Hírek és kommentárjaink

Goldenblog-díj

goldenblog_szeles_1.png

Csatlakozz a Facebook-on

Utolsó kommentek

Hírmátrix

Ilyen luxusvillája van a puritán kormányzást ígérő Szijjártónak (+fotók)

2014.09.27. 04:05 - eroica

Korábban puritán és plebejus kormányzást ígért Orbán és Szijjártó is. Idézzük Szijjártó egyik 2006-os közleményét, amiben a "luxusbaloldalt" támadta.
SZIJJÁRTÓ: "Az embereknek elegük van a luxuskormányzásból. A Fidesz szerint az emberek számára fontos döntéseket hozó, a puritán elveket szem előtt tartó plebejuskormányzásra van szükség, és a limuzinszocialisták helyett felelős döntéshozók kellenek a parlamentbe és a kormányba is."
Szijjarto_Peter_plebejus_puritan_hirdeto_Fidesz_politikus_kepviselo_kulugyminiszter_dunakeszi_luxus_lakas_167_millios_luxusvilla_Orban_Viktor_Uj_irany_ellenzek.jpg
A puritánságot követelő Szijjártó most a három ingatlana mellé egy igazi luxusvillát is beszerzett 167 millióért. (A kizárólag politikából gazdagodó Szijjártó 80 milliója mellett állítólag rokoni segítséget kapott a vásárláshoz - igaz Szijjártó ennek összegére rosszul emlékezett. Biztos más is gyakran téved 10 milliót a vagyonát illetően.)
A villát 750 négyzetméteresként hirdették (a telek 1560 négyzetméter). A lakás része 380 négyzetméter, amihez 200 négyzetméteres csempézett garázs tartozik. Ehhez jön a 130 négyzetméteres uszoda-épület a fűthető mozaikcsempés medencével és a jakuzzival, az 50 négyzetméteres fitnesz-terem és a szaunák. (A nagy villa és az uszoda fogyasztása miatt Szijjártó többet nyerhet a "rezsicsökkentéssel", mint féltucat család együttvéve.) Szijjártó azonban így sem volt elégedett a 11 éve épült házzal és milliókért az egészet felújítja. Többek között az eddigi 3 helyett 5 fürdőszobát alakíttat ki. A munkások négy hónapja folyamatosan dolgoznak kívánságai kielégítésén.

Szerintetek is egy ilyen "hajlék" illik egy plebejus-puritán kormánytaghoz?

Szijjarto_Peter_plebejus_puritan_Fidesz_politikus_kepviselo_kulugyminiszter_dunakeszi_lakas_167_millios_luxusvilla.jpgA hétméteres belmagasság miatt drága lehet a fűtés, de a "rászoruló" Szijjártón is segít a "rezsicsökkentés".
Szijjarto_Peter_plebejus_puritan_Fidesz_politikus_kepviselo_kulugyminiszter_dunakeszi_lakas_167_millios_luxusvilla_130_negyzetmeteres_uszoda_medence_jakuzzi.jpgA 130 négyzetméteres uszoda medencéjét a fűthető mozaikcsempék teszik komfortossá és magas rezsijűvé.
Szijjarto_Peter_plebejus_puritan_Fidesz_politikus_kepviselo_kulugyminiszter_dunakeszi_lakas_167_millios_luxusvilla_emelet_nappali.jpgA 7 méteres belmagasság mellett a nagy üvegfelületek is növelik a rezsit, de úgy tűnik, a szépen vagyonosodó Szijjártónak nem kell erre gondolnia.
Szijjarto_Peter_plebejus_puritan_Fidesz_politikus_kepviselo_kulugyminiszter_dunakeszi_lakas_167_millios_luxusvilla_kivulrol_kert_felol.jpgAz épület kívülről sem titkolja puritán méreteit
Szijjarto_Peter_plebejus_puritan_Fidesz_politikus_kepviselo_kulugyminiszter_dunakeszi_lakas_167_millios_luxusvilla_uszoda_medence_kert_jatszoter.jpgA  200 db 8 éves smaragdtuja mellett játszótér is van a kertben
Ha tetszett a poszt, csatlakozz a Fideszfigyelő-csoportjához a Facebook-on.

komment

A bejegyzés trackback címe:

https://fideszfigyelo.blog.hu/api/trackback/id/tr656735737

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

s.g.l. 2014.09.27. 05:34:51

Tessék mondani a közpénzből milliárdossá vált miniszterÁlnokot mikor számoltatják el a vagyonával?

Nem veszik észre mennyire igaz a modás: a fejtől büdösödik a láb?

Az egész fideszvezetés büdös!

wantaan 2014.09.27. 06:14:06

ezek szét lopták az országot!

toportyánzsóti 2014.09.27. 08:12:40

Előző rendszer szemete ez a naranccsürhe,analfabéta mivoltuk most fennen ragyog.Leértékelték az országot több mint negyedével unortodox baromságaikkal és a shortoló narancsoffshorkok áldozatos munkájával.

toportyánzsóti 2014.09.27. 08:14:20

@maxval a bircaman: Homofób kérődzők ne bégessenek bele azemberek dolgába,eredj putinka legelőit pusztítani.

toportyánzsóti 2014.09.27. 08:18:56

Kicsit nem figyelünk oda és Magyarország is lesüllyed ennek a díszpintynek a szellemi szintjére.Nincs már épelme a csuti focianalfabéta orálmuzsik környezetében,ez is akkora lórépa hogy a sivatagba nem tud vizet eladni.

2014.09.27. 09:06:47

Vajon mennyi esélye van, hogy Szijjártót és a bőkezűen adakozó szüleit egy mindenre kiterjedő vagyonosodási vizsgálatnak vesse alá a a NAV?
Ilyen pénzek milliomod részért hurcolnak meg naponta tisztességes embereket, de őket soha nem fogják.
Sok idióta birka meg csak szavaz rájuk, imádja őket, miközben alig jut nekik valami asztalra. Végül is Kim Zsong Il-t, Sztálint, Hitlert, Rákosit is rengeteg szerették, imádták még akkor is, ha belehaltak.

csib · http://kapirgalo.blog.hu/ 2014.09.27. 09:11:32

Dobbenetesen izlestelen.... Mar az is magaert beszel, hogy ennyi penzert Dunakeszin vesz hazat. A gyors es erdemtelen meggazdasodas szep manifesztacioja a hatalmas, izlestelen, videki palotak, mint ez...
tablet.femina.hu/utazas/kepeken_a_6_leghiresebb_ciganypalota_ezek_a_legcifrabbak
Mondjuk ok ocskavasbol gazdagodtak, nem orszagvezetesbol.

(F)ordító · http://aztirjaa.blogspot.hu/ 2014.09.27. 09:15:35

világ proletárjai, irigykedjetek! bár gyurcsi esetében nem voltatok ennyire kíváncsiak.

Mérges 1234 2014.09.27. 09:18:01

Fideszesek ilyenkor mindig lapítanak.

Köcsög banda....

Mérges 1234 2014.09.27. 09:19:05

@triumphator:

Ja csak neki volt egy cége, és valóban keresett annyit, mint amennyit költött.

De az is egy hülye volt, meg úgye tőle elfordultak a szavazói (joggal.)

Szűtté mamá? Szűjjé! 2014.09.27. 09:20:14

@roli101: Amíg a jelen kormányunk van, addig ennek nincs esélye. De az eddigi tapasztalatok alapján akkor sem nagy, ha leváltják egyszer a mostani kormányt...

Szűtté mamá? Szűjjé! 2014.09.27. 09:21:48

@triumphator: Rohadjál meg, ha ez is csak ezt váltja ki belőled... nem is érted, hogy mi ezzel a gond? Csak a narancs- vörös böfögést bírod nyomni. A Szijjártó félék az ilyen f@szoknak köszönhetik a "szerencséjüket". Gratulálok.

(F)ordító · http://aztirjaa.blogspot.hu/ 2014.09.27. 09:24:49

@Rezsicsökkentő Hapcibenő:
rohadjál meg te, prolesz! :D nomentanafittelinaaltusfortusmotim-bérenc.

(F)ordító · http://aztirjaa.blogspot.hu/ 2014.09.27. 09:25:44

@Mérges 1234:
és tudod, honnan volt vége és miből? mennyi "hitelt" kapott 1990-ben, amikor az átlagproli azt se tudta, mi az a hitel?

_most_ 2014.09.27. 09:27:39

most látszik mennyire vicc az egész vagyonnyilatkozat, ha az alapján a politikusnak nem lehet elég pénze, akkor elég annyit mondani a szülők megdobták 70 millióval, aztán mikor a sajtó kicsit utánaszámol, és kiderül még így se stimmelnek a számok, akkor egyszerűen Szíjjártó annyit mond, rosszul emlékezett, 80 milliót adtak a szülők, azt meg már nem kell tisztázni, hogy a szülőknek mégis honnan volt ennyiük.

Blogger Géza 2014.09.27. 09:34:58

Demógiga rulez!

Bezzeg Gyurcsány, Bajnai, Medgyessy, Oszkó stb nyilván mind egy-egy putriban nyomorog. :)

Blogger Géza 2014.09.27. 09:38:38

@_most_: Jól menő vállalkozásuk van. Egyébként bárkinek jogában áll vagyonosodási vizsgálatot kérni bármelyik politikus ellen, így Szíjjártó ellen is. A sajtó nyilván nem lehet tisztában egy család vagyoni helyzetének összes körülményeivel. (Még ha igyekeznek is úgy tenni.)

inuitdog 2014.09.27. 09:42:42

Cégnév: Városliget Ingatlanfejlesztő, azaz
Városliget Real Estate Development Ltd.

Egy bejegyzett cég, több állást halmozó állami vezetőkkel (kormánybiztos és Múzeum igazgató), most már Zrt elnök egyszerre. Több ilyen multifunkcionális taggal megalapítva.

Ha ezek Városligethez hozzányúlnak abból semmi nem marad amit 150 éve jelent a pestieknek. Ez egy szándékos rombolás.

Mérges 1234 2014.09.27. 09:42:53

@Blogger Géza:

Nem de azok is bűnözök voltak, ahogy Szíjártó Petya is.

Gyik mocskos tolvaj nem menti a másikat, te faszkalap.

dual824 2014.09.27. 09:47:55

Lesz ebből még városi óvoda 2-3 éven belül.

eszim 2014.09.27. 09:54:18

@Blogger Géza, @triumphator: az hogy mások loptak az mentség a fideszes tolvajoknak?
(ráadásul a fideszes politikusok jó része egy percet sem dolgozott a piacon, hanem az egyetem végeztével az állam csöcsén lógva lett milliárdos.)

Sterbinszky Tivald 2014.09.27. 09:54:26

Vegyétek már észre, mindkét oldal kilopja a szemünket!
El kell mindegyiket számolgatni. Aki 1990-től egyszer is bekerült a parlamentbe, vagy a kormányra, többet ne kerülhessen be, plusz vagyonosodási vizsgálat.
Oszt jó napot!

zila5 2014.09.27. 09:58:11

@dual824:
Meg teremfociakadémia. :)

_most_ 2014.09.27. 09:58:28

@Blogger Géza:
Szíjjártó: "Az embereknek elegük van a luxuskormányzásból. A Fidesz szerint az emberek számára fontos döntéseket hozó, a puritán elveket szem előtt tartó plebejuskormányzásra van szükség, és a limuzinszocialisták helyett felelős döntéshozók kellenek a parlamentbe és a kormányba is."

nnnnnnnn 2014.09.27. 10:03:24

megérdemli, sokat tett az országért.

Szűtté mamá? Szűjjé! 2014.09.27. 10:10:36

@Blogger Géza: Istenem géza, te szervilis barom, ebben a témában is meg kell szólalnod?

És ne bezzegezzél, te hibbant, a fidesz azért kapott 2/3-ot 2010-ben, mert azt ígérte (többek között pont Szíjjártó szájával), hogy minden máshogy lesz. Hát máshogy lett... még magasabb szintre emelték a közpénz magánosítást.

@$$$=$$$: És még gézánál is van lejjebb...

Mindfield 2014.09.27. 10:17:26

@maxval a bircaman: Ok, de akkor a másik oldal korrupcióját is ilyen birka nyugalommal fogadd el, és szépen nyugtázd is magadban, hogy hiába támogatsz egy politikai oldalt és hiszel bennük, azok még ugyanúgy el fogják lopni a pénzedet. Vagy ha már itt járunk önként és dalolva adhatnád oda nekik amid van, nem?

butus, a Magyar Köztársaság állampolgára 2014.09.27. 10:22:27

Kilopják az emberek szemét is, de a birkák bégetnek hozzá!

Mindfield 2014.09.27. 10:23:11

"Jól menő vállalkozásuk van. Egyébként bárkinek jogában áll vagyonosodási vizsgálatot kérni bármelyik politikus ellen, így Szíjjártó ellen is. A sajtó nyilván nem lehet tisztában egy család vagyoni helyzetének összes körülményeivel. (Még ha igyekeznek is úgy tenni.) "

Akkor a Fidesz banda miért nem szórta tele a maszoposokat ilyen vagyonosodási vizsgálatokkal 2002-2010 között, he? Meg "Jól menő vállalkozásuk van.". Agyamat eldobom. Amikor MSZP kormány volt, másról sem volt szó, csak hogy lopnak-csalnak-hazudnak. De a Fideszeseknek "Jól menő vállalkozásuk van.". Aha, persze.

keresztyén szellemiségű strihkurva (törölt) 2014.09.27. 10:35:21

ez tényleg plebejus kormány, az ízlése mindenképpen
minden nemesség, gerinc, tartás, hitelesség, felelősségérzet és erkölcs hiányzik belőlük

pont olyan felkapaszkodott plebs ez, mint a régi TSZ-elnökök, akik kibulizták a gépeket, egységeket, földeket a rendszerváltáskor és felhúztak egy kacsalábon forgó házat a telken, csak a kerítést nem csináltatták meg és még egy évtized múltán is sitthalmok közt állt az ízléstelen házuk
itt, legalább minden be van fejezve

az sem emeli őket ki a plebs-ből, hogy most a hanyatló katholikus egyházzal összeölelkeztek és bőnyállal kényeztetik egymást valamint ember- és civlilizációellenes keresztyén valláserkölcsre akarják okítani az iskolásokat, az még nem teszi őket erkölcsössé csak képmutatóvá

az meg nem teremt nekik nemesi múltat, hogy párttitkár, kádárista titkosszolga és MSZMP-funkci ősökkel a hátuk mögött most álmodnak maguknak egy Horthy-múltat fácánvadászatokkal és kakastollas-turulos-paszományos bokaösszeverős kéremalássan méltóságosuramokkal és megnyúlt arcú lakájokkal
de Horthy ezeknek a plebejus jöttmenteknek kiosztott volna két pofont és hazazavarta volna őket
aki élt még a Horthy-rendszerben annak forog ezektől a legjobban a gyomra

a Dzsobbik történelem szakról szalajtott politikusai esetleg érezhetnek a képek láttán valami hamis nosztalgiát a sosemvolt dzsentri múltjuk iránt, de ki kell ábrándítsam őket, erre a dédnagyapám annyit mondott volna: uborkafára felkapaszkodott jöttmentek, rongyemberek
persze most a rendszerváltó fiúk mondják meg, hogy mi a múlt és hogy kell emlékezni
ez az új uralkodó osztályotok, élvezzétek és tiszteljétek őket

a ház tipikusan újgazdag, a magyar plebs lelkületét magáénak tudó, de hirtelen meggazdagodott embert sejtet
akar lenni valamilyen, de csak egy Dunakeszin terpeszkedő, nagyzoló, picit ízléstelen és kivagyi ház lett, de nem rettenetesen gusztustalan, inkább semmilyen, építészetileg semmi extra, sok megmagyarázhatatlan és nevetséges elemmel, mint a fura lépcső, ami úgy néz ki, mintha egy cukrászműhelyben a tanonc ügyetlensége folytán kiömlött volna a csokoládé a padlóra és úgy ömlés közben megszilárdult volna

összességében amit eddig láttam belőle, az alapján nem a legízléstelenebb ház, amit gyökértelen újgazdagok építtettek vagy vettek maguknak
semmi extra, nagy, picit gáz, de nem annyira, mint mondjuk egy színesfémekkel kereskedő cigányvajda mindenféle anyagokból összerótt neogagyi stílusú "palotája"

a többi uborkafára felkapaszkodott takonygerincű ifjú ennél ízléstelenebbet is fel tudnak húzni

ez a ház tipikusan egy olyan emberhez illik, aki plebejus származású, de hazudni akar magának egy magasabb osztálybeli múltat
na most ez nem sikerül, mert ez csak egy ház, nem nemesi kúria, de ő elhiszi magáról és ez a fontos

a sárga-fehér festés és a tetőcserepek rettenetes színe szintén figyelemre méltó, a 90-es évek elején volt ez divat frissen megtollasodott vidéki női fodrászok háza nézett ki így

az "uszoda" vagy inkább medence ilyen méretben és megoldásban céltalan, esetlen egy swinger klub-ot vagy pornóforgatási helyszínt tudnék ide elképzelni
de ez nyilván nem összeegyeztethető a kheresztyényi erkölcsökkel, így ilyenre ne is számítsunk
a múltban azonban lehet, hogy ilyen funkciója is volt az épületnek

kápolna nem kapott helyt a szerény hajlékban? akkor ez így nem Vatikán-konform

a 7 méteres belmagasság nyilván nem probléma, a kifűtésével nem lesz probléma, hiszen beütött a rezsicsökkentés, talán még termeli is a kilowattokat ez a nagy beltér :)
ilyen légköbméterekben már gáztárolót is lehetne nyitni

a ház (mert ez nem kastély vagy palota) összességében csúnyácska, de legalább nagy
plebejus ízlésre vall, de messze nem a legocsmányabb a műfajban

én mindenesetre örülök, hogy ennyi plebejus származású fiatalember ilyen gyorsan ilyen hatalmas pénzekre tehet szert
van még remény ebben az országban, ha ennyire nyitva áll a meggazdagodás esélye minden félig-meddig tehetséges fiatal előtt

gyanítom a nagy keleti nyitás során is szert tett Petike egy kis pénzmagra

nem kétlem, hogy a másik oldal is lop, csak most ők messze vannak a fazéktól

szóval: Tiszteletet Szijjártó Péternek!

s.g.l. 2014.09.27. 10:39:45

" 25 éve létrehozták a fideszt majd megalakították belőle a fideszmaffiózó zrt-t a ménesi úti fiúkat kiegészítette rokonokkal, hűséges hazug, tolvaj csalókkal. megszállták az államot, átalakították, gazember módón törvényeket alkottak, hogy saját hatalmukat bebetonozzák, minél tovább tudják MO közvagyonát magánvagyonná konvertálni.

Aztán rájöttek Magyarország lehet a székhely amit magukénak tudnak, úgy is kezelik, a népet alkalmazottainak tekintik, MO földjét kisajátítják, az államkasszát saját pénztárcának nézik, a nép vagyonelemeit játékaik fedezésére elrekvirálják.

Jelszavuk: LOPNI, CSALNI, HAZUDNI ÉS A FIDESZ FÉNYRE DERÜL!

Ilyen ámokfutást békeidöben még magyar kormány és vezetője nem tett, ennyi kárt nem okozott.

Ocsmány Vigyor kisajátította az országot, azt hiszi azt tesz amit akar, a nép neki dolgozik, annyit lop amennyit akar, a hívek elnézik neki, mert a vad fideszhívek örökös miniszterÁlnoknak fogják megszavazni, 4 évente biztosítják a hatalmon maradását akár még államÁlnokként is.

Mit is mondtak anno, megideologizálták maguknak a rablást:

" A kommunistáknak volt negyven évük, ezért igazságos, hogy mi, akiknek semmit nem hagytak, most bepótolunk mindent."

Minden zsarnok, dikktátor csúfosan végzi, ki börtönben, ki szerencsétlenségben
"

s.g.l. 2014.09.27. 10:43:08

Nem semmi bûne van a fidesz OV maffia rezsimnek abban, hogy az ország egy részét gyûlöletre, a másik lenézésére, utálatára hergeli társadalmi célpontok felmutatásával, kizárólagos létjogosultságot felmutatva a meghülyített fideszhívőknek.
.
Az, hogy a gazdaságot szétverték, maguk részére hasznot hozóan átformálták mellé az csak hab a tortán, miközben karaktergyilkosságokkal és hazudozásokkal azt terjesztik az ellenség tönkretette az országot.

Eközben a vak fideszhívek a tényeknek sem híve nem veszik észre a mostani kormány hogyan tette tönkre a gazdaságot és erkölcsöt, hogyan lopják szét az országot, hogyan sajátította ki a fideszmaffia a hatalmat és vette családi vállalkozásba.

Az, hogy az állami felépítményt szintén gebinbe vették, vezetõi iskolatársak lettek bebetonozva gengsztertörvénykezéssel, az meg egyedülálló még a Földön is. Ilyen kárt békeidõben egy párt kormánya még nem tett MO-n.

Exploiter 2014.09.27. 10:51:42

Szétvertetek már egyet is, nevelési célból?
Nem, sőt, szörnyűlködnétek rajta, hogy ilyet mégse lehet.
Akkor meg?
Igen, elveszik, amit akarnak, igen, utána a pofádba röhögnek.
Ez az élet rendje.

balfékek 2014.09.27. 10:53:51

Salom proletárok, fröcsögjetek.

diszkriminans (törölt) 2014.09.27. 11:02:55

@Blogger Géza:
Az nem tűnik fel, hogy a Gyurcsány fanoknak pont ugyanez az érve a másik oldalon? A saját tolvajunk sikeres vállalkozó, a másik oldalé aljas gazember.

s.g.l. 2014.09.27. 11:05:18

"Ilyen kártékony kormánya még nem volt MO-nak.

Állami felépítményt szétbombázták, maguknak hoztak létre egy újat amelynek minden vezetője iskolatárs, rokon.
Ilyen nincs a Földön más országban.

Médiákat megszálltak, amiben napi 36 órában hazudnak, magukat fényezik, másokat mocskolnak, saját szarukat csokinak adják el és a híveik kéjelegve szopogatják.

Hazudnak, lopnak, csalnak, az ország népét megosztották, egymásnak uszították.

1000 mrd-okat vesznek el csoportoktól, hogy saját seggnyalóiknak osszák szét, eközben maguk hihetetlen mértékben vagynosodnak, tizesével gyűjtik az ingatlanokat, mezőgazdasági területeket az EU támogatást lenyúlhassák, a gazdaságot totál taccsra tették, a jövőt felélik - utánuk a vízözön!- a múltat átírják, meghamisítják.

Mit is mondtak anno, megideologizálták maguknak a rablást:

"A kommunistáknak volt negyven évük, ezért igazságos, hogy mi, akiknek semmit nem hagytak, most bepótolunk mindent. "

Megideologizálták maguknak a rablást.
"

Baszkikám 2014.09.27. 11:08:45

Hányszor kell még a gyepagyú fideszseggbebújók agyának megmagyarázni mi a baj azzal, ha azzal védekeznek, hogy:
deagyurcsánybajnai, meg a többi lopós balliba mennyit lopott?

1;
Ezek el lettek zavarva! Pont amiatt, amit csináltak. A szavazóik nem kértek belőlük többet, és azóta sem kérnek.
2;
Ezek a mostani lopósok azt ígérték, hogy ők majd nem fognak.
Ezt az ígéretet mikor fogja a szavazótáboruk számon kérni rajtuk?

Ja! Soha.
Ha az tieitek lopnak az jó lopás?

Amadeus62 2014.09.27. 11:11:22

@Blogger Géza:

Gééézaaaaaaaaa!!! Gyakorolj! Ez még kevés! Ezt az ügyet még neked is nehéz védeni ugye?

dr doktorka 2014.09.27. 11:22:34

Szírszargyártó Petike panasza:

ROSSZABBUL ÉLEK MINT JÖVÖRE!

(a hülye barom fidióták kedvéeért: a fideszes köcsög lopása tovább folytatódik, még még még, ennyi nem elég)

zobod 2014.09.27. 11:22:38

Nem értem a kapkodást, magyarázkodást. Mi abban a szégyellni való, hogy van egy multimilliomos apja, aki már akkor dúsgazdag volt, mikor Szíjjártó Péter még csak szépreményű politikusjelölt volt. Vett most a fiának családjának egy egy felső kategóriás ingatlant, mert megteheti. Normális, családszerető emberre valló viselkedés. Nekem éppen az volt furcsa, mikor Gyurcsány édesanyja fia elmondása szerint a pápai panelban fagyoskodott, fiacskája meg a rózsadombi palotában dőzsölt.

Amadeus62 2014.09.27. 11:25:38

@zobod:

Persze, hogy nem érted mert egy orbitális fideszfasz vagy, akinek nyakig orbán seggében van a feje. Fasz fideszes!

"Bezzeg a gyurcsány, bjanai.."

s.g.l. 2014.09.27. 11:30:31

@Amadeus62:

nem fideltél:

"A kommunistáknak volt negyven évük, ezért igazságos, hogy mi, akiknek semmit nem hagytak, most bepótolunk mindent. "

Megideologizálták maguknak a rablást.
"

Andrassy Gabor (törölt) 2014.09.27. 11:31:14

Na jó, most megy neki a szekér, de mi lesz, ha négy év múlva kipukkad a lufi? Akkor miből fogja fizetni a félmilliós rezsiket erre a palotára?

dr doktorka 2014.09.27. 11:33:42

@_most_: "elég annyit mondani a szülők megdobták 70 millióval"

Hát azt mégse mondhatja, hogy a Simics K. meg a Nyerg S. osztotta vissza a párt fontos embereinek a közbeszerzések osztalékát. Illetve alkotmányos költségét. Illetve a 10 millió birka megszortításából származó a hozadékot.

És már készül az 1700 milliárdos megszorítás. Mert ezek még többet akarnak az emberektől a saját zsebükbe.

Nem leszünk EU gyarmat, nekünk ez a nemzeti ország kell!

vasgyuszi 2014.09.27. 11:38:35

Bitófára való gennyládák ezek, mind!

dr doktorka 2014.09.27. 11:39:29

@zobod:

nincs az a szellemi ostobasági mélypont, amit ti fidióták alul nem tudnátok teljesíteni.
Primitivebb és veszélyesebb birkák vagytok ti még a ballibsiknél is. Ugyanazt csináljátok mint a komcsihívők, csak ti még fanatikusabbak is vagytok.

Baszkikám 2014.09.27. 11:50:06

@dr doktorka:
"Ugyanazt csináljátok mint a komcsihívők, csak ti még fanatikusabbak is vagytok."

És nem is gondolnád mekkora a két halmaz közötti átfedés.

Szúnyog 2014.09.27. 11:50:39

"Mindenki annyit ér, amennyije van."

Andrassy Gabor (törölt) 2014.09.27. 12:06:35

@keresztyén szellemiségű strihkurva: Horthy ugyanilyen jöttment volt, akit az Andrássyak, Eszterházyak és más főnemesi családok legszívesebben kiosztottak volna két pofont és hazazavarták volna. Nézzünk szembe a ténnyel: horthy csak egy ócska kis katonai puccsista zsebdiktátor volt, akit csak azért hagyott garázdálkodni az Antant, mert nem szerették volna sem azt, hogy IV. Károly újra egyesítse a Monarchiát, sem azt, hogy Oroszország exportálja a bolsevik forradalmat.

dr doktorka 2014.09.27. 12:10:38

@Blogger Géza:"Egyébként bárkinek jogában áll vagyonosodási vizsgálatot kérni bármelyik politikus ellen,"

Jaj persze. Ami vizsgálatot majd a NAV fogja levezetni. Amely NAV-nak a felügyeleti szerve a Nemző Gazdasági Minisztérium. Amelyik meg ugye kormányszerv. A kormányt meg ugye az uralkodó párt nevezi ki.

Na most akkor mondd meg te fő idióta, hogy amikor egy feljelentés jön a kormánypárt egyik vezető politikusa ellen, akkor mi lesz a vizsgálat eredménye?

Amúgy meg megnyugodhatsz, a NAV vezetői pontosan tudják, hogy semelyik politkusnak nem stimmel a vagyoni helyzete. Cserébe mindegyik kormány elnézi, hogy a NAV vezetés nem tesz semmit a 2-3 évente csődbe menő majd ugyanazzal a pár fővel újjáalakuló milliárdos afa csaló cégek ellen. Na vajon miért nem érdekli se a felügyelő politikusokat, se a NAV vezetőit, hogy ezekkel (minddel?) leszámoljanak? Van egy Vizoviczki ötleted?

egysmás 2014.09.27. 12:10:49

Szíjártó az ország egyik vezetője.

Ha reprezentálni kell egy partival, ahova meghívják a külföldi nagyköveteket, befektetőket, akkor mutatni kell valamit.
73 négyzetméteres panelba mégsem viheti a nagyérdeműt!

zobod 2014.09.27. 12:16:02

@Amadeus62: @dr doktorka: gondoltam, hogy a böszme nevére ugrani fog valami álfüggetlen balfasz, de azt nem, hogy rögtön kettő is :)))

mikka 2014.09.27. 12:24:20

@egysmás:

Egy külügyminiszter nem hívja a privát életébe a munkakapcsolatokat. Ennek számtalan biztonsági és és egyéb oka van mindamellett hogy nem helyes dolog. Soha életemben nem szavaztam , szavazok, baloldali vagy liberális politikai erőre vagy politikusra és nem is fogok. Értelmes, hazaszerető ember nem tesz ilyet :) A magyar bal és liberális erőkre "lőni" kell nem szavazni, de tudod az elgondolkodtató hogy egy olyan ember lett a külügyminiszterünk aki a saját dolgait nem tudja rendben megcsinálni. Ez aggasztó. Nem érdekel hogy 36 éves. Nem érdekel hogy csinovnyik. Jól beszél angolul, nem makog, tud beszélni, de hogy a faszba nem képes rendben tartani a magán dolgait. Ez az amiatt támadható és kell is támadni akkor is ha a "mi kutyánk kölyke"
A faszságot nem tolerálom jól..nem elég dörzsölt erre a posztra..

qmatch 2014.09.27. 12:26:41

...kicsit feljebb jó duma volt , hogy az MSZP holdudvar ugyanezt csinálta - akkor, tessék mondani, miért nem rájuk szavaztatok ?
Ja , hogy a FIDESZ mást ígért, aha......- kábé ennek az ellenkezőjét.

Szép dolog a következetesség, de ne keverjük össze a vak hittel.
Ha "akkor " nektek "az" büdös volt , akkor bizony "ez" is az kellene , hogy legyen. Ha már az emlékezetetek szelektív , legalább a szaglásotok ne legyen az.

mikka 2014.09.27. 12:27:37

Tudod..ha van egy jó őrmesterem..nem csinálok belőle egy szar hadnagyot..

ügyfélszolgálatos 2014.09.27. 12:28:43

Ezek a fideszesek tiszára komcsik. Szellemi szintre, stílusra és politikára nézve egyaránt.

dr doktorka 2014.09.27. 12:30:40

@zobod:

igen te anyádbarma, a böszme meg Orrbánya ugyanabba a cellába való.

Nyekenyóka · http://www.hir24.hu/elet-stilus/2014/02/19/itt-a-bizonyitek-a-netes-trollok-pszichopatak/ 2014.09.27. 12:30:54

Jó, hát ez egyértelműen lopás, korrupció amit Szijjártó és szülei csináltak, méghozzá elég nagy, ezen nincs mit szépíteni. Ez körülbelül 8 évnyi fegyházba kerül, ha leültetnék.

Nyekenyóka · http://www.hir24.hu/elet-stilus/2014/02/19/itt-a-bizonyitek-a-netes-trollok-pszichopatak/ 2014.09.27. 12:31:51

@mikka:

"Egy külügyminiszter nem hívja a privát életébe a munkakapcsolatokat."

Ez hülyeség. Megtehetnék.

mikka 2014.09.27. 12:42:09

@Nyekenyóka: az a hülyeség amiről te beszélsz
Engedj be a lakásodba 5 percre egy orosz vagy amerikai , de tulajdonképp bármilyen nemzetiségű diplomatát vagy politikai alkalmazottat és majd olvashatod a szó szerinti leiratokat az életed minden pillanatáról :) Biztonsági okok miatt külügyminiszterek és egyéb magas rangú beosztottak nem fogadnak magán lakáson munka vendéget. Ne állíts mást baszod, tudod hogy így van, az hogy mit tehetnének meg az más dolog, de nem tehetik meg. Pont.

Papageno68 2014.09.27. 12:46:54

@roli101: De ha te a szomszéd TSz -nyugdíjjas mamkának , szívességből megbőrözöd a csapot adócsaló és fekete munkás vagy.

egysmás 2014.09.27. 13:22:20

@mikka: Jah, igazad van!

Az első világháborúba is a liberális baloldaliak hajszolták az országot, majd a Tanácsköztársaság során is inkább átadták a tótoknak, románoknak,minthogy fegyverrel védték volna!
Ha nincs a jobboldali szervezkedés meg a keresztény reakció, tán még Magyarország sincs.
És a baloldali liberálisok támadták meg azt az országot, amelyik elismerte Magyarország területi igényeit.

A baloldali liberálisokra lőni kell!

Mert Magyarország felemelkedése a jobboldali, keresztény értékek mentén valósulhat csak meg!

Az elő nem fordulhat pl, hogy egy jobboldali-keresztény kurzus alatt a magyar jegybank a forint gyengítésével nyerészkedjen.
Az sem, hogy a közoktatásból vonjanak el forrásokat a rezsim vezetőjének hobbiját finanszírozandó.
Sőt, az sem fordulhat elő egy jobboldali-keresztény kormány alatt, hogy olyan törvényeket hoznak, amik visszamenőlegesen hatnak!

Bezzeg a ballibek!

mikka 2014.09.27. 14:03:40

@egysmás: tudod alapvetően az a bajom veled és a hozzád hasonlókkal hogy faszfejek vagytok.

Rezsim?
Diktátor?
Fasiszta?
Cenzúra?

Majd ha el tudod fogadni hogy 4 évenként választás van, és azt el is lehet veszíteni akkor lesz miről beszélni. Addig nincs. Legyetek többen, nyerjetek választást. Nem emlékszem arra hogy a fasiszta diktátor rezsimje alatt a rendőrök kilőtték volna egy liberális tiltakozó szemét gumilövedékkel.. Valahogy nem emlékszem rá..lehet azért mert nem történt ilyen.. A szocialista-liberális kormányzat alatt viszont igen.. Ezzel nem tudsz vitatkozni bazdmeg mert nem lehet..

Nekem Horthy hazafi.
Kádár nem az.

Az a történelem hamisítás hogy 50 év kommunista faszságai után ugyan azt hangoztatjátok.. Magyarország nem volt fasiszta, Magyarországot megszállták, előbb a németek aztán a szovjetek. A németek azért mert a Magyar kormányzat nem kért a nemetek faszságaiból, lásd zsidó deportálás, a szovjetek meg azért mert ellenük harcoltunk, a szovjet-bolsevik politikai ideológia ellen. Amerikai " barátaink" meg szartak ránk egy nagyot, nem csak a második világháború végén de 56 -ban is.

csak egy néző 2014.09.27. 14:19:52

Ja kérem, akinek ilyen szülei vannak.

"A „kőkemény" kartellben való részvétel miatt a hivatal 7,1 milliárd forint bírságot szabott ki a Colas Zrt.-re, a Mávépcell Kft.-re, a MÁV MTM Rt.-re és a Szentesi Vasútépítő Kft.-re. A GVH indoklása szerint a cégek 2004-2005-ben a magyarországi vasútvonalak, vasúti vonalszakaszok felújítására, átépítésére, rehabilitációjára kiírt közbeszerzési eljárások kapcsán előzetesen megállapodtak a piac felosztásáról, annak elveiről és egyes esetekben a győztes személyéről.

A Vasútépítők Kft. is részese volt a csoportnak, és így persze a GVH-vizsgálatnak is. A hivatali jelentés szerint azonban nem kaptak bírságot, mivel az eljárás során az engedékenységi politika keretében együttműködtek a GVH-val, azaz „feldobták" a cégeket, s közreműködésükkel derítettek fényt a társak tevékenységére. Az említett 2004-2005-ös időszakban Szijjártó István a Vasútépítőkben résztulajdonos is volt, és vezette is a vállalkozást."

nol.hu/belfold/szijjart...

maxval a bircaman · http://maxval.co.nr 2014.09.27. 14:38:26

@Mindfield:

Minden oldal korrupcióját ugyanígy fogadom el. Ez egyszerűen a politika része. Hallottad valaha, hogy hőzöngtem bárki korrupciója miatt?

egysmás 2014.09.27. 14:39:08

@mikka: A rezsim kormányzati rendszert jelent.

Szerinted a fidesznek, Orbánnak nincs olyanja?

Jössz itt a kukagyújtogatós-tankellopós, barikádépítős eseményekkel, mintha ez _bármilyen_ kapcsolatban lenne azzal, hogy a jegybank spekulál az ország valutája -és a devizahitelesek- ellen.

Mi történelemhamisítás van abban, ha valaki azt mondja, hogy a keresztény-konzervatív kormány azért szavazta meg az első világháború kirobbantását, a hadüzenetet az oroszoknak, angoloknak, mert Boszniában megölt egy szerb egy magyargyűlölő osztrák főherceget?

Horthy neked hazafi, nekem meg egy olyan ember, akinek a franciák megengedték, hogy _miután_ a románok meg a tótok elbántak a magyarokkal, uralkodhasson rajtuk.
Kádárnak meg az oroszok engedték meg ugyanezt.

maxval a bircaman · http://maxval.co.nr 2014.09.27. 14:42:09

@Mindfield:

Úriemberi megállapodás van a két fő erő között, hogy egymás ügyeit nem bántják sosem komolyan.

Az MSZP 2002-ben külön államtitkárságot hozott létre a "fideszes korrupt ügyek" feltárására. Tudod hány ügy lett feltárva? Megmondom, összesen nulla. Az államtitkár meg, mikor kezdte magát túl komolyan venni, el lett küldve a fenébe. Ma már nem is vezető politikus.

maxval a bircaman · http://maxval.co.nr 2014.09.27. 14:44:24

@egysmás:

Ez hülyeség. Nem szokás, hogy a külügyminiszter a saját lakásába hív meg bárkit is. Ezt maximum olyannnal teszi, akivel személyes barátságot kötött, azt meg mindegy hová hívja meg.

butus, a Magyar Köztársaság állampolgára 2014.09.27. 14:45:10

@maxval a bircaman: Majd akkor lesz változás ebben az országban, ha senkinek sem tűrjük el!

s.g.l. 2014.09.27. 14:47:17

@maxval a bircaman:

Tévedés.
165 ügyet adott át a rendőrség az ügysézségnek büntett alapos gyanujával, csakhát ott van benn a fék és ellensúly: Polt Péter a fidesz védőbástyája, egyet sem enegedett bírósági szakaszba.

Amíg ez a csőféreg ott van az ügyészségen és rajta múlik minden addig itt nem lesz fidesz elszámoltatás.

A tesze-tosza balfasz ellenzék mikor hatalmon volt képtelen volt a fidesz védőbástyáját szétszedni.

maxval a bircaman · http://maxval.co.nr 2014.09.27. 14:49:48

@butus, a Magyar Köztársaság állampolgára:

Ez nem valószínű.

A ballib szavazó eltűri a ballib politikusnak, mert "a fideszesek többet lopnak".

A fideszes szavazó meg eltűri a fideszes politikusnak, mert "a ballibek többet lopnak".

Ezért mondom, az ilyen ügyek SEMMIT sem befolyásolnak.

maxval a bircaman · http://maxval.co.nr 2014.09.27. 14:50:40

@s.g.l.:

Ha átmegy az ügyészségen, akkor a bírósági szakaszban lesz eltusolva.

egysmás 2014.09.27. 14:53:26

@maxval a bircaman: Jó-jó, de ezt a Petike nem tudta.

Aztán különben is, hozzávágtak a szülei annyi pénzt, amennyiért egy átlagmagyar egy életen keresztül dolgozik (a feleségével) és az adott pillanatban jó ötletnek tűnt ez a vásárlás.

Tudod, hogy megy ez _arrafelé_.

Következménye meg nem lesz a a dolognak, mert inkább befogott orral szavaz a fideszre a polgár, minthogy hatalomra segítse a tartózkodásával, ellenszavazatával a ballibeket.

Ezért tehetnek meg bármit Orbánék.
És mivel konzervatívok és keresztények, meg is tesznek bármit.

turista a saját országában 2014.09.27. 14:54:53

@mikka: "Majd ha el tudod fogadni hogy 4 évenként választás van, és azt el is lehet veszíteni akkor lesz miről beszélni. "

Így védekezik egy fidesz-hernyó. A maffiaállam gépezetén ott a törvények sajátízű átírásával már amúgy sem demokratikus 4 évenkénti választás máza.

egysmás 2014.09.27. 14:58:14

@maxval a bircaman: Ha igazad lenne, akkor a szocik kb akkorák lennének, mint a fidesz.

A szocikat megviselték a botrányok, ügyek, és a propaganda., szóval azoknak, aki Gyurcsit a hatalomba segítették, azoknak a szavazóknak némileg sokkal keményebb volt a gerince, mint egy jobboldalinak.

turista a saját országában 2014.09.27. 15:08:22

@mikka: "Magyarország nem volt fasiszta, Magyarországot megszállták, előbb a németek aztán a szovjetek. A németek azért mert a Magyar kormányzat nem kért a nemetek faszságaiból, lásd zsidó deportálás, a szovjetek meg azért mert ellenük harcoltunk, a szovjet-bolsevik politikai ideológia ellen."

Unalmas, hazug szöveg. 1920: Numerus clausus. Hol volt még Hitler, mikor Európában elsőként a magyar országgyűlés elfogadta a nagy horderejű fasiszta zsidóellenes törvényt?

"A németek azért mert a Magyar kormányzat nem kért a nemetek faszságaiból,"1

1944 márciusáig is a németek egyik leghűségesebb kiszolgálói voltunk. Pusztán annyi történt, hogy a magyar vezetők fejében volt annyi értelem, hogy '43-ra (Olaszo. felszabadítása, keleti front összeomlása) megérett bennük a felismerés, a vh-t valószínűleg elveszítjük. És elkezdték keresni a diplomáciai kiskapukat. Hitler pedig nem akarta a magyar hűséget a véletlenre bízni, és biztosra ment. A horthyta jobbldal a megszállás előtt és után is a náci N.o talpnyalója, kiszolgálója volt. A megszálló attasé küldte Berlinbe a jelentéseket a magyar hatósági szervek buzgalmáról, lojalitásáról.

Úgyhogy elmész a francba, a történelmet meghamisító, hazug " kereszténynemzeti", horthysta agymenéseddel együtt.

turista a saját országában 2014.09.27. 15:14:41

@mikka: "A németek azért mert a Magyar kormányzat nem kért a nemetek faszságaiból,"

Nem? Az is a németek faszsága volt, hogy legyünk jelen a keleti fronton. Kiküldtük a 2. magyar hadsereget, százezreket küldve ezzel a halálba. De neked ez se jelent semmit.

maxval a bircaman · http://maxval.co.nr 2014.09.27. 15:16:19

@egysmás:

Nem, a szociknak a tábora egyszerűen átment a Fideszhez, mert a Fidesz jobban teljesítette az ígéreteket.

fizetekmegegysort 2014.09.27. 15:16:43

@mikka: kár volt ennyit írnod. Elég lett volna annyi: a mi tolvajunk jó tolvaj oszt jónapot.

ivanhoe78 2014.09.27. 15:28:47

Peterke mar a karrierje elején sem volt szimpatikus, es azóta sem sikerült meggyőznie az ellenkezőjéről. Majd viszek kemping asztalt, meg műanyag széket a háza elé, es virslit fogok enni tiltakozaskeppen. Ismerős helyzet ugye Peter?

butus, a Magyar Köztársaság állampolgára 2014.09.27. 15:33:13

@maxval a bircaman: Csak azt hagytad számításon kívül, hogy mind nagyobb azoknak a tábora, akik teljes vagyonelszámoltatást akarnak 1989-től.

s.g.l. 2014.09.27. 15:37:15

@maxval a bircaman:

Kizárt, hogy a 165 ügy mindegyike fideszes bíró kezébe kerüljön.

A nem volt taggyűlés csak tagok gyűlése az fideszes bírónő itélete, de pl alapfokon elmeszelték OV-t és az ÉS-nek adtak igazat.

Akkor még a bíróság közel nem volt annyira fideszes mint most, de még most is lehet néha bízni benne: elmeszelik a fideszt, szerencsée van még független bíró ha már a bíróság nem is az.

odamondó 2014.09.27. 16:22:41

Látom ízlés az nem jutott csak pénz. Ugyanúgy mint az araboknál.

csak egy néző 2014.09.27. 16:40:41

@triumphator:
"világ proletárjai, irigykedjetek! bár gyurcsi esetében nem voltatok ennyire kíváncsiak"
Talán azért, mert nem ilyen nyíltan csinálták.
Ismered a viccet, kicsit aktualizálva, amikor a fideszes belepisál a medencébe és rászól az úszómester, mire a fideszes.
-Miért, mi a gond, hiszen a libsik is ezt csinálták.
-Igen, de nem a trambulinról.

Dr_utcai_arcos 2014.09.27. 17:06:48

Megspórolta. És akkor mi van? Lehet utána csinálni. (Egyébként mi a f..nak a csempézett garázs? Könnyebb lesz lemosni a vért a falakról??)

Virág et. 2014.09.27. 17:09:50

@Blogger Géza: Te helyből vagy ilyen hülye vagy ezt tanítják valahol?

"Bezzeg Gyurcsány, Bajnai, Medgyessy, Oszkó stb nyilván mind egy-egy putriban nyomorog. :)"

1. Gyurcsány: akkor már nem az Apró-villában lakik? Csak mert én úgy emlékeztem, hogy azt azért hívják Apró-villának, mert az Apróék éltek ott, akik Gyurcsány anyósa és apósa. Petike is az anyóshoz költözött? Tényleg? Gyurcsány mikor is költözött oda? Politikai karrierje előtt vagy után? Mekkora is volt a cégei hozama minisztersége előtt? Marha vagy? (igen)

2. Bajnai: aki 2006 előtt és 2010 után sehol nem volt a politikában, ellenben egy rakás multit vezetett és éves 100 milliós adózott jövedelmet vallott be a saját cégéből. Segítek, Petike még 10-et se, Igen, megint marha vagy. Vagy hazug féreg, nem tudom még melyik.

3. Medgyessy: 72 éves ember az élete és karrierje végén, amelyben kb minden volt nagykövettől kezdve miniszterig, miniszterelnökig és nemzetközi bank vezetőjéig. Ennek ellenére fogalmam sincs, hogy hol lakik, de majd te felvilágosítasz, hogy hogyan is jön ez egy 35 éves nyikhajhoz.

4. Oszkó: a legnagyobb fail. Nem egész egy éves politikai karrierje előtt már Londonban dolgozott a KPMG-nél, aztán a Deloitte-ban lett elnök-vezérigazgató és PARTNER, tehát nem szimpla alkalmazott. Majd mitkeresavizerben és az OTP befektetési cégét, a Portfoliont vezette. Ezek egyike sem 997e bruttót fizet havonta, mint Petikének.

Nem érted, mert narancsidióta hazug bértroll vagy, hogy nem az a baj, ha valaki tehetős és vesz egy nagy házat, hanem ha valaki 10-12 év munkaviszonnyal a háta mögött, céges tulajdon és egyéb más munka nélkül képes annyi önerőt összeszedni (ha el is hisszük a szülős mesét egy pillanatra), amennyit összesen nem keresett egész életében.
És ez neked nem baj.

Az ilyenek, mint te miatt soha nem lesz ebben az országban egység. Mert egy morális zéró vagy. Ráadásul hülye is, ha már baloldalt akartál példálózni, akkor mondtad volna a Boldvait, a Hagyót vagy a Puchot. Erre hozol négy olyan példát, amivel jobban nem is lőhettél volna mellé.

Most meg húzzál a fidesz irodába a pénzedért.

Blogger Géza 2014.09.27. 17:37:20

@Virág et.: Szjíjártó összesen 68 milliót tett bele ebbe a házba (a többi más családtagoktól származik), és ennél jóval több (82 millió) megtakarítása volt már előző vagyonnyilatkozata alapján is. Csak ilyen alapvető tények ismertetése helyett inkább a baloldali oligarchákat magasztalod. :) Hát tedd.

Virág et. 2014.09.27. 17:44:14

@Blogger Géza: Az a 68 tegnap még 80 volt. Azon nem gondolkodtál el, hogy HONNAN volt neki 82 milliós megtakarítása? Havi 997e bruttóból? Amit már mint államtitkár keresett, előtte pláne ellenzékből ennek a töredékét. Csak mert erről beszél kb mindenki két napja az országban.

Számolj már, ember!

Virág et. 2014.09.27. 17:47:47

@Blogger Géza: Olvasd már el az index cikket! 2010 után, tehát már kormányon és nem a 8 szűk esztendő alatt, egy évben érte csak el a jövedelme a 10 milliót (éves szinten), de abban az évben is sikerült vagy 15 milliót ebből félretenni. Nyilván fényevő.

Igen, értem én a nagy magyarázatot, hogy MEG NEM NEVEZETT és NAGYON JÓL FIZETŐ titkos befektetésekből van pénze, amit pl a vagyonbevallásában sem részletez.

Ha te elhiszed, hogy valaki havi párszázezerből pár év alatt közel 100 millát tud spórolni, akkor meg is érdemled.

ördöngös pepecselés 2014.09.27. 17:53:01

Igen, ezt nevezik korrupciónak. A fideszes fijjúk nagyban űzik ezt a mesterséget, nem úgy mint a zöldfülű, béna szocik :)

dual824 2014.09.27. 18:08:35

Remélem, hogy össze fognak sározódni hamarosan azok a szép lépcsőfokok.

Blogger Géza 2014.09.27. 18:28:22

@Virág et.: Tök egyszerű, aki folyamatosan megtakarít és jelentős pénzügyi vagyont halmoz fel, és azt ügyesen (!) fekteti be, annak szépen gyarapszik a vagyona, saját forrásból tudom. :) Ezt lehet látni Szíjjártónál is, évről évre nőtt némileg a pénzügyi vagyona, hirtelen ugrás nélkül, és ennyi év alatt ez ennyit tesz ki. Csak ha a pénzből vesz egy házat, amire rá lehet ugrani, és hergelni vele a panelprolikat, azt persze nem hagyja ki a baloldal. Amelyik persze "elfelejtette" a hasonló ámokfutásokat Gyurcsány, Medgyessy, Bajnai Oszkó, Kóka stb házánál.

annamanna 2014.09.27. 18:31:29

Egy ház vásárlása, egy otthon berendezése párkapcsolati projekt. Tehát ebben az esetben maximálisan érvényesül a "keresd a nőt" elve. Orbánék háza is leginkább Lévai Anikót jellemzi (szerintem). Andy Vajna luxusszerencsétlenkedése is azt mutatja, milyen nője van. Amilyen a nő, olyan az otthona. Vuitton-Rogán neje is "megér egy misét". Ha valakit megszólnak a háza miatt, akkor érdemes megnézni, milyen nőt "tart" otthon. Kíváncsi lennék Szíjjártó nejére. Mivel tölti a napjait, mennyit költ stb. El tudom képzelni, hogy Szíjjártónak önmagában kisebbek lennének az igényei, esetleg az adott pillanatban komolyan gondolta a "plebejus kormányzást" és a luxus elítélését. Csak hát otthon nem ő hozza meg a döntéseket.
Luxus, fennhéjázás, magamutogatás, kivagyiság szempontjából a nőkkel sokkal könnyebben elszalad a ló, főleg, ha nem is ők keresték meg a rávalót. Ez sajnos tapasztalat. Ez nem menti fel Szíjjártót, mert az ő felesége, ő választotta.
Amúgy a ház kifejezetten barátságtalan és ízléstelen (Orbán házához képest, legalábbis ahhoz képest, amit abból látni lehetett). Nem mutat önálló egyéniséget. Persze Szíjjártó nem is az önállóságáról híres. De épp a törleszkedése miatt, ha magától dönthetett volna, szerintem sokkal inkább Orbánék házához hasonlót vett volna. Már csak emiatt is biztos, hogy otthon papucs, mert ez a villa nem hasonlít a "Mester" házára. Jobban járt volna olyan házzal, amivel Orbánt utánozza, mert azért nem szólták volna meg. Vagy legalább ha a neje Clooney-rajongó volna, és vettek volna egy régi szép lerobbant villát, amit felújítanak. Akkor is jobban jött volna ki a dologból. Majd tíz év múlva kell ezt a témát újragondolni, amikor lecseréli az "öregecskedő" nejét, nyehe.

púdó 2014.09.27. 18:46:38

167 mill...
188 évi nettó keresetem...
Tudom, tudom az én hibám, minek születtem a keleti
országrészbe.......

Rokkantnyugdíjaspornósztár 2014.09.27. 19:13:24

Ezek alapján a FIDESZ-KDNP-seknek simán le kellene cserélniük az alkotmányuk preputiumát erre:

"Én idealista vagyok, de nekem is a pénz a legfontosabb."

inuitdog 2014.09.27. 19:18:22

Ide tudom beírni, hogy a Város Mindenkié tüntetői A Benczúr utca 4-ből a Benczúr u. 46 elé is mehetnek tüntetni. Az is egy évek óta üresen álló épület. A különbség, hogy az nem magántulajdon, egyelőre. Korábban nyugdíjas otthon volt, de őket már évekkel ezelőtt kirakta az önkormányzat. Most a korábbi modellt követve hagyják lepusztulni, hogy olcsón megvehesse valaki. Hatalmas villaépület, igen jó helyen. Miért nem ezt hasznosítja a Városliget Ingatlanfejlesztő Zrt,, múzeumként? Ott van a Városliget mellett.

James0007 2014.09.27. 20:07:54

@Sterbinszky Tivald: Így van, vörösnek-narancsnak is adni kell a pofájának. 10 milió tart el k... jól 10 ezret. És van pofája orbánnak és szijjártónak - direkt kisbetü - MUNKAalapú társadalomról beszélni. Életükben nem dolgoztak EGY PERC IGAZI melót. Csak a pofájuk járt.
És a legszomorúbb, hogy megeszi a nép.

egysmás 2014.09.27. 20:08:17

@maxval a bircaman: Akkor miért van kevesebb fidesszavazó, mint amennyivel választást veszítettek öt éve?

toportyánzsóti 2014.09.27. 20:10:47

@maxval a bircaman: Kérődző a semmit azt 1 n-nel és kisbetűvel írják még az orosz sztyeppén is ahol legelned kéne.

toportyánzsóti 2014.09.27. 20:14:46

Őrizni kell ma már az összes narancsoffshorkkot,annyira fosnak.Ha meglátnak 1 ülősztrájkoló fiatalt rögtön terroristát kiáltanak ezek akiket állítólag kétharmad felhatalmazott.Tökéletes skizofrén az állapotuk.

toportyánzsóti 2014.09.27. 20:17:44

@Blogger Géza: Tök egyszerű a dolog szimplán bennfentes infókkal kell shortolni a forintot,aztán mikor évvégén kell a statisztikát hamisítania kusza agyúnak vehet a mesterségesen visszaerősített forintjából megint eurót.

Bona Fides 2014.09.27. 20:18:20

@Sterbinszky Tivald: Sajnos EZ AZ, amit senki nem vesz észre. :(

Egyik kutya, másik eb, mindegyiket el kell zavarni a halál faszára.

toportyánzsóti 2014.09.27. 20:19:07

@egysmás: Bircát ne állítsd intellektuális kihívás elé,neki csak a képnézegetésre elég a bucija.

Mérges 1234 2014.09.27. 20:23:34

Értéstek már meg nem az a baj, hogy nagy háza van.

Hanem az, hogy mióta dolgozik nem keresett ennyit.

Tehát, mutyiból, fekete pénzből van.

De ha mégis ennyi összejött volna a fizetéséből, ahogy nem jöhetett persze, akkor felmerülne a kérdés, hogy miért keres ennyit egy szar politikus miközben elég sokan nyomorgnak.

De nem ez a kérdés, hanem az, hogy miből van?????

Lopott, csalt hazudott..... :D

Bona Fides 2014.09.27. 20:27:42

@keresztyén szellemiségű strihkurva:
Feltört, mint a huszár segge.... mondaná a nagyanyám.

Hiába vagy miniszter, kilóg a kapanyél a szádból Péter.

Netuddki. 2014.09.27. 20:31:03

@Baszkikám: "Ezek a mostani lopósok azt ígérték, hogy ők majd nem fognak."

Tévedel, nem ígértek semmit. Sőt, még programjuk se volt. Ennek ellenére a birkák megválasztották őket, 2-szer is egymás után. Csak mert az ország 2/3-a baszott elmenni szavazni.
Azzal senki ne jöjjön, hogy nem volt választás, legalább egy tucat párt között lehetett volna választani...

dr doktorka 2014.09.27. 20:32:29

@Blogger Géza: "aki folyamatosan megtakarít és jelentős pénzügyi vagyont halmoz fel, és azt ügyesen (!) fekteti be, annak szépen gyarapszik a vagyona"

Te senkiházi fideszes bűnöző, azt nevezed te vagyon felhalmozásnak, hogy a kilopott közpénzek milliárdjai egy szűk párt averi körben vannak újraelosztva?

Blogger Géza 2014.09.27. 20:36:16

@Mérges 1234: Értsd már meg, hogy a pénzügyi vagyonnak hozama is van.

Netuddki. 2014.09.27. 20:36:33

@Blogger Géza: "Ezt lehet látni Szíjjártónál is, évről évre nőtt némileg a pénzügyi vagyona, hirtelen ugrás nélkül, és ennyi év alatt ez ennyit tesz ki."

Nyehehe! De szar, hogy láttam a diagramot, amiből világosan látszik, hogy 2010 előtt csökkent a megtakarítása, nem is kicsit. Aztán érdekes módon ahogy a fidesz "hatalomra" került, 2010 óta, kb. 16 milkával nőtt a "megtakarítása". Szóval gejza, 2010-ben volt az a hirtelen "ugrás" amire hivatkozol, hogy nem volt. Haverok, mutyi, hanta! Balfasz fideszesek, fideszes balfaszok!

Mellesleg gejza! Csak nem kommunista szombat van a fidesztrolloknak? Mindenkit berendeltek sikálni a szíjjártón esett foltot? Muhaha! Börtönbe fogtok kerülni!

Mérges 1234 2014.09.27. 20:37:54

@Blogger Géza:

Ezt mindeki tudja, ahogy azt is, hogy nem lehet ennyi hivatalosan..

Netuddki. 2014.09.27. 20:38:28

@IGAZI_kovi1970: "2010 óta, kb. 16 milkával nőtt a "megtakarítása"."

Lemaradt: ÉVENTE B+! 16 milkával, évente!

"némileg nőtt", ja gejza! Rohaggy meg a szíjjártóval együtt a börtönben!

Blogger Géza 2014.09.27. 20:39:57

@toportyánzsóti: Devizakereskedelemmel valóban sokat lehet keresni. Ha valaki előre tudja, mi történik Ukrajnában és mit lép a FED (ezek voltak az idén meghatározóak a Ft árfolyamának alakulásánál), akkor az szépen kaszálhatott. De nem hinném, hogy Szíjjártó mozgatja a luhanszki szálakat.. :)

inuitdog 2014.09.27. 20:41:08

Kiapadhatatlan lehet az a megtakarítás, 10 milliós éves bevételből ez már a negyedik ingatlan. Legyen inkább pénzügyminiszer.

Gyorgy Nagy 2014.09.27. 20:42:04

Ez a kis P..s miből hozta ezt őssze mikor èletèben nem volt egy munkahelye? A szocik (Hagyo, Hunvald stb ) kisdobosok voltak a fideszes fiukhoz kèpest pènzlenyulásban! Èbresző MAGYAROK !

Blogger Géza 2014.09.27. 20:42:32

@Mérges 1234: Frászt nem, és is realizáltam kétszámjegyű hozamot egy évben a befektetéseimen. Jó privátbankár kérdése az egész. :)

Netuddki. 2014.09.27. 20:43:24

@Blogger Géza: "Értsd már meg, hogy a pénzügyi vagyonnak hozama is van."

Ja gejza, 64 milkának 4% éves kamattal számolva kb. 2,56 milka a "hozama". És akkor még ez qrva jó a béka segge alatti kamatokhoz képest. Mínusz a 27% kamatadó +költségek, A bazi nagy "hozam kb. 1.6milka lehetett a múlt évben.

A fideszesekkel ellentétben én tudok számolni gejza!
Csak egyre jobban belegabalyogtok a témába, szerintem hagyjátok! Vagy rokonod a petike? Vagy csak ez a munkád, hogy meg kell védened a fidesz cuslágját?

dr doktorka 2014.09.27. 20:43:27

Rogán, Szíjártó , Kósa meg a többi luxus környezetben élő politikus példája mutatja, hogy menniyre nehéz eldugni a kilopott közpénzeket a nyilvánosság elől. Mert most már annyit loptak, hogy annak már helyet sem találnak. Így csak reménykednek abban, hogy nem tűnnek fel a dollár hegyek. Ha meg igen, akkor jönnek a kimagyarázások.

Trükkök százait dobják be: feleségemnek közös luxuslakása van a helyettesem feleségével. Na ez minek? Közös swinger klubbot csinálnak?
Vagy: a fateroméknak van 40, 50 meg 80 millió forint feleslegük.
Vagy: a haverjaim olyan jók, hogy csak nekem 10 meg 20 milliót adnak kölcsönbe. Csak úgy.

Olyan párt kellene már, amelyik teljes vagyon vizsgálatot végez az elmúlt 12 év összes politikusára, közbeszerzési bizottság tagjaira az egész NAV-ra és vezetőire, valamint az állami tenderek rendszeresen nyertes fővállakozóira és annak az alvállakozóira. Mert az alvállakozók is rendesen tejelnek a S. Lajoséknak, hogy őket vegyék be a buliba. Csak az egyiküknek kell borítania a bilit, aztán az elmúlt 20 évből mindenki börtönbe megy.

A luxuslakások meg legfeljebb üresen állnak 10-20 évig.

Mérges 1234 2014.09.27. 20:44:17

Amúgy az ilyen blogger géza paraszt faszopóknak mondom, én havi 800 ezres bruttóból tíz év alatt 25 millát tudtam összerakni, de ennek egy részből vettem egy lakást.

És én elég visszafogott normális életet éltem. És elég jól forgattam a pénzem. De sebaj, fidesz fasszopó paraszt.

Az ilyen ős sötét fideszes szarzsákok a legrosszabbak, a jobbikosokkal simán meg lehet találni a hangot.

De ez az elvtelen segnyalás, védekezés. Persze balosból is van ilyen, csak már kihaltak.

Blogger Géza 2014.09.27. 21:00:53

@IGAZI_kovi1970: TBSZ-nél nincs semmiféle adó. És jussál el egyszer egy privát bankárhoz, nem 4%kal kecsegtető hozamokat fog ajánlani. :) Tovább ne csak a mai - tényleg alacsonyabb - kamatokkal számolj, amikor egy évtizedes gyarapodást vizsgálsz.

Blogger Géza 2014.09.27. 21:06:26

@Mérges 1234: Lehet, hogy mégsem vagy olyan ügyes, mint ahogy hiszed, van ilyen. :) Ha jól emlékszem, kb 9-15%os Ft-os hozamokra van szükség ahhoz, hogy kijöjjön Szíjjártó vagyongyarapodása, ez egyáltalán nem irreális.

Blogger Géza 2014.09.27. 21:14:49

@IGAZI_kovi1970: Nem tudom, feltűnt-e, de 2010-től Szíjjártó sokkal több, fontosabb és jobban fizetett pozíciót tölt be, mint előtte.

Bona Fides 2014.09.27. 21:20:27

@qmatch: Ebből viszont nem következik, hogy akkor most ismételten a ballibre kellene szavazni, hogy ott folytassák, ahol abbahagyták.

behr 2014.09.27. 21:29:55

Király... és mi fizetünk érte, remélem még minél többet tud tőlünk lopkodni a fityesz...

zobod 2014.09.27. 21:32:19

@dr doktorka: hülyegyerek, pont a böszme meg az Orbán két olyan politikus, akik megfelelő apparátussal a hátuk mögött, képesek elvezetni egy akkora kuplerájt, mint a magyarországi közélet, a többi önjelölt nem igazán adja ki az ívet, csak ez a kettő. Más kérdés hogy emberileg nekem a böszme nagyon nem szimpatikus. Úgyhogy áruld el kis lecsukós, hogy ha szerinted nem a fidesz, meg nem is a gyurcsi, akkor ki, vagy melyik párt lenne alkalmas az ország irányítására? A szocik Tóbiás József vezetésével, esetleg az a jobbik, amelyiket úgy tűnik, hogy éveken át orránál fogva vezetett egy külföldi ügynök?

ZSírfeka 2014.09.27. 21:35:20

Középről nézve sokkal intelligensebbek a balos szavazók.
Mikor kiderült a sok tolvajlás, simán elfordultak a rabló MSZP-től, s másra szavaztak.
Ugyanez fordítva nem igazán működik.
Fordított esetben az irányított székházostromlók már az utcán lennének.
Jó dolog magyarnak lenni. Külföldön.
Itthon meg iszonyatos nézni, hogy a kukákban immár nem csak a hajléktalanok, hanem a normálisan felöltözött nyugdíjasok is turkálnak, sőt, az élelmet már úgy rakják bele a tehetősebbek, hogy ne keveredjen a többi szeméttel. Ha nem látom, nehezen hiszem én is, de sajnos Papcsák "úr" birodalmában, Zuglóban dolgozva iszonyatos szembesülni a propaganda ellentétével, a valósággal. Ezeket kellene a Géza-féle igét hirdetőknek megmutatni, hogy szembesüljenek a rögvalósággal.
S nem, nem vagyok bajnaista: az egész mai magyar elitet el tudnám képzelni egy túlélő show-ban, amol tényleg a túlélésükért kellene küzdeniük, az öt túlélőt tisztességesen felakasztanák a Kossuth téren, s még temetésük is lenne. A többi az enyészeté.

Akos_79 2014.09.27. 21:44:40

Nem védek senkit, de 2010 óta simán meg lehetett duplázni a pénzed az amcsi piacokon és még nagyágyúnak se kellett lenned se bennfentesnek.

ob.szerver 2014.09.27. 21:53:21

Érdemes olvasni a nyomorult fidesz prolik kommentjeit. Persze semmi rendkívüli, csak a szokásos. Boldogok, hogy egy egész életében csak kárt okozó, az országra folyamatosan szégyent hozó, közpénzen élősködő amorális, gátlástalan gazember milliárdos tételben rabolja ki az országot, és benne őket. Mert Petike külügyminiszternek nem, csak az a 167 milliója van, hiszen hónapok óta alakítgatja át szerény hajlékát, egyéb ingatlanjai vannak és biztosan nem költekezte ki csontig magát. Ez az ország Petike külügyminisztert érdemli, meg azt is, ahogy a fideszmaffia az utolsó garasotokat is elrabolja. Örvendjetek tovább.

Bona Fides 2014.09.27. 21:53:34

@Akos_79: Ugyan már..... Aki csak egy kicsit is ismeri a tőzsde világát, az tudja, hogy ez mese habbal. 4 év alatt duplázni csak nagyon profik tudnak. És még ők is belenyúlnak olykor.
Peri meg egy bunkó. Ha nem lenne az, nem ilyen házat vesz, nem így, stb....

zobod 2014.09.27. 21:56:48

@Bona Fides: Schiffer szimpatikus nekem is, de miniszterelnöki kihíváshoz kevésnek tűnik, legalábbis magát annak mutatja. Arról nem beszélve, hogy országosan az LMP nem létezik. A fidesz a 90-es években ügyesen mozdult rá a rendszerváltó jobboldal összeomlásával keletkező lehetőségre, le is fedte azt a teret, és ez meg is nyitotta nekik az utat felfelé. Az LMP viszont azt a sanszot kihagyta, ami az MSZP-SZDSZ összerogyásával/megsemmisülésével adódott 2010 után. Most sem igazán látom bennük, hogy ki akarnák/tudnák használni, pedig a politikai spektrumon ott a hely. Inkább szimpatikus, jó szándékú, naiv balfaszoknak tűnnek, mint az ország jövőbeli urainak.

Bona Fides 2014.09.27. 22:01:07

@ob.szerver: Mellesleg sosem értettem, hogy ezek miért Magyarországon ölnek milliókat ingatlanba? A sárotaljaújhelyi maszoppos geci is "újhelybe", a poros prolifészekbe tolt 100 millát egy ingatlanba.
Ha berág a jónép és lámpavas, meg elkobzás lesz, akkor mit csinálnak az itteni vagyonukkal?

Ha én (maszoppos, vagy fideszes) magyar politikus lennék, itthon kastélyt bérelnék magamnak, benne a légócsomagom, arra az esetre, ha menekülni kell, a vagyonomat pedig külföldön tartanám.

Bona Fides 2014.09.27. 22:04:35

@zobod: Sajnos ez így van, de a kvalitásuktól függetlenül már csak rájuk tud szavazni az, aki okádik a maszopfidesztől és fél a náciktól.
Pusztán kizárásos alapon.

ördöngös pepecselés 2014.09.27. 22:12:34

@Bona Fides:

Vagy bojkottálja a rendszert. Vagy elhúz innen a picsába.

toportyánzsóti 2014.09.27. 22:14:46

@Blogger Géza: Elé ha kuszagyú matolcsy ellátja infóval ahogy megtette a bankárebéden,azóta rendszeresen megteszi a narancsoffshorkkoknak ezt a szivességet.

fehérfarkas 2014.09.27. 22:16:42

@Blogger Géza: "Demógiga rulez!
Bezzeg Gyurcsány, Bajnai, Medgyessy, Oszkó stb nyilván mind egy-egy putriban nyomorog. :)"

Lehet szeretni, és lehet utálni a fenti politikusokat a politikai öntéseik miatt. Azt viszont el kell ismerni, hogy Medgyessy, Gyurcsány és Bajnai nem vették fel a fizetésüket miniszterelnökként, hanem mindet jótékonysági célokra adták. (eredetileg Bajnai csak jelképes 1Ft-ot akart felvenni, de ez könyevélisileg kivitelezhetetlen volt az egész összegre való kerekítési összeg miatt, így végül ő is nullát vett fel miniszterelnökként. Miből éltek: a korábbi megtakarításaikból és befektetéseikből (+ GyF a cégei utáni osztalékból).
Oszkó szintén az üzleti világból érkezett és ott gazdagodott meg a másik 3-hoz hasonlóan.

Medgyessy Péter a rendeszerváltás előtt sem élt rosszúl jól fizetett hivatalnokként, vezető tisztségviselőként, de milliomos a rendszerváltás után lett, amikor különböző banok vezetői posztjait töltötte be (BNP Paribas Bank elnök-vezérigazgató, MFB, Inter-Európa Bank igazgatóságának elnöke, Atlasz Biztosító alelnöke).

Gyurcsány Ferenc üzletemberként került be a politikába: CREDITUM Pénzügyi Tanácsadó Kft. üzletszerzői pozíció, Eurocorp Nemzetközi Pénzügyi Rt. résztulajdonos, Altus Befektetési és Vagyonkezelő Rt. vezérigazgató, MOTIM Zrt. 49%-os tulajdonosa, ALDO Ingatlanfejlesztő és Hasznosító Tanácsadó Kft., Perfekt Rt., és még számos más vállalatban résztulajdonos.

Bajnai Gordon üzleti életbeli múltja a politikussága előtt: szakmai gyakorlat a londoni Európai Újjáépítési és Fejlesztési Banknál (EBRD), CA IB Értékpapír Rt. ügyvezető igazgatója, Danubius Rádió igazgatósági tagja, Wallis Rt. vezérigazgatója, Graboplast Zrt igazgatósági tag, Rába Rt. igazgatósági tag, Budapesti Corvinus Egyetem Gazdasági Tanácsának tagja.
Bajnait szakmailag már akkor elismerték itthon és külföldön, amikor saját maga sem gondolta, hogy majd belőle is politikus lesz:
"- Pro Universitate Díj a Közgazdasági Egyetemen végzett kiemelkedő közösségi és szakmai teljesítményéért.
- A Central European Business Review c. folyóirat Közép-kelet-Európa 30 legígéretesebb üzleti vezetője közé választotta (1999)
- A Menedzserek Országos Szövetsége az Év fiatal menedzserének választotta (2003)
- A Magyar Köztársasági Érdemrend tisztikeresztje (polgári tagozat), a hazai vállalatirányítási kultúra fejlesztése terén elért eredményei, kiemelkedő szakmai és vállalatvezetői munka elismeréseként (2006)"
(forrás: hu.wikipedia.org/wiki/Bajnai_Gordon)
Az előbb a politikusi pályafutása előtti karrierjét néztük, most pedig az azutánit:
2010 után az USA, California beli Johns Hopkins Egyetem Nemzetközi Tanulmányok Iskolájában vendégprofesszorként oktatott, valamint a Transzatlanti Kapcsolatok Központja munkájában is részt vett.
2014 májusában a Bilderberg-csoport zártkörű találkozójára egyedüli magyarként ő kapott meghívót.
2014. szep. 2-től a francia Meridiam-csoport ügyvezető igazgatója.

Oszkó Péter karrierje a minisztersége előtt: KPMG könyvvizsgáló és tanácsadó világcég (a KPMG londoni tagvállalatánál is dolgozott). Freshfields Bruckhaus Deringer nemzetközi ügyvédi irodahálózat magyarországi irodájának adó-tanácsadási egységének vezetője. Deloitte adótanácsadás üzletág vezetője (Gerald Lambert helyett), majd elnök-vezérigazgatója (Alastair Teare-től vette át a helyet).
2007-ben Az év fiatal menedzsere.
Ez volt a minisztersége előtti karrierje, és most nézzük meg a inisztersége utánit: PortfoLion Kockázati Tőkealap-kezelő Zrt. vezérigazgatója.

A hivatalosan csupán politikából megélő fideszesek vajon miből is lettek multimilliomosok? A jogászi szakvizsgáit sem letevő Orbán? Meg Lázár, Szijjártó, Rogán, Kövér? A mi adópénzeinkből, meg a korrupcióból (= a ne hivatalos jövedelmükből)?

Szabványok 2014.09.27. 22:22:07

Azt nem értem, hogy miként lehet ennyi pénze egy embernek erkölcsösen! Hiszen tudjuk, hogy a 8%-nál nagyobb profit az tisztességtelen, aki a befektetése után már visszakapta a pénzét, az ne ugráljon.
Ezek után hogyan lehettek tisztességes multimilliomosok azokból, akinek a rendszerváltáskor max.1M-je volt. Ha tisztességesen forgatták, nem húztak exprofitot, nem spekuláltak, a tőzsdén, akkor most max. 10M-je van, ha minden évben fialtatták 8%-kal a pénzüket.
Tehát ezen ideológia alapján, mindenkit, akinek 10M-nél több pénze van, el kel ítélni, hiszen tisztességtelenül becsapta üzletfeleit, extraprofitot realizált, olcsón vett, drágán adott.
Vajon Mészáros Lőrinc milyen haszonkulccsal dolgozik?

Blogger Géza 2014.09.27. 23:32:40

@Szabványok: Miért csak Mészáros Lőrinc jutott eszedbe? Gyurcsány, Bajnai, Medgyessy, Kóka, Szekeres, Boldvai, Puch stb. miért nem?

Blogger Géza 2014.09.27. 23:35:01

@fehérfarkas: Speciel ebben egyetértek Medgyessyvel, Gyurcsánnyal és Bajnaival, a tevékenységükért szerintem sem járt egy Ft sem, inkább kártérítést kellett volna fizetniük Magyarország csődbe viteléért.

fehérfarkas 2014.09.28. 00:28:16

@Blogger Géza:

Lehet sok mindenért kritizálni a Medgyessy-Gyurcsány-Bajnai gazdaságpolitikáját. De ők azért megmaradtak az ortodox gazdaságpolitikánál, jöttek ide a multik munkahelyet tereteni és GDP-t növelni (az utsi igazi nagy ulti gyár, a kecskeméti Mercedes gyár is az ő idejükben jött ide, csak az átadása már a korányváltás utánra fejeződött be). A minimálbéreseknek nem kellett SZJA-t fizetni, az átlagbéreből élők számára volt adójóváírás. Az ÁFA alacsonyabb volt, és 30-cal kevesebb adó volt.
A Forint sokkal erősebb volt. És 719 km autópálya épült, meg 92 db új modern motorvonatot tudott vásárolni a MÁV. És 190.000 panellakás lett felújítva a panelprogram keretében.

Csinálhatták volna sokkal jobban is a szocik, ez teljesen igaz.
De az orbáni unortodoxia a gazdaság teljes tönkretétele, és ha nem lenne az EU (ami ellen Orbánék szabadságharcolnak), meg a multik (aik ellen Orbánék szintén szabadságharcolnak), akkor Etiópia szintjén lennénk. Orbánék pont azok ellen vívnak szabadságharcot, akik Magyarországot pénzelik, finanszírozzák, munkahelyeket teremtenek.
Ha nem lennénk EU tagok, akkor már rég leírt volna minket a külföld.

keresztyén szellemiségű strihkurva (törölt) 2014.09.28. 02:16:09

@ZSírfeka: hú, a balos emberek úgy elfordultak a tolvaj MSZP-től, hogy utána a Fideszre meg a Jobbikra szavaztak tömegesen
nem véletlenül erős a Jobbik olyan helyeken, ahol
a balos ember sem intelligensebb a jobbosnál
eleve ugyanazok az emberek szavaznak ide-oda egyik választásról a másikra
azt ugye te sem gondolod, hogy 8-12 év alatt ennyi új választó született, teremtődött a semmiből az országban, hogy most már a Fidesz és Jobbik ural szinte mindent
nem kispofám, a balos ember az nem balosnak született, csak egy-két választáson oda szavazott, majd amikor Orbán adott neki nyugdíjemelést, 20 kiló lisztet meg 5 liter olajat, rezsicsökkentést stb, akkor Orbánra szavazott
mellesleg a Fidesz pont annyira nem jobboldali, mint az MSZP, csak nem internacionalista, hanem irredenta, soviniszta, konzervatív és még inkább vízfejű állam mániás
szóval így einstandolta a balosok szavazatát és a nemzethy, fasiszta kispolgárok szavazatát is
ja meg több a Fideszben már a volt MSZMP tag, párttitkár, ex-ügynök, mint a Maszopban
na ki is a Kádár-rendszer méltó örököse?

mert ugye Orbán nem a rendszer ellen harcolt, hanem azok ellen, akik a rendszert csinálták
neki tökéletesen megfelel a diktatúra, ha ő ül a szemétdomb tetején

keresztyén szellemiségű strihkurva (törölt) 2014.09.28. 02:31:08

@Bona Fides: a magyar politikus külföldre is menekít pénzt (még útlevelet is szereznek hozzá mindenféle harmadik világbeli országokból), de ingatlant Magyarországon vesz, mert ott van még növekedés az ingatlanárakban, plusz ugye a termőföld haszonbérletének adómentessége ami ugye 5 éven felüli szerződéseknél van

a magyar politikus azért vesz magyar ingatlant, mert az adójogi szabályozást és mindenféle az ingatlan értékét befolyásoló döntést ő hozza meg
egy holland ingatlanban nincs sok biznisz, csak a piaci értéknövekedést tudja elkönyvelni, ráadásul nyugatra drága a föld, nem is eladó, nem is vehet jellemzően külföldi polgár (termőföldet)
a magyar ingatlannál ugye haszonbérlet, EU-s támogatások leakasztása, kisajátítások, infrastruktúra és közműépítések esetén, belterületté nyilvánítás, ilyen-olyan támogatások megállapítása
ezernyi trükkel lehet egyik napról a másikra többszörösére növelni az ingatlanja értékét
és minden trükknél ott van a politikus döntése vagy egy hivatalnok aktusa, aki persze a zsebében van

nem véletlen, hogy a magyar parlament tagjai kiemelkedően nagy földvagyonnal rendelkeznek világviszonylatban is (mármint arányaiban nézve)

egy olyan országban, ahol a pénz értékállósága valójában egy búgócsiga szemű kuruzsló kezében van és semmi fedezete nincs a papírfecniknek, az ingatlan még mindig jó befektetésnek számít

amúgy ne féltsd őket, van még ezernyi befektetésük, csak ugye a nyilvános ingatlannyilvántartás miatt az ingatlan vagyonukat lehet jól feltérképezni
az, hogy a kertben dunsztos üvegben mennyi aranyat ástak el, az sose fog kiderülni

keresztyén szellemiségű strihkurva (törölt) 2014.09.28. 02:44:44

@Andrassy Gabor: igen, Horthy nem volt főnemesi származású, le is nézték a főnemesi családok, de a mai Fidesz-Maszop bagázsnál még mindig előkelőbb nemesi származású volt
a félcigány, proli, betyárkörtés seggű paraszt, zsíros nyakú komcsi párttitkár ősökkel rendelkező mai "elit" a Horthy-rendszerben kardlapozva lett volna, ha jár a szájuk

nekem nincs nosztalgiám a Horthy-rendszer iránt, csak mókásnak tartom, hogy ezek a fiatalok egy olyan rendszert állítanak most piedesztálra, restaurálják a külsőségeit, ahol az ő őseik senkik voltak és az ország is egy beszorított állapotban vergődött, sokáig kitaszítva a nemzetközi közösségből

a Habsburgok által vezetett monarchiát már csak azért sem éltethetik és nosztalgiázhatnak iránta, mert az túl nemzetközi volt, olyan EU-san internacionalista, bizonyos értelemben az EU előképe is, nemzetek feletti kormányzattal, szabad munkavállalás, szabad utazás, a magyarság ott már nem többség

maxval a bircaman · http://maxval.co.nr 2014.09.28. 07:51:40

@egysmás:

Mindig csökken kormányon a szavazók száma.

toportyánzsóti 2014.09.28. 09:09:13

@maxval a bircaman: Böszmécske jót röhögne ezen a hülyeségen.

Szabványok 2014.09.28. 11:10:01

@Blogger Géza:
a) Mert a fidesz antiikapitalista, antispekuláns, munkalapú, profitellenes, extraprofittiltó, szabad piac ellenes. A fidesz ideológiája szerint nem köthetek olyan szerződést, amilyet akarok, pl. eladom az autóm 100M-ért. Ezért a fidesz a saját szabályai szerint nem lehet ilyen gyorsan gazdagodni. A szabad piac szerint lehet, hiszen miért ne adhatnám el 10Mrd-ért, azt, amit 10M-ért vettem?

b) Most a fidesz van kormányon, ők vannak felül, velük foglalkozunk. Nem azzal, hogy 10, 20 vagy akár 25 évvel ezelőtt mit csinált egy ma ellenzékben, vagy még ott sem lévő ember.
Óvodás szintű védekezés, hogy azért szarok a nagyterem közepére, mert 10 évvel ezelőtt az előző tulaj odapisilt.

c) Természetesen adott időben foglalkozni kell mindenkinek a bűneivel. Rohadjon el börtönben, aki bűnözött.

d) De a végső megoldás ezekre a problémákra a szabad piacgazdaság és az állam gazdasági szerepének minimalizálása. Ha az állam nem piaci szereplő, akkor nincs kit megfejni. Az emberek meg ne hagyják, hogy egy másik ember megfejje őket. Ha mégis aláírják a szerződést (pl. devhitel), akkor csak magukat okolhatják.

Blogger Géza 2014.09.28. 11:56:23

@Szabványok: Nincs olyan európai állam, ahol az állam ne lenne fontos gazdasági szereplő. Teljesen felesleges ilyenről ábrándozni, úgysem valósul meg. Épp ellenkezőleg, egyre több az EU-s és állami szabály. Az állami tulajdon részaránya Magyarországon pedig az átlag alatti az EU-t tekintve.

Baldrick68 2014.09.29. 08:56:56

Én csak arra lennék kíváncsi, hogy az egyszeri csirkefarhátas bérkemenetelőnek ilyenkor mi játszódik le az agyában amikor látja, hogy Petikének csak a fitness terme nagyobb mint az ő lakása.

egysmás 2014.10.08. 16:38:56

@maxval a bircaman: noh, birca, ennyit arról, hogy TE mit tartasz hülyeségnek és hogy a a kormányzat mit meg nem enged magának.

index.hu/gazdasag/2014/10/08/szijjarto_orban_biztatott_a_hazvasarlasra/

PONT azt mondja Petike, amit én mondtam.Persze, ettől még hülyeség, meg hazugság, csak ez a rendszer erre épül: aljas emberek nézik hülyének a többséget és a "Szent Cél" érdekében asszisztál hozzá az, aki tudja, hogy épp hülyének nézik. A többi fideszes meg tényleg hülye.

A "Szent Cél" mellesleg értelmezhetetlen.
Kb annyiban nyilvánul meg, hogy Viktor-Viktor.
Kognitív disszonanciának hívják.

egysmás 2014.10.08. 16:40:14

@mikka: A feljebbi neked is szól...

maxval a bircaman · http://maxval.co.nr 2014.10.08. 16:47:48

@egysmás:

Szinte minden politikus hülyének nézi az embereket. Ez a politika játékszabályainak része.

A közismert német politikus, Adolf Hitler mondta: mindig a legbutább emberek szintjéhez kell igazítani a politikai propagandát. Hitlernek igaza volt. Miért? Minden tömegdemokráciában a buták vannak többségben, az ő szavazatuk a döntő. A kevés okos emberrel nem kell törődni, akik átlátnak a buta propagandán, mert ők úgyis kevesen vannak és emiatt a szavazatuk sem számít.

Mo-n minkét oldal + a Jobbik tartja magát Hitler megállapításához. Talán csak az LMP nem teszi ezt. Meg is látszik a sikerén: éppenhogy bukdácsol a parlamenti küszöbön.

Szabványok 2014.10.08. 22:44:10

@egysmás: De ez nem a munkahelye, hanem a lakása!
A pilótáknak jár a repülőtér?
Ott a külügyminisztérium, tárgyaljon ott, van elég terem rá.
Ott az Országház reprezentáljon ott.
Vagy ha máshol akar és kell a munkájához, akkor béreljen ki egy elegáns vidéki kastélyt és kérjen ÁFÁs számlát a KM-re kiállítva.
De azt nem tartom megengedhetőnek, hogy a külügyminiszterünk a magánlakásában tárgyalgasson külföldi befektetőkkel. Hivatalos helyen, titkárral, emlékeztetővel, jegyzőkönyvvel.

Szabványok 2014.10.08. 22:46:10

@Blogger Géza: Nem, ez meg fog valósulni. Vagy maga alá temet minket a szocializmus. Ezért én inkább álmodozom. Azzal is teszek valamit ezen cél elérése érdekében.


süti beállítások módosítása