Hírek és kommentárjaink

Goldenblog-díj

goldenblog_szeles_1.png

Csatlakozz a Facebook-on

Utolsó kommentek

Hírmátrix

Hogy írják, hogy index.hu?

2010.04.29. 20:48 - eroica

Címkék: internet könyv orbán technika burger barna

Orbánról eddig is tudtuk, hogy nem a számítástechnika ördöge. Ezzel együtt sikerült minket is meglepnie azzal, amit saját választási fotóalbumának dedikálásakor mondott az index-nek:

"A csütörtökön bemutatott album képei ugyanis jó sajtófotók, amelyekből kiderül, hogy Orbán ... tényleg sosincs számítógép a közelében, amit egyébként megerősít, hogy amikor szerkesztőségünk számára dedikáltattuk példányunkat, megkérdezte: az Index.hu-ban ki kell-e írni azt, hogy pont."

Pedig nemrég Kubatov az elhíresült beszédében  azzal dicsekedett, hogy Orbán már meg tudja különböztetni a faxot és az emailt (a hangfelvétel csak a 16. másodpercig tart):

Korábban pedig Orbán bukott le azzal, hogy olyan dolgot kamuzott be, amiről  minden internetező tudja, hogy interneten fél perc alatt ellenőrizhető. Orbán nem tudta.

A könyvet persze nem bízták a véletlenre: a fotós Burger Barna annak az Ezüsthajónak dolgozott, amely százmilliókat akasztott le Orbán külföldi útjainak filmes és fotós dokumentálásáért.

A könyvkiadás persze már a mostani "történelmi győzelem" előtt is jól ment Orbánnak. A "Történelem főutcája" címűért 18 milliót kapott a nagylelkű könyvkiadótól. Igaz Kövér László testvérének nyomdája később százmilliós adótartozást hagyott hátra. Ha befizetnék ez a pénz most nyilván segítené a költségvetési hiánycél tartását.

 

P.S. Vágási Feri mesél Orbán Vikt Kutya úrnak az internetről:

Ha tetszett a poszt, csatlakozz a Fideszfigyelő-csoportjához a Facebook-on.

komment

A bejegyzés trackback címe:

https://fideszfigyelo.blog.hu/api/trackback/id/tr321962723

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Mr.Brooks 2010.04.29. 21:31:29

Jaj, most mi lesz! Medgyessy sem hiszem hogy nagyon képben lett volna a számítástechnika terén...:D

Spermahajder 2010.04.29. 21:36:25

Az Ezüsthajó Kft. dolgai mindentől függetlenül tények.

Mr.Brooks 2010.04.29. 21:40:40

Így van! Sajnos kezdődik...

Lacóka 2010.04.29. 21:41:45

index
index.hu
indexponthu

ha az első kettőből nem tudott választani, az védhető. bár az idézett mondat nem ezt sugallja.

Tuur Ion (törölt) 2010.04.29. 21:42:12

ez a gyűlöletblog minek még?

kM 2010.04.29. 21:44:08

FASISZTA! KLERIKÁLIS! ANTIDEMOKRATIKUS! JUJJ!

JAJJ!

HUJUJUJ! MI LESZ MOST?

- Rendi - 2010.04.29. 21:53:42

Hova kell a pont? Hát az i betűre :]

eml 2010.04.29. 22:03:48

Dzsingisz kán se tudott írni.

szemtanú 2010.04.29. 22:07:44

Bezzeg Gyurcsány még blogot is írt, ilyen a modern vezető, kár hogy két blog között elqrta az életünket.

Paradoxon88 2010.04.29. 22:10:16

Hja, még szerencse, hogy Gyurcsány le tudta írni. Különben milyen lett volna az elmúlt 8 év. . . Bele sem merek gondolni.

flippant 2010.04.29. 22:10:29

És még ezek a narancsosok akarják a netet is felügyelni.

Vkat118 2010.04.29. 22:11:31

Még jó, hogy nem azt kérdezte kell-e zs betű az elejére.

stratez 2010.04.29. 22:15:57

Na Orbán nyugodtan alhat, amíg a fikázó szociktól ennyire telik, addig készülhet, nem csak a mostani, de akár a következő ciklusra is.

Freŝa 2010.04.29. 22:20:56

Inkább bújjatok el, ott sírjatok, ahol senki sem lát! A modern baloldal (bármit is jelentsen ez, mert a kommunisták is modernnek tartották magukat 80 éve...) romokban hever, annyit kaptatok, hogy az már gombócból is sok, ti meg itt bohóckodtok a béna blogotokkal.

Azt hogy kell leírni, hogy szánalmas pont hu? Jó így, vagy "modernnül" szeretnétek?

Dr. Schwanzkopf Rudolf 2010.04.29. 22:27:49

Óó bazdmeg, Viktor. Pedig minimum egy blogot be kell vállalni a következő négy évben. Bezzeg az án életem ki sem látszik a backslashből, pedig én sem vagyok programozó.

defiance 2010.04.29. 22:29:17

15% ennyik vagytok , el fogtok tűnni a süllyesztőben :))
30 alatti korosztályban nem lett meg az 5% :D
vicces, mi?

nanenevettess 2010.04.29. 22:29:53

Má bocsánat de Gyurcsány is bevallotta anno, hogy diktálja a blog-üzeneteit!

hunyuan 2010.04.29. 22:32:25

@sorokinV: választásra jogosultak ötven-hatvanvalahány százalékának az ötven-hatvanvalahány százaléka...

leülhetsz kisfiam egyes...

Steppenwolf 2010.04.29. 22:32:37

Ez valami borzasztó, komolyan. Így nem is lehet egy országot elvezetni. A Zorbánpatás monnyonle mert nem ért az ámítógéphez!

2010.04.29. 22:35:41

Orbán az interneten kívül nem ért még a villanyszereléshez, nem tud burkolni, frizurát formázni és a helikoptervezetésben sem valami csúcs. Ezekről is lesz poszt? :)

Androsz · http://wikipedia.blog.hu/ 2010.04.29. 22:36:08

Ha Orbán nem gyakorlott netező, az meglep, de azért egy világ nem fog összeomlani bennem. Ezen ugyanis nem múlik a jövőnk.

Viszont a teljes áttekintés kedvéért megjegyzem, hogy amikor megkérdezte, hogy a 'pont'-ot ki kell-e írni, az jelenthette pusztán azt, hogy a Matáv Pont, T-pont nevek mintájára benne felmerült az Indexpont.hu név is. Nem tudom. Megkérdezték?

Nyers Fa 2010.04.29. 22:37:16

Furcsa, hogy az Orbán rajongók mennyire szelektívek!

Történelem főutcája" címűért 18 milliót kapott.

Igaz Kövér László testvérének nyomdája később százmilliós adótartozást hagyott hátra. Ha befizetnék ez a pénz most nyilván segítené a költségvetési hiánycél tartását.

Ezeket miért nem kommentáljátok?

Senkifia 2010.04.29. 22:39:43

@szemtanú: hát ezaz :) inkább legyen számtech analfabéta,arra van ember,aki csinálja helyette. de ne lopja ki a szemünket,és adja el apró-pénzért... :) érted... apró... :D

Nyers Fa 2010.04.29. 22:40:14

@defiance: Ez nem vicces, hanem érthető, a 30 alatti korosztály, még gyerek volt a Fidesz éra alatt. Azt hiszem, ahhoz, hogy ezt valaki felismerje nem kell diploma.

Joseph Adama (törölt) 2010.04.29. 22:43:05

@Nyers Fa: 30 alatti korosztályt nem lehet koporsópénzzel megvenni. ;)

Yeto 2010.04.29. 22:45:15

@eml: De amit csinált azt jól csinálta, nagy különbség.

Yeto 2010.04.29. 22:47:04

@Nyers Fa: Mert komcsi bérblogger hazugsága, nem tudtad? A Vezér és hű hívei nem tennének ilyet, legfeljebb nemzeti ellenállásként, hogy gazdasági hadviseléssel megdöntsék a gonosz birodalmát, mint az USA tette a Szovjetúnióval, éééérteeeed?
Egyébként jó hogy van a Fideszfigyelő, amíg kiszáll hozzájuk majd hetente az APEH, addig se nálam kutakodik...

Pechvogel 2010.04.29. 22:49:02

55 évesen negyedik szakmám az informatika.
Jelenleg kocsmáros vagyok.
Nem kormányfő.
Meg is látszik.
Más sem.

Waldi! 2010.04.29. 22:49:44

Meg egy nappal kevesebbet kell mar csak aludni Orban vegso bukasaig :D

Nyers Fa 2010.04.29. 22:49:58

@Joseph Adama: Ezért is írtam, hogy érthető. A mérlegnek két serpenyője van, a 30 alattiak csak az egyik serpenyő tartalmát ismerik. Magam 35 vagyok, eddig mindig az MSZP-re szavaztam. Most kivártam az utolsó pillanatig, hátha engem megpróbálnak megszólítani, számomra is van valami üzenetük. Nem volt, ezért nem is szavaztam rájuk.

ergerberger 2010.04.29. 22:51:19

Mert ez aztán alapműveltségi kérdés.
Ki nem fossa telibe a szaros indexhut?

2010.04.29. 22:52:54

Srácok, azért az internet ma már nem akkora világcsoda. Ha erről ő mit sem sejt, az kb. olyan mintha nem ismerné azt a fogalmat hogy mezőgazdaság, és feltenné a kérdést hogy az uborka honnan kerül a boltba, bokron terem?

Mi lesz itt, te jó ég, remélem a többi is ilyen dilettáns. Nem lepődnék meg ha a gazdasági miniszter nem tudná mi az hogy gazdaság.

2010.04.29. 22:53:27

@Nyers Fa: remélem otthon maradtál.

sorokinV 2010.04.29. 22:56:26

@hunyuan:

Sőt! A Föld lakosságának kevesebb, mint 1%-a szavazott a Fideszre!

Folytathatjuk a sort a SETI találatok alapján, de ettől függetlenül. 2/3

bruhahaha

Joseph Adama (törölt) 2010.04.29. 22:58:26

@Bretschneider: azt le merem fogadni,hogy Orbán nem napi 24-ben netezik,és fogalma sincs, hogy index, indexpont, indexújság vagy mi a neve az indexnek
@Nyers Fa:

"eddig mindig az MSZP-re szavaztam." az előző 8 évet nézve bölcs döntés volt....

Steppenwolf 2010.04.29. 23:00:45

@Bretschneider: Azért az nem semmi, hogy abból, hogy Orbán nem ért az internethez, sikerült levezetned, hogy a gazdasági miniszter akkor meg nyilván nem ért a gazdasághoz.
Ügyes vagy!
Megjegyzem, az előző kormányban nem egy olyan miniszter volt, aki káderként került oda, és az általa vezetett minisztérium köszönőviszonyban sem volt eredeti szakterületével.

sorokinV 2010.04.29. 23:01:08

@Nyers Fa:

Én most vagyok 30, de 8 évvel ezelőtt sem voltam gyerek. Mit nem csináltam jól? :)

Joseph Adama (törölt) 2010.04.29. 23:01:11

@sorokinV: magyar állampolgárok 90 százaléka nem szavazott az mszp-re.:)

alessandri 2010.04.29. 23:01:41

Hogy néz ki!! Lombroso pHD-t érő dolgozatot írna erről az arcról.

sorokinV 2010.04.29. 23:03:47

@Joseph Adama:

A maradékot meg ki kellene baszni az airlockon! ;)

kerdeozo 2010.04.29. 23:05:12

Leszophattok mind, it az igazság! 2/3

virtual landscape (törölt) 2010.04.29. 23:05:41

@Bretschneider: A mg egy 5000 éves "találmány". Majd szólj, ha a net is 5000 éves lesz. Megjegyzem, én fiatal vagyok és a net se idegen (x év szerverüzemeltetés web stb.), mégis egyre jobban rühellem, mert csak visz a net az életből. Már az borzalmas, hogy van napi 50-70 e-mail. Régen (mesélik) a kollegák: du. leültek nyujgiba teázni és megbeszélték a szakmai és magán dolgokat. s Ismerték egymást.
Most nem tudod, ki köszön rád, pedig napi tucat e-mailt váltasz vele.

Nem, az internet messze nem a legjobb dolog. Nagyon jó, hogy Orbán képes ezt kizárni az életéből, minden elismerésem. Respect.

Steppenwolf 2010.04.29. 23:09:50

@alessandri: Nem lehet valami vidám dolog ennyi ésszel élni, hogy egy elbaszott képen gúnyolódsz. Ilyet bárkiről lehet készíteni.

Nyers Fa 2010.04.29. 23:11:21

@Joseph Adama: a 98-2002 közötti időszakot nézve volt bölcs döntés.

Pechvogel 2010.04.29. 23:14:34

Frankón mondom ezért utálok írogatni, mert - tisztelet a kivételnek - förtelmes stílusban valóban negatív előjelű intelligencia koefficenssel rendelkező önmagukat "blogger"-nek érző taplók vannak mindenhol...na szevasztok !
(Csak annak köszönök aki tudja mi az !)

Gera 2010.04.29. 23:17:26

Kezdődik már, amit kegyetlenül rühellek a jobboldalban, pedig elvileg hozzájuk tartoznék én is, de ezt inkább letagadom. A picsába már, aki szóváteszi, hogy a 21. században egy 50-60 évesnél fiatalabb embernek kibaszott égő semmit nem tudni az internetről, pláne vezetőként, az mitől komcsi?

Steppenwolf 2010.04.29. 23:18:02

@Nyers Fa: Ebben igazad van, akkor vitte csődbe az országot a kénköves leheletű patás felcsúti törpecerkóf miniduce. Csőd szélére került a gazdaság, soha nem látott munkanélküliség volt, mínuszban volt a GDP, vállalkozások ezrei mentek tönkre nap mint nap... Nem is tudtak miből osztogatni és parasztvakítani utána 4 évig, de hála az elmúlt 8 év szakértői kormányzásának, most már mi lehetünk a pannon puma és minket irigyel Európa.
Bölcs vagy, csak el ne mondd senkinek!

iqlight (törölt) 2010.04.29. 23:20:35

Micsoda hír! Na ez is egy újabb együgyű gyűlölködő blog semmi más. Kedves fanatikus mszp-sek, ugyan had kérdezzem már meg, hogy lehet az, hogy a saját szavazótáborotok elpártolt tőletek? Vagy most ki is szavazott a Fideszre? Az ufók? El kellene gondolkodni, és nem szemellenzővel a fejeteken fröcsögni ezeket az indexre szánt propaganda szarokat. (De most komolyan, mire jó ez? 4 évig ez lesz? Nem korai még ez egy kicsit?) Sokkal inkább azzal törődjetek, hogy miként lehettek tényleg konstruktív ellenzék, ha már ilyen szépen elkúrtátok ezt a 8 évet.

Az index pedig nálam és remélem másnál is elássa magát szépen lassan. Biztos véletlenül vannak kinn ezek a blogok előkelő helyen. Nyilván ... Nagyon nagyon remélem, hogy sehol nem lesztek 4 év múlva, nemhogy 5% de még 5 ezrelék sem fog rátok szavazni.

Androsz · http://wikipedia.blog.hu/ 2010.04.29. 23:31:07

Más blogokban szokás megszólni azokat, akik váratlanul hamar eljutnak a poszt témájától a zsidózásig, cigányozásig, gyurcsányozásig. Itt már a poszt írója egy zseniálisan lerövidített úton már saját maga jutott el Orbánnak az Index.hu-ról mutatott, nem példátlan - és nem feltétlenül indokolatlan - tájékozatlanságától Kövér testvérének adótartozásáig. Sőt, az Ezüsthajóig, amelynek a volt fotósa a mostani sejtetés szerint talán már Orbán miniszterelnöki beiktatása előtt is költségvetési pénzből kifizetve végezte ezt a munkáját. Mert ha nem, akkor nem tudom, hogy ez most miért is érdekes.

Rendben van. Én megértem, hogy minden régi MSZP-buzi, Orbángyűlölő, szopható fasz nélkül maradt libsi most egymás vállára borul, és úgy sírják el a panaszukat, átkozódva mutogatva az őket jóízűen leszaró DEMOKRATIKUS többség felé. Szánalmas kissé ez az önvigasztalás, de tegyétek ezt, és kapaszkodjatok bele minden apró részletbe, abba is, hogy "hogy néz ki". Gyógyuljatok, egyszer talán még lehet belőletek félig-meddig rendes ember is.

Mondjuk, azzal, hogy négy éve az MSZP-re szavazott, senkinek nem kellene dicsekedni, mert akkor már minden értelmes ember - a kisebbség - tudta, hogy kurva nagy átverés folyik. Néhány hónappal később megtudhattuk, hogy ezt Gyurcsány is így gondolta.

Nade. Én már többfelé elmondtam ennek-annak, hogy bizony, Orbánék sem lesznek makulátlanok. Ők is fognak osztogatni valamennyit, tesznek-vesznek, ezt én belekalkuláltam a dolgokba, mint sajnos megállíthatatlan, elháríthatatlan rosszat. Ha viszont évek múlva azt látom egy grafikonon, mondjuk, a kevéssé Orbán-párti Financial Timesban, hogy az ország lerohadása kezd legalább megállni, akkor azt fogom mondani, hogy íme, ezért kellett a Fidesszel próbálkozni, mert ők nem CSAK a saját zsebükre gondolnak. Én ennyit tudok remélni, józan ésszel. Legyen igazam, nem gondoljátok? Vagy netán akad néhány barom, aki úgy gondolja, hogy inkább ő dögöljön éhen, de Orbánnak csak azért se sikerüljön javítania az ország helyzetén? Egy ostoba személyes ellenszenv miatt akarja az én tönkremenetelemet látni? Ugyen nincs ilyen? Mert ha mégis, az menjen el gyorsan oda, ahová Ferenc küldte, mert itthon könnyen baja eshet, remélhetőleg.

mistertwister 2010.04.29. 23:35:15

@Mr.Brooks: Jaja, drága Medgyessy Pöpi az alanyt-állítmányt egyezteti azóta is...

alessandri 2010.04.29. 23:36:07

@iqlight: egy államférfi aki nem ismeri a netet újkori analfabéta. Olyan mint Te aki egy d-vel írod hogy "had" . Így sereget jelent és nem a hagyni ige felszólító módú alakját.

Sixx! Anyád is nyugger? 2010.04.29. 23:38:50

@Androsz: hihetetlen az a sötétség, ami az orbánistákból árad. Legszörnyűbb az egészben, hogy még csak észre sem veszitek, milyen ostoba, agymosott csürhe vagytok. :(

Sixx! Anyád is nyugger? 2010.04.29. 23:39:56

@rockee: együnk szart! Sokmillió légy nem tévedhet!
(eddig csak cikizés volt felétek a nemzethalálozás... most valóban be fog következni)

Sixx! Anyád is nyugger? 2010.04.29. 23:40:56

@iqlight: gyűlölködő... röhejes amikor ezt a szót épp egy magadfajta, kizárólag a gyűlölködésre építő, agymosott barom írja le. :D

Pista bá 2010.04.29. 23:41:10

@virtual landscape:

"Nem, az internet messze nem a legjobb dolog. Nagyon jó, hogy Orbán képes ezt kizárni az életéből, minden elismerésem. Respect."

haha, a takarítónőmnek is respect, ő is képes rá!

Androsz · http://wikipedia.blog.hu/ 2010.04.29. 23:42:25

@Sixx! Anyád is nyugger?: Egy kicsit ecseteld az agymosottságomat, esdeklek, mert szeretném jobban ismerni a hibáimat. Egy ilyen rutinból odakent, semmitmondóan általánosító odaszólásból nem fogok kiokosodni.

mistertwister 2010.04.29. 23:42:50

@Sixx! Anyád is nyugger?: hát egyél! eddig is azt ettél, nem? szabadság van, barátom! :)

Unommáazegészet 2010.04.29. 23:43:55

Szimpatikus vonása Orbánnak. Nekem tetszik.

mistertwister 2010.04.29. 23:44:26

@Androsz: dől belőlük, mi a leglényegük - büdös is van, nem kicsit, nagyon :)

Steppenwolf 2010.04.29. 23:45:42

@Sixx! Anyád is nyugger?: Mindenesetre azért megnyugtató a tudat, hogy amikor agymosott csürhézel és magadfajtázol (nem vagy rokona Morvai nacsasszonynak?) valakit, akkor te nem gyűlölködsz.

Unommáazegészet 2010.04.29. 23:46:53

Négy évig fogjátok fikázni Orbánt, de lehet, hogy nyolc, vagy akár tizenhat évig. Hehehe.

mistertwister 2010.04.29. 23:47:00

@Sixx! Anyád is nyugger?: ne izgulj, alig változik valami: eddig csak hazudtatok reggeldélbeneste, most meg még szopni is fogtok reggeldélbeneste...

WonderCsabo 2010.04.29. 23:47:55

Ha ért a kormányzáshoz, akkor nincs probléma. És ezt bizonyította 98-2002 között.

Ez az írás meg egyértelműen csak vmi kamu lejáratás, semmi több.

Franzi 2010.04.29. 23:48:16

@Sixx! Anyád is nyugger?:

tényleg olyan komoly érvekkel támasztottad alá a mondanivalódat, hogy ezt még fel kell dolgoznom mielőtt válaszolni tudnék. :P

altem (törölt) 2010.04.29. 23:49:34

És akkor még azt meri állítani OV, hogy a facebook profilját őmaga ellenőrzi. A zsideszesek meg még el is hiszik, hogy a nagyhatalmú, fenséges Viktor ír nekik. pfff...

Zsüli · http://musiquedujour.blogspot.com/ 2010.04.29. 23:49:37

az index köztudottan bulvár.
örülök, hogy orbán nem onnan tájékozódik.
PONT leszarom, hogy megkérdezte.
azt hiszem nem ezen fog múlni a következő 4 év.

Androsz · http://wikipedia.blog.hu/ 2010.04.29. 23:51:08

@Franzi: Várj, még talán válaszol. Valószínűleg most keresi a billentyűzetén a gy betűt, pedig az előbb már megvolt.

Gera 2010.04.29. 23:51:44

@Androsz: Én szívesen ecsetelem helyette is: aki személyes sértésnek veszi, hogy választottjának hülyeségei és visszás ügyei felett nem hajlandó mindenki hozzá hasonló nagyvonalúsággal elsiklani, az egy agymosott zombi.

sorokinV 2010.04.29. 23:55:44

@altem:

Ha kiderül, hogy a fészbúkot nem a zorbán frissíti, akkor kiköltözök 4 évre a Kossuth térre bokorba húgyozni?

Franzi 2010.04.29. 23:57:09

@Androsz:

pedig ott van a "dzs" mellett :))

Steppenwolf 2010.04.30. 00:00:34

@Gera:Aki nem ért az internethez, az nem lehet sikeres miniszterelnök és monnyon le. Mindenről. Az életéről is. Na, most akkor jó?
Aki pedig nem gyűlöli zsigerből a Zorbánt, az agymosott csürhe. Kollégád megmondta.

|||||||||||| 2010.04.30. 00:01:36

király. tehát aki nem fideszes, az kommunista, vagy legalábbis mszp-s, ezt most tanultam.
sok itt a fidesz- illetve orbán-rajongó, ti az indexet is elítélitek. kérdés: nem-e az index címlapjáról kattintottatok ide?

az meg, hogy orbán ennyire nem vágja a netet, műveletlenség. mintha nem olvasott volna soha edgar allen poe-t vagy ilyesmi. vagy nem ismerné a helyesírás szabályait. értitek, nem csak "tudás", kultúra is.
ilyen ember ne kormányozzon.

tevevanegypupu 2010.04.30. 00:01:50

Orban nem tud internetezni. Ez szornyu. Nagy szerencse, hogy Gyurcsany tud es olyan sok hasznat vette az elmult ciklusban meg az elozoben is.

Androsz · http://wikipedia.blog.hu/ 2010.04.30. 00:03:16

@Gera: Lelkem, galambocskám! Olvass vissza 23:31:07-ig, te is ott lehetsz a felsorolásban. Azt mondtam neked, hogy bőgicséljetek, pattogjatok, kötözködjetek, ha nektek ez lelki vígaszt nyújt! Csak szeretnélek benneteket magunkhoz emelni, és megvilágosítani a most kissé még pókhálós agyatokat, hogy itt nem egyetlen ember ügyei és személyes dicsősége a tét, azon már túl vagyunk, hálistennek. Itt az a tét, hogy ez az ember, akit ti nem bírtok elviselni, most eldönti majd a ti sorsotokat is, mert még egy dobásunk nem lesz ám, négy év múlva, ha a te kedvenceidre hagyatkozunk, itt már egy Thaiföld vagy Kolumbia lenne ám. Amiben szerintem a magadfajta sem érezhetné túlságosan jól magát, bármilyen virtuóz módon kezeled is az internetet. Szóval inkább izguljatok azon, hogy ugye jó embert választottunk, ugye tényleg megpróbál javítani a helyzeten. Mert itt most a te rühes kis irhádra is megy ám a játék, nemcsak a rendes emberekére. Szóval kezdjétek végre észrevenni, hogy mi is most a lényeg.

Franzi 2010.04.30. 00:03:28

@altem: vki megcsinálta neki, ő megnézte, rábólintott és kész.

szerinted van olyan választópolgár, aki azt hiszi, hogy orbán maga írogat a facebookon? ha tényleg maga foglalkozna vele, akkor jogosan megkérdőjelezhető lenne alkalmassága a miniszterelnöki posztra.

Gera 2010.04.30. 00:07:06

@Steppenwolf: Ostoba vagy. Lehet jó miniszterelnök, ahogy lehet pocsék akkor is, ha használja (Fletó), de ettől még ez egyértelműen egy negatívum és korántsem lényegtelen. Aki meg beszél róla az nem feltétlenül rohattkomcsi, nem feltétlenül gyűlöli Orbánt, stb. Ez a fekete-fehér gondolkodás, a kritikátlan rajongás az, aminek az elbaszott magyar politikai élet köszönhető. Itt semmiről nem lehet érdemi vitát folytatni, mert az egyik oldal minden ostobaságot bevesz, a másiknak meg semmi sem jó. Egy állítást nem önmagában értékelnek a zombik, hanem attól függően, hogy ki mondta.

Androsz · http://wikipedia.blog.hu/ 2010.04.30. 00:08:05

@Franzi: Szerintem olyan sokszor meg sem nézi. Be kell látnunk, hogy épp elég dolga van ezen kívül is. Az ember, aki meg lett ezzel bízva, az életével felel azért, hogy ne kelljen Orbánnak megnéznie. :-) Castro volt az utolsó vezér, aki saját maga propagandistája is volt egy személyben.

Gera 2010.04.30. 00:09:05

@Androsz: Az a baj, hogy ostoba vagy, mint a tök. Én jobboldali szavazó vagyok és azért szurkoltam, hogy meglegyen a kétharmad. Sajnos a hozzád hasonló idiótákkal kurva nehéz közösséget vállalni.

|||||||||||| 2010.04.30. 00:09:05

@sorokinV:
Ha kiderülne, hogy Orbán nem tud magyarul, akkor lennének, akik megkérdőjeleznék a magyarságát.
Ha kiderülne, hogy Orbán nem tud különbséget tenni líra és epika között, sokan műveletlennek bélyegeznék.
Nekem alacsonyabb az ingerküszöböm.
Orbán buta.

gitáros 2010.04.30. 00:11:35

@rockee:
53 százalék az a kétharmad, csak mondom.

Steppenwolf 2010.04.30. 00:13:31

@Gera: Bocs, akkor nem gyűlöli Orbánt Sixx, csak a látens szeretet vezérelte.
Egyébként én nem rajongok érte, de azért az sokat elmond arról, miért szenvedett megsemmisítő vereséget a baloldal, hogy egy nyíltan és bevallottan Orbán és a Fidesz cinkelésére tartott blog mainstreambe tud kerülni azzal, hogy Orbánt nem tudta leírni elsőre az Index címét.

Steppenwolf 2010.04.30. 00:17:53

@Pém: Ismerek egy szakmájában világszerte elismert professzort, aki annak ellenére hogy nincs 10 évvel idősebb Orbánnál, mégis utálja a számítógépet és csak minimálisan foglalkozik vele. Akkor ezek szerint ő is buta.
Bár ő nem Orbán, akiről köztudott, hogy a Sátán felcsúti helytartója.

Androsz · http://wikipedia.blog.hu/ 2010.04.30. 00:18:47

@Gera: Fegyvertársam, barátom! Akkor meg miért agymosottozod bőszen azokat, akik szeretnék az Orbánra gyermetegen acsarkodók figyelmét arra terelni, hogy ennél a piti kis posztnál sokkal lényegesebb lenne Orbán terveivel vagy az általa felállítandó minisztériumi struktúra árulkodó jellegzetességeivel bíbelődni?

De ugye te nem egy elveszett SZDSZ-szavazó vagy, aki most újra az épp elöl haladó kutya bundájába kapaszkodtál fel?

gitáros 2010.04.30. 00:22:23

@Gera:
Pedig elég sok idiótával leszel kénytelen közösködni... :)

@Steppenwolf:
Egyrészt mióta van bármilyen értelmes magyarázata a címoldalra kerülésnek?
Másrészt meg ha valaki értelmiségi létére nem képes önállóan levelezni, híreket olvasni, az ma már egyszerűen ciki.
Harmadrészt pedig hiszi a piszi az egészet; szerintem Ovi rendesen rájátszik erre a dologra.

Gera 2010.04.30. 00:24:02

@Androsz: Mindig is pokolba kívántam az szdszt :)

Az, hogy Orbánnak láthatóan fingja nincs az internetről, egyáltalán nem lényegtelen. Az internet mára az átlagemberek életének része lett. És egy átlagember pl szeretné a hivatali ügyeit a neten intézni. Elvárható-e egy kormánytól ennek az szvsz fontos ügynek a támogatása, ha a miniszterelnök azt se tudja, eszik, vagy isszák a netet?

Gera 2010.04.30. 00:27:10

@Gera: Vagy például állítólag máris elkezdtek előmászni azok a férgek, akik az internet szabadságát korlátozni akarják és én ezzel kurvára nem értek egyet, akkor se, ha jobboldalról jön az ötlet. Orbánt mennyire érdekli ez a kérdés? Kurvára leszarja, Szalai Annamária meg majd megmondja nekünk a frankót. Fasza lesz.

naat2 2010.04.30. 00:27:11

Én azt a főleg "humán"(="bölcsész, stb") alapú megközelítést utálom, miszerint ha volt néhány nagy agy (művész, író, stb), aki az adott kor technikájában (=civilizált közegében) - akár a saját elfoglaltsága miatt - nem volt jártas, akkor abból azt a következtetést vonják le, hogy aki nem jártas a relatíve modern dolgokban, az biztos az elsőkhöz hasonló szellemi kvalitás.
Alapvetően téves (vissza)következtetés.
És ezzel még kérkednek is, ahelyett, hogy legalábbis meghúznák magukat.
Én pl. még egy mérnököt se láttam, aki azzal akarta volna hangsúlyozni a mérnöki értékeit, hogy ő bizony nem ismeri az Örömódát, vagy nem tud idézni a Toldiból.

Amúgy O.V. már ismeri a golyóstollat vagy az írógépet, vagy még mindig pennával ír? Az ilyen modern dolgok csak lefoglalják a nagy elméket.

Franzi 2010.04.30. 00:27:44

Egy munkanélküli jelentkezett a Microsofthoz, takarítói állásra.
A HR-es behívta, elbeszélgetett vele, és tesztelte: söpörje fel a padlót, és utána azt mondta:
- Ok, felveszlek, add meg az e-mail címedet, és elküldöm neked a megfelelő formanyomtatványokat, és a munkakezdés dátumát.
A munkanélküli reménytelenül elmondja neki, hogy nincs számítógépe, és e-mail címe sem. A HR-es azt válaszolja, hogy akkor sajnálja, de mivel nincs e-mail címe, virtuálisan nem is létezik, és ha nem létezik, nem tudja felvenni. A munkanélküli kijön, nem tudja, mihez kezdjen összesen, 10 dollárral a zsebében. Elhatározza, hogy bemegy egy boltba, és vesz a maradék pénzén egy láda paradicsomot, és háztól házra jár, kínálja a paradicsomot, és két órán belül megduplázza a tőkéjét. Ismét vesz paradicsomot, ismét házaknál adja el, és így a végén 60 dollárja van.
Ekkor realizálja, hogy pénzt ezen a módon is kereshet, és ettől kezdve minden nap kora reggeltől késő estig így keres pénzt, megtriplázva, négyszerezve minden nap a pénzét. Pár héttel később vesz egy szekeret, majd egy kamiont, majd egy kis flotta házhoz szállító kamiont. 5 év elteltével a hajdani munkanélküli az USA legnagyobb élelmiszer kereskedelmi láncának tulajdonosa.
Gondol ezért a családja jövőjére, és elhatározza, hogy életbiztosítást köt. Felhív egy biztosítási ügynököt, választ egyfajta biztosítást, és amikor a beszélgetés befejeződik, az ügynök megkérdezi, milyen e-mail címre küldheti az ajánlatát.
A férfi azt válaszolja, nincs e-mail címe.
Furcsa, válaszolja a biztosítási ügynök, nincs e-mail címe, és mégis mennyi mindent elért, vajon mi mindenre vitte volna, ha lett volna e-mail címe?
A férfi gondolkodik, majd azt válaszolja: takarító lennék a Microsoftnál.

Tanulság: ha van e-mail címed, valószínűleg közelebb vagy a takarítóhoz, mint a milliárdoshoz... :-)

Franzi 2010.04.30. 00:28:38

@Androsz: szerintem se. azért mondtam, hogy talán egyszer ránézett, amikor elkészült is kész :)

Androsz · http://wikipedia.blog.hu/ 2010.04.30. 00:35:47

@Gera: No, most komolyan. Miért kellene Orbánnak értenie az internethez azért, hogy az átlagember a hivatali ügyeit ezen intézhesse? Orbán arról nyilván értesült már, legalább a saját gyerekei révén, hogy az internet egy nagy fontosságú közösségi tér és adatforrás. Nem neki személyesen kell ezek után kiszámolnia, hogy hány kakaóbiztos számítógépet tudna megvásárolni az internetezésre egyébként teljesen alkalmatlan kisdedeknek a költségvetés fél ezrelékéből. A miniszterelnöknek az a feladata, hogy körülvegye magát a megfelelő (!) emberekkel, akik egyenként értenek a saját dolgukhoz, a rájuk bízott tennivalókhoz. Ő pedig meghallgatja az embereik (és azok emberei) által összegyűjtött lényeges adatokat, igényeket, helyzetjelentést, miegymást, és úgy szabja meg a miniszter további dolgát, hogy az az általa ismert és képviselt általános céloknak és a más miniszterek beszámolói által mutatott állapotoknak megfeleljen. Nem is értem, hogy miért képzelt bárki mást. Anyád ki tudta kérdezni a fizikaleckét tőled annak ellenére, hogy nem tudott volna megírni egy fizikadolgozatot? És meg tudta mondani, hogy miért kell tanulnod, meg tudta szabni, hogy mi kell ahhoz, hogy elvégezd az iskolát, ellenőrizni tudta az eredményeidet, és így tovább. Orbánnak zseniális polihisztorokat harakirire késztető univerzális tudást kellene produkálnia ahhoz, hogy minden rendben mehessen. Ez elég gyermeki elképzelés lenne, nem szépíthetem a dolgot.

Androsz · http://wikipedia.blog.hu/ 2010.04.30. 00:38:09

@Franzi: Jó kis történet. :-)) És nagyon passzol is ide.

Androsz · http://wikipedia.blog.hu/ 2010.04.30. 00:46:19

@Gera: Én nem hallottam erről a korlátozás-dologról, de őszintén szólva nem tartom valószínűnek, hogy érdemlegesen felmerült volna már ilyen elképzelés. De megmondom őszintén, hogy a korlátozás szó nem árul el mindent. Korlátozás az is, hogy egy 12 éves gyerek ne juthasson el egy pornóhonlapra. Korlátozás lenne az is, hogy blokkolják a pedofil oldalakat. Tudom, ismerem a szöveget, a szabadság szent, minden korlátozás az első lépés lehet a véres diktatúra felé. Gondolom az, aki ezt mondja, úgy vezet autót, hogy beindítja, sebességbe teszi, gázt ad, majd hátradől kicsit szunyálni. Merthogy az irányítás is korlátozás, a totális szabadság pedig az, amikor belevághatsz egy téglát a szomszéd tévéjébe, ha arra támad kedved, ihaj. Ha anyád nem engedett éjjel kettőkor tévét nézni, mert másnap suliba kell menned, az is korlátozás. A totális szabadság hívei azok lehetnek, gondolom, akiknek a kölyke éjjel-nappal ott tántorog az Örs vezér téri Gomba előtt, és nem hiányzik a kutyának sem.

Gera 2010.04.30. 00:46:56

@Androsz: Ezen az alapon Orbánnak semmiről nem kell naprakész infokkal rendelkeznie. Az se baj, ha nem tud két számot összeadni, ha van rá egy embere :) Megmondtam: az internet nem holmi szakkérdés, hanem az emberek életének a része, mint a tv, az újságok és még ezer dolog. Ha Orbán nem tudja, mi foglalkoztatja az embereket, az gáz. Neki ugyanabban a valóságban kell élnie, mint nekünk, ha azt akarjuk, hogy olyan döntéseket hozzon, amelyek nekünk is jók.

Gera 2010.04.30. 00:49:52

@Androsz: Inkább azok, akik nem éreznek igényt arra, hogy az állam minden piszlicsáré hülyeséget szabályozzon. Olyasmit pláne ne, amit ráadásul lehetetlen. Elképzelem az ORTT-t, amint honlapokat zárat be, amikor ezzel a néhány tv csatornával sem bírt. Brr...

baromiranemérdekel 2010.04.30. 01:03:54

Semmi baj, most majd bebizonyíthatják mit tudnak de én már előre tudom. Ígérgetni, hazudozni ahogy azt az elődjükre is mondják. Nem lesz itt semmi változás legfeljebb negatív és akkor mindenki (a 2/3-ad) rájön, hogy rossz helyre adta a voksát. Amit Bajnai elkezdett kemény volt de hasznos, ha most mindennek az ellenkezőjét csinálják (dafke) még a külföld elismerését sem tudhatják magukénak az enyémet (már ha ez számít valamit) meg végképp nem.

iq-138 2010.04.30. 01:05:50

Orbánhívők figyelem!

A FIDESZ - tudomásom szerint - az ismert történelemben egyedül álló módon úgy váltott ideológiát pártként, hogy nem veszítette el a tagságát.

Kicsi az esélye, hogy a komplett párttagság egyszerre világosodott meg a Damaszkuszi úton. Ezért joggal állítható, hogy a FIDESZ nem ideológia, hanem egyéb - többek közt gazdasági - érdek mentén szerveződött közösség.

A párttörvény szerint a pártok ideológia mentén szerveződő DEMOKRATIKUS működésű közösségek: ebbe már a FIDESZ nem fér bele.

Tehát van egy gazdasági érdekek mentén szerveződő társaság, amely célul tüzte ki az ország politikai, gazdasági pozicióinak elfoglalását. Ez sikerült is neki, a sajtót figyelve minden hatalmi ágban erős képviselettel rendelkezik.

Ezt a formációt a Btk nevesiti szervezett bünözés fogalma alatt!

Frick László Emlékzenekar 2010.04.30. 01:13:51

AZért a bukszaszájú alfődi szőlőbánnyász kurvannya csak sejthet valamit, mert nagyon fosva apránként adagolja a székjjelgecizni és fikázni való NEVEKET
NEVEKET AKARUNK MÁR VÉGRE. Tavaly jómulatság volt a miniszterelnök név gecizés, most miniszterneveket akarunk MOST! Sajnoshogy félő, állíttólag a faszista álatt nem akar női minisztereket, pedig azokat mégélvezetesebb lenne legecizni!

Androsz · http://wikipedia.blog.hu/ 2010.04.30. 01:15:43

@Gera: El vagy egy kicsit tévedve. Orbánnak nem idiótának kell lennie, csak nem kell mindenhez értenie. Ahhoz viszont igen, hogy hogyan tudja az embereivel a feladatokat megbeszélni, és megteremteni az adminisztratív eszközöket azok elvégzéséhez. Ez nem olyasmi, amit te vagy én meg tudnánk csinálni.

"Ha Orbán nem tudja, mi foglalkoztatja az embereket, az gáz." Te ezt úgy érted, hogy Orbánnak naponta a blogok ezrein, meg a Twitteren kellene lógnia, hogy tudja, "mi foglalkoztatja az embereket"? Te azt hiszed, hogy az emberek azok, akik a dolgaikat az interneten tárgyalják ki? Te tudod, hogy mi foglalkoztatja mostanában a Szeged óvárosában élőket? Nem? Hát te nem a netről tájékozódsz? És a kislángiakat? Ott is emberek élnek ám, és nem hinném, hogy hemzsegnek a mobilinternetes jampik a cirkusztértől a templomig. Cimbora, te azt hiszed, hogy a világ az internet maga. Orbánnak ennél jóval több esze van, szerencsénkre, és nem csak azok véleményére kíváncsi, akik az interneten eszmecserélnek.

És mivel ő tényleg tudni akarja, hogy mi foglalkoztatja az embereket, nem szorítkozik a netes forrásokra, hanem máshonnan is begyűjteti a problémákat. Erre szolgál, többek között az önkormányzati struktúra, tudod? Meg a párt helyi irodái. Orbánnak személyesen kellene mindenkit megállítania az utcán, hogy és magának mi nem tetszik, néni?

Ráadásul ha ez a gyermeteg elképzelés tényleg igaz lenne, akkor meg az lenne mindenkinek a baja, hogy Orbán mindent személyesen akar intézni, ez a kézi vezérlés vezet egyenesen a véres diktatúrához. :-)

Kicsit tájékozódnod kellene a világról, ne ne az internetről, mert az ezek szerint eléggé félinformációkkal ruházott fel.

A korlátozásról pedig: azt megértem, ha valaki nem szereti, ha szabályozzák. Ő bizonyára azt sem akarja, hogy a szomszédját szabályozzák, amikor éjjel háromkor az ajtót csapjodja, mindig elfoglal két rokiparkolót, letöri a tükrödet a kocsiról, téged pedig megver, ha nem adod oda neki a pénztárcádat. Azok az emberek is szabadok szeretnének lenni.

Az ORTT-t emlegetni pedig csacsiság. Először is a netet nem egy ilyen, pöcsökből álló impotens bandának kellene szabályoznia, mert ezek idióták. Ám te, úgy látszik, nem hallottál arról, hogy Orbán a legsürgősebb teendők között megemlítette a médiatörvény megváltoztatását is. Amelynek az ORTT a létét köszönheti. Szóval ne vásárolj ORTT részvényt egy darabig, én azt tanácsolom. :-)

Frick László Emlékzenekar 2010.04.30. 01:18:07

@baromiranemérdekel: Kemény volt, de hasznos, amit ez az áldott jógyerek Bajnai elkezdett , én is szeretném folytatni. Ha tud valaki egy fasza céget, ami várhatóan állami tőkeinjekciót fog kapni (ez simán, most ugye a szocialista-páternálista gondoskodó és mindenbe beleavatkozó állam fog következni, mint 1998-2002. között) az jelentkezzen @-ben. Akinek már van kajmánszigeteki dossziécége, előnyben.

Androsz · http://wikipedia.blog.hu/ 2010.04.30. 01:20:23

@baromiranemérdekel: "Amit Bajnai elkezdett kemény volt de hasznos"

Ó, ember, te melyik országban laktál mostanában? Bajnai és a keménység? Hát arról lett ő híres, az én legnagyobb sajnálatomra is, hogy bejelentette e kemény intézkedést, majd pár nap vagy pár hét múlva visszacsinálta. Ha tényleg megcsinálta volna azokat, amiket mondott, szorosabb lett volna a vetélkedés a Fidesz és az MSZP mellett. Csakhogy a szocik, amilyen ostobák, nem akarták, hogy tüntető nővérek, tüntető vasutasok, tüntető buszvezetők követeljék a lemondásukat, inkább rántottak egyet Bajnai pórázán, és az rögtön mondta, hogy jó, nem is úgy gondoltam. Hát épp ez volt a baj az utolsó évvel!

KékFény6 2010.04.30. 01:31:16

Azért az Index nevét nem csak onnan ismerheti valaki, hogy internetezik. A nyomtatott és az elektronikus (rádió, tévé) sajtó is sokszor hivatkozik rá, mint forrás. Nem akarom elhinni, hogy Orbán még a nevét sem hallotta az ország második (és az Origo felfutásáig első) legolvasottabb portáljának. De az sem éppen előnyös, hogy egy átlagember által mindennap használt eszközt a miniszterelnök nem tud használni. Ezzel a saját munkáját is nehezíti. Pl. az e-maileket minden nap kinyomtatja a titkárnője, hogy el tudja olvasni? És ha válaszolnia kell egy e-mailre, azt is tollba mondja? Vicces... Vagy inkább szomorú.

Rostos 2010.04.30. 01:38:24

@Androsz: hivatalosan is a kedvenc postom lett ez.

Androsz · http://wikipedia.blog.hu/ 2010.04.30. 01:40:46

@Tesztelo.hu: Ha odaállít elé egy faszi, azon szerinted ő látja, hogy az index.hu munkatársa? Mert ha nem, és ő hallomásra nem akarja eldönteni, hogy az netán nem egy indexpont.hu nevű honlap, vagy egy Indexpont Who nevű brigád embere-e, csak találomra keresek nem elképzelhetetlen példát, és inkább megkérdezi, mielőtt rosszul írja a kedves vásárló könyvébe a nevet, az biztosan főbenjáró bűn? Higgyétek el, hogy az index nem egy országos jelentőségű média, ehhez méltóan is csinálják. És nem dől össze a világ, ha a leendő miniszterelnök nem ismeri. Viszont valószínűleg fel tudna sorolni hirtelen legalább tíz nagy tekintélyű európai napilapot, akik a sajtómegjelenései alkalmával kérdezni szokták. Te is tudsz ilyeneket mondani kapásból? És ha véletlenül nem, akkor te már buta vagy? Szakadjatok már le erről a hülyeségről.

Androsz · http://wikipedia.blog.hu/ 2010.04.30. 01:42:38

@Rostos: Értem. És nekem köszönhetően vagy az itt általam írtak ellenére? Vagy miért nekem címezted?

Zigomer Trubahin · http://ertedmar.blog.hu/ 2010.04.30. 01:55:22

Srácok... ez után a gyalázatos 8 év után, ami itt volt, és egy taccsra telibe elbukott választás után egy olyan napon, amikor Demszkij elvtárs azon ügyködött, hogy az FKF ellene meg a városházi szocik még szabadlábon lévő része ellen valló vezetőjét eltüntesse a színről, nektek megint az a legfontosabb dolgotok, hogy egy jót ezüsthajózzatok? De csináljátok csak. Megtéríteni ezzel nem térítetek meg senkit, csak az amúgy is teljesen hisztérikus szoci kemény magot hergelitek, rajtuk kívül élő embert meg nem győztök még arról sem, hogy érdemes odafigyelni rátok.... így egyenes út vezet a 10% alatti eredményhez a következő választáson, csak hajrá!

elfelejtette 2010.04.30. 02:24:26

En is azt javaslom sracok, hogy csak igy tovabb, elore, a kitaposott uton! :)

atleta.hu · http://www.atleta.hu 2010.04.30. 02:28:14

Na hát messziről látszott, hogy az a Mac azon a kampányfotón csak azért van, hogy legyen mit mutogatni. Vagyis mert Obamánál is jól nézett ki.

Androsz · http://wikipedia.blog.hu/ 2010.04.30. 02:51:04

Az interneten olvastam valahol, hogy egy számítógéppel állítlag még egy csomó más dolgot is lehet csinálni, nem csak internetezni. Valami programokról volt szó, szögszerkesztés vagy mi, majd megkeresem egyszer megint.

Kristl 2010.04.30. 04:00:50

inkább csinálj Pintérről valamit

Kristl 2010.04.30. 04:02:30

inkább csinálj Pintérről valamit

lüke 2010.04.30. 06:29:34

pont, pont vesszöcske..............
hmm hmmm
miért kellene neki blogolni értetek?
neki gondolkozni kell, amit itt nem csináltok!

pfr1234 2010.04.30. 06:46:05

Én viki könyvét a yabe.hu www.yabe.hu -n tendereztettem :D

lüke 2010.04.30. 06:46:15

egyébként meg igazi kicsinyes gondolkodás,
pont hu...

genyamagyar 2010.04.30. 06:48:19

Miért gondolja bárki is, hogy Internet = Index?

Lehet hogy magyar nemzet online-t vagy BBC-t olvas Orbán. Amióta a főcímlapon az Indexen mindenféle buzis, kurvás, picsás cikkek, blogok vannak, komoly ember nem olvas Indexet. Égés, ha valaki manapság azt mondja, hogy "olvastam az Indexen." A válasz általában az, hogy te olvasod azt a szemetet?

spänot 2010.04.30. 06:59:44

@ifsz: Írni, olvasni tud? Mert aki ma, felhasználói szinten nem tudja kezelni a számítógépet, az kb. olyan, mint 100 éve egy analfabéta. Ez nem egy szakma, hanem alapkövetelmény, mint az egyszeregy...

Rá Dios 2010.04.30. 07:07:25

@Kristl:
Pintérről valamit? Na ne, az veszélyes...:-)

Viccen kívül, most, hogy a szavazatok összeszámlása után kiderült, hogy a választók 104%-a a FIDESZ-KDNP-re szavazott listán és Orbán viktor az egyéni választókerületek 99%-ában győzött, a sosemvolt felhatalmazás birtokában nemzeti egyeztetés kezdődött az ország lehetséges új államformájáról. Az biztos, hogy az internetet betiltjuk és a címerben egy kolbászkoszúban elhelyezkedő gyönyörű nagy húsvéti sonka lesz, amelyet izraelita hitű honfitársaink halnak is nézhetnek, de enniük mindenképpen kell belőle.
Jövő héten jön Putyin és felajánlja, hogy belépnek a Magyar Korona kötelékébe. Megfontolandó.
Éjszaka, ha zizegést hallotok, Pintér tábornok csapatai kézbesítik az összegében változatlan, de hetente fizetett nyugdíjakat.Pszt!
Na, szép napot, dolgozzatok, vagy sem, de örüljetek a szép időnek, az új perspektíváknak! A határ a csillagos ég! (Jaj, nem volt ez már?)

Dervenkál Egon 2010.04.30. 07:19:07

Akkor ugye arra ne készüljünk, hogy a közigazgatás modernizálása címén végre valóban lehet majd elektronikus úton ügyeket intézni? Mármint ez nem lesz az új kormány priorításai között.

Jaffar 2010.04.30. 07:19:56

Hello 1bitesek (fidesznyik másnéven). Mért nem tudjátok elviselni a kritikát? Ha valaki kritizálja a hön szeretett pártotokat és a nagy vezért, akkor az már mindjárt szoci fan, igaz?
Pedig nem kell hozzá más, mint levenni a szemellenzöt és nem csak 2-ig (1bit) számolni. Tehát a gyengébbek kedvéért mégegyszer:

A Fideszt lehet úgy is fikázni, hogy nem a szocikhoz tartozol. Söt, akár (bármennyire különös is ez nektek) mindkettöt is lehet útálni egyszerre. A Jobbik is detto. Az is elöfordulhat, hogy létezik olyan elvetemült (biztos libsi-komcsi keverék), aki esetleg bizonyos dolgokat/ötleteket jónak tart mondjuk a fideszben, de a többi hozzákapcsolódó dolgokat (mint amilyen pl az 1bites zombi horda vagy a "hatalomért mindent megteszünk" elv) már nem tudja elfogadni.

A Fidesz jelenleg még "komcsibb", mint amilyen a zemeszpé volt. Ott, ahol a vezér dönt mindenröl egyszemélyben elöbb-utóbb balhé van (kivéve, ha a katonaság is besegít). Hagyján, ha nem ismernénk Vikrot képességeit. Azt hittem valaha, hogy ö egy vérbeli politikus, de amióta megtudtam, hogy ö még sohasem hazudott, kiábrándultam belöle. Ki hallott már ilyet?

Magg (törölt) 2010.04.30. 07:20:55

@spänot: Szívemből szóltál. :DD
Hát azért ez nagyon gááááááz!
Magyarország miniszterelnöke még írni, olvasni sem tud (mármint digitálisan :)
Fidesz-fanok!
Irassátok már be egy általános iskolába, hogy megtanulhassa az alapokat és ne bőgesse le az egész országot mások előtt!
... és egy ilyen fogja vezetni az országot!

üvöltő dervis 2010.04.30. 07:22:07

Nem vagyok egy blogger típus, de pontosan ez jutott eszembe. A Fidesz előszeretettel rángatott elő mindent. Abban igazuk van, ha van mit akkor miért ne. Ezzel csak annyit mondanék, hogy ne gondoljuk, hogy náluk nem lesz majd mit előszedni pár év múlva. Happy End, Ezüsthajó, Országjáró, Hídember és Bánk Bán (nem a filmekkel van baj, hanem a büdzsé felélésével, ami miatt hirtelen milliárd fölé ugrott az ára.) Postának nem fizetés, majd pereskedés, aztán a per elvesztése. Szóval ők sem tiszták. De, bizonyítsák be, hogy most tényleg komolyan gondolják. És, ha bizonyítottak, akkor én hajlandó vagyok felülvizsgálni a gondolkodásom, legalábbis velük kapcsolatban.

Szóval szükség van ilyen írásokra, ha jól dolgozik az új kormány Orbán Viktor vezetésével, akkor nem lesz miről írni.
Hogy is mondták: Itt az idő! Lássuk a medvét!

2010.04.30. 07:29:20

@virtual landscape: 'Nem, az internet messze nem a legjobb dolog. Nagyon jó, hogy Orbán képes ezt kizárni az életéből, minden elismerésem. Respect.'

lol. Idén már áprilisban megvan az év kommentje.

Bukowszky · http://bukowszky.blog.hu 2010.04.30. 07:32:18

Orbán a számítógéphez nem nagyon ért, Gyurcsány meg nem nagyon ért az ország vezetéséhez. Ennyi.

ha ez igaz, az azért bizonyos szempontból katasztrófa. nem véletlen, hogy a fidesz képtelen megszólítani a fiatal generációt. (35 alattiakat)

bár az valószínűbb, hogy ez OV részéről inkább a szánalmasan bulvár, hazug index.hu-t illető vicces kritika akart lenni, mintsem annak jele, hogy nem tudja, mi az az internet.

de ha mégsem tudja mi az az internet, az nagyon nagy baj, mert ebből egyenesen következik, hogy nem teljesen ebben a világban él és ugyanígy nyilván semmit sem lát, érzékel abból, hogy pl. engem és a hozzám hasonlók százezreit milyen problémák gyötörnek.

amúúúgy, OV honnan a fenéből tájékozódik?? nyilván valamelyik főfejes fideszes unokahúga kap havi sokszázezret azért, hogy letegye minden nap OV asztalára a híreket szépen összeollózva.. mert a miniszterlnök úr magától kettőt nem képes kattintani. ez a valaki a négy év alatt több tízmillió forintot fog hazavinni az adófizetők pénzéből, engem mondjuk ez némiképp zavar.

BLovi 2010.04.30. 07:41:59

"Magam 35 vagyok, eddig mindig az MSZP-re szavaztam. "

Kedves Nyers Fa!

Függetlenül attól, hogy kire szavaztál (pl. én se Fidesz) a fenti mondatot szerintem túl sok helyen ne hangoztasd. Úgy gondolom az így önmagában, szövegkörnyezettől függetlenül is vérciki!

Lúdtalp 2010.04.30. 07:52:31

Hát kár hogy ezek jelentik az alternatívát. De arról nem ők tehetnek.

lone 2010.04.30. 08:00:15

sokan itt az index ismeretére terelik a témát, pedig nem arról van szó, hanem arról, hogy egy domain név hogy áll össze és vannak benne pontok is. amúgy ezzel semmi gond nincs, amíg viktor nem indítványoz/dönt/szavaz stb informatikai kérdésekben, mert onnantól ő is csak belepofázós dilettánsá válik.

avanivi 2010.04.30. 08:11:12

A Viktora nem egy szájber gyerek, de a nyugger nagyszüleim kenik-vágják a gépet.
SMS -t a tizenévesek úgy küldözik a tanítási órákon, hogy a telefon midvégig a zsebükben van.
Ez már nem az az ország mint 1998-2002-ig kormányoztak.

totálandi 2010.04.30. 08:14:56

Arnóth Sándor kívül-belül - Annyira örvendezett megválasztásának a fideszes politikus, hogy egy számban kétszer is teljes oldalon mondott köszönetet érte az önkormányzati lapban - ráadásul ugyanazzal a szöveggel.
altnyil.nolblog.hu/archives/2010/04/30/Arnoth_Sandor_kivul-belul/

F173 2010.04.30. 08:18:57

A magyar lakosság 60%-a digitális analfabétának számít! A probléma kezelésére külön ötpárti találkozó is volt. itcafe.hu/hir/magyarorszag_60_szazaleka_digitalis_analfabeta.html

"A szándékok megfogalmazásánál több azonban nem történt a tegnapi találkozón. Amint az MTI beszámolójából kiderül, Márfai Péter is csak bátortalan ígéretet tett arra, hogy a kormány „várhatóan még az idén” elkészíti a hátrányos helyzetűek informatikai felzárkóztatását célzó intézkedéscsomagot, amellyel adósak vagyunk az EU felé. Dombi Gábor, az Inforum főtitkára pedig jelezte: 2010-ig lehetetlen Magyarországon megfelezni a digitális írástudatlanok számát – ahogy azt a rigai célok előírják –, már az is komoly eredmény lenne, ha egymillió embert sikerülne bevonni az információs társadalomba."

Csak tudnám hogy fogjuk csökkenteni a digitális írástudatlanságot, amikor maga a miniszterelnök is digitális analfabéta lesz!

Ez pont olyan ciki, mint ha 100 éve amikor a lakosság 60%-a analfabéta volt, az ország miniszterelnökének egy analfabétát választottak volna meg!

Nagyon súlyos a helyzet és szégyen egész Magyarországra nézve, hogy egy digitális analfabéta fogja vezetni az országot :-(

Jaffar 2010.04.30. 08:35:01

@F173:
Nem kellene profinak lennie, de azért igen, illene legalább az alpvetö dolgokat megtanulnia. Még öreganyám is tud küldeni sms-t vazze, pedig már elmúlt 75.

Calogero 2010.04.30. 08:49:11

Miért kell még mindig ezt a blogot pushingolni, de most komolyan?! Szánalmas témák, erőlködve összehozva, ugyanaz, mint a piroslap vagy miaf.szomblog meg a többi szánalmas gyűlölködő fos. Nagyonnagyonnagyonnagyonnagyon unalmas

yanchi345 2010.04.30. 09:08:01

Akik minderre annyit tudnak kommentelni, hogy kétharmad, annak felhívnám a figyelmét, hogy attól még, hogy hárommilliárd légy a trágyadombon lakik jól, én inkább mégsem. Pedig baromi sokan vannak, és ettől még baromi büdös a trágyadomb. A fidesz nem azért ért el 2/3-ot, mert náluk a bölcsek köve, hanem azért, mert a maszop elbénázta, nem kicsit, nagyon.
Egyébként felőlem Viktor lehet számtech analfabéta, ha a felét eléri annak, amit a rajongói remélnek tőle, állati elégedett leszek vele. Addig meg várok türelemmel, mire jut. Nem vagyok hajlandó a rajongóinak a szintjére süllyedni, akik az elmúlt nyolc évben csak hisztizni tudtak.

Akusias 2010.04.30. 09:10:28

ez egy szoci seggnyaló blog már megint.... nagyon sekélyes...

hunyuan 2010.04.30. 09:11:10

@rockee: "Emlékeztető: 2/3+ :) "

szavazásra jogosultak ötven-hatvanvalahány százalékának az ötven-hatvanvalahány százaléka...

leülhetsz kisfiam, egyes..

Alf (törölt) 2010.04.30. 09:15:23

Úristen gyerekek, ez egy (szar) poén, és dedikálásról van szó, nem a brózerrről...ebből posztot írni, legalább valami értelmes kritika lenne az nem ártana.

victor vacendak 2010.04.30. 09:15:40

Ez a Viki nem az a Viki, akit 2002-ben elküldtek a picsába a választók?

Takács Bálint 2010.04.30. 09:24:32

Biztos nem a kedvenc kommerjeitek iktatták most törvénybe, hogy 2010-ben a 9600 baud, már internet szolgáltatásnak számít.

Meg persze ott vannak szadesz oldalon azok akik annyira értettek a digitális technikához, hogy a bérelt vonali sulinettel szépen kistafírozták néhány milliárddal Kókáékat.

Günsergebirge 2010.04.30. 09:38:15

Bezzeg a Fletó blogolni is tud!
Micsoda blamázs!!!!

Talán a blogolás helyett kormányozni fog, és talán nem kúrja el az életünket.
Hülyék.

Günsergebirge 2010.04.30. 09:39:21

@victor vacendak: Ez az a Viki, akinek 2010-ben 2/3-a van.
Nagyon fáj, ügye?:(

marosy 2010.04.30. 09:40:31

Ez a Fideszfigyelő Orbán minden szellentését megfigyeli? Szerinten dugjátok bele az orrotokat Orbán úr fenekébe.

üvöltő dervis 2010.04.30. 09:47:28

Mondjuk 8 évig pontosan ezt csinálta a Fidesz. Még akkor is mondtak valamire valamit, ha igazából egyetértettek. Az ő idejükből nagyon jól ismerhetjük a tematizálás szót. Megy nekik. Most viszont nem az lesz a dolguk, hogy a kákán is csomót keressenek, hanem az, hogy jobban és eredményesebben dolgozzanak. Az ország 3 harmadának elégedettségére.
Szerintem.

TomT 2010.04.30. 09:56:43

Mulatságos egy hely ez a blog. Ha nem felejtem el, majd még visszanézek. Mi is volt az apropója a hozzáértő értekezésnek? Ja, hogy létezik ember, akinek egyszerűen nem faktor az index.hu. Talán nincsen az ingerküszöb felett. Én speciel ezért irigylem O.V.-t, de megértem, ha vérét lázítja e derék bloggernek :-)

Mercyful Fate 2010.04.30. 10:24:27

uhh ez egy harmatgyenge post volt....fáj.:D
csak ennyi hibát tudtok Orbán Viktorral kapcsolatban felhozni?és akkor most mi van?szóval akkor pl.nemlehet jó vezető mert nemtudja hogyan írják le az index.hu féle szennylapot?Vagy mire kell következtetni?:D:D Ez nagyon gyenge.
De a délelőtti jókedvemet megalapozta ez a kis szösszenet,beleolvasok régebbi postokban mert ha hasonló dolgok vannak errefeléide fogok járni röhögni.

eml 2010.04.30. 11:08:16

@sorokinV:
És a potenciális Fidesz szavazóknak csak (baráti körömben végzett felmérés alapján) csak a 98%-a szavazott a Fideszre, 2% az MSZP-re szavazott.

???

Haary Plotter 2010.04.30. 11:46:14

Több mint öt éve elajándékoztam a tévémet, azóta nem láttam sem Mónika cikányait, sem Győzike sóját, sem Józsi barátját, sem a Celeb famíliát, még Klaudia szerelmét sem, NEM hiányoznak az életemből. Tessék mondani, a csigát és a retket meghintették már azzal a jobbik fajta tengeri sóval, mert van egy szomszédnénim, aki nagyon szereti a sós-borsos-blikkes kajákat.

Én csak az Internetről csemegézek, több világtáj gyümölcseiből is, kiválasztva azt ami nekem nagyon fontos, ízletes, vitaminos, mert én nem hízódisznó vagyok, akinek elébe rakják az eu-szabványos moslékot, amit aztán több órán át ülve unottan becsámcsog.

Viktor, tényleg tanítson már meg valaki legalább az eLevelek írás-olvasására, az eBeszélgetős nemzeti távkonzultációra, nem szégyen az, sőt a hazának nagyon hasznos lenne, hogy ne csak a nyájas (néha nyálas) tanácsadóidnak a kész pogácsáit eszegesd, vannak annál ízlezetesebb falatok is! Tudod, néha még a nagy Mátyás király is álruhát öltött, ma viszont semmi rizikója sincs a világhálós becenévnek...

vagyok59 2010.04.30. 21:53:57

Én értek az internethez és bátran kijelenthetem, hogy a legtöbb divatos dolog vagy egy kalap szart nem ér, vagy szarul megvalósított, de agyonreklámozott dolog.
Az összes azt a célt szolgálja, hogy magához csoportosítsa a netre áramló pénzeket. Mint a tuc-tuc. Szar az egész, de ma már nem nagyon van más.

Ma már egyenblogok vannak tájékozódni bennük lehetetlen, a Facebook a személyes adatok elemzésének paradicsoma, rendszere már gondolkodást sem igényel, ennek megfelelően kellően primitív is.

A hírportálok ugyanúgy néznek ki ugyanolyan hírekkel, ha izgalmasabb, akkor be akarják tiltani.

Orbánnak igaza van, ez a sok szar kimarad az életéből, max a Google-t sajnálhatja, de arra meg ott vannak az emberei.

2010.05.01. 08:31:19

@spänot: Teljesen rossz hasonlat a számítógép és az internet ismeretét az írástudáshoz hasonlítani. Az írás/olvasás egy kommunikációs forma, a számítógép egy eszköz, az internet pedig egy médium. Aki ma nem ért a számítógéphez, az olyan mint aki 100 évvel ezelőtt nem tudott írógépet és távírót használni.

lüke 2010.05.01. 08:34:15

méeeer?
nincs titkárnöje ,aki nyomkodja a billentyüket


süti beállítások módosítása