Hírek és kommentárjaink

Goldenblog-díj

goldenblog_szeles_1.png

Csatlakozz a Facebook-on

Utolsó kommentek

Hírmátrix

Schmitt örökké velünk

2012.06.15. 17:46 - Fidelio

Schmitt három hónapig égett a plágiumüggyel. Mindenki látta, hogy akkor csalt, és most füllentget.

De sokáig még reménykedett, hogy hivatalosan nem lépnek. Valóban, a Testnevelési Kar vizsgáló bizottsága csak mismásolt az ügyben. (Igazából ez nem is volt meglepő: a TF-et sosem volt tudományos fellegvár, a sportvezetők pedig jó emberek: nem ártanak egymásnak.)

Schmitt_Orban.bmpAmikor még minden szépnek tűnt: a beiktatáskor

De a Semmelweis Egyetem, ahová a Testnevelési Kar most tartozik, már nem mehetett el szó nélkül a nyilvánvaló plágium mellett (pofátlan plágium, mondhatnánk Szijjártó után, stílszerűen). Nem volt könnyű döntés. Az egyébként Fidesz-közeli rektor a végén le is mondott a támadások miatt.

Amikor végre Schmitt is lemondott, azt hittük: ennyi. Rossz volt, és felejthető. De most másodszor is olyat lépett, hogy bekerült a hírekbe.

Először kikövetelte, hogy kapjon élete végéig villát (a sofőr, autó és fizetés mellé). Hiszen, ahogy a plágium-elnök fogalmazott: „ami jár, az jár" (a videón 1:45-től).


Meg is kapta

Sőt, sarkalatos (2/3-os) törvénybe foglalták a járandóságait is. A kétharmad láthatóan kiáll Schmitt Pál mellett.

De közben a plágiumügyben is lépett Schmitt: hiszen „nemcsak kenyérrel él az ember". Pereli vissza a doktoriját. Pedig az emlékezetes interjúban, ahol Obersovszky nemcsak 'mikrofonállvány'-t játszott, hanem illően alá is kérdezett, Schmitt kijeletette: „nem perelek". A helyzetet menthetetlennek látta – joggal. És önérzetesen elmondta, hogy megszerzi a PhD-fokozatot, ami sokkal nehezebb.


"Nem perelek"

Azóta mégis keresetet nyújtott be a Fővárosi Törvényszéken. A régi kisdoktoriját szerezné vissza, csavaros eljárás-jogi érveléssel.

Gondolhatjuk persze, hogy a bíróság úgysem adja vissza az otromba csalással szerzett kisdoktorit, és ezzel tényleg vége. De korai az öröm. Nem azért, mert eszünkbe jutott, hogy az elnöki járandóságok havi hány millióba kerülnek – istenéltesse sokáig – Schmitt Pál élete végéig. Még egy dolog történt.

Schmitt_motor.jpgNemcsak doktor, vagány srác is

Nemrégiben az Országgyűlés Hivatala is elkészítette a jövő évi költségvetési tervét. Benne „Schmitt Pál volt köztársasági elnök adományozási kerete" 73 millió forint. (Ez eltörpül ugyan a Kossuth tér átépítése miatt tervezett 6 540 millió mellett, de a rend kedvéért kiszámoljuk: 1553 közmunkás-havibérnek felel meg.)

Már látjuk, ahogy Schmitt Pál 2013-ban elegánsan kiszáll szolgálati kocsijából, s a sajtó előtt adományozza a mi pénzünket. S hozzá megsimogatja egy gyermek buksiját, s arról beszél: reméli, hogy szorgalmasan tanul az iskolában. Mert akkor, lám, sokra viheti.



Ui.:

Írtuk, hogy "csavaros eljárás-jogi érveléssel" szerezné vissza kisdoktoriját Schmitt. Egyik kommentelőnk, flugi_ ezt részletesen is leírta, a Schmitt-trükk lényegét:

"Pont a lényeget nem fejti ki expliciten, szájbarágósan a poszt, ami miatt a legtöbb jobbos hőbörgés lehetséges: Schmitt nem azért megy a bíróságra, mert szerinte a doktori fokozatszerzése szabályos és kifogasolhatatlan volt (mert pontosan tudja, hogy nem volt az), hanem azért, hogy a szabálytalanul szerzett doktori fokozatát nem _úgy_ vették el tőle, ahogy azt szerinte és az ügyvédje szerint kellett volna.

Ha a teljesség igényével lépne fel Schmitt Pál, akkor két lépést kellene tennie: 1. bírósággal kimondatni, hogy mely testületnek lett volna joga elvenni a doktorit, és 2. a nevezett testület elé tenni az ügyet, hogy döntsön.

Ehelyett csak az 1. lépést fogja megtenni, és _senki_ sem fogja lefolytatni a második lépést, tehát majd jogszerűen írhatja a neve elé továbbra is a dr-t, mondván, hogy azt még senki nem vette tőle jogszerűen el. (...)"

Ha tetszett a poszt, csatlakozz a Fideszfigyelő-csoportjához a Facebook-on.

204 komment

· 3 trackback

A bejegyzés trackback címe:

https://fideszfigyelo.blog.hu/api/trackback/id/tr554590672

Trackbackek, pingbackek:

Trackback: Schmitt Pál plagizált doktorija: számok, tények, grafikon 2012.06.15. 19:42:50

Nézzük a Schmitt-botrány tényeit számokkal, grafikonnal, érzelmek nélkül! 215 számozott oldalból áll a dokumentum 10 oldalnyi diagram és táblázat tartozik hozzá 16 oldalnyi teljes szövegazonosság található a dokumentumban Klaus Heinemann tanulmányának ...

Trackback: Ezek voltak Schmitt Pál utolsó szavai 2012.06.15. 19:41:00

Hogyan hibáztatott mindenki mást saját magán kívül a lemondását bejelentő beszédében Schmitt Pál? Olvasd újra a plágiumbotrányba belebukott köztársasági elnök napirend előtti felszólalását, amely a Parlament 2012. április 2-i ülésén hangzott el. Dőlt b...

Trackback: Ezek voltak Schmitt Pál utolsó szavai 2012.06.15. 19:40:59

Hogyan hibáztatott mindenki mást saját magán kívül a lemondását bejelentő beszédében Schmitt Pál? Olvasd újra a plágiumbotrányba belebukott köztársasági elnök napirend előtti felszólalását, amely a Parlament 2012. április 2-i ülésén hangzott el. Dőlt b...

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Sir Nyű 2012.06.15. 18:20:02

goo . gl / maps / gsGk
Miért nem lehet linket küldeni?

spontan · http://erdekessegek.info 2012.06.15. 18:20:37

Ez az adományozási keret érdekes. Nem lehetne ezt megvonni a köztársasági elnököktől a jelenlegi helyzetben, hogy jelezzék, nem szórják a pénzt?

SP pedig jó példa arra, hogy a világtörténelemben melyik magatartásmodell volt az, amivel minden korban jól lehetett érvényesülni.

brumeszkosz 2012.06.15. 18:31:41

Látjátok fide-ss -sek ez ti emberetek és ti is ilyenek vagytok. Ami jár az jár .. nektek is, kötél ahogyan kövér komcsi barátotok mondta hajdanán!!

púdó 2012.06.15. 18:33:02

Ez egy igazi giliszta.

1000R 2012.06.15. 18:40:03

Végül is, egyszerűbb -vélhetően saját kútfőből diplomamunkát készítő jogászokkal- visszaszereztetni (megpróbálni visszaszereztetni) a mások által megírt és lefordíttatott, 1:1 arányban tökéletesen másolt doktori értekezést, mintsem nekiülni, és hasonlóan másokhoz, akik doktoráltak már, vagy akár csak egy szakdolgozatot megírtak egyedül, önállóan megírni egyet.

Pedig csak azt kapta, ami jár az ilyenért, és hát tőle tudjuk, hogy ami jár...az jár.

Hihetetlen egy féreg ez a smici...:-(

kérődzőgiliszta 2012.06.15. 18:42:17

@púdó: ezt az igazi giliszták nevében kikérem magunknak!

Ferdinand Kruppe (törölt) 2012.06.15. 18:46:56

Semmi váratlan és meglepő nem történt.
Nem váratlan, mert megígérte, hogy megszerzi a fokozatot.
És nem meglepő, mert magyarból hadilábon áll, csak összekeverte az igekötőket: megszerzi-visszaszerzi.

Most már csak egy tökös bíró kell, aki helyre teszi.

2012.06.15. 18:54:16

Bár erősen kétlem, mégis remélem, hogy a bíróság megállapítja az eljárási szabálysértést, és eljárásra kötelezi a cím visszavételére jogosult hatóságot, aki a szenátus határozata alapján visszavonja a címét. Újabb égés a Copy generálisnak.

Ha másra nem jó ez az újabb cirkusz, arra bizonyosan alkalmas, hogy Pali bácsi 'kinemszarjale' doktorija mellett elvonja a figyelmet arról a körülményről, hogy Köztársasági Elnökként, az elnöki intézmény funkcióját teljesen figyelmen kívül hagyva, a jogállamiság felett nem őrködve, hanem azt kinevetve volt a fidesz "motorja" és 213 törvényt írt alá. Ezen a dilettantizmuson a plágiummentes doktorival jutalmazott tesis szakképzettsége sem segített volna. Kár, hogy ez a fajta hozzá nem értés nem értékelhető az alkotmányos rend elleni szervezkedés bűntette szempontjából erőszaknak, mert akkor már ülne.
webcache.googleusercontent.com/search?q=cache:BQlFxAD7jkYJ:index.hu/belfold/2012/01/07/schmitt_pal_allja_a_szavat/+schmitt+p%C3%A1l+motorja&cd=5&hl=hu&ct=clnk&gl=hu

Ez is csak egy nick_ 2012.06.15. 18:55:10

@koopal:
Vagy egy tökös mesterlövész, aki lelövi.

Rohadtul utálom ezt a Schmitt Pál névre hallgató, emberformára alakított szarkupacot.

1000R 2012.06.15. 19:00:56

@DICKtátor:

Szívemből szóltál!
Köszönöm! :-)

Kandabula 2012.06.15. 19:02:21

Egész élete ilyen volt. Mi a gond? Most jobban látható.

Lófasz Hadnagy - A Magyar Köztársaság Állampolgára 2012.06.15. 19:03:04

Ennek a pondrónak csak egyvalami jár: a pofája. De az folyamatosan, ez sem tudja, mert túl ostoba hozzá, hogy mikor kell bekussolni...

Kandabula 2012.06.15. 19:07:19

Egyébként azok a "törvények", melyeket "doktorként", vagyis hamisan írt alá, érvényesnek tekinthetők? (Szerintem még az én válási papírkám sem lenne érvényes, mert megtévesztettem a bíróságot.)

Member · http://lehetvelem.blog.hu 2012.06.15. 19:08:26

Járandósága ugye nem jár az özvegyének? Bár ne adjak ötleteket, mert ebből is 2/3 lesz...

Kandabula 2012.06.15. 19:18:25

Lelki szemeimmel látom, hány aláírás-próbálkozása volt ceruzával, papíron, míg "beépítette" a "dr"-t, de nem is, rögtön a "Dr"-t az aláírásába. Hát ehhez pofa kell. Asszem ott cseszte el, hogy elnökként, saját jogon nem adott magának nagydoktori címet.

kaskala 2012.06.15. 19:20:59

Támad, mert a NOB-ban is ég a lába alatt a talaj.

Con Storm · http://pszichohistoria.uw.hu/ 2012.06.15. 19:32:45

Némber van... 1., szakmai doktorinál nincs plágium, ugyanis csak az előírt irodalomból lehet felkészülni, abból kivonatot készíteni, és abból felelni, vagyis megvédeni szóban...

2., akár 40 évet is kaphat az a jó pár ember, aki részt vett a legmagasabb közjogi méltóságunk, maga az magyar állam elleni terrorista merényletben... ugyanis nem volt joguk elbírálni a csalás feltételezett tényét, azt csak a bíróság tehette volna meg...

ne most 2012.06.15. 19:45:03

@Con Storm: doktorinak látszó tárgy

2012.06.15. 19:56:07

@Con Storm: mit nem mondjak elég zavaros érvelés...

1. Ez nekem új. Létezik olyan tudományos fokozat, ami nem szakmai???? Hát akkor milyen? Az összes tudomány és tudományon kívüli baromságok doktora?

2. 40 évet kaphat? Felvilágosítanál, milyen bűncselekmények valósultak meg szerinted? Terrorista merénylet??? Ajánlom figyelmedbe: Btk. 261. §, hogy máskor ne mondj ekkora ökörséget. Ja, és dicséretes ez a nemzeti áhítattól átnedvesedett "...közjogi méltóságunk, maga a magyar állam..." gondolatod, ha szabadságharc lenne téged biztos kitüntetnének...

Az az érzésem a fidesztől leshetted el azt a hozzáállást, hogy aki szereti a focit és érdeklik a jogi problémák az egy focista jogász....(lásd a Vezér leghűségesebb szócsövét: Szíjjártót)

Mpatikus Eszetlenellenes 2012.06.15. 19:57:22

Az argentin válság idején ezeket a hasonszőrű humanoidokat (sajnos ez egy gátlástalan és izléstelen tolvaj és nem EMBER, csak ...) simán megdobálták az utcán azzal ami éppen a kezükbe akadt.

Az elkeseredéssel párhuzamosan növő civil kurázsi itt is eljut hamarosan ide..., ez a féreg pedig meg is érdemli.

Ügynöktörvényt mielőbb, kihullana az összes MSZP-s és FIDESZ-es csontváz, s elkezdhetnénk végre elindulni a gödörből felfelé!

Gizi a laborból 2012.06.15. 19:57:59

Vállalom a 40 évet. Most 72 vagyok.

S.P. jellemtelken ember. Csaló. Phd fokozata sohasem volt. Ő mégis azzal kérkedett.

Ez csalás.

istvankah 2012.06.15. 20:01:11

@brumeszkosz: plagizálok ha anyugdíjvédelmi pénzt beszedőre hasonlítom a szőke"babát"!

istvankah 2012.06.15. 20:03:18

@Kandabula: Gondolom,hogy a fide"SS" fog reklamálni?Az ellenzék,meg szorgalmasan tapossa a szart ami a nyakáig ér!

déjá vu39 2012.06.15. 20:03:42

@Con Storm írta: "szakmai doktorinál nincs plágium,.."

Ezt komolyan mondod? Vagy csak az ismeretek nem zavarnak a véleményalkotásban?

istvankah 2012.06.15. 20:05:44

@Con Storm: Még iróniának is lapos vagy!40 évet meg te kaphatsz,ha falazol a főmajomnak!Beeeeeeeeeeeee!

pirosfeherzoldezamagyarfold (törölt) 2012.06.15. 20:18:12

ez csak egy szar kommunista, pont mint a fideszesek es az mszmp-s szavazoik

Littlerock 2012.06.15. 20:20:17

Az a baj, hogy SP járandósága a jövőben 15-20 évig, amíg él, a mai árfolyamon 1 milliárd forint...

Tényleg van erre pénzünk???

2012.06.15. 20:24:46

@Con Storm:

"szakmai doktorinál nincs plágium"

Majdnem. Az egyetlen doktori, ahol nincs plágium az ú.n. unortodox doktori.
Eléggé ritka állatfajta, de tény, hogy létezhet....

pirosfeherzoldezamagyarfold (törölt) 2012.06.15. 20:32:27

@MikeBoy: unortodox doktorija matolcsynak van kozgazbol, nem?

Sírköves Slomó 2012.06.15. 20:34:51

Uncsik vagytok.

Ha a bíróság gyáltalán elfogadta a keresetet, az kb. azt jelenti, hogy a doktori tanácsnak nem volt joga elvenni a doktorit.

Ennyi. Különben eljárás nélkül elutasítják a keresetet.

2012.06.15. 20:38:09

@pirosfeherzoldezamagyarfold:

Igen, ő volt a téma úttörője.
Matolcsy találta fel az unortodox diplomát és a doktorit is.
A gyakorlatban ez a tudás kicsit döcög, de legalább politikai hatalommal kiegészítve elég komoly pusztításra alkalmas egy társadalom gazdasági életében.

2012.06.15. 20:41:58

@Elli Vízel - The Ultimate Survivor:

"Ha a bíróság gyáltalán elfogadta a keresetet, az kb. azt jelenti, hogy a doktori tanácsnak nem volt joga elvenni a doktorit.

Ennyi. Különben eljárás nélkül elutasítják a keresetet. "

Na látod. Tipikusan ilyen az unortodox jogrendszer.
Ahol az illetékesség valójában az ítélettel egyenlő.

zum trucc 2012.06.15. 20:42:18

Skicc Palira oda vissza igaz: aki hazudik, az lop is.
Tényleg pofátlanság.

Sírköves Slomó 2012.06.15. 20:47:34

@MikeBoy: Milyen íélet te gyökér? Határozatnak hívják polgári ügyekben.

2012.06.15. 20:53:50

@Elli Vízel - The Ultimate Survivor:

Megint egy spontán jogász érettségivel....

Te vagy a gyökér: 1952. évi III. tv. (Pp).: érdemi határozat: Ítélet, minden más határozat (eljárási kérdésekben): Végzés

Nem hiába tanulunk az egyetemen 5 évet...Ezt nem lehet csak úgy kitalálni...

2012.06.15. 20:54:02

@Elli Vízel - The Ultimate Survivor:

Hiába, ha még annyira sem nem rímel. :))
Mond csak? Jó modort vagy tiszteletet nem tanítottak neked szüleid? Ne válaszolj, ők is tudják mekkora bunkó vagy!

Kérdeznék valamit:
"az kb. azt jelenti" - ez a "kb." ez most súlyra vagy térfogatra vonatkozik?
Erre még kíváncsi vagyok, mielőtt lezárod magas színvonalú hozzászólásodat....

2012.06.15. 20:58:33

@DICKtátor:

Még csak az kéne, hogy én jogász legyek.
Addig jutottam, hogy a jogi norma valami általános magatartásszabály vagy mi a szösz oszt már meg is untam az egészet.
Egyébként is, hogy nézne ki a dr. MikeBoy. :))

bgp 2012.06.15. 21:00:49

Ennek az embernek van igazán vastag bőre.

2012.06.15. 21:04:01

@Elli Vízel - The Ultimate Survivor:

Gyerekes naivitásodról tettél tanúbizonyságot, amikor az Ítéletet az elítéléssel azonosítottad. A polgári eljárásokban a bíróság megítéli(!) a felek jogvitáját, ezért hívják az ügy érdemében hozott határozatot ítéletnek.

Mindezzel nincs probléma, hogyha fingod sincs erről, attól még lehetsz jó villanyszerelő, mérnök vagy politikus, stb., csak ne okoskodj baromságokat, és főleg ne minősíts másokat (ráadásul teljesen tévesen).

2012.06.15. 21:05:32

@DICKtátor:

THX!
Jogi védelem esetén keresni foglak, ha vállalsz ilyen ügyeket... ;)

atiz 2012.06.15. 21:12:46

@Ez is csak egy nick_: nem jo, olcson meguszna. az ilyet utni kell, amig mozog. mondjuk ahogy a parlamenti felhozatalt nezem, lenne meg nehany, akit helyre kellene rakni ugy istenigazabol.

azbesztos 2012.06.15. 21:27:10

Még mindig a köztársasági elnök úron rugóztok bolsik? Azóta kiderült, hogy a szocialista -liberális frakciók valamennyi tagja hamis diplomákkal, foximaxis papírokkal mocskolja, rombolja a közélet tisztaságát. Ez a nevetséges schmittpalizás már nem elég a társadalom bepalizására. A suk-sükülő tolvajbanda meg fog lepődni, amikor a bíróság visszaadja Schmitt Pál köztársasági elnök úr kisdoktori címét. Most már csak azt kell elérni, hogy az összes munkásőr, Kisz-KB titkár és egyéb bolsevik ganajtúrók hamis papírjait vizsgálják meg a csalásra kényszerített főiskolák, egyetemek, hogy mielőbb töröljék a pártfőiskolákon, foximaxin szerzett diplomákat, wc papírokat.

djukel 2012.06.15. 21:30:04

bizom benne hogy az isten minél előbb megrogyassza ezt az embert.

2012.06.15. 21:34:52

@azbesztos:

"Ez a nevetséges schmittpalizás már nem elég a társadalom bepalizására. A suk-sükülő tolvajbanda meg fog lepődni, amikor a bíróság visszaadja Schmitt Pál köztársasági elnök úr kisdoktori címét. "

Nem az lesz az igazi meglepetés!
Hanem az, hogy ezek után lemond Áder és visszajön Schmitt KE-nek, hisz le sem kellett volna mondania.
Aztán megint elveszik a címét, megint lemond, kap egy villát......és megint jön Áder.
Ez az élet körforgása!
Kihagytam, hogy közben Áder is kapott egy villát! :)

kvadrillio 2012.06.15. 21:34:56

NU, AZÉRT EZ A 8 HÓNAPOS ABRAKA-DABRA SCHMITT PAPÁNAK HAVI 1,6 MILLÁS NYUGDÍJAT HOZOTT !

BIZTOS ÍGY IS TÖRTÉNT A MEGÁLLAPODÁS SPORTSZERETŐ MINELNÖKÜNKKEL ! :O)

troll ellenpólus · http://trollhitvallas.blog.hu/ 2012.06.15. 21:38:03

Látom, nem csitul az elképesztő ballib hisztéria, de nem is csoda: mint az őszödi ősbűn után, összetartja a táborotokat a nálatok becsületesebbekkel, nálatok többekkel szemben érzett elvakult gyűlölet és a közös bűn tudata. De ne higgyétek, hogy az egész országot sikerül magatokkal húzni a hazugságoknak és a mocskolódásnak ebbe az örvényébe.

A Dr. Schmitt Pál elleni végtelenül aljas rágalomhadjárat a magyarországi - hazájára rutinszerűen rárontó - liberálbolsevik tábor eddigi legsötétebb gaztette volt. Ebben az ügyben a független magyar bíróság csak egyféleképpen dönthet: Dr. Schmitt Pálnak igazságot fognak szolgáltatni, a tudományos címét visszaadják, nevét tisztára mossák. A rágalmazó kórusnak és a Tulassay elvtárs által vezetett bolsevik vésztörvényszéknek pedig büntetőbíróság előtt kell felelnie tetteiért.

2012.06.15. 21:42:45

@troll ellenpólus:

Öregem és a 2/3 nem volt elég ahhoz, hogy megvédjék a rágalmazástól SP-t!?
Mindenért Gyurcsány a hibás, meg a mögötte sorjázó balliberál hadsereg....kivéve ezt, mert ez biztosan az Orbán sara.... :(

2012.06.15. 21:52:05

@troll ellenpólus:
Micsoda szánalmas ömleny az óriási nyelvcsapásos seggnyalásból álló hitvallásod. "Öszödi ősbűn, liberálbolsevik tábor legsötétebb gaztette, ....". Úram Isten... Valamikor nagyon régen ragadtál bele valami téveszmébe...

Őszintén sajnállak, hogy a saját véleményed egy óriási nulla, azonban hűen tolmácsolod azok véleményét, akik tevékenységét minimum egészséges kritikával kéne szemlélned...

funfun 2012.06.15. 21:55:19

Van-e az országban valaki Shit Plagi bácsin és Selmeczi Kiflicsücsök Gabriella szőkeségen kívül, aki elhiszi, hogy van saját munka abban a kisdoktoriban? Még Obersovszky sem hiszi, ő csak végezte a feladatát, amire utasítást kapott a pártközpontból.

funfun 2012.06.15. 21:58:36

@troll ellenpólus: Te nem Kövér László elvtárs mellett dolgoztál az MSZMP-KP agit.prop. osztályán? A stílusod szerint igen.

endike · http://barathendre.wordpress.com/ 2012.06.15. 22:04:49

ha eladósított volna egy országot vagy ő lenne felelős a 4-es metróért, akkor nem lenne semmi gond, hiszen azoknak nincs felelőse

szegényem ilyen lúzer hogy diplomát másol :D:D:D

anonymand 2012.06.15. 22:07:03

@troll ellenpólus:

Tisztelt troll ellenpólus!

"A Dr. Schmitt Pál elleni végtelenül aljas rágalomhadjárat a magyarországi - hazájára rutinszerűen rárontó - liberálbolsevik tábor eddigi legsötétebb gaztette volt. Ebben az ügyben a független magyar bíróság csak egyféleképpen dönthet: Dr. Schmitt Pálnak igazságot fognak szolgáltatni, a tudományos címét visszaadják, nevét tisztára mossák. A rágalmazó kórusnak és a Tulassay elvtárs által vezetett bolsevik vésztörvényszéknek pedig büntetőbíróság előtt kell felelnie tetteiért." - dr. csak így, csupa kisbetűvel.
Volt dr., nem pedig Dr.
Ami bizonyított az nem rágalom, legalábbis a logika nem unortodox szabályai szerint.

Tisztelettel:
anonymand

Ps.: "Ebben az ügyben a független magyar bíróság csak egyféleképpen dönthet"... - a függetlennek még Te sem határozhatod meg, hogy miképp dönthet.
Nehogy már egy farok csóválja a kutyát...

vasgyuszi 2012.06.15. 22:09:25

Ennek a köcsög gennygombócnak mekkora bor van a pofáján? Hogy rohadna meg ott, ahol éppen csúszik-mászik a puhatestu féreg! Nem szégyelli magát? Becsülete nulla és még nek áll feljebb? Rommá zúzni a mocsadék parazitát, amíg nem késo!

funfun 2012.06.15. 22:10:11

@azbesztos: Be tudsz linkelni valamit/valakit, aki suk-süköl? A leírásod leginkább az álamelnökre jellemző, akinél a hejesírással problémák vannak. Amúgy ő is bolsi volt, Kádár alatt miniszter helyettesi rangig vitte. Biztos nem azért, mert nyelve mély csapásokkal szántotta a vérvörös seggeket.
Az a baj veletek, szarból jött mélymagyarokkal, nem gondokodtok. Csak szajkózzátok, amit mondanak nektek bölcs vezetőitek, élen a Kedves Vezetővel.

azbesztos 2012.06.15. 22:22:49

@funfun: Még hogy Schmitt Kádárék egyik miniszterhelyettese volt. Ostoba hazugság. bezzeg Lendvai Ildikó a magyar értelmiség megrontója, sok kíváló magyar ember halálba kergetője, vagy a lumpenproli Gyurcsány, a Zuschlaggal közösen seftelő Mesterházi a kádár korszak üldözöttei voltak. Schmitt olyan kíváló szakember volt, hogy még a kádári diktatúra sem tudta félreállítani. Most is csak a plágium ügybe keveredett ballib Tulassay testvérek saját dolgaikat leplező, figyelem elterelő mocskos akciójának sikerült, de majd meglátjuk mit ítél a bíróság.

J.László 2012.06.15. 22:27:26

Tulassay parancsra megszívatja Schmittet, aztán másnap lemond. Szarfaszú gyáva pöcs. Hányadék ember. A felsőoktatás régóta egy kabaré, úgy látszik a SOTE sem kivétel.

flugi_ · http://fundi.blog.hu/ 2012.06.15. 22:33:51

Pont a lényeget nem fejti ki expliciten, szájbarágósan a poszt, ami miatt a legtöbb jobbos hőbörgés lehetséges: Schmitt nem azért megy a bíróságra, mert szerinte a doktori fokozatszerzése szabályos és kifogasolhatatlan volt (mert pontosan tudja, hogy nem volt az), hanem azért, hogy a szabálytalanul szerzett doktori fokozatát nem _úgy_ vették el tőle, ahogy azt szerinte és az ügyvédje szerint kellett volna.

Ha a teljesség igényével lépne fel Schmitt Pál, akkor két lépést kellene tennie: 1. bírósággal kimondatni, hogy mely testületnek lett volna joga elvenni a doktorit, és 2. a nevezett testület elé tenni az ügyet, hogy döntsön.

Ehelyett csak az 1. lépést fogja megtenni, és _senki_ sem fogja lefolytatni a második lépést, tehát majd jogszerűen írhatja a neve elé továbbra is a dr-t, mondván, hogy azt még senki nem vette tőle jogszerűen el.

Hiszen mi sem természetesebb, hogy _tetszőleges_, jogi szempontból kifogásolhatatlan testület egyetlen dolgot tehet: megvizsgálja a szakmai álláspontot, ami már ismert. Tökéletesen lehetetlen a jelenlegitől eltérő álláspontot kapni tetszőleges (ma érvényben lévő) szabály szerint, _legfeljebb_ az a különbség, hogy kinek a száján kell kimondani a döntést. Ahhoz, hogy tényleg kimondja egy új testület az ő jogos doktoriját, minimum meg kell változtatni a törvényeket például úgy, hogy a volt köztársasági elnököknek könnyített feltételeket biztosítanak doktoriszerzésben visszamenőleg..

2012.06.15. 22:34:11

@J.László:

Hát Lencsés István ezért letépi amid van, pedig nem is vagy teljesen anonim....

J.László 2012.06.15. 22:36:21

@MikeBoy:
Nem talált még neked apuci valami értelmes elfoglaltságot? Éppen ideje lenne.

it's_me 2012.06.15. 22:38:26

Megfejtendő kérdés lett, aminek lennie is kell, és az ember nem is tudja miért szóljon be. És van miért. Szarrágó faszfej tőke birodalom, ez működik és semmi más. Valaki feláll a székből értelmes kérdésekkel és ez most senkit se takarjon, és faszfej szarrágók sok lúd disznót győz alapon padlóra verik. Kapják be azok akik tudják,hogy be kell kapniuk!

flugi_ · http://fundi.blog.hu/ 2012.06.15. 22:39:16

@J.László: mennyire könnyű kikerülni egy fideszes jóemberhalmazából.. ha egy kicsit utánanéznél a politikai szerepvállalásának a múltban, láthatnád, hogy Batthyány körös, Orbán kormányban dolgozó figura. Ha bárki politikai céllal parancsolgathatna neki, az nem a fidesszel szemben tenné.

Más kérdés, hogy Tulassay pont nem olyan, mint akinek ilyen módon parancsolgatni lehet. Valószínűleg neked pontosan ez vele a problémád :D

Pop40 2012.06.15. 22:41:15

Nem tudom, mennyit fizetnek a szocik, hogy népszerűsítsd őket, de vigyázz, mert noha jól nyomod, de picit túljátszod a szereped. Azért ennyire segghülye még egy degenerált fideszdroid sem lehet, mint ahogy itt előadod, szóval picit óvatosabban, mert ez így nagyon feltűnő.

De amúgy jól tolod, csak így tovább :)

2012.06.15. 22:41:33

@J.László:

Szerintem örülj, hogy valaki legalább reagál arra a minek nevezzem-re, amivel ide beléptél.
Nem vagy kissé frusztrált az iskolai végzettséged miatt?
Mindegy a te dolgod... ;)

Pop40 2012.06.15. 22:42:03

@azbesztos:
sorry lemaradt, neked szól az előző hozzászólásom:)

J.László 2012.06.15. 22:42:04

@flugi_:
Az a vezető, aki lemond, ha gáz van abból, amit csinált, az egy szar. Ez nem olyan komplikált.

kalapocska 2012.06.15. 22:44:21

@azbesztos: Schmitt Pal
1983 és 1986 között a Magyar Népköztársaság sportot irányító központi hatóságának, az Országos Testnevelési és Sporthivatalnak (OTSH) az elnökhelyettese volt miniszterhelyettesi rangban
" Állami és társadalmi szervezetek Magyarországon. Kossuth, 1985. ISBN 963-09-2629-6 "

Szepen vedd ki a konyvtarbol a konyvet es ellenorizd. Jelentkezz ha bebizonyitottad hogy az informacio hamis.

J.László 2012.06.15. 22:50:09

@MikeBoy:
40 fölött szerintem már nagyon ciki apuciból élni. De te tudod.

2012.06.15. 22:57:11

@J.László:

Micsoda riposzt!
A közönség üvölt és tombol.
Nem bírom tartani a lépést ezzel a "színvonallal"... :)))

flugi_ · http://fundi.blog.hu/ 2012.06.15. 23:04:14

@J.László: ez így elég nagy hülyeség. Amikor Tulassayra tolták a válaszadás felelősségét, akkor arra kényszerítették, hogy mindenképpen okozzon valamilyen kárt:
1. meghagyja a doktori címet, és ezzel az általa vezetett egyetemet a világ körberöhögi, doktori iskolájának évtizedek alatt felépített neve elveszik, _mivel_ politikai okokból azt hazudja, hogy Scmitt megérdemli a doktori fokozatot
2. elveszi a doktori címet, ahogy azt a szabályok szerint triviálisan meg kell tennie, de ezzel a tipikusan kicsinyes politikai garnitúrának a bosszúját vonja az egyetemre.

A 2-es választással járó kárt a személyének távozásával próbálta megakadályozni, így a politikai bosszú (testvérének ügyének emlegetése, stb) őt érje, ne az intézményt, például anyagi természetű kár ne érje a klinikákat vagy az oktatást.

Ez az ember az adott körülmények között abszolút hősiesen viselkedett, és borzasztó látni, hogy a magukat erkölcsi piedesztálra képzelő fideszes droidok fikázzák a tartását.

Általában elmegyek az agyatlan trollkodás mellett, de ez most kikivánkozott.

Hajdú Peter 2012.06.15. 23:08:12

"Schmitt három hónapig égett a plágiumüggyel."

Hagyuk mar ezt nevetseges hazugsagot. Mindenki tudja, hogy nem volt ott semmifele plagium. Az mszp felepitett egy jol kitalalt mediabotranyt a koztarsasagi elnok ellen. Es Schmitt Pal az orszag erdekeben, lemondott, hogy a koztarsasagi elnoki hivatal tekintelyet vedje. Eleg csak megnezni, hogy az mszp reszerol micsoda trogerek eroltettek ezt a "plagium ugyet", mint az Tulassay csalad, akiknek az egesz palyafutasukat vegig kisertek a valodi plagium ugyek, es ilyen emberek vadoltak Schmitt palt.

2012.06.15. 23:08:37

@flugi_:

Egyébként igazad van, de azt kell mondanom, hogy Laci barátunk valószínűleg egy mukkot sem ért abból, amit leírtál... :))

J.László 2012.06.15. 23:13:44

@flugi_:
Elvész, nem elveszik.
Nem nevezem abszolút hősiességnek egy hecckampányban való részvételt. Ha ez az egész komoly lett volna, kíváncsi vagyok, hány MSZP képviselőnek kéne most rettegnie a foxi-maxi kamudiplomája vagy akár kisdoktorija miatt. Ferenc barátunk diplomája sincs egészen rendben. Aztán azzal mégis minden a legnagyobb rendben van. Tulassay biztos rendes ember, de itt nagy balek volt, azt biztos.

bgp 2012.06.15. 23:13:56

@DICKtátor: A nickneve nem feltűnő? Nehogy agyvérzést kapj már egy trolltól.

2012.06.15. 23:14:21

@Hajdú Peter:

"mint az Tulassay csalad, akiknek az egesz palyafutasukat vegig kisertek a valodi plagium ugyek"

Egy egész család?
A rokonság és generációk milyen szintjéig plagizálhatott ez az istenadta család már.... :))))

bgp 2012.06.15. 23:16:34

@flugi_: Ángyán is hamar kiesett. Most már minden fidesz droid egy lapon emlegeti Gyurcsány elvtárssal.

2012.06.15. 23:21:57

Origó cím:

"Négyszázmilliárd forintot lecsíp a kormány az önkormányzatok támogatásából a jövő évi költségvetésben"

Szerény véleményem szerint azért ez biztos nem egy bolhacsípés.

2012.06.15. 23:24:29

@bgp:

"Ángyán is hamar kiesett. Most már minden fidesz droid egy lapon emlegeti Gyurcsány elvtárssal. "

Azért ez nagyon szomorú bizonyítványa a mai magyar politikának.....

flugi_ · http://fundi.blog.hu/ 2012.06.15. 23:28:58

@MikeBoy: mondom, kikivánkozott. A troll véleménye nem izgat.

Hurvinyek 2012.06.15. 23:38:05

@J.László: hát téged se az eszedért fognak ellopni

ozirisz · http://el-maszat.blog.hu 2012.06.16. 00:19:45

kb. ennyit ér egy hazai felsőfokú: a doktor, aki írni sem tud. ezután viszont irreális elvárás lenne számonkérni rajta olyasmit, mint elegancia, gerincesség, nagyvonalúság.
előbb tanulja meg, hogy az államfő két el.
furcsa, hogy nagycsoportban játszik már vagy negyven éve, mégis kicsi maradt. dehát volt már ilyen a történelemben timelord.blog.hu/2011/12/23/amikor_az_allamfo_sporol_avagy_kozpenzek_es_magankiadasok

Karl Friedrich Drais der Freiherr von Sauerbronn · http://darazskarcsi.blog.hu 2012.06.16. 01:00:12

SP lemondott. Miért? Ha rendben volt a szénája, akkor nem kellett volna lemondania.

SP perel. Miért? Hisz lemondásával bizonyította, hogy szar van a füle mögött.

Ez után a tette után a "politikai hulla" wikis szócikk képes ábrázolásában Ferenc képmását Páléra kell cserélni.

SvenH. (törölt) 2012.06.16. 01:05:22

smittike 2.2 millert markolt fel HAZUG modon osszesen a doktori fokozata utan es jelenleg havonta negyed milla olimpikonnak jaro eletjaradekot kap, ugye tudjuk hogy ez a havi apanazs csak peldas magatartasu embereknek jar? pl. az egyik birkozotol elvettek mert volt egy rendorsegi ugye

A bóvli kormány most már a lottóval is csal!! 2012.06.16. 01:18:53

Álszent , tetű, műmagyar, sunyi féreg, mint mentora O.Viktor!

Igazi rendszerváltást, ezek a szocikon szocializálódtak, semmivel nem különbek!

anonymand 2012.06.16. 04:28:22

@Hajdú Peter:

Tisztelt Hajdú Péter!

"Hagyuk mar ezt nevetseges hazugsagot. Mindenki tudja, hogy nem volt ott semmifele plagium." - hagynánk mi, ha hagyná a volt dr. Álamelnök. Ő nem hagyja.
Nem hazugság, tény.
Egy olyan dolgozat, amely cca. 220 oldalából több, mint 190 "törzsanyag", még egy laikus számára is világos, hogy sem nem doktori, sem nem önálló munka.
Ha mindezek ellenére úgy gondolod, hogy "mindenki", meg "semmiféle", akkor legalább azokat számitold le, akik hozzám hasonlóan, a bíráló bizottsághoz hasonlóan tudják, hogy a nyelvmester doktori címét, a plágium iskolapéldájára kapta.

Tisztelettel:
anonymand

röhögő 2012.06.16. 05:27:40

@ne most: @Karl Friedrich Drais der Freiherr von Sauerbronn: @déjá vu39: @istvankah: @DICKtátor: @Con Storm:

Csakhogy értsétek Con Stormot. Egyzser ezt írta nekem:

"Con Storm válaszolt neked:

@röhögő: Hawkings multidimenzionális fizikai modelljének a filozófiai alapjait én dolgoztam ki, amit ő matekkal megtámogatott, és az elmélet egy könyv egy fejezetében meg is jelent évekkel azelőtt, hogy bejelentette mire készül...

Úgyhogy... ha le tudtam írni, a rezonancia dinamikáját a részecske reakció világnak, akkor hidd el tudom mit beszélek!

A magyarországi áltudományos életben sokkal több a dogma, mint az igazi valós világmodell...

A neutron mágnesesen és elektromos töltés szerint semleges, csak tömege és spinje van neki... a spinnek lehet 3 típusú rezonanciája ami alapján még be lehet sorolni... amint láttam valami debil ezt mosta össze maga a ezzel az állapotkategóriával...

http://magyarinfo.blog.hu/2011/06/25/gazdasagi_szabadsagharcunk_veget_ert#c13870162"

röhögő 2012.06.16. 05:29:58

@röhögő: Szerintem Hawking tőle lopta a doktoriját. :-))

röhögő 2012.06.16. 05:32:14

@Elli Vízel - The Ultimate Survivor: Ja! Te vagy aki szerint a manyup pénz az állami nyugdíjalapban van. A joghoz is kb ennyit értesz. :-))

röhögő 2012.06.16. 05:35:23

@J.László: Hülye vagy. Lemondott, mert egyébként is csak hónapjai voltak hátra a hivatalából és ezzel elvitte a politikai balhét. Mért kommentelsz mindig blőd hülyeségeket? Magas neked ez, színezz ablakzsiráfot!

And37 2012.06.16. 06:27:14

Ő volt az, aki 20 év alatt először magyar egységet teremtett, ezért mindenképp tiszteletre méltó.

@anonymand: "Egy olyan dolgozat, amely cca. 220 oldalából több, mint 190 törzsanyag" - és legalább két különböző ember stílusában fordítva.

@azbesztos: "Zuschlaggal közösen seftelő Mesterházi". Vannak akik azt mondják, az Szíjjártó volt, mások szerint a politikusok becsületesek.

@Fidelio: "Schmitt kijeletette: nem perelek" - lópikulát.
"Nézze, a köztársasági elnököt nem lehet perelni. Akkor én sem perelek."
index.hu/video/2012/03/30/schmitt_az_mtv-n/ 11:30-tól.
Én ezt úgy értelmeztem, hogy amíg ő nem perelhető, addig ő sem fog - de miután lemondott, ez megszűnt. Szóval amit írtál, az az én értelmezésemben csúsztatás.

röhögő 2012.06.16. 06:30:35

@And37: "Ő volt az, aki 20 év alatt először magyar egységet teremtett, ezért mindenképp tiszteletre méltó." - Ez jó! :-))

Grabbe · http://www.hirstart.hu/ 2012.06.16. 07:29:48

Hát emberek, hétfőn megyek államvizsgázni, ahol a saját magam által írt szakdolgozatomat védem majd meg, amely a saját gondolataimat tartalmazza - egyedül csak a tételek miatt félek egy kissé, mert van, amelyik eléggé nehéz...

Igazán szívderítő, hogy kevéssé akkora tudással és háttérmunkával, mint amit én öltem bele mind a szakdolgozatba, mind a tanulásba, hova el nem juthatnak egyesek.

OK, mondjuk én nem voltam (még) olimpia bajnok, sem szállodaigazgató =)

nu pagagyí 2012.06.16. 07:51:45

@And37: Szomorú dolog lenne, ha egy cím- és rangkórságban szenvedő cinikus tolvaj testesítené meg a magyarok egységét. Szerencsére, ez soha sem állt. Plagibácsi csak a magát jobboldalinak tekintőket testesítette meg, mégpedig hajszálpontosan. A saját zsebre dolgozó, cinikus hazudozók díszpéldánya.
A "jobboldal" tele van ilyen figurákkal, nem lett hiányérzetünk, hogy kénytelen volt visszavonulni az "élvonalból". Van még bőven besúgó múlttal kommunistázó, felkészültség nélkül handabandázó fontos ember a táborban. A közös lopás élménye komoly csoportképző faktor, elvek csak hátráltatnák a hatékonyságot.

2012.06.16. 07:52:58

szobrot kéne állítani neki ahogy bőrruhában motoroz, hóna alatt a szentírással.
A dr. úr jelképezhetné az egész kádári-orbáni csinovnyik hadat.

Farkantoán Chatpartner 2012.06.16. 08:59:17

"Mindenki látta, hogy akkor csalt" - ja, hogy ez érv a köztársaságiaknál? Természetesen at is mindenki látja, hogy Gyurcsány csalt és csal - erről a béketábor kevesebb szót ejt.

Farkantoán Chatpartner 2012.06.16. 09:01:47

@nu pagagyí: a baloldal meg gyurcsányokkal, szekeresekkel, hagyókkal, wiesztekkel, demékkel van tele. Választhatsz! (A magyar nép már megtette. Van pár évtized gondolkodási időd, ne kapkodd el a választ!)

Farkantoán Chatpartner 2012.06.16. 09:06:14

Azt is megnézhetjük, Görcs Árpád (co. Debreczeni) vajon írói munkásságával szerezte-e azt a palotát, amelyben szerényen meghúzódik.

azbesztos 2012.06.16. 09:09:40

@flugi_: Tulassay kedves testvére éppen akkor került plágium ügybe egy szakcikke kapcsán, így a gyáva Tulassay azt akarta bizonyítani, hogy ő elhatárolódik ilyesmitől, csakhogy a Schmitt dokoriját (jogtalanul) elvevő "tanács" tagja volt a saját plágium ügyében sáros testvére is. Ez pedig olyan izléstelen és aljas dolog volt, hogy Tulassay örökké bánhatja, hogy ebben résztvett.
Dr Schmitt Pál bírósági ítélet alapján fogja visszakapni a pofátlan libbolsik által -saját mocskos tolvajpártjaik fényezése érdekében- kirobbantott balhé során jogtalanul elvett doktori címét.

anonymand 2012.06.16. 09:12:43

@And37:

Tisztelt And37!

"Ő volt az, aki 20 év alatt először magyar egységet teremtett, ezért mindenképp tiszteletre méltó." - ez már a népszerúségi lista alapján is nyalvánvaló!

Reszelgesd tovább a körmöd....

Tisztelettel:
anonymand

Hertelendi 2012.06.16. 09:16:32

Schmitt hű tükörképe annak a pártnak amelyiknek a szekerét tolta.. Valaki, aki az egész életét azzal töltötte, hogy másokat kihasználjon. A Kádár rendszerben is élt, mint marci hevesen, az olimpiát is úgy nyerte meg, hogy a döntőben pástra se lépett és ezek után, mint olimpiai bajnok tetszelgett a nyilvánosság előtt.
Hasonlítsuk már össze az ő bajnokságát Darnyi, Egerszegi, vagy más tüneményes sportolók bajnokságaival.
De úgy látszik Orbánnak pont ilyen ember kellett Fidesz alelnöknek. Aztán még valami. Schmitt úr dolgos életútja során összegyűjtött kb. 1 milliárdnyi vagyont, csak ingatlanokban. Gondolom becsületes munkával. A többiről nem is beszélek. Ezekután látható, hogy nem is érdemes foglalkozni a nemlétező doktori címével, mert az csak a jéghegy csúcsa. A döbbenetes életút a víz alatt van.
Nem is tudom, hogy ilyen emberre érdemes-e ennyi szót fecsérelnem. De talán mégis...ami jár, az jár!

azbesztos 2012.06.16. 09:16:58

@kalapocska: Ezt a "miniszterhelyettesi" rangot cizellálhatnád egy kicsit. Hol van ez leírva? Vagy a fizuja alapján véled miniszterhelyettesnek? MIndenesetre ő nem lopta a közpénzekből a fizetését, mint ti szoktátok a nokiás-dobozaitokban..

Hertelendi 2012.06.16. 09:22:46

@Farkantoán Chatpartner: Te most az igazi vagy, vagy az alteregód? Ha nem tudod mit jelent szólj és megmondom.
Nagyon aktív vagy és hogy vágod az aktuális linkeket. Fantasztikus vagy. Nyugtass meg, hogy nem a központból küldik neked.
Egyébként egyik se válasz Schmitt mocskos életére. Arról várnám a véleményed...már ha van

Farkantoán Chatpartner 2012.06.16. 09:24:54

@Hertelendi: a bolsi alteregóm (Schindler-klón) június 14-én regisztrált. Ha műveltebb vagy nálam, kapsz egy szotyit, de erre neked nincs sok esélyed, gyökér.
Hogy pedig mit várj? Hogy apuka mégis hazajöjjön, takonypóc.

Hertelendi 2012.06.16. 09:27:10

@Farkantoán Chatpartner: Komoly!:) Nagyon komoly!!!:)))
Cserélj helyet a kardnyelővel...

Farkantoán Chatpartner 2012.06.16. 09:33:16

@Hertelendi: ez most érvelés? Te vagy gyurcsány személyesen? ;)

Hertelendi 2012.06.16. 09:43:51

@Farkantoán Chatpartner: Bocsi én nem tudok 10 perc alatt ennyi linket előbányászni, mint te...hova jövök én hozzád...
Nekem a háttérben nem dolgozik 40 ember...
Ja igen, én vagyok Gyurcsány!:)) Te meg ugye személyesen smitpali? Hát kurva büszke lehetsz magadra...

1000R 2012.06.16. 09:51:24

Ezt azért szeretném minden skiccpali fannak a figyelmébe ajánlani, ebben az index cikkben ugyanis maga Heinemann nyilatkozik arról, hogy bizony ő nem dolgozott palkóval, és nyíltan kifejti az álláspontját.

index.hu/belfold/2012/01/23/heinemann_nem_dolgozott_egyutt_schmittel/

És még egy cikk, igaz, ez nem indexes:

www.origo.hu/itthon/20120402-klaus-heinemann-nem-pereli-be-schmitt-palt-a-plagium-miatt.html

Részemről nincs jelentősége annak, hogy ki milyen pártállású, mennyire droid vagy troll, felőlelm lehet ork van urkhai is, lecarom.
Ellenben írtam szakdolgozatot, tanulmányt és szakmai értekezést is anno, és bitangul gusztustalannak tartom, hogy egyesek még akkor is kapálóznak, amikor már a szerep szerint is halottnak kéne lenniük.

Farkantoán Chatpartner 2012.06.16. 09:55:43

@1000R: gyurcsányodról egy szót se? Az nem zavar? Ő csalhat?

Hertelendi 2012.06.16. 10:01:07

@Farkantoán Chatpartner: Miért? Te mit mondtál a buzi smitpalidról?

1000R 2012.06.16. 10:09:09

Ez a cikk szerintem nem róla szól, így minek kezdjek el gyurcsányozni? Tudod, vannak emberek- ha nehéz is elhinni- akik nem politikai mocskolódás miatt írnak véleményt egy cikkhez. Úgy látom, te nem ilyen vagy...de azért kérlek, fogadd ezt el a részemről.
Illetve, az elmúlt majd 40 évem alatt megtanultam, hogy egy témához csak a témába illővel reagálok.

Nem találom a cikkben fletót, bocsi, biztos az én hibám. De ha te megtalálod benne, akkor szólj. :-) Köszi! :-)

Ez egyben nem jelenti azt, hogy ő más lenne, mint skiccpali, vagy hogy az én gyurcsányom lenne.
Mint írtam fentebb- amit vélhetően hasonlóan a teljes íráshoz- nem olvastál el, láthatnád, hogy rohadtul nem érdekel politikai szempontból az egész. Azt írtam, hogy egyesek (többes számban!! ) még akkor is kapálóznak (többes számban!!), amikor már a szerep szerint is halottnak kéne lenniük (többes szám!!) És itt mindenki arra gondol, akire akar. Te is, tehát ha akarsz, gondolj fletó bácsira is, nekem mindegy. :-)

KenSentMe 2012.06.16. 10:10:02

"Ocsmány ember vagy, ocsmány dolgot teszel
Fegyvert párnád alá jól teszed, ha veszel
Álmodban jő érted, lesújt rád a halál
Akárhogy is nézzük: egy szenny embert talál"

1000R 2012.06.16. 10:14:56

És még valami, kedves Farkantoán Chatpartner!

Az én életemhez még az is hozzátartozik, azon kívül, hogy mindig a témával kapcsolatosan szoktam reagálni, hogy nem vagyok híve annak, hogy "bezzeg ez", "bezzeg az". Ahogy azt is rühellem, hogy ha megdöglött a tehenem, dögöljön meg a szomszédé is.
Minden csalást, hazugságot, inkorrekt viselkedést stb elítélek, legyen az jobboldali, baloldali, rokoni vagy baráti.
És ígérem, hogy ha írsz egy hasonló blogot fletó bácsiról, mindenképp én leszek az első kommentelőd. :-)

1000R 2012.06.16. 10:16:52

@Grabbe:

Szurkolok neked! :-) Hajrá!

Putyilov gyári melós 2012.06.16. 10:22:45

@azbesztos:

Ez a lényeg a magyargyűlölő, népen élősködő későkádárkori dzsentri fatjtádnak, a virtuális valóság!
"Ami jár, az jár" - így mondta ez az idegenszívű sváb görény.

Hát elintézik neki ugyanolyan módszerrel,mint ahogy a cigány tolvaj Orbánnak a lopást.
Ott se foglakozott a birkaság a lényeggel,hogy Orbán a miniszterelnöki hivatalból lopott, csak azzal, hogy nem írták alá a Taggyűlési jegyzőkönyvet.

Ugyan mit akar még ez az idegenszívű 70 éves vén buzi ettől az országtól?
Amelyet különben nagy ívben leszar, hisz a büdös kölkeit már amerikainak nevelte!
Az unokái meg már magyarul se tudnak, hazátlan kozmopoliták, mint a xarból, mocsokból kivakart Kádár kori dzsentri nagyapjuk.

Putyilov gyári melós 2012.06.16. 10:25:25

@1000R:

Ez a Farkantoán beteg nem a Stefánia(sváb kisasszony) ?

Kb. ugyanolyan elmebeteg.

Szerintem ez a Makra Kati :O))))

Karipapa01 2012.06.16. 10:28:42

@azbesztos: " Azóta kiderült, hogy a szocialista -liberális frakciók valamennyi tagja hamis diplomákkal, foximaxis papírokkal mocskolja, rombolja a közélet tisztaságát."

Na ez hol derült ki? Talán a te kis buksidban. Hülyeségeket beszélsz!

"Most már csak azt kell elérni, hogy az összes munkásőr, Kisz-KB titkár és egyéb bolsevik ganajtúrók hamis papírjait vizsgálják meg a csalásra kényszerített főiskolák, egyetemek, hogy mielőbb töröljék a pártfőiskolákon, foximaxin szerzett diplomákat, wc papírokat."

Az ötlet nem rossz! Na akkor lenne még csak igazi pánik a Fideszben!!! Kövér Laci bácsi bizonyára megköszönné neked az ötletet, a bloggerekhez való hozzáállása szerint.

Putyilov gyári melós 2012.06.16. 10:31:24

@Karipapa01:

Kövér Laci bácsi nagyon kapkodná a fejét,ha valaki előásná az Elte egyetemi újságba írt 1981es írói munkásságát,amelyben a Varsói Szerződés csapatainak bevetését követelte Lengyelországban :O))))

Karipapa01 2012.06.16. 10:37:01

@Putyilov gyári melós:" Az unokái meg már magyarul se tudnak, hazátlan kozmopoliták, mint a xarból, mocsokból kivakart Kádár kori dzsentri nagyapjuk."

Tudom, hogy az indulat vezérel, de nem kellene ennyire sarkítani. Olyan leszel, mint egy-két agyhalott, mint pl.@azbesztos:
Azok az unokák távolról sem biztos, hogy büszkék a nagypapára, mindössze elmentek ebből az országból, mint sok fiatal, akik tudják, hogy ilyen körülmények között nincs jövő. Amíg nem nyilatkoznak, nem szabad őket elítélni.

Karipapa01 2012.06.16. 10:39:04

@Putyilov gyári melós: "Kövér Laci bácsi nagyon kapkodná a fejét,ha valaki előásná az Elte egyetemi újságba írt 1981es írói munkásságát,amelyben a Varsói Szerződés csapatainak bevetését követelte Lengyelországban :O))))"

:-))) Na ugye, tudsz te jobbat is!

ahojtye 2012.06.16. 10:45:17

Nincs igaza Pali bácsinak? Ami jár az jár.....Ami meg nem jár az nem jár.
Sokkal nagyobb csalások vannak ebben az országban azzal nem foglalkozik senki?

Putyilov gyári melós 2012.06.16. 10:45:48

@Karipapa01:

Azt se szokták reklámozni, hogy Kövér Laci bácsi nem a képességei miatt került egyetemre, hanem mert Szochazás volt.
A kedves nagypapája Kun Béla páncélvonatának volt a parancsnoka, az apja pártfunkci, az édesanyja szakszervezeti funkci. Az egyetemi felvételijében kiemelten szerepelteti a kedves nagypapa munkásmozgalmi munkásságát.

Laci bácsit akkor se rúgták ki a kapcsolatai miatt az egyetemről, amikor csúfosan megbukott és osztályismétlésre kényszerült.

Putyilov gyári melós 2012.06.16. 10:48:32

@ahojtye:

Hát igen, az a 73 millió zsebpénz ajándékba, csak a jéghegy csúcsa, amit Kövér odalök extrának Pál elvtársnak.

Pedig hogy erősködnek a Fideszes elvtársak, hogy 47 ezerből milyen jól meg lehet élni.
Ennyit kéne a Pali bácsinak is adni, na jó kapjon 3 kecskét is.

Karipapa01 2012.06.16. 10:58:40

@Putyilov gyári melós: Viszont belülről bomlasztotta a rendszert. Kár, hogy leszokott erről a jó szokásáról :-) Egyetemen megbukni, osztályt ismételni nem nagy vaszisztdasz, bármelyik egyetemista fiatal bármikor képes rá! Tekintettel a közmondásra: fiatalság - bolondság. A probléma, hogy ezt a "bolondságot" a mai napig nem nőtte ki, pedig fiatalnak már nem nagyon titulálható! Itt utalnék a mi Pali bácsink cirkuszával kapcsolatos kinyilatkoztatásaira. Hiába na! A Kádár-korszakban ilyen eseményekre nem kerülhetett volna sor. Ő pedig intenzíven nosztalgiázik, hiszen neki tényleg könnyű élete volt a többiekhez képest. Megértem én, csaqk ezt nem a parlament elnökének státuszában kellett volna tennie, inkább valamilyen bloggerként. :-))

Putyilov gyári melós 2012.06.16. 11:01:56

@Karipapa01:

Ebből az a lényeg, hogy az egész Fidesz csapat későkádár kori dzsentrikből áll.
Mind a kádári pártállamnak köszönheti,hogy odakerült,ahol most van.

Márai róluk írta a dzsentriket gyilkosan ábrázoló műveit.
"Ahhoz, hogy Magyarország megint nemzet legyen, megbecsült család a világban, ki kell pusztítani egyfajta ember lelkéből a „jobboldaliság” címkéjével ismert különös valamit, a tudatot, hogy ő, mint „keresztény magyar ember”, előjogokkal élhet a világban, egyszerűen azért, mert „keresztény magyar úriember”, joga van tehetség és tudás nélkül is jól élni, fennhordani az orrát, lenézni mindenkit, aki nem „keresztény magyar” vagy „úriember”, tartani a markát, s a keresztény magyar markába baksist kérni az államtól, társadalomtól: állást, kitüntetést, maradék zsidó birtokot, potya nyaralást a Galyatetőn, kivételezést az élet minden vonatkozásában."

Putyilov gyári melós 2012.06.16. 11:07:40

@Karipapa01:
Dehogy bomlasztotta.
Készült a mostani pártállami funkciójára.

Ő már 1985ben tudta,hogy minek képzi ki őket Horváth István az MSZMP ifjúságpolitikájáért is felelős belügyminiszter.

Kövér az 1985ös Szarvasi KISZ táborban:
"Mi akik itt összegyűltünk arra vagyunk kiválogatva, hogy a közeljövőben ezt az országot vezessük"

Karipapa01 2012.06.16. 11:18:29

@Putyilov gyári melós: Ezért utálják a liberálisokat! A liberalizmus nem ismer előjogokat, többek között a vallást is magánügyként kezeli. Nincsenek előjogok, mindenkinek joga van okosnak vagy hülyének lenni, gazdagnak vagy szegénynek lenni, bármilyen nézeteket vallani, stb. nem részletezem. Ez viszont a most előjogokkal rendelkezőknek érthető okokból nem tetszik és igyekeznek visszaállítani azt a régi "rendet", ami biztosította ezen előjogokat.

endike · http://barathendre.wordpress.com/ 2012.06.16. 11:22:57

amíg a magyar értelmiség elég nagy részének lufi diplomálllllyyya van, addig a smittpálok fogják uralni az országot

hiszen a legtöbb ilyen ember smittpáli karrierre vágyik

dr. Bubó 2012.06.16. 11:26:56

aki a fides mafiára szavaz az

smitteket, matolcsikat, pintéreket, lázárokat támogattya...

komplikato 2012.06.16. 11:31:41

@Hertelendi: "Schmitt hű tükörképe annak a pártnak amelyiknek a szekerét tolta.."
Melyiknek? Az MSZMP-re vagy a FIDESZ-re gondolsz? :)

Battenfeld 2012.06.16. 11:33:57

Nem értem miért erőlködik a Pali bácsi. Kapott két titkárt írassa meg velük a Phd-ját.

histar007 2012.06.16. 11:36:00

Lassan a plágium súlyosabb bűn lesz mint a gyilkosság, vagy a pedofília. Ha úgy érzed igazad van, akkor jog útján lehet elégtételt kapni. Egy normális rendszer így működik. utána pedig nem illik azt mondani, hogy a bíróság elfogult.
Mondjuk izgalmas, hogy jársz egy A nevü iskolába, ahol mondjuk reggel 9kor kezdődik a tanítás, utána átveszi az egy B nevű, ahol 8kor kezdenek. Egy vizsgálat aztán kideríti, hogy minden napra van egy igazolatlan órád, így nem is végezhetted el. Vagyis elveszik a papírod, sőt emiatt mindent visszakövetelnek, tulajdonképpen börtönt érdemelnél. Hibáztál? Aligha...
Esetünkben: leadsz 92-ben egy tervet,a mit akkor elfogadnak, mert az akkor szabályoknak megfelel. 2012-ben megvizsgálják egy más iskola szabályai alapján, és kimondják hogy így már nem frankó.
Mintha Newton-on kérnénk számon a relativitás-elméletet, hisz ezt minden fizikusnak tudni kell.

flugi_ · http://fundi.blog.hu/ 2012.06.16. 11:36:36

@azbesztos: kéne frissíteni a reposzt-adatbázist, mert ez halovány..

komplikato 2012.06.16. 11:36:47

@Farkantoán Chatpartner: Nem biztos, de azt hiszem a kérdezett személy "Látjátok feleim szemtükkel" nickel szokott írni. :D

flugi_ · http://fundi.blog.hu/ 2012.06.16. 11:38:46

@histar007: kellett volna kicsit utánanézned a dolognak, szó sem volt olyan szabályok számon kéréséről, amik akkor ne lettek volna érvényben. Természetesen Schmitt a 92-es szabályok szerint sem érvényesen szerzett fokozatot, és pontosan ez van a bizottság szakvéleményében.

Szabad tudni, honnan vetted, hogy a mai követelményeket kérték rajta számon?

dr. Bubó 2012.06.16. 11:40:46

@Battenfeld: "Nem értem miért erőlködik a Pali bácsi. Kapott két titkárt írassa meg velük a Phd-ját. "

és VÉDJE meg !

megvan még a régi kargya... még ha kicsit rozsdás is... nem oj fényes... de ölni tud vele...

de hadonászni, fenyegetőzni bizonyosan...

komplikato 2012.06.16. 11:41:38

@histar007: "leadsz 92-ben egy tervet,a mit akkor elfogadnak, mert az akkor szabályoknak megfelel."

Persze nem felelt meg. Kivéve ha ilyen párthoz közelálló akárki voltál, de ebben az esetben 90%-ban nem is te írtad meg a dogát, hanem akik elbírálták ... :P

De Pali bácsinak sok minden köszönhető, 1984, kanadai vesztegetési botrány szereplője, Novotel hotel "üzemeltetés" (magyarul itt az volt a szarrá bepoloskázott megfigyelő szálloda), nem feledve a "független" képviselő-jelöltségét, ami kb. addig tartott míg szavazatot kapott. És akkor nem is vakargattuk meg azt az apróságot, hogy mire is kapott ő aranyat, ugye. És bukott köztársasági elnökként most kapja az apanázst, a védelmet, az ingatlanokat, a jótékonysági alapot és mindezt csak azért, mert a jelen kormány gyorsan rittyentett egy módosítást, hogy akkor is jár ha a KE nem tölti ki a szolgálati idejét. Miért is lenne ez botrányos?

dr. Bubó 2012.06.16. 11:48:00

snittpálesz a fides fletója...

Battenfeld 2012.06.16. 11:49:59

@dr. Bubó: Lelki szemeim előtt látom a hírt: Pali bácsinak az őt közelmúltban ért alaptalan baloldali atrocitások miatt megromlott az egészségi állapota. Emiatt Hoffmann Rózsa államtitkár asszony engedélyezte számára, hogy otthon védje meg a dolgozatát. A vizsgabizottságot H. Rózsa és a két titkár fogja alkotni.

dr. Bubó 2012.06.16. 12:03:34

@Battenfeld: csak anynit teszek hozzá hogy a bizottságban legyen benne ájtatos tömjén zsóti is...

ja és el ne felejcse vinni neki az uccsó kenőcsöt... mint megtért komcsinak aki naponta bérmálkozott és bibliát olvasott még az ávó központi irodájában is...

dr. Bubó 2012.06.16. 12:07:49

szerintem snittpálesz ügyvédei szereznek neki egy doktorit...

remélem ő lesz az első poszhumusz doktori birtokosa...

Karipapa01 2012.06.16. 12:08:04

@endike: "amíg a magyar értelmiség elég nagy részének lufi diplomálllllyyya... "

Szerintem nagy valószinüséggel a következő helyzet állhatott fenn: a mi Pali bácsinknak valamilyen szakirányú doktori diplomát kellet szereznie, mivel nemzetközileg egy Dr. prefixum azért jobban emeli a státuszt. Mivel szerteágazó tevékenységei miatt nem volt ideje ilyen kicsinységekkel foglalkoznia, megbízott valamilyen beosztottat, hogy írja meg helyette a disszertációt, talán még valamilyen vázlatot is biztosított számára. Nos ez az ember a maximális szorgalommal végrehajtotta ezt a feladatot persze nem saját kútfőből, hanem egy elismert tudós publikációjának segítségével. Ő nem kockáztathatott, hogy a saját értelmezése szerint írja meg a művet, mert hiba esetén bajba kerülhetett volna, így aztán szó szerint lemásolta a nemzetközileg is elfogadott szakemberek publikációit. Ezt elolvasva aztán Pali bácsi meg is tudta védeni a disszertációt és meg is kapta a fokozatot. Most pedig értetlenül bámul, hogy mi a probléma egy ilyen jól bevezetett és általános eljárással, hiszen a nagyok mindig is ezt csinálták, ő pedig nagynak érzi magát. Nem biztos, hogy ez annyira lufidiploma lenne, hiszen Pali bácsi akkor már hosszú idejű gyakorlattal rendelkezett, tehát nem volt ismeretlen számára a téma. Természetesen a plagizáció akkor is plagizáció marad, annál is inkább, mivel Schmitt Pál a nevét adta hozzá és ez nem méltó egy államfőhöz.

dr. Bubó 2012.06.16. 12:10:44

@endike: "magyar értelmiség elég nagy részének lufi diplomálllllyyya van"

részemről ebből kivennék több tíízezer mérnököt... lehet hogy a bölcs észekre jog ászokra igaz... vagy a testnevelési stb egyetemre

mellesleg a tanszéken egy mérnök diplomát láttam ami ugy készült mint a luca széke és minden bizonnyal nem a megnevezettje készítette (most vezető fides politikus)

Karipapa01 2012.06.16. 12:11:14

@histar007: "Lassan a plágium súlyosabb bűn lesz mint a gyilkosság, vagy a pedofília..."

Nem lesz nagyobb bűn, nem csukták le. Nem kell dramatizálni...

déjá vu39 2012.06.16. 12:17:16

@azbesztos írta: "Még hogy Schmitt Kádárék egyik miniszterhelyettese volt."

Látom, a tények nem zavarnak.

Egyébként nem tudom, Ön hány éves - az biztos, hogy akkoriban (hasonlóan a mostani helyzethez) párttagság (akkor MSZMP) vagy pártkapcsolatok nélkül nem lehetett valaki az Astória szálloda igazgatóhelyettese. 40 évesen sem, huszonévesen meg pláne nem. És kizárható, hogy a szobaelosztásért felelps igh ne tudta volna, hogy melyik szobák vannak bemikronozva.
Ettől még persze a bíróság akárhogyan dönthet. HT. megkapja az elvárást a főnöktől (merthogy SP megbuktatása is onnét indult), kijelöli a megfelelő bírót és garantált a kívánt ítélet.
Egy dolog azonban biztos. Ha vissza is kapja a doktorit, akkor sem lesz már igazi dr (Dr meg különösen nem).

déjá vu39 2012.06.16. 12:24:05

@Karipapa01: "egy Dr. prefixum" helyett "dr prefixum" írandó. Más kérdés, hogy SP- minden bizonnyal tiszta véletlenségből - Dr-t használt) Mellesleg szerintem is úgy történhetett, ahogy leírta.
(dr-t az egyetemi doktorok használhattak, Dr-t meg az akadémiai doktorok)

Hertelendi 2012.06.16. 12:24:28

@komplikato: Jó kérdés, de jelen esetben a Fideszre gondoltam...

déjá vu39 2012.06.16. 12:28:02

@histar007 írta: "Esetünkben: leadsz 92-ben egy tervet,a mit akkor elfogadnak, mert az akkor szabályoknak megfelel. 2012-ben megvizsgálják egy más iskola szabályai alapján, és kimondják hogy így már nem frankó."

Nem egészen. A terv megfelelt az akkori szabályoknak, de az eredmény sem az akkorinak, sem a mostaninak. A visszavonás is akkori szabályok szerint történt. Meg az iskola is ugyanaz - csak másképp hívják.

Jofiu 2012.06.16. 12:31:46

@histar007:
Rossz az analógia, azért vették el mert mást küldött maga helyett. Amit csinált az már általános iskolában sem szabad. Más munkájával ékeskedni.
Egyébként meg nem a mostani szabályok alapján döntöttek egyébként sem , ez tévedés.

Ha Palika meg halmozza a pofátlanságot, szíve joga, ne vegyük el tőle az örömöt. A pofátlanságot nem bünteti a törvény.
Csak bárcsak lenne rá eszközünk, hogy következményei lennének a pofátlanságának, hogy kiemeljük az összezáró haveri körből és elvegyük az érdemtelenül lenyúlt anyagi forrásait.
És itt a plágium csak egy az érdemtelen ügyei közül az utolsó csepp csupán.

Karipapa01 2012.06.16. 12:35:50

@déjá vu39: " Ha vissza is kapja a doktorit, akkor sem lesz már igazi dr (Dr meg különösen nem)."

Ne aggódj, ha a bíróság a függetlenség látszatát akarja kelteni akkor is maximum új eljárásra kötelezhetné az egyetem testületét, hiszen a plagizáció jog szerint is bebizonyosodott. Ezért Pali bácsi nem is ezt támadta, hanem az eljárást. Ha viszont az egyetem nemzetközi viszonylatban is egyetem akar maradni, az igazságszolgáltatás sem akar lebőgni (feltételezhetően, mivel a plágium tény), így csak kénytelen lesz új eljárással az eddigi eredményt hozni. Ezzel végső soron Pali bácsi sem nyert, viszont megint pénzbe kerül, fölöslegesen terheli a bíróságot és alkalmat ad arra, hogy más nemzetek újfent röhögjenek rajtunk, valamint Kövér Laci bácsi pedig újabb szentenciákkal gyarapítsa az eddigi gyűjteményét. Vígadva búsul a magyar...

déjá vu39 2012.06.16. 12:38:44

@Hajdú Peter írta: "Mindenki tudja, hogy nem volt ott semmifele plagium."

Hát, aki nem tudja hogy mi a plágium, az akár így is gondolhatja.

Karipapa01 2012.06.16. 12:39:15

@déjá vu39: "Más kérdés, hogy SP- minden bizonnyal tiszta véletlenségből - Dr-t használt..."

Igazad van én basztam el, tényleg dr.-t kellett volna használnia. Kiegészítésül azért hozzátenném, hogy a "dr."-t s csak "véletlenségből" kapta .-)

dukeekud 2012.06.16. 12:40:12

A Gyurcsany megtalalta mar az allitolagos diplomait ??
Vagy mindegyik "elveszett" ?? Elvitte a cica ??

Hegseztő Hegesztő 2012.06.16. 12:48:28

Most hol vannak azok a baloldali köcsögök akik a Sote ablakából integettek GyF esetében?
Nekem sem szimpatikus a másolt dolgozat, sőt kifejezetten unszimpatikus, még ha ez a nálunk 80% százalékban mindíg így volt. Ettől függetlenül, ha SP úgy gondolja, neki is lehetnek jogai. A kisdoktorit 20 éve, mint magánember szerezte, védje meg a bíróságon, ha tudja.

Hegseztő Hegesztő 2012.06.16. 12:49:56

Javítok!
Most hol vannak azok a baloldali köcsögök akik a Sote ablakából integettek Pali esetében?
Nekem sem szimpatikus a másolt dolgozat, sőt kifejezetten unszimpatikus, még ha ez a nálunk 80% százalékban mindíg így volt. Ettől függetlenül, ha SP úgy gondolja, neki is lehetnek jogai. A kisdoktorit 20 éve, mint magánember szerezte, védje meg a bíróságon, ha tudja.

Karipapa01 2012.06.16. 13:10:18

@dukeekud: "A Gyurcsany megtalalta mar az allitolagos diplomait ??
Vagy mindegyik "elveszett" ?? Elvitte a cica ??"

Igen, elvitte! Különben pedig kurvául nem kerülhet párhuzamba a kérdés, mivel:
- Gyurcsány és Schmitt témaköre közel sem mutat azonosságot.
- Gyurcsány az egyetemi diplomáját védte, Schmitt a doktori disszertációját, ami tudvalevőleg nem egy kategória.
- Gyurcsány egy kis párt parlamenti képviselője, sima kis pártpolitikus, aki saját pártját képviseli, Schmitt a Magyar Köztársaság, (ma Magyarország) politikai irányzatoktól független elnöke aki közjogi "méltóság",aki az egész országot képviseli, tehát nem egy kategória.
- Gyurcsány (a kritizált oldalak számozásának azonosságától függetlenül nem róható fel a szövegazonosság) bizonyíthatóan nem plagizált.. Mint a fentiekben én is teszem, hivatkozom a hozzászólásodra és kiegészítem a véleményemmel. Nem plagizállak. És nagyon nehezményezném, ha a tőled idézett szöveg tartalma miatt engem marasztalnának el! Pali bácsi viszont az általa idézett szöveget a saját szellemi termékének tulajdonította, mindössze a dolgozat végén utalt arra, hogy más emberek véleményét is felhasználta.

Képzeld, nekem tavaly a bankkártyám tűnt el, pedig azt naponta használom és sokkal fontosabb, mint a Gyurcsány diplomája, úgyhogy igényelnem kellett egy másikat. Csak nem képzeled, hogy elloptam magamtól és megsemmisítettem?

Hegseztő Hegesztő 2012.06.16. 13:11:31

A magyar diplomák esetében elsősorban nem a tartalommal van gond, hanem azzal, hogy nyista nyelvismeret. Nem tudja sem magyarul, sem külföldiül eladni magát a delikvens...Ez így is lesz, míg a világ nem hajlandó magyarul megtanulni...(ahogy Szörényi énekeli..)

Karipapa01 2012.06.16. 13:26:16

@Hegseztő Hegesztő: "A magyar diplomák esetében elsősorban nem a tartalommal van gond, hanem azzal, hogy nyista nyelvismeret. "

Igenám! Csakhogy a mi Pli bácsinknak nem a nyelvismerettel, mert azt nagyon tudja :-), hanem a tartalommal vannak gondjai.

komplikato 2012.06.16. 13:32:24

Na pá, én elmentem röhögni Széles Gábor kartárson aki most sír a Magyar Nemzetben, hogy csődbe mennek a kis milliárdos cégei a tranzakciós és telefon adók és más egyebek okán.
ANNYIRA DE ANNYIRA sajnálom. :D

Hegseztő Hegesztő 2012.06.16. 13:34:41

Pali bácsi viszont az általa idézett szöveget a saját szellemi termékének tulajdonította, mindössze a dolgozat végén utalt arra, hogy más emberek véleményét is felhasználta.

Ez régen mindíg így volt, már csak azért is, mert a korabeli nem elektromos írógépek nem is tettek mást lehetővé.
A gond Pali bácsival nem ez a gond.
Én megnéztem az eredeti francia szöveget. Sajnos, valóban szóró- szóra megegyezik a fordítás. És ez a baj!
Ezúttal Gyurcsány, az utolsó magyar KISZ titkár esete is idevág, bizony. Ő Magyarország miniszterelnöke volt egykor.
Én azon csodálkozom , hogy nem jelentkeznek a konzulensei. Fetehetően , nem is voltak ,a története szerint.
A konzulensek nevére az ember emlékezik , és felszólíthatná őket: Hát , tanár urak védjetek már meg! De ha nem voltak, nincs kit felszólítani.

Karipapa01 2012.06.16. 13:49:07

@Hegseztő Hegesztő: "Ez régen mindíg így volt, már csak azért is, mert a korabeli nem elektromos írógépek nem is tettek mást lehetővé."

Lehetővé tettek, de mindegy, a koromnál fogva dolgoztam én a "korabeli" elektromos írógépekkel, valamint a nagyon régi nem elektromos (tiszta mechanikus) írógépekkel is, érdekes módon mindig azt írták le, amit én akartam. Leírtam egy darab papírra, hogy mi szeretnék és a gépírónő szó szerint legépelte. Nincs ebben csoda! Ha oda tettem a piszkozatomat, akkor azt, ha más szellemi termékét, akkor pedig amazt! Ezzel csak a mai gyerekeket lehet hülyíteni! A konzulensek (főként, ha Fidesz - szimpatizánsok) pedig majd tolakodva fognak jelentkezni. Persze! Hozzáteszem, a konzulensek sem lehetnek tisztában azzal, hogy szó szerint mi lehetett a szakdolgozat, hiszen azóta nagyon sok év telt el, meg lehet, hogy más dolgozatoknál is konzuláltak. Egyébként sem lehet elvárni, hogy mindenre külön emlékezzenek.

Farkantoán Chatpartner 2012.06.16. 13:54:05

@1000R: most például töményen mellébeszélsz, olyasmit, aminek semmi köze a témához. :\

Farkantoán Chatpartner 2012.06.16. 13:55:09

@komplikato: lehet, de schindler már bevallotta.

Farkantoán Chatpartner 2012.06.16. 13:56:25

@déjá vu39: ne hazudj, a kis- és nagydoktori címet nem lehet dr. és Dr. prefixszel megkülönböztetni.

Farkantoán Chatpartner 2012.06.16. 14:03:55

Most valóban nem Gyurcsány, hanem Orbán rontja az országot, mégis a t. ballib banda hozzászólásaiból árad olyan bűz, mint a pumaketrecből. Hogy van ez? - kérdik tőlem, joggal, a barátaim. Nem tudom. Talleyrand bizonyára nagyobb gonosztevő volt, mint Pióker Ignác, mégsem ő a proli. Sárkányfő és schindler talán nem akkora aljadék, mint Hitler vagy Kádár (ő lehet, hogy rossz példa, hiszen stílusa zéró), mégis jobban dől a szájukból a fos. A jelek szerint az Úr nem a gonoszságot bünteti prinitivitással, hanem hosszú családi vérvonalak igénytelenségét, bűzlő szubhumanitását.

1000R 2012.06.16. 14:07:23

@Farkantoán Chatpartner:
És milyen vicces, hogy ez pont téged zavar, hogy pont te teszel megjegyzést. :-)
Vagyis, ha jól értem, elvárod, hogy a témán kívül mással is foglalkozzak, de ha ezt teszem, akkor már rázza a szél a szád szélét...:-)

komplikato 2012.06.16. 14:08:14

@Farkantoán Chatpartner: Utolsó mondathoz: Ilyen a karma. És igen néha egy komplett vérvonal is rámegy.

@komplikato: Igyál még egy kávét, az Magyar Hírlap és nem Magyar Nemzet.

Farkantoán Chatpartner 2012.06.16. 14:17:11

@1000R: téves következtetéseket vonsz le azzal a nudibrank fejeddel. Engem nem az offolásod zavar, hanem a pikirt hazudozásod, hogy nem offolsz.

Farkantoán Chatpartner 2012.06.16. 14:37:21

Figyelitek, hogy milyen zsidós Orbán a képn? Még a végén megszeretjük?

1000R 2012.06.16. 14:41:27

@Farkantoán Chatpartner:

Ó, istenem, ez már tényleg vicces.

Pikírt hazudozás? Köszi OV! :-)

Karipapa01 2012.06.16. 14:44:56

@Farkantoán Chatpartner: "Most valóban nem Gyurcsány, hanem Orbán rontja az országot, mégis a t. ballib banda hozzászólásaiból árad olyan bűz, mint a pumaketrecből."

Milyen bűz, Farkatlan? A képernyőről szagoltad, esetleg ideje lenne takarítanod a lakásodban, munkahelyeden.... Hidd el, akkor is megértik a véleményedet, ha nem dramatizálod! Sőt, így még nevetséges is...

And37 2012.06.16. 15:11:12

@nu pagagyí:
"Ő volt az, aki 20 év alatt először magyar egységet teremtett, ezért mindenképp tiszteletre méltó." - erre válaszod:
"Szomorú dolog lenne, ha egy cím- és rangkórságban szenvedő cinikus tolvaj testesítené meg a magyarok egységét."

A távozását követelők voltak egységben. A legtöbb jóérzésű bal-, jobb-, szélsőjobboldali és apolitikus, besorolhatatlan/politikai pártját nem találó ember várta, hogy lemondjon, és vége legyen a kutyakomédiának. (Pl. az Indexre kerülő, jobboldalinak mondott blogok is ezt pedzegették.) Ilyen egységet még nem láttam eddig, esetleg Gyurcsány pályázhat még a címre, de ott a tévészékház ostroma meg Orbán hívó szavai után nem volt ilyen egyértelmű a közhangulat.

@anonymand: a népszerű(tlen)ségi listák alapján mégiscsak Gyurcsány a nyerő (28-21), a körömreszelést a mondatom ellenkező előjelű értelmezésének tulajdonítom - vagy mást jelent?

kzoltana 2012.06.16. 15:12:30

Szobrot neki!

Debrecenben az a kérdés, hogy legyen-e szobra Kósa Lajosnak.
Wass Albert nagyerdei szobrának felállítása ügyében bontakozott ki a polémia. (VIDEÓ)
www.vagy.hu/tartalom/cikk/2461_legyen_e_szobra_kosa_lajosnak_debrecenben

anonymand 2012.06.16. 15:29:15

@And37:

Tisztelt And37!

Írtad volt: "Ő volt az, aki 20 év alatt először magyar egységet teremtett, ezért mindenképp tiszteletre méltó." - nem szerettelek volna megbántani azzal, hogí azt írom, ez hülyeség. Tehát "ez már a népszerúségi lista alapján is nyalvánvaló!", volt a válaszom, amiben arra utaltam, hogy az elnökök között kimagaslóan magas pontszámokat egy másik elnök ért el. Mr. Copy meg sem közelítette Göncz Árpádot.
Egységet meg nem termetett.

Tisztelettel:
anonymand

Ps.: tudod a számok...
elemzoblog.hvg.hu/hvg/schmitt-pal-koztarsasagi-elnoksege-szamokban/attachment/schmitt/

Farkantoán Chatpartner 2012.06.16. 16:06:53

@anonymand: " Mr. Copy meg sem közelítette Göncz Árpádot" - ebben a nagyképű kijelentésben világosan körvonalazódik az a libernyák megfellebbezhetetlenség, ami miatt kipöckölték a szadit a Parlamentből.

Farkantoán Chatpartner 2012.06.16. 16:07:33

@1000R: nevess nyugodtan, csak ne hazudozz, mert azért ütök.

Farkantoán Chatpartner 2012.06.16. 16:08:42

@Karipapa01: kösz, hogy kéretlenül bár, de bizonyítod az amúgy triviális állítást.

anonymand 2012.06.16. 18:41:29

@Farkantoán Chatpartner:

Tisztelt Farkantoán Chatpartner!

..."ebben a nagyképű kijelentésben világosan körvonalazódik az a libernyák megfellebbezhetetlenség, ami miatt kipöckölték a szadit a Parlamentből." - ugyan mi a nagyképűség?
Megadtam a linket, hogy ellenőrizni lehessen állításom igazát.
Akkor most számkokkal, hogy Te is képes legyél felfogni: Gönczé nem volt 70% alatt, Mr. Copy pedig soha nem volt még csak 50% sem.

Tisztelettel:
anonymand

Ps.: hülye vagy, de azért szeretlek...

flugi_ · http://fundi.blog.hu/ 2012.06.16. 21:43:11

@anonymand: hogyne teremtett volna egységet? Mindenki egyformán utálta, a végefelé pártállástól függetlenül, mert ugye volt aki azért, mert hozza a szégyent a jobbosokra.

anonymand 2012.06.16. 22:13:11

@flugi_:

Tisztelt flugi_!

Elnézést kérek, tévedtem.
Igazad van. Az utálat százalékaránya messze veri Göncz szimpátiahányadosát....

Tisztelettel:
anonymand

Hegseztő Hegesztő 2012.06.18. 12:02:23

@Schindlеr Pistája:

Mind GyurcsányFecó , mind a Pali bá, a múlt embere..,

Hegseztő Hegesztő 2012.06.18. 12:56:18

@Karipapa01:
Nekem más a véleményem:
Fecó munkájára biztosan emlékeznek az illetékesek, mert ő nagyfiú volt Pécset. Ő volt az utolsó ifivezér, aki küzdött a kommunizmus fennmaradásáért.
Nem azt mondom, hogy hülye volt, sőt… ! Nem kicsit, nagyon „sőt”!
Meg tudta volna ő írni a szakdolgozatát, ha akarja, és meg is tudta volna őrizni, mint ahogy általában mindenki megőrzi. Enyém is meg van, bár több mint 40 éve diplomáztam a BME-en. Az én volt gyári konzulensemet H. E.-nek hívják. Hál istennek, még él. Igaz, nincs keménybe kötve a szakdolgozatom, de meg van. Apámé is meg van, pedig ő már 30 éve halott. És eddig bárkivel beszéltem, mindenki megőrizte a másodpéldányt otthon. Ilyesmit nem dobál ki az ember csak úgy…
Érdekes, Teller Ede öreg korában is emlékezett a német tanítójára, a Nobel-díjas Heisembergre, aki a konzulense volt Lipcsében. Feri meg nem emlékezik vissza, az elmúlt 20 évre, pedig ő még igen csak fiatal.

Megismétlem véleményemet, S.P. dolgozata, nagyrészt 1.1 arányú fordítás franciából. Vettem a fáradságot , megnéztem elejétől a végéig a fordítást. És ez hiba, mint az, hogy feltehetően, Fecó, volt sógora dolgozatát adta le. Első vagy második válása, majd politikai felemelkedése után ez már nagy rizikó volt, ezt ő is tudta. . Régen ilyesmi még elment, de ma már nem megy el…”híres” emberek esetében.
Mit tudjuk, mi, milyen pengeváltások történtek Gy.F és volt családjai életében. A két válásának ténye sem publikus.
De mint láthatjuk, a hazug embert előbb vagy utóbb utoléri a sorsa…

Karipapa01 2012.06.18. 14:25:02

@Hegseztő Hegesztő: Egyetértek veled, valószinüleg ugy történhetett, ahogy leírtad. De más vélelmezni és más bizonyosságot szerezni. Példaképpen , ha József Attila diplomamunkaként beadta volna az Altató" című versét, a következő kritikát kaphatta volna:
"Tüzoltó leszel s katona!
Vadakat terelő juhász!"
- a dolgozat 7. részében hibát találtunk, ugyanis a juhász a birkákat tereli nem a vadakat.

Ha én Altató néven leadok egy szakdolgozatot József Attila kutatásai alapján ugyanúgy 7. rész:
-" a kormány altatja a munkanélkülieket, elhiteti velük, hogy idővel bármelyikükből lehet például orvos, esetleg vegyészmérnök, sőt némi képzés után akár vadakat terelő juhász is..."
a következő hozzáfűzést találnánk:
- a dolgozat 7. részében hibát találtunk, ugyanis a juhász a birkákat tereli nem a vadakat.
Jó, tudom, hogy ez így nonszensz, de akár lehet így is. Ezért van az, hogy : Bizonyítékot!!

déjá vu39 2012.06.24. 23:53:08

@Karipapa01: írta: "Ne aggódj, ha ..."

Dehogyis aggódok. Öreg vagyok már ahhoz. Bár szerintem volt már olyan, hogy embereket megfélemlítettek.

Tulajdonképpen mindegy is...

déjá vu39 2012.06.26. 23:06:37

@Farkantoán Chatpartner írta:
"ne hazudj, a kis- és nagydoktori címet nem lehet dr. és Dr. prefixszel megkülönböztetni."

Nem szeretném elkeseríteni, de lehet. Vagy az ember cipelheti magával az oklevelét, és azt mutogathatja a névjegye helyett.

Egyébként nem ittunk pertut.


süti beállítások módosítása