Hírek és kommentárjaink

Goldenblog-díj

goldenblog_szeles_1.png

Csatlakozz a Facebook-on

Utolsó kommentek

Hírmátrix

Választási nagyüzem az ügyészségen?

2010.02.03. 02:32 - Fidelio

Címkék: ügyészség

A Népszabadság riporterének feltűnt, hogy az ügyészség mintha kampányidőszakig kisebb ütemben, és most mintha erősen tárgyalná azokat a korrupciógyanús ügyeket, amelzek a kormány(párt)nak kellemetlenek:

"Zuschlag János ügyében nagy csinnadrattára lehet még számítani a kampányidőszakban, hiszen a [még 2007-ben letartóztatott politikus] 2008 októbere óta zajló elsőfokú pere valamilyen oknál fogva még nem ért véget.
'Vannak persze hosszan elhúzódó, nagy ügyek, mint a például a milliárdokat, és károsultak tízezreit érintő Baumag-per. De hát Zuschlag esetében mégiscsak körülbelül 70 millió forint eltüntetéséről van szó, amelynek jó részét időközben meg is térítette.
Azt sem lehet fölhozni, hogy a tanúk eltűntek volna, vagy nem jelentek meg a tárgyaláson, hiszen már a fél MSZP-vezérkart behívták, élükön a volt pártelnök-egykori miniszterelnök Gyurcsány Ferenccel vagy a szocialisták kormányfőjelöltjével, Mesterházy Attilával, akik pontosan meg is jelentek, tanúvallomást tettek, majd távoztak. Nyilván nagyon sok még az elvarratlan szál, bizonyára ez az oka annak, hogy március 31-éig, vagyis a választások első fordulóját közvetlenül megelőző időszakra a bíró még 21 tárgyalási napot tűzött ki, ami az ellenzéknek jó alkalmat teremt arra (21-et mindenképp), hogy világgá kiáltsa, mekkora nagy gazemberek az MSZP politikusai.
Orbán Viktor, Polt Péter (korábban Fidesz képviselőjelölt) volt legfőbb ügyésszel.
 
Kulcsár Attila exbróker pere másodfokon április 22-én kezdődik, amely egy csütörtöki napra esik, de nem is ez a feltűnő benne, hanem, hogy három nappal előzi meg az országgyűlési választások második fordulóját. Valamiért az ügyészség most tempóváltásra ösztökélte a BRFK-t is, és hosszú-hosszú hónapok nyomozása után megkezdődtek a BKV ügyeiben a látványos kihallgatások, őrizetbe vételek, székházmegszállások. Talán nem tévedünk nagyot, ha azt írjuk, hogy Hunvald Györgyről is elég sokat hallunk majd a következő hónapokban. …' Eközben az erzsébetvárosi ingatlanügyben szintén gyanúsított volt VII. kerületi Fidesz alelnök, simán eladta cégrészesedését, és meglépett az ügyészség elől. Úgy sem sikerült megtalálni, hogy egy ideig nyaralójában (!) bujkált).
 
Nyilván szeretném, hogy a korrupt politikusok kapják meg méltó büntetésüket, de ez akkor történjen meg, amikor már van elég bizonyíték, és ne akkor, amikor az kampánytechnikailag valakinek gyanúsan jól jön. Már a kisgazda-botrányoknál sem volt meggyőző, hogy Torgyán szakítása után került „hirtelen” sok korrupciós ügy az ügyészség figyelmébe. (Pl.  a fenti képen látható Székely Zoltán képviselő vesztegetési ügyének tárgyalása). Az ügyészség mostani „politikai időzítése” sem kecsegtet sok jóval a korrupciós ügyek pártatlan és egyformán kemény üldözésével kapcsolatban. Ha ennyire kedvére tesznek az időzítéssel a Fidesznek, akkor elő merik-e venni majd a Fidesz hasonló  ügyeit?
 
 

 

Ha tetszett a poszt, csatlakozz a Fideszfigyelő-csoportjához a Facebook-on.

43 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://fideszfigyelo.blog.hu/api/trackback/id/tr451724460

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

érdektelen 2010.02.03. 09:32:26

1. Arra célzol, hogy a Fidesz megint vezérli az ügyészséget?

2. "sem kecsegtet sok jóval a korrupciós ügyek pártatlan és egyformán kemény üldözésével kapcsolatban." Keller idején ez nem zavart?

vga 2010.02.03. 09:39:37

Érdekes, nem az a bajod, hogy ilyen dolgok megtörténhettek, hanem hogy most végre kivizsgálják? Fordítva vagy bekötve öcsém.

Zuschlag csak 70 millert lopott... ez nálad még belefér?
És megtérítette--- vajon miből?

csintapala (törölt) 2010.02.03. 09:45:29

Mi a probléma? Csendben kéne maradni, az ügyészségnek meg téli/tavaszi szünetet tartani, mert ezek az ügyek kellemetlenül érintik az elvtársakat?

Zuslagról meg úgy beszélsz, mintha nem cisnált volna semmit.

"70 millió forint eltüntetéséről van szó, amelynek jó részét időközben meg is térítette"

ÉS?? Ez felmenti? Tolvaj, vagy nem tolvaj? 70 milliós csalás az nem elnézendő, csak azért mert van még nagyobb is.

veny 2010.02.03. 09:46:07

@leila iron: Keller kb. úgy állt hozzá, mint most az ügyészek, de akkor utóbbiak épp ellenkezőleg, és ugyebár ők döntöttek. Keller sajtópereket kavart, ami önmagában nem semmi persze, de nem az a nagyságrend, mint amiről épp szó esik.

Samott 2010.02.03. 09:46:22

Bakker, nem kell korrumpalodni, lopni, sikkasztani, etc. Nyilvanvalo hogy az ugyszseg hova huz, latszik a fideszes ugyek elsimitasabol es a szoci ugyek idozitesebol... de b.ssza meg nem kell lehetoseget adni ra hogy igy viselkedhessen. Ezek az ugyek amiket felsoroltal mindenki szamara nyilvanvaloan sumaksagok, teljesen jogos hogy kivizsgaljak.

Psyman 2010.02.03. 09:46:43

Persze tudjuk, valójában az egész ország a Fideszmaffia áldozata. És valójában ők lopnak, nem is a Hagyóék :P
Nem lehet komolyan venni se a pártlapot, se ezt a blogot :)

érdektelen 2010.02.03. 09:51:27

@veny: De nem talált semmit. És ne mondd, hogy _mindent_ az ügyészség simított el.

Másfelől nem kellett volna gyanúba keveredni. Nem kellett volna lopni, sikkasztani, hazudni.

yafet 2010.02.03. 09:59:09

Ha a választások után basznák rájuk a rácsos ajtót vagy 20 évre, akkor meg az lenne, hogy máris dübörög a fidesz terror ?????????

Úgy látom se így, se úgy nem jó ha szocikat csesztetnek, ez nem elfogultság!!!

nemecsekerno_007 2010.02.03. 10:04:07

Reménytelenül agymosott társaság ez a magyar. :(

Ti hisztek még ennek a szemfényvesztésnek, ahol volt KISZ és párttitkárok temették újra Nagy Imrét és a minden pártban és hivatalban ott vannak szinte ugyanezek az emberek. A legszomorúbb az, hogy elég a 13. havi nyugdíj, occsó sütôhitel ahhoz, hogy a többség befogja szemét, fülét ha az igazság fájna.

Akkor lenne hiteles ez az egész, ha mondjuk a TASZ v. a Transparency International indítana egy próbapert hütlen kezelés megalapozott gyanújával az elmúlt 8 évre kiterjesztve és végig is vitetné az ügyészséggel. Ugyanez igaz a szocialista titkosrendôrség és hatalom viszonyainak és az ügynökmúltak feltárásra is. Ne mondjátok, hogy az normális, hogy egy volt párttitkár-helyettes ül az Alkotmánybíróságban 11 éve.
Szánalmasan gyáva és pitiáner népség vagyunk, akit Kádár János és ezek a "demokrácia" kreátorok is olcsón meg tudtak venni. :(((

qwertzu 2010.02.03. 10:05:32

A dolognak van egy igen egyszerű magyarázata. Ha te ügyész lennél, szeretnél lendíteni a karriereden, és biztosan (99.9%) tudod, hogy a jelenlegi tolvajbandát leváltja egy másik 3 hónapon belül, a jelenleg hatalmon levők már semmit se tudnak tenni veled, de az őket lövetők még igen hálásak lehetnek neked te mit csinálnál?
Igen. Most minden botrány tízszeresen számít, és ki Viktorék talán hálásak lesznek.

Ha pedig egy becsületes ügyész vagy, akit csak a tolvaj politikusok börtönbe juttatása érdekel? Évek óta nem jutottál semmire, mert a hatalmon lévők minden próbálkozásodnak keresztbe raktak? Itt a röpke alkalom, hogy végre elkapd a töküket.

nemecsekerno_007 2010.02.03. 10:09:09

qwertzu 2010.02.03.

Igen, nagyon jó. Egyetértek. :)

Ez az egyéni vetülete ennek az elmebajnak amit Mo.-nak neveznek. Posztkommunista gulyáskapitalizmus.

Walter Melone (törölt) 2010.02.03. 10:13:59

Figyeljétek meg, hogy itt nol.hu/specialis/rss_valogatas/20100126-szijjarto-ugy__vizsgaljak_a__klasszikus_mutyit_
nem fognak találni semmit.

Pedig ugyanaz a tevékenység mint a Cusi ügy....

Freŝa 2010.02.03. 10:16:30

Barátom, ez a poszt mindent elmond a gondolkodásmódotokról.

Az immár nyolc éve tartó hülyítés, a milliárdok talicskázása során bizonyára elvtársaid minden realitásérzéküket elveszítették, veled egyetemben. Te tényleg elhiszed azt a sok baromságot, amit ide firkálsz, vagy ennyire cinikus vagy? Az előbbi eset súlyos mentális zavarokat jelent, az utóbbi viszont csak Téged minősít.

Persze, tudjuk - ezt mondja Gyurcsány, Debreczeni, Gréczy, Molnár Csaba, Nyakó, meg a többi jómadár - hogy minden szoci korrupciós ügy mögött a szemét Orbán Viktor, meg a Fidesz áll. Azt is mondják ezek a hiteltelen, magamutogató paprikajancsik, hogy az ügyészséget is a Szentkirályi utcából irányítják. Ez körülbelül az a színvonal, amit Nyakó nyomott az ingatlanadóval kapcsolatban: ha az MSZP marad, garantálják, hogy nem vezetik be az ingatlanadót. Kész...

No, mindegy a látható zavarodottságodat már csak az ostobaságod írja felül. Valóban azt gondolod, hogy van még valaki ebben az országban rajtatok és a néhány nyugdíjas munkásőr-parancsnokon kívül, aki még ezt elhiszi? Valóban azt gondolod, ha Polt Pétert meg Orbánt egy tíz évvel ezelőtt készült fényképen idenyomod a posztodra, akkor bárkiben az fogalmazódik meg, hogy a csúnya ügyészég fideszes? Barátom, mióta nem ő a legfőbb ügyész? Akkoriban még lehetett ezzel a fideszes így, fideszes úgy dumával operálgatni, de hát már minek? Ja, meg hogy szegény cusi csak 70 millát lopott, s még bírósági ülések is vannak az ügyében? Nahát! Szegény Kulcsár ügyét is most tárgyalják újra, bizonyára fideszes nyomásra. Nahát! Hunvald is a fideszesek miatt van előzetesben. No, nem azért mert azzal gyanusítják, hogy lopott. Szerencséd, hogy a BKV ügyeit nem említetted meg.

Barátom, igyál meg valami édeset, aztán gondolkozzál el az életed folyásán, mert valami nagyon nincs rendben... A választások után sok szabadidőtök lesz gondolkozni, az sok elvtársad pedig a büntetés-végrehajtás vendégszeretetét élvezhetik majd.

Wuff 2010.02.03. 10:20:19

"Zuschlag esetében mégiscsak körülbelül 70 millió forint eltüntetéséről van szó, amelynek jó részét időközben meg is térítette."

Vááááááááá! Miafene. Önmagad paródiája vagy. A bünetőjogi komenzáció, pontosabban kompozíció szerinted járható út? Mikor is volt ez elterjedt? A középkorban? Ugyan lopál te állat, de ha a nemzetséged összedobja a pénzt, akkor nem lesz vérbosszú. Hát tudod mit! Tetszettek volna nem lopni egy forintot sem, és akkor nem lenne ügy, amit választáskor fel lehet hozni.

Mellesleg Zuschit tényleg sajnálom, mert ilyen szerencsétlen tényleg nem lehet valaki. Ő az, aki mindig megjárja. Zsidózik egy szaftosat, és pont van ott egy kamera. Meg 70 milliót síbol el, és ezért is elővszik, pedig mások milliárdokat tesznek zsebre az autópályákon, MÁV-on, BKV-n, MVM-en keresztül, és hajuk szála sem görbül meg.

kamasuka 2010.02.03. 10:20:43

Az nem úgy működik, hogy most éppen kampány van, tele szoci és ballibsi börtöntöltelékkel a vádlottak padja, oszt halasztjuk az ügyeket, mint ahogy 2006-ban eltitkolták a valós adatokat.

Van egy ügy amibe bolsevik barátaid belekeveredtek. Először el kell jutni ahhoz, hogy valami tárgyalható legyen, az nem úgy működik, hogy szólsz a Fideszfigyelőről, hogy ezt inkább majd csak júniusban vegyük elő, vagy érjen véget a kampányig.

Szólj a haverjaidnak, hogy nem kéne sikkasztani, lopni, csalni, tolvajkodni enyveskezü liberoszociánista mancsaikkal, aztán nem lesznek ügyek kampányidőszakban ...

hengerfejtömítés 2010.02.03. 10:21:51

Csak 70 milliót lopott Zuschlag? Végülis az csak kb 80 évi (!!!) fizetés minimálbéren, tényleg semmi. Akkor lenne itt rendes igazságszolgáltatás ha ennyi időre csuknák le érte...

stratez 2010.02.03. 10:21:58

Szánalmas vagy, nincs az a maszopbérenc ügyészség, amelyik ennyi szoci korrupciós ügyet úgy tudna intézni, hogy az ne érintse a választásokat. Ha most az összeset az áprilisi választások utánra hagyták volna, akkor a nyáron arról értekeznél, hogy szándékosan tették az önkormányzati választások idejére. Jobban tennéd egyébként, ha a Fidesz helyett a szocik kezét figyelnéd, akkor talán nem kellene annyit aggódnod, hogy mi lesz a választásokon....

kamasuka 2010.02.03. 10:24:05

@Roa:
"... mások milliárdokat tesznek zsebre az autópályákon, MÁV-on, BKV-n, MVM-en keresztül, és hajuk szála sem görbül meg ..."

Szerintem egyelőre, de ahogy borult a BKVs bili, úgy idővel borulni fog a MÁVos bili is, aztán négy év múlva, a kisípolt milliárdos vagyonok tulajdonosainak teljes vagyonelkobzása után azonnal plusz 16000 milliárdos lesz a kasszában. (Ej, be szép is lenne, ha ez így lenne, de nem lesz, bár ki tudja ... :D)

kamasuka 2010.02.03. 10:25:22

@Walter Melone:
"Roppant egyforma" a két eset ...

kewcheg 2010.02.03. 10:29:14

..Ráadásul az említett szervezet egy kommunista őskövület...Tele volt párttagokkal./Aki rendszerváltás előtt az volt, mind párttag volt, és a zöme még mindig dolgozik,mert azt kapták jutalmul néhai gazdájuktól, hogy 70 éves korukig dolgozhatnak kb. annyiért mint egy kamionsofőr/
Mi lenne itt, ha tényleg fideszvezérelt lenne ..?

Walter Melone (törölt) 2010.02.03. 10:34:27

@kamasuka:

Állami/önkormányzati pénzeket juttattak pályázat útján haveroknak.

A pártfinanszírozás vonalat hagyjuk, azt nagyon tagadják mindkét esetben.

Akkor mi is a nagy különbség?

Őslakos 2010.02.03. 10:41:52

Lehet, hogy tájékozatlan vagyok, de úgy tudom, hogy a bírósági tárgyalások időpontját a bíró tűzi ki?
A tárgyaláson a vádat az ügyész képviseli, a vádlottat beidézik/elővezetik, a tanúkat beidézik.
Magyarázza már el nekem a blogíró, hogy a tárgyalások időpontjához mi köze az ügyészségnek.
Az üldözési mániát már jól kezelik.

nyg 2010.02.03. 10:42:02

Az MSZP csordultig van korrupcióval, korrupt politikusokkal, és a poszt írójának meg az a baja, hogy végre bíróság elé állítják őket. Minden demokratikus országban ezt így csinálják, kampányidőszaktól függetlenül. Vagy úgy kellene tenni az ügyészségnek, mint a PM-nek 2006-ban, hogy a választások "megzavarása" (bruhaha) miatt nem tesznek semmit? Ha nem vették volna észre, már régen nem Polt Péter a legfőbb ügyész, hanem Kovács Tamás, aki nem igazán vádolható fidesz-barátsággal. Zusit meg még fel is mentenék fidelio. Még szerencse, hogy csak ilyen szar kis posztokat ír, és nincs hivatalban.

Simplicio 2010.02.03. 10:49:14

@yafet: @stratez:
Nem tudom honnan vettétek, hogy a posztnak az a baja, hogy az ügyészség nyomoz. A posztolónak az a baja, hogy több ügyet mostanáig halogattak és most üzemszerűen nyomnak. A Z. ügyet 2008 óta már simán be lehetett volna fejezni.

Ráadásul emiatt tényleg felmerül, ha az ügyészség ennyire lojális a Fideszhez akkor elő fogják-e venni a későbbi fideszes ügyeket vagy megint érdemi vizsgálat nélkül lezárják, mint 2002 környékén.

csintapala (törölt) 2010.02.03. 10:57:01

@kitvalasztanal.hu - Tippelős választási oldal:
fel nem menti, a bűncselekményt elkövette. Maximum a bíró döntésében játszik közre, hogy megtérítette az okozott kárt, vagy egy részét (amit egyébként nem tett volna, ha nem bukik le).

bigbosman 2010.02.03. 11:02:20

Jó lett volna ha az ügyészség a Kaya Ibrahim ,Josit Tott stb ügyeket is ilyen gyorsan rendezte volna és nem várta volna meg mig elévülnek Mert igy joggal merül fel az emberekben hogy az egész politikai megrendelésre és lett igy idözitve Igy az emberek joggal gyanakodnak .

csintapala (törölt) 2010.02.03. 11:04:32

@Simplicio: honnan veszed, hogy a cusi ügyet már "simán" be lehetett volna fejezni? 2 év az semmi. Tocsik ügy pl meddig tartott?

csintapala (törölt) 2010.02.03. 11:06:21

@Simplicio: honnan veszed, hogy a cusi ügyet már "simán" be lehetett volna fejezni? 2 év az semmi. A Tocsik ügy pl meddig tartott? 10-12 év?

Frank'Leó 2010.02.03. 11:40:45

Kedves @csintapala: meg kedves Hengerfejtömítés meg mindenki, aki csak számot tud olvani, de betűt nem:

Senki nem mondta, hogy a 70 milla kevés, de százszor kisebb összeg, mint a milliárdos ügyek (Tocsik, Kulcsár, Postabank), és kissé egyszerűbbek is. Erről szólt a szöveg.

Mellesleg nem haragudnék, ha az ügyészség+bíróság ezekkel sem maszatolna tíz évig. Zuschlagot már rég be lehetett volna varrni.
Annak kicsit nagyobb lenne a visszatartó ereje, mint ennek a szappanoperának. (Szóval ez a műsor kell, vagy hatékony ítélkezés?)

Fiúk, hogy van az, hogy az isiben nektek csak írást tanítottak, de olvasást nem?

csintapala (törölt) 2010.02.03. 11:59:00

@Frank'Leó: te se vagy erő szövegértésből.

Én meg azt kérdeztem eggyel feljebb, hogy honnan a pélóból tudja @Simplicio, hogy a cusi ügy olyan egyszerű, hogy már rég simán be kellett volna fejezni?

A postban meg ez a megállapítás:

"mégiscsak körülbelül 70 millió forint eltüntetéséről van szó, amelynek jó részét időközben meg is térítette."

kb azt jelenti, hogy ugyanmár, minek ezzel foglalkozni, csak 70 milla, és már vissza is van fizetve.

Szerintem meg kell vele foglalkozni. Abba meg nem látok bele, meg szerintem más sem, hogy meddig tarthat az ügy. De mellékes is. A post lényege az volt, hogy bezzeg ez is a fidesznek jó, szóval biztos direkt csek ezért csinálja az ügyészség.

Szánalmas. A csalás tényét elbagatellizálja, az ügyészséget meg kritizálja.

kuruckergeto 2010.02.03. 14:45:07

Én az MSZP helyében már rég elővettem volna az Orbán bányák illeteve a fidesz fiúk meggazdagodásának történeteit mint pl ez:
www.hetek.hu/belfold/199910/orban_es_az_es_0
vagy akár a tokaji birtok építési kedvüket firtató cikket:
www.hetek.hu/belfold/200504/orban_kontra_es

kuruckergeto 2010.02.03. 14:48:39

Vagy pl ez az egyszerű cigány családból származó Viktor gyerek ugyan mitől lett ilyen jómódú díszpinty.

bigbosman 2010.02.03. 16:36:06

Egy kis csemege a fidesz viselt dolgairól:

egyenlito.blog.hu/

Az oldalt folyamatosan fogják frissiteni, ugyhogy érdemes töbször felkeresni az oldalt

csintapala (törölt) 2010.02.03. 16:40:31

@kuruckergeto: "Vagy pl ez az egyszerű cigány családból származó Viktor gyerek ugyan mitől lett ilyen jómódú díszpinty. "

Félelmetes, hogy a sok csőlátó még mindig ezen rugózik, hogy orbánnak van tokajban szőlője. Úristen, mit össze lophatott, csalhatott.

De az bezzeg nem zavar senkit, hogy a kurcsányelvtárs hogy a brébe lett egyik napról a másikra egy pápa panelproli gyerekből multimilliárdos.

Hol van az orbán "jómódja" a milliárdos szocikhoz és holdudvarukhoz képest?

Ha meg lopott a szölleje, akkor tessék beperelni! Miért nem tette meg senki, az ellentáborból? A fél szoci brigád börtönben van, meg perek folynak ellenük. Téynleg az orbán okozza a problémát, mert családi szölleje van neki?

Frank'Leó 2010.02.03. 20:31:22

@csintapala: Te nem tudsz elképzelni egy olyan országot, ahol az ügyészség egyformán eljár mindkét (minden) oldal ügyeiben?

Én tényleg szeretném tudni, mit mondott Áder 2000-ben Györgyi Kálmánnak (korábbi professzorának), amitől ő, tíz év után, de két évvel a megbízatása lejárata előtt, lemondott a legfőbb ügyészi posztról.
Azóta pedig Polt Péter kinevezettjei irányítják az ügyészséget.

(Az előbb nem a hozzászólásomra válaszoltál, de sebaj, ha most tudnád a választ erre 'a' kérdésre!)

czinezine 2010.02.03. 21:19:58

Wake up Neo! Maguk mellett kampányolnak!

dyrtyho · http://dyrtyho.blog.hu 2010.02.03. 23:13:52

"A bíróság szerint Orbán Viktornak mindig igaza van"

Hát igen,Orbán Viktor mindig is tiszta marad,bárki bármit tehet ellene,hogy bemocskolhassa öt,úgysem fog neki sikerülni,hisszen nincs még egy ilyen tiszta ember,mint amilyen Orbán Viktor.

kitvalasztanal.hu - Választási tippért notebook! · http://www.kitvalasztanal.hu 2010.02.04. 07:53:59

@csintapala: Lehet, hogy akkor adócsalásnál van, hogy ha kifizeti akkor ejtik a vádat? MIndegy, nem emlékszem. Bárhol is van elég érdekes....

Takika 2010.02.04. 18:10:52

Azert az is sokat elarul, hogy a mai MAV-os ugy az indexnel nem a Belfold, hanem a Valasztas rovatba kerult...
index.hu/belfold/2010/valasztas/a_bkv_utan_johet_a_mav/

brlv24 2010.02.05. 13:52:51

@Dyrtyho: Hidd el, mindennel jobban vigyaznak ra, hogy nehogy valamibe belekeveredjen:)
Mindig kell egy stabil pont, o pedig 1989 ota stabil helyen van.

StolzePolen 2010.02.05. 20:29:28

Sajnálom, hogy sokakat nem zavar az ügyészségnek az eljövendő a fideszes időkre szóló politikai játéka.
Itt megint csak a Magyar Demokrácia sérül.
De mit várhatunk a jövőben egy olyan ügyészségtől, amely már most is belső ( pártszimpátiából, félelemből ) vagy külső indítatásra, a Fidesz pártérdekeknek megfelelően cselekszik.
Van-e különbség a jobbos vagy a balos diktatúráknál? Szerintem nincs.
Egyik sem kívánatos Magyarországon.

kidbab 2010.02.19. 11:21:51

Aki azt hiszi hogy a fidesz berkeiben és környékén nincs semmiféle korrupciós ügy az nagyon téved! Azt elhiszem hogy az mszp körül most sok disznóság kiderült,de ha nem lenne a fidesz irányába elfogult az ügyészség és a bíróságok akkor nem lennének így kiderítve.Ez nem is baj! Derüljön ki minél több mocsok. De kérdem én hogy a felügyelő bizotságokban ücsörgő ellenzékiek hol voltak?Hiszen nem ők robbantották ki az ügyeket!
Mivel az igazságszolgáltatás elfogult,ezért gyanítom hogy nem derült még ki semmi a fidesz körül,vagy ha valami árnyék vetült is rájuk az el lett simítva.Csak egy dolog: Szerdán a Főv.bíróság bírái és azok titkárai utasítást kaptak,hogy a Budaházy ellen felhozott vádakat ejteni kell! Ha valaki nem hiszi,mjd figyelje a híreket,kb 3hét 1 hónap múva fel fogják menteni.Ha valóban nem csinált semmit akkor mi szükség volt erre?És még mondja valaki hogy nem elfogultak!


süti beállítások módosítása