Hírek és kommentárjaink

Goldenblog-díj

goldenblog_szeles_1.png

Csatlakozz a Facebook-on

Utolsó kommentek

Hírmátrix

Viszlát Viktor!

2014.02.22. 22:20 - eroica

Megbukott az ukrán elnök, aki az Európától elfordulva, az orosz ajánlatot fogadta el. Viktor Janukovics példája tanulságos lehet Orbán számára is. Hiába tűntek fásultnak az ukránok, hiába volt megosztott az ellenzék, hiába a tűnt stabilnak a rezsim. Ennél a látványos köpönyegforgatásnál betelt a pohár. Az ukrán nép nem akart Putyin Oroszországának gyarmata lenni.

Viktor_Janukovics_bukott_ukran_elnok_Orban_Viktor_magyar_kormanyfo_kulpolitika_diplomacia_labda_foc_mez_futball_labdarugas.jpgViktor Janukovics és Orbán Viktor

Nálunk is stabilnak látszik a rezsim. Még a paksi mutyi sem váltott ki látványos indulatokat, amely orosz energia-függőségbe sodorja Magyarországot. De sok választó érezheti: nem bízhat tovább Orbánban.


2008-ban Orbán a "nép elleni puccsnak" nevezte, hogy a kormány előzetes vita nélkül kötött energetikai megállapodást az oroszokkal. (Később a Wikileaks-ből kiderült: Orbán jónak tartotta a megállapodást, csak politizált az üggyel)

Valóban nehéz megbízni egy kormányzatban, amely puccsszerűen dönt egy óriási beruházásról. Nem lehet indokot találni, miért kell idő előtt elköteleződni az orosz technológia mellett. Úgy, hogy még a termelt áram árába is beleszólhatnak. Leginkább az orosz függőség aggasztó, amikor Oroszország  egyre kevésbé demokratikus, és a hatalmi ambícióit jól ismerjük. (25 éve még Orbán is jól tudta ezt, amikor az emlékezetes beszédét tartotta.)

Ezek nem hangzanak jól a választók számára. Különösen, hogy a Fidesz össze-vissza hazudozik az ügyben.


Lázár János 2010-ben veszélyesnek nevezte az orosz energiafüggést. Közölte: Oroszországhoz való viszony értékválasztást is jelent: a közeledés a demokrácia, a szabadság feladását jelenti

Nem tudhatjuk, hogy a magyar választóknál is betelt-e a pohár, de volt már erre példa. 2002-ben épp Orbánékról derült ki a szavazófülkében, hogy nem szeretik őket: talán a gátlástalan nyomulásukat, talán azt, hogy arról beszéltek: "az Európai Unión kívül is van élet". Pedig 2002-ben még szépen növekedett a gazdaság, most pedig azt akarják eladni sikerként, hogy a gazdaság elérte a három évvel ezelőtti szintet. (A 2002-es választás másra is példa lehet: akkor a kormánybarát szélsőjobboldali párt kiesett a parlamentből. A paksi paktumhoz is lelkesen asszisztáló Jobbikról is sokan beláthatják, hogy nem jelent igazi alternatívát, így meggyengülhet.)

alkotmany_utca_paks_nepszavazas_tuntetes_Osszefogas_demokratikus_ellenzek_DK_Egyutt_PM_MSZP_Liberalisok_kozos_demontracio.pngA paksi mutyi nem mozgatott meg a kijevihez hasonló tömegeket (bár a magyar baloldalnak a választási győzelmei előtt sem voltak hatalmas tömegtüntetései)

Az április 6-i választás korántsem tűnik annyira lefutottnak, mint azt a központból irányított, milliárdokkal megtámogatott Nézőpont és Századvég "közvélemény-kutatásai" mutatják. Sokkal több választó titkolhatja a véleményét, mint 2002-ben, ami a tisztességes közvélemény-kutatásokat is nagyon félreviheti. Az elmúlt másfél évben pedig az időközi választások is rendre mást mutattak, mint a közvélemény-kutatások. Jobban szerepelt az ellenzék, amelyik végül össze is tudott fogni.

Egy rossz irányba tartó rezsimet sokkal könnyebb a szavazófülkében megállítani, mint az utcán. Az ukrán Viktor után talán a stadionépítő Viktornak is búcsút mondhatunk április 6-án.

Ha tetszik a poszt, csatlakozz a Fideszfigyelő oldalához a Facebook-on.

Ha tetszett a poszt, csatlakozz a Fideszfigyelő-csoportjához a Facebook-on.

187 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://fideszfigyelo.blog.hu/api/trackback/id/tr765827472

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

maxval a gondolkodó birca · http://maxval.co.nr 2014.02.22. 23:24:05

Örültök a helyi Jobbik győzelmének Kijevben?

eroica · http://fideszfigyelo.blog.hu 2014.02.23. 00:41:12

@maxval a gondolkodó birca: Számos demokrata és hazafi áldozta az életét Kijevben. Lehet, hogy volt köztük, akit így minősíthetsz, de így általánosítani ostoba és méltánytalan dolog. Így nincs értelme kommentelned.
Tanulságos lenne megnézned a lelőtt tüntetők portréit: nagy többségük konszolidált ember, aki évtizedeket élhetett volna békében embertársaival. Néhány portré:
www.facebook.com/mariia.semenchenko/media_set?set=a.730333530334940.1073741828.100000748980596&type=1

toportyánzsóti 2014.02.23. 08:29:10

@maxval a gondolkodó birca: Nézegess tovább képeket,az a te szinted kérődző.

toportyánzsóti 2014.02.23. 08:35:50

Moszkovitya évek óta tudja bukni fog,azért lopnak földet,trafikot,takarékot,paksi atomot.8 év ellenzék megterhelte a zsebét kitartóinak,úgy hogy azt hitték nyernek és nem spájzoltak eleget.Ép elme nem csinálna választás előtt 2 hónappal moszkovitya hazaárulót magából,ha négyötödös nyerésre állna?!Kijevi események gyors halált jósolnak a magyar putyinpincsinek és offshorkkjainak.

Nagy Zsolt E. · http://osszefosas.tumblr.com/ 2014.02.23. 10:41:27

Jah,majd az 1%os libás vagy az elmebeteg gyurcsótány váltja le? :D Esetleg Szarházy-Köteles Ati ? :DDD

Alzheimer Fauna · http://fauna.ingyenblog.hu/ 2014.02.23. 10:47:04

Winston Churchill szavai a ner-kormányról:

„Soha még a rendszerváltoztatás utáni történelemben nem okoztak ilyen sokaknak ilyen sok kárt ilyen kevesek.”

"dinamikus műfordítás": Fauna

Nagy Zsolt E. · http://osszefosas.tumblr.com/ 2014.02.23. 10:50:23

@toportyánzsóti: Ukrajnában a helyi jobbik(még szélsőjobberebb) nyert épp.Persze az atv csak orbáozni fog :D

Kijevi városháza az elfoglalás után : imgur.com/AKznuKN

imgur.com/znA5PVx
imgur.com/xUwgihN

Vitéz.László 2014.02.23. 11:02:04

mafia

stadionokban lógatva végzik...

a szavazáson leváltani nem lehet
akkor is itt foglya mérgezni a levegőt

Netuddki. 2014.02.23. 11:04:17

@Nagy Zsolt E.: "Jah,majd az 1%os libás vagy az elmebeteg gyurcsótány váltja le? :D Esetleg Szarházy-Köteles Ati ? :DDD"

Inkább ezek mint a vajdád! Mellesleg ezeket majdan könnyebb lesz elzavarni mint a saját diktatúráját építgető orbánt...

Lovag Mihály 2014.02.23. 11:07:56

@kovi1970: na igen! ez tipikus baloldali demokrácia, 1%-os szar puccsal dönti meg a többség által választott kormányt. azért így a választások felé közeledve csak kibújik a szög a zsákból.

kigyurt álat 2014.02.23. 11:11:23

Jó, és kire fogtok szavazni? :)
Ugyanaz van, mint 4 éve, amikor a balosok panaszkodtak, hogy nincs kire. Az összes baloldali politikus ugyanaz, mint akkor, egytől egyik hiteltelenek, talán az LMP a kivétel. Az egyetlen esélyetek, hogy az adócsalóknak és a segélyezetteknek most valamivel szarabbul megy, és a baloldal ennek a két csoportnak kedvez, persze nyíltan ezt vallják be.

Egyébként látszik, hogy a Fidesz jó helyen van, mert egyszerre kommunistázzátok és fasisztázzátok őket, ebből egyértelmű, hogy ők vannak középen.

mizie 2014.02.23. 11:13:56

@Nagy Zsolt E.: @maxval a gondolkodó birca: Ha egy picit is utánaolvasnátok nem írnátok ilyen ostobaságot. Igen a felkelők között van egy kis náci csoport és van egy nagyobb nacionalista, de a legtöbb közel sem az. Az egész forradalomnak van egy nacionalista vetülete, de ez sokkal inkább az orosz függés ellen irányul és egyre inkább úgy tűnik, hogy a túlnyomó többség az EU-ban látja Ukrajna jövőjét.

Ehhez képest a mi miniszterelnökünk az oroszok felé halmoz tartozásokat, amit majd a mi adónkból fogunk fizetni, de a megállapodás részleteit és az orosz "elvárásokat" még véletlenül sem köti az orrunkra, mert szerinte semmi közünk ahhoz, hogy mire megy el a befizetett pénzünk...

Húsleves 2014.02.23. 11:21:18

@Nagy Zsolt E.:
Az első plakáton az ürge nem a Dalai Láma?

nandras01 2014.02.23. 11:33:45

@maxval a gondolkodó birca:
általában nem, de időnként tényleg igen nagy fasz tudsz lenni, kedves birca...

midnight coder 2014.02.23. 11:34:09

Kedves jó orosz energiafüggetlenségért harcoló jóelvtrsaim! Akik anno lelkesen hívtátok be a megszálló szovjet hadsereget csak hogy visszakerüljetek a hatalomba... Szóval, most honnan a fenéből is szerzi be az ország az energiát ? Ja, hogy az oroszoktól... És szerintetek, ha az oroszok elzárnák a gáz és olajcsapot, kb. mennyi ideig lennének meg energia nélkül ? Egy hónapig ? És a jó EU adna nekünk energiát ? Lószart mama!

Na, ennyit a nagy energiafüggetlenségről. Ami persze az ukránokra fokozottan igaz.

anyahajókabinajtóhajtogató 2014.02.23. 11:41:11

Jó gondolatok. nem hőzöngeni kell hanem el kell menni szavazni és le kell váltani a gyalázatos diktátor orbán viktort! Ennyi és nem több. Győzni fog az összefogás!

♔bаtyu♔ 2014.02.23. 11:45:23

Ez jó, az egész ukrán balhéból az jön le a ballibsiknek, hogy Orbán. Ami különösen annak fényében gáz, hogy a bukott ukrán elnök alteregója a vagyonosodás szempontjából is Gyurcsány.

Persze, menjetek el és váltsátok le a patás Orbánt. Demokrácia van, megtehetitek.

tobeor 2014.02.23. 11:48:36

Annyival egészítem ki a posztot, hogy Orbán - alias MoszkoVitya - nem csak 25 éve tudta, hogy milyen hatalmi céljai vannak Oroszországnak (velünk, magyarokkal is), és hogy hazaárulással ér fel a ruszkikat beengedni a spájzba. Nagyon jól tudta ezt még 7 éve is, 2007-ben:

"A szovjetek birodalma a múlté. Eltűnt, de nem enyészett el nyomtalanul. Helyén ma egy életerős, újratatarozott keleti hatalom emelkedik fel. Izmosodik, terjeszkedik, újraéleszti és pártfogolja egykori híveit, Ukrajnától Közép-Európán át a Balkánig.

A világ lassan ráébred, hogy a történelmi kihívást nem a kommunizmus előtti veszélyes eszmék újjáéledése jelenti, mert azok gyökerei alól a történelmi változások már kimosták a talajt. A nyugati világ számára a történelmi kihívást a keleti új rend gyarapodó erői jelentik, melynek leheletét, jelenlétét, kisugárzását már a bőrünkön érezhetjük."

Mindenki eldöntheti, hogy hogyan értékeli Orbán pálfordulását, újsütetű oroszbarátságát.
Mindenki eldöntheti, hogy fideszesként vagy magyarként értékeli az orosz befolyás növelését a magyar érdek kárára.

dr kíváncsivagyok 2014.02.23. 11:48:39

Láttátok ? Janukovics CSAK AZ EGYIK VILLÁJÁBA 9.5 MILLIÁRD ft - ért vett CSILLÁROKAT ?!?!
Eszem megáll...
Kinek csillár,...kinek stadion...
A politika által LÁTVÁNYOSAN meggazdagodott SEGGNYALÓK ugye nálunk is felelosségre lesznek vonva ?????????????
Mészáros úr,...fér -e zabszem a seggébe ????????

dr kíváncsivagyok 2014.02.23. 11:50:03

@♔bаtyu♔:
"Persze, menjetek el és váltsátok le a patás Orbánt. Demokrácia van, megtehetitek. "

Megtesszuk !
Utána meg jon a politikai meggazdagodottak számonkérése !

űrszelvény (törölt) 2014.02.23. 11:50:26

@anyahajókabinajtóhajtogató: "Ennyi és nem több."
És az ominózus X helyét rögzítő kamerák hada meg a megfélemlített emberek százmilliói az már smafu? :O

♔bаtyu♔ 2014.02.23. 11:51:13

@mizie: Az egész írásod egy koncepciós baromság, hogy Orbánozhass.

Először is honnan tudod mi zajlik pontosan Ukrajnában, az Index eleve koncepció mentén ír.

Másrészt Orbánék felvesznek egy hitelt, amiért kibővítik Paksot. Mennyivel rosszabb ez, mint ugyanekkora IMF hitelt felvenni, de 4 év alatt visszafizetni?
Vagy annál a szocialista tervnél, hogy a franciák a felújításért cserében 50%-os tulajdonrészt kapnak és elhiheteted, nem maradt volna ki itt sem az a záradék, hogy X% haszon mindenkor garantált.

űrszelvény (törölt) 2014.02.23. 11:52:14

@dr kíváncsivagyok: "Utána meg jon a politikai meggazdagodottak számonkérése ! "

Nem mintha történt volna bármi érdeme dolog ezt illetően 2010 után, de még az a minimális számonkérés is a koncepciós perek kategóriájában küzdött nálatok :)

♔bаtyu♔ 2014.02.23. 11:52:46

@dr kíváncsivagyok: Gondolom, Gyurcsány irányítja:)))

greatwideopen · http://baconakbisztro.blog.hu 2014.02.23. 11:55:09

@midnight coder: Talán ettől az orosz- és atomellenes hecckampánytól azt remélik egyesek (beleértve az indexeseket), amit anno a 23 millió románozástól reméltek.
Ezzel az orosz-magyar atomegyezménnyel nem az a probléma, hogy fokozza az oroszoktól való függést, vagy az, hogy az orosz építik az erőművet, hiszen ebben ők a legjobbak. Ez olyan mint a 4-es metro, amikor demszky pajtás nem engedte, hogy az oroszok építsék meg az államadósság fejébe. Helyette építettek egy gagyi metrót kib..tt. drágán, ami jelen formájában a párhuzamos buszjáratok többségét sem tudja kiváltani.
Az atomegyezménnyel egy a baj: mutyiban kötötték meg, s még az orszgy képviselők sem tudták mire szavaztak.

dr kíváncsivagyok 2014.02.23. 11:57:25

@♔bаtyu♔:
"Ez jó, az egész ukrán balhéból az jön le a ballibsiknek, hogy Orbán. "

Vajon miért ?
Vajon miért szerepel egyre tobb hasonlatban Hitlerrel említve gy lapon ?
Ami ugyan kicsit túlzás,...de Hitles is demokratikusan kezdte...

Szűtté mamá? Szűjjé! 2014.02.23. 11:58:02

@maxval a gondolkodó birca: @Nagy Zsolt E.: @Lovag Mihály: @♔bаtyu♔:

Hiába nyomjátok az ökörségeiteket, semmit nem értek el vele. Ettől egyetlen egyel sem lesz több szavazója Viktornak.

maxval a gondolkodó birca · http://maxval.co.nr 2014.02.23. 11:59:23

@Rezsicsökkentő Hapcibenő:

Mi köze az egésznek a magyarországi választásokhoz? Semmi.

♔bаtyu♔ 2014.02.23. 12:00:04

@greatwideopen: Valahol ez érthető.

Mivel jöjjenek a ballibsik? Gazdaság? Tragédia. Közbiztonság? Még nagyobb tragédia.

Marad Paks még azon az áron is, hogy hülyén veszi ki magát amikor ballibsi kommunistáz.

Ráadásul ez a pakshoz kötődő balliberális korrupció miatt sem annyira szerencsés.

Lovag Mihály 2014.02.23. 12:00:15

@Rezsicsökkentő Hapcibenő: 2014.02.23. 11:58:02

lehet, viszont tőletek lett, nem is eggyel több.

dr kíváncsivagyok 2014.02.23. 12:00:21

@űrszelvény:
"Nem mintha történt volna bármi érdeme dolog ezt illetően 2010 után, de még az a minimális számonkérés is a koncepciós perek kategóriájában küzdött nálatok :) "

2010 óta volt olyan csodálatos meggazdagodás, mint a gázos-Mészárosé ???
Meg a gázmutyivan és a Kozgéppel fémjelzett ISMERETLEN fidesz-kozeli politikusok strómanokon keresztul ????

dr kíváncsivagyok 2014.02.23. 12:01:19

@♔bаtyu♔:
"Gondolom, Gyurcsány irányítja:))) "
Vajon miért féltek ennyire Gyurcsanytól ??
Fóbiátok van ?

dr kíváncsivagyok 2014.02.23. 12:02:34

@♔bаtyu♔:
"Először is honnan tudod mi zajlik pontosan Ukrajnában, az Index eleve koncepció mentén ír. "

Ja,....a fotók , meg a videók meg fotoshop,..mi ???
Kretén...

♔bаtyu♔ 2014.02.23. 12:02:40

@Rezsicsökkentő Hapcibenő: MIért, téged fizetnek?

Engem nem fizetnek, leírom a véleményemet, ennyi. Egyébként is, miért kellene nekem meggyőzni a szavazókat? Ha a mutatók nem győzik meg őket, szavazzanak Gyurcsányékra és kész.

♔bаtyu♔ 2014.02.23. 12:04:11

@dr kíváncsivagyok: Nem kellene úgy csinálnod mintha nem tudnád, hogy azért említettem Gyurcsányt mert pontosan ugyanolyan gyanús módon gazdagodott meg mint Janukovics.

Apró oligarchia.

dr kíváncsivagyok 2014.02.23. 12:04:19

@kigyurt álat:

"Egyébként látszik, hogy a Fidesz jó helyen van, mert egyszerre kommunistázzátok és fasisztázzátok őket, ebből egyértelmű, hogy ők vannak középen. 2

Akkor , te barom ,..eloszor mártsd forró vízve,...majd jeges vízbe a faszod...
De lehet fordítva is...

űrszelvény (törölt) 2014.02.23. 12:04:43

@dr kíváncsivagyok: Tényleg nem érzed cikinek, hogy a kedvenceid esetében egyből koncepciós pert és leszámolást kiáltasz, míg a neked nem tetszőknél a bírósággal kimondatnád a bűnösséget ("Elnézést Virág et. ez az ítélet..."), és börtönbe küldenéd? :)

dr kíváncsivagyok 2014.02.23. 12:05:16

@♔bаtyu♔:
"azért említettem Gyurcsányt mert pontosan ugyanolyan gyanús módon gazdagodott meg mint Janukovics. "

Hahóóóó...Orvbán -klán ?!

♔bаtyu♔ 2014.02.23. 12:05:19

@dr kíváncsivagyok: Anyádat kreténezd te ostoba. Minden szart csontig benyalsz amit az index az orcádba tol és még a z arcod is nagy.

űrszelvény (törölt) 2014.02.23. 12:07:24

@dr kíváncsivagyok: "Akkor , te barom ,..eloszor mártsd forró vízve,...majd jeges vízbe a faszod...
De lehet fordítva is... "
Ti momentán ugyanarra a pohár vízre mondjátok hol azt, hogy forró és azt, hogy hideg.

A hasonlat egyébként kiemelkedően magas intelligenciára enged következtetni :)

♔bаtyu♔ 2014.02.23. 12:07:41

@űrszelvény: Az a jó, hogy tele van ilyen ostobákkal a ballibsi oldal, mint az a dr. kiváncsi vagyok.

Elég indok Orbánra szavazni ahhoz, hogy ezt az ostoba ballibsit olvassa az ember.

christophe 2014.02.23. 12:10:10

Kelet,vagy nyugat àprilis 6-àn eldonthetitek....

dr kíváncsivagyok 2014.02.23. 12:13:18

@űrszelvény:
"Tényleg nem érzed cikinek, hogy a kedvenceid esetében egyből koncepciós pert és leszámolást kiáltasz"

Te kocsog, 5 éve "vizsgáljátok" a baloldal embereit , olyan hátszéllel , mint Polt elvtárs....Gyurcsányt is !
Mészárost ki vizsgálta ???
Orvbánt ki vizsgálta ???
A Kozgépes mutyikat ki vizsgálta ???

♔bаtyu♔ 2014.02.23. 12:13:30

@christophe: Gondolom, a volt kommunisták a kiárusító liberálisokkal a nyugat. Nem csak Aushwitz gáz, de Recsk és 56 is. (Még ha neked nem is)

Köszi, Magyarországra szavazunk.

dr kíváncsivagyok 2014.02.23. 12:14:27

@♔bаtyu♔: Barnanyelvu kretén fasszopó fideszgyík vagy,..de ezt te tudod !

dr kíváncsivagyok 2014.02.23. 12:15:46

@űrszelvény:
"A hasonlat egyébként kiemelkedően magas intelligenciára enged következtetni :)

Vizuális típus vagyok...

christophe 2014.02.23. 12:19:57

@♔bаtyu♔: el kell keseritselek,Magyarorszàg nem onellàto,nagyban fugg a lète jelenleg,a csunya EU-tol.De lehet Oroszorszàg,Iràn,Kina felè is nyitni.2014-t irunk csak ugy tàjèkoztatàsul...

Moin Moin 2014.02.23. 12:23:46

"Sokkal több választó titkolhatja a véleményét, mint 2002-ben, ami a tisztességes közvélemény-kutatásokat is nagyon félreviheti." - Ezt a szöveget kizárólag később a választáson nagyot bukó pártoktól-politikusoktól lehet hallani. Aki előjött ezzel az "alulmérnek minket!"-szöveggel, sohasem nyert választást.

Egyébként 2002-ben sem azért győzött a várakozásokkal és közvélemény-kutatásokkal szemben néhány tízezer szavazattal az MSZP-SZDSZ, mert "sokan titkolták a véleményüket", hanem azért, mert...:-)

christophe 2014.02.23. 12:24:18

@♔bаtyu♔: A màsik k@vàra nem ismersz,nem tudhatod mit gondolok,Recskrol,56-rol,Don kanyarrol stb.A kommunizmus,a fasizmus rèmtetteit egyarànt elitèlem,akkor is,ha ezzel esetleg zavart okozok a fejedben...

Tapossuk A Szabadságjogokat 2014.02.23. 12:25:53

@Rezsicsökkentő Hapcibenő:
Hiába nyomjátok az ökörségeiteket, semmit nem értek el vele. Ettől egyetlen egyel sem lesz több szavazója az Összefosásnak.

Parajpuding 2014.02.23. 12:27:51

Esélyes, hogy demokratikus választásokkal nem lehet leváltani Orbánt, tehát esélyes, hogy ugyanúgy végzi, mint Janukovics.

Lovag Mihály 2014.02.23. 12:28:39

@dr kíváncsivagyok: 2014.02.23. 12:13:18

Keller László, feljelentésügyi államtitkár (8 éve volt rá)

hadri 2014.02.23. 12:41:13

Annyira jó olvasni a sok kommentet. Tele objektív, elfogulatlan és racionális érvvel.
A fenti két videót látta valaki?
Esetleg megmagyarázná nekem valaki, hogy miről szól?

mojszipupi 2014.02.23. 12:42:22

"Másrészt Janukovics hatalmának Achilles-sarkát az oligarchák és az ő pénzük jelentik. Akármennyit is lopnak, a pénzt nem tudják otthon tartani. Kellenek nekik a bankjaink, ingatlanjaink, tőzsdéink és jogászaink, hogy eldugják és tisztára mossák vagyonukat. És ez Bécsben, New Yorkban és Londonban történik."

Április 6.-án arról döntünk hogy Ukrajnához hasonló végső stádiumba lökjük e az országot és elmegyünk e a végsőkig, mikorra már a maximálisan kizsigerelt népnek semmi más nem marad csak a forradalom.

Szűtté mamá? Szűjjé! 2014.02.23. 12:43:11

@♔bаtyu♔: Batyu, most komolyan. Észreveszed Gyurcsány gazdagodását, de nem veszed észre Orbánét?

Lovag Mihály 2014.02.23. 12:43:55

tessék retkes ballibsik, lehet örvendezni: "Érvénytelenítette a parlament a 2012-ben elfogadott nyelvtörvényt, amely lehetővé tette, hogy a kisebbségek nyelvei regionális szinten hivatalossá váljanak azokon a helyeken, ahol az adott kisebbség aránya eléri a tíz százalékot. Ez elsősorban az oroszajkúaknak kedvezett, de ennek nyomán Beregszászon is hivatalossá vált a magyar nyelv."

sírjatok 2014.02.23. 12:44:42

@dr kíváncsivagyok: viszont ettől nem lesz helyes...

a helyes hasonlat: a faszodat egy pohár vízbe dugdosva időnként azt kiabálod, hogy forró, időnként meg azt, hogy jeges.

sírjatok 2014.02.23. 12:46:11

@hadri: egy ilyen blogon naivitás elfogulatlanságot várni szerintem :) Csak ha már a címét meg a korábbi posztokat megnézed.

states1 2014.02.23. 12:46:27

Ja, álmodik a nyomor. Pont annyi esélyetek van Orbánt leváltani, mint Simon Gábornak, hogy újra éhségmenetet vezessen...

Mária 2014.02.23. 12:47:02

"Egy rossz irányba tartó rezsimet sokkal könnyebb a szavazófülkében megállítani, mint az utcán. "

1. 2010-ben egy rossz irányba tartó rezsimet váltott le az ország.

2. Utána rájött, hogy az új rezsim is rossz irányba halad.

Szerinted akkor most vissza kellene hozni az 1. számú rosszat, hogy leváltsuk vele a 2. számú rosszat?

ursus artos 2014.02.23. 12:48:14

"látványos indulatokat, amely orosz energia-függőségbe sodorja Magyarországot."
Tehát, ha van egy saját tulajdonú atomerőműved, az miért növeli az orosz energia-függőséget?
Az permanens mutyizás, orbánozás 2014-re elfáradt.
Lapozzunk.

Mária 2014.02.23. 12:53:44

@maxval a gondolkodó birca:

"Mi köze az egésznek a magyarországi választásokhoz? Semmi."

Én simán el tudom képzelni az egyre agresszívabb baloldalról, hogy az elbukott választás után megpróbálkoznak ezzel-azzal.

Húsleves 2014.02.23. 12:54:14

@Mária:
Na, ebben most nagyon egyetértünk.
Nálunk Orwell Állatfarmja nem egyszeri előadás, hanem folytatásos szappanopera.

♔bаtyu♔ 2014.02.23. 12:57:05

@christophe: Most hogy jön ez ide? Gondolod, hogy a függésre az a jó válasz, hogy eladom, kiárusítom, mert a realitások? Ami nyilván marhaság, az EU mint szellemi közösség teljesen különbözik pld. a kemény osztrák üzleti érdekektől. Az nem nyugat, hanem egy kőkemény üzleti érdek. Ahogy Paks kapcsán Putyin sem kelet, hanem egy kőkemény üzleti érdek. Nem azért adja a hitelt, hogy függővé tegyen bennünket, éppen akkor tenne függővé ha nem adna Paksra hitelt, hanem egy atomerőmű felújítása jó üzlet.

Egy értelmes indokot nem hallottam pld. arról, miért volt jó eladni a MÁV Cargót, amit Orbánék azóta sem tudnak visszavásárolni.

mikka 2014.02.23. 12:57:05

Az ország jó irányba halad. A jó irány alatt azt értem hogy nem akarok Egyesült Európai Államokban élni, nem akarom hogy egy hangos kisebbség, legyen az a meleg vagy a liberális közösség zsarolja a többséget. Nem akarok csaló, hazug, megújulni nem képes szocialista kormányzatot. Nem akarok profitorientált közmű szolgáltatókat. Nem akarom hogy a tolvaj , hazug, Bajnai-Kóka féle,köztörvényes, fehérgalléros bűnözők parlamentben üljenek. És még sorolhatnám :) A többség sem akarja a fent leírtakat, így az fog történni amit a többség akar. Vagyis egy konzervatív, jobboldali választási győzelem következik :) Ti meg, mentek a levesbe..

DarthVader 2014.02.23. 12:57:35

Viktornak (mármint Orbánnak) erősen csökken a potenciálja. Mubarak bukásához elég volt Orbán látogatása után néhány hét, Janukovics bukásához majd két év kellett, de meglett. Akivel Orbán vagy kesztyűbábjainak valamelyike elmúltnégyévben találkozott, azoknak nagyrésze csúnya véget ért, megbukott és/vagy meghalt, . Felkészül Merkel, Cameron, Putyin? :)

kézműves étcsokimikulás 2014.02.23. 12:59:54

azert nem egeszen ertem ezeket a folyamatos koponyegforgato ballibsi kijelenteseket...
2002 elott a demokracia diadala volt az utcai poltizalas,mad209gyesi pubi rohangalt is a benzinkutas kabatkajaban fel s ala...
2002 utan jott az uj direktiva,a politika a parlamentben kell,hogy eldoljon,ami az utcan van az csak hiszteria,"majd megunjak es hazamennek",elkezdodik butapest "muveleti terulette"nyilvanitasa,minden rendezveny betiltasa...
2006ban gyurcsotany hazudik,az igazsagbeszed,majd jon a csocselekezes,hugyosforradalmarozas...
2010ben a ketharmados komcsi vereseg is tulajdonkepp gyozelem a balliberaltaknak,mert a tobbseg otthon maradt,ugye...
aztan elindul ujra az utcai musorszoras ,az megint nagyon demokratikus,pedig rezsim van...igaz,uton-utfelen tuntetnek a mareknyi bohocharcosok,betornek a fideszhez esatobbi...
most meg az egymasra eles fegyverrel lovo ukranok a szabadsagharcosok,pedig ott lassan mar senki nem tudja,hogy ki lo kire,halalos aldozatok vannak...
az ottani nacionalistak hos harcosok,az itthoniak fasisztak...

nem konnyu ballibbantnak lenni kis hazankban...hetente kell uj es uj szoveg az agyatlansaghoz...
egybitesnek lenni jo,ugye???

Húsleves 2014.02.23. 13:01:25

Már önmagában az röhej, hogy egy blog "Fideszfigyelő"-nek nevezi magát. Hiába Janukovicsoztok, Orbánnak Janukovicshoz képest an egy óriási előnye - az, hogy ti vagytok az "alternatíva". Igen, kezetekben van a lehetőség, ha akarnátok, tehetnétek Orbán ellen. Csak annyi a dolgotok, hogy elhúztok a picsába, hogy létrejöhessen egy valódi alternatíva.

vénkujon 2014.02.23. 13:05:29

miért kell most békemenetelnem? huszonkilencedikén? szóljatok már.a lábamat alig bírom visszatartani a nagy mehetnéktő' :D

dr kíváncsivagyok 2014.02.23. 13:09:13

Ha megkérdezném, hogy melyik kormányfo hazudott a legtobbet,...melyik csinált tobbszor is segget a szájából,..melyiket választanád ? Na,..melyik lett liberális demokratából - jobboldali keresztény nemzeti-szocialista ?
Na ?

♔bаtyu♔ 2014.02.23. 13:11:17

@Mária: Erről nekem konkrét véleményem van és mindig le is írom a ballibsiknek.

Orbán csak akkor képes nyerni, ha többsége van. Látván az előzetes adatokat Orbánéknak jelentős többsége van.

Ráadásul ott van a Jobbik, kb. egymillió szavazóval.

Jól látszik, hogy a balliberális megmozdulásokon ugyanaz a párszáz pofa van, a balliberálisok társadalmilag elfogadottak, de szavazók nem igazán mozgósítható, java részük nosztalgiaszavazó, idős.

A ballibsik felvetett problémái is álproblémák, antiszemitizmus, Orbán náci és hasonló baromságok. Ezért egy átlagember a kabátját nem veszi fel.

Tegyük fel, egy kemény mag szerveződik és keménykednek. Orbánra nem azért szavaznak, mert Kádár idejében mindenkinek volt munkája, hanem azért, mert azt gondolják, le tett valamit. Ergo, Orbánékat megvédik, hiszen valójában nem Orbánékat védik, hanem saját érdekeiket.

Ezért ez a keménykedő ballibsi mag nagyon csúnyán járhat.

Érdekes, hogy bár minden ballibsi született professzor társadalmi kérdésekben, még sem értik meg, hogy a demokrácia az nem egy emberi tulajdonság, nincs olyan. hogy demokrata, van egy közmegegyezés, hogy 4 évente szabadon lehet társadalmi csoportokra szavazni. A lényeg a "szabadon" szón van. Ezért nevetséges az, amikor a ballibsik demokratázzák magukat, ugyanakkor nácizzák a Orbánékat, vagy a Jobbikot, miközben épp ők lépnék át ezt a közmegegyezést valami olyan formát keresve, amivel szabad választások nélkül is hatalomhoz jutnának.
Hiszen szabad választások révén nem képesek hatalomhoz jutni.
A nép azonban támogatja ezt a közmegegyezést, tehát akik ezt fel akarják rúgni, azok ellen fellép.

dr kíváncsivagyok 2014.02.23. 13:11:56

@mikka:

" nem akarom hogy egy hangos kisebbség, legyen az a meleg vagy a liberális közösség zsarolja a többséget."

Ja....inkább legyen hetero-náci...

dr kíváncsivagyok 2014.02.23. 13:12:53

@♔bаtyu♔:

"Ráadásul ott van a Jobbik, kb. egymillió szavazóval. "

Nono,..barnanyelvu....

christophe 2014.02.23. 13:14:23

@♔bаtyu♔: elore bocsàjtom nem vagyok kozgazdàsz,a MOl visszavàsàrlàsa se tunik jo uzletnek.A màsik az àllam a legrosszabb gazda,ez koztudott visszaèlèsek,korrupcio tàrhàza.Egyèbkènt meg ezermilliàrdok vannak adoparadicsomokban,amit,a Fidesz,MSzp,MDF,FKGP,SZDSZ prominensei kiloptak,abbol a Màv cargo-t is vissza lehetne vàsàrolni.Mondjuk egy olyan orszàgban,ahol magànnyugdijt,foldeket,dohànykoncessziot,àllami megrendelèseket lopnak,osztanak el èpeszu ember nem fektet be.

dr kíváncsivagyok 2014.02.23. 13:14:45

@♔bаtyu♔:

"Ezért ez a keménykedő ballibsi mag nagyon csúnyán járhat. "

Pl ??
Nem kap munkát a n ezetei miatt ?
Most sem kap...
Orvbán kigyomlálja a kozszférából aki nem seggnyaló barnanyelvu...

dr kíváncsivagyok 2014.02.23. 13:16:34

@christophe:

"az àllam a legrosszabb gazda,ez koztudott visszaèlèsek,korrupcio tàrhàza."

Itt van az eb alhantolva....
Ezért van Orvbánnak oly nagy kedve államosítani...
Kellenek a haveroknak a pozíciók , meg a javak...

dr kíváncsivagyok 2014.02.23. 13:18:31

@Mária:
"Én simán el tudom képzelni az egyre agresszívabb baloldalról, hogy az elbukott választás után megpróbálkoznak ezzel-azzal. "

Simán lenne okuk ra !!!
a választási torvények egyoldalúan lettek megváltoztatva !!!
Életemben eloszor én is utcára mennék !

♔bаtyu♔ 2014.02.23. 13:18:48

@dr kíváncsivagyok: Mondjuk, felhúzzák egy fára. A demokrácia fontosabb mint egy komcsi.

mikka 2014.02.23. 13:19:27

@dr kíváncsivagyok: ez nem érv és válasz, tehát csak azért legyen zsidó-liberál-meleg terror mert neked nem szimpatikus a hetero-konzervatív vonal ? :)

♔bаtyu♔ 2014.02.23. 13:19:38

@maxval a gondolkodó birca: A "demokraták" ezt azonban képtelenek elfogadni.

_most_ 2014.02.23. 13:19:43

@Mária: jaj, Mária, ostobaságod határtalan, értem én hogy megsértődtél a baloldalra mert meg akartak szabadulni imádott Gyurcsányodtól, de azért maradjunk a realitások talaján, márpedig tény,hogy eddig csak a fidesz által elbukott választás után voltak agresszív utcai tüntetések, az agresszió a fidesz és a hívei eszköze, szóval inkább akkor aggódj, ha a fidesz elbukja a választást, mert megint felgyújtják fél Budapestet,

dr kíváncsivagyok 2014.02.23. 13:19:56

@maxval a gondolkodó birca:
"Ha egy kisebbség nem tudja demokratkusan leváltani a többsége, annak a fő oka, hogy KEVESEBBEN vannak."

Elmondom , de te is ttudod : 2.5 millióan vagytok szarfaszú barnanyelvuek..
Ez ugye nem tobbsége a 8 millió választónak ?

♔bаtyu♔ 2014.02.23. 13:21:45

@_most_: Na most ettől jó darabig nem kell félned.

kvadrillio 2014.02.23. 13:22:03

..."ne azt figyeljék, mit mondok, hanem azt, amit teszek !"...mondta és levágott egy jó kis szösszenetet teles tele hazugságokkal, igazságokkal...Csak azt nem fejtette ki, hogy megcsinálta a több mint 4 millió létminimumon élőt, több százezer éhező gyereket, 2,5 millió munkanélkülit, magán- fizetős egészségügyét...,, ipari cég-...gyárbezárásokat..., ingatlan- és földmutyikat, az agyon ingyen/visszanemtérítendő/támogatott FRENESZÁNSZOZÓÓÓÓ felsőközéposztályt, akiknek kiosztogatott10 petákot megduplázásra, persze a saját dinasztiák gazdagítására.....
TÉLLEG ..SOKAT CSINÁLT EZ A VIKTOR-BÁCSI...FŐLEG EGY KITERJEDT RONCS-TÁRSADALMAT.......

...talán ezért is álltak sorba olyan sokan a piacon a Jobbik, a DK, a MUNKÁSPÁRT...ÉS EGYÉB STANDOK ELŐTT ALÁÍRÁSRA VÁRAKOZVA.....
...HA MÉGIS NYERNI FOG, CSAK A...A "HUMANISTA PÁRT" SEGÍTSÉGÉVEL LEHETSÉGES...... sztem...:O)

toportyánzsóti 2014.02.23. 13:22:50

@Nagy Zsolt E.: Magas neked az ATV szintje is.Maradj a szeretünkviktorsohatöbbetballibákatgyurcsányahibás mantrátoknál.Ha ebből kilépsz csak égsz.

dr kíváncsivagyok 2014.02.23. 13:23:09

"neked nem szimpatikus a hetero-konzervatív vonal"

De,...csak a hetero-náci vonal ocsmany...

♔bаtyu♔ 2014.02.23. 13:24:24

@maxval a gondolkodó birca: Ezek a ballibsik simán beszopják amit az Index nyomat nekik.

Janukovics a gaz oligarcha, Timosenkó a nemzeti hős, Orbán=Janukovics.

dr kíváncsivagyok 2014.02.23. 13:24:36

@♔bаtyu♔: Mocsodék náci-barát fideszgyíkok ,.. barnanyelvuek vagytok és két hónap múlva hogy fogtok sírni-ríni....elore rohogok rajta.

ursus artos 2014.02.23. 13:25:14

@_most_: "csak a fidesz által elbukott választás után voltak agresszív utcai tüntetések,"
pontosabban gyurcsány esküszegése után...

_most_ 2014.02.23. 13:25:17

Ukrajna azért jelzés értékű Orbánnak, ugyanis hiába szopja Putyin faszát, Putyin nem fogja megvédeni, mert Putyin csak egy bohóc, a nyugat úgy játszik vele, ahogy akar.

mikka 2014.02.23. 13:25:57

@christophe: Einstein ha a MOL nem lett volna visszavásárolva akkor ma Görögország lennénk, minthogy az egyik legnagyobb költségvetési befizető cégről beszélsz.. de hagyjuk ezt mert bonyolult neked.

1. Az ország egyetlen stratégiai fontosságú olajvállalatát nem adjuk el. ( MOL )
2. Az ország egyetlen stratégiai fontosságú vasúti ( Máv Cargo ) teherszállító cégét nem adjuk el
3. Az ország egyetlen telekommunikációs vállalatát nem adjuk el ( Matáv )
4. Az ország egyetlen nemzetközi legi kikötőjét nem adjuk el
( Ferihegy )
5. Az ország egyetlen nemzetközi légi-közlekedési társaságát nem adjuk el ( Malév )

És még lenne néhány stratégiai fontosságú vállalat és létesítmény a sorban amit a fasz szocialista és a még ostobább szdsz adott el.. Gondolkozz ember..

♔bаtyu♔ 2014.02.23. 13:26:21

@dr kíváncsivagyok: Remélem, áprilisban nem váltasz nicket. Szeretném hallani, ahogy röhögsz, te komcsi faszkalap:)

mikka 2014.02.23. 13:27:11

@_most_: te szophatod az én választói farkamat is ha akarod, mert ha úgy adódik hogy balhézni kezdenél a vereségetek miatt hát többen leszünk :)

toportyánzsóti 2014.02.23. 13:27:55

@maxval a gondolkodó birca: Kevés kérődző aggyal ez télleg így van,való világban a pénz az úr birca.Azzal lehet választást nyerni simán,berlusca receptet mé nem ismered?

kvadrillio 2014.02.23. 13:28:54

@kvadrillio: sajnos ez a parla ment, csak akkor lenne levá
ltható, HA SENKI NEM MENNE EL SAVAZNI ! :)

kézműves étcsokimikulás 2014.02.23. 13:30:14

@dr kíváncsivagyok:
kimennel az utcara bertroll???
kiengednenek a gazdaid a jokai utcai pincebol???
es addig ki nyomatna itt a marhasagokat???

zsuzsi,egyre gyengebben de agresszivebben nyomod,nezz egy kis sas kabaret,kikapcsolodaskepp...

toportyánzsóti 2014.02.23. 13:30:17

@♔bаtyu♔: Szánalmas a ballibsi chipped,ballereket balról előző moszkovitya narancsbolsika.Eléri a nyelved putinka prosztatáját.

Mária 2014.02.23. 13:31:02

@dr kíváncsivagyok:

"Életemben eloszor én is utcára mennék !"

Utcára mennél azért, hogy a Gyurcsánynak, a Bajnainak, a Mesterházynak meg a Fodornak MEGPRÓBÁLD az ölébe pottyantani a hatalmat?

brumeszkosz 2014.02.23. 13:31:48

A cigány leváltását nagyon eltévesztetted. Ezt a görényt is úgy kell majd elzavarni mint Kadhafit!!!

Ezt a patkányt biztosan nem lehet a szavazó fülkében leváltani!!!!
Zsirozva van a választási csalás!!!!

♔bаtyu♔ 2014.02.23. 13:32:30

@toportyánzsóti: Tükröt tartok az elvtárs elé. Baj?

toportyánzsóti 2014.02.23. 13:34:12

@mikka: Többen vagytok valahol de nem Magyarországon.Narancsszavazók sírnak a dühtől produkciótok megtapasztalva.Szotyiköpködőitek nyaltak fel csak 5-500 szoros pénzeket.

Dolgozónép 2014.02.23. 13:34:30

A kommentsorok hűen tükrözik az ország szellemi állapotát. Minden alkalommal, amikor a kormány a téma, a kommentelés perceken belül batyu meg doktor kíváncsi féktelen anyázásába fúlik.

♔bаtyu♔ 2014.02.23. 13:35:15

@brumeszkosz: Hogy zavarod el? A szokásos hatszáz ballibsi arccal? A fele fizetett, ő nem fogja magát kellemetlen helyzetbe hozni, egy forradalomban ugyanis nincsenek garantálva a jövedelmek. Ő elmegy, béget és megy haza ebédelni.

A maradék pedig örül ha leért a földalatti lépcsőjén.

♔bаtyu♔ 2014.02.23. 13:36:01

@Dolgozónép: Tehetek arról, hogy a csóka ezt élvezi? Mindig ő indít ezzel. Aztán jön a tükör.

Szűtté mamá? Szűjjé! 2014.02.23. 13:36:46

@♔bаtyu♔: A jobbnácok meg azt szopják be, amit az MNO nyomat nekik. Mégis mi a különbség közöttük?

toportyánzsóti 2014.02.23. 13:37:43

@Mária: Le vagy maradva pár brossúrával,jelenleg a narancsállatfarm az igazi probléma.

♔bаtyu♔ 2014.02.23. 13:38:30

@Rezsicsökkentő Hapcibenő: Bevallom, Ukrajna esetében én valójában tanácstalan vagyok. Janikovics ugyanolyan oligarcha mint Timosenkó, az előbbi mögött Putyin, a másik mögött az EU áll.

Most akkor mi van?

toportyánzsóti 2014.02.23. 13:39:29

@Dolgozónép: Fejétől büdösödik a hal,tudtad?

toportyánzsóti 2014.02.23. 13:41:59

@♔bаtyu♔: Akit a fityusz mocskol,rossz ember nem lehet.1% igazuk sem jött össze ezidáig a moszkovitya narancspubiknak.

toportyánzsóti 2014.02.23. 13:44:38

@brumeszkosz: Kipukkad nemsoká a narancslufi,hiába szervezik évek óta a kékcédulás választásokat,Baján kár volt nekik uzsorás cigóvajdát is láncszavaztatni.

maxval a gondolkodó birca · http://maxval.co.nr 2014.02.23. 13:50:24

@dr kíváncsivagyok:

Akkor ezek szerint a Fidesz elveszti a választásokat. Mi a gond ez esetben?

christophe 2014.02.23. 13:53:20

@mikka: Igazad van sokkal jobb,àllami pènzekbol pàlyàztatàs nèlkul milliàrdokat elbaszni,30èvre eladositani egy orszàgot,magànnyugdijt ellopni,foldeket baràtoknak ajàndèkozni.
Maradjunk annyiban egyik kutya,màsik eb.Nem vagyok,se Mszp,se Fidesz,se Jobbik fan.Orulok annak,hogy nincs rajtam az a teher,hogy àprilis 6-àn szavaznom kellene.
.

kosztarovics bácsi 2014.02.23. 13:54:06

Drága libsi-bibsi-bolsi barátaim! Megint nem jött be egy cikk.Ettől nem fog megbukni Orbán, és nem fog győzni az Összefosás. Bármily nagyon szeretnétek...

toportyánzsóti 2014.02.23. 13:55:56

@maxval a gondolkodó birca: Ennyire gyenge elme nem lehetsz.Fuss neki mégegyszer,aztán még párszor.

christophe 2014.02.23. 13:57:13

@brumeszkosz: ''Zsirozva van a választási csalás!!!! No ebben èn is biztos vagyok,vitya magàtol nem fog osszecsomagolni,bàr tèvednèk.

kvadrillio 2014.02.23. 13:58:08

@maxval a gondolkodó birca: DEHOGYNEM NYERI MEG ! 107 EZER AKTIVISTÁVAL ???! :)

NEKEWM CSAK EZ FÁÁÁÁÁJJJ... Bell & Sebastian 2014.01.24. 11:43:38
@Begren: Most hunyja be a szemét és egy pillanatra képzelje azt, hogy moslékzabáló, bugris magyar, azaz nem zsidó származású, éljen vidéken mondjuk, és legyen földtúró paraszt. Az asztalon köcsög, falon petróleumlámpa, sublóton gyertyák közt imakönyv meg egy kalendárium, rajta 1921.

Most nyissa ki. Mit lát? Ugyanazt. Ugye-ugye.

Szűrés ...mert igaza van !!!

csaK EL KELL MENNI VIDÉKRE.......

Szűtté mamá? Szűjjé! 2014.02.23. 13:58:57

@♔bаtyu♔: Terelés. Biznisz as usual. Nem volt világos, hogy mit kérdeztem? Ha nem akarsz rá válaszolni akkor meg ne írj semmit, te kutya.

ob.szerver 2014.02.23. 13:59:43

@mikka:

"ha a MOL nem lett volna visszavásárolva akkor ma Görögország lennénk, minthogy az egyik legnagyobb költségvetési befizető cégről beszélsz."

Ja, mert a részben külföldi tulajdonú MOL nem fizet áfát, jövedéki adót, közterheket és ezerféle más adót.

Te istenverte barom.

Sírköves Slomó 2014.02.23. 14:02:58

látom minden komcsi beletörődik lassan az elkerülhetetlenbe

kvadrillio 2014.02.23. 14:06:51

...MERT DERÉK POLITIKUS VEZETŐINK CSINÁLJÁK NEKÜNK AZ IZMUSOKAT. EGYIK NAP SZOCIALIZMUST-KOMMUN-IZMUST, MÁSIK NAP KAPITAL-IZMUST, JELEN KORBAN NIHIL-IZMUST A NÉPNEK...MERT EZ NEKIK EGY IZGALMAS ÖSSZ-NÉPI TÁRSASJÁTÉK, SAKKJÁTSZMA ! ÉS MINDIG MUTOGATNAK AZ ELŐZŐEKRE, PEDIG ABBA IS BENNE VOLTAK NYAKIG ! :o)
...és közben birkázzák a NÉP-ET, amely mindent lát, hall, érzékel...., és most már ebben SEGÍTI AZ INTERNET IS ! :).

kvadrillio 2014.02.23. 14:09:06

@Sírköves Slomó: ...dehogy törődik bele ! dehogy törődik bele !
CSAK A SPONTÁN (NEM JÓL MEGSZERVEZETT !!! :)), SPONTANEIN FORRADALOMHOZ IDŐ KELL !

BKV reszelő 2014.02.23. 14:19:13

@♔bаtyu♔: At orbán oligarchia meg nem is létezik....olyan (nemzeti) isten mög nem van! Agitálj, de ezzel szerencsére több kárt okozol a gazdinak, mint hasznot. :)

betütészta 2014.02.23. 14:31:12

Viszlát Janukovics!
Rád is ez a sors vár Viktor!

2014.02.23. 14:31:21

@Mária: "Szerinted akkor most vissza kellene hozni az 1. számú rosszat, hogy leváltsuk vele a 2. számú rosszat?"

1. Sok évvel ezelőtt valaki még rád tudott nézni, és úgy ahogy, de még rád mászott.
2. Ma senkit nem érdekelsz, senki nem akar megdugni, egyedül vergődsz és ezért marhaságokat írsz a blogokra.

Visszatérnél az első számú rosszhoz?

2014.02.23. 14:37:18

@Mária: "Utcára mennél azért, hogy a Gyurcsánynak, a Bajnainak, a Mesterházynak meg a Fodornak MEGPRÓBÁLD az ölébe pottyantani a hatalmat? "

Igen. Mi a problémád? Nem ezért vannak a választások, te ostoba?

Mária 2014.02.23. 14:42:04

@Viktor Mutyin:

Baszd meg az anyádat, idióta maszopcsicska. Máshonann pinához úgyse jutsz :)

2014.02.23. 14:42:06

@♔bаtyu♔: "Hogy zavarod el? A szokásos hatszáz ballibsi arccal?"

Nem mindegy az neked, Orbán-csicska? Ki mondta, hogy az ellenzék jelöltjei csak azok lehetnek, akik nektek megfelelnek? Retardált barom, ti szavazhattok a Putyin elvtárs jobb kezére (amelyikkel kitörli a seggét). A bal kezét már leváltotta az ukrán nép.

2014.02.23. 14:47:23

@Mária: Valahogy mindig előjön az igazi éned, amikor nem engednek nyugodtan terelni és agyat mosni, más blogokon hazudozni, és a Viktor seggét nyalni. Igazi bolsevik vagy, mint a pártod, és ez így szépen kiderült mindenki számára 2014-re. Fáj, Mária elvtársnő?

Lovag Mihály 2014.02.23. 14:58:21

@Viktor Mutyin: köszönöm te veréb, h stílusoddal hozzájárultál, h eldöntsem, h kire adjam szavazatomat 2014-ben. csak így tovább te primitív retardált csicska, hátha szerzel még támogatást a kormánynak!!

christophe 2014.02.23. 15:02:48

@Mária: ''Baszd meg az anyádat, idióta maszopcsicska. Máshonann pinához úgyse jutsz :)''gratulàlok,kimuvelt emberfo lehetsz,ne ne ajànld,nem fogom..

christophe 2014.02.23. 15:06:29

@Viktor Mutyin: ''1. Sok évvel ezelőtt valaki még rád tudott nézni, és úgy ahogy, de még rád mászott.
2. Ma senkit nem érdekelsz, senki nem akar megdugni, egyedül vergődsz és ezért marhaságokat írsz a blogokra.''
Neked is grat; olyan ''jo nèzni'' ahogy egymàst sèrtegetitek,kozben pedig a politikusok rohognek a markukba,ès szivjàk a vèreteket,az OSSZES!!!

Gyurcsány egy mocskos közokirathamisító adócsaló ! · http://www.youtube.com/watch?v=Fe_6EavXIwA 2014.02.23. 15:08:23

Idióta MSZP csicskák ismét hazudnak.

Íme az országok, akik a Roszatommal állnak szerződéses viszonyban.

Valahogy egyik se érzi, hogy Ukrajna sorsára jutna, leszámítva a hazai MSZP csicskákat:

index.hu/gazdasag/2014/01/20/roszatom/
A Roszatom erőművet épít Törökországban, Vietnamban, Indiában, Kínában
Mozgolódik Jordániában, Mongóliában, Bangladesben, Argentínában, Finnországban. Urándúsítót üzemeltet Kazahsztánban, jelen van Ausztráliában, Tanzániában, Mexikóban, az Egyesült Államokban.

2014.02.23. 15:09:20

@Lovag Mihály: "stílusoddal hozzájárultál, h eldöntsem, h kire adjam szavazatomat 2014-ben"

Nem mondod... ?! De ócska, átlátszó szar vagy: én már akkor tudtam, hogy kire fogsz szavazni, amikor az első mondatot olvastam tőled. Kitaláljam? A Putyin-bérencekre. Tévedtem, kancsó?

2014.02.23. 15:11:47

@christophe: Közhelyeket puffogtatsz... A troll bandát viszont nem szabad kímélni, azok hazaárulók.

Gyurcsány egy mocskos közokirathamisító adócsaló ! · http://www.youtube.com/watch?v=Fe_6EavXIwA 2014.02.23. 15:15:04

@Viktor Mutyin:

A tetű MSZP-s elkúrók igazad van, valóban hazaárulók !

SOHA TÖBBET MSZP DIKTATÚRÁT !

Lovag Mihály 2014.02.23. 15:16:52

@Viktor Mutyin: 2014.02.23. 15:09:20

tévedtél, mert akkor még vacilláltam.

Jolka40 2014.02.23. 15:19:15

@♔bаtyu♔: Nem a nép, hanem csak egyik fele. Én is beletartozom a népbe, tudod?

Jolka40 2014.02.23. 15:20:55

A ROSZATOM Putyin Simicskája.

christophe 2014.02.23. 15:21:38

@Viktor Mutyin: Arra nem gondoltàl,hogy az igazsàg esetleg a ketto kozt van?Hogy olyan politikusok kellenènek akik az orszàg,ès az àllampolgàrok èrdekeit teszik az elotèrbe.Hogy olyan a politkai elit amilyen a vàlaszto,vagy a nem vàlasztopolgàrok.Szerintem a jelenlegi parlament minimum 90%-a korrupt,megèlhetèsi politikus csak kàrt okoznak M.o-nak.

2 kezű mester 2014.02.23. 15:23:36

@Mária: Na de Mária, most mitől fél jobban? Maszoposoktól, fideszesektől vagy a dugástól? számomra nem derült ki :)))

A posztoló számokat összegezve ha tükrözi valamennyire a választást akkor fidesz 35% összefogás olyan 35 % jobbik 15 % .

Akkor fognak nagyon pofára esni a fideszesek amikor összeáll a fidesz a jobbikkal (csak megsúgom összefogtak).A nagymagyar jobbikosok meg akkor fognak majd felköpni és aláállni :)

2 kezű mester 2014.02.23. 15:32:49

@christophe: 95 % korrupt, a jobbik is lefeküdt a fidesznek, megvették őket. Nincs miről beszélni.
Amikor 4 éve kampányoltak azt igérték utcán lesznek és tüntetnek ha bármi emberellenes történik ..( őőő, telefonadó? őőő,bankadó.ugye ezeket átruházták emberekre,őőő 27% áfa, őőő..trafikmutyi ...őőőő online pénztárgépek,súlyos 100 ezret vettek ki a kisvállalkozoktól,őőőő stadionépítés? emberek éheznek és ha kell sorolok még ., ha van itt jobbikos 1db azaz EGY darab tüntesést mondjon utóbbi 4 évben ami a Fidesz ellen volt !.. Könyörgök 1db :))) nem tudtok, húha ,baj van Houston , Chanad zsidó lett sajna csessze meg, alelnök a radikális pártba?? wtf ?? Kirakat párt lett,!! Nem látok az idei plakátokon radikális változás szöveget meg elszámoltatást se ,látok családot meg gyerekeket meg kutyát meg lufi meg fiatalokat .tiszta LMP feelinget látok :D röhej....

2 kezű mester 2014.02.23. 15:33:48

@Orván Biktor: Panda? Panda Chinába él ,szép maci ,aranyos .
Nem én nem Panda vagyok és Bika vagyok amúgy :)

christophe 2014.02.23. 15:37:00

@Gyurcsány egy mocskos közokirathamisító adócsaló !:
''A tetű MSZP-s elkúrók igazad van, valóban hazaárulók !

SOHA TÖBBET MSZP DIKTATÚRÁT !''

hogy teljes legyen a kèp:

A tetű FIDESZ-s elkúrók igazad van, valóban hazaárulók !

SOHA TÖBBET FIDESZ DIKTATÚRÁT !

christophe 2014.02.23. 15:38:25

@2 kezű mester: marad a 4K,vagy a kètfarku kutyapàrt,rosszabb nem lenne,sot!!

2 kezű mester 2014.02.23. 15:39:50

Mai napon volt alkalmam beszélgetni 3 barátommal, 1 összefogásos szavazó ,1 jobbikos szavazó ,1 fideszes szavazó. Én egyéb párt támogatóként.

Elkeserítő volt a beszélgetés :D

2 kezű mester 2014.02.23. 15:43:23

@christophe: Érdemes megnézni a megújult Független kisgazdapártot !

Sikerült 8 év alatt megtisztítani Torgyán úr károkozásait és megfiatalodva ,lelkesen tovább viszik egy 106 éves valóban nemzeti eszmét ! Saját magukkal foglalkoznak nem pedig sárdobálással .

Buday András · http://polgarda.blog.hu 2014.02.23. 16:08:23

Nagyon jó, ahogy az ukrán felkelőkkel próbáltok párhuzamot vonni. Itt is volt ilyesmi: 2006-ban, az nem nagyon tetszett az ilyem MSZP-seknek, ha jól emlékszem.

Úgyhogy vigyázni kéne a vágyálmokkal.

Ahogy áprilisban is hatalmas MSZP-DK-pofáraesés lesz - bár az igaz, hogy pár képviselőnek lesz megint 4 évig tisztes, fix bevétele. A többi meg mehet "vállalkozni".

Bukott baloldal, nevetséges.

Gyurcsány egy mocskos közokirathamisító adócsaló ! · http://www.youtube.com/watch?v=Fe_6EavXIwA 2014.02.23. 16:22:47

@Buday András:

Janukovics ugyanaz a KGB-s maradványt képviseli, mint nálunk spicli Gyurcsány, besúgó D-209 és pufajkás Horn.

Ők is elkergették, és mi is elkergettük a tetveket !

Buday András · http://polgarda.blog.hu 2014.02.23. 16:34:49

@Gyurcsány egy mocskos közokirathamisító adócsaló !: Okés. Csak közben ezek kétlem, hogy jobban szeretnék a kárpátaljai magyarokat.

Muzsikok közt 2014.02.23. 16:37:26

@Lovag Mihály: Szerintem szanyi macsó. Nem csodálom hogy buknak rája nők. Én is megdugnám a Tibit.

Lovag Mihály 2014.02.23. 16:42:17

@Muzsikok közt

:DDDDDDD

hej ha ezt egy fideszes csinálná..

Muzsikok közt 2014.02.23. 16:47:33

@Lovag Mihály: fideszesnek lenni nem macsó. Csakis a demokraták lehetnek eleve macsók.

G. Wolf 2014.02.23. 16:52:16

Tök egyszerű lesz a választás:

EURÓ 260 – EURÓ 310
ÖSSZEFOGÁS – URALKODÁS
EURÓPAI – FÉL-ÁZSIAI
NYUGAT – KELET
PÁRBESZÉD – AUTOKRÁCIA
DEMOKRATA – MOSZKOVITA
OSZTRÁK JÖVŐ – UKRÁN JÖVŐ
EURÓPAI UNIÓ – OROSZORSZÁG

MSZP - fidesz

Ennyi az egész. Ilyen egyszerű!

Muzsikok közt 2014.02.23. 16:54:54

@Lovag Mihály: Ez nem hit kérdése.

A legnagyobb demokrata Jókaimóric és Adybandi is mindig kiskorúakat szúrt. És mi van akkor? Ettől lesz az ember populáris ezt mindenki tuggya.

miva? 2014.02.23. 16:59:05

@Gyurcsány egy mocskos közokirathamisító adócsaló !:

A 2/3 segítségével akadályozta meg a hősöd, hogy ismerhessük az igazságot, a neveket. Szóval kuss!

Muzsikok közt 2014.02.23. 16:59:10

És mint mondtam 2 féle férfi van. Aki bevallja hogy levarrná a Tibit, meg aki nem vallja be.

laci_52 2014.02.23. 17:12:04

"talán a stadionépítő Viktornak is búcsút mondhatunk április 6-án"

Álmodozni lehet, de maradjunk a realitások talaján: Orbán győzni fog április 6-án.

Jelenleg azt sem tudom elképzelni, hogy az utca váltsa le.

Jock Ewing 2014.02.23. 18:02:34

Baszottul tekergőzik ma a toportyánféreg... Időjárás változás lesz.

Kitaszítva 2014.02.23. 18:21:56

Remélem a cigány gépét sem engedik majd felszállni a választások után.

Kandabula 2014.02.23. 20:02:23

Hogy' állunk a gazdagodásokkal? Janukovics példát mutat... Vagy már kint van a lényeg? (Tetszett a helikopter melletti motyók között egy hűtőtáska... Mert enni menekülés közben is kell.)

Ez a Nevem 2014.02.23. 20:24:17

@Mária: Ezerszer inkább nekik.A jelenlegi kormány mehet a levesbe.

jet set 2014.02.23. 20:26:27

Valóban remek példa Ukrajna. Volt egy demokratikusan megválasztott vezető, akit megpuccsoltak és most jöhet vissza az előző bagázs, amelyik szétkúrta az országot.
Amúgy meg a paksi hőzöngőknek: most nem az oroszoktól függünk? Az áram, gáz, olaj nagyrésze tőlük jön, Orbán csak meghosszabbította ezt a függést.

butus, a Magyar Köztársaság állampolgára 2014.02.23. 20:55:15

@♔bаtyu♔: Te komcsizol? Hiszen a legtöbb komcsi a Fideszben van.

Blogger Géza 2014.02.24. 08:14:23

@christophe: Magyarország egy centivel nem fog se keletebbre, se nyugatabbra kerülni, marad, ahol van. Egyébként a baloldali szélkakasok ugyanazt csinálták volna:

Gyurcsány Ferenc akkor a parlament előtt azt mondta: "a kormánynak az a szándéka, hogy arra kérje az Országgyűlést, hogy még az idei év első félévben hozzon döntést arról, hogy a paksi atomerőmű kapacitását egy átfogó fejlesztéssel megkétszerezzük."

A 2010-es kampányban Bajnai Gordon miniszterelnök és Mesterházy Attila, az MSZP elnöke közösen látogatták meg az erőművet. Bajnai Gordon akkor arról beszélt: nagyon világos energiastratégiájuk van, aminek része, hogy megőrizzék Paks kiemelkedő szerepét az ország energiaellátásának biztosításában. Azt is kijelentette: meg kell duplázni a paksi erőmű teljesítményét.

www.hirado.hu/2014/01/22/gyurcsanyek-is-az-oroszokkal-akartak-bovittetni-paksot/

Blogger Géza 2014.02.24. 08:19:10

@jet set: Ez nem igaz, mert ha több energiát termelünk, kevesebb gázt, olajat és áramot kell vennünk keletről.

christophe 2014.02.24. 08:25:37

@Blogger Géza: Nyilvàn a baràti Irànt is koszontottèk volna a forradalmuk èvfordulojàn egyedulikènt az EU tagàllomok kozul.A memorizavar ellen:
www.youtube.com/watch?v=Ar6rIfnHDnE&feature=share

borzimorzi 2014.02.24. 12:16:56

@Blogger Géza: Hogyne, az nem kérdés, hogy Gyurcsányék is az oroszokkal akarnák Paksot bővíttetni.
A kérdés az, hogy kell-e nekünk Paks bővítése ilyen drágán. Mert 2037-ig ennyiből akár minden házon lehet napelem, 40-50%-os állami támogatással. Amit azok nem termelnek meg, azt megvesszük külföldről, feleannyiért, mint amennyiért a bővített Paks termelné meg.
Ja, és a napelemek használata után nem marad évszázadokig sugárzó, tisztázatlan tárolási költségű, nukleáris veszélyes hulladék. És Paks 2037-es bezárását követően nincsen több olyan objektum hazánkban, amelyiket bombázva igen komoly környezeti és humanitárius katasztrófát lehet okozni.
Üdv:
b

Blogger Géza 2014.02.24. 13:50:56

@borzimorzi: Kizárt, hogy az atomáram felébe kerülő árammal tartósan el tudd látni a magyar piacot. Ilyeneket csak azok mondanak, akik szándékosan és indokolatlanul magasra saccolják az atomáram költségét. Nem véletlen, hogy a franciák exportálnak olcsó atomáramot Németországba, és nem a németek drága napenergia-áramot Franciaországba. Mivel a fosszilis energiahordozók kitermelése egyre drágább, tendenciaszerűen egyre drágább lesz a belőlük származó energia is. Sajnos nálunk a napsütéses órák száma miatt a napenergia még mindkettőnél jóval drágább. És persze a végén sokkal több hulladékod marad, mint atomenergiánál. Az atomerőmű szíve úgy készül, amely egy egész repülőgép becsapódását is ki kell, hogy bírja.

eroica · http://fideszfigyelo.blog.hu 2014.02.28. 18:51:50

@Mária: Kedves Mária! Kérem ne kommenteljen ennyire személyeskedő és trágár módon. Ez még itt a blog.hu-n is kirívó.


süti beállítások módosítása