyurcsány gazdasági megfontolások alapján támogatta az adócsökkentést, majd két hónap múlva szociális megfontolások alapján ellenezte, de a véleménye mindkét alkalommal kidolgozott és megfontolt volt?

Úgy érzem, a politikai kommunikáció a hozzád hasonló, érzelmek által vezetett ostobák miatt nélkülöz mindenféle racionális érvelést és koncepciót - ellehetetlenítve ezáltal az érdemi döntést.

2009.03.13. 23:56:54

@wiener: tehát az elmúlt 7 év a Fidesz hibája. mégis ki van kormányon? : )

aha, csak az állítólagos egészségügyi reform állítólagos blokkolása leblokkolta az egész állítólagos reformfolyamatot és ez is Orbán Viktor műve...

kellene fizetni vizitdíjat, de nem ilyen magas adók mellett...

„a magas adók meg a fidesz alatt lesznek bevezetve,”

magas adók már most vannak, amitől az egész ország szenved.... de hogy ezt a jővőbeni fideszre kened...

„mert ez a töketlen, orbántól agyonnyomorított kormány ”

mi van?
mivel manipulálnak téged?

idióta.

min0rity r3port · http://m0r3.blog.hu 2009.03.13. 23:57:54

Rá se ránts, fideszik érte. Bocs, FIZETIK ÉRTE.

tompus 2009.03.14. 00:04:08

Ez mekkora egy szar írás.
Attól, hogy valaki valahol már kimondott egy mondatot, akkor más máshol már nem mondhatja ki?
Én is utánzó vagyok, amikor "Jó reggelt!" kívánok reggel a szomszédnak?
Mi a tökömért kellene a fidesznek bármilyen programmal előállnia? Megszavazná azt bárki, ha esetleg még jó is lenne? Félreállna gyurcsány és azt mondaná, hogy oké srácok, ígéretes a program, akkor hajrá!?
Sajnos a magyar politika arról szól, hogy amit a kormány javasol, azt az ellenzék zsigerből elutasítja és fordítva. Amíg ez megy, addig felesleges az ellenzéken bármit is számonkérni.
Az pedig gyomorforgató, amikor bármit is a fideszre kennek. 7 éve az mszp kormányoz. Halló!!
Aki pedig komolyan gondolja, hogy bármilyen reformnak a tavalyi népszavazás tett be, az kezeltesse magát!

kgl · http://hobbiasztalos.blog.hu 2009.03.14. 00:05:49

Nahyon elkurta a Gyurcsika az ország vezetését főleg azzal, hogy hetente módosította a reform javaslatait. ezzel elvesztette a hitelét és az emberek azt mondják joggal hogy nem ért hozzá.
Orbán meg azzal kúrta el a dolgokat, hogy megosztotta a nemzetet, utcára vitte a politizálást, még a legértelmesebb javaslatoknak is ellene tesz. Lásd képviselői költségtérités vagy a képviselök létszámának csökkentését sem szavazta meg.
Ezek után nekem egyik sem alternatíva. Csak olyan kormányt, pártot tudnék ezekután elképzelni akik rendet is tesznek az országban. Pld :

A legelső amit látni szeretnék az az, hogy eltünjön az országyűlési képviselők büntethetettlenségéről szóló törvény, helyébe egy olyan törvény kell, hogyha korrupción érik akkor teljes vagyonelkobzás és életfojtiglan börtönben rohadjon.

Be kell vezetni a visszahívhatóságot a képviselőknél, ha 100.000 aláírást gyüjtöttek egy képviselő ellen akkor azt autómatikusan ki kell zárni a politikából.

Kell egy olyan törvény is ami kimondja, hogy csak olyan törvényt lehet elfogadni a parlamentben ami a hétköznapi ember számára is érthető, nem csak a jogi végzettségüeknek.
Ennek a törvénynek kell rendelkeznie arról is, hogy csak olyan törvény fogadható el amely nem hagy kiskapukat az adózás kibújása alól. Az a képvielő amelyik az adófizetés kibújására lehetőséget adó törvényt terjeszt be azt azonnal ki kell zárni a parlamentből.

Szükség van egy brutális törvényre, mely szerint nyílvános botozás vagy korbácsolást kap az aki erőszakos büncselekményt követ el, vagy 1 millió ft feletti adótartozása van.
A botozás vagy korbácsolás nem mentesíti a börtönbüntetés alól.
Az erőszakos büncselekmény elkövetőinek a börtönbüntetését minimum 10 vagy 15 évre fel kell emelni, amnesztia vagy kedvezményes szabadulás lehetősége nélkül.

A korrupción tettenért személyeket vallásukra, pártállásukra, beosztásukra tekintet nélkül nyílvános korbácsolás vagy botozást kapjanak, teljes vagyonelkobzás és további minimum 10 év börtön. Ez a törvény ne cak a képviselőkre vonatkozzon hanem minden magyarországon élő és tartózkodó szeményre, illetve magyar állampolgárra.

Kell egy olyan törvény is, hogy az állami beruházást elnyerő cégek nem alkalmazhatnak alvállalkozókat mert az korrupcióra ad lehetőséget, teljes egészében maguknak kell megfelelő munkarő bővitéssel elvégezniük minden részfeladatot.

Törvényben kötelezni kell a cégeket, hogy a 40 év feletti dolgozóiknak arányban kell állnia a lakosság korosztály megoszlásával, hogy ne csak a fiatalokat alkalmazzák. A súlyos szankciót ki kell taláni még hozzá
stb....
Ha a poronda kerülne egy új párt amelyek ezeket az intézkedéseket trveznék akkor én arra fogok szavazni.

ibusibus · http://stirlitzblog.blogspot.com 2009.03.14. 00:24:30

Szeretem a formátokat: kinek kérdéses az orbánprogram, de igazán? Ki nem tudja? Tessenek beírni az index keresőjébe, h orbánviktor 1998-2002, ott van minden ( index.hu/kulfold/baromfiol/ , index.hu/belfold/imazs2/ ). Nem tudok róla, h az ember változott volna. Attól, mert most kussol, megőszült egy kicsit, mert elbukott az egóján két választást, attól még miniszterelnökként meg fog jönni a hangja. A régi. Elvégre konzervatív - mármint lófaszt konzervatív, mert populista, végigzongorázta már az összes skálát, eltolt már mindent MátéPétertől az István, meg Jimmy a királyig. Rendeljetek skálát, kűdi.

Most, amikor fecó gúnár gedeon elintézte, h kb. 2209-ig ember ne szavazzon ebben az országban m-el kezdődő pártra, most talán majd új magasságokba emelkedik a zsebführer..

Szal, én azt mondom, kövessetek engem, szavazzatok rám, ha nem gyűlölitek magatokat: irány Ferihegy. Legyen az embernek olyan kormánya, aminek a elsődleges célja a ország jóléte - ha nem is szavazhatok, ha nem is beszélnek magyarul, ha elsőre azt sem tudnák megmutatni, merre van a Földgömbön Magyarország.. El tudom viselni, h errefelé más színű zászlókat huzigálnak, meg máskor. Tulajdonképpen vicces is.

A többieknek szép álmokat.

Ps: most így válság idején, van egy apró, kicsi érzetem, h a most indulók lekéstétek, a gépet. Van még Malév egyáltalán?

fingerbangs 2009.03.14. 00:56:52

gyurcsany elbaszta
de orban nem fogja megoldani
ez a baj
semmi mas

wiener 2009.03.14. 01:19:11

Végigolvastam a www.kibulizottorszag.net cikkét. Tanulságos. Főleg a vége.
Ha nem jön egy harmadik párt (de nem a mostani kicsik közül) akkor nem megyek el szavazni 2010-ben, és remélem senki más se. Talán ettől rájuk dől a szar és kinő belőle valami jó. Mert más esély nincs.

Rántott máj (törölt) 2009.03.14. 02:01:44

@kgl:
"Kell egy olyan törvény is, hogy az állami beruházást elnyerő cégek nem alkalmazhatnak alvállalkozókat mert az korrupcióra ad lehetőséget, teljes egészében maguknak kell megfelelő munkarő bővitéssel elvégezniük minden részfeladatot.

Törvényben kötelezni kell a cégeket, hogy a 40 év feletti dolgozóiknak arányban kell állnia a lakosság korosztály megoszlásával, hogy ne csak a fiatalokat alkalmazzák. A súlyos szankciót ki kell taláni még hozzá"
A tobbivel nem ertek egyet, de ez a ketto nagyon jo. Illetve amit at eroszakos buncselekmenyekrol irtal, az is.

pityupang 2009.03.14. 02:03:17

Pszt! : Jobb lenne, ha hallgatnál a saját nevedre. De mindenkinek szól inkább, amit gondolok erről az egészről. Mi vagyunk azok, akik hagyják, hogy a mindenkori hatalom azt csináljon velünk, amit akar és azt is hagyjuk, hogy megosszon minket. Ebben van a hatalom ereje és ebből fakad a mi akaratunk, vagy inkább váhyaink erőtlensége. És itt nem arra gondolok, hogy ki kell vonulni és utcakövekkel demonstrálni, hogy azért mi nem vagyunk ám SENKIK! Arra gondolok, hogy tudatlanságunkkal, meghunyászkodó, vagy megtört beletörődéssel megyünk, amerre utunkat kijelölik. És ez azért van, mert nincs igény a gondolkodásra, nem érdekel semkit a kultúra. Azt mondjuk: MIT LEHET TENNI? Kiskapukat keresni? Kibújni a "TÖRVÉNYNEK" titulált jogszabályok alól? Minden hiábavaló módszer, amíg a saját, személyes érdekeinket képviseljük. A politikusok is azért váltak hiteltelenné, mert csak a saját zsebük érdekelte őket. Megtehetik, mert ez a MINTA. Nem csak itthon. Nagyon meglepő dolgot fogok mondani: Tanuljunk meg végre nem csak magunkon, hanem egymáson is segíteni! Ez a keresztbetevős, egymást szivatós és uszítós hozzáállás ne vezet sehová. És mindezt úgy gondolom, hogy rengeteg teher, gond és indulat feszít engem is. De ha úgy adódna, sosem nehezíteném senki dolgát, aki jót akar. Ilyen egyszerű.

cantona 2009.03.14. 02:10:38

nem olvastam el se a posztot se a hozzaszolasokat, de Korona usztatas, garda-nacizas, 300forintozas remelem megvolt.
fideszfigyelo, jo nev. (bkvfigyelo.blog.hu/)
amugy alig hasznalt .

X-polgártárs · http://graffitik.blog.hu 2009.03.14. 02:24:53

Orbánéknek nem csak nem kellett volna bejárniuk,hanem nem kellett volna mindig keresztbetenni az embereknek,akkor talán már elindultuk volna a jó úton.

ibusibus · http://stirlitzblog.blogspot.com 2009.03.14. 02:33:17

@cantona: hahaha! ez igazán úri gesztus volt: nem olvastam, csak a címet, és a fideszfigyelőből leesett a bkvfigyelő.. zsír. GRATULA!
nyalhatsz!

kuciber 2009.03.14. 05:06:09

Valaki tegye már be annak a linknek a címét, ahol ezt olvashattam.

" Magyarország!
Én aki szívemen viselem a magyar emberek sorsát, párttársaimmal együtt kidolgoztam egy komplett gazdasági csomagot. Ebben a részletes csomagban rövid és hosszútávú gazdasági, politikai és szociális intézkedések összefüggő láncolata található. Nem késlekedhetünk ezért félretéve a saját politikai anbicióimat, ezt a csomagot most leteszem az ország és a parlament elé. Kérem vitassuk meg. Mindenki látni fogja, hogy csak is a haza, Magyarország és a magyar emberek sorsa iránti szeretet vezérelt."

netsrot 2009.03.14. 06:33:49

Jó reggelt!
Mit vártatok?Egy cigó, még a szlogeneket is lopja .Majd az EZ-s pénzeket is lenyúlja, ezért akarja a hatalmat, Milliárdokkal tartozik a Fidesz a " befektetőknek". Vissza kell valamiből fizetni.
Hülye a magyar !--vakk é buta.Igaz neki mindíg személyi kultusz kellett.
Na, most megyek szarni ...és kiteszem a FIDESZT!

netsrot 2009.03.14. 06:35:17

EU-s pénzeket akartam írni. (elírtam, bocs, de már úgy tülekedett ki a seggemen a Fidesz, hogy alig értem el a klotyóig:)

Scribent 2009.03.14. 06:39:32

Porthosz
„Hülyén fog hangzani, de nekem az a tapasztalatom hogy a jobb oldali (lenézett) szavazok értelmesebbek mint a bal oldaliak (egekig magasztalt "értelmiségiek"), ugyanis a legtöbb (legalábbis általam ismert) jobb oldali ember elismeri orbán hibáit, csak képes egy egyszerü matematikai müveleteket elvégezni (miszerint melyik alatt hogy állt az ország gazdasága) mig a bal oldali képtelen elismerni gyurcsány hibáit, sőt mindent csipőből az orbánra ken. Hülye dolog mondom, de ez van. Ja és a jobb oldaliak nem hordják annyira magasan az orrukat mint a bal oldaliak (jó példa a bal oldalra pl. Gálvölgyi...)

Tényleg hülyén hangzik!

A Medián felmérése alapján:
„A megkérdezettek 51 százaléka vélte úgy, hogy a Fidesznek van válságkezelő programja, amit az iskolai osztályozási rendszerben átlagban 3,1-esre értékeltek – jólehet, ez a Fidesz amúgy kiemelkedő támogatottságának köszönhető. Ugyancsak 51 százalék tud a Reformszövetség válságkezelő javaslatairól, ezeket átlagosan 2,5-esre értékelik.”

Tehát az „értelmesebb” jobb oldali szavazók a nem létező válságkezelő programot – amiről Orbán is azt mondta, hogy akkor hozza nyilvánosságra, ha hatalomra kerül – 3,1-re értékelték.

wexom 2009.03.14. 06:52:14

@reality: ezért döglünk éhen okostojás! de felőlem össze is foshatod magad.....

Invictus 2009.03.14. 06:58:25

@ibusibus: El lehet menni, itt lehet minket hagyni!
Tényleg jobban teszi mindenki, aki teheti, ha lelép, már ha kizárólag a saját sorsa érdekli, az országé egy cseppet sem.
A többihez meg, a hozzád hasonlók a kognitív disszonancia miatt ragaszkodnak hozzá, hogy OV a patásördög. A sok csalódás után csak ez maradt nekik. Minél többet kell csalódnotok a ballib politikusaitokban, annál jobban utáljátok OV-t. :)
Az ország megosztását meg sajnos az MSZP és az SZDSZ kezdte, 1998-tól. Mindent elkövettek hogy OV-t megbuktassák, megbélyegeztek mindenkit, aki "fideszes". Mert veszélyben érezték a kis bejáratott kapcsolati (tolvaj-) hálózatukat a konkurenciától! (persze azok is loptak, ezt nem vitatom) Remegtek, hogy kiderül nem ők az örökös és megbuktathatalan elit, az ország irányítására hivatott européer értelmiségiek!

hadrianus 2009.03.14. 07:03:51

@MACISAJT: nem tudom mit hallottál a Bokros csomagról, de ha nyakonvágásnak nevezed, téged jól "félrehomályosítottak"!
Ma annak a levét isszuk,amit akkor nem fejezhetett be. Ami megvalósult belőle, az is hozzájárult az akkori gazdasági stabilizációhoz. Miután "kiüldöztétek" lengyelországba, ez a hozzá nem értő, semmitérő Bokros a húszfilléres zlotyiból hatvan forintosat varázsolt a nálunk "üldözött" stabilizációs progjamjával!
Dióhéjban ennyi talán kell a tisztánlátásodhoz...

2009.03.14. 08:00:24

Mit jelent: ,,Új irány Magyarország"? Eddig hol a francba voltak?
No, azért kíváncsi vagyok, hogy a leendő új kormány, lehet jobbos vagy balos, mit fog kezdeni a hazai gazdasági válsággal. Ha csak továbbra is szájkaratéznak, akkor végleg eláshatjuk magunkat. Amúgy meg az összes jelenlegi honanya-honatya menjen a...

MACISAJT 2009.03.14. 08:05:39



Re:Hadrianus ("nem tudom mit hallottál a Bokros csomagról,")


Pl. azt hogy valójában bokrost egy év ámokfutás után 2006-ban saját párttársai rúgták ki, mert még számukra is vállalhatatlan volt.
Az általa elkezdett "csodát" meg egy másik híres szakember-közgazdász , bizonyos medgyessy péter nevü ember vette folytatta, elötte meg a mostani "Reformszövetség" gazdasági progamalkotója volt, bizonyos békesi lászló
volt a pénzügyminiszter...

A bokros gazdasági modelljét pedig így fordíthatjuk le köznyelvre:" vágjuk le kezét lábát, mert akkor megspórolhatjuk a cipő és kesztyű költségeit"...

Hogy bokros gazdasági csomagja önmagában szart sem ért,az Alkotmánybíróság amúgy is 25 (!)pontban semmisitette meg, az átmeneti gazdasági fellendülést az 1995/39 dekrétum, az un. "suchmannositás" tette lehetővé, ami közvagyon privatizációs módszerrel való tetemes elherdálását jelentette....
Ma is meg lehetne azt tenni- FELTÉVE HA AZ A KÖZVAGYON még meglenne...
Csakhogy nincs. Mert "ezek" repülőtértől Postabankig mindent eladtak...(már a párnagázt, vasúti teherszállitást és a széndixixidkvótát is.)


Szóval, ennyit elég is lenne tudni a bokros-csomagról.

Viszont én csak a mostani "programéheseknek" ajánlottam..:P
Hogy keressék meg az 1994-es MSZP választási programjában az a részt amiben az ígérték, hatalomra kerülésük esetén egy ilyen csomaggal vágják majd agyon az országot..:P
Meg a 2006-os MSZP választási programból az "öszödi"részt...:P

És ha megtalálták, jelentkezzenek a Fidesz választási programjáért..:P

MACISAJT 2009.03.14. 08:16:54

Re: Invictus("Minél többet kell csalódnotok a ballib politikusaitokban, annál jobban utáljátok OV-t. :)")


Igen, ez így van.
Őszintén, én arra vagyok kíváncsi, hogy az értelmesebb ballibek( a hiszteroliberálisokat leszámítva, mert azokon nem fog semmi) mikor fognak arra rájönni hogy zsigeri Orbán-gyűlöletüket, ha nem is végleg, de legalábbis egy jó időre félre kell tegyék, elsősorban a saját érdekükben...

Mert nem nehéz az felismerni, még "program" sem kell hozzá..:P, hogy ebből a csődből amibe "ezek" belekúrták , csak Orbán képes kivezetni az országot (ha egyáltalán), mert neki van ehhez ereje, és főleg társadalmi támogatottsága.
Ráadásul, egyedül Orbánnnak van annyi tekintélye és társadalmi támogatottsága, hogy megfékezze a jogos, jogtalan, ámde elszabadulni készülő társadalmi indulatokat, a bosszúvágyat, az anarchiát.

Ha valaki ennek az elborzasztó ellenpéldáját akarja látni, akkor nézze meg az argentín összeomlás történetét...

Paranoid Android2 2009.03.14. 08:17:07

Szeretném, ha valamelyik bokrosista csávó egyetlen olyan elemet mondana a szeretett csomagjából, ami bevált, vagy ilyesmi.
Az alkotmányellenesség, mint akadályozó tényező nem érv, mert annyian voltak, hogy akár alkotmányt is módosíthattak volna.

netsrot 2009.03.14. 08:25:13

@MACISAJT: Bázz a világban csak a Bellusconi áll szóba (állt) a kis Orsós gonosz törpével. Busch nem fogadta, ...Sárközy , hamar otthagyta mikor itt volt, Schröder 5 perc után otthagyta, hogy nem ér rá mikor kiment " gratulálni" megválasztásához, de előbb a fasz bukott Kohl-t látogatta meg( ezért 3 napig a " delegáció" egy hotelban kártyázott, hogy azt higgyék fontos programjuk van Schröderrel) Merkel is csak 5 percre fogadta...nincs tekintélye a kis fasz populista Orsós Orbánnak, csak a magyar " megvezetett" gyökereknek, meg az " érdekközösségeseknek"--hogy az EU-s pénzből esetleg juttasson nekik is. A Magyar butáknak mindig kellett egy imádott személyi kultuszos " Führer":)))
Nah jah, még azt is elviselik, hogy cigó:)

-ZR- 2009.03.14. 08:42:49

Tolvaj országnak tolvaj a fejedelme..."ne lopj magyar!" :-)

-ZR- 2009.03.14. 08:46:01

Valami sorrendet azért kéne tartani, nem? Előbb akasszuk fel a szocikat, aztán sor kerülhet a jobbosokra is..."Tiszta közéletet! Hatalmat a fasizmusnak!" :-)

Zetek 2009.03.14. 08:49:29

@netsrot: A butaság felszabadít mondhatnánk. A helyesírás láthatóan nem az erősséged. Bush mikor nem fogadta? Sarkozyvel a megbeszélt hosszúságú tárgyalást folytatta. Természetes, hogy a kereszténydemokrata Helmut Kohlt támogatta a német választásokon. A kártyás hülyeséget pedig te sem gondolod komolyan ez még a Népszavában is gyenge lenne. Amúgy el kellene döntened, hogy Führer, vagy cigó, a kettő együtt nem megy. Ez utóbbi pl. a kurucinfo nyelvezete.
eroica! Most olvasgatom Medgyessy megnyilatkozásait 2001-ből, nem találom benne a ma olyan sokat hiányolt adókulcsokat. Igaz akkor nem kellett a nagyszerű szakértőt válságkezelői képességeiről kérdezni.

kamasuka 2009.03.14. 08:57:46

@wiener:
Akkor 2/3 és még a jobbik is simán bejut ...

Rob67 2009.03.14. 09:47:53

@states:
Le Fletóval!
De könyörgöm ne ezt az állatot helyette.
Polulista, fociagyú, kissebrendűségi komplexumos, sétődött..
Nemá

Bobby Baccala 2009.03.14. 09:51:14

na nem olvastam végig a kommenteket...

csak azt szeretném megkérdezni, hogy miért az a legfontosabb most hogy mit mond orbán?
speciel az sem érdekelne ha odaszarna a parlament elé..

van egy kormány..annak kellene kormányozni

lehet itt ugatni hogy cigány orbán, meg populista, meg hazudik...na és?

szánalmas hogy államcsődközeli helyzetben ferenc mást se csinál mint szapulja a fideszt

MACISAJT 2009.03.14. 10:05:11

Re: Bobby Bacala("szánalmas hogy államcsődközeli helyzetben ferenc mást se csinál mint szapulja a fideszt")

Ennél már csak az szánalmasabb ahogy csinálja..:P
Ezt a tegnapi cikket/videót ajánlom megtekintésre, a tegnapi pécsi fellépéséről , nyugodtan mondhatom, példátlan:
www.hirtv.hu/belfold/?article_hid=262242

2009.03.14. 10:12:29

@tcom:

Ez az egyik probléma, hogy egy kicsit szokatlanabb ötletnél, jön a "mi" meg "ti" barikádozósdi. Szerintem a mi meg a ti ugyanazt akarja, csak legfeljebb a megvalósításban nem ért egyet. Mi lehet ennek az oka? Fájni fog a gyerekeidnek, ha 24 órás nonsztop számítógépezés helyett megtanulják a magyar történelmet, és nemzeti ünnepeinket? Ismeri a magyar hagyományokat? Hazugságok és burkolt politika helyett megtanulja az objektív történelmet? Ha tévéműsornak nevezett szemét nézése helyett, látna esetleg olyan műsort, ami nem hat károsan a fejlődésére? A céltalan plázákba való lődörgés helyett emlékezetesebbé teszi a fiatalkorát? Példaképnek választáskor ne egy mai "sztárt" tekintsen etalonnak? vagy megtanulja hogy tisztelje, és köszönjön előre a felnőtteknek? (mamár ez sem elvárás, köszönjük a szülőknek) .... Neked fájni fog, hogy magyarországon -mivel a magyar van otthon- elsősorban az Ő érdekeit kell képviselni ?.... és még órákig sorolhatnám. Nemzeties érzelműnek, hagyományokat preferálónak lenni nem fáj, csak annyira furcsa jelenség manapság, hogy szinte ELFOGADHATATLAN. Úgy néznek rá az emberek mint egy 5 szemű ufóra, és ez határtalanul szomorú, hiszen ennek alapértéknek kellene lennie. A média persze kontrázik, és ontja magából feszt, hogy nemzeti érzelmű=kukagyújtogató hőbörgő kopasz, árpádsávos, náci, közellenség, de szerencsére 150 darabnál nincs belőlük több az országban. A nemzeti identitás az egyik legfontosabb összekötő láncszem, enélkül magyrország a 10 millió különálló véleményű ember országa lesz az idők végezetéig. A vezetőink pedig rútul ki is használják a zűrzavart, egymásra mutogatnak évtizedek óta, és a parlamant ovodává züllött, a nemzeti vagyon eltűnt, a szar pedig már nyakig ér. Kösz nekem ebből nem kell már, nem érdekel melyik párt lopott többet, melyik kevesebbet, elég volt... Ha nem ébred az ország csipkerózsika álmából 2083-ban is ez lesz a téma hogy ki a jobb narancs vagy piros.

Egyébként ha megnézed a környező országokat, ez a nemzetiesedés mindenhol egyre erősödik, persze elkezték mindenhol kongatni a vészharangot, és úgy kezelik mint a tífusz járványt. Vajon miért? Legalább ezen gondolkodj el kicsit.

LacY2k 2009.03.14. 11:20:27

Csak 1 kérdésem lenne mindenkihez ( amúgy nem én találtam ki, tőlem is megkérdezték ):
- Ha TE 10 évvel ezelőtt is ugyanúgy dolgoztál mint ma ( ha van még munkahelyed ) és ugyanúgy befizetted az adódat mint ma, akkor ki k*rta el?

Erre a kérdésre válaszolj!

eroica · http://fideszfigyelo.blog.hu 2009.03.14. 11:49:45

@MACISAJT: A Bokros-csomag pontjaiból összesen 3 volt amit visszaküldött az Alkotmánybíróság. Tudom persze OV 25-öt mondott... csakhát a tények:
hu.wikipedia.org/wiki/Bokros-csomag

eroica · http://fideszfigyelo.blog.hu 2009.03.14. 11:57:17

@cantona: 1.Nekünk a BKV-figyelő példaképünk és ezt le is írtuk fideszfigyelo.blog.hu/tags/beköszöntő

eroica · http://fideszfigyelo.blog.hu 2009.03.14. 12:02:43

@cantona: 2. Orbán éppen azoknak a demokratáknak a szlogenjét vette át, akiknek szerinte "nincs mondanivalójuk az igazán fontos kérdésekről". Tényleg nem ártana elolvasnod azt, amire reagálsz.

Bobby Baccala 2009.03.14. 13:19:58

@eroica:

nem tök mindegy honnan veszi a szlogent kérdőjel..ez csak marketing...szerinted egy átlag magyar tudja obama meg berlusconi szlogenjeit? ugyanmár...rugózzatok máson

eroica · http://fideszfigyelo.blog.hu 2009.03.14. 15:38:58

@Bobby Baccala: Ha szerinted az átlagmagyar hülye, akkor tényleg mindegy. Szerintem meg nem.

eroica · http://fideszfigyelo.blog.hu 2009.03.14. 16:00:12

A cigányOrbánozó kommenteket a jövőben ki fogom moderálni. Ez nem érv, ezért egyik kommetezőhöz sem méltó.

DG 2009.03.15. 10:39:34

Szeretek itt kommenteket olvasni, mert az az erzesem, meg mindig van, akinel Mo a vilag kozepe es a rothadas melegagya. Mashol minden szep, minden politikus eredeti es oszinte. Nameg becsuletes is.
De nem. Mindenhol, tenyleg mindenhol ( a kis Szloveniatol a nagy Oroszo. es USA-ig) UGYANEZ megy. Az egyiknek megvan a hatalma es azt akarj megtartani (mert azaltal elteti a haveri kort). a masik meg mindenaron le akarja taszitani, mert ... ugyanabbol az okbol.
A politikaban nem osztanak szepsegdijat es Beke-nobelt. itt falkaharc van.
Ugyhogy a kommentek, mint "koppintott Orban - szegen", "Fleto hazudik, takarodjon", es a legjobb " nincsen egy megbizhato part sem - beledoglunk" aranyosak. De nem fogunk bele dogleni. Sot: ez lesz mostmar mindig. Mert minden orszagban pont ugyanez megy. Ez az elet rendje a szabad demokraciakban - ahova ugye mi is vagytunk `90 elott.
Ezert aztan kommentezni lehet, de ne vegyuk mar magunkat ilyen komolyan!!! Es ne gondoljuk, hogy barmi is valtozni fog, vagy barminek valtoz(tat)ni kellene. Ami itt zajlik, ugyanaz zajlik mindenhol. Mert ez a rendszer meg igy mukodik (es gyanitom igy is fog, amig emberek csinaljak a politikat). Rendszert mar valtottunk, odaretunk, ahova akartunk. Ja, nem mondtak, hogy ilyen lesz a menasszony? Hat, kerem, ez van. Jo reggelt Magyarorszag!
Uff.

indapasssucks 2009.09.04. 13:07:10

de mostmá tényleg, leszállni Orbánról... mondja ezeket a szlogeneket, akármilyen idiótán is hangzanak, mert nem tehet mást, a franchise az franchise.

Forza Ungarie!
Hajrá Olaszország!

Sültkrumlit kér hozzá? Menüben adunk hozzá literes kólát is.

És mégegyszer, nem koppintotta, hanem kifizette a franchise jogokat, és ez így teljesen jogszerű.

Leave Orbán alone!
I'm serious!


süti beállítások módosítása