Hírek és kommentárjaink

Goldenblog-díj

goldenblog_szeles_1.png

Csatlakozz a Facebook-on

Utolsó kommentek

Hírmátrix

A Fidelitas többre képes (videó, kommentár nélkül)

2009.05.23. 16:04 - narancshéja

Címkék: videó fidelitas

Az MSZP felejthetlen mátrixos videója után a youtube egy Fidelitasos videókat ajánlott, amely "tájékoztatnak" és "buzdítanak", hogy szavazzunk az "Európa [Európai] Parlamenti" választáson. Miután a Starwars-os indítás, a "föld könnyei" sláger és a "súgógép"-használat után magamhoz tértem, megosztanám. Már nem kérdés, nemcsak Magyarország, de a Fidelitas is többre képes. Íme a videók, az első legkeményebb a második kettő csak ráadás:

 

Persze az ilyen kisebb videók nagysága eltörpül az EP képviselő-jelölté mögött, aki nem tudja hol élnek határon túli magyarok.

A gyenge minőségű videóknál persze komolyabb kritikai megjegyzéseink is találhatók a Fideszről és környezetéről. A legfrissebb: Deutsch-Für Tamás volt kampányfőnökének gondolatai.

 

Ha tetszett a poszt, csatlakozz a Fideszfigyelő-csoportjához a Facebook-on.

komment

· 7 trackback

A bejegyzés trackback címe:

https://fideszfigyelo.blog.hu/api/trackback/id/tr891139286

Trackbackek, pingbackek:

Trackback: A Hannibál Lektűr-attitűd 2009.05.29. 01:33:28

Listák, avagy az objektív valóság - EP2009EP 2009 Nem lesz szó politikai kommunikációról, kampánystratégiákról (...miről?:), helyzetértékelésről, programnak látszó izékről, pártpreferenciákról, országmentésről, többé és kevésbé magyarokról; egyáltalán, ne…

Trackback: SZENZOR 2009.05.24. 09:56:29

A félelem bére A rossz tanár, avagy pontosítva: a rossz pedagógus, onnan ismerszik meg, hogy amikor az elkeseredett tanuló kifakadásában „beolvas” neki, semmilyen épkézláb szakmai vagy pedagógiai magyarázatot nem képes megfogalmazni saját védelmében,…

Trackback: MALAC NEWS 2009.05.23. 22:53:41

Ki legyen a harmadik erő? Mottó: Imádom a negatív kampányt, mert vagy valami disznóságot tudok meg belőle, vagy visszájára sülve a mocskolódók fejére hull vissza... (sün!malac, 2009. május 22.) Horn Gábor a Napkeltében 2009

Trackback: SZENZOR 2009.05.23. 22:52:57

A félelem bére A rossz tanár, avagy pontosítva: a rossz pedagógus, onnan ismerszik meg, hogy amikor az elkeseredett tanuló kifakadásában „beolvas” neki, semmilyen épkézláb szakmai vagy pedagógiai magyarázatot nem képes megfogalmazni saját védelmében,…

Trackback: SZENZOR 2009.05.23. 22:51:30

A humor nagyágyúi Ez egy olyan poszt lesz, ami reményeim szerint folyamatosan bővül. Különféle idézeteket gyűjtök, s ezt várom kedves hozzászólóimtól is. Természetesen kommentálni is lehet őket, de a posztba csak natúr kerülnek bele ezek a kőbe vésendő gy…

Trackback: Meggyes a hibás 2009.05.23. 22:32:27

Orbánnak nem szóltakViktorunk jött és mondta amit mondani kellett.A kötelező, helyi fideszvezérnek kijáró tiszteletkör azonban egy kicsit erősre sikerült! Köszönöm a szervezőknek, hogy ide hoztak bennünket, előszöris köszönöm az önök polgármesterének…

Trackback: Havi Fricska 2009.05.23. 18:43:07

Orbán Viktor okozza a klímaváltozást?Az MSZP Klímapolitikai Kutatócsoportja sajtótájékoztatón mutatta be két évnyi kutatómunkájának eredményét, a "Fidesz: Nem a melegekre, igen a melegre?" című szakpolitikai kiadványt. A szocialista szakértők er…

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

juhaszcs 2009.05.23. 18:04:12

sok marha azt hiszi,hogy viktátorral majd jobb lesz.Semmi nem fog változni csak a nagy vezér bankszámlája fog hízni az mszp-s bankszámlák helyett.

Picsasereghajtó 2009.05.23. 18:19:03

Mi ebben a star wars-os? Ezek a Windows Movie Maker default "effektjei"... BÁHHH

(van olyan ember a földön, aki ezeket nem tartja hót gagyinak? Oké, nem kell mindenkinek csípőből kezelni az Avidet és az Adobe cuccait, de az ilyen szarok olyan hatást keltenek mint egy Paint-tel rajzolt kampányplakát. Az első pillanattól azt üzeni az anyag, hogy összecsaptunk valami szar videót mer' muszáj vót, de arra már lusták voltunk hogy megkérjünk valakit aki egy picit ért is hozzá.)

serwer 2009.05.23. 18:20:03

Antall megmondta, hogy nincs számalmasabb a konzervatív fiatalnál.
A másik kettőt nem tudom honnan szedték, de nem médiaarcok, az biztos. :DDD

Picsasereghajtó 2009.05.23. 18:20:39

Lol, a második ürge valami tökmást mond, mint ahogy a szája mozog :)

cserepj · http://latinpince.blog.hu 2009.05.23. 18:34:33

Esztergomban (a fideszes város, ugye) ma Viktort mondd és írd 500 ember hallgatta beszédet mondani. Úgy, hogy az egész várost körbejárta hangosbemondós autó a héten, hogy mindenki jöjjön ki, plusz telefonos közvetlen marketingje is volt a rendezvénynek.

Képek:
http://www.szeretgom.hu/content/53503-sok-szep-kozos-terv

juhaszcs 2009.05.23. 18:42:26

@SzerelmesDolgok: Nagyon remélem,hogy nem lesz kétharmaduk,mert akkor szarban lesz ez az ország mégjobban.Nagyon fog csodálkozni a sok fideszfan,hogy semmivel nem lesz jobb ha viktor király lesz.Viszont viktártor fog nagyon csodálkozni amikor ellene is kimennek majd az utcára az emberek.

juhaszcs 2009.05.23. 18:46:55

a legszebb amikor a nulla százalékos kdnp-s faszkalap dumál illegimitásról.:-))

Ybl 2009.05.23. 19:02:32

Szerintem a legszebb a pécsi polgármester választás volt. Hazavágták a szily-t, mint a legnépszerűbb szoci politikust, háta mögött a hármas összefogással a Kis Moszkvának nevezett városban.
Nem 2/3 hanem 3/4-es Fidesz győzelem lesz országosan.

maciBp 2009.05.23. 19:04:54

@SzerelmesDolgok: öhm:) mikori is az Alkotmány? Ki is hozta létre??? Na, erről ennyit. A diktatúráról meg annyit, hogy 10-20%-os népszerűséggel, ha lehet kormányozni, az micsoda?
No, pá.

serwer 2009.05.23. 19:05:59

@Ybl:
Szánalmas fideszes juhfejű barátom, ez hogy kapcsolódik ide?

Ybl 2009.05.23. 19:16:23

szarwer:

Úgy, te félkegyelmű komcsi fasz, hogy mást sem tudtok, mint a másik felet szídni. Az újjal mutogatás az megy, önkritika, vagy ne adj Isten teljesítmény az ismeretlen baloldalon.

Négy láb jó, két láb rossz.

Herr Flick 2009.05.23. 19:17:06

LEgyünk őszinték... ezek a videók tragikusan alacsony szinten állnak... kér volt odőt és szalagot pazarolni rájuk. :)

Más...

SerWer koma.. te magad vagy a tolerancia gáncsnélküli lovagja mi?
Rólad és a haverjaidról kéne mintát venni igaz?

Ne rekesszünk ki senkit, fogadjuk el a másságot... de te azért szánalmas juhfejűnek hívhatod...politikailag nem egy oldalon álló kommentelő társadat.

Az hogy Ybl nem a témához szólt... feljogosít a köpködésre?

Szánalmas vagy, de szerencsére belőletek, illetve vezetőidből már csak keveset kell kibírni.

Amúgy ha a képen te vagy... akkor szerintem jobb ha inkább nem kritizálsz másokat.... inkább önkritikát gyakorolhatnál.

No.. gondolom most visszahánysz valami frappánsat. Hajrá--- mutasd meg milyen fasza csávó vagy.

Lavrentyij Pavlovics Berija (törölt) · http://nepszotar.com/?szo=proli 2009.05.23. 19:17:23

@serwer:

-Talán arra akart utalni Ybl, hogy már mindenkinek tele a bugyra veletek (szdsz-mszp-mdf).
Ha ezt nem vágtátok le Pécs után....

Lavrentyij Pavlovics Berija (törölt) · http://nepszotar.com/?szo=proli 2009.05.23. 19:19:13

Nem, Ybl elmagyarázta :D Későn pötyögtem be, van ilyen...

Zozi79 2009.05.23. 19:22:27

@juhaszcs: ja, ez a standard mszp hozzáállás. Szarok vagyunk, de más is az.

Mikor ébredtek fel már végre?

Lavrentyij Pavlovics Berija (törölt) · http://nepszotar.com/?szo=proli 2009.05.23. 19:23:48

@SzerelmesDolgok:
Igen, diktatúra lesz.
Majd fejmagasságban fogják lőni a gumilövedéket, az embereket célozzák a könnygázgránáttal. A rendőrség majd olyan fegyvereket vet be ami éppen tetszik és majd max később letagadják. Ellenzéki politikust fognak megveretni a karhatalommal. Budapest egy hatalmas rácsfal lesz.

Jaaaaaaaa nem ez már megtörtént.

Akkor biztos majd csődbe viszik az országot, max felvesznek olyan hiteleket amiket soha nem tudunk visszafizetni.

Jaaaaaaaaaaa nem , már ez is megtörtént

serwer 2009.05.23. 19:27:07

@Ybl:
Újra kérdezem, a hozzászólásod hogy jön ide?
Talán te vagy az egyik videón?
De ezt ne ismerd be :DDD

serwer 2009.05.23. 19:32:51

@Herr Flick:
A nicked egy francia sorozatból való náci szereplőé.
A senkit nem érdeklő emberek választanak elrettentő nicket maguknak.
Persze ettől nem leszel érdekesebb és nem mondasz okosabbat :)

Lavrentyij Pavlovics Berija (törölt) · http://nepszotar.com/?szo=proli 2009.05.23. 19:34:59

@serwer:

A Halló-halló az egy kurvajó sorozat :D És vígjáték, nem elrettentő...
De rettegni tudni kell xD

serwer 2009.05.23. 19:39:51

@Admiral William Adama:
Mégegyszer:
Ez egy náci szereplő nickje és nem egy sorozatokat értékelő blogba írt.
Persze egy arconrúgással kigyógyítanám a náciimádatából.
Szerintem csak egy nulla, aki így próbál feltűnést kelteni.
A www.szánalmas.hu -n a helye.

Lavrentyij Pavlovics Berija (törölt) · http://nepszotar.com/?szo=proli 2009.05.23. 19:42:04

@serwer:
"Persze egy arconrúgással kigyógyítanám"

-Csajozz, sörözz, ne beszélj szamárságokat és főleg ne durváskodj. De ha nevetséges akarsz lenni, tőle....

Calogero 2009.05.23. 19:43:38

Azért milyen szar lehet Nektek, hogy 7 év "csodálatos sikertörténete" után párthűségből próbáltok mé mindig nagyítóval akár kicsit is védhető dolgokat keresni. Persze, mint látszik már ez sem megy, maradnak a nevetséges és átlátszó uszítgatások a Fidesz ellen, jó lehet manapság mszp-snek lenni :-) szánalmas brigád

serwer 2009.05.23. 19:46:44

@Admiral William Adama:
Ne oktass, ha ilyen idős koromban nem tudom mi a helyes, akkor magamra vessek, ugye?

serwer 2009.05.23. 19:48:01

@Calogero:
A szánalmast már lestoppoltam :)
Válassz mást!

Herr Flick 2009.05.23. 19:48:07

@serwer: Tudod ha valakit is elrettentett Herr FLick karaktere...és te ezek szerint ilyen vagy...akkor szerintem te egy igazi mintapéldány vagy.

El is képzelem ahogy a kanapé mögött bujkálva rettegted át a családdal azt a heti egyszeri 30 percet mikor vetítették a Duna TV -n.

És közben vadul írogattad a petíciókat anyuval.... hogy mihamarabb vegyék le a műsorról ezt a kirekesztő szélsőséges műsort.

Mert az mégse járja hogy valaki viccelődjön a németeken...és a háborún, mikor sírva csak évi 15-20 alkalommal gondolunk eme vészterhes időszakra.

Lehet igazad van

Én kérek elnézést :)

Lavrentyij Pavlovics Berija (törölt) · http://nepszotar.com/?szo=proli 2009.05.23. 19:48:43

@serwer:

Most komolyan elhagyott a csajod, vagy mi a baj ? Kicsit olyan agresszív kismalac vagy ...

serwer 2009.05.23. 19:53:00

@Herr Flick:
Miért nem váltasz nicket?
Maradsz szalonnáci?

Revolver deluxe 2009.05.23. 19:53:14

@serwer Nincs messze már az út vége, igen, igen. Remélem 2010-re is kitaláltok valami jó kis kampánydalt.

serwer 2009.05.23. 19:56:20

@Simple Jack:
Kik azok a mi?


narancshéja, lassan utalhatod a lóvét, nemsokára 20 komment lesz.
Ennyi volt benne...

serwer 2009.05.23. 19:57:13

@Admiral William Adama:

Talán arra kellene váltani :D

serwer 2009.05.23. 20:00:39

@Admiral William Adama:
Talán az nem akkora gáz 2009-ben, mint egy kis náci áthallás.

Steppenwolf 2009.05.23. 20:02:28

@serwer: Te meg mikor húzol már el a jó büdös francba a nácizásoddal együtt, te operett-antifasiszta. :)
Nem veszed észre, hogy a fajtádon röhög már az ország 90%-a?

Lavrentyij Pavlovics Berija (törölt) · http://nepszotar.com/?szo=proli 2009.05.23. 20:04:25

@serwer:
Imádom a Valkyrie -t. Annyi tisztességes náci van benne. Még Adolfot is meg akarták merényleni. Bátor emerek na... Meg ott van Schindler. Egy nagyszerű bátor náci párttag volt ős is.

Allo-allo :D

freehckr 2009.05.23. 20:06:08

Most már csak azt lenne jó tudni, hogy a poszt szerzőjének a leplezetlen "fideszorbánmagyar" gyűlöletén, és a szokásos frusztrációján kívül mi a problémája a fenti videókkal? Nem valamelyik több százmilliós költségvetéssel rendelkező filmstúdióban készültek, de ezt senki nem várja el egy vidéki pártszervezettől. Nem éveken keresztül kamerák kereszttüzében "edződött", retorikai csúcsteljesítményre képes politikusok beszélnek, hanem az úgynevezett "talpasok", akik emberi számítás szerint a büdös életben nem kerülnek be a "mainstream" közéleti médiumokba. :) Valószínűleg mindannyiunk ennyire bamba módon adná elő a szövegét, ha ilyen helyzetbe kerülne...

Persze most már kezdem érteni a blog létrejöttének okát. Annyira frusztráltak vagytok ott a "balliberális" szekértáborban, elvtársak, hogy üvölteni tudnátok a fájdalomtól, ilyen ostoba posztok írásával vezetitek le a feszültséget. Ahelyett, hogy rendet tennétek a "portátok" előtt. :) Mondanom sem kell, ettől az acsarkodástól és az általatok demonstrált tahóságtól nem fog nőni a posztkommunista utódpárt támogatottsága... sőt, valószínűleg ez is közrejátszott abban, hogy a posztkommunista utódpárt mára (szerencsére) elveszítette szimpatizánsainak jelentős részét.

serwer 2009.05.23. 20:07:23

@Steppenwolf:
A fajtám eléggé behatárolhatatlan, neked se fog menni :D

juhaszcs 2009.05.23. 20:08:08

@Zozi79: Agyalágyult mszp-s az te vagy én tuti nem.Sőt fideszes jobbikos szdsz-s mdf-s sem vagyok.Egyik sem érdekel mert az összes mocskos gusztustalan.Csak nem értem a sok marha miért hiszi,hogy orbán jobb lesz gyurcsánynál vagy bárki másnál.mondom viktor nagyon meg fog lepődni amikor az utcán majd ellene is tüntetnek az emberek.semmivel nem lesz jobb mint a mostaniak.

Steppenwolf 2009.05.23. 20:13:35

@serwer: Pedig a nácizásoddal igencsak követed az 1%-os és a 10%-os kormánypárt fősodrását...

serwer 2009.05.23. 20:16:32

@freehckr:
A "talpasokat" soha nem szeretném látni a médiában, mert érdektelenek.
Az utca embere a médiában nem létezik.
Ha szöveget tanul, akkor nevetséges. Lásd fent.

Revolver deluxe 2009.05.23. 20:17:02

@juhaszcs: Szép dolog összemosni a rohadt almát a sima almával. Nehéz annyi tolvaj milliárdost találni korábbi fidesz kormányban, mint amennyi az utóbbi hét évben megfordult a kormányban miniszterként.

serwer 2009.05.23. 20:21:59

@Steppenwolf:
Mondom, hogy mellényúlsz :D
37 évesen még nem voltam választáson és nem is tervezem .
Nálam a 8- ason van a echotv, nálad?

burgener 2009.05.23. 20:23:12

Nyugalom, emberek, most mondta Viktor, hogy a jövő évi választásig kell kibírni, eddig hozta előre:-)

serwer 2009.05.23. 20:23:26

@Simple Jack:
Talán kevesebb idejük volt?
A tarkónlövés jár mindegyiknek, ugye?

juhaszcs 2009.05.23. 20:29:31

@Simple Jack: Pedig vannak páran.Orbán,Rogán,Pokorni,Szijjártó,Cserpalkovics vagy ki a franc stb egyik sem dolgozott életében egy percet sem mégis nagyon jól él csak nem kötik az orrodra,hogy mennyi pénzük van.Lehet pl a gyurcsányt szídni az legalább vállalkozóként kereste a vagyonát nem politikusként gazdagodott meg állami pénzek ellopásából.Az a baj,hogy elvakult fidesznyikeknek ez nem tűnik fel.

Revolver deluxe 2009.05.23. 20:34:58

@juhaszcs: Látom a tények kellemetlen dolgok számodra, talán nem csak a népszabit kellett volna olvasni hanem inkább tájékozódni más forrásokból is.

juhaszcs 2009.05.23. 20:39:40

@Simple Jack: Miféle tények?a tényeket én írtam neked kellemetlen ahogy látom.:-)Szar ha Orbánt nem szopják mint ahogy te?:-))Szánalmas vagy.

n_gery 2009.05.23. 20:40:27

@serwer:
Büszke vagy rá, hogy 37 évesen még nem voltál választáson? Gratulálok. de akkor mi alapján kritizálsz? Dönteni nem mersz, de okoskodni igen?

freehckr 2009.05.23. 20:42:03

@juhaszcs:
Pedig akárhogyan is próbálod tagadni, ezek az ostoba "panelek" amit használsz ("nem dolgoztak életükben", "Gyurcsány elvtárs vállalkozóként gazdagodott") az elvakult utódpárt rajongók közkedvelt érvei. :) Olvass kapcsolat.hu-t, a te véleményedhez hasonlókkal van tele...

A "nem dolgoztak életükben" sablon: de, dolgoztak. Nekik ez a munkájuk. Márpedig úgy alakult ezekben a fene nagy demokráciákban, hogy nem a műkörmös vagy a kocsma pultosa vezeti az országot, vagy működik közre egy-egy kormányzóképes pártban, hanem olyasféle "értelmiségiek", mint Orbán, Rogán, Pokorni (aki egyébként több éven keresztül tanított, lásd: "dolgozott")... vagy éppen Szekeres elvtárs aki megúszta a kötelező sorkatonai szolgálatot mégis honvédelmi miniszter, vagy veres elvtárs aki többszörös adócsalóként lehetett pénzügyminiszter, illetve esetleg a pufajkás Horn Gyufa, aki egykori "terroristaként" lehetett egy demokratikus állam miniszterelnöke. Amennyiben neked jobban tetszik, költözz át Malajziába, Zimbabwébe, vagy Szingapúrba, ott általában azok irányítják az államot akiknél több a fegyver. :)

A másik ostoba panel: Gyurcsány vállalkozóként gazdagodott. Hát persze, nem a egykori ÁVH-s Apró (Klein) család "segítette" őt abban, hogy nagy értékű állami vállalatot szerezzen meg "Aprópénzért", nem őróla állapította meg a bíróság hogy bár adót csalt, de elévült, illetve nem az ő vállalata kapta egyedüliként sokkal olcsóbban az áramot az országban mint bárki más, illetve az utóbbi évek "megszorításai" és adóemelései közben nem az ő osztalékadóját csökkentette a kormány majdnem a felére... :) Milyen "tisztességes" ez a Feri, minden bűnöző példaképe... :) Akinek volt gyerekszobája, az elvből utasítja el ezt a bűnözői életmódot, amit kedvenc Ferid folytatott ebben az országban az elmúlt években...

n_gery 2009.05.23. 20:46:28

@juhaszcs:
Gyurcsány igazán büszke lehet rá, hogy milyen komoly gazdasági szakember. Pont mint Kóka. Azért így én is szeretnék vállalkozni. Bár nem menne, mert ettől a stílustól felfordulna a gyomrom. Biztos tudsz hozni FIDESZ példát a hasonlóra, de nem hallottam még olyan esetről, ahol a bíróság következtetése az eljárás végén azt állapítja meg, hogy elévült, és nem azt, hogy ártatlan. Esetleg kértem volna a bíróságot, mivel rólam szól, tekintsenek el az elévüléstől. És ha valamit elkövettem lemondok.
Ja ez 2009, Magyarország.

Steppenwolf 2009.05.23. 20:52:43

@juhaszcs: Még hogy nem vagy MSZP-s, közben ilyen szövegeket nyomsz le... :) Egyébként tudom, hogy ciki bevallani. :)
Na, akkor nézzük Gyurcsány meggazdagodását: Feri, miután beházasodott az Apró-klánba, Anyós elvtárson keresztül, aki akkor, a Horn-kormány alatt Magyar Hitelbank igazgatósági elnöke volt, állami hitelt intézett el Gyurcsánynak, melyből az államtól megvásárolta jóval érték alatt, többek között a Mosonmagyaróvári Timföldgyárat is.
Az első milliók után pedig könnyen jött a többi, majd kormányzása idején a több tízmilliós állami támogatások a cégeinek, energiaár-kedvezmény elintézése az MVM-en keresztül. Családi uszodaépítés adócsalás gyanújával a Fittelinán keresztül, törvénytelenül dolgoztatott alkalmazottak, a Motimnál, a balatonőszödi villa és a Szalay utcai ingatlan érték alatt, fillérekért való megszerzése az államtól, stb.

serwer 2009.05.23. 20:59:58

@n_gery:
Választani lakóhely problémák miatt nem voltam, de ezt nem részletezném.
Vélemémyezéskor pedig ugyanazt a tv-t nézzük, nem kell hozzá választani.
Persze az elvakult, magukat jobboldalinak tartó ( mert ez a divat ) kommentjei is sokat segítenek :)

freehckr 2009.05.23. 21:08:22

@serwer:
Külképviseleteken is lehet szavazni, az EP választásra már több ezren jelentették be ezirányú igényüket...

Én sem értem ezt a "soha nem voltam szavazni" dolgot... azt hiszem ezt nem tudod kimagyarázni. :)

freehckr 2009.05.23. 21:10:39

@freehckr:
"Külképviseleteken is lehet szavazni"

Már amennyiben külföldi "lakóhely problémák" adódtak. Egyéb, közel két évtizeden keresztól fennálló "lakóhely problémák" pedig nem léteznek, mert az már inkább "általános helyzet", nem pedig "probléma". :D

VonPerez "kapus vagyok, nem csatár" 2009.05.23. 21:12:49

@serwer: Behatárolható az. Jól behatárolható. Gréczy összes megvan?

6.Lenin 2009.05.23. 21:16:58


6.Lenin 2009.05.20. 22:55:36
Lenin & Tsa.

Kisméretű,4-5 év rettegésre kivállóan alkalmas lakások,túlélőcsomagok,utazásra becsomagolt bőrőndök,műkörmök,microprocesszoros jajveszékelő.
Hordozható pszihiáter,kunczetabletta,
bérrettegőknek vásárlókártya,bónuszpontok.
szadeszes igazolvánnyal óriási kedvezmények.
Minden 2. vásárlónak szurkálható miniOVI.

Beleolvasgattam itt-ott,látom itt is megy a rettegés,hátha tudunk segiteni,ide is bemásoltam az Istentagadó(twa)blogjáról.

A választék bővült azóta,tudunk kínálni még :
KABBE márkájú beszarásgátló gatyát is.Érdeklődés esetén bővebb tájékoztató is lehetséges.

OVI a megváltó,szavazz a Fideszre!

serwer 2009.05.23. 21:18:30

@freehckr:
Szerintem rakd félre a választásfóbiádat, még egy évig legalább :DDD

freehckr 2009.05.23. 21:30:22

@serwer:
Nekem nincs "választásfóbiám", te hencegsz azzal, hogy 37 éves kort megélve még nem voltál választani... mintha kevernéd itt a szezont valami egész mással. :)

Egyébként alig két hét múlva újra választunk, csak emlékeztetnélek, nem tudom mit akartál írni azzal, hogy "még egy évig legalább"...

nemuccaszoc 2009.05.23. 21:34:53

Alkaidás videóüzenet zászlóval a háttérben :D

serwer 2009.05.23. 21:43:31

@freehckr:
Persze menjél csak választani, hiszen ehhez jogod van.
Utána visszajöhetsz sírni, én meghallgatlak :D

6.Lenin 2009.05.23. 22:21:14

Rettegsz a 2/3-tól??

Lélegezz,akkor túléled!

OVI a megváltó,szavazz a Fideszre!

malacz rezignált · https://www.facebook.com/pages/Malacz69-vil%C3%A1ga/173965402643571 2009.05.23. 22:50:20

Jajjj, hát ez nagyon nagy találmány, h minden pártban vannak hülyék....

Húúúúú, most meg is gondoltam magam, mégsem szavbazok a fideszre.

http://szenzor.freeblog.hu/archives/2009/05/14/A_felelem_bere/

tomi888 2009.05.23. 22:50:37

Éljen a Windows Movie Maker!
Az összes videó nagyon kevés...

malacz rezignált · https://www.facebook.com/pages/Malacz69-vil%C3%A1ga/173965402643571 2009.05.23. 22:55:28

@6.Lenin:

Ez a blog a gyurcsanyahibas.blog.hu analógja.
Az is hülyeség, ez sem több egy societasos baromságnál.
Lássuk, alkalmasak-e érdemi vitára!

malacz rezignált · https://www.facebook.com/pages/Malacz69-vil%C3%A1ga/173965402643571 2009.05.23. 22:57:13

Szenvedélyeink közül a lustaságról tudunk a legkevesebbet, a lustaságról, mely valamennyi közül a leghevesebb és a leggonoszabb, bár erőszakossága szinte észrevehetetlen, s a károk, melyeket okoz, nemigen láthatók. Ha figyelmesen vizsgáljuk működését, észrevesszük, hogy bármikor képes úrrá lenni érzéseinken, érdekeinken és örömeinken; a lustaság az az apró hal, mely megállítja akár a legnagyobb hajót, szélcsend, mely a nagy ügyekre veszélyesebb, mint bármely sziklazátony vagy a legnagyobb vihar.

A lustaság nyugalma: titkolt boldogsága a léleknek, mely egyszerre felfüggeszti legfontosabb működéseit, feladja legkonokabb elhatározásait; ha igazán meg akarjuk világítani ezt a szenvedélyünket, akkor azt mondhatjuk, hogy a lustaság: a lélek mennyei boldogsága, mely minden veszteségén megvigasztalja, és felér számára minden kinccsel.

hatláb · http://ebenci.blog.hu 2009.05.23. 22:59:55

neee, ez tuti fake, ennyire szart nem csinálnak má... vagy igen?

6.Lenin 2009.05.23. 23:07:35

@sün!malac69-nek már csak 15-et kell aludni:

Szia! sün!

"Lássuk, alkalmasak-e érdemi vitára! "

Itt?

hatláb · http://ebenci.blog.hu 2009.05.23. 23:12:59

Aki fiatalon nem liberális, annak nincs szíve, aki idősen nem konzervatív, annak nincs esze.

hatláb · http://ebenci.blog.hu 2009.05.23. 23:14:00

@sün!malac69-nek már csak 15-et kell aludni:

Lehe, hogy mondták már a kommentek között, akkor bocs, nem olvastam őket végig.

6.Lenin 2009.05.23. 23:17:23

@hatláb:

aki meg álmos,elmegy aludni.

Még álmomban is a Fideszre szavazok!

6.Lenin 2009.05.23. 23:24:20

Igen!
Álmos vagyok és magyar,
a Fideszre szavazok,
Töhötöm,
Ő is!

ártánd (törölt) 2009.05.24. 00:54:43

freehckr: "A másik ostoba panel: Gyurcsány vállalkozóként gazdagodott. Hát persze, nem a egykori ÁVH-s Apró (Klein) család "segítette" őt abban, hogy nagy értékű állami vállalatot szerezzen meg "Aprópénzért", nem őróla állapította meg a bíróság hogy bár adót csalt, de elévült, illetve nem az ő vállalata kapta egyedüliként sokkal olcsóbban az áramot az országban mint bárki más, illetve az utóbbi évek "megszorításai" és adóemelései közben nem az ő osztalékadóját csökkentette a kormány majdnem a felére... :) "

Azért a dátumoknak utánanézhetnél. Sokkal előbb lett nagyvállalkozó, minthogy megismerte volna Klárát, sőt, pont emiatt ismerkedtek meg. Az adott pillanatban meglévő törvények szerint elavult az így el nem dönthető adócsalás (honnan olyan ismerős, nem valami Simicska, Kaya Ibrahim, luxusauto-project, elévült Kövér-cégek, köz-nem-gyűlés, ahol nem ki nyerte a mennyit... stb, órákig mesélhetném, ráadásul mindről van anyagom (most azt, hogy a szintén simlis MSzP-s emberkék miket csináltak, ne kezdjétek, ők is nyakig. De azért az aGrippen még csendben csücsül, az olajozásról meg ugye halgassunk mindannyian!?).
Az "egyedüliként" meg szimplán ostobaság.

ártánd (törölt) 2009.05.24. 01:03:07

A "Klein"-ezés meg szimplán rasszizmus, hiába tagadjátok, és a rasszizmus az EU-ban főbenjáró bűn (kell, hogy legyen)!

Ybl: "Nem 2/3 hanem 3/4-es Fidesz győzelem lesz országosan."

Fogadjunk, hogy nem! És nem 7-éről beszélek, az másról szól, mégha azt is nyomatják nektek a volt Mahíros plakáthelyek (na, hogyan is szerezte meg azt is a Fidesz?), ami így nagyon olcsó ám, pedig már éppen a gödör nyeli el őket, pénzügyileg. Ezt így könnyű csinálni (s itt jegyzem meg, ebbe már 2* belebuktak. Na nem gondolom, hogy nem nyernek, ami normális is lehetne egy normális országban, de ezt már nagyon sokan megszopták "98-ban, pl én is. Mármint, hogy a Fideszben bíztunk.)!

freehckr 2009.05.24. 01:03:11

@ártánd:
"Sokkal előbb lett nagyvállalkozó, minthogy megismerte volna Klárát"

Aha... mert az így megy, Koszos pápai proletárból lesz valaki egycsapásra "nagyvállalkozó". :) Alig egy-két évről beszélünk, miközben eltűnt a KISZ vagyon (többek között), és mit ad Isten, annak Gyurcsány volt az utolsó főtitkára. :)

"adott pillanatban meglévő törvények szerint elavult az így el nem dönthető adócsalás"

Az adócsalást megállapították, így nem "felmentették" bűncselekmény hiányában, hanem az elévülésre hivatkoztak.

"stb, órákig mesélhetném"

A kapcsolat.hu-n, ott még vevők a proletárok ezekre a tömény ostobaságokra. :)

freehckr 2009.05.24. 01:04:15

@ártánd:
"A 'Klein'-ezés meg szimplán rasszizmus"

http://hu.wikipedia.org/wiki/Apr%C3%B3_Antal

Szimplán fogalmad sincs semmiről...

ártánd (törölt) 2009.05.24. 01:05:00

bocs, a Grippen, ill. hallkan.
Jó éjszakát, szép rózsaszín álmokat!

eroica · http://fideszfigyelo.blog.hu 2009.05.24. 01:11:48

@ártánd: Nemcsak a Mahir, de vezetője sem "veszett el". Ő igazgatja most az abszolút független Nézőpont Intézetet. Ha érdekel:

fideszfigyelo.blog.hu/2009/03/31/a_sajatos_nezopont_intezet_atvagta_az_egesz_mediat

ártánd (törölt) 2009.05.24. 01:13:37

freehckr:
Te aztán sokat olvashattál történelmi könyveket, és gondolom, amerikai filmet sem láttál még. Nem azt mondtam, hogy a kapcsolati tőkét nem használta ki, de ezt én nagyon ügyes embernek tartom, aki bátor, tud és mer kockáztatni, és minden adottsága meg is van ehhez (igen, Kisz-tudás, angol-tudás (lehet, hogy Te röhögsz rajta, én meg tudom, mennyit tanult és gyakorolt éjjeleken át, felnőtt fejjel. Pont, hogy ne proli maradjon)). Én pl még Orbánnal a seggemben sem tudnék üzletelni, sem egy Fideszes testvéreként (ugye).
Az autós-project is elévült, emlékszel, nemzetközi körözés, aztán a végén az a széles mosoly. A Kaya Ibrahim is megvan, csak a több milliárd adóhiány nincs (ja, hogy 2 napig Simicska volt az Apeh főnöke, s pont egy mozgalmas hétvégén...?!).
Örülök, hogy a kapcsolat.hu-t ajánlgatod már többedszer, én még arra sohse jártam, de akkor mostantól!
Hát a zsidózás ügyében nem tudsz meghatni, ez akkor is az.
"Szimplán fogalmad sincs semmiről... " - mint látjuk.

freehckr 2009.05.24. 01:14:57

@ártánd:
"az másról szól"

Egy választás mindenképpen "politikáról" szól, és van köze az EP választásnak a belpolitikához. Nem is kicsi. Bárhogyan is próbálja a posztkommunista szekértábor ezt a jelentőségét degradálni...

"pedig már éppen a gödör nyeli el őket, pénzügyileg"

A magyar állam pénzügyi helyzetéről teszel említést? Mert igen: hét évnyi "balliberális" kormányzás után sajnos ez a helyzet. Pedig villantak tavaly ősszel a több tízmillióba kerülő (szigorúan közpénzekből finanszírozott) "Beindultunk" plakátok... pár napra.

"nagyon sokan megszopták "98-ban, pl én is"

Elég jól "behatárolható" az a kör, akik "megsz*pták" a polgári kormányzás alatt. Nagyjából az adócsaló, segélyen élősködő, és a "baloldali" korrupcióból élősködő mihaszna, bűnözői életmódot folytató apparatcsikok. Na.. ma már a kutya sem sajnálná, ha ők megint "megsz*pnák". :D

freehckr 2009.05.24. 01:23:42

@ártánd:
"de ezt én nagyon ügyes embernek tartom"

A Viszkis is "ügyes" volt állítólag. :) De tudod akinek volt gyerekszobája, az mégiscsak bűnözőnek tartja...

"A Kaya Ibrahim is megvan"

Nagyjából egyes szociális otthonokban a demenciától elvakult egykori munkásőr nyugdíjasok rágódnak még a posztkommunista elvtársak rágalomkampányain, de józan elméjű ember már elhelyezte ezt a "szocialista" kampányt is, közvetlenül a Teller-levél, a "23 millió román", és a "határon túliak csak a nyugdíjat akarják" gyűlöletkeltő kampányok közé... :)

"Hát a zsidózás ügyében nem tudsz meghatni"

Csak tényként említettem, hogy az Apró-Dobrev család, mindamellett hogy szoros kapcsolatban álltak egyrészről a magyar, másrészről a bolgár kommunista titkosszolgálatokkal (ugye tudjuk, hogy a bolgár titkosszolgálat tervezett merényletet a pápa ellen, illetve Apró Antal adott parancsot a Kossuth téren Himnuszt éneklő tömegbe lövetésre 56-ban), ezen kívül zsidók. Nem nagy ügy, a "véreskezű" kommunistákhoz mindig is túl közel állt a hazai zsidóság, lásd Kun (Kohn) Béla, Szamuley, Rákosi (Rosenfeld), Gerő (Singer), és hát manapság is a MAZSIHISZ inkább a posztkommunista utódpárt kampányait böfögi fel, nem beszélve az SZDSZ izraeli-magyar kettős állampolgárságú "díszzsidóiról"... vannak dolgok amik nem változnak még száz év alatt sem. :)

ártánd (törölt) 2009.05.24. 01:29:06

@eroica: kösz, nem tudtam, de nem lepődtem meg. Mondjuk a közvéleménykutatások nagyon gyanúsak, lsd Sólyom, mint évek óta a legnépszerűbb. Csak egy ismerőst mondjatok, aki szerint ő a leg!
@freehckr: "Elég jól "behatárolható" az a kör, akik "megsz*pták" a polgári kormányzás alatt. Nagyjából az adócsaló, segélyen élősködő, és a "baloldali" korrupcióból élősködő mihaszna, bűnözői életmódot folytató apparatcsikok."
Atyagatya, Te, fogadjunk, nem vagy még 20 se! Az összes közalkalmazott, az összes nyugdíjas, az összes távfűtéses lakásban lakó szinte nyomorgott, az infrastruktúra 0 %-ot fejlődött, minden írott és iratlan szabályt felrúgtak, a nekik nem tetsző újságokat kinyirták, a köztévét náci paradicsommá silányították, korrupciós ügyek százait sunyizták el (Toi-Toi-ról hallottál, beléptető-kapukról hallottál, reklámórákról hallottál, stb, stb, stb.???)
Most akkor azt fogod mondani, hogy a nagyszerű Széchenyi terv! OK, lett szép új ablakod, meg kivirágzott a portádon a muskátli - falusi túrizmus(?) - , de kinek az adójából? Most meg, hogy már szinte csak a közalkalmazottaktól, meg a nyögdíjasoktól tudtak elvenni valamit, mindenki sír a vagyonadó miatt. OKÉ, ne legyen semmilyen adó! De akkor mindenki fizessen havi 30 EFt-ot, nincs ingyenorvos, nincs ingyeniskola, nincs kajajegy, nincs semmi ingyen! Ki lehet számolni, hátha jobb lesz. De azt ne mond, hogy Viktor (lmeú) bármit tud csinálni, úgy, hogy máshonnan nem vesz el, vagy nem állít le építkezéseket (ugye, azt is tudod, már régen lenne metro, ha nem tiltják le! azért ilyen drága, ezért őrjöngtök minden nap a városban), csak nem fogja a médiájuk reklámozni. Ezért jó a net.
üdv

freehckr 2009.05.24. 01:38:18

@ártánd:
"Az összes közalkalmazott, az összes nyugdíjas, az összes távfűtéses lakásban lakó szinte nyomorgott"

Akkor ugyanezek mit mondhatnak manapság... :) Valószínűleg minden héten legalább egyszer visszasírják az akkori állapotokat.

"az infrastruktúra 0 %-ot fejlődött"

Mármint melyik?

"minden írott és iratlan szabályt felrúgtak"

A tipikus balfékek közhiedelmeivel ellentétben a 2002 óta napjainkig tartó kormányzat hozta az eddigi rekord számú alkotmánysértő intézkedést, illetve hát ugye jelenleg is a nyakukon van jó pár alkotmányos mulasztás. Többek között például LB elnök sincs... ugye. :)

"a nekik nem tetsző újságokat kinyirták"

Nocsak, én azt hittem hogy a Magyar Hírlap elleni gyurcsányi bojkottfelhívás volt az eddigi legpofátlanabb "hatalmi manőver". :) De neked biztosan mást mondtak eligazításon. :)

"a köztévét náci paradicsommá silányították"

Ezt a "nácizást" hagyjuk meg a primitív tuskóknak...

"korrupciós ügyek százait sunyizták el"

Akkor a mostani kormány ebben az ügyben valamit nagyon rosszul csinálhat, ugyanis nem akkor, hanem most vannak tele állítólagos politikusokkal a börtönök és előzetesek. Minő meglepetés, egy fideszes nincs köztük, de az MSZP-SZDSZ akár "börtönfrakciót" is alakíthatna, többet is. :)

Akár milyen hévvel böfögöd fel a fentebb már megemlített "posztkommunista" sablonokat, ezzel már nem értek el semmit elvtársak... Lassan ráébredhetnétek, hogy ezzel a primitív gyűlölködő és hazudozó mentalitással csak a parlamentből írjátok ki magatokat. :)

fénydublőr (törölt) 2009.05.24. 01:42:02

Hát pont a viszkist hősként szereti a nép (aztat hallom néha).
Hát a Teller levél egy félresikerült dolog volt, nem sok köze lehetett - és értelme sem - az Mszphez.
Hát Ibrahim bácsi pont nincs képben, pontosabban a megbízói, akik pont Fidesz céges emberkék voltak. pont.
Hát a 23 millió román nem is így volt, de mindegy, valamiért csak szart elmenni a kötelező mennyiségű népfia. És ma is szarna.
Hát a házunkban lakó románok (ja, nem, magyar anyanyelvű romániai székely beáscigányok, tudjátok, akik öltönyben mennek falazni) igenis azért akartak ilyen okmányt, ők mondták.
Hát ha titkosszolga lett volna, azt te nem tudnád meg soha (azért TITKOS), semki sem tudja, ki lövetett és ki lőtt (nincs bizonyíték), akár provokáció is lehetett. Szerintem a Pápát ne keverjük ide, meg a Kenedyt se, meg Lennont se, meg a szart se.
Hát, ha egész családodat kiírtották volna (ugye, mint pl 600 ezer magyar zsidót), akkor te is próbáltál volna gyorsan hatalomba jutni, hogy ezt megbosszuld (vagy..szúld), és a suhancokat elkapni (akik a szomszédaid, az ismerőseid, a "hős" leventécskék voltak).
Hát lehet, hogy vannak dolgok, amik nem változnak, de pl ilyen az emberi butaság is és tudatlanság is.

sajt · http://sajt.tumblr.com 2009.05.24. 01:45:35

@freehckr: "vannak dolgok amik nem változnak még száz év alatt sem."
Így van. Ehhez ehhez ezer év is kevés. A hülyeség örök.

freehckr 2009.05.24. 01:49:37

@ártánd:
"Most meg, hogy már szinte csak a közalkalmazottaktól, meg a nyögdíjasoktól tudtak elvenni valamit"

Ez hülyeség, egyrészről a közalkalmazottól nem tudnak "elvenni", inkább csak "visszatartani"... ugye mint "közalkalmazott" a jó értelemben véve nem fizet adót (bár vonják tőlük, de azt az állam teszi egyik zsebéből a másikba). Másrészről csak "ez" a kormányzat tudja ezt megtenni, mivel máshoz sem értenek: gazdaságpolitikához nem értenek, a hitelfelvételt már többször is eljátszották az elmúlt években (ezért nőt másfélszeresére az államadósságunk felmutatható eredmények nélkül), mára felélték az összes vagyont, marad a szokásos "balliberális" kormányzás. Azaz "lesöprik a padlást", mint anno Rákosiék...

"mindenki sír a vagyonadó miatt"

Többek közt adószakértők, gazdasági szakemberek. A véleményük megegyezik abban, hogy ez így ebben a formában ostobaság.

"OKÉ, ne legyen semmilyen adó!"

Ez is hülyeség. Legyen adó, de végre az EU-s szinthez kellene közelednünk, mivel jelenleg nálunk az egyik legalacsonyabb a polgárok átlagkeresete, és ebből vonják a rekord nagyságú adókat. A "balliberális" kormányzat hét év alatt nem tudott semmit sem kezdeni az adózással, ezért is olyan a helyzet ma, amilyen...

"nincs ingyenorvos, nincs ingyeniskola, nincs kajajegy, nincs semmi ingyen"

Ez ma is így van, menj el doglozni, és akkor megtudod, mi marad a keresetedből, miután levonták belőle Európa egyik legmagasabb adóterheit (idei OECD jelentés).

"bármit tud csinálni, úgy, hogy máshonnan nem vesz el, vagy nem állít le építkezéseket"

De, azt mondom, sőt, az állami beruházások területén tapasztalható rekord korrupció miatt a következő kormányzatnak _kötelessége_ leállítani a különböző, háromszoros áron épülő autópálya építéseket, és a 2002-ben még 150 milliárdra kóstált, ma a 700 milliárdot ostromló 4-es metró beruházást addig, amíg meg nem tisztítják ezeket a projekteket a korrupciótól.

"már régen lenne metro, ha nem tiltják le"

Ma már Demszky elvtárs sem meri ezt az ostobaságot elsütni. :)

fénydublőr (törölt) 2009.05.24. 01:50:39

@freehckr:"Akár milyen hévvel böfögöd fel a fentebb már megemlített "posztkommunista" sablonokat, ezzel már nem értek el semmit elvtársak... Lassan ráébredhetnétek, hogy ezzel a primitív gyűlölködő és hazudozó mentalitással csak a parlamentből írjátok ki magatokat. :)"
Bocsánat, nem akarok nagyon belemenni, de miről beszélsz? Konkrét példákat mondott az Ártánd nevű, te egyre sem válaszoltál érdemben, látszik, nem hallottál a Kurir-ügyről, nem hallottál a híres nagy autópályaépítésekről, ésatöbbi. Az a hazudozás, hogy ezeket letagadod, sőt rosszabb, utána sem nézel.
A börtönökben vannak gyanúsított párt-emberek, meg nem-párt-emberek is, meg lefejezős-emberek is, meg drogosok is, meg homoszexuálisok is, meg "becsületes" magyar emberek is. Szóval történnek dolgok, de véletlenül azt is tudom, kik az Ügyészség főemberei, s na vajon kik nevezték ki, illetve melyik párt tagjai voltak korábban? É ezeket az ügyeket ők nyomatják, hogyhogynem.

fénydublőr (törölt) 2009.05.24. 01:54:42

"már régen lenne metro, ha nem tiltják le"

Ma már Demszky elvtárs sem meri ezt az ostobaságot elsütni. :)

Rendben, abbahagyom, reménytelen vagy, pedig egyszer szeretnék valakivel - nem az életben, ott már napi rutinom van - konkrét ügyekről, számokról vitatkozni, adatokkal, nem ideológiákkal.
Azt még megvárnám tehát, hogy akkor hogy történt a 4-es Metró leállítása, és újrakezdése szerinted?!

freehckr 2009.05.24. 01:55:06

@fénydublőr:
"Hát a Teller levél egy félresikerült dolog volt, nem sok köze lehetett - és értelme sem - az Mszphez"

A Népszabadság az MSZP alapítványain keresztül pénzelt "pártlap". Tényleg, semmi köze az MSZP-hez, azon kívül, hogy valamilyen szinten ez az egyetlen napilap az országban, amelyik "párttulajdonban" van. :)

"Hát, ha egész családodat kiírtották volna"

Kun Béláék a 18-20-as években irtották a magyart, ennek semmi köze a "holokauszt dogmákhoz". De jellemző, hogy amikor elfogy az érvetek, akkor jön a "holokauszt pajzs", a polgári életet élő tisztességes zsidó honfitársaink biztosan örülnek neki, hogy mással sem bírtok takarózni, elvtársaitok mocskát leplezni, csak népük tragédiájával...

fénydublőr (törölt) 2009.05.24. 01:56:23

pl itt ez is: ""nincs ingyenorvos, nincs ingyeniskola, nincs kajajegy, nincs semmi ingyen"

Ez ma is így van, menj el doglozni, és akkor megtudod, mi marad a keresetedből, miután levonták belőle Európa egyik legmagasabb adóterheit (idei OECD jelentés)."

Adott egy feltevés (bár ez most itt egy hipotézis része volt), s rá egy totálmás válasz. Ez a csúsztatás. Ez is.

freehckr 2009.05.24. 01:58:09

@fénydublőr:
"Konkrét példákat mondott"

Konkrétan ostobaságokat...

"Azt még megvárnám tehát, hogy akkor hogy történt a 4-es Metró leállítása, és újrakezdése szerinted?!"

Egész egyszerűen tervek és konkrét elképzelések nélkül nem kapta meg Demszky elvtárs azt a mérhetetlen mennyiségű forrást a hóbortjaira, amit beböfögött. Sőt, képzeld, ma sem kapja meg. :) Lásd: az EU éppen most utasított vissza 60 milliárdos igényt, és ez még csak az első szakasz volt...

fénydublőr (törölt) 2009.05.24. 02:02:02

freehckr 2009.05.24. 01:55:06
@fénydublőr:
"Hát a Teller levél egy félresikerült dolog volt, nem sok köze lehetett - és értelme sem - az Mszphez"

A Népszabadság az MSZP alapítványain keresztül pénzelt "pártlap". Tényleg, semmi köze az MSZP-hez, azon kívül, hogy valamilyen szinten ez az egyetlen napilap az országban, amelyik "párttulajdonban" van. :)
----------------------
A Ringier tulajdonában, meg magánszemélyek tulajdonában.
http://www.ringier.hu/index/category/1
------------------------

"Hát, ha egész családodat kiírtották volna"

Kun Béláék a 18-20-as években irtották a magyart, ennek semmi köze a "holokauszt dogmákhoz". De jellemző, hogy amikor elfogy az érvetek, akkor jön a "holokauszt pajzs", a polgári életet élő tisztességes zsidó honfitársaink biztosan örülnek neki, hogy mással sem bírtok takarózni, elvtársaitok mocskát leplezni, csak népük tragédiájával...

-----------------------
Ugyanaz a csúsztatás!
------------------------------

fénydublőr (törölt) 2009.05.24. 02:06:41

Milyen "tervek", meg "konkrét elképzelések nélkül", Komolyan, gondolod, nekikezd bárki egy Dunát is átfúró projectbe csak "hóbortból"? Lécci gondolkozz!

S végül: én azért elgondolkoznék - ugyanúgy, mint a Metró ügyében -, hogy nem gazdasági bűncselekmény-e, hogyha egy párt folyamatosan rossz hangulatot gerjeszt egy beruházás, vagy egy cég ellen, és ezzel, persze, előre is megkérdőjelezi a céget, ill károkat okoz neki (pl Hospinvest). Ez független attól, hogy a cég hogy gazdálkodik, mert ezzel előre lejáratják!
Jóéjt

freehckr 2009.05.24. 02:06:59

@fénydublőr:
A "hipotézis" az a szokásos posztkommunista hazugságkampány volt, hogy azért kell (balliberális kormányzatok alatt) folyamatosan emelni az adóterhet (akár még a választási kampányígéretek ellenére is), mert nincs ingyen eü, meg oktatás, meg a baloldaliak anyja kínja... :) Holott ezt így ebben a formában kommunikálni pofátlanság a részükről, ugyanis aki ma Magyarországon dolgozik és adózik, az tisztában van azzal, hogy mennyit fizet havonta a fizetéséből eü-re, oktatásra. Tehát már a sorozatos adóemelések előtt sem volt ingyen eü, oktatás, meg a többi, amivel kampányolnak az elvtársak...

Természetesen a segélyen élősködők, és a dologtalan munkakerülők ezt nem tudhatják... :)

freehckr 2009.05.24. 02:10:17

@fénydublőr:
"A Ringier tulajdonában, meg magánszemélyek tulajdonában"

Meg az MSZP alapítványainak a tulajdonában (tudod, mint a Zuschlag-féle alapítványok).

"Ugyanaz a csúsztatás"

Mi ebben a csúsztatás? Hogy Kun Béláék zsidók voltak, hogy a 10-es években irtották a magyarokat, vagy az, hogy amikor kifogytok az érvekből a balfék táborban, jön a "holokausztozás", :)

freehckr 2009.05.24. 02:12:14

@fénydublőr:
"én azért elgondolkoznék - ugyanúgy, mint a Metró ügyében -, hogy nem gazdasági bűncselekmény-e, hogyha egy párt folyamatosan rossz hangulatot gerjeszt egy beruházás, vagy egy cég ellen"

Na helyben vagyunk, ez a Fidesz még azt is el tudta intézni, hogy az Eu pénzügyi bizottságai megvonják a támogatást Demszky korrupciótól hemzsegő ostoba projektjétől. :) LOL... Lassan le kellene szoknotok valamiről elvtársak. :)

freehckr 2009.05.24. 02:13:27

@fénydublőr:
"Komolyan, gondolod, nekikezd bárki egy Dunát is átfúró projectbe csak "hóbortból"?"

Igen, a tények jelenleg ezt mutatják.

Lavrentyij Pavlovics Berija (törölt) · http://nepszotar.com/?szo=proli 2009.05.24. 07:41:07

@netsrot6:

"Németországban úgyis cigány nemzetnek nevezik a magyarokat." és a
"(ott éltem 20 évig):)" között látok valami összefüggést. Miért mentél ki minket égetni????

Kalmár 2009.05.24. 08:23:09

@netsrot6: Teljesen igazad van.
Meg nem csak ez a baj a Fidesszel hanem, nem toleránsak is!!!
Meg fajtaüldözök is! Meg bánccsák a cigányokat, vagyis ők a cigányok......vagy mindegy csak MSZP rulez.

Szerinted azért nem vagy beteg, mert tutitra megmondták a hangok is?

marosy 2009.05.24. 08:46:06

@serwer: Egy szánalmas hígagyú bolsi vagy. Nélküled tisztább lenne a levegő.

n_gery 2009.05.24. 08:53:05

Gondoltam reggel átolvasom az éjszakai termést. Nem csalódtam. :)

A Klein név említése nem rasszizmus, maximum antiszemitizmus. De nem igazán értem, hogy miért is lenne antiszemitizmus megemlíteni, hogy Apró Antal eredeti neve Klein Antal?
http://hu.wikipedia.org/wiki/Apr%C3%B3_Antal

Jó kis sablonokat írtatok. Azért 2002-ben létrejött itt egy feljelentés ügyi államtitkárság. Nem sok eredménnyel működött. Pedig a Lop stop! táblák nagyon sulykolták. Csak életeket sikerült tönkretenniük a beidegződött ÁVÓ-s módszerekkel.

Gyurcsány önerőből lett nagyvállalkozó. Röhej. Még véletlenül sem kapott több 100 milliós kölcsönt a vásárláshoz a néhány milliós törzstőkéjű Kft.-je. Ja meg a visszabérelt kormányüdülő, meg képviselői klub. Röhej. Azért a kapcsolati tőke ilyen mértékű felhasználása vérlázító.
Természetesen minden lopás lopás. Fidesz oldalon is. De amikor előkerül, hogy milyen baloldali ügyek vannak bírósági szakaszban, akkor előkerül a fideszes ügyészség, meg bíróság szöveg. Komolyan mondom zseniális. :D

n_gery 2009.05.24. 08:59:49

@netsrot6:
A németek pökhendi népség. Azért meg kell őket nézni, hogy milyenek amikor nyaralnak nálunk. Követelőznek, hangoskodnak, lenézőek. Konkrétan láttam amikor egy böszme német a házának építkezésén pénzt szórt a betonba, aztán videózta, hogy a segédmunkások hogy szedik ki. Természetesen tisztelet a kivételnek, nem akarok általánosítani. De ennyi arról, hogy a németek szerint a magyarok cigány nemzet. Erre hivatkozni, meg arra hogy ott éltél 20 évet, szimplán hülyeség.

n_gery 2009.05.24. 09:10:37

4es metróépítés kártya már nagyon elavult. Ez egy presztízsberuházás. A jelenlegi formájában mindenképpen. Kelenföld és a Keleti közt létesít kapcsolatot immár a sokadik formában. Párhuzamos alagutakkal, sűrű állomásokkal, stb. stb. Természetesen a teljes tervezett vonalnak nagyobb értelme van, de árulja már el nekem valaki, miért pont ezt a nyomvonal darabot kellett először megvalósítani? Miért nem mondjuk a Keletiből kifelé vezető szakaszt építették inkább először? Kérdezem én, hogy azok szerint akik szerint, a gonosz mocskos patás Orbán miatt késik a metró. Nem lehetett volna hatékonyabban elkölteni ezt az ~500 milliárdot más közlekedésfejlesztő beruházásra? Budapest közlekedésével minden rendben, már csak a Kelenföldet a Keletivel összekötő metró hiányzott? Ha a válasz nem, akkor miért Orbán a hibás? Ha a válasz igen, akkor nem is mondok semmit, csak hogy ideje elköltöznöm. :)

instant legenda 2009.05.24. 09:28:09

Szia Server!

Engem érdekelne a fent leírt arcbarúgásod, gondolom nem okozna problémát, ha esetleg visszaütnék.

Írj egy elérhetőséget ide: tojgli@citromail pont hu, és megmutathatod mit tudsz, te lenin-fiú.

VonPerez "kapus vagyok, nem csatár" 2009.05.24. 09:37:57

Persze, még mindig első az Index címlapon...hányinger...

ibusibus · http://stirlitzblog.blogspot.com 2009.05.24. 09:52:58

..ez durva volt. Bazmeg ennyi idiótát.. mit isznak ezek ott Komlón? A nohabor sem ennyire ártalmas.. ez valami ipari zsíroldó lehet. Törkölyt kevernek hígítóval, mi? Félreértés ne essék, nem az a baj, h elsőre nem tudnak elmondani egy rögtönzött beszédet, vagy papírról felolvasni egy magyar nyelvű szöveget, mert ugye az az általános iskolában lett volna a tanár kötelessége, hogy ezeket addig buktassa irodalomból, míg be nem töltik a 18. életévüket, de hogy ezt PUBLIKÁLJÁK. Kiteszik az ablakba. Önérzetes ember az ilyet megsemmisíti. Nem csak hogy nyitva a slicc, de ki is lóg a kolbász baszki.. He? Kinn a pöcsöd, öreg. Ja.. - erre meglóbálja büszkén. Mit lehet az ilyennel csinálni? Feldolgozni kóbásznak, aszt egye a kutya.

@Admiral Wii - nem kell benneteket égetni, égetitek ti magatokat. Az a valódi gáz, h külföldön nem tudják megkülönböztetni a magyart a magyartól. Tehát engem kevernek veled. Ez gáz. Sőt engem kevernek a cigányokkal is. Az is gáz. Kétszeresen kell bizonyítani, h ki is vagyok én: le kell mosnom a te szarodat, meg a cigányok gyümölcseit is, és bassza meg, a gyurcsány hazugságait, meg az orbán tahóságát is mind. És mire ezt megteszem, senkit nem érdekel már, milyen magyarnak lenni. Ilyen.

Mondjuk még mindig jobb, mint otthon a társaságotokban. Pár ezer kilométerről néha már némi nosztalgiát is érzek, de aztán beszélgetek otthoni barátaimmal, és ez mindig észhez térít: nincs miért nosztalgiát érezni. Amit én szerettem abban az országban, azt sikerült letarolni és elpusztítani. A szüleim még élnek, de amikor ők már nem lesznek, el is felejtem az egészet örökre. Nem akarom, hogy engem oda temessenek. Gondolod, h a Balatonra megyek majd nyaralni? Minek? Hogy valami tahó megpróbáljon lehúzni? Arról szóljon a szabadságom, hogy vigyázom, nehogy meglopjanak? Vigyázok: nem megyek oda. Azt nézzem, hogy a szomszéd átborítja a kerítésen a szemetét? Kell ez nekem? Nem kell. Nem is tűröm. Ilyen egyszerű. A Rajna menti borok is vannak olyanok, mint hegyaljai. Franciaországban, Chileben és Dél-Afrikában is komoly itókák készülnek, árban is ugyan ott vagyunk. A szabadságomat el tudom Horvátországban vagy Thaiföldön, esetleg Vietnamban is tölteni - békében. És nyugodtan alszom. Húsz év alatt meg kellett volna tanulni viselkedni. Ti elfelejtettetek viselkedni, cserében agresszívak lettetek. Semmi gondom a verekedéssel, de fölöslegesen nem megyek bele. Ennek viszont ára van: szimpátiát, megértést lopni nem lehet. Elvenni sem lehet. Elveszíteni lehet. Sikerült. Visszaépíteni majd roppant nehéz lesz, de én azt már valószínűleg nem érem meg, nincsenek ilyen irányú illúzióim.

A blog címe meg lehetne fityiszfigyelő.. mert az jön, mármint fityisz, bár néha úgy tűnik egy-egy viktor-beszéd után, hogy még ezt is el tudják baltázni. Ez katasztrófa, hogy a két pártnak sikerült a világmindenség legtehetségtelenebb, legalja gárdáját összegyűjtenie. Ha ezt az ember egy bohózatban megírná, azt mondanák, hazudik. Mára valami elképesztően szánalmas karikatúrává lett ez a társaság. Én már pár éve gondolkodom azon, hogy a nemszavazók szavazatát is figyelembe kéne venni. Ha legalább hetven százalék nem megy el szavazni, akkor tessenek megsemmisíteni a szavazást és újat kiírni, mert az azt jelenti, hogy nem volt olyan jelölt, akit elfogadtunk volna. Persze ez demokrácia lenne, az meg nem kedves az úgynevezett elitnek, ami a gyakorlatban az amit felvetett a víz: szar. Mint mondtam, nekem meg az ő létük nem kedves, szóval részemről szavaztam: eltávoztam oda, ahol ilyen nincsen, és a gyerekeim itt fognak felnőni. Ez azt hiszem, világos beszéd volt, és egyértelmű szavazat.

serwer 2009.05.24. 09:57:29

@instant legenda:
Miért érdekelne? Te is szalonnáci vagy?

malacz rezignált · https://www.facebook.com/pages/Malacz69-vil%C3%A1ga/173965402643571 2009.05.24. 09:59:13

@VonPerez "kapus vagyok, nem csatár":

Óóóóóóó nem, nem kell hányni ettől a blogtól. Ők a kampány részei, és ekként kell velük bánni. Fizetett bloggerek, de az élet majd kifizeti őket. Ferijük már bukott, de az igazi bukás az lesz, ha még a jobbikgecik is lenyomják a szerelmeiket.

serwer 2009.05.24. 10:02:18

@marosy:
Valamelyik rokonod van a videókon?
Gondolom csak van valami kötődésed, egyébként nem röfögnél csak ennyit ide?

instant legenda 2009.05.24. 10:32:15

@serwer: Igen, az vagyok.

Ma ráérsz?
Én igen.

instant legenda 2009.05.24. 10:34:19

@serwer: Szép békaszád van, és a jobb szemed annyira kiáll, hogy ha sírsz, a hátadon csorognak a könnyeid.

ibusibus · http://stirlitzblog.blogspot.com 2009.05.24. 10:36:25

@sün!malac69: Igen, kedves idióta ez sajna ilyennek tűnik, és akkor azt is megemlítem, hogy természetesen ennek is megvan a következménye: a világ kezd elfordulni. Még a kilencvenes évekből emlékszem, hogy jó volt külföldön magyarnak lenni, némi szimpátia ébredt a beszélgetőpartnerben, amikor megmondtad, hogy magyar vagy. Mára eljutottunk odáig, hogy gyanakvást látok a szemekben. Sőt ahogy korábban elhangzott, Németországban már a cigányokkal azonosítanak bennünket. Ez pedig azt jelenti, hogy szó sincs többé Közép-Kelet Európáról, sima Kelet-Európa lett belőle. Erre persze lehet duzzogni mert az a legkönnyebb, de semmit nem változtat a dolgon. Semmit. A sípolás, kerepelés, meg annak hajtogatása, h majd ez meg az lesz, az sem. Mert nem lesz. Ez lett, ami van. És ha hátat fordítasz neki akkor is ez van. Az emberek nem szeretik a nácikat. És így, vagy úgy forgatod a szót, a náci akkor is náci marad, jelenti pedig azt az embert, aki mesében él, él mások elpusztítása révén szeretné megszerezni mesebeli paradicsomát. Na most a gyakorlatban az ilyeneknek előbb-utóbb beverik a pofáját azok a mások.. Mert ők sem üldögélnek ölbe tett kézzel közben a vagonjukra várva. Aszt ilyenkor persze megy a vinnyogás, h de hát megütött.. Meg bizony. És még visszafogta magát, mert élsz. Agyon is üthetett volna, cak szabad ember olyat nem tesz.

ibusibus · http://stirlitzblog.blogspot.com 2009.05.24. 10:39:36

@instant legenda: neked meg nincsen arcod.. :D észrevetted már? rofl bazmeg, ezen gurultam, hogy lehet valaki ilyen síkhülye? nagyon gáááááz...

Lavrentyij Pavlovics Berija (törölt) · http://nepszotar.com/?szo=proli 2009.05.24. 10:44:03

@ibusibus:
-Hogy tudsz egy szövegben cigányozni is, meg rasszistázni is???
-" előbb-utóbb beverik a pofáját azok a mások.. Mert ők sem üldögélnek ölbe tett kézzel közben a vagonjukra várva. " FEHÉRTERROR-FEHÉRTERROR !!! JÁJJJ MOST MI LESZ TESTVÍÍÍREIM??? - nem kurva unalmas még ? Nincs vagon bazdmeg, nincs terror. 3. Birodalom 70 éve megbukott, 2009 van, Eu + NATO. Érted??? A hunok sem jönnek vissza. Meg a törökök sem (max dolgozni :D )...

malacz rezignált · https://www.facebook.com/pages/Malacz69-vil%C3%A1ga/173965402643571 2009.05.24. 11:05:41

@ibusibus:

Igen kedves balfasz, maga Mohácsi Viktória mondta el tegnap egy rádióinterjúban, h az európai 10 milliós roma társadalommal mindenhol cudarul bánnak. Olaszországban naponta öldöklik őket, szerencsétleneket.

namostan ebből két dolog következik, kedves hülyegyerek:

1. A cigányok minden európai országban gondot jelentenek a többségi társadalomban, mert képtelenség őket tolerálni a hülye szokásaikkal,

2. az a probléma, h nálunk báncsák a cigányokat, nem egyedi, hanem európai szintű, csak a magyar balliberális méjsztrímgecik próbálják elhuitetni az itthoni szavazókkal, h mi rosszabbak vagyunk, mint a nyugatiak.

érdekes módon, azt kevesen említik, h törökök házait gyújtják fel a németeknél, ahol cicisleg 10ezres neonáci tüntetők vannak

a frnaciáknál meg szélsőbalos tüntetők molotovozzák és kővel hajigálják a rendőröket, de ezért a mi molotovosaink, azok egyediek, mi?
Hülye vagy bazmeg, de az élet majd igazságot szolgáltat nektek societsoisok

malacz rezignált · https://www.facebook.com/pages/Malacz69-vil%C3%A1ga/173965402643571 2009.05.24. 11:08:57

Tegnap beszéltem bp-i ismerősömmel, aki állította (alig hittem), h több tucat kiábrándult szocit ismer, akik utálják a cigányokat és a zsidókat, ezért átpártoltak a Jobbikhoz.
nabazmeg!

Még mielőtt hülyeségeket vizionálnál rólam, annyit elárulok, h én a cigányhitler Orbán elkötelezett fanja vagyok, naponta méreteseket benyalok, mert egy eltompult agyú falusi tirpák mi mást tehetne

Ilyenek már csak ezek a nyomorék vidéki lábszagúak. Hányinger, na!

malacz rezignált · https://www.facebook.com/pages/Malacz69-vil%C3%A1ga/173965402643571 2009.05.24. 11:12:38

@ibusibus:

"Mert ők sem üldögélnek ölbe tett kézzel közben a vagonjukra várva."

Igen, Vona már egyeztetett a cigányhitlerrel, és már meg is rendelték a vagonokat putyintól.
Sőt, külön gázvezetékeket építenek a cyklon B-nek, az orvosegyetemeken pedig új szakot vezetnek majd be 2010. után: az emberírtás orvosi problémaköre.


bazmeg, te annyira hülye vagy, h a gyogyós iskolába fölrakják a képed a dicsőség táblára

Lavrentyij Pavlovics Berija (törölt) · http://nepszotar.com/?szo=proli 2009.05.24. 11:14:21

@sün!malac69-nek már csak 15-et kell aludni:

Amúgy vicces, hogy vannak akik szerint a " dolgozzál bazdmeg és ne bűnözz" egyenlő a "mások fizikai megsemmisítésével".
Furák ezek a szoci szociétások na ! :D

malacz rezignált · https://www.facebook.com/pages/Malacz69-vil%C3%A1ga/173965402643571 2009.05.24. 11:24:01

@Admiral William Adama:

Sztem egyébként a nap lol-ja, h Mohácsi szerint semmivel sem rosszabb a helyzet cigányügyben Mo-n, mint más európai országokban, mert mindenhol üldözik a 10 millió romát.

Vajon miért? Kedves Mohácsi "Vész" Viktória?

Baszki, csak egyszer látnék kiállni már egy roma vezetőt, h "hát az úgy van, h mi is hibásak vagyunk sokmindenben. Ehelyett Kolompár "Bűnöző" Orbán ilyeneket bír kipréselni az ő hülye fejibül:

„Aki a roma út elé fekszik, azon át kell taposni, könyörtelenül!”

"Én úgy gondolom, ha valaki azt mondja magáról, hogy szeret dolgozni, az hazudik!"

szenzor.freeblog.hu/archives/2009/05/21/A_humor_nagyagyui/

ibusibus · http://stirlitzblog.blogspot.com 2009.05.24. 11:42:07

Ugyan, a náci az intoleráns embert jelenti barátaim, ahogy az szépen ott is van a szövegben, csak el kéne olvasnotok. Idézzem? Nem idézem, nem untatok ezzel másokat, vegyétek a fáradságok, és olvassátok el. Nem hinném, h a kedvetekért mindent kétszer kell leírni kétszer kell leírni, meg azt sem gondolom, h attól leesne a tantusz. Nincs rettegés. A náci, aki Taigetoszról, meg Dunáról álmodik egyszerűen gusztustalan. Ez van. Kivezetik a társaságból. Külvárosi lepukkant kocsmákban elfér, ott a helye. Civilizált helyeken meg nincs. Európa kissé érzékeny erre a kérdésre, mert 1945ben az egész kontinens romokban hevert, ugyanis korábban nem kezelték elég határozottan a kérdést. Most fogják. Amikor jörg haider kancellár lett, ha emlékszel, ha éltél már akkor, nos egyetlen európai állam sem képviseltette magát a ceremónián. Az indexen még megtalálhatóak a cikkek, amik azt részletezik, mit összevinnyogott Ausztria, mert kiközösítették amiatt a jópofa csávó miatt. Orbán meg ott vigyorgott, a hülyéje. Mindannyiunk atyja. A diplomáciai zseni. Bazmeg, éppen nem éltem Magyarországon, de azt hittem, leszakad a pofám ilyen szintű amatörizmus láttán. Persze gyurcsány is produkált ilyet, talán még többet is, az őszödi beszéd az világrengető volt, de nem is ez a lényeg. Ha azt mondják, válassz két kupac szar közül, talán azt kell mondani, tiéd lehet a részem. A széljobbra tolódó Magyarország is pont ezt fogja kapni. Szerintem a vinnyogás is ugyan az lesz, mint Ausztria esetében. De meg lehet figyelni Lengyelország sorsát is, ott is eléggé elmentek jobbra, és annak is meg lett az eredménye. Néhány tárgyalás megfagyott, bizonyos projektek megálltak. Jellemző, h morvaikriszta egyből azzal kezdi, h nem fizetjük vissza a kölcsönöket. Ja. Pont egy ilyenre van szükség ahhoz, hogy Albániát csináljon az országból. Az a nő annyira hülye, amennyire csak egy klimaxos nő bír lenni.

Szal kedves barátaim, ha érdemben akartok reagálni, akkor tegyétek félre a jegyzeteiteket, olvassatok mást is mint jobbik röplapokat, és próbáljátok meg használni a fejeteket. Az anyázást meg cifrázhatnátok kissé, h abban is legyen valami öröm.

Khm.. és hunok sem jönnek, mert néhány ezer éve kihaltak.. tudod, erről mindig az jut az eszembe, hogy az egyiptomiaknak ott vannak a piramisaik, nekik nem kell teóriákat gyártani arra, mekkora világhatalom voltak egykoron, mert kézzelfogható. Ettől függetlenül ma ott vannak a világban, ahol, és érdekes erre gondolni, amikor a pincér kihozza a teádat. Mióta az angolok kivonultak, még szabadok is.. Szal vicces, amikor ilyeneket mondasz, nem tudom, érzed-e, mennyire az.

És még eccer: melyikőtök szerint jelenti a tajgetosz-, vagy dunaérett azt, hogy "dolgozzál bazmeg"? Tegye fel a kezét legyen szíves.

(Hagyjuk most a cigányokat, mert senki nem vitatja, hogy ott komoly baj van, és finoman szólva is egészségtelen, ami körülöttük történik..)

Lavrentyij Pavlovics Berija (törölt) · http://nepszotar.com/?szo=proli 2009.05.24. 11:52:49

@ibusibus:
-Nagyon sajnálom, de már nem lehet ezzel megríkatni, hogy
II.VH és stb. stb. Mert ennél most vannak aktuálisabb problémák is. ( nem veszitek észre, hogy ezért csökken a támogatottságotok ???nem érdekel senkit sem az antifa+meg partizán + mittom én milyen emlékgittegylet)
-Elhiszem, hogy csak így tudtok mozgosítani, de nekem ebben nem kell résztvennem. Ahogy látom mások sem akarnak ezzel szórakozni.
-A szalonnácizást meg pont a " ne bűnözzél dolgozzál inkább" -ra mondta a " művelt" ballib oldal...

n_gery 2009.05.24. 12:22:07

@ibusibus:
Nem igazán értem a hozzászólásaid. Valamelyik korábbiban írod, hogy le sem szarod mi van itthon, úgysem jössz többet ide. Jó ott neked ahol vagy. Nos ehhez képest sokadik hozzászólásban siránkozol azon, hogy jobbra tolódunk. Sok probléma van itthon, ez egyértelmű. Nézzük már meg, hogy mi történt az elmúlt 7 évben. Ezek után a megélhetési aggódóknak, még mindig a fidesszel van a legnagyobb problémájuk? Nem hiszem el. Ha ők nyernek a választásokon, akkor majd őket lehet figyelni, és mindenért őket hibáztatni, amit elkövetnek. Addig a jelenlegi helyzetért őket tenni felelőssé, finoman szólva balgaság.

freehckr 2009.05.24. 12:38:58

@ibusibus:
"Európa kissé érzékeny erre a kérdésre, mert 1945ben az egész kontinens romokban hevert"

Nagyjából az USA-brit "szövetség" bombázta rommá, meg is kapták a nyugat-európai államok a kis Marshall-segílyüket érte. :) Ezzel kapcsolatban is van egyfajta "jótékony" kussolás a hazai "balliberális" szekértáborban, ugyanis míg hazánkban állandóan csak valamiféle holokausztról emlékeznek meg heti rendszerességgel, addig Európa többi részén a második világháborús történések említésekor felvetődik, hogy bizony több százezer német civilt gyilkoltak le a "szövetségesek" az ostoba szőnyegbombázásaikkal...

"A széljobbra tolódó Magyarország is pont ezt fogja kapni."

Magyarországról csak hazánkban képzeli pár alul iskolázott "balliberális" szimpatizáns, és ideggyenge szellemi vezéreik, hogy a "széljobb "felé tolódna, mivel egyrészről Magyarországon nincs olyan "jó értelemben vett" szélsőjobboldali politikai mozgalom mint Németországban, Belgiumban, Szlovákiában, Csehországban, és hasonló "fasiszta" (ugye, biztosan) államokban, másrészről EU-s tanulmányokban, kutatásokban rendre ezen országok mögé sorolják hazánkat a szakértők, abban a témában, hogy hol-mennyire erősödik a "rasszizmus". Meg kell mondjam, hogy a hatalom elvesztésétől (és az utóbbi pár éves rombolásaik miatti felelősségre vonástól) rettegő posztkommunisták és cselédek csak szeretnék, ha ilyesféle riogatással meghülyíthetnék az Istenadtát, de nagyon úgy tűnik, hogy nem fog összejönni nekik ez a "tematizáló hadművelet", csak még jobban elriasztják maguktól a polgárokat. :)

"Jellemző, h morvaikriszta egyből azzal kezdi, h nem fizetjük vissza a kölcsönöket"

Egyrészről nem azt említik, hogy "nem fizetjük vissza", hanem hogy tárgyalásokat kell kezdeményezni a visszafizetésről, mivel a különböző kamatokkal, pénzügyi spekulációkkal "feltupírozott" államadósságunk egy részét már egészen biztosan visszafizettük, tehát tisztába kellene tenni, hogy mennyi az annyi (ráadásul talán itt lenne az ideje Kádáréktól örökölt államadósságunkat ráverni az MSZP-re, mint ahogyan ugye a "fasiszta" csehek és lengyelek is megtették ezt a kommunisták által rájuk hagyott adóssággal). Másrészről pedig ebben a formában igaza van Morvainak.

"Pont egy ilyenre van szükség ahhoz, hogy Albániát csináljon az országból."

Nem tudom mennyire figyeled a híreket, Magyarország gazdasági mutatóinak alakulását, de ezt megtették elvtársaid az elmúlt években, még csak segítségre sem volt szükségük. :)

freehckr 2009.05.24. 12:47:21

@ibusibus:
"Mára eljutottunk odáig, hogy gyanakvást látok a szemekben"

Egyébként én jó pár éve már csak külföldieknek, vagy más EU tagállamokban élő magyaroknak dolgozok, és érdekes módon ők nem igazolják vissza egyes hazai balfékek manapság hangoztatott állításait, hogy az EU-ban romlana a megítélésünk. Sőt, a magyar munkaerőt, "szürkeállományt" mindenhol elismerik, dolgos, becsületes polgároknak ismernek minket (főleg a németek vannak oda precizitásunkért és a határidőket illetően a szavahihetőségünkért... tapasztalat:). Akik figyelik más EU tagállamokban a híreket, azok természetesen tudnak arról, hogy jelenleg Magyarországot az egykori pártállami apparatcsikok irányítják, de ahol nem volt évtizedeken keresztül tartó "kommunista terror", ott tulajdonképpen nem tudnak mit kezdeni ezzel az infóval. Egy dolog közös azokban a külföldiekben akik némiképp tájékozottabbak az átlag EU-s polgároknál, mindig megkérdezik, hogy "még mindig a hazudós a miniszterelnök"? :) Na, a "balliberálisok" jól megcsinálták ezt az "országimázst". :)

6.Lenin 2009.05.24. 13:01:50

sün!malac69-nek már csak 14-et kell aludni

Este hiányoltad az érdemi vitát.
Végig olvastam a hozzászólásokat.
Itt?Érdemi vita?

Én nyertem!

Az ilyen oldalak arra jók,kinyomják a drukkerek,ami nyomja őket,aztán megkönnyebbűlnek.
Egészségükre.

eroica · http://fideszfigyelo.blog.hu 2009.05.24. 15:07:18

@6.Lenin: Előzőleg ezt írtad: "aki meg álmos,elmegy aludni.

Még álmomban is a Fideszre szavazok! "
Most meg ezt:

"Este hiányoltad az érdemi vitát.
Végig olvastam a hozzászólásokat.
Itt?Érdemi vita?

Én nyertem!

Az ilyen oldalak arra jók,kinyomják a drukkerek,ami nyomja őket,aztán megkönnyebbűlnek.
Egészségükre. "


6.Lenin, ezt most leheletfinom önkritikának is kell venni? :-)

6.Lenin 2009.05.24. 17:45:14

@eroica:

Nem.
Szerintem,sajnos,nem arról szól ez az egész blogozás,hogy mindenféle nick nevek alatt,érdemi,értelmes dolgokról diskuráljunk.
Szerintem,meg malacka69 szerint is,ez a blog se ebből a célból íródott.Természetesen vannak kivételek is.

Természetesen,mivel a legtöbb hsz faszság,én is igyekszem igazodni a trendhez és kiélem azt a rossz tulajdonságomat,hogy szeretem piszkálni azt,aki megérdemli.
Engem is megnyugtat ,jobb,mintha árpádsávossal rohangálnék a Kossuth téren,meg olcsóbb is.

Azért van 1 komolyabb része is.Szeretném megismerni, Te miért látod másként ugyanazt .Ennek is egyik lehetséges módja,piszkálni a másikat.

Nem itélek el senkit,mert másként gondolkodik,csak szeretném megérteni,hátha én tévedek.

Olyesmi viszont még sohasem fordúlt elő velem,hogy tévednék.

6.Lenin 2009.05.24. 17:52:18

@eroica:

javítok:

Nem,vagyis igen,vagy, mit tudom én,lehet,talán,lehet mégis igazad van,bár ezt kétlem.Sőt.

eroica · http://fideszfigyelo.blog.hu 2009.05.24. 20:05:13

@6.Lenin: Nem ironizálva, hanem komolyan mondom, hogy jófej vagy, a gondom az volt, hogy itt most te sem tettél hozzá ahhoz, hogy a blogbejegyzés kapcsán értelmesebb vita legyen, közben pedig ezt erősen felróttad.

Egyébként szerintem kifejezetten vannak olyan blogbejegyzéseink, amin lehet(ne) értelmesen vitatkozni. A Hont András interjú is ilyen (láthattad, hogy ez még ennek a posztnak a végére is ki lett reklámozva, hogy a röhögnivaló mellett komolyabb is legyen). Jó volt, hogy ott hozzászóltál (más kérdés, hogy nem értek egyet). Szóval az "érdemi vitánál" is szívesen vagy látva, hiszen egy vitát a résztvevői tesznek érdemivé. :-)


süti beállítások módosítása