Hírek és kommentárjaink

Goldenblog-díj

goldenblog_szeles_1.png

Csatlakozz a Facebook-on

Utolsó kommentek

Hírmátrix

Fotók az ellenzéki tüntetésről

2018.10.24. 02:32 - eroica

Címkék: tüntetés szabadság október 23 demonstráció ellenzék megemlékezés Bem tér

Az ellenzék közös október 23-i gyűlését a kormánymédia részben elhallgatta és nem számolt be róla (pl. TV2, 888.hu). A fideszes pestisracok.hu viszont már a frappáns címében is három minősítgetéssel számolt be: "Hangoskodó láthatatlanok: Vert sereges szemle és nyűglődés, avagy így tüntettek az ellenzékiek (PS-Videó)".
A harmadik kétharmad után az lenne fura, ha örömünnepet tartana az ellenzék, de aki körbejárt a tüntetésen az nem csak levertséget és "nyűglődést" látott
bem_jozsef_ter_kozos_ellenzeki_tuntetes_oktober_23a_20181023_6.jpg
bem_jozsef_ter_kozos_ellenzeki_tuntetes_oktober_23a_20181023_8.jpg
bem_jozsef_ter_kozos_ellenzeki_tuntetes_oktober_23a_20181023.JPG

bem_jozsef_ter_kozos_ellenzeki_tuntetes_oktober_23a_20181023_9.jpg
bem_jozsef_ter_kozos_ellenzeki_tuntetes_oktober_23a_20181023_10.jpg
bem_jozsef_ter_kozos_ellenzeki_tuntetes_oktober_23a_20181023_11.JPG
bem_jozsef_ter_kozos_ellenzeki_tuntetes_oktober_23a_20181023_5.jpg
bem_jozsef_ter_kozos_ellenzeki_tuntetes_oktober_23a_20181023_4.jpg
Fotók: Pásti Anett
Ha tetszett a poszt, csatlakozz a Fideszfigyelő-csoportjához a Facebook-on.

84 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://fideszfigyelo.blog.hu/api/trackback/id/tr3514318891

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

inteligencs elenzeki 2018.10.24. 13:27:57

Nagyon sok a közeli kép. Megint 500-an voltak csak ?

Viszlát és kösz a halakat 2018.10.24. 13:42:42

Szegény MSZP-nek már a külön fideszfigyelésre se futja

Archívum

2018 október (1)
2017 december (1)
2015 február (1)
2014 december (1)
2014 november (1)

Viszlát és kösz a halakat 2018.10.24. 13:44:15

@Ellenzéki Tüntető: Mert6 nem érted, hogy egy birkamenetelőnél 10x többet ér egy DK-s nyugdíjastüntető

inteligencs elenzeki 2018.10.24. 13:53:34

@Szél Bernadett börtönben van már?:

Megint szárnyal az ellenzék.

Na, kb. ennyien akartak kormányváltást.

konrada 2018.10.24. 14:39:49

@Comte de Gippaud:
...már megint csak a kekeckedés!
Pedig mennyire felemelő már, hogy az összes tüntetőt le lehet úgy fényképezni, hogy totálban ráférjenek 8 képre!

szekertabor · provo.blog.hu 2018.10.24. 15:25:00

Több száz ellenzéki tüntetőt számoltam össze a képeken.
ORBÁNNAK VÉGE!
MEGINT!
Mondjuk, nem értem, miért kell tüntetni október 23-án, én ünnepelni voltam...

igazi hős 2018.10.24. 15:33:52

Mi van, a jó kommunisták között versenyt hirdettek a Lendvai utcából? Kell karácsony előtt a prémium? Aztán EU-s pénzből vett önkormányzati buszok hoztak-e kormányellenes tüntetőket? Nem? Nahát! Pedig akkor többen lettek volna, épeszű nyugdíjas békemenetre is csak állami pénzen jön el Pestre.

Viszlát és kösz a halakat 2018.10.24. 16:48:50

@igazi hős: ennyire zavar, hogy az ellenoldal jót mulat rajtatok?

Ellenzéki Tüntető 2018.10.24. 17:58:37

@Viszlát és kösz a halakat: Ez kérlek úgy van hogy Orbánon meg a fideszeseken gúnyolódni haladó és vicces, fordítva viszont a nagybetűs Diktatúra és a fideszesek aljasságának csimborasszója.

lenörd hofstadter 2018.10.24. 18:38:45

Ennyi lúzert. Csak úgy kimentek tüntetni.
Nem probléma, a készült fotók (ezek és a geciügynökök által készített) alapján már folyik az azonosításuk és megtanítják majd őket arra, hogy igaz hazafit Brüsszeltől kapott pénzen vásárolt busszal utaztatnak az orbánhazugságokra.

teéjesenmindegy 2018.10.24. 18:53:49

"a kormánymédia részben elhallgatta és nem számolt be róla"
Nálunk buli volt szombaton, arról sem számoltak be...
Pedig többen voltak mint az ellenzéki tüntin.

teéjesenmindegy 2018.10.24. 18:55:59

@lenörd hofstadter: Nyilván folyik az azonosításuk :D
Már lassan a kormánynak ciki, hogy ennyire leszarja mindenki az ellenzéket.

sutyerák 2018.10.24. 19:24:59

szinte 100%-ig biztos voltam benne,hogy birkamakk lesz az első kommentelő

Lator1 2018.10.25. 00:46:18

@sutyerák: "szinte 100%-ig biztos voltam benne,hogy birkamakk lesz az első kommentelő"

Jól látod, én már nem is csodálkozom rajta.
Birka mindenhol ott van és kommentel. Tipikusan a mindenhez (IS) értek típus.
Azt nem tudom honnan van ennyi felesleges ideje.
Nem dolgozik? Bérkommentelő? Rohadt sivár élete van és ebben éli ki magát?

felucca02 2018.10.25. 10:56:20

Okéoké, legyen igazatok, orbánért él-hal a magyar, a másképpgondolkodókat le sem szarják.

Ettől teljesen függetlenül orbán egy utolsó szarházi, akinek nagyon csúnya vége lesz, a fidesztrollok pedig öngyilkos szellemi nyomorékok. Ezen nem változtat az sem, ha naponta hárommillióval többen vannak.

Van még valakinek kérdése?

Homyak 2018.10.25. 11:10:50

@maxval balcán bircaman:

Ahogy a fidesz birkáké is :)
Láttad a képeket, hogy hány uniós forrásból vásárolt kisbusszal fuvarozták oda a fizetett tapsolókat?

citrix 2018.10.25. 11:12:48

@maxval balcán bircaman: Birka, mizu a bolgároknál, minden okés arrafelé? Csak azért kérdezem mert mindig itt ólálkodsz ahol semmi keresni valód nincs. Piszkíts abba a fészekbe ahol laksz.
A másik: kitakarodott innen a török és a szovjet is, a kommunizmus is, igaz időbe került ami drága. Orbán is el fog tűnni, már csak biológiai okokból is. Abból mindenképpen.

Kovacs Nocraft Jozsefne 2018.10.25. 11:12:49

@felucca02:

"Van még valakinek kérdése?2

Hozzád senkinek. Most sem kérdezett senki. :P

ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró · http://bircahang.org 2018.10.25. 11:14:25

@Homyak:

Nem mindegy milyen forrásból? Az a pénz is a miénk.

Miért gond az anyagilag szűkösebb helyzetű támogatók utazásának finanszírozása?

ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró · http://bircahang.org 2018.10.25. 11:16:39

@citrix:

Azt mondod, Soros foglalkozzon csak New York problémáival, s ne üsse bele az orrát a magyar kérdésekbe, azaz pl. vonja ki az alapítványait, az egyeteimet???

felucca02 2018.10.25. 11:25:36

@maxval balcán bircaman: Nem tud róla senki, hogy soros az alapítványainak, vagy egyetemeinek megmondaná, hogy mivel kell foglalkozniuk, magyar kérdésekkelé-e vagy másokkal.

felucca02 2018.10.25. 11:26:18

@Kovacs Nocraft Jozsefne: Mivel lényegit nem mondhattál, mondtál lényegtelent, csak úgy a mondás kedvéért.

ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró · http://bircahang.org 2018.10.25. 11:38:43

@felucca02:

Igen, biztosan olyanokra költi a pénzét, akiknek a tevékenysége ellenkezik az ő nézeteivel.

felucca02 2018.10.25. 11:39:44

@maxval balcán bircaman: Nem mindegy. Nem mindegy, hogy közpénzből utaztatnak-e közönséget egy kormányrendezvényre. Ha neked nehézséget okoz megérteni, mi ezzel a probléma, akkor valahol nagyon-nagyon az alapoknál kell elkezdeni a tanításodat, mert valami nagyon régen kimaradt, aminek a bepótlására itt már nincsen idő.

Ellenben, ha a ne ölj és ne lopj tanításait érted, akkor ezt is értened kell.

citrix 2018.10.25. 11:40:42

@maxval balcán bircaman: Konkrétan rólad van szó, engedd már el ezt a Soros beütést, elvileg nem részesülsz a kormánypropaganda milliárdjaiból. Rólad van szó miszerint mi a jó fenét ólálkodsz itt és tolod az orosz-orbán agitpropot. Bulgáriában minden ennyire rendben van, semmi tennivalód nincs? Piszkíts oda ahol élsz, ez így szokás jobb helyeken.

felucca02 2018.10.25. 11:41:40

@maxval balcán bircaman: Miből gondolod, hogy "nézeteket" tanítanak egy egyetemen? Jártál egyetemre?

ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró · http://bircahang.org 2018.10.25. 11:43:59

@citrix:

A dolgok összefüggnek, az egyes országok folayamatai összefolynak.

ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró · http://bircahang.org 2018.10.25. 11:45:07

@felucca02:

Oda nem jártam soha. De ismert a tanítási programjuk.

S eleve nem csak az egyetemről volt szó, hanem az összes intézményéről.

felucca02 2018.10.25. 11:51:16

@maxval balcán bircaman: Különbséget tudsz tenni állami és kormányrendezvény között?

felucca02 2018.10.25. 11:53:03

@maxval balcán bircaman: Ismert? Számodra mi ismert belőle, amiből megállapíthatod, hogy ezen intézmények nézeteket terjesztenek?

felucca02 2018.10.25. 11:55:33

@maxval balcán bircaman: Na, látod, éppen ez a baj. Hogy nem sok van, pedig két különböző dologról van szó. Az állam fogalmába a kormányfüggetlen dolgok is beletartoznak, tudtad?

ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró · http://bircahang.org 2018.10.25. 12:03:51

@felucca02:

Igen, az állam több, mint a kormány. De az állam mindenkori képviselője a kormány.

felucca02 2018.10.25. 12:09:28

@maxval balcán bircaman: A "genderista tanokról" tudod, hogy azok micsodák?

citrix 2018.10.25. 12:11:42

@maxval balcán bircaman: ? Ez így értelmezhetetlen, dodonai mondat.

ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró · http://bircahang.org 2018.10.25. 12:18:00

@felucca02:

Igen. Az alapjuk az a tévtanítás, hogy a nem nem biológiailag meghatározott.

felucca02 2018.10.25. 12:21:44

Nem, rosszul tudod. Az alapjuk az a feltételezés (és nem tanítás), hogy a nem biológiai meghatározottsága mellett létezik egy társadalmi nem is. Hogy ez miben áll, az kutatja a gendertudomány.

Te persze ezt nem tudod, mert szerinted a nőknek a fakanál mellett van a helye biológiailag.

Viszlát és kösz a halakat 2018.10.25. 12:54:42

@felucca02: ha minden "feltételezés" "kutatásra" egyetemi szakok alakulnának és "tudománynak" neveznénk a "feltételezés" körüli köldöknézést....

citrix 2018.10.25. 13:13:22

@maxval balcán bircaman: A nemzetközi helyzet fokozódik, már Virág elvtárs is megmondta. Az a gyanús aki nem gyanús. És ugye az élet nem habostorta....

Kovacs Nocraft Jozsefne 2018.10.25. 15:53:18

@maxval balcán bircaman:

"Az állam nem utaztathat állami rendezvényre? Ne viccelj."

Olyannyira utaztathat, hog régebben 50%-os vasúti kedvezményt kaptak a budapesti állami ünnepségekre utazó vidékiek.

Fellacia02 barátunk keveri az államot és a kormányt. Október 23. állami ünnep. Az más kérdés, hogy egyes ellenzéki pártok egy olyan ünnepből is politikai konfliktust akarnak generálni, amely épp az ország egységét lenne hivatott demonstrálni.

felucca02 2018.10.25. 16:17:34

@Viszlát és kösz a halakat: oh, nagytudású barátom, hát akkor kérlek, mondd meg, mely kutatásokra alakulhatnak egyetemi szakok, és melyekre nem?

Azonkívül mitől van olyannyira eltévelyedve a fejlett világ, hogy ők sok-sok egyetmen egy áltudományt oktatnak? Nem hallottak talán a mi bölcs vezérünk iránymutatásáról? Hallatlan!

felucca02 2018.10.25. 16:20:11

@Kovacs Nocraft Jozsefne: Ok, örülök, hogy bármely állami ünnepen tarrtott budapesti megemlékezésre állami pénzen vitték, önkormányzati járművekkel a vidéki kisembereket, ez az igazi esélyegyenlőség!

Azért az kurva vicces, hogy szerinted a leggázabb dolgok is tökéletesen rendben vannak, ez vajon mitől van?

Tud olyan történni, ami már szerinted is gáz?

Kovacs Nocraft Jozsefne 2018.10.25. 16:22:09

@Viszlát és kösz a halakat:

Ne kötözködj! A genderkutatás igen komoly tudomány, a művelői is megaszonták. Amúgy meg már építik a genderhajtóművet, amellyel pár nap alatt eljutnak a Alfa Centaurira.

Kovacs Nocraft Jozsefne 2018.10.25. 16:26:14

@felucca02:

"sok-sok egyetmen egy áltudományt oktatnak?"

A Semmelweisen nemrég még kínai orvoslást tanítottak, amelyről azóta kiderült, hogy szart sem ér. A Műegyetemen az építészeknek külön kurzus van a földsugárzásról, a Hartmann-hálóról meg hasonló áltudományos baromságokról.

felucca02 2018.10.25. 16:28:11

@Kovacs Nocraft Jozsefne: Csak tudnám, miért kell mindenáron nyilatkoznod a gendertudományról, amikor a napnál is világosabb, hogy csak a káröröm, a bosszúvágy és a kicsinyesség ösztökél, a dolgot magát kurvára nem érted.

Mondjuk megtehetnéd, hogy csendben maradsz, mint a többi néhányszáz, akik három hónappal ezelőttig még ugyanúgy nem hallottak a gendertudományról, mint jómagad.

felucca02 2018.10.25. 16:29:21

@Kovacs Nocraft Jozsefne: Tökéletes. Szerinted áltudomány, szerintük nem. Ez így azért minimum 1:1, nem?

Kovacs Nocraft Jozsefne 2018.10.25. 16:35:49

@felucca02:

Drága Fellacia02!

Aha! Egyesek szerint a flogisztonelmélet helyes, szerintem nem. Ez így 1:1, igaz?

Egyesek szerint az éterelmélet helyes, szerintem nem. Ez így 1:', igaz?

Egyesek szerint a homeopátia komoly tudomány, szerintem nem. Ez így 1:1, igaz?

Foglalkozz csak inkább a fellációval, ahhoz értesz.

felucca02 2018.10.25. 16:37:39

@Kovacs Nocraft Jozsefne: Ez is szép, igen. Akkrteditálva van nálunk ez a képzés?
A genderképzés akkreditálva van?
Nahátakkor.

Kovacs Nocraft Jozsefne 2018.10.25. 16:37:53

@felucca02:

"Mondjuk megtehetnéd, hogy csendben maradsz, mint a többi néhányszáz, akik három hónappal ezelőttig még ugyanúgy nem hallottak a gendertudományról, mint jómagad."

Vagy jómagad. :DD

Persze, hogy megtehetném, de nem teszem. Ha ez neked nem tetszik, akkor ez a te problémád, nem az enyém.

Kovacs Nocraft Jozsefne 2018.10.25. 16:39:12

@felucca02:

Kedves Fellacia,

egyelőre az egész CEU akkreditációja tisztázatlan.

felucca02 2018.10.25. 16:40:45

@Kovacs Nocraft Jozsefne: Nem értelek, nem vagy abban a helyzetben, hogy nyilatkozhass, egyikről sem. Én sem vagyok, de én nem is nyilatkozom.
Igen, 1:1, vagy még rosszabb az arány, számodra. Hiszen nem tudod, hogy miről beszélsz. A nemtudást viszont hatalmas lendülettel és rosszindulattal palástolod, de ez attól még az martad, ami: sötétség az adott területen.

felucca02 2018.10.25. 16:43:08

@Kovacs Nocraft Jozsefne: El kell ismernem azért, hogy egyszerre vagy nagyon menő és nagyon vicces a fellaciával. Szerintem a legjobbak között vagy humor frontján!:)

felucca02 2018.10.25. 16:48:02

@Kovacs Nocraft Jozsefne: Persze, minden az én problémám, ez világos, téged azért is irigyellek, mert számodra nem léteznek problémák, ez a mai diskurzusunkból is látható. Szeretnék egyszer erre a szintre eljutni!

Tudod, én sem halottam róla, viszont amikor elkezdtetek genderezni, vettem a fáradtságot és beleolvastam magamat a témába (ahogyan te nem), és határozottan úgy találtam, hogy van benne spiritusz.

Viszont másoknak láthatólag elég volt az, amit Rezsiszilárd nyompott a témában. Hát, ha elég, akkor elég, senkit sem lehet arra kényszeríteni, hogy ne legyen szellemileg igénytelen, ha ő csakazértis az akar lenni.

felucca02 2018.10.25. 16:50:58

@Kovacs Nocraft Jozsefne: Éveken át minden rendben volt a ceu akkreditációjával, egészen addig, amíg a csúti geci kénytelen volt keresni magának egy újabb ellenséget. Tiszta szerencséd van, hogy nem téged talált meg, mert most igen szarul állna a szénád!

Kovacs Nocraft Jozsefne 2018.10.25. 16:59:04

@felucca02:

"nem vagy abban a helyzetben, hogy nyilatkozhass, egyikről sem. Én sem vagyok, de én nem is nyilatkozom."

Már hogyne nyilatkozhatnék! Az első kettő cáfolatát bármikor megírhatom neked - persze nem teszem, potyára nem fáradozojm, nézz utána, ha akarsz -, a homeopátiáról pedig rangos tudósok ill. tudományos kutatások igazolták, hogy nem igaz.

A genderelmélet meg attól még nem lesz tudomány, hogy valahol akkreditálták. Az persze tény, hogy a természettudományokon kívül eső területeken szinte bármit ki lehet nevezni tudománynak.

Kovacs Nocraft Jozsefne 2018.10.25. 17:05:16

Amúgy meg ajánlom szíves figyelmedbe ezt:

index.hu/techtud/2018/10/05/lancoljuk_a_feher_gyerekeket_a_padlohoz_a_radikalbal_megszallta_az_egyetemeket/

Ennyit a természettudományokon kívül eső tudományosságról.

"Éveken át minden rendben volt a ceu akkreditációjával"

Te is tudod, hogy anno felmentést kapott pár követelmény teljesítése alól. Csak annyi történt, hogy most azonos elbírálás alá esik a többi egyetemmel, vége a kivételes bánásmódnak. Mi a bajod azzal, hogy a CEU-ra ugyanazok a feltételek vonatkozzanak, mint az összes többi egyetemre?

Mellesleg évek álltak rendelkezésére a követelmények teljesítésére. Igaz, kissé hirtelen jött az, hogy most már tessék eleget tenni ugyanazoknak a feltételeknek, mint mindenki más, de értelmes ember nem gondolhatta, hogy örökké kivételezett helyzetben marad a CEU.

felucca02 2018.10.25. 17:08:55

@Kovacs Nocraft Jozsefne: Nincs is kivételezett helyzetben. Előírtak számára valamit, amit teljesített, Rendben van ez így? Teljes mértékben. Le lehet szállni ezután a ceuról? A rendelkezésre álló információk alapján nyugodtan. Leszálltak ? Nem, te is itt rugózól a ceu-n. Mi alapján?

felucca02 2018.10.25. 17:12:33

@Kovacs Nocraft Jozsefne: Még mindig nem értem, hogy a genderelméletről te eldöntöd, hogy nem tudomány, és ez a legfőbb érved egy vitában.

Mások, veled ellentétben névvel és arccal rendelkező személyek, pedig azt mondják, hogy tudomány, mégpedig nagyon lényeges tudomány.

De ebben a vitában nyilvánvalóan olyan brilliánsan érvelsz, hogy tiéd a serleg.

Halkan, pironkodva merem csak megkérdezni: tudod, mi az a genderelmélet?

Kovacs Nocraft Jozsefne 2018.10.25. 17:13:41

@felucca02:

"Előírtak számára valamit, amit teljesített, Rendben van ez így? Teljes mértékben."

A CEU szerint igen, a kormány szerint nem. Hogy egy élő klasszikust idézzek: ez így 1:1, nem igaz? :DDD

Kovacs Nocraft Jozsefne 2018.10.25. 17:20:45

@felucca02:

"Még mindig nem értem, hogy a genderelméletről te eldöntöd, hogy nem tudomány, és ez a legfőbb érved egy vitában."

Ez nem érv, hanem a saját véleményem, amellyel nem állok egyedül. Ez így akkor 1:', nem igaz?

felucca02 2018.10.25. 17:22:25

@Kovacs Nocraft Jozsefne: nem erről van szó. A kormány elhatározta, hogy kicsinálja a ceu-t, akár van rajta sapka, akár nincsen. A ceu teljesítette, amit számára előírtak, mert azt gondolta, hogy úriemberekkel van dolga, akik tartják a szavukat. Nem, egy geci bandával van dolga, itt nem így működnek a dolgok.

Ezzel a geci bandának két célja van:

1. Az irigy, műveletlen, hőbörgő, magukon kívül bárki mást hibáztató tömegeknek tetsző populista tettet hajt végre.

2. Kielégíti orbán kisebbségi komplexusból származó bosszúvágyát, amiért őt nem fogadta be az értelmiségi elit.

Nagyon egyszerű ez az egész, nyugodtan lehet néven nevezni a dolgokat.

felucca02 2018.10.25. 17:23:43

@Kovacs Nocraft Jozsefne: Akkor jólvan, maradj meg a véleményeddel nyugodtan, jogod van hozzá. Csak ezzel ne próbálkozz alátámasztani bármit is.

Kovacs Nocraft Jozsefne 2018.10.25. 17:33:35

@felucca02:

Kedves Fellacia,

1)
2)

Ez is egy vélemény. Nem több, mert csak további véleményekkel - sőt széles tömegek ócsárlásával, lásd 1) pont - tudod alátámasztani. A higgadt, józan és objektív érveléstől ezzel a szitkozódással olyan messze állsz, mint Makó Jeruzsálemtől.

Természetesen a másik felet alpári módon ócsárolva is lehet igazad, ez tény. Ám ahogy nekem nem lesz jobban igazam attól, hogy én nem alázom a te véleményeden lévőket, úgy neked sem lesz jobban igazad attól, hogy becsmérled a tőled eltérő véleményen lévőket.

Azt azonban szépen megmutatod, hogy vélt vagy valódi igazad védelmében képes vagy emberek millióit alázni, ócsárolni és becsmérelni, s ez nem vet túl jó fényt arra az ideológiára sem, aminek védelmében ezt teszed.

felucca02 2018.10.25. 17:54:10

@Kovacs Nocraft Jozsefne: Ideológia védelmében? Milyen ideológia? Szimplán az arányérzékem mondatja ezt velem, ideológiamentes vagyok asszem. A hazudozást, a szemforgatást utálom, hamar felismerem, viszont kedvelem az egyenes, lényegretörő beszédet.
A népesség szellemi állapota tény, ettől még lehetne őket ideólógiailag képzett, széleskörűen tájékozott, kiművelt emberfők sokaságának is nevezni, de minek?

Ez róluk a véleményem, inkább hallgassam el? szitkozódni akkor szitkozódom, ha kalapáccsal az ujjamra baszok egy nagyot, most szimpla véleményközlésnél maradtam. Meggyőzni nem akarok senkit, tőlem maradhatnak ebben az állapotban ítéletnapig, szerencsére elég kevés a kontaktusom hozzájuk.

Kovacs Nocraft Jozsefne 2018.10.25. 18:01:39

@felucca02:

Drága Fellacia,

"Szimplán az arányérzékem mondatja ezt velem, ideológiamentes vagyok asszem."

Ez is egy ideológia. :)

"A népesség szellemi állapota tény"

Ez igaz. Az viszont, ahogy azt minősíted, csak a te véleményed, ahogy lentebb írod is:

"Ez róluk a véleményem, inkább hallgassam el?"
"most szimpla véleményközlésnél maradtam"

Az pedig, AHOGYAN ezt leírod, leginkább téged minősít.

felucca02 2018.10.25. 18:08:33

@Kovacs Nocraft Jozsefne: Engem nyugodtan minősíthet, nem fogok megsértődni senkire sem. Minek finomkodjam, még mindig ezerszer cizelláltabb vagyok, mint mondjuk egy fideszes parlamenti vadbarom, amikor nekiáll észt osztani. Nulla tűréshatárra érkeztem ezekkel szemben, ha ők megengedhetik ezt maguknak, akkor én miért ne?

Na, a ceu-val mi a helyzet, ha már úgy éreznéd, hogy engem kitárgyaltunk?:)

Kovacs Nocraft Jozsefne 2018.10.25. 18:38:28

@felucca02:

"Minek finomkodjam, még mindig ezerszer cizelláltabb vagyok, mint mondjuk egy fideszes parlamenti vadbarom, amikor nekiáll észt osztani. ... ha ők megengedhetik ezt maguknak, akkor én miért ne?"

Mondjuk azért, mert akkor semmivel sem vagy különb azoknál, akiket fideszes parlamenti vadbarmoknak titulálsz. :DD

felucca02 2018.10.25. 18:46:13

@Kovacs Nocraft Jozsefne: Na, most nehogy jöjjön a tanítás, hogy szépen, finoman kell viselkedni ezekkel az állatokkal. Nem, ők csak egy nyelvet értenek, az egész ellenzéknek a fő baja, hogy nem ismerte fel, hogy állatokkal áll szemben.

Nem kell különbnek lennem, nem kell senkit meggyőznöm, nem kell senkinek megfelelnem, nyugodtan mondhatom, amit gondolok.

Ceu-val mi a helyzet?

Kovacs Nocraft Jozsefne 2018.10.25. 20:00:13

@felucca02:

"Nem kell különbnek lennem"

Nem is vagy. :P

GyMasa 2018.10.26. 16:24:49

@Kovacs Nocraft Jozsefne:
"A Semmelweisen nemrég még kínai orvoslást tanítottak, amelyről azóta kiderült, hogy szart sem ér. A Műegyetemen az építészeknek külön kurzus van a földsugárzásról, a Hartmann-hálóról meg hasonló áltudományos baromságokról."
Latod, ez a legnagyobb kulonbseg a genderszakos mesterkepzes es az altalad felsoroltak kozott!
Genderszakon lehet mesterdiplomat szerezni, a foldsugarza pedig valoszinuleg 2, max 2 feleves, 2-2 kreditpontos valaszthato targy.
Tehat az enmeglatasom szerint, ha valaki erdeklodik a gender tanitasok irant, amihez teljesen joga van, az vehessen fel ilyen 2 kreditpontos toltelektargyakket oket, a fo- es a mellekszakiranya MELLETT.
Ameddig maximum el tudok mennni, az az, hogy mellekszakirany lehessen egy Pszichologia/szociologia mesterkepzesen.
De, hogy egy 5 eves teljes kepzes a tobbszor megcafolt gender pay gaprol, meg az uvegplafonrol szoljon, az azert nem franko.

GyMasa 2018.10.26. 16:28:05

@felucca02:
"...és határozottan úgy találtam, hogy van benne spiritusz. "
Csakhogy ez sajons nem eleg egy 5 eves mesterszakos kepzes alapjanak.
Es ahhoz sem eleg, hogy emiatt "tudomanynak" nevezzuk.
Ahhoz elobb teljesitenie kell a tudomanos modszer altal eloirt felteteleket.

Kovacs Nocraft Jozsefne 2018.10.27. 08:29:46

@GyMasa:

Így igaz, az egész téma túl szűk ahhoz, hogy egy 5 éves mesterképzést lehessen alapítani rá.

Persze idővel ez változni fog. Ahogy egyre több irodalom jelenik meg a témában, előbb-utóbb ennek tanulmányozása képes lesz kitölteni az 5 évet. Vagyis nem a téma, hanem a szúk téműval foglalkozó irodalom lesz a mesterképzés tárgya, hiszen rendkzvül fontos annak ismerete, hogy 10 eezer genderaktívista mit hordott össze a témában.

A katicabogarak párzási szokásairól is hasonlóképpen lehetne külön tudományt alapítani.


süti beállítások módosítása